Singelgebied, Korte Kolksteeg 3 rts, Sylvia (Spaans)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Singelgebied, Korte Kolksteeg 3 rts, Sylvia (Spaans)

Op zoek naar een massagesalon in de Oude Nieuwstraat, die om 1 uur 's middags nog gesloten was, kwam ik terecht bij deze blonde dame, die opviel omdat ze stond te zwaaien met een bord Massage.

Als liefhebber van erotische massages was ik zeker niet teleurgesteld door deze Silvia (uitgesproken Silbia). Toen ze merkte dat het erotische aspect van de massage bij mij erg in de smaak viel, haalde ze diverse opwindende technieken uit de kast, waarvan ze een uitgebreid assortiment in huis bleek te hebben.

Ik ben het met eerdere recensenten eens dat je met Silvia erg veel plezier kunt beleven. Ik heb me bij haar geen moment verveeld. Dat ze oosteuropees zou zijn is echter niet juist. Iberisch lijkt me een betere aanduiding.

Maar in ieder geval heeft ze mij een heerlijke ervaring gegeven, die ik 'achter de ramen' niet zo gauw verwacht had.

Re: Singelgebied, Spuistraat 15 lks, Sylvia (goed)

dit is een andere Sylvia , minstens een jaar of 40 , met massage en attributen ....

Sylvia
    Build: Soft Height: Medium
    Hair: Blonde Chest: Medium
    Tattoos: No Body Piercing: No
    English: Conversant Last Visit: 2007-08-27

Kamer Location:
    Spuistraat - Kamer 19 on Spuistraat. Has a massage sign in the window.

Wanted a massage and she delivers well and truly. Not totally sure of age but in 40's and it shows in places but the experience in what she does is well worth a visit.

Gaarne een volledig recensieformulier met gegevens etc.
    dame staat Spuistraat 19 lks ....
    Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Commentaar

Singelgebied,Korte Kolksteeg 3,Sylvia.

Het is mij niet bekend of deze dame al eerder op een ander adres gerecenseerd is,vandaar dit nieuwe topic.

Heb op de Korte Kolksteeg 3 een dame bezocht waarvan ik dacht dat het de Poolse Kristina was,maar die zich binnen als Sylvia uit Spanje voorstelde.Blond,halflang haar,begin 40,zwarte kousen,1,65m lang,normaal postuur en een c-cupje.Ziet er best goed uit (beetje MILF).Vijftig euro voor pzc afgesproken.

Vooraf door de dame gewassen,maar na het wassen gaf de dame aan dat ik niet in haar mond klaar mocht komen.Op zich niet zo'n probleem voor mij,alleen probeerde ze dit duidelijk te maken door een vinger in haar keel te stoppen en daarbij kokhals-geluiden te maken.Dit zou ze nog twee maal herhalen tijdens de sessie,wat voor mij een regelrechte afknapper is.
      En dat is best wel jammer,want ze begon de sessie door haar tepels in mijn mond te stoppen,en het pijpen en het uitgebreide ballenlikken doet ze best wel vakkundig.Ook jammer:ze verstopte ze zich tussen mijn benen tijdens het pijpen,zodat ik nergens bij kon zitten.Toen ik zachtjes over haar bovenarm aaide kroop ze nog verder naar achteren zodat ik haar ook daar niet meer aan kon raken.In een andere houding gepijpt worden was niet bespreekbaar.Ben niet klaargekomen.

Mijn conclusie:Goeduitziende ietswat oudere dame,die bepaalde aspekten van haar vak op zich goed verstaat,geen haast heeft,maar die eigenlijk walgt van de smaak en de aanrakingen van mannen.Voor mij een regelrechte afknapper.
      Het blijft voor mij bij dit ene bezoek,ondanks het vakkundige pijpwerk en ballenlikken.

Commentaar

Re: Singelgebied, Korte Kolksteeg 3, Sylvia (Spaans) (voldoende)

Vanmiddag bij Sylvia binnengestapt. Afgesproken spelen en neuken en niet pijpen. Sylvia had volgens mij zin in een lekker befbeurt. Ik mocht haar lekker beffen en ze kwam nog echt klaar ook, daarna in missonaris het zakje volgespoten.

Ik denk dat deze befbeurt een spontane actie van Sylvia was. In ieder geval maken dit soort belevenissen het leuk om te wandelen. Ik vind het wel jammer dat er een hoop ramen aan De Bergstraat en Korsjes Poortsteeg gesloten zijn .

Commentaar

Re: Singelgebied, Korte Kolksteeg 3, Sylvia (Spaans) (goed)

Ik ben maandag 29 decemeber ook bij deze dame geweest en ik heb mij prima vermaakt. Ik kwam voor de massage en een lekkere pijpbeurt.
          Als we het over dezelfde dame hebben (Spaans Bilbao), zij komt pas 17 januari weer terug (tenminste dat waren haar woorden maar mijn engels is niet zo goed)
          Bij binnenkomst kreeg ik 3 lekkere zoenen. Uitkleden en wassen maar.
          Op bed eerst met haar lekkere borsten gespeeld, daarna lag ik op mijn rug en ging zij mij pijpen. Uiteindelijk lagen we in standje 69 en na 10 minuutjes kwam ik klaar. Vervolgens kreeg ik nog een lekkere massage wat zij zeer goed deed. Deze massage was niet erotisch getint maar wel zeer ontspannend.
          Een vakvrouw!! Voor mij een aanrader.
          Na afloop wassen en wederom 3 kussen en elkaar lekker vastgehouden.

Commentaar

Sylbia is van huis uit een gediplomeerd masseuse/fysiotherapeute, dus ook voor rugklachten kun je bij haar terecht. Wel een bizarre ervaring: professioneel gekneed en gekraakt worden terwijl je links en rechts netkousen ziet.

Commentaar

ik ben vandaag naar ene sylvia geweest (zo stelde ze zich te minste voor) Ben goed te spreken over haar stuken beter dan me vorige ervaring die dag. ze zat in de korte kolksteeg van de weg nieuwezijds voorburgwal aan de linker kant de laaste deur binnen heb ze onderandere hanboeien en zweepjes hangen. Ze vroeg 35 euro voor neuken alleen en totaal naakt ik gaf 50 naar ze had geen 15 terug wel 10 dus kreeg ik pijpen en treken er bij Vond alleen 1 kleine nadeel bij haar,ze was niet hele maal kaal beneden was maar zou zo weer bij haar langs komen als ik er de tijd er voor had

nou zou ik eigenlijk ook willen weten op welk numer ze nou stond en of ze op de een af andere maneer te berijken is

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door sifter Bekijk bericht
                ik ben vandaag naar ene sylvia geweest (zo stelde ze zich te minste voor) Ben goed te spreken over haar stuken beter dan me vorige ervaring die dag. ze zat in de korte kolksteeg van de weg nieuwezijds voorburgwal aan de linker kant de laaste deur binnen heb ze onderandere hanboeien en zweepjes hangen. Ze vroeg 35 euro voor neuken alleen en totaal naakt ik gaf 50 naar ze had geen 15 terug wel 10 dus kreeg ik pijpen en treken er bij Vond alleen 1 kleine nadeel bij haar,ze was niet hele maal kaal beneden was maar zou zo weer bij haar langs komen als ik er de tijd er voor had

nou zou ik eigenlijk ook willen weten op welk numer ze nou stond en of ze op de een af andere maneer te berijken is
                nog even een recensieformulier ingevuld en o ja wat ik overgens ook positief vond is dat ze redelijk nederlands kon

Commentaar

Kom net van deze mature vandaan Ze is rond de 48jaar. Zit er heel goed uit. Haar raam zit vol SM attributen Dat maakte het voor mij best kinky.

Ik zag haar dus staan, en ze wenkte mij naar binnen. Ik had uiteraard wat recensies over haar gelezen. Bij binnekomst zei ik van: wat heb je mij te bieden voor 50euro. Ze antwoord met een geile stem:" Lekker spelen, massage, pijpen en neuken"

Dus ik kleed me uit, vervolgens vroeg ze mij of ik mijn hulk kon wassen en mijn handen. Ik volgde haar verzoek, zij waste tevens haar vagina en haar handen.

The game started

Ik lach op bed met mijn handen onder mijn hoofd. Zij kwam boven mij en streelde me volkomen. ze ging steeds heen en weer met haar ongelooflijke borsten. Haar tepels zijn hard en LANG Ze bood ze aan, dus ik sabbelde aan beide konijntjes vaan haar. en ineens ginz mij pijpen en op standje 69. Ik zelf ben niet fan van beffen. Maar kon het niet laten

Het zag heel indrukwekkend uit. dus ik heb hier en daar wat likjes gegevens. Toen ze zag dat ik het niet met overgave deed, besloot ze mij te klemmen met haar benen.. een soort face-sittting

Bij haar is sex volkomen fullcontact, ze drukt haar gehele lichaam tegen je aan en weet je goed te strelen tijden het wiebelen

Ze heeft me heerlijk als cowgirl bereden, en dat wel 15minuten op gegevens moment kreeg ik het gevoel dat ik op uitbarsten stond. vroeg ik haar om missio standje. Dus ik pakte haar benen en drukte haar helemaal met mijn pik en al. bij het klaar komen, bewoog ze nog heen en weer zodat ik de extra dimensie van klaar komen kreeg.

Godse vriendelijke meid. Ik vraag me af wat ze meer in peto heeft als ik eenmaal een vaste klant zou worden.
                  alles of niets

Commentaar

Re: Singelgebied, Korte Kolksteeg 3 rts, Sylvia (Spaans) (uitstekend)

Ben gistermiddag bij deze schat van een vrouw geweest. Binnenkomst en sex was zoals hierboven beschreven, waarbij zij zich helemaal aan je overgeeft. Eerst voor €50 heerlijke sex gehad. Toen ik haar (echte en zachte) borsten verwende met mijn handen en mond, vroeg ze of ik melk wilde. Ik geloofde niet dat ze melk zou produceren, maar toen ik stevig aan haar tepels zoog kwam er inderdaad melk uit. Ze vindt het heerlijk als haar borsten stevig worden aangepakt. Bij het klaarkomen lekker ze bleef doorgaan tot ik helemaal leeg was. Na de sex nog ruim een kwartier liggen te praten, waarna we (voor de 2e keer) gingen wassen. Nog even zoenen en daarna verliet ik haar met een heerlijk gevoel. Voor mij de beste ervaring tot nu toe in Amsterdam vooral omdat het zo natuurlijk gaat bij Sylvia.

Commentaar

Nog een bericht voor hen die haar willen bezoeken: ze gaat 29 oktober 2 weken naar Spanje en dan in januari weer.

Commentaar

Vandaag bezocht, op herhaling, en geen spijt van gekregen.
                        Heel lang gebeft; frisse doos die vooraf gewassen werd met een heel duidelijke bedoeling.
                        Gesprekje achteraf liep lekker, ze heeft ook humor. Helpt je ook terug in 't pak en checkt of je alles hebt meegenomen waar je mee naar binnen kwam, zoals je paraplu.
                        Dit is heel goed nog een tijdje vol te houden als vast adres.
                        People who buy a drill, don't need a drill. They need a hole.

Commentaar

nog zo'n Spaanse MILF , ik heb haar wel in beeld maar vlgs mij zie ik haar niet meer ...
                          Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Commentaar

Blonde oudere dame, viel erg tegen

Vorige week bij een mooie blonde (geverfd) oudere (circa 60 jaar ) dame geweest in de Korte Kolkstraat 3 eerste raam vanaf de Spuistraat.Een wit bordje met rode letters met massage achter het raam. Diverse andere dingen op het raam en in de kamer.Zij vroeg 50 euro voor pijpen en neuken rustig aan. Ik naar binnen en stelde mij voor en haar naam was Sylvia.Zij spraak een beetje Nederlands maar spreekt Spaans,ik vroeg waar zij vandaan kwam, zij vertelde mij dat ze uit Spanje Bilbao kwam en hier net weer werkte ze was een tijd weggeweest naar Spanje.Ik geloof dat ik dat bordje met massage vroeger ook wel heb zien staan! Maar nooit naar binnen ben geweest., IK mij uitkleden wassen op bed liggen,Zij deed haar broekje uit en hield de rest aan.Kwam naast mij zitten op het bed en haalde haar borsten (slappe jongens) een beetje uit haar b.h. wreef daarmee een beetje over mijn gezicht en verdween naar het voeteneind van het bed om mij te pijpen met der mond,dat duurde maar heel even toen ging ze met der hand verder tot ik klaar kwam. van neuken is niets gekomen ze had veel haast en het leek erop dat zij er niet veel zien in had, het was erg vlug afwerken,ik mocht nergens aankomen iedere keer als ik een poging deed werd mijn hand weggehaald met nee nee.Het is een mooie blonde vrouw voor haar leeftijd maar heeft er duidelijk geen zin in.Ik stond met 14 minuten weer buiten.Geen goede ervaring slechte sex ,misschien had zij haar dag niet?

Commentaar

Re: Singelgebied, Korte Kolksteeg 3 rts, Sylvia (Spaans)(goed)

Sylvia (ze zegt natuurlijk zelf Sylbia) is begin 50 en nog vol levenslust.
                              Heeft me heel prettig geholpen aan een erotische ontlading (soixante neuf) en ging toen nog over op haar befaamde Massage met een hoofdletter M.

Haar adressen zijn zwervend :
                              begin van de week Korte Kolk 3 (ma/di)
                              dan Spuistraat 24 sous-rechts (woe/do)
                              daarna kan het wisselen, maar altijd met groot MASSAGE bord voor 't raam.

Je kunt bij haar ook terecht voor exclusieve kettingen, mocht je daarnaar op zoek zijn.
                              Was kortom een erg afwisselend bezoek.

Commentaar

Re: Singelgebied, Korte Kolksteeg 3 rts, Sylvia (Spaans)

Sylvia vereerd met mijn aanwezigheid; ze had er zin in! Na een hele lange en relaxte sessie, met beffen tot in het oneindige en zij mij teasen met 69 tot een bijna-hoogtepunt kwam het toch tot een stevige missio rit.
                                Daarna, als besproken, mocht ze me laten zien wat ze onder 'Massage' verstaat. Dat is heel bijzonder, geneeskrachtig en zeker niet voor kleine kinderen. Ze heeft echt studie van reflexologie gemaakt en past dat met liefde toe, zonder extra vergoedingen, gewoon omdat ze het leuk vindt om te doen.

Commentaar

Kan jullie melden dat Sylvia er nog 'elke dag' (zei ze) zit, overdag tot 18:00.
                                  Vandaag weer pret met haar gehad, met rugmassage toe.
                                  Eigenlijk wordt ze steeds beter en relaxter, lekker zeker van zichzelf.

Commentaar

Eigenlijk wilde ik naar Yvonne maar die was te druk. Gezien voorgaande recentie van Komkommer maar weer eens naar Sylvia gegaan waar ik zo'n 3 jaar geleden ook wel eens kwam.
                                    Best een leuk bezoek. Knuffelen, voelen, spelen, met haar spenen in mijn mond. Natuurlijk heeft ze niet meer de stevige borsten van een jonge meid, maar ik heb dit naturel liever dan die die opgeblazen keiharde siliconen bommen. Al snel werd het 69, best fijn gebeft en met een vinger haar kontgaatje verkent, terwijl ik goed maar iets te kort werd gepijpt. Daarna cow-girl maar dat was niet zo'n succes. Vervolgens terwijl ik haar lekker vingerde heeft ze me afgetrokken. Iets te haastig.
                                    Ik vroeg haar naar haar massage. Wil je massage? Ga maar liggen. Ik kreeg een goede massage, die na 10 minuten veranderde in een heerlijke verwenmassage. Haar vingers vederlicht over mijn hele lichaam, heerlijk genoten. Toen kwam ze naast me liggen en heb ik haar op dezelfde mannier verwend. Leek wel of ik met een oude vriendin in bed lag te genieten van elkaars lichamen. Een heel bijzondere belevenis waar zij net zo van leek te genieten als ik. Sprak af dat we de volgende keer het programma in omgekeerde volgorde gaan afwerken. Eeerst lekker masseren en langzaam de spanning opvoeren en dan de rest.

Commentaar

Sylvia is een echte MILF zo als ik ze graag zie. Mooi, elegant met mooie kousen en lingerie.

Omdat ik zin had in wat langere sessie 100€ voor half uur afgesproken. Sylvia bond mijn ballen strak af en begon me heerlijk te teasen en te strelen. Daarna lekker lang gepijpt (mc) en afwisselend teasen/strelen. Ik heb haar daarna lekker gebeft, ze lag wat gemaakt te kreunen dus daarna in diverse standjes geneukt met wat poppers. Op het einde lekker getrokken zc. Ik kwam niet klaar, teveel poppers en alcohol zijn geen goede combi maar het was wel een lekkere sessie. In elk geval een adresje erbij als ik eens in a'dam ben.

Commentaar

Nou een volgende keer ga ik gewoon naar deze vrouw toe als ik weer last van mn rug heb. Wat kan die vrouw masseren zeg, niet normaal.

Verder alles uitstekend, ziet er, vind ik, zeer goed uit voor de leeftijd, langzaam en speels. Heerlijk. Ik ga daar graag nog eens langs

Commentaar

Twee keer geweest, goed werk. Gewoon lekker naar Sylvia, dat is veel beter als een moeilijke neukvriendin met kapsones, gezeik en gezeur. Sylvia is mooi, en super sexy. Hier een tip: Zeg , "eres muy guapa" uitspraak "eris moei goe-appa" dat betekent: je bent een heel knappe vrouw.