Wallen, Oudekennissteeg 2 rts, Vicky (Roem)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Wallen, Oudekennissteeg 2 rts, Vicky (Roem)

Was gistermiddag bij Vicky , een Roemeense (eindelijk weer eens een Roemeense ... ) , ik had haar toch al wel eens eerder gezien in de Bethlemsteeg , mooi slank , lekker lang , zwart haar mooi recht geknipt , beetje Angelina look-alike , schitterende tietjes hoewel toch wel een beetje met push-up effect , leuk zwart-wit-zilver setje heeft ze ...

ff later was ik terug en hup daar gingen we , heerlijk speels , lacherig , vriendelijk , goed Engels , ze heeft een nachtclub achtergrond in Griekenland , Dortmund kent ze ook , ja , ik ben altijd nieuwgierig , ze is 4 weken in Amsterdam.
    Staand vrijen was niks mis mee, full touch, tietjes (A/B) bloot en lekker sabbelen - uiteindelijk horizontaal na elkaar lang genoeg bewonderd te hebben - haar ging in een staartje , ze pijpt als een speer , handsfree en hoe je het hebben wilt - standjes naar keuze , ze begon in de rodeo terwijl ik tietjes kon sabbelen, hoewel ze toch iets te droog was wat haar zelf schijnbaar niet hinderde , naar de missionaris ging het beter , ze werkt alleen met spuug , na een paar keer spugen en beentjes hoog in de nek was 't niet meer te houden

Een meisje om te onthouden - 's avonds staat ze vooraan in de Bethlem op nr 1 , schitterend typetje met zwart haar , donker zwart opgemaakte ogen , die blauw zijn .....
    Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Re: Wallen, Bethlemsteeg 4, Vickie (Rom) (uitstekend)

Een aantal weken geleden had ik deze dame al een keertje aangesproken. Ik was er meteen van overtuigd dat dit een nieuwe topper was. Vanavond maar eventjes naar binnen, en jahoor het is een echte nieuwe topper. Oprecht leuke en lieve meid. Overdrijft tenminste niet, maar is normaal vriendelijk en geinterreseerd in de klant. Ze pijpt heerlijk maar wel stevig. Ze geeft van de voren wel aan dat je haar rustig mag vragen rustig aan te pijpen als je bijna komt. Sex-sessie was formidabel. Vooral de missionaris was heerlijk! Moest uitkijken niet te snel te komen, toch nog af kunnen maken in doggy. Je kunt haar zowel overdag als in de avond in de bethlemsteeg vinden. Vanavond stond ze op nr 4 (heb der ook wel eens op nr 1 gezien in de avond). Kijk goed voordat je naar binnen gaat, want de dame op nr 1 leek erg op Vikie.
    good luck

ps. ze schijnt ook in brussel gewerkt te hebben.

Commentaar

Re: Wallen, Bethlemsteeg 10, Vickie (Rom) (uitstekend)

Was gisteravond dan bij Vickie , nogmaals , zeer de moeite waard en dolle pret - geen type met spectaculaire sili's, maar fraai Roemeens meisje ...

Hoog knuffelgehalte , ze rijdt spectaculair de rodeo , gegarandeerd succes - jammer dat ze niet meer overdag werkt - 'valt weinig te verdienen' zei ze.

We hebben het Roemeense repertoir ook nog even doorgenomen , te obescu , leinch pisda - haar vriendinnetje Melisa staat op nr 1 (met rokje) , en daarnaast op nr 2 staat Michelle - de Romanian schoolclass complete

volgende keer moet ik mijn bretels weer aan doen , want die vond ze zo leuk , 'dan hou je alleen je bretels aan' stelde ze voor ......

hoe dan ook , was minstens 20 minuten binnen , 't was over elven ....

Commentaar

... ik zal het maar zeggen : " Vicky is m'n nieuwste schatje " , ze gaat er helemaal voor , we hebben echt een click - ze had vanavond haar witte pakje weer aan met een pieprokje , de push-up top is een beetje nep , ' t is een fraai all natural meisje van de Romanian schoolclass , vloeiend Engels en een lachebekje.

Ze hadden gisteren haar Ipod telefoon gestolen , ze is ook iets te goed van vertrouwen , daar baalde ze wel van.

ze pijpt met overgave , handsfree , met op verzoek een flinke manuele riedel tussendoor , ik heb haar lekker laten gaan want ik was lui zo laat op de avond - het werd een daverende explosie ..... haar buurvrouwtje Natasja kwam later vragen of alles goed was ... we hebben trouwens ook de avondploeg in de Bethlem nog even doorgenomen .... Vicky houdt van praatjes

50 / 20 - Vicky staat al weer enige tijd op nr 1 , ze gaat begin augustus een poosje n huis .....

Commentaar

Re: Wallen, Bethlemsteeg 1, Vicky (Rom) (uitstekend)

Hee Goodbar,

Vicky is terug van haar vakantie. Ze stond nu op nummer nr 5 naast haar vriendin.
          Jammer genoeg heeft ze haar boobies laten opereren. De maat van haar nieuwe booboes weet ik niet, want ik heb er niet aan gezeten. Maar het is een handje vol.

Ieder geval is ze voor mij de nieuwe benchmark qua inzet en ijverigheid.

Commentaar

oef , ik denk toch dat je je vergist - Vicky staat op nr 6 , ze heeft haar natural tietjes , en ze gaat 5 augustus naar huis. Ik was onlangs bij haar.
            Op nr 5 stond Diana , de blonde , maar ' t wisselt nog al eens ....

Hoop dat we haar weer terug zien .....

Commentaar

Bijzonder leuke meid, ben het roerend eens met de bovenstaande berichten. Het enige wat ik hier aan wil toevoegen is dat Vicky aan te raden is voor alle liefhebbers van beffen. Ik heb zelden een dvp zo gepassioneerd een befbeurt zien ondergaan Zachtjes meekreunen, haar eigen borstjes strelen, met haar onderlichaam hevig meebewegen, en om af te sluiten een schokkend orgasme waarbij ze me bijna a la Famke Janssen met haar dijen de nek om draaide...

Zoals GB al zei, ze is de komend maand terug naar Roemenië, maar tegen september is ze er weer.

Commentaar

Re: Wallen, Bethlemsteeg 6, Vicky (Rom) (uitstekend)

ik heb weer genoten van Vicky vanavond , waaat een schaaaaatje !
                ze is drie dagen terug en staat op nr 1. Ik zocht haar en ben dan ook meteen naar binnen geschoten.

Voor mij absoluut een toppertje; brunette (Roemeens zwart dus), schoolgirl looks, mooi , jong , lief , geinig en geil - pijpt als een speer en ze wipt me feilloos klaar , even het middenrif ontspannen , en woooowwww ... daar ga je ......

Ook nog wat geroddeld , "ja" zegt ze , "die Julia , die vraagt 75 , hoe vind je dat ?" - ik zeg "Ja , dat heb ik al gehoord " ...

Ze is alleen nog deze week op nr 1 , volgende week is Melissa terug en is Vicky een weekje weg , zo zij mij vertelt

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Walking Willie Bekijk bericht
                  Bijzonder leuke meid, ben het roerend eens met de bovenstaande berichten. Het enige wat ik hier aan wil toevoegen is dat Vicky aan te raden is voor alle liefhebbers van beffen.
                  dank aan Walking Willie voor de recensie van Stella heb haar in beeld ...

ik ken betere , was gisteravond weer dolle pret met Vicky , ze staat nu op nr 2, Melissa kwam ook binnen ....

ik heb ze van die zwarte fishnethandschoentjes gegeven - en dat deed het 'em

Commentaar

Re: Wallen, Bethlemsteeg 2, Vicky (Rom) (uitstekend)

.... het is inderdaad bikkelen om de kamers in de Bethlemsteeg - wie het best vooruit betaalt krijgt de kamers , of krijgt haar kamer weer terug -

m'n schatje Vicky moest afgelopen vrijdag en zaterdag naar de dag , en verder zwerft ze wat -

ben die vrijdagmiddag maar ff extra lief voor haar geweest , en zij voor mij .....

Daar op nr 10 en 11 staan ' s avonds ook weer een paar nieuwe plaaaaaaatjes .....

Commentaar

Nou ook ik ben voor de bijl gegaan, bij wonderschone Vicky... Had haar al vaker gezien, getooid in zwarte lingerie, maar helaas steeds voorbij gelopen.

Vanavond dus wel naar binnen, en het was een geweldige ervaring...Vicky is erg mooi ( wat mij b etreft met afstand de mooiste van de Wallen), heel lief en leuk. De seks was ook geweldig; Vicky kruipt in allerlei standjes over- en om je heen en kijkt hierbij niet op de klok.

Ze zal pas in het voorjaar weer eens naar Roemenie gaan (als ik haar goed heb begrepen), zodat we nog wel ff van haar kunnen genieten. Voor de goede orde, Vicky werkt iedere avond/nacht, behalve op vr en za. Ze zwerft wat rond door de Bethlemsteeg; vaste kamers hebben de meiden daar vrijwel niet...

Ik heb er iig weer een favorietje bij...

Commentaar

Vorige maand weer eens Vicky gespot. Het is altijd de vraag waar ze precies zit, maar aangezien ik haar al een paar keer eerder heb bezocht, herkennen we elkaar snel bij het voorbij lopen. We lieten er vervolgens geen gras over groeien en belandden vrij snel op bed.

Vicky heeft een goede methodiek om je heerlijk te pijpen en vraagt aanvankelijk of je van een hoog tempo houdt, of lekker rustig. In mijn geval had ze dit onthouden van een vorig bezoek (lekker rustig). Tijdens het pijpen vonden haar handen mijn borst en werden mijn tepels gestimuleerd.

We hebben vervolgens twee standjes gedaan waarbij we na de 'reverse cowgirl' - wat bij een 'petite' dame erg prettig is - het met doggy hebben afgemaakt. Ook dat standje is bij haar prettig omdat zij een uitermate strak en slank lichaam en dito kontje heeft.

Zij zelf is altijd redelijk negatief over haar kleine borsten, bij haar postuur vind ik dat echter juist extra aantrekkelijk. Die siliconenwens moet ik haar dus nog uit het hoofd praten. Al met al een prima bezoek met een lekkere meid en bovendien lol op de kamer gehad, hetgeen het geheel heel ontspannen maakt.
                        Beter een zieke geest in een gezond lichaam...

Commentaar

Gisteravond nog eens bij deze Roemeense schoonheid geweest...om alvast het oude jaar uit te luiden... Het was weer voortreffelijk. Ze vertelde me dat ze erover denkt in januari naar Roemenie te gaan, mede vanwege de te verwachten slechte verdiensten in die periode... We zullen haar dus even moeten missen.

Commentaar

Van Denise (http://www.hookers.nl/showthread.php...23#post1208323)
                            begrepen dat Vicky tot half maart in Roemenie zit, ze heeft inmiddels haar boobies laten upgraden en is aan het bijkomen van de operatie.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Keesje T
                              Heeft iemand deze dame inmiddels alweer gespot?
                              heeft iemand .....
                              vanavond was Vicky er weer , ze stond samen met Diana op nr 6 , wat een schoonheidjes , en Vicky was apentrots met haar nieuwe bolletjes ....
                              e.e.a. aangepast ....

Commentaar

Ja hoor ze stond vanavond met haar vriendinnetje achter de deur. Even lief gezwaaid.. maar niet te lang blijven stilstaan (ze heeft de neiging om je naar binnen slepen) ik ga die bolletjes een andere keer testen.. vanavond had ik een andere date.

Heeft iemand al de nieuwe aanwinsten van Vicky kunnen testen?

Commentaar

Wat een schatje!

Vanavond wilde ik toch even langs Vicky gaan. ff die bolletjes testen.
                                  Bij binnenkomst greep ze me direct bij mijn ballen.. Come here you naughty boy
                                  Ze had me van de week al gespot en vroeg waarom ik niet naar binnen kwam (zie vorige post).
                                  Haar tieten zien er goed uit, ze heeft meteen ook een schaamlip correctie laten doen. Liet ze ook trots zien. Dat ziet er allemaal puik uit! Nu moest ik maar eens uit de kleren.
                                  Door haar enthousiasme en mijn eigen geiligheid kon het feestje meteen van start gaan. Languit op bed in haar nieuwe kamer gaan liggen, kwam zij tussen mijn benen zitten. Bikini liet ze aan, wat ik wel kon begrijpen.
                                  Wat volgt is een een soort pijpmarathon (in mijn belevenis) dat zeker 10 minuten duurde. Ze pijpte alsof haar leven ervan af hing
                                  Met handen, zonder handen, likken, beetje deepthroat..."it's like a Salami and I'm hungry" zei ze.

Waarschijnlijk probeerde ze me klaar te pijpen...wat bijna lukt... maar wilde haar toch even flink beuken...

Daarna in missionaris positie gezet. want on top ging niet "because of my titties"
                                  Mocht hier mijn beukfeestje houden, waarbij ze nodige kreungeluiden maakte. en ook de dirty talk ontbrak niet.... En ze heeft een echt oprechte neuk expressie op haar gezicht.. geil hoor!
                                  En een hoogtepunt volgde!!
                                  Tissue erbij en ze haalt lief de cd ervan af.

Even nagepraat en dat ik dit keer wat sneller was. Mijn vorige bezoek was nl alleen neuken maar wel 20 minuten beuken achter elkaar en dat wist ze nog heel goed!!

Ik vind haar niet de knapste maar haar karakter en servicegerichtheid maakt haar toch een van de betere stoeipoesjes op de wallen.

In de termen van gb te spreken een lekker "grijpbaar" meisje.

Ik vermoed dat de komende tijd alleen pijpen en missio mogelijk is omdat doggy en cowgirl haar tietjes tot ontploffing kunnen brengen.. denkt ze..
                                  Onze taak om het tegendeel te bewijzen

Commentaar

Vanavond ben ik ook nog ff bij deze schoonheid geweest. Ze begon al meteen met een verontschuldigemde lach te vertellen over haar "correcties"...ze wist dat ik er geen voorstander van was. Al met al viel het nog wel mee, de bh deed ze opzij; ze liet me uitegbreid voelen. Helemaal uit deed ze hem niet omdat de littekens, onderaan, nog problemen geven...

Verder was het weer als vanouds bij deze schoonheid...maar de volgende keer ga ik weer naar mijn oude favotje Dana, die had vandaag een vrije dag...

Commentaar

Laatst na een feestje in Mokum ook even binnengestapt bij deze dame. Leuke meid! Brutaal mooi koppie, strak lijf, lang, spreekt goed Engels en heel volwassen. Beetje zakelijk, dat wel, maar dat zijn de meeste meiden in Amsterdam. Wel lekker enthousiast en stiekem toch nog een beetje speels, yammie. Borsten kreeg ik niet te zien en uit het eerdere bericht begreep ik dat ik niet veel gemist heb wegens de 'correctie'... Zonde, maar goed, de meeste mannen vinden grote(re) borsten blijkbaar wel mooi want anders zouden die meiden zich niet vrijwillig laten mutuleren. Kreeg een goede pijpbeurt van haar. Ze zei nog tegen me dat ik maar moest aangeven wanneer ik wilde neuken. Uiteindelijk kwam ze zelf maar overeind toen ze doorkreeg dat ik niet heel snel uit het veld ben te slaan. Wilde haar eigenlijk bovenop hebben maar dat wilde ze niet. Ik zei nog dat ze lui was. Daarop zei ze dat ik degene was die haar betaalde -dus blijkbaar wilde neuken- en dus ook maar het werk moest doen. Tja, tegen zo'n argument kan ik niet op... Komische meid. Ik dus in missio aan de slag. Ze deed er eerst nog wel wat glijmiddel op want "you're not a small guy". Complimentjes waren inbegrepen bij de prijs. Wat ik niet zo leuk vond was dat ze helemaal opgekropen tegen de achterwand ging liggen. Kon zodoende niet echt lekker bovenop haar kruipen. Zij vond het niet zo leuk dat ik maar door bleef blaffen. "Mmm, you're really in for a good fuck I see." Mais oui! Begreep de hint wel en maakte het maar af met een paar harde slagen. Kon ik ook nog de nachttrein pakken. Al met al geen slechte ervaring. Het is zeker een hele leuke, mooie, geile meid. Jammer van die Amsterdamse zakelijkheid. De crisis brengt daar hopelijk wel verandering in en misschien komt ze ooit nog in Utrecht werken. Ga nog wel eens langs denk ik.

Commentaar

... gisteravond bij Vicky , werd echt weer 'es tijd ... blijft een schatje , ze had weer een mooie zwarte outfit met netkousen en high heels zodat ze nog groter was dan ik ...

... haar nieuwe tietjes gaan nu bloot , 't is een plaaaaatje , ook haar nieuwe babykutje bewonderd (en dat niet alleen) ... je komt niks tekort bij Vicky , 69 , cowgirl reverse , uiteindelijk in missionaris geploft , 't is niet veel verzucht ik nog , "you fuck every day ... " zegt Vicky nou ja zeg

... nou , ze heeft nu ruzie met Diana , vriendschapjes tussen de meisjes zijn broos , "you have no friends here ... " zegt Vicky , da's duidelijk ...

.. lieve meid , en ze heeft veel te vertellen , ik moet maar gauw weer terugkomen , maar ga morgen 12 dagen op reis ... za'k iets voor haar meenemen

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door goodbar Bekijk bericht
                                          ... ik zal het maar zeggen : " Vicky is m'n nieuwste schatje " , ze gaat er helemaal voor , we hebben echt een click ...

we hebben trouwens ook de avondploeg in de Bethlem nog even doorgenomen .... Vicky houdt van praatjes
                                          nog steeds dus een van de weinige vaste dames in de Bethlem , nog weer ff haar poesje bewonderd ook ja ... , ze heeft ook weer een nieuwe triopartner, een Bulgaarse - die kennen we nog niet ....