Wallen, Dollebegijnensteeg 115, Willy / Vili (Bulg)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Wallen, Dollebegijnensteeg 115, Willy / Vili (Bulg)

Volgens mij bedoelen jullie Willie/Willy. Ben 2 x bij haar langs geweest... 2e keer had ik haar € 150,- betaald omdat ik langer wou blijven. Helaas stond ik binnen een half uur buiten omdat ik klaargekomen was, ik mocht niet langer blijven hierna
    Maarja, ik vergeef het haar. Ik vind haar onwijs aantrekkelijk

Tegen mij vertelde ze trouwens dat ze uit Bulgarije komt.
    Love wouldn't exist without loneliness to inspire it.

Re: Wallen, Dollebegijnensteeg 115, Willy (Bulg) (goed)

ik was vorige week 8 okt bij haar 's avonds tegen een uur of 11. Ze stond op nr 1 op de hoek dus, 1e links vanaf de gracht. Ik was even rondgelopen en zij is echt mijn type. Ze droeg een nogal gecompliceers bovenstukje, dat niet helemaal uitging maar die mooie jongens gingen wel helemaal los.

ik betaalde 50 en kreeg een korte lekkere pijp, heerlijke doggies, beetje missionaris en afgemaakt met haar handen. Ze is een beetje gestressd (kan me ook wel voorstellen met al die hongerige blikken naar je) maar als je haar relaxed benadert prima. Ga zeker nog weleens langs, gewoon mijn type.

Of ze overdag ook werkt, kan ik niet bevestigen. Ze gaf aan al een hele tijd te werken, meestal op deze kamer. Maar met het kamertekort gaan de dames volgens mij steeds vaker van de een naar de andere kamer. Hoe kunnen wij dit bijhouden????

Commentaar

Willy

Ja , mijn gedachten waren vandaag bij Willy , en waarachtig , daar stond ze vanmiddag weer ...., op de hoek .....
      Mooise Bulgaarse , zwart haar , licht getint , gouden oorringen , 25 of 25+ , neuspiercinkje , zwart setje met een soort opengewerkte bh - ik ken haar eigenlijk al een poosje , maar eerder had ze blond haar en stond ze aan de andere kant ....
      Persoonlijk zie ik haar liever met zwart haar , zoals ze is , boven haar scheurtje heeft ze ook zo'n mooi klein zwart driehoekje , gaaf hoor

Willy vertelde dat ze eigenlijk overal al wel had gestaan op de Wallen , en dat ze er al twee jaar is .....

Welnu , wij dat kippentrapje op, ik wilde achter haar kont aan maar dat lukte niet - enige gereserveerdheid heeft ze toch wel , het kontgrijpen lukte niet helemaal , ook hield ze haar top aan , volle natural C's heeft ze wel , wellicht is ze het mooiste zo ....
      Een en ander mocht toch de pret niet drukken , want Willy is een mooie griet en dat leidde snel tot een stevige bolling in de pants ....
      De pijpbeurt was bevredigend , ze wilde nog wel ff doorgaan ook , vervolgens keerde ze om en ging haar kop in 't kussen , yammie yummie -
      Ze is goed kneedbaar in doggie , lukt me niet altijd maar met Willy ging het uitstekend , klein beetje lub aan de paal, heb het (op tijd) net niet afgemaakt maar probeerde of ze in de rodeo wilde , neen (doet ze noooooooit .... ) , naar de mish dan, ook dat ging uitstekend, prima contact , was geen houden meer aan ..... Al met al ruim 15 minuten.

Aardige meid is Willy , ze kijkt achter het raam altijd een beetje observerend, maar ze lacht nu naar mij
      Was nog niet eerder op die (mooie) bovenkamer geweest , je wordt door de zijdeur afgevoerd naar de Voorburgwal
      Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Commentaar

Re: Wallen, Dollebegijnensteeg 111, Willy (Bulg) (goed)

... heb beurtjebert ook naar Willy verplaatst want, inderdaad , ze werkt ook 's avonds , gisteravond ook op 111, maar ze staat ook nog al eens aan de andere kant .....

Commentaar

Heb haar vorige week bezocht. Wat een plaatje, wat een schatje. Moest een beetje lachen toen ik nog dacht in een gezellig introgesprekje te zitten maar ze me plompverloren vroeg hoe ik het wilde hebben: ass fucking, cum on tits, blowjob zonder condoom. Het kon allemaal, maar wel voor 50 euro extra. Ik zat wat krap bij kas dus dat zat er ff niet in. Maar ik ga zeker een keer terug met meer geld. Wil dolgraag meer met deze bloedmooie dame. Ze wilde niet on top, maar liet me wel lekker overal aan zitten. Ik had wat tijd nodig, maar ze poeierde me niet af. In de missionaris klemde ze me lekker met haar beentjes dicht toe en kreunde ze alsof ze het net zo lekker vond als ik

Commentaar

Willy werkt al een jaar of twee in Amsterdam. Begin vorig jaar stond ze een tijdje ’s middags op OZA 64 (raam). Daar heb ik haar op 22 maart 2007 bezocht. Op Hookers heb ik toen niet over haar geschreven, omdat het bezoekje absoluut geen succes was. Wel vond ik thuis nog de volgende aantekening:

Willy, 21 jaar, Bulgarije. Heeft een mooie, heldere blik in haar ogen. Ze spreekt alleen gebrekkig Duits, echt contact is niet mogelijk. Ik besluit dat 50 euro wel genoeg is. Daarvoor gaat haar topje niet uit, okay dan maar. Ze pijpt vrij zacht, zeurt dat ik zeker stress heb, echt opwindend is het niet. Hoewel-ie nog redelijk stijf wordt, gaat neuken niet lekker. Ik besluit het maar te laten. Ze is wel vriendelijk maar heeft totaal geen gevoel voor humor. Voorlopig geen Oost-Europese meisjes meer voor mij.
            Waarom ik dit verhaal na ruim anderhalf jaar alsnog hier vermeld? Blijkbaar wis ik een slechte ervaring snel mijn geheugen. Toen ik begin deze zomer een meisje ‘met een mooie heldere blik in haar ogen’ in de Dollebegijnensteeg zag staan, dacht ik niet aan mijn eerdere ervaring. Zelfs de naam ‘Willy’ in dit topic deed bij mij geen lichtje branden. Tja, ze kijkt altijd wat bedenkelijk naar me als ik langs loop, maar ach...

Vanmiddag, tijdens een hevige regenbui, besluit ik bij Willy naar binnen te gaan. Nadat ik heb betaald, zegt ze: “You have visited me before, on the canal...” Pas dan valt het kwartje...

Nou ja, toch maar blijven en er wat van zien te maken. Deze keer gaat Willy (nu 23 jaar) wel helemaal bloot. Ze spreekt nu ook goed Engels, zodat ik wel wat met haar kan praten en haar zowaar aan het lachen kan maken. Ik kan haar ook lekker strelen, wat ze prettig vindt, zegt ze. Pijpen gaat redelijk, zou het deze keer wat worden? Helaas blijkt op het moment suprème net de fles met glijmiddel leeg te zijn...
            Nadat ze er met moeite nog een paar druppels uit heeft weten te persen, beginnen we met doggy. Haar opmerking dat ik “gestresst” ben, negeer ik maar. Ik moet zeggen dat Willy goed haar best doet, waardoor het deze keer allemaal nèt lukt.

Zelfs een ezel stoot zich in het algemeen niet twee maal aan dezelfde steen... of zullen we het een herkansing noemen? Het was zeker een betere ervaring dan vorig jaar, wellicht is Willy ook wat bijgedraaid.
            Enfin, na het bezoekje is het af door de zij-uitgang – net als vroeger bij de Cineac in de Reguliersbreestraat.

Commentaar

Na mijn orgasmeloos afgelopen bezoekje aan Marine (zie http://www.hookers.nl/showthread.php?t=192490 ) kon ik tegen elven toch wat moeilijk de slaap vatten, en heb uiteindelijk maar besloten de flappentap te bezoeken en nog maar eens op pad te gaan…

Ik had Willy al een tijdje in de smiezen, met haar mooie opengewerkte topje, haar knappe kop en striemend heldere blik, maar de steevast wat norse uitstraling van haar had me tot nu toe weerhouden haar te bezoeken. Als ik langs haar kamer liep keek ze al niet eens meer naar me, kennelijk geconcludeerd hebbende dat ik toch geen prospect was, na al zoveel keren haar raam te hebben gepasseerd in de afgelopen tijd. Maar goed, nu dus wel, ik had zin in haar.

Ze zit nog steeds op nr. 1 op de hoek dus, 1e links vanaf de gracht. Toen ik me bij haar raam aandiende deed ze wat afwachtend de deur maar op een kiertje open, en nadat ik gevraagd had wat het kostte en ze 50 euro gezegd had zei ze meteen “you only talk!”. Nu kan ik me niet herinneren haar al eens een keer benaderd te hebben, maar misschien praten de meiden wel onderling…
              Mijn “shall I come in?” werd echter toch beantwoord met een wijd geopende deur, en op togen wij naar de inderdaad mooie bovenkamer, die versierd is met een variëteit aan sex-attributen (handboeien, vibrators, knuppels etc.).

Willy wilde weer niet, evenals Marina eerder op de avond, dat ik me waste (“Why? You should do that when we are finished!”). Ik had me net gedouched, zoals altijd als ik naar de dames ga, maar toch bevalt me deze gang van zaken maar matig. Hygiëne is toch een groot goed bij ons soort hobbyisme in mijn opinie.

Ik mocht aan haar zitten zei ze, maar ik moest wel meteen op m’n rug op bed gaan liggen, en er werd rap een cd omgedaan. Het pijpen was best aangenaam, en ook het tussendoor trekken was niet slecht, maar ik heb beslist betere dames gehad wat deze activiteiten betreft. En evenals aan mijn mede-recensenten hiervoor vroeg Willy me “are you stressed?”. Kennelijk moest m’n pik al na een halve minuut op oorlogssterkte zijn, want we waren nog maar net bezig. Ik zei haar dat ik bij de eerste keer bij een nieuwe dame altijd wat moest wennen, maar toch waren de aanblik van haar lijf en haar handelingen al snel genoeg om enig volume te bekomen.
              Zij bood zich daarna al snel in doggie aan (“can you do it?”), en gaf aan dat ik haast moest maken, want om 12 uur zat haar dienst er op. Kennelijk zijn er ook shifts die om 12 uur stoppen, dat wist ik niet. “Next time you come earlier, then I show you real good sex.”, zei ze.

Ook klaagde ze over pijn, zowel in doggie als in missio. Het kwam niet door mijn maat (gemiddeld volgens mij) zei ze, want ze had er ook met “small dicks” al 2 weken last van. Toch heeft ze me netjes het karwei af laten maken, als laatste in missio.

Het afscheid was gehaast en onpersoonlijk, en ook ik werd door de zijdeur afgevoerd naar de Voorburgwal

Minpuntje vind ik toch ook haar Engels. Ik vind contact toch wel belangrijk, en een groot vocabulaire heeft ze niet. Ze wist me nog wel te melden dat ze 23 was, Bulgaars, en al 2 jaar daar werkt.

Het was eigenlijk een van de slechtere fucks moet ik eerlijk bekennen, met al dat gehaast, maar toch is het ergens wel een schatje. Ze heeft iets ontwapenends, in al haar norsheid, gehaastheid en zakelijkheid.

Haar belofte over die “real good sex” de volgende keer vind ik toch wel erg spannend, dus ik denk zeker nog eens terug te gaan op een vroeger moment.
              Only an enlightened penis
              can heal a wounded vagina.

Commentaar

Helaas heeft een tweede bezoek aan Willy vanavond, nu een week later, mijn hoopvolle verwachtingen niet bewaarheid.

Ik werd eigenlijk even nors begroet als vorige week (“up”, was haar enige begroeting toen ik binnenkwam, wijzend op de trap naar boven die we opmoesten). Toen ik haar vroeg hoe het was kwam er alleen maar uit dat het slecht was, dat de zaken slecht gingen, en er al de hele middag niemand geweest was. Voor de rest kon er weer nauwelijks een lachje af, en was de conversatie beperkt tot het uiterst noodzakelijke, mijn pogingen tot het voeren van een gesprek ten spijt.
                Het bh-tje ging deze keer niet los. Toen ik er naar vroeg wees ze op het bed, beduidend dat ik moest gaan liggen, mijn opmerking over haar deels nog geklede staat negerend. Ze had het condoom al meteen in haar hand, en toen ik vroeg of we nu wel “real good sex” zouden gaan hebben, zoals ze vorige week beloofd had, bracht ze minzaam uit dat 50 euro wel erg weinig was voor zo’n verzoek. Ik zag toen de bui al meteen hangen, en die trok niet meer weg (ook buiten regende het pijpenstelen overigens, misschien was dat mede van invloed… ). Ook nu weer hup meteen het condoom erom, en pijpen met een sneltreinvaart alsof er nog 10 anderen aan de deur stonden te wachten. Wederom ook de bekende vraag “are you stressed”, toen de erectie naar haar zin niet snel genoeg kwam, na nog geen halve minuut. Al trekkend en pijpend kwam ie toch een beetje omhoog, en toen dat geschiedde werd er door haar weer net als vorige week een doggie-positie ingenomen. Ik heb haar bestegen maar merkte weer wat terughouding, dus vroeg haar of de pijn waar ze het vorige week over had eigenlijk al over was. “No, still pain, but I have to work.” Was het antwoord. Nu is wel een van de laatste dingen die ik wil een vrouw pijn doen als ze door me geneukt wordt, dus ik stelde haar voor het met haar handen maar af te maken. Dankbaar nam ze dit aanbod aan, en na een paar minuten was de klus geklaard, en ik was blij dat ik weg kon. Ze vertelde nog dat de dokter haar had gezegd dat ze een tijdje moest stoppen met werken, maar maar dat was volgens haar "not possible".

Nee Willy, mij zie je niet meer terug, en ik raad je toch echt aan een ander vak te kiezen. Hier wordt je volgens mij doodongelukkig van…
                Only an enlightened penis
                can heal a wounded vagina.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Boobmanz
                  Ik heb haar al een tijd niet meer gezien. Weet iemand of ze gestopt is?
                  Vanmiddag zagen we Willy weer, zelfde adres...

ja , ze lachte zo lief naar mij ....

Commentaar

De reden voor haar afwezigheid is me nu ook duidelijk: een grotere cup (joepie!)

betekent ' joepie! ' een goeie recensie .... ?

Commentaar

Ik hou gewoon van mooie vrouwen en grote borsten. En dat is volledig van toepassing op Willy. Ik heb hierboven mjn ervaring met haar beschreven. Ze is beslist geen topper, maar wel de moeite waard.

Commentaar

was vanmiddag bij Willy - de regen getrotseerd , en 't moest er toch weer 'es van komen -

ja ja , Willy heeft een paar flinke bobbels , waar ze dan ook nog een push-up onder heeft , daar heeft ze onlangs even wat reparatiewerk aan gehad , 'k maak er D van ....
                        verder was Willy best gezellig , en een daverende stoot , ergens las ik '23' ,
                        nou , da's toch al weer ff geleden vlgs. mij - maar okay - 5 jaar erbij blijf ik nog netjes
                        Ze heeft even m'n verzameling sildenafil producten onderzocht en wat dat kostte en zo en of zij die ook kon gebruiken -
                        kan best zeg ik , maar misschien wordt je dan alsnog een jongetje , hetgeen me bijna een draai om m'n kop opleverde ...
                        na wat gefriemel was dit een goed begin om m'n jongeheer 'es ff flink onderhanden te nemen , ze doet een gevoelige stevige pijp - haar bh mag ze van mij aanhouden , we deden een goeie doggie gevolgd door mish , waar ik uiteindelijk toch ff goed m'n best moest doen , maar we kwamen over de streep ....

zo kwamen we de middag door , Willy's Engels is niet sterk maar toch altijd nog een stuk beter dan mijn Bulgaars , ze vertelde zo wat persoonlijke dingen , een aardige meid , niet om m'n nieuwste favo's af te vallen , als gebruikelijk werd ik weer door de zijdeur afgevoerd .....

Commentaar

Wallen, Dollebegijnensteeg 111, Willy (Bulg) (goed)

Meestal keek Willy stuurs c.q. neutraal, nooit oogcontact, maar zaterdagavond ineens vriendelijk en mij nadrukkelijk naar binnen gebarend. Haar tieten opvallend boller dan voorheen, leukere bh, waar die strak gespannen bollen half bloot prikkelend in uitkomen . Nieuwsgierig met een goed gevoel naar binnen voor basisprijs, just see what happens.

Dichtbij is ze mooier dan ik in het langslopen altijd vond. Me snel uitgekleed, zei ze me te gaan liggen, en ging haaks naast me zitten. Geen voorspel, maar gelijk cd er om, dat ging op zich wel, ik voelde een prettige spanning, waardoor mijn jodokus al enigszins op sterkte was gekomen. Ze hield bh aan, ik mocht wel aan haar half ingepakte tieten zitten, stevige jetsers , daar werd ik nog harder van. Bij het pijpen kon ik haar tieten nog redelijk blijven voelen. Pijpen was niet bijzonder, duurde tamelijk kort, maar dat mocht de pret niet drukken, door haar sensuele uitstraling en het betasten van haar stevige tieten kreeg ik een keiharde.

De wip in missio. Toen ze lag, nam ik eerst haar onderbeen met laars ter hand voor een laarzen-fetish, ze liet wel gauw blijken dat dat de voortgang ophield. Vervolgens schoof ik mijn keiharde paal in haar poes, maar toen vroeg ze me om er weer even uit te gaan en de positie aan de passen. Ik dacht even dat ze me niet op haar tieten liet liggen, dus dat ik afstand moest houden, maar ze deed een tussenweg waar ik mee uit de voeten kon. Toen ik er weer voorzichtig in ging, hield ze met beide handen mijn onderste ribben vast, om mijn gewicht (only 75 kg) op haar ahw te doseren. Ik voelde wel lekker haar tieten tegen me aan , het roeren in haar potje voelde prima, ik deed het rustig aan om niet te snel te gaan spuiten, lekkere wip, fijn in eigen tempo naar de finish toe kunnen werken.

Commentaar

Wallen, Dollebegijnensteeg N111, Willy (Bulg) (goed)

Vanmiddag voor de 3e keer bij Willy binnengelopen. Nieuw recensieformulier ingevuld. "Intiem" zet ik een treetje hoger. Ze nam nu de tijd voor een voorspel met tegelijkertijd een uitgebreider praatje. Ze haalde deze keer haar vernieuwde tieten uit de bh, wat voelen ze lekker aan , niet te hard maar lekker stevig, en zien er ook best leuk uit, lekker strak uitziende bollen , laten we zeggen een kleine D.

Ze nam voor de blowjob wat meer tijd dan de voorheen, niet super, maar wel voldoende.
                            De wip vond ik echt heerlijk. In missio, niet vol op haar liggend (houdt ze niet van), maar zo dat ik haar tieten net lekker tegen me aanvoel. Ze heeft een echt lekkere poes, gewoon rustig heen en weer gaan, lekker in haar potje roeren, behoorlijk lang van kunnen genieten, totdat de lading onweerstaanbaar omhoog kwam en ik heftig klaarkwam. Dat wippen en het gevoel in haar poes, komt close in de buurt van Iva01 (Bethlemst. 3) die de lekkerste poes van de Wallen heeft, maar Willy komt daar dicht bij.

Willy is een van degenen die er moeiteloos in slagen mij heel snel een knalharde erectie te bezorgen. Een aanrader voor wie niet zozeer uit is op allerlei kunsten, maar vooral wil genieten van een hele lekkere poes.

Commentaar

Re: Wallen, Dollebegijnensteeg N111, Willy (Bulg) (goed)

Ik weet niet of het u allen ook is opgevallen, maar sinds ze die borstvergroting heeft kan ze ook lachen! Wat zo'n borstvergroting wel niet kan betekenen.

Commentaar

Wallen, Dollebegijnensteeg 111, Willy (Bulg) (goed)

Na de miskleun bij Jovana (Rom) een half uurtje later bij Willy terechtgekomen, om i.i.g. zeker te zijn dat de avond alsnog heftig spuitend besloten kon worden. Daar zorgde ze zeker voor, maakte mijn paal met haar vingers knalhard zoals altijd, en bij een uitstekende wip kon ik het cd onstuitbaar volspuiten . Toch nog fluitend naar huis.

Willy is geen sex-tijger, haar handelingen zijn een beetje ingehouden, maar een lekkerder poes zul je niet gauw vinden , voor mij werkt het allemaal wel, altijd 100% zeker heftig klaarkomen.

Commentaar

Toen ik bij deze dame binnenstapte beweerde ze dat ik al eens eerder bij haar was geweest.. Na het vragen van haar naam kon ik mij nog steeds niets herinneren. Dus of ik heb een gevalletje van geheugen verlies, of ze was in de war.
                                  Anyway, het aanbod aan de deur was "everything is possible", dus ik ging voor de PZC / NMC combo voor een half uurtje. Op zich ging het wel aardig, ze is vriendelijk, pijpt redelijk goed maar naar mijn mening te kort met (teveel) onderbrekingen. (Een minuut of 5-7 in totaal)
                                  Het neuken in missionaris en cowgirl ging haar goed af.

Misschien dat ik in de toekomst nog eens terug ga om het hele pakket te nemen .

Commentaar

Wallen, Dollebegijnensteeg 111 links, Gishmina (Griekse)

Na vanavond een paar keer onder de voet gelopen te zijn door de Japanners die even meisjes kwamen kijken, uiteindelijk aangetrokken door de vriendelijke lach van Gishmina (zo klonk de naam), die in de Dollebegijnensteeg op kamer 111N (dus links) stond.

Ze gaf aan dat er veel mogelijk was, zoals zoenen, en pijpen met of zonder het condoom. Dus de keuze was (eindelijk) snel gemaakt. Het smalle trappetje getrotseerd kwam ik in een nette kamer boven.

Op de kamer eerst begonnen met een half uurtje voor 100, en nadat ze JanPlezier beneden even had gewassen, zo goed en kwaad als het ging, die wasbak is gemaakt voor toekomstige generaties Hollandse mannen, begonnen we met wat strelen en bespreken en trok ze ook haar BH en pumps uit.

Haar Engels is niet voor alles toereikend, maar we kwamen erop uit dat ik graag een heel relaxed uurtje wilde, met alles waar we maar zin in konden hebben (zoenen, beffen, pzc) en dus kwamen we op een totaalprijs van 250 uit. Zoenen mocht niet met tong, maar dat mocht de pret niet drukken. Ze vond rustig haar borsten (siliconen) zoenen heerlijk, en wilde al heel snel door naar 69. Heerlijk genoten van een sensuele pijpbeurt terwijl ik haar kutje mij heerlijk liet smaken. Ze pijpt niet extreem diep, maar zonder handen ging JanPlezier er toch aardig van stijgeren. Daarna om even tot rust te komen haar gebefd, iets dat op een gegeven moment zijn vrucht afwierp toen Gishmina hevig tegen-stotend klaarkwam.

Nadat ze even bijgekomen was wilde ze wel eens JanPlezier echt plezieren, en ging het rubber erom, en een klein beetje glijmiddel. We begonnen in doggy, en ze bewoog heerlijk mee en vond een rustige diepe penetratie best lekker. Gishmina zei dat ze ook anaal deed, en wilde het graag proberen. Nadat haar kontje van wat glijmiddel voorzien was, zat mijn eikel d'r al snel in, tot haar genoegen. Helaas blijkt JanPlezier iets verderop toch iets te breed voor d'r te zijn, want hoe voorzichtig ook, het deed haar geen (duidelijk) plezier. Terug naar doggy met diepe rustige halen, waarbij Gishmina steeds meer op meebewoog en door haar knijpen duidelijk liet blijken dat JanPlezier binnen moest blijven... Toen overgegaan op missionaris, waarbij haar bekken ook heerlijk meebewoog terwijl we zoenend in verhoogd tempo naar mijn hoogtepunt gingen, Gishmina was ook weer aardig aan de kook geraakt.

Na afloop waste Gishmina zag op het bidet, en mocht ik mij weer aan de wastafel opfrissen. Na nog wat babbelen, waarbij zei vertelde uit Griekenland te komen (en ook mijn paar woordjes nieuw Grieks snapte), werd ik -pas na afscheid nemen met twee zoenen op de wang- via de uitgang aan de Oudezijds Voorburgwal naar buiten geleid.

Al met al een leuk, ruim uur met een leuke meid doorgebracht.

Commentaar

Re: Wallen, Dollebegijnensteeg 111, Gishmina/Willy (Bulg) (goed)

Oorspronkelijk geplaatst door goodbar
                                      als ik zo 'Gishmina' lees komt het mij toch voor dat we het over Willy hebben ....in haar zwarte fishnet .... namen en nationaliteiten kunnen bij de dag wisselen ...
                                      Ik moest hetzelfde denken toen ik het verhaal over Gishmina zag. Gisteren liep ik weliswaar niet de steeg in, maar ik liep er langs over de gracht om eerst de St.Annen te zien, en zag onmiskenbaar Willy in de open deur staan, de steeg door kijkend.
                                      In de beschijving van haar en haar manier van doen, en o.a. het niet alles toereikende Engels, gebruik bidet, gaat het bij Gishmina duidelijk over Willy.

Ze heeft kennelijk nagedacht over een ander imago. Ook niet onverstandig om een leuker klinkende naam te kiezen. Ondanks dat ze een van de beste meiden is (i.i.g. voor mij, vreselijk lekkere poes !), weet ze dat toch niet uit te stralen als ze daar staat, dat komt helaas bij meer goede meiden voor. Daar is ze zich (financieel) van bewust, en laat haar niet onberoerd. Ik hoop voor haar, dat e.e.a. positief uitpakt.

Commentaar

Re: Wallen, Dollebegijnensteeg 111, Willy (goed)

Willy (Bul) heb ik de afgelopen weken eigenlijk alleen maar op de Dollebegijnensteeg 115 gezien en ik heb het idee dat deze kamer inmiddels haar vaste kamer is geworden en dat ze haar "vaste stekkie", nl Dollebegijnensteeg N111 (waar ze zeker een jaar of 2 heeft gestaan), kwijt is geraakt.

Commentaar

Re: Wallen, Dollebegijnensteeg 115, Willy (goed)

Willy is nog steeds vaste prik daar in de Dollebegijnen zowel Day and Night we horen zo weinig over haar