Monica / Sasha , Amsterdam - De Wallen, Oudekennissteeg 6 rts

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Monica / Sasha , Amsterdam - De Wallen, Oudekennissteeg 6 rts

Afgelopen vrijdag toch maar weer naar de wallen om binnen te stappen bij een dame waar ik al eerder mijn oog op had laten vallen. Sasha, een bloedmooi donkerblond lachebekje van 21, afkomstig uit Milaan en naar eigen zeggen al drie jaar werkzaam in Amsterdam. Ze staat op de OZA 56, in de deur naast het 'woonkamertje' waar vaak meerdere dames staan.

Gekozen voor het standaardpakket, 20 minuten voor 50 euro. pmc was goed, lange stevige halen, maar langer dan 30 seconden duurde het niet, ze wilde meteen door naar het neuken. Tijdens de sex deed ze daarentegen goed mee, met veel oogcontact en strelingen. Kan niet anders zeggen dan dat deze dame goede service verleent, ze houd de tijd wel in de gaten, maar niet op een opdringerige manier. Tel daar die aanstekelijke lach en prachtig lijf bij op, en je begrijpt dat ze mij nog wel vaker terugziet .

Re: Wallen, Oudezijds Achterburgwal 56, Sasha (uitstekend)

Vandaag bij haar geweest. Naar mijn mening één van de mooiste DVP in Amsterdam. Vooral die ogen! Alles ging uit. Pijpen was perfect, hoeft voor mij toch niet lang anders gaat het te snel. Sex was ook prima. Ik weet overigens of niet of ik terug ga want beffen kon niet en dat is voor mij toch belangrijk, dat geldt ook voor haar te rimmen. Ze zegt wel dat ze anaal doet maar daar moest ik 150 euro extra voro betalen, dat was iets teveel van het goede!
    And lead us not into temptation, but deliver us from evil.

Commentaar

Weet iemand of deze Italiaanse schone nog op de Wallen werkt? Heb haar even niet gezien!

Commentaar

Zag haar vandaag weer op Oudezijds Achterburgwal 56 (avond).

Commentaar

Wallen, Oudekennissteeg 2 rts, Monica (goed)

Geen draadje kunnen vinden, dus bij deze een recensie.

De eerste kamer rechts vanaf de OZV staat altijd een ondeugende meid te knipogen in een kort rokje met lange sokjes aan.

Ze heet Monica komt uit Italie.
          De allereerste keer dat ik langskwam was ik toch enigszins huiverig. Afgesproken 50 voor pn...maar topje bleef aan. Mocht wel naar hartelust onder topje grijpen. Ok, geen probleem dan.
          Tijdens het uitkleden ging van haar alleen het slipje uit, de rest hield ze aan... en eigenlijk was dat wel behoorlijk geil. Ik stond daar naakt met een behoorlijke paal naar haar te wijzen en ze ging toen netjes door haar knieen om me vervolgens te pijpen (mc) . Niet al te lang maar wel met de bescheiden uhmm ahhh slurp geluidjes erbij.

Heb daarna 2 standjes gedaan, doggy en missio.
          Waarbij ze me tijdens de daad probeert te strelen dat toch net iets te mechanisch overkomt. Maar stoten mag ik zo hard ik kan. En dat heb ik ook gedaan. Ze maakt geen overdreven geluidjes, lichtelijk gehijg.

In missio lekker in haar gekomen (mc)

Na de daad, wassen, kleertjes aan en nog even gekletst.
          Een kus op de wang en naar buiten gegaan.

Was ik tevreden? absoluut
          de meest geweldige ervaring? nou niet echt.
          Maar toch blijf ik terugkomen...Ze heeft iets waardoor ik haar als een lekkere snack zie :-)
          Sommige meiden hebben een soort magnetische aantrekkingskracht en Monica is er 1 van.
          Ze werkt doordeweeks in de middag vanaf 13.00u/14.00u tot 19.00u en zondag neemt ze avonddienst op een kamer ergens anders.(zal ik nog navragen)
          Bij alle vervolgbezoeken ging alles uit zonder dit te vragen behalve de sokjes en hakken!

Een lookertje met een goede service maar soms net te mechanisch.. Voor de rest een lieverdje!

Commentaar

Re: Wallen, Oudekennissteeg 2 rts, Monica (goed)

Dat is inderdaad een heerlijke snack. Ik heb wel eens vaker recensies over haar gelezen. Ze staat ook wel eens in de trompettersteeg. Topje gaat inderdaad niet uit. Volgens mij heeft ze nu overigens wat kleinere tietjes dan vroeger, hoewel dit natuurlijk best een push up kan zijn geweest.

Commentaar

Re: Wallen, Oudekennissteeg 2 rts, Monica (goed)

Oorspronkelijk geplaatst door jatsee2 Bekijk bericht
              Dat is inderdaad een heerlijke snack. Ik heb wel eens vaker recensies over haar gelezen. Ze staat ook wel eens in de trompettersteeg. Topje gaat inderdaad niet uit. Volgens mij heeft ze nu overigens wat kleinere tietjes dan vroeger, hoewel dit natuurlijk best een push up kan zijn geweest.
              tietjes zijn lekker kneedbaar en als je ze wilt zien/voelen/ruiken gaat het topje na een 2de bezoek net zo gemakkelijk uit
              Vandaag had ze een supermini bikini aan.

Zag trouwens zoveel lekkers vanmiddag maar het vlees was zwak en liep uiteindelijk toch bij haar naar binnen. Hup door de knietjes en in missio afgemaakt. Meer zat er niet in...ik ging voor het eindresultaat

Zo, ben nu wel weer toe aan een Sunnysessie

Commentaar

Re: Wallen, Oudekennissteeg 2 rts, Monica (Ital) (goed)

Afgelopen zaterdagmiddag had ze het druk..
                Ik geloof dat er zelfs klanten aan het wachten waren...waarschijnlijk vaste klanten....Jammer dat ze geen ervaringen delen.. (tja populariteit hep z'n nadelen)
                Na het shoppen liep ik via de OKS terug naar huis.. en ze was zowaar vrij..

50 p/n, alles uit behalve haar panty/spiraaltouwtjes.. vond het wel een geil gezicht.
                Door de knietjes en flink pijpen... ze deed het nu wel met meer overgave.. hield amper mijn kruit binnen.
                Daarna doggy en missio met hier en daar wat filthy praat...
                ow wat was die 50 euro goed besteed zeg! En dat voor een middagwipje

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door The Sorrow Bekijk bericht
                  Zag haar vandaag weer op Oudezijds Achterburgwal 56 (avond).
                  Deze dame werkt tegenwoordig onder de naam Monica op de oude kennissteeg nr 2r.

Commentaar

Re: Wallen, Oudekennissteeg 2 rts, Monica (Ital) (goed)

Deze Monica is absoluut de spetter van RLD !! samen met haar naamgenoot die in s'avonds in de spuistraat werkt. Monica stond vorig jaar onder de naam Sasja vaak op oza 56r. Ze heeft absoluut de mooiste ogen en lichaam van alle vrouwen in RLD. Hoewel ze vorig jaar nog best zakelijk was, is ze tegenwoordig blijkbaar wel chill, vandaar ook mijn eerste bezoek aan haar. Alles was eigenlijk perfect. Topje ging gewoon uit, p was subliem en n in diverse posities geen enkel probleem. Ook absoluut geen kokkijkster. Ik hoop dat mijn dokter weer snel een herhaalrecept aan me meegeeft.

Commentaar

Re: Wallen, Oudekennissteeg 2 rts, Monica / Sasha (Ital) (uitstekend)

Vandaag zat er een blond meisje op de kamer van Monica / Sasha

Is ze op maandag en dinsdag vrij?
                      Of is ze met vakantie?

Commentaar

Heb haar een tijd niet meer gespot....

Lange vakantie?
                        anyone?

heb haar afgelopen week wel gezien daar ...

Commentaar

Schitterende ogen, mooi lang en slank lichaam echt een plaatje.
                          Hoefde niet lang na te denken om naar binnen te stappen.
                          Ze stelde zich voor als Monica 21 jaar uit Milano.
                          Hmmm een volbloed Italiaanse, die hadden we nog niet gehad.
                          Ze is heerlijk aanhankelijk, de warmte en passie spatten er vanaf.
                          Meteen haar handen die over je lichaam glijden gevolgd door een lekkere staande knuffel ze bleef gedurende de hele sessie heerlijk grijpbaar.
                          Bij het pijpen ging ze met haar kont in de lucht naar me toe zitten
                          waarbij ik lekker haar erogene zones kon strelen.
                          Ze pijpte alsof haar leven er vanaf hing en zoog en slurpte mijn vriend met volle overtuiging naar binnen.
                          Na de lekkere lange stevige pijpbeurt, begonnen in de missio waarbij ik heerlijk mijn gang kon gaan om vervolgens voldaan te eindigen in de doggie!
                          Ciao Bella, mij ziet ze zeker terug....
                          In het recensie formulier staan de ogen op bruin volgens mij moet dat toch echt blauw zijn.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door MrSmile Bekijk bericht
                            Heb haar een tijd niet meer gespot.... Lange vakantie?
                            anyone?
                            nou, Mr. Smile is ook met de muziek mee ...

Oorspronkelijk geplaatst door jayce Bekijk bericht
                            Ze stelde zich voor als Monica 21 jaar uit Milano.
                            ehhhm, deze dame (lang en donkerblond) staat 's avonds (gisteren) ook op nr 2 lks (deur voor de trap) - overigens, die 21 jr kunnen er wel 10 bij ....
                            Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door goodbar
                              deze dame horen we ook niet veel meer van, ze staat er wel , maar ze wil mij niet aankijken ....
                              Prima meid hoor, misschien moet ik je eens bij haar introduceren

Commentaar

Hier vorige week langsgewipt. Zeldzame topper. ALles uit, volop strelen, lekker die zak masseren. EN zoals mijn voorganger zei: voluit slobberen en naar binnen met die staaf! Ook haar poes is zeldzaam mooi. Netjes gesloten, prachtig sneetje. Je stouwt em zo naar binnen en ze geniet lekker mee. Klaarkomen duurt niet lang bij deze beauty. WEl heeft ze ontzettend veel parfum op en die geur blijft nog wel even aan je handen zitten dus ge zijt gewaarschuwd!

Commentaar

Re: Wallen, Oudekennissteeg 2 rts, Monica / Sasha (Ital)(uitstekend)

Wederom een groot succes. Zeer ontspannen sfeer. Huppelt rond in die geile string, streelt je tijdens het uitkleden. Dan gaat alles uit en lijkt ze op een Griekse Godin. En pijpen dat ze doet. Lekker slobberen. Als je een beetje vriendelijk bent mag je haar daarna van achter volpompen, aldus geschiedde!! Ik raad iedereen deze meid aan, ondanks dat je er misschien wat minder snel naar binnen stapt vanwege het grote raam aan de voorkant.....

Commentaar

Re: Wallen, Oudekennissteeg 2 rts, Monica / Sasha (Ital)(uitstekend)

Met de recensies van ajc87 (merci) deze dame gistermiddag bezocht. Bij binnenkomst stelt ze zich voor als Raisha uit Kroatië. Maar het kan bijna niet missen of het gaat om dezelfde dame.

Vlot uit de kleertjes is ze zeker. Maar dat is voor haar ook makkelijker dan voor mij. Als ik dan ook zover ben en op het bed plaatsneem grijpt ze meteen mijn snikkel. Na een opwarmertje begint ze op haar knieën met haar reetje naar me toe me te pijpen. Wat een puntgaaf naadje heeft ze inderdaad, niet te filmen. Pijpen is ook lekker enthousiast, terwijl ze met haar hand even mijn knikkerzak beroert. Ze weet de sfeer goed op te stoken, ik word er knap geil van. In de missionaris is ze meteen intiem, niet wegkijken, afstand houden, handje ertussen of dat soort werk. Ondertussen laat ze zich stevig nemen. In doggy steekt ze heerlijk haar reetje de lucht in. Haar flamoes voelt heerlijk aan, ik kan niet anders zeggen.

Na afloop ook gezellig praatje, al moet je oppassen eenvoudige woorden te gebruiken. En inderdaad, na het aankleden smeert ze zich in met een soort olie of iets dergelijks. Voordat ik de deur uit ga, geef ik haar een zoen terwijl mijn hand naar haar schouder gaat. Hierdoor krijg ik van die olie aan mijn pols. Die heb ik de rest van de dag nog geroken kan ik zeggen.

@ Moderator. Een c-cup vind ik vrij enthousiast.

e.e.a. aangepast ..

Commentaar

Re: Wallen, Oudekennissteeg 2 rts, Raisha (Kroat)(uitstekend)

Deze dame nog aanwezig?
                                      Zie altijd alleen het hangertje voor het raam met helaas gesloten gordijnen.

Commentaar

Re: Wallen, Oudekennissteeg 2 rts, Monica/Sasha (Ita)(uitstekend)

Heb haar al een tijdje niet meer in beeld meestal zijn de gordijnen gesloten maar laatst trof ik er een wat vollere brunette achter het raam...

Commentaar

Re: Wallen, Oudekennissteeg 2 rts, Monica / Sasha (Ita)(uitstekend)

deze bella is ook weer terug .... donkerblond en groot ....