Wallen, Sint Annenstraat 119, Angelique

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Wallen, Sint Annenstraat 119, Angelique

Vorige week vrijdag ook even bij deze meid langs geweest.
    Wat een lekker ding met haar geile kousen aan.
    Lekker tekeer gegaan diverse standjes gedaan.
    Ze kan perfect pijpen (kijkt je lekker geil aan )
    zeker een aanrader.

Ben vaak bij Angelique geweest, maar de laatste paar keren "zeurde" ze vrij veel over haar (onstuimige) privéleven.

De sex is echter altijd overweldigend geweest met haar. Als je aanbiedt haar een lekkere massage te geven, smelt ze als boter in je handen, en heb je een heerlijke tijd met haar.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door alex007
      Was afgelopen vrijdag bij Angelique geweest. Zij zit op het hoekje van de St. Annenstraat/St. Annendwarsstraat. Heerlijke hollandse meid. Vlotte babbel en spontaan in bed. Is voor alles in voor het juiste bedrag. Mooi lichaam met heerlijk e ECHTE borsten.
      Oorspronkelijk geplaatst door BlondOnBlond2002
      Liefhebbers van Hollands blond, let op ...

Angelique is echt zo'n typische grote blonde
      Hollandse meid (1m83 lang) met van die prachtige
      grote zware borsten (D-cup, puur natuur). Ze heeft
      vroeger in de "Chick" en de "Candy" gestaan.

De eerste keer dat ik haar neukte, was ongeveer
      tien jaar geleden toen ze nog een jaar of 25 was.
      Dat was echt een feest. Dat grote zachte blanke
      Hollandse lichaam dicht tegen het mijne vond ik
      echt zalig. Na die eerste keer heb ik haar nog
      talloze keren geneukt.

Angelique heeft een prachtig geil Hollands koppie
      met blauwe ogen. Ik vond het altijd heerlijk
      wanneer zij onder lag en ik op haar. Ze kon me
      dan zo ongelooflijk geil aankijken met die blauwe
      kijkers. Als ik die geile blik van Angelique voor
      me zie in gedachten, dan krijg ik weer een stijve
      pik.

Angelique is een echte Haagse meid. Ze heeft nog
      een jonger zusje genaamd Jacky. Jacky heeft in het
      "Steegje" gewerkt in Haarlem. Daar heb ik haar ook
      een keer geneukt. Jacky is ook een lekkere blonde
      meid, maar niet zo imposant als Angelique. Ik weet
      niet of Jacky nog werkt.

Omdat Angelique vaak lastig gevallen werd door
      vervelende (vaak Turkse of Marokkaanse) types,
      heeft ze op een gegeven moment haar haar donker
      laten verven. Daarna werd ze inderdaad meer met
      rust gelaten door dat soort types.

Angelique is echt een geweldige Hollandse kanjer,
      dwz. lekker groot en lang met grote zware borsten.
      Absoluut een aanrader voor de liefhebber !!!

Aldus sprak BlondOnBlond ...
      Oorspronkelijk geplaatst door peterwillemse
      Vroeger zat ze er op dinsdag en zondag overdag. Ik weet niet hoe het nu is.

Het is zeer de moeite waard om met haar bezig te zijn. Een zeer geile vrouw! Het is een genot om haar op jouw pik te zien rijden terwijl je op je rug ligt. Een fantastisch uitzicht op haar grote natuurlijke (ze bestaan nog) borsten met grote tepels.

Haar borsten lijken sterk op die van Jacky die voorheen in Haarlem stond (of staat?). Het zijn niet voor niks zussen. Nog een tip. Na afloop (als je natuurlijk de tijd neemt) langs de binnenrand van haar oor strelen. Ook een familie kwaal... vinden ze lekker.
      Ben afgeopen vrijdag weer een uur geweest. Echt hemels..........zo heerlijk genoten van haar. Zij is echt de vrouw die je zo kan laten genieten. Heerlijk lichaam, mooie borsten en heel creatief wat standjes betreft.
      Oorspronkelijk geplaatst door lex
      Ben afgeopen vrijdag weer een uur geweest. Echt hemels..........zo heerlijk genoten van haar. Zij is echt de vrouw die je zo kan laten genieten. Heerlijk lichaam, mooie borsten en heel creatief wat standjes betreft.
      Ik kan me er helemaal in vinden. De mooie dromen komen weer helemaal naar boven als ik aan Angelique denk. Jaren geleden kwam ik altijd bij haar in Haarlem.
      Wat een pracht vrouw. Alle standjes, heel speels, zeer
      vriendelijk....... Binnenkort maar eens naar Den Haag.
      Alleen vrijdags en zondags tijdens kantooruren. Vrijdags wil ze nog wel eens voor de file vertrekken. Veel succeswant ze is echt een kanjer en zeker een uur waard om wat meer aandacht te besteden aan haar lichaam. Echt heerlijk!!!
      Oorspronkelijk geplaatst door pizzaman
      ze is lief
      maar nu ook weer niet zo bijzonder
      beetje passief
      en heel veel laat ze niet toe

Commentaar

Door onbekendheid in A'dam en parkeerprijs, parkeer in de auto in Diemen en ga het laatste stukje met de trein. Hierdoor komt je direct in het centrum aan. Het leek wel of ik een aflevering van Baantjer zag. Warmoestraat, Lange Niezel, Oudezijds Voorburgwal, nu moest ik alleen nog op zoek naar smalle louietje.

Nou de wallen is, in tegenstelling tot ander RLD's, een toeristische attractie. Vaders lopen met moeders de vrouw en de koters over de sint annendwarsstraat. Roept er een "Look granny likes to experiment", kijkende naar een oudere dame die vergenoegd verderop naar de dames kijkt. Even later komt er vanaf de kerk een jongeman aanlopen, die aan halsketting een andere man voorttreket. Deze heeft een zwartrubberen masker op, waarbij alleen zijn ogen en mond open zijn, hij draagt een t-shirt een een rode slip en sandalen. De man sleept hem de trompettersteeg in en alle dames kijken hem lachend achterna. "Had hij nou een masker op?", hoor je iemand lachend vragen. Ik dwaal weer verder over de grachten, het was volgens mij in de stoofsteeg, waar een kleine negerin, een 10-tal minderjarige kinderen voor E5 naar binnen loodst voor een strip/piepshow. "Come", wenkt ze naar de nog wat beduusde jongeren, die nog buiten staan. Ze willen niet voor de anderen onder doen en trekken de portemonee en gaan naar binnen. . Ik strompel weer verder. In een andere steeg zit een jonge dame achter de ramen, die zo uit de Tina was gestapt (bestaat dat nog?), zuurstokrose bikinintopje, gelijkgekleurde petje en een spijkerrok met eronder ook rose slipje zichtbaar. Ik was in de verleiding.

Door alle bekijkenswaardigheden, verstrijkt ook de tijd weer rap, ik was nog iets anders van plan. Veel blond schoons, vooral in de trompettersteeg. OOk de steeg ernaast is veel te bekijken. "Pas op, dat is een man", roep een passant als ik naar een "dame" kijk. Nou ik zag het niet, maar ja.

In de sint annenstraat 21 (nr. 21 is op de hoek met de dwarsstraat, maar zij zit om de hoek) zit Angelique (staat al met een bordje in het raam te lezen:
        Angelique
        Vrijdag-zondag van 11.00 tot 17.00 uur
        Blonde dame, lang 1m83 , hollandaise, niet meer de jongste, maar een heerlijke gezellige meid. Ze praat voluit, over zichzelf, haar veestapel, over de aftrekposten. Ze heeft het liefst een volwassen man binnen. Ze zei 'het komt wel eens voor dat je een knaap van 19 binnen krijgt, die zijn eerste keer het is, het lijkt dan soms, ik ben 35, dat je met je zoon in bed ligt". Heerlijk ontspannen liggen we er zo bij, ondertussen streelt ze mij. Dit vindt ze heerlijk zo, nou en ik spuug er ook niet in. Als ze een rubbertje er omheen doet en tussen mijn benen plaatsneemt. "Je roept maar stop", zegt ze en begint met pijpen. Nou kent ze mij niet, maar dit hou ik uuuuren vol. Ze doet het lekker, en zij stopt ongevraagd. Ik moet een standje uitkiezen, nou dan maar als de hondjes doen. Ze staat hoog op de benen en onze hoogte klopt goed. Ze beweegt mee en zakt wat door de benen. Het wordt warmer en warmer, toch staat de airco aan zegt ze.
        Met de hand maakt ze er weer een eind aan.

"Nog een prettige dag verder", zegt ze me uitlatend en ik nam afscheid, natuurlijk miste in de trein en moest weer een half uur wachten, maar ik was weer verlicht, hummmmm, hummmmmm.

groeten van een friese scheve schaatser ;D
        w8er
        Dum spiro, spero.

Commentaar

Afgelopen vrijdag maar weer eens over de wallen gegaan het weer was perfect. in de sint annendwarsstraat aangekomen zag ik op de hoek een oude bekende (was wegens verhuizing hier al een tijd niet geweest) angelique zag er erg lekker uit in haar witte kousen met jarretels en rode slip. ik kon deze ervaring niet weerstaan en ging snel naar binnen zo moet veel vaker van dit soort geile kleding aantrekken.
          ze is nu wel wat afgevallen. eerst me bezig gehouden met haar lichaam . ze kan lekker pijpen lang en diep en kijkt je daarbij geil aan. vervolgens kwam ze met haar lange lijf op me zitten wat kan ze bewegen. daarna lekker op z'n hondjes genomen de hoogte was perfect. ze bracht me tot een perfect hoogte punt en verzocht mijn lading.
          al met al een perfecte ervaring maar dat was ik wel gewend van haar
          wie heeft er nog meer ervaring met deze meid.
          als je dit leest angelique trek vaker van dit soort sexy kleding aan ;D

Commentaar

Hoewel wat ouder dan de andere meisjes bij haar in de buurt, kun je het leeftijdsverschil wel merken. Een echte vakvrouw en aanrader is Angelique.
            Nadat ik gisteren een geile bui had toen ik bij haar naar binnen stapte, was ik dat geheel kwijt nadat ze een poosje met me bezig was geweest.
            Anqelique bedankt hoor, je bent een klasse vrouw.

Commentaar

Re: Wallen, Sint Annenstraat 21/hoek, Angelique (8.0)

Angelique is er nog altijd. Zondag overdag, ook wisselend op woensdag en vrijdag overdag. In ieder geval, begin december. Ze werkt al jaren, kan me niet voorstellen dat ze is gestopt.

heel mooi, dankjewel ...!
              Goodbar

Commentaar

Re: Wallen, Sint Annenstraat 21/hoek, Angelique (uitstekend)

Na Angelique meer dan 1 jaar niet meer bezocht ter hebben toch maar weer eens langs gegaan. Het was vorige week zondag want ze werkt alleen maar op vrijdag en zondag. Maar zelfs na een jaar is de seks nog hetzelfde dus wel goed maar er zit geen verandering in zeker als je daarvoor 2 wekelijks bij haar komt zou je verwachten dat er wel wat variatie in zopu zitten. Ze zou toch wel snappen dat een sleur de reden kan zijn van je bezoek. En inderdaad dat gezeik over het prive leven heb ik ook wel gehad. Misschien stopt ze binnenkort wel hier in de Hoofdstad. Ze gaat namelijk verhuizen naar het oosten van het land.

Commentaar

Verleden jaar was ze er nog af en toe op de zondag. Ik ken haar al jaren, ze is een verschrikkelijk aardige, praatgraage vrouw. Streelt en masseert onderwijl je ballen, lik je tepels en pijpt lang, diep met veel gevoel en overgave. Ze heeft mij enkele van mijn krachtigste orgasmes bezorgt - in haar mond, in de 69, man bovenop. Met goede klanten wordt ze ook ontzettend geil en geniet er met volle teugen van. Hoop haar in het komend jaar nog weer te zien.

heel mooi, eerlijk gezegd wilde ik haar al updaten, want ze is er geregeld , naambordje in het raam ....

Commentaar

Inmiddels is Angelique alweer bijna een maand weg van dit hoekje. Heb weer een geweldige ervaring met haar gehad afgelopen vrijdag (ben pas net bij gekomen). Ditmaal een trio met haar gedaan met haar en een goede vriendin, die er sinds kort weer is. Op haar verzoek geen naam. Heerlijk ondeugend belanden we na het wassen al zoenend op bed (iets te klein voor 3), 2 vrouwen en ik heb maar 2 handen, is toch echt veel te weinig. Al snel volgde de blindoek en werd ik lekker spannend vast gebonden. Pijpen, is dan nog opwindinder zelfs me balletjes werden door de dames niet vergeten en A ging zelfs nog iets verder met haar tong,. Ik kreeg het comando om op handen en knieen op bed plaats te nemen. Ik verwachte 1 vinger maar wat volgde was een enorme dildo, tering ik gilde het uit van geilheid onder tussen de andere lekker klaar beffen. De dildo werd door A vervangen door 2 heerlijke vingers en maakte me volkomen gek. Me andere vriendin draaide zich nu ook om en ik nam haar lekker op zijn hondjes. Niet veel later kwam ik trillend klaar en was een lange lange wens dan eindelijk in vervulling gegaan. Zeker voor herhaling vatbaar dames. Thanks maar ik moet nog wel even bijkomen hoor voor ik weer kom

Commentaar

Na een nachtje flink te zijn doorgezakt in de Amsterdamse binnenstad en slechts een paar uurtjes slaap maar eens naar de wallen getrokken ,aldaar geariveerd (afgelopen zondag zo rond 12.00 uur)bleek het opvallend rustig ,veel ramen onbezet en weinig wandelaars maar dit had vast met de kou te maken dus deze jongen op zoek naar een lekkere dame om op temperatuur te komen.
                      Na een rondje te hebben gelopen in de buurt van de dollebegijnensteeg kwam ik tot de conclusie dat er weinig van mijn gading bij zat en stond op het punt terug tekeren naar het hotel , totdat ik in de sintannenstraat ineens een bordje zag met de naam Angelique met daar achter een heerlijke lange ,(met hakken zeker 1m90 )slanke ,hollandse dame .
                      Dus ik snel naar binnen ,100 euro voor een half uur ,tijdens het uitkleden ligt de vrolijke Angelique al naakt op bed en kletst er flink op los over haar veestapel en allerlei andere zaken wat voor een leuke ontspannen sfeer zorgt.
                      Deze jongen voelde zich dan ook volledig op zijn gemak en nu was het tijd voor actie en daar weet Angelique wel raad mee na lekker te zijn opgewarmd en haar lichaam te hebben verkent wat ondanks haar 38 jaar nog perfect in vorm is ,heerlijke sex gehad met deze meid waarbij ik moest oppassen niet te snel mijn kruit te verschieten want ik wilde zolang mogelijk van deze schoonheid genieten dus nog maar een half uurtje er bij genomen waar ik zeker geen spijt van kreeg want Angelique heeft me een fantastisch hoogtepunt bezorgd.
                      Met een zeer tevreden gevoel en drie dikke zoenen afscheid genomen van deze verrukkellijke amazone.

Commentaar

Het was weer een heerlijk ontspannen sex half uurtje met haar.

Commentaar

Vandaag een heerlijke ervaring gehad met deze lange blonde typisch Nederlandse schone... Ze zag er heel klassiek sexy uit: droeg een witte blouse, zwart rokje, zwarte kousen en rode pumps. Dat lange blonde krullende haar en die geile blik in haar ogen deden de rest... We hebben het staand voor de spiegel gedaan, heel opwindend. Angelique is wel in voor een spelletje en een beetje variatie vindt ze leuk! (Er is al genoeg standaard p&n-werk begrijp ik van haar.) Zelfs SM doet ze al adverteert ze daar niet mee. Ze geniet 2x per week van dit werk en er is veel mogelijk bij deze lieve en gezellige dame. Opschieten heren want over een paar jaar vertrekt ze naar het buitenland!

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door white horse
                            ik wil angelique neuken , kan dat nog ?
                            Als je genoeg geld meebrengt kan dat op vrijdag en zondag.

Succes
                            Pikasso

Commentaar

Re: Wallen, Sint Annenstraat 21-1 /hoek, Angelique (uitstekend)

je moet geld meenemen, moet je bij alle dames
                              maar Angelique is het waard
                              zacht en sensueel
                              en echt jammie borsten

Commentaar

Re: Wallen, Sint Annenstraat 119, Angelique (uitstekend)

Oorspronkelijk geplaatst door Promo
                                Lees net in het topic van Gina (Wallen, Sint Annenstraat 21-1 /hoek, Gina (Roem) dat zij op vrij-, za- en zondag op deze kamer werkt.
                                Dat klopt, wat betreft Gina. De andere dagen staat Duitse Kim/Cindy op de hoekkamer...

Angelique zie ik meestal in een van de kamers vanaf de gracht. Gisteren op 119, als ik me goed herinner. Maar ze is duidelijk herkenbaar aan het naambordje.

Commentaar

Re: Wallen, Sint Annenstraat 119, Angelique(uitstekend)

Inderdaad duidelijk herkenbaar en op vrijdag en zondag van 11.00 tot 18.00 uur

Pikasso

Commentaar

Ben niet zo gek lang bij haar geweest. Blijft een lekkere kinky dame. Ik heb wel eens een trio met een nadere DVP gedaan. Wat daar gebeurde zal ik maar niet vertellen. Het had wat
                                    te maken met strap ons. Ik zou zeggen laat je fantasie er maar op los.

Hoe dan ook. De laatste keer was het weer lekker kinky. Dit soort dames zie je steeds minder op de wallen. Jammer

Commentaar

In het gulden tijdperk kwam ik echt vaak bij haar toen ze nog haar kamer op nummer 1 had. Mijn smaak is nu wat veranderd, maar ik denk nog met plezier terug aan mijn bezoekjes aan haar! Wat een sexy stem heeft ze, ze praat wat veel misschien maar op een leuke sexy manier. Als ik haar nu nog zie staan is ze nog steeds erg sexy, en wat heeft ze toch een heerlijke borsten!

Commentaar

Sint Annenstraat: Angelique (Ned)

Hoi hoi.

Ik heb vandaag de Nederlandse Angelique in de Sint Annenstraat bezocht. Was op zoek naar Macy, maar helaas niet gevonden. Op een gegeven moment zag ik een dame met een bordje met daarop Angelique. Knoopte een praatje aan en ze leek me erg aardig. En ze zag er goed uit. Ze verwachtte alleen een afspraak. Dus kon niet naar binnen. Nadat haar afspraak wegging zag ze me staan. Was intussen wel even even een wandeling gaan maken. Ze dacht dat ik de hele tijd had staan wachten :-)

Na opnieuw een praatje besloten bij haar naar binnen te gaan. Eerst lekker op bed gaan liggen. Elkaar beetje strelen en zo. Niks geen gehaast, maar lekker relaxed. Mocht ook haar lekkere echte borsten zoenen en er ontstond al snel een leuke klik. Na een tijdje bogon ze me met een beetje olie lekker af te trekken. Ze maakte complimentn over mijn penis en ik vroeg of ik haar mocht neuken.

"Lekker, een nederlander met een grote penis", zei ze en na wat te hebben bijbetaald een cd om gedaan en haar lekker in missio geneukt! Lekker in haar klaargekomen.

Na de seks een leuk gesprek en ik was haar laatste klant van de dag. Ze zei me dat het voor haar een leuke afsluiter van haar werkdag was. Some guys have a little luck sometimes.
                                        Enig nadeel, ze werkt alleen op vrijdag en zondag (dagen dat ik vaak niet in Amsterdam ben).

Groet,

Fred
                                        Als ik in plastic wil kneden, dan koop ik wel een stressballetje

Commentaar

Ik ben inmiddels een paar keer bij deze Angelique geweest. Waaronder ook vanmiddag.

Na een heerlijke pijpsessie over gegaan op sex in 2 standjes. Staand en missio. Staand is wel een aparte sensatie. Erg lekker! En ondertussen haar lekkere boezem vasthouden! Maar uiteindelijk klaargekomen in missio.

Helemaal top.

Groet,

Fred