Wallen, Oudezijds Achterburgwal 40-2, Jenny

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Wallen, Oudezijds Achterburgwal 40-2, Jenny

Jeanine ziet er vanaf de overkant al opvallend uit in haar fluoriscerende bikini en pronte pose. Van dichtbij is wel te zien dat haar tieten met een push-up opgesierd zijn. Haar hautaine blik intigeerde me. Nieuwsgierig naar binnen, basispakket voor standaardprijs. Ze zegt Spaans te zijn, een geblondeerde Spaanse dus, zou kunnen, hoewel ze op de dingen die ik in het spaans zei, antwoordde in (moeilijk verstaanbaar) engels ... De 24 jaar die ze zegt te zijn geloof ik niet, van dichtbij ziet ze er minstens achter in de 20 uit.
    Een van de kleinste kamertjes ooit gezien, claustrofobisch.

Ze trok niets uit en ging op de rand van het bed zitten. Toen ik voor haar stond deed ze direkt het cd om mijn nog niet harde geval. Ik kreeg direct al weer het vermoeden welke kant het op ging. Ik voelde wel een apart soort spanning, waardoor junior onverwacht snel op sterkte kwam. Ze begon te pijpen, was op zich nog wel voldoende, ze wisselde het af met trekken. Dit alles terwijl ik dus voor haar stond. Ik probeerde zo een paar keer haar (ingepakte) tieten vast te pakken, maar dat liet ze niet toe, tenzij ik bijbetaalde (ja dikke l.. 3 bier). Ik stelde voor te gaan neuken, waarop ze "yes in a minute" zei, ze ging nu sneller trekken. Dit dacht ik dus al, tja een onwillige dvp kan je op zo'n moment niet dwingen, een door een vrouwenhand gecreëerde explosie was het enige wat er nog te redden was. Het trekken deed ze technisch gezien niet slecht, ik voelde de lading vrij gauw opkomen, heb me daar maar aan overgegeven en het cd volgespoten. Weer eens wat anders, zo staand voor een dvp klaarkomen, beetje trillend op mijn benen.

Keukenrol reikte ze niet aan, na enig zoeken zag ik 'm toch nog verdekt liggen. Ze vroeg ook nog ook het goed was ... Ik zei dat we niet hadden gedaan wat afgesproken was, en kreeg het voorspelbare antwoord, dat ik al snel klaargekomen was. Ze vroeg ook nog of ik wou blijven voor sex ... (?!?) Ik liet blijken dat ik dat een domme vraag vond, en vroeg of ik er uit zag als 25. Ze snapte niet wat ik bedoelde.

Dus niet geneukt, op het formulier als 'slecht' beoordeeld om het bewust vermijden er van weer te geven.
    Kastanjes uit het vuur halen bevalt niet altijd goed, gebeurt af en toe, toch maar weer wat vaker naar de bekende favorieten.
    Huisnummer, FW's kaart zegt 11, George's map zegt 9. Ik hou het op het laatste, omdat het tegen Moulin Rouge (5 & 7) aanligt.

Nummer 9 is eigenlijk alleen de grote groene deur links. Destijds waren de drie ramen ernaast voorzien van het huisnummer 11. Na overleg houden we dit voorlopig maar aan...
    Laatst gewijzigd door goodbar; 23-05-17, 19:48. Reden: kopje

Wallen, Oudezijds Achterburgwal 11-mid, Jeanine (matig)

Is na lange afwezigheid weer opgedoken op 11-mid, oftewel 1 deur opgeschoven.
    Volgens mij heeft ze nu grotere tieten. Blijft ondanks mijn thumb-down een griet waar ik mijn ogen niet van af kan houden.
    Op 11-rts (met de veel kleinere kamer) zit nu een wat steviger uitziende dame, die overigens wel altijd heel vriendelijk lacht.

Commentaar

Wallen, Oudezijds Achterburgwal 11 mid, Jeanine (matig)

Vorige bericht precies een jaar geleden. De laatste maanden zit op 11 mid een nieuwe schoonheid, ziet er chique uit, maar dat is dus een ander.
      Jeanine is nu weer even weg, maar recurring. Echter deze draad zal wel nooit op gang komen, ze helpt je wel van je kwakkie af, maar de manier waarop men zich het heeft laten welgevallen, dat moedigt blijkbaar niet aan tot schrijven.

Commentaar

Wallen, Oudezijds Achterburgwal 11-3, Jeanine

Jeanine is al weer zo'n maand of 5 weg, en hoewel ze vaker lang weg bleef om dan weer terug te komen, lijkt zij geen levensvatbare topic te kunnen bewerkstelligen, want ofschoon zij een van de lekkerst uitziende meiden op de Wallen was/is, gaan haar bezoekers er gewoonweg niet over schrijven, temeer daar zij haar leven niet gebeterd heeft.

Commentaar

Re: Wallen, Oudezijds Achterburgwal 11-3, Jeanine

Oorspronkelijk geplaatst door Randy Bekijk bericht
          Jeanine is al weer zo'n maand of 5 weg, en hoewel ze vaker lang weg bleef om dan weer terug te komen, lijkt zij geen levensvatbare topic te kunnen bewerkstelligen, want ofschoon zij een van de lekkerst uitziende meiden op de Wallen was/is, gaan haar bezoekers er gewoonweg niet over schrijven, temeer daar zij haar leven niet gebeterd heeft.
          Kun je nagaan, loop ik al een jaar of 2 maandelijks toch ff naar het begin van de Oudezijds om een blik te werpen op deze dame. helemaal met Randy eens dat dit een van de lekkerste meiden van de Wallen is maar op de een of andere manier nooit aangedurft om naar binnen te gaan, niet onterecht als ik Randy mag geloven.
          Kom ik er nu opeens achter dat het om de dame van dit topic gaat. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat haar borsten voorzien zijn van siliconenen trouwens.
          Nou ja, weinig inhoudelijk, sorry maar kon het toch niet laten. Wellicht dat ik, mocht ze nog terugkomen want heb haar idd al een tijd niet meer gezien, een keertje een briefje over heb, zal ik de gok toch maar is wagen.

Commentaar

Re: Wallen, Oudezijds Achterburgwal --, Jeanine

Oorspronkelijk geplaatst door goodbar
            Oza 11 is schijnbaar gesloten , de dame van 11-2 een wat rijpere blonde met een enorme voorgevel meestal in roze outfit staat nu op 46 ben rts ..
            Oorspronkelijk geplaatst door Randy
            dat is Janine/Jeanine - heeft een draadje op Ignatz - had ook een draadje op hookers.nl -
            voorgevel is idd aanzienlijk groter dan 5 jaar geleden -
            Jeanine weer opgeduikeld uit archief 2012 ... , leeftijd kan ruimschoots naar 40+, bovenpartij F push-up
            Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Commentaar

Re: Wallen, Oudezijds Achterburgwal 46 sous rts, Jeanine

Iemand die weet of deze schoonheid nog terug komt? Of op welke dagen ze wel staat ipv zaterdag nacht?

Commentaar

Re: Wallen, Oudezijds Achterburgwal 46 sous rts, Jeanine

Oorspronkelijk geplaatst door goodbar
                zag vanavond op nr 40-2 Oza dame met enorme voorgevel , altijd in een roze bh die ze ondersteunt met haar handen altijd wip wip met haar enorme boezem , Sexie Jenny , meen dat ze Duits is , nu zou ik zweren dat we haar in de lijst hadden , maar niet , ook niet in het archief. Ik ken haar al lang. Staat altijd daar in de buurt , of 46 beneden ..
                onlangs in februari bracht ik deze bigtitter onder de aandacht -

het gaat in feite om dit draadje , alle recencies zijn weg , dame noemt zich Jenny ,

meestal staat ze 's avonds op Oza nr 40 mid , blond , is een goeie veertiger , roze tweedelige outfit is haar trademark

(en dan die voorgevel .. )
                Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Commentaar

Aan het werk...
                X