Kristina (Pol), Amsterdam - Singelgebied, Korte Kolksteeg 3 lks

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Kristina (Pol), Amsterdam - Singelgebied, Korte Kolksteeg 3 lks

Ben gisteren binnen gestapt bij de blonde dame in de oude nieuwstraat 26 b, vroeg 50 euro voor het standaard werk zij dat ze kristina hete en uit polen komt.
    Heb verder niet gevraagd naar de extra mogelijkheden en weet ook niet of deze er zijn? graag zou ik wat meer over deze dame willen weten ???

Christine komt inderdaad uit Polen en is eind 30
    Standaard vraagt zij 35 euro voor p+n.
    Voor 50 euroben je een 1/2 urr met haar bezig waarin alles mag behalve anaal.
    Als je aandacht aan haar besteed en zelf ook veel werk wil doen kan je haar klaar krijgen.Daarnaast kan je een aardig gesprek met haar hebben. spreekt redelijk Nederlands

Commentaar

Ze doet pijpen zonder condoom. Maar dat was voor 100 euro voor 40 minuten. Volgens mij doet ze dat niet bij iedereen. Ze zit er van dinsdag tot en met vrijdag.

Commentaar

Na een weekje buitenland maar weer ff bij deze blonde dame aangewipt en weer een leuke tijd met haar gehad. Zei stelde voor om niet alleen pijpen zonder te doen maar ook het neuken zonder condoom toe te staan, heb dit natuurlijk niet gedaan want je weet maar nooit !! Wie o wie heeft dit voorstel ook al eens gehad bij haar !!
        Verder heeft zei wat meer verteld over haar achtergrond en dat zei net heeft gebroken met een geliefde misschien vandaar sex zonder condoom ??

Medegenieters heeft u meer info voor mij hoor ik dat graag.

Commentaar

Ben vandaag weer even binnen gewipt bij Kristina, zei herkende mij direct en was ook direct aanhankelijk.
          Direct bij het binnen komen van de kamer pakte zei mijn al reeds grote jongen en pijpte mij zonder rubber terwijl ze op haar knieen voor mij zat, doordat zei zo geweldig te keer ging kom ik het bijna niet meer houden en hebt dit ook tegen haar gezegd maar ze bleef maar doorhalen totdat ik diep in haar keel klaar kwam en zei het hele zwikkie zomaar doorslikte ik vroeg of ze dit niet vies vondt waarop zei antwoorden dat er nog niemand met zijn handen aan had gezeten. daarna werd ik lekker uitgekleed door haar waar ze mij direct weer probeerde op te geilen. voordat ik het wist lag ik op bed met haar deels kale poes in mijn mond ze wilde ook klaarkomen riep ze ik heb haar gelikt als Lassie waardoor ze rillend klaar kwam daarna wilde zei zo op mijn harde jongen gaan zitten ook zonder rubber maar dit vindt ik toch niet echt oke ik weet niet of zei dit met iedere klant doet dus lekker afgemaakt maar wel met condoom. verder nog wat na gebabbeld over van alles en nog wat.
          zijn er nog mannen die ook een goede ervaring hebben met deze dame en die willen delen. Tevens deze dame gebruikt alleen de naam Kristina voor haar werk maar heet in het echt heel anders en komt ook niet uit Polen maar uit een ander deel van het oostblok !!!!

Commentaar

Op aanraden ben ik dus naar Kristina geweest. En dit is mij buitengewoon goed bevallen. Wat kan dit vrouwtje pijpen. Ik kwam binnen en had een leuk gesprekje en bij het uitkleden kwam er een prachtig mooi lichaam te voorschijn. Alles echt.Ze begon met lekker zoenen, waarbij mijn tepels niet vergeten werden. en toen ging ze al zoenend lager en lager en likte eerst helemaal onderaan bij mijn poepgaatje en ging toen langzaam omhoog en ze bleef mijn inmiddels steigerende lul lekker zoenen.Toen nam ze helemaal in haar mond en begon me te pijpen, in één woord geweldig. Jullie begrijpen , dat je dat niet lang volhoudt. Nu ik kwam dan ook spetterend klaar. Het was even genoeg voor vanmiddag, maar ik ga haar zeker met een nieuw bezoekje feteren.
            En dan een keertje lekker lang, zodat alles aan bod komt.

Commentaar

Ja dus, deze dame heeft een ontzettend lelijke blonde pruik op, maar deze gaat bij binnenkomst in het kamertje er gelijk af. Dat ziet er gelijk een stuk beter uit ! Zij heeft blond, dun wit haar tot haar schouders. Ik dacht dat zij het was, maar wist het niet zeker. De pruik in combinatie met haar mooi gebruinde figuur, heldere ogen (typisch oostblok gezicht) en vriendelijke lach deed me besluiten toch te checken wie dit is. Voor 50 euro kan je de uitgebreide behandeling krijgen, 35 euro voor het standaard werk. Lekker rustig likken en zoenen. Dit laatste kan beter (Monique is de top tot nu toe) maar niet onaardig. Daarna pijpt ze je lekker rustig en relaxed. Ook dit kan beter, maar het is niet onaardig.

Ondertussen voelde ik dat haar kortgeschoren kutje wat natter werd en besloot ik om naar haar onderste regionen af te zakken. Ze heeft mooie volle borsten, waarschijnlijk van siliconen voorzien, maar niet opzichtig, echt mooi gedaan (als ze niet natuurlijk zijn). Ze voelden in ieder geval zacht aan en haar kleine tepels werden lekker hard. Met beffen doet ze lekker mee, weliswaar een beetje spel van haar kant, maar voelde in ieder geval lekker aan. Vingertje erin is geen probleem.

Deze dame geeft waar voor haar geld. Het is niet super, maar wel ruuuiiiim voldoende. De hygiene kan in mijn ogen alleen iets beter. Heb haar niet kunnen betrappen op het wassen na afloop, maar misschien dat ze dit nog wel deed. Ook vooraf word er niet gecheckt of je gewassen bent. Verder een alleraardigste vrouw, spreekt Nederlands en ze heeft wel klasse vind ik. Het is alleen even door die afschuwelijke pruik kijken...

Commentaar

ben ook bij haar geweest ,alles klopt wat hier over haar geschreven is. Voor 50 € had ik het hele pakket.
                een aardig en lief vrouwtje met een figuur van een 20 jarige.

Commentaar

Deze mevrouw is voor raamdames een openbaring. Ziet er voor haar leeftijd (toch echt 40+ hoor) niet al te slecht uit, beetje te oosteuropees misschien. Maar voor de € 100 die je bij haar neerlegt voor een ruim half uur, word je helemaal en vooral zonder condoom leeggezogen (eerste keer in keel, daarna toch maar even waarschuwen , likt en zoent ze je hele lichaam van top tot letterlijk teen, spoelt ze haar mond met mintwater (dus de peuken en zaadsmaak verdwijnt als de zon) en wordt ze ook nog geil... wat wil je nog meer. Ongekend spontaan geil moment was het. Wat mij betreft een blijvertje.....

Commentaar

Inmiddels ook bij deze dame geweest... alles wat over haar geschreven is, klopt. Kristina vrat mij zo ongeveer op, en dat is een heel andere ervaring dan de doorsnee dames, die over het algemeen toch wat afstand bewaren. Of Kristina vindt de mannen erg lekker of ze is een hele goede actrice. In ieder geval de moeite waard.
                    The search for freedom through sex is doomed to failure. (Camille Paglia.)

Commentaar

Beste Heren, volgens mij worden in deze recensies Kristina (de 40+ blonde) en Marcella (eind 30, bruin) door elkaar gehaald. Kristina kent geen paketten z.c. en doet alles safe en is iets rustiger. Marcella voor Euro 50 wel, zij wordt ook uitgebreid beschreven onder haar eigen naam en dit adres. Is een ware stoei poes maar neemt niet altijd haar verantwoordelijkheid.

Commentaar

Donderdag ook eens naar haar geweest na alle goede berichten. Het is een vriendelijke en goedgehumeurde
                        vrouw en ze kan heerlijk pijpen en ook het neuken is niet slecht. Voor herhaling vatbaar.

Commentaar

Onder die pruik zit dun Pools haar van nagenoeg dezelfde kleur (ik heb op de vrije markt weleens een Poolse geneukt van ongeveer dezelfde leeftijd en die had dat ook). Anyway, het is niet storend. Hoogstens lachwekkend, want waarom kies je niet voor een pruik in een totaal andere kleur? En waarom hou je die vervolgens niet op? Verder, zoals reeds gezegd, een uitstekende sex-ervaring gehad. De manier waarop ze zuigt en likt verraadt dat ze een liefhebster is en als je haar neukt, dan neuk je ook echt een vrouw die ervan geniet.

Commentaar

Gisteren weer heerlijk vies gedaan met deze afgeragde-vrouw-met-verbazingwekkend-mooie-borsten. Zoals zij pijpt, heerlijk... Niet diep, maar niettemin onweerstaanbaar, met veel aandacht voor de blote eikel. Die tong, mijn God! Daarna stevig geneukt, het condoom eraf getrokken en in een lange straal vanaf haar kut in haar mond gespoten. Een topbehandeling voor een zeer bescheiden bedrag (50,-). Alleen dat stomme pruikje he...

Commentaar

Deze poolse schone op leeftijd - met veel ervaring - heb ik regelmatig bezocht. Zij is een verrukkelijke pijpster en neukster en wordt steeds wilder naar mate je haar beter leert kennen. Er kan heel veel en ze is een buitengewoon lieve dame. Conversatie in het Engels, no problem. Zij geniet er overduidelijk zelf van en laat zich verwennen maar geeft je ook het volle pond terug.

Commentaar

Vanmiddag ook bij haar geweest. Toen ze daar stond dacht ik, jezus wat een lekker lichaam. Metteen naar binnen dus! Ze stelde zich voor als Kristina en dat maakte mij metteen blij met al die recensies in mijn achterhoofd ;D.
                                Ze heeft echt een prachtig lichaam voor haar leeftijd. Een lekkere ronde kont en prachtige borsten met tepels waar je lekker aan kunt zuigen.

De sessie begon met een beetje strelen en ze likte en kuste mijn tepels, ze zakte toen lekker langzaam af naar onder.... Mmmm heerlijk die likjes en kusjess aan mijn ballen en in no time was ik volledig hard. Ze likte lekker langs mijn pik tot aan mijn eikel. Toen zei ze ik pak een condoom, maar met zo'n vragende stem en blik dat ik vermoedde dat ze zonder ook wel lekker had gevonden. Maar ja dit was de eerste keer bij haar misschien de volgende keer maar eens proberen of ze mij zonder lekker wil leegzuigen. Desondanks was het pijpen met ook erg lekker, ze pijpt heerlijk, niet echt diep ofzo maar je voelt er toch veel van ondanks dat er een rubbertje om zit.
                                Na een tijd zij lekker bovenop waarbij je lekker uitzicht hebt op haar borsten en je haar tepels lekker kunt zuigen.
                                Daarna in doggie .. wat met zo'n lekkere kont een feest is, je kunt haar billen ook heerlijk opentrekken. Lekker met haar sterretje gespeelt, vingertje erin vond ze ook wel lekker en geil. Anaal vind ze volgens mij heerlijk aan haar sterretje te zien....dat stond lekker naar "buiten" zeg maar.... :P Verder afgemaakt in missionaris waarbij ik voelde dat ze lekker nat was geworden. Ik kwam echt heerlijk klaar en ze houd je lekker vast tot echt de laatste druppel zaad eruit is.

Commentaar

Re: Singelgebied, Oude Nieuwstraat 26 b, Kristina

Kristina verwent je nog steeds als de beste. Bedreven in het spel, pijpt je zc tot dat de laatste druppel er uit is en laat veel toe. Zij laat zich graag oraal verwennen en geniet enorm van een stevige anale beurt. Een van de toppers in de singelbuurt.

Commentaar

Re: Singelgebied, Oude Nieuwstraat 26 b, Kristina (uitstekend)

Gistermiddag ben ik naar aanleiding van de goede recencies voor het eerst bij Kristina naar binnen gestapt. Zij vroeg E 35,- voor P&N en E 50,- voor 'kalm aan'.

Binnen gekomen begon ze een vriendelijk praatje en spoelde haar mond met Listerine. Dat beloofde al PZC. Ik heb me gewassen aan de wastafel. Toen zat zij al klaar op het bed. Een inderdaad, ze pijpte mijn piemel zonder condoom stijf en ging daarna in de 69-houding over mij heen liggen. Ik heb haar mooie kutje uitgebreid kunnen likken. Ze smaakte heerlijk schoon en fris.

Daarna werd het tijd voor de grote finale. Ik wilde graag op zijn hondjes en dat was OK. Ik mocht zonder aandringen van mijn kant neuken zonder condoom op voorwaarde dat ik niet in haar klaar zou komen. En dat heb ik ook gedaan.

Hoewel Kristina niet echt mijn type is; ik val meer op groot en dik, was het een ontmoeting die de moeite waard was.

Commentaar

Alles wat er haar geschreven is klopt,ahv de vele positieve verhalen haar op zondagmiddag bezocht,wat is deze vrouw alle je.... geil,heb haar vanmiddag dus twee keer genomen,ze wordt drijfnat en begint te grommen als ze klaarkomt en haalt met haarkutspieren de laatste druppels uit je zak.
                                      Ze mag dan wat ouder zijn, prima,ze is echt geil,erg lekker.

Commentaar

Vanmiddag deze dame maar eens opgezocht. Het was rustig rond een uur of 14, bij haar naar binne gegaan en € 50,- aan haar gegeven. Heb me eerst gewassen aan de wastafel, zij lag al naakt op bed. Vervolgens naast haar gaan liggen, waarna ik direct een kus op mijn mond kreeg. Ze daalde verder naar beneden, via mijn tepels, buik naar mijn ballen, die heeft ze echt uitgebreid lopen likken, likte daarna mijn pik. Ze vroeg of ik zonder condoom gepijpt wilde worden, nou ja, daar zeg ik geen nee tegen natuurlijk. Ze pijpt lekker , niet te hard , niet te zacht, gewoon goed. Na een tijdje vroeg ze of ik 69 wilde, nou ja, wederom prima toch. Lekker kutje, smaakt vrij neutraal, geen rare geurtjes en wordt lekker nat. Hierna ging ze op bed liggen en mocht ik haar neuken (MC), beentjes in de lucht en lekker hard neuken. Heb haar na een poosje gevraagd of ze ook van achteren wilde, dus zij op haar knieënik hard mijn lul er weer in en uit. Uiteindelijk zo in haar kutje klaar gekomen. Kan echt beamen, deze dame is erg goed en heeft een zeer mooi lichaam, ondanks dat ze al redelijk wat jaartjes op deze aardkloot rondloopt. Ik ga hier zeker terugkomen.

Commentaar

JAAAA! soms kun je met Kristina echt geluk hebben... En dan gaan ook alle registers open. PZC tot je er bij neervalt (maw tot je niet meer wilt of kunt komen), kontlikken, enz. enz. Inderdaad een soort buurvrouw van je ouders, maar ze nodigt uit tot een erectie... Wisselend qua instelling, maar geil, dat is zeker. Anders lik je immers niet iemand's ass