Wallen, Stoofsteeg 8 mid, Amanda

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Wallen, Stoofsteeg 8 mid, Amanda

Vanmiddag Amanda bezocht. Net als haar vriendin en voormalige buurvrouw Natalya is ze Pools. Heel vaak gezien, diverse malen gesproken, was toch wel nieuwsgierig.
    Pijpen een beetje langzaam, doet wel haar best, en lang genoeg.
    Lekker wippen met zo'n slank meisje, alles paste heerlijk met vol lichamelijk contact.
    Gespreksonderwerp was ihb het plotselinge vertrek van voormalige buurvrouw Natalya uit Amsterdam, en de achtergrond daarvan.
    Amanda is een mooi meisje, prachtige slanke body, vriendelijk, vrolijke praatster. Ik ging er met een prima gevoel weg, voor herhaling vatbaar.

Wallen, Stoofsteeg 8 mid, Amanda

Recentelijk werd ik er terecht op attent gemaakt, dat ik nog maar 1 bericht over Amanda geschreven had, terwijl ik haar toch zeer regelmatig bezoek. Vanmiddag kon ik mijn 10e bezoek turven, dat is gemiddeld vaker dan 1 x per 3 weken. In feite ben ik tamelijk trouw, ik doe veel herhaalbezoeken, daardoor kom ik ook zo weinig toe aan nieuwe recensies.

Oorspronkelijk geplaatst door Randy
    ...
    Het beste afrodisiacum blijft nog altijd een vouw, die een bepaalde spanning in me kan opwekken , dat is niet te omschrijven, ... .
    Voor mij is Amanda zo iemand, als ik me bij haar onderhoudende babbel uitkleed, begin ik al te groeien , en ik ben op oorlogssterkte nog voordat er enig lichamelijk contact is geweest. Dan heb je wat, i.i.g. voor mij.

Pijpen is geen state of the art, maar gewoon voldoende, voor mij een aanloop naar de wip. Ze doet het langzaam met de mond er tamelijk stevige omheen. Op mijn verzoek gebruikt ze subtiel haar tanden er bij.

Bij de wip neemt ze me met haar benen stevig in de tang, schoenen houdt ze aan, en die voel ik hard tegen de achterkant van mijn benen , die greep verplaatst ze voortdurend, dus ik voel die schoenen telkens op een andere plek, en iedere keer drukt ze me dan stevig tegen haar aan. Met maar heel weinig glijmiddel ga ik soepel en intiem in haar lekkere poes op en neer, uitmondend in een heftige explosie. Dit is geleidelijk ontwikkeld, het is verslavend.

Groet,
    Randy
    .

Commentaar

Re: Wallen, Stoofsteeg 8 mid, Amanda (goed)

Inmiddels heb ik Amanda ook al meerdere malen ontmoet. En ondanks dat er tussen de eerste en de tweede toch bijna 4 weken tussen zat kon ze mij toch herinneren. Dat heb ik wel eens anders mee gemaakt dus dat is altijd weer een +punt. P is een beetje standaard, al houd ze er goed rekening mee dat je ook wat wilt zien. Ze houdt haar lange bruine haren dat ook zoveel mogelijk uit haar gezicht.

Meerdere standjes mogelijk, al was cowgirl niet mogelijk. Haar reactie op mijn verzoek was of ik lui was? Toen maar een paar andere standje gedaan. Ik heb het gevoel dat zij ook geniet. Haar gezichtsuitdrukking zegt mij namelijk van wel. Ik heb het niet bij elk standje kunnen zien, maar wel kunnen horen. Volgens mij is er weinig toneel bij. Na afloop heeft ze geen haast mij de kamer uit te krijgen. Ik denk dat ik haar nog wel eens vaker zal bezoeken.

Commentaar

Re: Wallen, Stoofsteeg 8 mid, Amanda (uitstekend)

vanmiddag bij deze dame geweest. Pijpen was lekker stevig maar wel een beetje langzaam.

Geneukt in verschillende standjes en kwam heerlijk in haar kutje klaar.

Ze is een gezellige prater en geeft je het gevoel met eem gewone vriendin bezig te zijn. umm lekker ik kom zeker terug.

Commentaar

Leuke meid. Houdt van creatieve standjes. Pijpen is niet veel bijzonders maar ook niet slecht ofzo.
          Leuke meid die ik vaker zou willen bezoeken dan dat ik doe:s

Commentaar

Na mijn bezoekjes aan Hongaarse Doris en Krista in Haagse Geleenstraat ben ik, na lange tijd, weer een wezen wandelen op de Wallen, hetgeen een verfrissende ervaring was. Diverse rondjes gelopen, maar toen ik deze mooie slanke Tsjechische blondine zag was mijn aandacht gevangen door haar sprekende en twinkelende ogen. Oraal was voldoende, intiem was lekker in missio waarbij zij met haar rechterhand de ballen masseerde, uiteraard goed gekomen.

Commentaar

Re: Wallen, Stoofsteeg 8 mid, Amanda (Pools) (goed)

Heb dinsdag voor 't eerst gewandeld. Vanwege de onervarenheid niet gelet op dr naam of welk nummer t was (kunnen ook de zenuwen zijn geweest). De dame had iig een grote tattoo op d'r onderrug die ik kon bewonderen toen ik 'r van achter nam. Wel een uitstekende ervaring. Dame was heel relaxed en belangstellend, kleedde zich vollledig uit en haar kleine tietjes waren volledig in voor handtastelijkheden. Ik ben gelijk op t bed gesprongen en ze zoog 'm in een behoorlijk tempo naar de juiste sterkte. Dat doet ze trouwens behoorlijk stevig, best goed. Vrij snel vroeg ze of ik 'on top' wou en zo geschiedde. Haar poes was prachtig en volledig kaal. Zonder moeite leidde ze 'm naar binnen. Vervolgens afgemaakt in doggie. Dame had totaal geen haast, zal met het tijdstip te maken hebben. Werkt doordeweeks tussen 11 en 7. Dame heeft mooi blond haar en werkt in een ruime kamer in een kelder, die te bereiken is door eerst door een gangetje te lopen en vervolgens kom je in een soort hal van waaruit je naar beneden kan. zeker voor herhaling vatbaar!

Welkom, dat klinkt goed. N.B. privé gegevens van de dame (naam tatoeage) hier vermelden is niet toegestaan...
              Verder hebben we een mooi kaartje, waar je kunt opzoeken waar je bent geweest:

http://www.amsterdam-red-light-distr...com/index.html

't is Amanda ...

Commentaar

Re: Wallen, Stoofsteeg 8 mid, Amanda(goed)

Even reactie op medewandelaar ajc87: Allereerst complimenten, goede keuze, ze is een sexy en charmante lieverd!!

Het goede nieuws: Amanda werkt nog steeds gewoon overdag (tot 18.30 uur) op dit adres. Echter vandaag (Woensdag) is haar vaste vrije dag. Soms heeft ze een weekje vakantie of familiebezoek ....... maar ja, zo heeft iedere DVP allerlei redenen van afwezigheid. Ik heb altijd een back-up lijstje in mijn hoofd, om snel te switchen naar een volgende favoriete DVP... of ik ga heel avontuurlijk kennismaken met een voor mij onbekende dame.

Sowieso kun je Amanda's aanwezigheid altijd navragen bij haar buurvrouw Alina op nr. 8 Rechts (die is op donderdag altijd vrij). Over beide dames heb ik niets dan lof, vergelijkbaar met feedback van andere wandelaars.

Good luck next time!

wij zien gaarne je turborecensies tegemoet .....

Commentaar

Re: Wallen, Stoofsteeg 8 mid, Amanda (Pools)(goed)

Fijn begin vd week: een bezoekje aan Amanda! Zo lief en vriendelijk, geen upselling b#tch. Superslank petite figuurtje, alsof ze hooguit 20 is. Voor 50 euro biedt ze PMC, missio en doggy. Met haar knappe koppie en charmante babbeltje een goede deal. Ze heeft een goed geheugen wat betreft gesprekken van onze eerdere meetings. Elke dag behalve woensdag heeft ze de overdag-shift in haar supersized kelderkamer.

Lieve Amanda doet niet aan rodeo vanwege rugklachten en geen gevinger of gelik (althans niet door mij). Ze staat wel open voor varianten zoals zijwaarts doggy of spooning. PMC doet ze goed, met superhard resultaat. Tijdens intieme missio kreunt ze lekker zachtjes mee. Ik mocht haar borsten strelen en bij het kussen daarvan moest ze een beetje nerveus giechelen. Tijdens doggy controleert ze af en toe of het condoom nog goed zit, weer even wennen aan een handje tijdens het stoten. Uiteindelijk wordt het een 'flat doggy': Zij languit gestrekt en ik voor de eindsprint bovenop, tot aan de bevredigende finish.

Best verslavend, dat sexy jonge lijfje tegen je aan knuffelen, alsof je ook weer jong bent. Dat is het fijne van zulke bezoekjes, even in de tijdmachine stappen en de jeugdige jaren beleven...

Commentaar

Re: Wallen, Stoofsteeg 8 mid, Amanda (Tsjechisch)(goed)

Amanda vertelde me uit Tsjechie te komen, ze is dus niet Pools.
                    Het is een heel lekker ding, met een prima figuurtje en leuke kleine tietjes.
                    Het meest bijzondere aan haar is wel haar vriendelijke en gezellige krakter.
                    Ze maakt echt dat je je thuis voelt bij haar, en is ook heel belangstellend naar de klant.

Uiteraard is het vooral de seks die telt, maar het feit dat je je welkom voelt is ook heel belangrijk!
                    Deze dame moet je dus met het gepaste respect behandelen!

Ik heb haar daarom lekker geneukt in missionaris stand en doggystyle, nadat ze me eerst oraal heeft verwend met een prima pijpsessie. Ze is een prima sexpartner, en staat open voor je aanwijzingen.
                    Kortom, lekker nummertje gemaakt, en fijne tijd bij haar doorgebracht!

Commentaar

Amanda vertelde me uit Tsjechie te komen, ze is dus niet Pools.
                      Het is een heel lekker ding, met een prima figuurtje en leuke kleine tietjes.
                      Het meest bijzondere aan haar is wel haar vriendelijke en gezellige karakter.
                      Ze maakt echt dat je je thuis voelt bij haar, en is ook heel belangstellend naar de klant.

Uiteraard is het vooral de seks die telt, maar het feit dat je je welkom voelt is ook heel belangrijk!
                      Deze dame moet je dus met het gepaste respect behandelen!

Ik heb haar daarom lekker geneukt in missionaris stand en doggystyle, nadat ze me eerst oraal heeft verwend met een prima pijpsessie. Ze is een prima sexpartner, en staat open voor je aanwijzingen.
                      Kortom, lekker nummertje gemaakt, en fijne tijd bij haar doorgebracht!

Commentaar

Eerst 3x langsgelopen voordat ik hier naar binnen ging vandaag, beetje oogcontact gemaakt en ze moest lachen toen ik voor haar deur stond uiteindelijk. Was nog niet eens geheel binnen en kreeg al chips aangeboden, das pas service!

Voor 50 euro krijg je 20 minuten p+n, het viel mij op dat deze dame heel erg vriendelijk naar de klant toe is en belangstelling heeft voor van alles en nog wat.

Afijn, over naar de daad, eindelijk eens een mooie ruime kamer mogen aantreffen, zoals zo'n dame als haar verdiend.

Mij vertelde ze dat ze 25 jaar is en inderdaad uit Tsjechie komt en niet uit Polen dus zoals eerder vermeld. Pijpen doet ze goed maar bij mij zeer kort! Hij was best snel op oorlogsterkte en toen zei ze: okay, i think we can do something more now! Vond het best jammer achteraf want ze pijpt best lekker. Tijdens pijpen mocht ik aan haar borsten zitten. Kusjes in haar nek geven was not-done voor mij...

Sex was ook lekker, had het idee dat het allemaal nogal snel ging bij het voorprogramma dus deed wat rustig aan om een vroege explosie te doen voorkomen. Zegt ze na een aantal minuten, try to finish. Helaas als een dame zoiets zegt pakt dat (bij mij) meestal niet echt positief uit.
                        Duurde nog wel even voor dat ik (wel erg lekker) klaar kwam. Onderweg zei ze nog eens dat ze het met de hand kon afmaken tegen meerprijs! Beetje jammer van zulke uitspraken, meid is zelf hartstikke lief. Ze is wel creatief met standjes e.d. dus daar is niks mis mee.

Denk dat ik na de afgesproken tijd weer buiten stond. Voor mijn vertrek heeft Amanda letterlijk de hele kamer schoongemaakt. Hygiene krijgt een dikke plus!

Conclusie: erg lieve dame, vriendelijk & lekkere sex!

Commentaar

Ben hier onlangs voor de tweede keer naar binnen gewipt, nadat ik vorig jaar maart hier voor het eerst naar binnen ben gegaan.... Had me haar heel anders voorgesteld, herinneringen zijn wat vaag dus;p Dame is aardig hetzelfde gebleven... Babbelt leuk en is heel aardig, neuken is goed maar niet echt dolenthousiast... Ze wil ook de cowgirl niet doen omdat ze last van d'r rug heeft ofzo? Doggy wel prima overigens en mish doet ze dan weer wel.... Pijpen kan ze nog steeds vrij goed.... maar ik ga niet nog een keer terug... Het was ook zo dat ik me pas bij binnenkomst realiseerde dat ik hier eerder was geweest, gezien de onderrug-tattoo van de dame waarop 1 of andere naam prijkt... VOor de rest weinig nieuws gezien op de wallen gister...

Commentaar

de wallen - stoofsteeg (eng)

hi all. sorry if i write in english, i hope it is permitted.

last sunday at 2.30 pm i went for the first time in a window in stoofsteeg street. i don't know which number it was, but there were a group of 3 or 4 windows, and this girl were with an another blond young girl.

she was really a sexy brunette with hair gathered up in a bun, from east europe i think. big dark eyes, a little piercing over her lips, another long one on her belly-button, one tattoo on her left shoulder in the back and another one over her belly (a write: pleasure always). she wore a black thong and a top. really high heels platform and transparent.

she gived to me s&f, let me kiss her lips and of course touch her for 30minutes (150euro). she appreciate the fact that my girlfriend wanted to wait me outside. i told her that we're an 'open' couple, and I also let her go with other men. she told me that she needs a man with my ideas... lol.

she works from 11am to 2pm, just 4 or 5 clients. i didn't see her anymore and now i'm at home in italy.

oh last thing: she told me that her mother lived few years in italy. she needed to say 'proud' in our chat, but she didn't remember the word in english, and she pronuciated in italian 'orgoglio'.

can you please help me to understand who is she? sorry if i write all in english, but i don't know your language.

Commentaar

Re: Wallen, Stoofsteeg 8 mid, Amanda (Tsjech)(goed)

was ik gistermiddag (of was het vrijdag) bij Amanda , hoewel ik meestal bij haar buurvrouwtjes binnenstap (ik zag nu weer een lekkertje op 8 rts) had ik haar een keer beloofd bij haar te komen , ze lacht altijd zo lief ja .. ! dus ik naar binnen he he ...

Amanda tokkelt inderdaad honderduit , 't is ook maar een kippetje , maar je kunt lekker met haar aanfoefelen, beetje staand vrijen , niks in de weg ja 't is een lieve meid om zo maar te zeggen ... ze heeft inderdaad A-cupjes , op haar linker tietje een Betty Boop tatoetje , en een naam op haar rug -

eenmaal horizontaal , maakt ze goed werk van het orale gedeelte , ik denk nog 'klim nou maar op m'n paal dan komt alles helemaal goe' , maar ze klimt niet op je paal , ohh ja dat kun je elders ook lezen , maar ze is wel creatief , we gingen lepeltje lepeltje , niet echt mijn ding maar 'net als in de fillum' (daar zie ik die gasten ook nooit klaarkomen) , ik dus ook niet , ik was haar eerste klant dus ze had wel wat veel kledder aangebracht moet ik zeggen.
                              Toen naar missio , ze heeft een gaaf scheurtje , heb even m'n best gedaan maar ook hier kreeg ik de grip niet - zij maar wat trekken wat ze goed kan , ik mocht weer terug maar dat heeft dan ook weinig zin want dan schiet je meteen leeg ...

Al met al zeker een lieve meid , wilde vanmiddag naar haar buuf gaan , maar dat heb ik maar doorgeschoven naar de volgende gelegenheid ...

Ohh ja , haar ex collega's kent ze goed , met Alina alles ok en met Nikola ook ... (en met Nathalie ook LOL , die heeft nu twee kinderen

Commentaar

Re: Wallen, Stoofsteeg --, Amanda (Tsjech)(goed)

Amanda is ook weer terug , zag haar vanmiddag op haar oude kamer en ze lachte weer lief naar mij , eind goed al goed , en ze ziet er weer patent uit
                                Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Commentaar

Re: Wallen, Stoofsteeg 8 mid, Amanda (Tsjech)(goed)

Grappig de overige recenties te lezen. Kwam gisteren voor Veronica op de Sint annen 120 maar omdat er volgens haar maar weinig te verdienen valt start die veel later dan normaal... dus, zocht een alternatief en kwam bij Amanda uit op de Stoof. Inderdaad een vrolijke fluiter... en ze klimt nog steeds niet bovenop... maar ik had weinig moeite het cd te vullen, begonnen in doggy en in de missio was het snel gebeurd. Prima dienstverlening.

Commentaar

Re: Wallen, Stoofsteeg 8 mid, Amanda

Hele leuke meid om te zien is dit. Buitengewoon lief wenkt ze je naar binnen toe. Het fijne is dat de stemming bijzonder vriendelijk blijft. Het is een gezellige babbelaar met een heerlijk dun lijf. Echt een aanrader voor de liefhebbers van petite. Er heerst een girl-next-door sfeer. Even langs voor een geile wip. Ook daarin stelt ze niet teleur. Zowel pijpen als neuken gaat vlekkeloos. Echt een zeer gewillige dame zonder kapsones. Gezien de 5 jaren dat ze hier al aanwezig is lijkt ze wat ondergewaardeerd.. In doggy is ze heerlijk te nemen, met overigens uitzicht op een grote tattoo op d'r rug. Iemand die heel ontspannen te werk gaat en geen minuut bezig is met afraffelen of de volgende klant. Dat laat zien dat ze behoorlijk wat ervaring heeft, want met afraffelen red je het niet heel lang lijkt me.

Op nummer 12 staat trouwens het stoofsteeg-spook. Een oudere gezette dame die niet echt in het straatbeeld past. Kan ook geen recensie van haar vinden. Meer iets voor het Singelgebied. Maar Amanda kan nog jaren mee. Ze vertelde me dat ze 29 jaar oud was... Ze lijkt nog steeds een meisje van net 21... Leeftijd kan dus 1 flinke stap omhoog...

Leeftijd een stapje omhoog. Van Anita op nr. 12 staat een topic in het archief. Niet echt bijzonder...

Commentaar

Re: Wallen, Stoofsteeg 8 mid, Amanda (Tsjech)

Goed dat er de overzichtskaartjes zijn anders was het wel even zoeken geweest naar recensies over deze dame.

De laatste recensie van Amanda (uit Tsjechie volgens eigen zeggen) is al bijna 1,5 jaar oud. Verrassend want de dame ziet er prima uit en verleent een uitstekende service. Ik ben een beetje verrast door leeftijd en ervaring van de dame die uit dit topic naar voren komt, had haar zeker een paar jaar jonger ingeschat.

Maar ja, kennelijk zie je deze dame makkelijk over het hoofd want bij een zoekactie op Amanda was ze niet te vinden.

Ze kletst er inderdaad lekker op los maar wel op een "fijne" manier.
                                      Het praten maakt al duidelijk dat er geen sprake is van haast en dat ze alle tijd voor je neemt. Dat blijkt eens te meer als ik na een drukke middag in Amsterdam niet "meteen" reageer op het pijpen. Ze gaat rustig door met haar werk tot de "stress" bij mij wegzakt en mijn jonge heer alsnog beseft dat het tijd voor actie is. Gekozen voor missio en daarbij werd het gewenste resultaat na een aangenaam verblijf in haar poesje dan ook bereikt.

Nog even wat zitten babbelen voor het vertrek en een prima ervaring rijker weer de deur uitgegaan.
                                      Werkt als ik het goed begrepen heb alleen in de dagshift.

Commentaar

Afgelopen maandag na lange tijd weer eens bij Amanda geweest.

Dame is uitermate vriendelijk en neemt rustig de tijd. Na elkaar al betastend opgewarmd te hebben op het bed beland voor een redelijke pijp beurt. Het was niet spectaculair, maar mijn jongeheer werd er wel warm van. Daarna overgegaan op missio en na een lange sessie heerlijk klaargekomen. Tussendoor, gezien de tijd, zelf aangegeven dat ik het hoogtepunt koste wat kost wilde halen waar zij geen punt van maakte en niet op betaling aandrong. Uiteindelijk heb ik de prijs betaald die zij verdiende. Ik kom zeker gauw terug.

Commentaar

Amanda in de Stoofsteeg, we kennen haar al bijna 10 jaar , recensies opgedroogd , maar dagelijks paraat ...