Lucy (Bulg), Wallen, Sint Annenstraat 122

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Lucy (Bulg), Wallen, Sint Annenstraat 122

Hallo,

Na een wat tegenvallende ervaring op de walletjes een paar dagen geleden vond ik dat, zo net voor het einde van het jaar, er nog een keer geketst moest worden. Dat werd dus vanavond.

Deze Bulgaarse had ik al vaker gezien, ze voldoet aan de ketsnorm dus was het al die tijd een optie. Een kort praatje aan het raam haalde me over om naar binnen te gaan. Eenmaal in haar kamer een praatje in het engels tijdens het uitkleden van mezelf en zij kleedde zich ook uit inclusief haar hakken. Toen zag ik haar bijna niet meer zo klein is ze.

Op de ketsplank deed ze direct de ketsjas om en nam ze de ketsbuis diep in haar mond totdat er leven in kwam en tikte ze met haar tong tegen het topje van de ketsbuis. Hierna mocht ik haar ketse in missionaris zodat ik goed kon zien dat er een leuk en ook een mooi meisje onder me lag met mooie ronde borstjes. Wel jammer van het litteken waarvan ik de preciese plaats niet meer weet. Doggie hebben we ook gedaan en vervolgens weer terug naar missionaris. Ze spoorde me aan haar hard te ketse waarbij wij elkaar in de ogen aankeken en ik een hogere ketsversnelling inzette. Ze maakte de indruk het lekker te vinden en de ketsbuisexplosie liet niet lang meer opzich wachten.

Na het ketse toen ik mezelf weer stond aan te kleden nog even gebabbeld. Dit was een goede ervaring en ik zou er zo weer naar binnen kennen stappen.

KETSERR.
    The only things that counts in life are;
    fast cars, fast woman, fast food, The Boss and Golden Time!!!!

Ketserr,
    GT icon.

Utr., Zp 152-2, Lucy (uitstekend)

Goedendag Medewandelaars,

Vandaag even bij Lucy geweest, volgens mij staat zij nergens besproken op deze site. Deze Lucy is niet die van 144-2 of 132-4, ik kan me overigens ook een nummer vergissen, het kan ook 152-3 of daar in de buurt geweest zijn.

Deze Lucy heeft een verukkelijk figuur, is slechts 1,50 m en komt uit Bulgarije. Vandaag had ze een zwartwit geblokt bikinitje aan met roze strikjes.

Was echt een schatje, met prachtige ogen en een fotomodellen figuur, hoewel die meestal minstens 25 langer zijn. Ze spak heel redelijk engels, dus prettige conversatie mogelijk. Heerlijke P beurt, lange zwarte haren op je buik.
    Daarna missionaris ze zag er echt heerlijk uit en blijft je aankijken met die mooie ogen van haar. Trouwens, tijdens het uitkleden liet ze haar heerlijk kontje vast even zien met een zalig kutje ertussen.

Speer was weer geheel voldaan. Het Zp is toch de beste plek op het Noordelijke halfrond voor dit soort activiteiten.

Wassen voor en na was prima, 50 euri hulpoosteuropa.

Commentaar

Re: Utr., Zp 152-2, Lucy (Bul) (goed)

Gistermorgen weer eens op het zandpad beland bij Lucy.
      Deze dame heeft de hygiene hoog in het vaandel.
      Sex was zonder meer perfect. En Lucy neemt de tijd voor een babbel in het engels.
      Ik heb in ieder geval mijn topper gevonden. Voorlopig ga ik alleen maar naar 152-2
      Was het maar weer zondag

Lucy tot vlug
      Greetz TTT

Ps Lucy heeft wel een piercing in de navel
      maar dat kan ik niet veranderen

Commentaar

Re: Utr., Zp 152-2, Lucy (Bul) (goed)

Lucy is een aangename verschijning. Ze pijpte lekker diep en nam rustig de tijd. Leuke dame.

Commentaar

Re: Utr., Zp 152-2, Lucy (Bul) (uitstekend)

Een echte girl next door. Heerlijk lichaam en lekkere zachte billen.
          Lekker klein van postuur, maar alles klopt. Al bij binnenkomst stelt ze je op gemak. Kijk niet op de klok. Een aanrader en een hoge herhalings factor.
          Ze blijft inderdaad het komende half jaar op het Zandpad dat is zeker. In mei wil zij een paar weken naar haar homeland. Amsterdam vind niks.
          Dus ik denk zeker te weten dat zij naar haar vakantie ook weer terug komt op het Zandpad.

Commentaar

Ben gister weer bij deze bulgaarse schoonheid geweest. Lucy stelt je inderdaad gelijk op je gemak bij binnenkomst. Lucy pijpt lekker afwisselend en haar neuken is ook erg aangenaam. Ze zal me zeker nog vaak terugzien.

Commentaar

Gisteravond ook maar eff bij de bootjes wezen kijken Had deze klein uitziende dame al eens eerder op zondagmorgen gespot, maar tot op heden eigenlijk nooit de stap genomen om haar eens uit te proberen....
              Moet zeggen dat na mijn ervaring met haar, van afgelopen nacht, ik er absoluut geen spijt van heb!Het is een zeer fraaie verschijning, met idd zoals eerder beschreven de juiste verhoudingen, mooi klein lichaam met een leuke geile uitdagend koppie daarboven
              Ze heeft me lekkuh gezogen, waarbij ze continu van snelheid wisselde en me lekker geil aan zat te kijken helemaal prima! Lekker deep throaten heb ze ook geen moeite mee, zo'n klein koppie en dan die staaf helemaal naar binnen, hmmm supergeil hoor!
              Daarna afgemaakt in de missionaris houding met haar benen lekker om me heen, en toch eigenlijk best vlug klaargekomen pfffff
              Voelde gewoon heerlijk!
              Leuke meid, die opzich best met de engelse taal uit de voeten kan, al vind ze zelf van niet
              Het enigste minpunt vond ik wel, dat ze waanzinnig veel glijmiddel gebruikte, was gewoon zeiknat na de sex, maar goed, de wastafel opgezocht, lekkuh gewassen, kleren aan en toen fijn huiswaartsHerhalingsgevaar zeker aanwezig!

Commentaar

Deze kleine dame stond al op mijn todo list. Daarom was mijn keuze snel gemaakt voor deze mooie kleine en vriendelijke dame.

Voor 50 euro neemt ze alle tijd, levert goede diensten en heeft tijd voor een leuk praatje.

Lucy staat nu met stip op mijn lijstje van vaste dames.

Commentaar

Lucy is weer terug van haar welverdiende vakantie en ik heb inmiddels alweer een paar keer kunnen genieten van haar goede diensten

Commentaar

gisteravond weer bij deze mooie bulgaarse geweest. ze pijpt als de beste en ze tikt regelmatig met haar puntje van de tong tegen het topje van je jongeheer,echt super lekker. daarna haar nog lekker geneukt waarbij ze goed meedoet. ze geniet er zelf ook zeker van.

Commentaar

Vandaag was deze mooie dame op de ruysdael in Amsterdam voor 3 dagen.

Erg aangename verrassing moet ik zeggen. Ze praat erg veel en is soms net iets te bijdehand maar daar hou ik wel van.

Begon goed met pijpen, daarna miss, cowgirl, doggy en afgemaakt weer in miss.
                      Doet leuk mee tijdens de sex moet ik zeggen.

Kom normaal nooit in Utrecht maar zal haar zeker een keertje opzoeken daar.

Commentaar

Ik moet toch even mijn ervaringen delen over deze dame want er wordt niet veel over haar geschreven. Na haar tripje naar Amsterdam ben ik toch verleid naar Utrecht te komen.

Ben inmiddels meerdere keren bij haar geweest en vind haar echt een toppertje! Ze doet niet moeilijk over tijd en kan lekker praten. Pijpen kan ze erg goed en doet ze lekker lang.

Standjes is ook geen probleem en ze neukt lekker en goed mee.

Lucy werkt nu overdag van 10:00 tot 20:00.

Ik zou zeggen loop haar niet voorbij en ga zeker naar binnen

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Nasty mokkumer Bekijk bericht
                          Lucy werkt nu overdag van 10:00 tot 20:00.
                          Lucy (Bul) werkt tegenwoordig inderdaad overdag, maar ze is ook verhuisd want ze zit tegenwoordig op Zandpad 120-4.

Ook heeft ze tegenwoordig een "blonde gloed" in haar haren.

Commentaar

Re: Utr., Zp 120-4, Lucy (Bul)(uitstekend)

Afgelopen nacht bij deze bulgaarse chick geweest.
                            Las hierboven dat ze overdag zou werken en dat ze blonde gloed in haar haar had maar dit moet haar toch echt zijn
                            Ze is echt een lieve meid, je kan goed met haar praten en ze toont zelf ook interesse.
                            Maar goed dat is niet het belangrijkste, dat is de sex en dat was goed te noemen.
                            Ze pijpte me lekker maar niet al te lang, daarna haar geneukt in doggie en missio.
                            Tijdens het neuken praatte ze een beetje veel vond ik, maar het was niet heel storend.
                            Moet zeggen dat het gewoon goed was, maar herhalingsgevaar is voor mij niet zo groot.
                            Wat trouwens ook wel fijn is, ze verstaat redelijk goed nl en dat spreekt ze ook een beetje!

Commentaar

Al een tijdje had ik deze dame op het oog. Ik weet niet echt waarom maar ze trok me aan. Heb je soms.

Eerst even aftasten en daarom voor p/n gekozen voor 50 E. Wat is ze klein zeg. Naar eigen zeggen 1.50m. Ze trok haar high heels uit en toen bleef er maar de helft over . Het is een bijdehandje. Wel grappig vind ik. Klets lekker weg en lijkt niet stom. Ondanks dat ze zo klein is -wat totaal niet hinderlijk is- heeft ze een mooi vrouwelijk figuurtje. Oraal is prima en de sex eigenlijk ook.

Commentaar

Na de goede verhalen hier, afgelopen week bij Lucy geweest.
                                Lekker klein meisje, maar proporties kloppen. Heerlijke tietjes.
                                Gekozen voor P+B, maar uiteindelijk toch geneukt. Erg lekker lijfje waar je leuk mee kan spelen. PZC doet ze niet. Zeker voor herhaling vatbaar!

Commentaar

Ben afgelopen zaterdagnacht maar weer eens naar het zandpad afgereist, in een te geile bui. Reed een rondje, en was aan het kijken voor een zeer rondborstige dp. Anna, Vanesa en Mirjam passeerden de revue in mijn hoofd onderweg. Eenmaal op het zandpad zag ik heel veel auto's voor de bootjes bij anna en vanesa, en daar had ik weinig zin in. Dus maar eens kijken naar onze Mirjam. Maar daar heb ik zeker 3 kwartier gewacht en de gordijntjes bleven dicht!

Ik had al een paar keer gekeken naar deze knappe Bulgaarse, en had ook in mijn hoofd dat als het nog even zou duren met Mirjam ik haar maar zou bezoeken. Toen heb ik deze dame op 120-4 maar eens even opgezocht op internet via mijn mobiel en daar kwamen positieve reacties tevoorschijn!

Dus toch maar voor haar gekozen. Ik liep over het bruggetje en ze opende meteen de deur en stapte opzij. Ik zei p+n, 50 euro, ja deal dus. Ze vroeg of ik wat langer wilde blijven, en aangezien ik geil was liet ik mijn laatste briefje van 20 dus ook zo uit mijn handen glippen en gaf het aan haar

We gingen op bed zitten en begonnen elkaar te betasten. Ze heeft echt een leuk en lief koppie, en ze praat echt op een leuke manier engels. Ze heeft echt mooie tieten, en een lekkere ronde kont. Ze deed het condoom om en ze begon me te pijpen. Ze vroeg na 2 minuten al; neuken? Ik zei dat ze nog maar even door moest gaan met pijpen. Na 3 minuten weer zei ze neuken en dacht nouja vooruit dan. Het pijpen was wel goed maar dus niet echt lang, en vond dat ze ook veel aan het plagen was, dus niet echt pijpen.
                                  Het neuken vond ik daarentegen wel goed, we begonnen missio en ze deed goed mee. Ook wat geile praat, altijd leuk. Toen zei on top. Dat vond ik toch ook bijzonder. Ze is inderdaad helemaal niet groot, en zo'n klein ding die je dan berijd is toch ontzettend geil. Daarna zijn we over gegaan naar doggystyle, vind dat ze best een flink kontje heeft voor haar figuur, maar wel echt lekker Pakte het ook lekker vast en ondertussen pakte ze met haar hand elke keer mijn ballen vast, was erg geil!
                                  Toen hield ik het niet meer en kwam ik lekker klaar
                                  Daarna nog heel even gekust en afscheid genomen.

Ondanks dat ik het neuken wel goed vond, is er voor mij niet veel herhalingsgevaar want vond het pijpen erg kort en niet super Uiteindelijk ook gewoon 70 eurootjes betaald voor een 20 minuten die je normaal ook voor 50 euro hebt, dus dat was ook minder.

Groeten,

Vale.
                                  Sex is not the answer. Sex is the question. ''Yes'' is the answer.
                                  ~ Carpe Diem ~

Commentaar

Lucy (Bul) is ook een bootje opgeschoven, want op Zondagmiddag 02/10 was ze aanwezig op bootnummer 118-1.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Oniram Bekijk bericht
                                      Lucy (Bul) is ook een bootje opgeschoven, want op Zondagmiddag 02/10 was ze aanwezig op bootnummer 118-1.
                                      Daar heb ik haar idd ook zien staan, verder durf ik de stelling wel aan dat ze onlangs een borstvergroting heeft ondergaan. Ga maar uit van een D.

Commentaar

Lucie

.... had haar gisteren ook al gezien op Bethlem 1 , ik zie veel nieuwe gezichten , veel uit Utrecht , daar zijn ze het kanaal aan 't uitbaggeren , ze spreekt Nederlands , Lucie dus , Bulgaars typetje , zwarte haren schouderlang beetje getoupeerd , u weet wat ik bedoel , gisteren zei ze dat ze Frans was , vanmiddag maar 'es binnengestapt , ze heeft iedere keer een ander pakje aan ...
                                        Nieuwsgierig als ik ben , ze kwam nu uit Utrecht , hee , dat is dichterbij , een Bulgaarse dus , waar we er een heleboel van hebben , ohh ja ze had op nr 118 gewerkt , al een paar jaar in NL , misschien bleef ze wel in Amsterdam , maar misschien ook niet
                                        Ze had nu een min of meer wit setje in tigerprint met bijpassende been warmers zal ik maar zeggen , ze heeft ook leuke rokjes en lijkt ze een beetje (veel) op Maria die we ook allemaal kennen uit de Bethlem.
                                        Een vrolijke meid , een paar hele ferme buffers heeft ze (sili) , schat haar een jaar of 25 , misschien ook wat ouder , soms is een wat schuchter meisje leuker , hier zit de routine al wel wat in , maar ik had niks te mopperen , ze pijpt flink , in de rodeo kreeg ik die bollen in m'n gezicht , en in de missio moesten we ff bijsmeren maar toen ging het ook van een lijen dakje ...

Ja , je kunt zeker wel met haar geinen , misschien geen grote vondst , maar een goeie wip ...

http://www.hookers.nl/showthread.php?t=195531

Dat kleine bed viel me wel tegen op die kamer ... je kunt wel gelijk met de buurvrouw (Amanda) en haar klant meewippen , da's wel weer gezellig , Amanda riep of ze een beetje voorzichtig met me wilde zijn want haar vorige klant schreewde als een wilde beer ...

Commentaar

Re: Wallen, Bethlemsteeg 1, Lucie (Bulg)(goed)

Gistermiddag bij Lucie geweest, zei inderdaad dat ze uit Utrecht kwam.
                                          Ze was 26 jaar, 1m50 en cup 75D zei ze. Een uur was normaal 200 euro maar voor mij 150 zei ze. En volgens mij zijn we nog langer gebleven, zeker geen klokkijkster dus.

Ze stond op de oude kamer van Nicole dus geen krap bed bij mij. Ze neukt goed en lekker door en geniet er zelf ook van, een van de betere kutjes van de Wallen wat mij betreft. Minpuntjes waren dat ze het niet superlang volhield en soms zich een beetje afwendt. Maar al met al zeker goed.

e.e.a. aangepast , een recensieformulier mag ook wel ...