Cosmina / Denise (Mold) , Amsterdam - De Wallen, Molensteeg 41-2

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Cosmina / Denise (Mold) , Amsterdam - De Wallen, Molensteeg 41-2

dollebegijnsteeg laatste raam naast de koffieshop vorige week in de vroege middag een meisje bezocht. ze komt van de malledieven. Mooi om te zien, niet getraind maar ziet er lekker jong uit. Bij binnenkomst vroeg ik of ze alles uit deed. Nee, dat koste 25 meer. Ok zei ik. Toen betaalde ik met 100 en kon ze geen 25 terug geven. Snaaide de 50 snel uit mijn hand, gooide in het kluisje en daar gingen we. Ze had bij binnenkomst gezegt dat ik dr tieten mocht aanraken, maar dat mocht dus niet. Paar keer toch mijn hand in dr bh gedaan, maar die duwde ze snel weer weg. Pijpen ging snel en met tanden. niet echt lekker. na 3 minuten zei ze, now lets fuck. Ik vroeg om een nieuw condoom, maar dat wilde ze niet. No, 1 condom for 50. Na teveel discussie dacht ik, nou laten we t maar gaan doen anders stopt ze straks nog. Zij ging liggen maar hield dr hand tussen mijn lul en dr kutje. (overigens schoon en geschoren) dat werkte niet, toen werd ze vervelend. Je tijd is bijna om, schiet op etc. de sfeer was niet leuk. Ik heb dr toen omgedraaid, op dr knieen.(doggy) Omdat het niet lekker liep en ik best pissig was geworden, heb ik dr heupen(kont) flink vast gepakt waarop ik dr simpel en hard ben gaan beuken. Dr hand was weg dus kon goed diep. Ze zei iets in de trend van putamadre toen ik druk bezig was. (dr tieten schudde uit dr bh) de laatste paar keer heb ik dr nog beter vast gepakt(voelde dr heupbotten in mijn handen) extra hard tegen dr aangebeukt en toen flink volgeschoten. Toen was de lol voorbij en moest ik bijna rennen om op tijd eruit te zijn met kleren. Geen fijne ervaring, hoewel de laatste neukminuten fijn waren, lekker bruut. weet zeker dat ze de rest van de dag mijn beuken gevoelt heeft. geen aanrader dus. Zonde van het geld.

Re: Wallen, Dollebegijnensteeg 9-1 (vanaf gracht), Onbekend (voldoende)

Oorspronkelijk geplaatst door goodbar
    Dat hele jonge blondje staat vlgs mij op 111 , 2e raam links vanaf gracht , ze heeft een D&G ceintuurtje in haar broek ...

Graag een naam, en / of meer details, anders is het niet interessant meer ....

Nee, vanaf de kerk langs de gracht, heb je rechts het hele dunne steegje, daar voorbij de steeg ernaast inlopen eerste raam links.
    (ja lachen he, ze keek pissig in de spiegel, maar ik ramde lekker door ;-) )

Oorspronkelijk geplaatst door bobbiebay
    Als je via de deur naar binnengaat, moet je een trapje af. De gordijnen zijn aan de gracht kant, maar waar zij staat is steegkant.

Commentaar

Re: Wallen, Dollebegijnensteeg 111, Onbekend (voldoende)

ik heb wel het een en ander gelezen over deze dame , paar maanden in Amsterdam , ze komt uit Griekenland en heet Denise. ( 't poppetje moet een naam hebben ... )

Die Malediven lijkt onzin - dat ligt onder Shri Lanka ....

Engels (communicatie) is zeer beperkt , maar genoeg om te upsellen.

Verder is het wel iets moois en blijft spannend om het eens te proberen ....
      Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Commentaar

Denise

ja , ik had intussen een en ander gehoord over dit dametje - gisterenmiddag maar eens geinformeerd en haar guitige toet stond mij aan "Wellcom" zei ze met een Oost Europese intonatie - eerst maar een pilsje gaan drinken ....

en ja , daar was ik weer 50 f&s , wij naar beneden in die grote kamer -

nou dat slechte Engels valt wel mee , ze wilde best wel babbelen , 't is ook iets fraais om ff vast te houden ... ik had meteen een goed gevoel () -

dat "Malledieven" van de eerste poster (toch een wat onhebbelijk verhaal) zat me nog steeds in het hoofd , ze komt dus uit Moldavie , zeg maar Roemenie (maar daar willen ze niet zoveel van weten) nee , ze komt toch niet uit Griekenland ....

upsellen deed ze niet , gaf haar de 50 , allengs ging ze op haar knietjes op bed en legde bijna kuis en keurig netjes haar bh-tje af - snel de bullen over de stoel en ik was klaar voor aktie ...

er was nog even fijn met de tietjes te spelen ook , wat een juweeltjes all natural , en daar kon ik nog even de meisjes tepeltjes zoenen , wat wil een ouwe bok nog meer ....

pijpen was krachtig met een paar diepe halen , maar te kort - ze vond meneer hard genoeg zo , nou , dat was 'ie al ... !

"which position, doggie or normal? " ik begon maar normal , het was een perfect neukertje - hoewel ze het na enige inspanning tijd begon te vinden -het handje kwam er bij - niet naar andere positie gevraagd , flink doorgerost en het schot gelost ....

al met al , geen weggegooid geld - toch een lekker ding , ze vertelde nog van alles , dat ze inmiddels woonruimte had , en dat ze deze maand 20 wordt ....

ze draagt een wit setje met abrikoos kleurtjes er in - om het broekje een witte leren ceintuur met D&G sluiting .....kan niet missen ....

werkt iedere dag , overdag , in het week-end ook de avond/nacht shift ....

Commentaar

Re: Wallen, Dollebegijnensteeg 111, Denise (Mold) (goed)

Na vele jaren lopen over de Wallen en af en toe neuzen op deze site toch een eerste berichtje - misschien volgen er meer.

Denise is het waard . Ze is echt mijn type - naturel, blond, petite, onschuldig ogend, maar ze weet wat je lekker vind. Echt een lief poppetje, waaraan je gehecht raakt als je haar meerdere malen bezoekt en die zelf ook meer op haar gemak is bij een herhaald bezoek.

Ze pijpt redelijk stevig, maar dat kan ik wel aan. Als je zo'n sweet dingetje bezig ziet is het gewoonweg genieten . Haar engels is inderdaad niet geweldig, maar de communicatie is open. Neuken is lekker en haar lichaampje zo mogelijk nog lekkerder. Ze heeft fraaie lieve borstjes en een mooi klein perzik kontje .

Denise is vrijwel elke middag te vinden in haar kamertje.
          Lucky

Commentaar

Ik kan me ook meer vinden in het verhaal van Goodbar dan in het verhaal van Bobbiebay

het was vrijdagmiddag.
            50,- f&s , alles uit en aanraken was ok.
            op naar beneden naar een grote maar lage kamer, niet erg als je op bed zit/ligt, maar wel oppassen voor je hoofd met aan/uitkleden.
            heeft zij geen last van maar boven de 1,85 meter..

pijpen was goed, hoewel wel wat kort,
            de zin: "which position, doggie or normal?", heb ik ook gehoord.
            het werd eerst doggie, daarna "normal". tijdens doggie eerst even haar hand er tussen, maar die was snel weg (zonder erom te vragen ofzo)
            tijdens "normal" ook nog wat variatie, eerst beentjes wijd, daarna knietjes richting borst en beentjes bij elkaar. daarover dus zeker geen klachten, helemaal niks mis mee.
            ging allemaal wel een beetje gehaast, ze begon te vragen of ik al klaar was. dat was nog niet het geval en omdat die vraag soms het einde van mijn geilheid betekend, heb ik nog ff kort doorgeneukt en het daarna zelf met de ene hand op een borst met de andere hand afgemaakt.

al met al zeker niet ontevreden.
            als ze iets langer zou pijpen, had ik met gemak binnen de tijd klaar kunnen zijn, nu was er iets eigen handwerk voor nodig, maar dat was zeker geen straf met haar borsten in de hand.

ps. Moldavie is een apart land en de meeste inwoners zijn Roemeens.
            http://nl.wikipedia.org/wiki/Moldavi%C3%AB_(land))

Commentaar

Denise miste ik al een poosje in de Dolleb - zag haar gisteravond op OZV nr 77, d.i. dat adres beneden waar meestal 2 dames staan -
              blijft een guitige kleine meid .....

Commentaar

Re: Wallen, Oudezijds Voorburgwal 79, Denise (Mold) (goed)

Heb haar laatst weer bezocht. Ze staat nu 's avonds op de oudezijds voorburgwal 79-rechts -al een tijd haar vaste kamer. Het blijft een leuk lekker blond meisie.
                Lucky

Commentaar

Re: Wallen, Oudezijds Voorburgwal 79 rts, Denise (Mold) (goed)

Ze ziet er lekker uit en ik wilde ik haar laatst eens uitproberen.
                  Geïnformeerd naar de prijs "50 euro, only suck"
                  "WTF" ,no, no fuck....ben maar snel doorgelopen...

Commentaar

Wallen, Oudezijds Voorburgwal 79 rts, Yasmin/Denise (Mold) (goed)

De ervaringen in deze draad zijn erg wisselend in zo ongeveer alle opzichten, wellicht een wipselturig meiske. Dit is hoe het bij mij ging.
                    Ze was vriendelijk, en geen pogingen tot upselling.

Pijpen deed ze tamelijk fanatiek, waarbij ze telkens van houding wisselde. Met veel moeite kon ik af en toe haar aangeklede tieten beroeren (ze had haar bikini-topje aangehouden), en als ik er niet bij kon dan drukte ze haar tieten tegen mijn dijbenen, wat ik altijd lekker vind. Ze deed het wel enthousiast, ik werd er ook wel hard van, maar meer dan een voldoende was het technisch gesproken toch niet.
                    Gekozen voor missio, ze was makkelijk toegankelijk, geen benen of handje in de weg, lekker naar de finish toe kunnen werken en het cd vol gespoten.

Ze had zich voorgesteld als Yasmin uit Italië (is dus Moldavië/Roemenië), desondanks ga ik er van uit dat zij het meisje van deze draad is, want na afloop zei ze dat ze zich voorheen Denise noemde en overdag gewerkt had. Ze staat daar altijd en al behoorlijk lang.

De lengte van 1,55 lijkt me een afwaardering van de topic-opener, 1,60 is ze wel.

e.e.a. aangepast , misschien is ze intussen toch nog wat gegroeid ....

Commentaar

Re: Wallen, Oudezijds Voorburgwal 79 rts, Yasmin / Denise (Mold) (goed)

We horen weinig over deze meid, toch staat ze nog steeds met dat lekkere "perzik" kontje achter het raam te pronken.

Commentaar

Re: Wallen, Oudezijds Voorburgwal 79 rts, Yasmin / Denise (Mold) (goed)

Ik had vandaag zo veel trek dat ik ook hier nog ff ben langsgewipt. Kwam toevallig weer langs de Wallen en deze meid lachte zo ondeugend, bijna verlegen dat ik d'r wel moest uitproberen.... Echt een heerlijk scharminkeltje... Lekkere borsten (cuppie C) mooie pruim en een lief koppie. Man wat kan deze godin pijpen zeg, ik vond het echt heerlijk. Stijver kan je em niet krijgen...Ze gaat er ook lekker lang mee door, net zolang totdat je zelf aangeeft dat het wel genoeg is... Dan het neuken, ik kan het neit genoeg herhalen..... het blijft gewoon heerlijk om zo'n prinsesje voor je te zien knielen om keihard genomen te worden. Gewillig gaan ze op de knietjes en schuif em er maar in! Wat opviel is dat ze een vrij vlezige poes heeft, dat wil zeggen, hij klemt behoorlijk om je paal heen en ik d'r schaamlippen rekken dus ook gerust een paar centimeter op terwijl ze zich ondertussen vastklemmen aan je lul... Ik heb liever de dames met een hele strakke pruim waarbij de wrijving dus ook optimaal is.. Dat is dus het enige minpuntje... maargoed dit forum is er voor om ook de kleine details op te merken.... Als je wat kleiner geschapen bent raad ik je dit adres dus bepaald niet aan want je zult niet eens merken dat je je werktuig in die poes hebt zitten aangezien die nogal 'meeveert', laten we het zo maar zeggen. Ik vond het desalniettemin prima en beukte me in luttele minuten naar een nieuwe vulkaanuitbarsting.... Lieve meid is het..... wie houdt van onschuldige typetjes is hier aan het juiste adres... Ik geef d'r een goed, aangezien ze net niet opkan tegen stoeipoes number one van het moment: Gala....

Commentaar

Re: Wallen, Oudezijds Voorburgwal 79 rts, Yasmin / Denise (Mold)(goed)

Ik had dit poppetje al veel eerder op het oog maar na een eerste kennismaking heb ik haar destijds van mijn lijstje geschrapt.

Oorspronkelijk geplaatst door jayce Bekijk bericht
                          Geïnformeerd naar de prijs "50 euro, only suck"
                          "WTF" ,no, no fuck....ben maar snel doorgelopen...
                          Na het lezen van de vorige recensie heb ik haar toch weer op standby staan en zo gebeurt het dat ik bij het doorkruisen van de Wallen langs haar raam loop en besluit om toch maar eens een praatje aan te knopen. Hartstikke vriendelijk staat ze mij te woord...ze stelt zich voor als Yasmine...voor 50 is het S&F helemaal naakt en touching...kijk zo mag ik het horen...ik heb er eigenlijk niet op gerekend en moet eerst nog even pinnen...even later sta ik dan weer voor haar neus met de benodigde doekoes.

Ze gaat mij voor naar de achtergelegen kamer...pfff...lekkere kont zeg voor zo'n kleine meid...met het hele plaatje is sowieso niks mis...strak buikje...mooi koppie met grote ronde ogen...van dichtbij ziet ze er iets minder jeugdig uit. Volgens eigen zeggen is ze ook al 24. Haar cup houd ze nog even verborgen, maar als we dan even later op bed liggen gaat deze ook uit en een mooie B-cup komt tevoorschijn. Ze zet zich aan een prima lange pijpbeurt, op zich wel lekker ware het niet dat ik me op een gegeven moment ga afvragen of we nog wel een wippie gaan bouwen. Ik vraag haar dan ook of ik door mag naar het volgende level, waarop ze mij vraagt of ik het wel zeker weet en of ik er echt klaar voor ben...uhm ja nou ben ik toch weer even in verwarring...maar haar poes is zo uitnodigend dat ik hem er in missio snel inschuif, zo wat voelt dat lekker zeg, als ik daarna met die lekkere kont in mijn handen in doggie mijn gang mag gaan breng ik het tot een uitermate bevredigend einde.

Al met al heb ik vanaf de 1e casting tot aan de uiteindelijke wip zo'n 1,5 jaar moeten wachten maar deze was het dan ook meer dan waard. Leuke meid die Yasmine

Commentaar

I discovered Yasmina last summer and to me she is good. First time with her she tried some upselling (why don´t you go for the half hour show) but I declined that and I have been with her many times during three trips to Amsterdam and I always pay 50 €. I get what is most important to me, and that is some serious ass-worship and fucking in doggystyle. She really has a nice ass and that is something I need badly and to me she has the most delicious butt in The Wallen these days.

She keeps a certain distance and the sessions could be described as somewhat business-like, but that is kind of the norm in The Wallen so it is what it is. But she always find time for some friendly small talk and I appreciate that. So to me she good and that perfect ass is really great, and I always leave a happy customer.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door jayce Bekijk bericht
                              Ze gaat mij voor naar de achtergelegen kamer...pfff...lekkere kont zeg voor zo'n kleine meid...met het hele plaatje is sowieso niks mis...strak buikje...mooi koppie met grote ronde ogen...van dichtbij ziet ze er iets minder jeugdig uit.

Leuke meid die Yasmine

Julina's vriendinnetje , Yasmina , 't kan ook zijn dat ze zich Cosmina noemt , is gelijk mee terug gekomen ...

leeftijd + , lengte - nr 1.55

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door MmSfouf Bekijk bericht
                                I discovered Yasmina last summer and to me she is good. First time with her she tried some upselling (why don´t you go for the half hour show) but I declined that and I have been with her many times during three trips to Amsterdam and I always pay 50 €..
                                Yasmina last night spotted , back again at her usual place ....

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door goodbar Bekijk bericht
                                  Yasmina last night spotted , back again at her usual place ....
                                  Yes, she is there and I was with her a few days ago. Still a good provider and still looking really good with that hot body of hers. I see that she is occupied often so others obviously likes her too. And when I was leaving her kamer, turning to Oudekennissteeg, some guys cathed up with me and asked me how she was. Well, she is ok I said and if you are turned on by her and thinking of trying her I think you should give it a go. I guess they did as they obviously had been thinking of trying her and if they were not sure about her I think my opinion and advice helped them.

Commentaar

Re: Wallen, Oudezijds Voorburgwal 79 rts, Jasmina / Denise (Mold)

Dit blonde Roemeense poppetje is nog immer in de avondshift op het huidige adres te vinden

Commentaar

Re: Wallen, Molensteeg 41-1, Jasmina / Denise (Mold)

Denise vond ik vanavond terug in de Molensteeg op 41-1 , is lang weg geweest , kennen we al zeven jaar , waar blijft de tijd ..

Commentaar

Wallen, Molensteeg 41-1, Jasmina / Denise (Mold)

Heb haar recent weer een paar keer op haar oude adres OZV 79 gezien, zelfs samen met haar onlosmakelijke roommate Julina (u weet wel reeds, die met de jugs).
                                        Dat was voor in de week, ws als de regulieren daar hun vrije dag hadden.

Commentaar

Eigenlijk noemt ze zich Cosmina, met een glimlach lees ik toch mijn recensie terug uit 2009, hoe ze wat schuchter haar tietjes toonde, 's avonds te vinden op nr 41-2, naast Kimberly. nee, ze is geen 20 meer ..