Singelgebied, Oude Nieuwstraat 8 rts, Elena (Bul)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Singelgebied, Oude Nieuwstraat 8 rts, Elena (Bul)

Een nieuw gezicht op de kamer van Sylvia.
    Bulgaars, bleek, slank, kleine borsten, grijpbaar kontje, spits gezicht, lang zwart haar (van nature zegt ze blond te zijn).
    Elena spreekt redelijk Engels, en neemt het initiatief tot een goed gesprek.
    Ondertussen stelt ze de kookwekker op haar gsm in.
    Ruim tijd om elkaar staand te verkennen en strelen. Dit gaat liggend door.
    Voor het pijpen gaat ze op de knieën naast je zitten en mag je overal aan komen. Pijpen op zich is niet bijzonder: langzaam en ondiep.
    Bij het neuken alle standjes toegestaan en blijft ze je leuk aankijken.
    Gedurende het aankleden gaat de kookwekker af (20 minuten), maar we blijven nog een tijdje ontspannen napraten.
    Bij het vertrek twee kusjes op de wang. (Ze is hier pas, iemand anders mag haar de Nederlandse gewoonte leren).
    Vriendelijke dame voor het standaard werk en een goed gesprek.
    Opinions are like assholes, everybody has one.

Re: A31, k2 , Elena (goed)

Ja, ik mag zeggen dat het leuk en lekker bij haar is.

Geen gezeur of andere negatieve dingen. (Ja dat maak je nog maar wijnig mee).

Een heel klein maartje is het teveel aan glijmiddel. Maarja.

Ze is er nog tot juni als ik het goed begreep.
    Joeeeeeeeeeeehhhhhoeeeeeeeeeeeee, zo naar binnen.

Commentaar

Re: A23, k1 , Elena (goed)

raar dat hier verder niemand heeft gereageerd.

had vandaag zin om er even eentje goed te grazen te nemen. Enorm veel sneeuw gevallen en daarmee een bijna lege achterdam.
      Elena is een hele leuke dame. Op basis van haar gezicht zou je misschien niet snel naar binnen gaan maar ze heeft wel hele mooie ogen. Wel een heerlijk kontje waar je flink tegen tekeer kan gaan, wat ik ook gedaan heb

Heb me even lekker uitgeleefd op deze jongedame (25jr, maar ik schatte haar jonger). Alles wat solo zei klopt, ook dat ze gezellig kan kletsen. Vraagt je de oren van de kop maar dat is wel leuk zo. Als ik de recesies hiervoor zo lees is er weinig veranderd in haar manier van werken. van mij mag ze zo wel door blijven gaan. Ik raad haar aan.

Commentaar

Re: A23, k1 , Elena (Bul) (goed)

Zonde dat er zo weinig over deze meid geschreven wordt! Ik mag mezelf inmiddels vaste klant noemen
        Elena is niet alleen een erg lekker ding, ze is ook nog eens aardig. Krijg geen moment de indruk dat ze me zo snel mogelijk weer buiten wil werken. De sex is wat mij betreft geweldig. Gekke wensen heb ik nooit zo maar met het 'standaard' pijpen, girl on top en missio (met cd), omgeven met wat geknuffel, brengt ze mij al op een andere planeet
        Ze houdt van een praatje, zeker als je haar een een beetje leert kennen. Ook daar neemt ze rustig de tijd voor.

Een topper voor wie ik graag in de auto naar Alkmaar stap!

Commentaar

Re: Utr., Zp 138-4, Elena (Bul) (goed)

Vanavond als verdwaalde vreemdeling op t Zandpad geweest bij Elena. Mooie meid met mooi zwart lang haar.
          Pijpen was OK, aan het eind wat te stevig, gaan we volgende keer aan werken.
          Intiem was lekker, maar t lukte mij niet; wat extra betaald voor wat extra tijd en ze ging meteen spontaan over tot opnieuw pijpen (voor mij geeft dat in ieder geval de juiste mentaliteit aan), maar ook dat hielp niet. Daarom zelf de zaak ter hand genomen waarbij ze me heerlijk stimuleerde door met haar mooie poes tot millimeters boven mijn gezicht te hangen. Eigenlijk mocht ik haar niet likken, maar ze liet t een heeel klein beetje toe en daar kwam ik al
          Ze doet niets zonder condoom en beffen mag alleen bij bekenden. Hopen dan maar dat ik daar de volgende keer toe gerekend word.
          Ze zegt dat anderen zeggen dat ze veel praat; dat is zo, maar niet hinderlijk als ze tegelijkertijd naakt op je zit en je pik bewerkt
          Oh, ze zegt dat ze bijna iedere dag werkt, zeker nu, net voor de Kerst, want eerder vrij genomen. Ik was er rond 19.30 en ze zou snel hierna stopen voor de avond.
          Seen it, done most of it.

Commentaar

Re: Utr., Zp 138-4, Elena (Bul) (goed)

Ik schrijf nooit iets na een bezoek maar deze was echt een topper! Was vanochtend deze dame gaan bezoeken. Er wordt hier weinig gezegd over der lekkere kont: het is een kont waar je U tegen zegt. Mooi gevormde taille en lang zwart haar. Ze is idd een gezellige kletser die rustig de tijd neemt en met je praat terwijl je der lekker streelt. Geen klokken of wekkers gezien. Eenmaal op bed begon ze me kleine vriend met der mond te bewerken, ik vroeg haar of ze op het op 69 positie kon doen. dat deed ze en ik genoot van de uitzicht van haar welgevormde bekken. Daarna lag ze bovenop en keek ze de hele tijd lachend diep in mijn ogen zonder gekreun te faken, waardoor mn nageslacht op het punt stonden om te evacueren. Vervolgens maakte ik het af op zn hondjes. Wat kon ik toch lekker tegen die billenpartij ketsen.
            Daarna hebben we even samen gelegen, en namen we de tijd om elkaar te leren kennen terwijl ze me nog streelde.
            Ik vertrok met een brede lach. Ik kom zeker terug bij deze schoonheid!

Commentaar

Utr., Zp 116-3, (H)elena(uitstekend)

Ik was vandaag bij een bulgaarse Elena met lang zwart haar. Bootje 116-3. Een deel van de beschrijvingen klopt wel, meer een deel niet. Ze had vrijwel zeker geen siliconen. Zijn er twee Elena's??

Commentaar

Utr., Zp 116-3, (H)elena(uitstekend)

Deze Bulgaarse (H)elena was al eerder werkzaam op het pad, ik dacht dat er nog iets over haar te vinden valt op kamer 138-4 in het archief, indien dit dezelfde dame betreft.

Geweldige vrouw, heel lief en sensueel. Ze heeft hele mooie groene ogen, kleine borsten en een heerlijk achterwerk.

Wat zal ik zeggen? (H)elena welcome back!

Commentaar

Re: Utr., Zp 116-3, (H)elena(uitstekend)

Naast mijn recensie, nog een beschrijving: Leuke meid, deze bulgaarse Elena. Haar engels is goed en ze heeft zwarte haren tot op haar billen.

Ze maakt graag een praatje. Alles gaat ook lekker rustig en ontspannen. Echt een aanrader.
                  Ze leek het lekker te vinden dat ik haar tepels likte tijdens haar cowgirl dus dat heb ik maar gedaan

Commentaar

Re: 2p, g2 k1, Elena (Bul)(goed)

Oorspronkelijk geplaatst door theo
                    Ik spotte vandaag ook nog een elena op nummer 110 k1 er moet nog ergens een draadje van haar zijn ook vanuit alkmaar
                    als ik het goed heb is solo dat draadje opgestart in alkmaar was ze toendertijd op nummer 23k4 en ook op nummer 2p k7
                    dacht ik!
                    theo
                    Ik denk dat Theo deze dame weer gespot heeft.
                    Moderator ramen Alkmaar, Den Haag en Haarlem

Commentaar

Re: Utr., Zp 110-1, Elena (Bul)(goed)

Dame bezocht, zaterdag middag. Wat een meid. Totaal relaxed. Super figuur en echt sexy. Std behandeling afgetikt en weer VIP behandelt. Dit word dus voortaan mijn vaste zaterdagse bezoek.

Commentaar

Re: Utr., Zp 110-1, Elena (Bul)(uitstekend)

Lekker meisje. Na opgelicht te zijn op 120-1, ben ik bij Elena beland. Heerlijk, rustig, lief en lekker meisje. Doet wat ze met je afspreekt. Geen wekker o.i.d., toen ik in doggy klaar was gekomen wreef ik haar nog over haar nek, rug en billen. Ze ontspande helemaal en ik heb haar nog een massage van ongeveer 20 minuten gegeven. Vandaar ca. 45 min. binnen geweest.

Commentaar

Aardige meid. Neemt de tijd. Standjes mogelijk. Huis, tuin en keuken ervaring. Zo flets dat ik niet kon klaarkomen.

Had wat problemen met haar uiterlijk. Wel lekker slank maar hele kiene tietjes. Ongeschoren benen. Hoe verder ik de loopplank opliep hoe onaantrekkelijker ze werd. Toen ik binnen stond was het te laat. Vond haar niet lekker ruiken.

Voor mij niet in de herhaling.

Commentaar

Schat van een meid maar lult je inderdaad de oren van de kop en vraagt maar door. Ook terwijl ze met je bezig is wat ik eerlijk gezegd wel storend vond. Ze heeft tegenwoordig trouwens sili's cup C.

Commentaar

Vanavond weer eens een wandelingetje gemaakt en weer eens bij Elena op bezoek geweest. Altijd erg leuk! Bij binnenkomst weer een dikke zoen en knuffel en ze was erg blij dat ik weer eens langs kwam. Het was mij buiten wel opgevallen en sinds een maand heeft ze een stevige C. Na wat chit chat en een wasje was het tijd voor een vrijpartij. Hoewel deze niet heel lang duurde was het erg leuk Ze doet echt haar best om je te plezieren.
                              Ik heb een erg leuke tijd gehad en ze gaat mij ook zeker vaker zien

Wat de negatieve recensies betreft: iedereen heeft zijn smaak en voorkeur, de dames ook. Als er geen klik is, zelfs bij de toppers, dan gaat een bezoekje niks worden.

TT
                              choucke chouke chouke....... wat, geen "tuut tuut" ???

Commentaar

Ik kan wel een copy-paste maken van het bovenstaande maar dat heeft niet zo veel zin

Wel viel mij op dat het erg rustig is op het pad. Veel dames zijn er niet en de gene die er zijn zitten hun tijd maar een beetje uit. Als 'oude bekende' heb ik er in ieder geval nog wel een leuke tijd gehad

TT
                                choucke chouke chouke....... wat, geen "tuut tuut" ???

Commentaar

Mijn eerdere bericht hier ziet er veel negativer uit dan ik het bedoelde maar ze is echt een topper. ze praat soms een beetje veel maar dat geeft niet zo. Service is top, vriendelijkheid buitengewoon goed, geen bullshit gefake en gedoe, ze spreekt heel goed engels voor een Bulgaarse en..... ooooh that ass! Als je waarde hecht aan een relaxte eerlijke meid is ze zeker een aanrader.

Ze gaat binnenkort weer een paar weken naar Bulgarije en als het zandpad dicht is als ze terug komt weet ze nog niet waar ze naar toe gaat maar dat ziet ze dan wel zegt ze.

Commentaar

Elena

Dag en avond. Weet niet welke dagen, maar vanavond is ze er. 'S-nachts werkt niemand.

Commentaar

Re: Den Haag, Hunsestraat rose-p k12, Elena (Bul)(uitstekend)

Elena gespot op Hunsestraat 37 k1. Mogelijk maar tijdelijk.
                                      Iets voller geworden vergeleken met haar Alkmaarperiode.
                                      Opinions are like assholes, everybody has one.

Commentaar

Re: Den Haag, Hunsestraat 37 k1, Elena (Bul)(uitstekend)

Na een zeer inspannende werkdag, had ik de behoefte om wat stoom af te laten. Daarvoor ben je in de Geleenstraat/Hunsestraat aan het juiste adres. Hoewel ik normaliter het steegje nooit in ga, heb ik dat deze keer toch maar gedaan. En wat een schoonheid stond mij daar op te wachten. Ik ben vrijwel direct naar binnen gestapt en snel onderhandeld. na me te hebben omgekleed ging ik op haar bed liggen en ging ze met mijn lul spelen. Terwijl ik haar borsten betasten, bekeek ik de rest van haar lichaam. In een woord prachtig. Mooie stevige borsten, slank uiterlijk met lang zwart haar en een kont waar je nooit genoeg van kan krijgen. Vervolgens ging het rubbertje om mijn lul waarna ze er heerlijk aan ging zuigen, zo goed dat ik haar moest afkappen om m'n kruit te sparen voor het echte werk. Vervolgens kwam ze op mij zitten en deed zij het werk en ik bleef haar borsten maar likken en kneden. Toen ik ook zo bijna tot een hoogtepunt kwam, zijn we vervolgens nog overgegaan op nog een paar standjes. Toen m'n kruit eenmaal verschoten was, heb ik een heerlijke massage gekregen van de dame. Zeker een dame om nogmaals te bezoeken.

Ze is zeer gesteld op haar hygiëne en zoent om die reden niet met de tong en alles gebeurt ook daarom veilig.

Commentaar

Re: Den Haag, Hunsestraat 04 k4, Elena (Bul)

Elena is een leuke lieve meid en verdient een goede recensie dus bij dezen.

Wil je ff lekker relaxen bij een lekkere kletskous ga dit meiske bezoeken. Gaat met de kerst naar huis dus wees vlug.

Gr Wandelfanaat