De Pijp, Ruysdaelkade 123 bov rts, Elena (Bulg)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• De Pijp, Ruysdaelkade 123 bov rts, Elena (Bulg)

Vanmiddag deze slanke Bulgaarse dame bezocht. Hoe komt het toch dat Bulgaarse dames er niet alleen altijd zo goed uitzien, maar ook vriendelijk zijn? Deze dame bevestigt dit nogmaals.

Deze dame is slank, super figuurtje, lang donker haar, en naar eigen zeggen bijna 26jaar en 1 maand in NL.

Werd langdurig heerlijk gepijpt en daarna 2 standjes voor 50,-. Zeker voor herhaling vatbaar.

Re: Utr., Zp 166-2, Elena (uitstekend)

Vriendelijk lachend, superslank figuurtje, knap ding, en had ik haar al enkele malen gezien, maar toch nog niet binnengeweest, mede door de grote concurrentie van de beauties Monica en Sahra op 164-4 en 166-1

Nu zag ik kinky speeltjes staan, dus ik was getriggerd. Bij binnenkomst bleek deze knappe Bulgaarse dame van 26 lentes zeer sympathiek en relaxt. In prima engels communiceerde zij en gaf aan wat mogelijk was. Ik ging gelijk voor een soft kinky sessie waarbij al snel deze knappe Bulgaarse veranderde in een geile Bulgaarse tijgerin met goede mimiek in haar gezicht en tanden tijdens de handelingen. Van teasen van mijn tepels tot licht spankingwerk werd ik daarna lekker en geil gepijpt. En wat een heerlijk strak en rond kontje heeft Elena, echt heerlijk en mooi.

Langzaam werd ik met haar vingers anaal opgerekt onder genot van poppers. Al snel had ze in de gaten dat ik wat meer kon hebben dus een grotere zwarte dildo werd uit de vensterbank gehaald en ja haar daarmee wist deze eerst nog liefogende dame wel raad, mm geil hoe ze bezig was en ook rustig de tijd nemend. Vervolgens ging ze weer verder met haar hand en ging van 2 naar 3 vingers naar 4 en toen 5, probeerde binnen te komen maar dat ging tot de helft, wel erg geil en het duurde dan ook niet lang totdat ik grommend al trekkend klaarkwam.

Prima dame , met uitstekende looks die ook relaxt werkt, aanwinst voor het pad die mij zeker gaat terugzien!

Commentaar

In mijn zoektocht naar Monica (166-1) die er overigens niet was.......kwam ik toevallig haar buurvrouw tegenOok deze dame zag er zeer mooi uit in haar groene setje.Maar s ff een praatje maken dacht ik.En van dichtbij bekijken natuurlijk.Deze dame ziet er prachtig uit.Mooi lang zwart haar,bruine kijkers,geen tatoo's,geen piercing's en een mooie A cup maar bovendien een schitterende bilpartij.Ja ja deze zou ik ook thuis wel in bed willen hebbenMaar ja ....eerst hier maar s proberen dan zien we wel verderEerst ff wassen waarbij ze mij ook keurde...tenminste zo voelde dat....Daarna heerlijk langdurig oraal verwend op bed waarbij ze t koppie heerlijk verwend en je lekker aankijkt.Daarna maar s gaan staan en t nog ff overgedaan. whooooh dit houdt ik niet lang vol......ff pauze en daarna missionarishouding waarbij ik t weer s niet lang volhield.Allebei wassen en nog even babbelen en hup de auto in.T is een goed bootje.......die 166......

Gr.

Dol op lopen (die nog steeds wankel op z'n benen staat/loopt)

Commentaar

Deze dame in korte tijd al 3x bezocht heren! dus dat wil wat zeggen! Ik ben erg onder de indruk van haar verschijning, knap, slank, heerlijk kontje en een verzorgd strak figuurtje zonder poespas. Elena is vriendelijk en verandert tijdens de sex in een geile meid die van aanpakken weet, en ze ontwikkelt zich snel, met plezier pakt ze je ook wat harder aan, met dildo's hand, zweepje etc. Spugen over je pik heen en ook het neuken met haar is echt fantastisch, Elena is lekker strak en neukt heel lekker! Echt heel lekker!

Elena zit nu al in mijn favoriete top 7 met Vanessa (146-4), Linda (110-3), Monica (166-1), Nina (144-1), Sahra (164-4), Monica (138-3), Samantha (106-3)!

Elena werkt overdags en heeft tegenwoordig een rij zwarte dildo's in de vensterbank staan, maar schrik niet gewone sex doet ze ook en zeer goed!

Commentaar

toen ik deze week overdag met mijn oude wandelvriend in zijn auto
          over het pad reed was deze lekkere dame me al opgevallen
          het kwam er toen niet van om bij haar binnen te gaan maar nu vroeg
          in de middag op zaterdag kon ik het doen.
          ze stond er lekker bij met haar geile kontje en probeerde me binnen
          te lokken met haar mooie gevormde figuurtje
          en dat lukte haar ook een vriendelijk praatje met haar enkelt wat ik
          wou haar kutje en kontje likken kon enkelt voor 100 euro
          de tijden van veel geld uitgeven had ik al lang achter me gelaten
          dus ik koos voor pijpen en neuken met meerdere standjes.
          vriendelijk en gezellig meisje zeg en toen ze naakt in haar laarzen stond
          had ik er echt zin in
          pijpen deed ze goed keek me geil aan was best spannend ook stak
          elena haar middelvinger in me en ging goed tekeer.
          op standje 69 pijpte ze me verder en probeerde weer me te vingeren
          ik streelde haar geile slanke kontje en speelde met haar mooie kutje en
          ook haar kleine gaatje liet ik niet ongemoeid
          jammer dat het 100 euries kost om haar daar te proeven,maar ja
          mischien later nog eens.
          nu wou ik neuken met deze bulgaarse stoeipoes en ze klom boven op me
          en bracht mijn paal in haar.
          we hebben het bed lekker laten kraken en op zijn hondjes zijn we verder
          gegaan.
          haar billen voelde lekker zacht aan en ik heb haar stevig toen te grazen
          genomen en dat kon je wel merken want ze kreunden er behoorlijk bij.
          ik moest klaarkomen vond ik op dit heerlijke kontje en op een gegeven
          moment lag ze op haar buik en ik ramde nog even door.
          toen kwam ik zalig klaar en elena lachte vrolijk naar me.
          hehe!! het was gelukt ik was klaar in haar
          ik kan maar 1 ding zeggen elena is een heerlijk ding wat op het pad thuis
          hoort.
          ze kreeg bij afscheid nog 1 kus op haar billen van me
          voor de zoveelste keer verliet ik het pad met eenop mijn face.

groeten van stef de bef de happy hookerwalker

stef de bef schrijft zijn belevenissen altijd smeuiig,maar zeker nooit
          gelogen zelfs niet overdreven
          lickmaster of the hookers universe

Commentaar

Al een aantal jaar lees ik de recensies van de heren op hookers en ik dacht: ik heb er zo veel aan gehad, laat ik mijn eigen steentje ook een bij gaan dragen!

Vorrige week ben ik ook bij deze dame geweest. Ik heb een voorkeur voor oerhollandse dames, maar bij het zien van deze schoonheid toch even een uitzondering gemaakt. Na binnenkomst de gebruikelijke betaling van 50 euro vericht. Ze heeft me met condoom gepijpt. Ik vind dat persoonlijk niet zo, maar ondanks mij afkeer tegen het pijpen met rubber moet ik eerlijk zeggen dat deze dame er toch een feest van maakt! Na de pijpsessie, die ik staande naast het bed ervaarde, lekker gaan liggen met de schoonheid boven op mij. Na een tijdje ben ik achter haar gaan zitten en heb ik haar doggy genomen.

Ik stond na ongeveer 20 minuten weer buiten met een dubbel gevoel. Ik was aan een kant best tevreden, maar aan de andere kant hield ik toch het gevoel over "afgewerkt" te zijn. Op zich is dat logisch, maar dat heb ik niet altijd.

Commentaar

Elena is binnen korte tijd bij mij uitgegroeid tot 1 van mijn favoriete dames op het Zandpad, jammer dat ze zo kleine kamer heeft, en dat ze nog wat ervaring mist qua spel voor meer uitgebreide kinky, maar technisch is ze goed en haar inzet is uper en dat in combinatie met een sympathieke persoonlijkheid en relaxte manier van werken en een heerlijk strak en verzorgd lijf met een knap uiterlijk en ook tijdens de sex een geile expressie op haar gezicht maken haar nu al tot van de toppers van het pad.

De laatste keer voor meer normale sex gekozen en echt haar pijpkunsten zijn zeer goed en neuken met haar is heerlijk, ik moet me altijd inhouden om tijdens het neuken niet te vroeg klaar te komen bij deze beauty, en dat overkomt me niet vaak. Zo lekker strak voelt ze aan en zo goed doet ze geil mee wat alles prikkelt bij mij. Toch weer afgemaakt met anaal bij mij waarbij ze nu bijna haar hele hand binnen kreeg bij mij, erg geil en zo kwam ik ook intens al trekkend klaar

Het wordt een gevaarlijk hoekje daar op 164-166 met Sahra op 164-2, Monica op 166-1 en deze Bulgaarse Elena op 166-2!

Commentaar

Tijdens mijn bezoekjes aan haar prachtige buurvrouw Monica, had ik al eens een glimp opgevangen van, naar later bleek, Elena.
                Mooie zwarte haren en een schitterend slank figuurtje. Kortom, een kwestie van tijd voordat ik haar met een bezoekje zou vereren. Vandaag was het dan zover.

Bij de deur even een kort babbeltje gemaakt om in te kunnen schatten of het wat voor mij zou zijn. Ze kwam erg vriendelijk op mij over, dus ik naar binnen.

Terwijl ik mij uitkleedde ontdeed deze mooie Bulgaarse meid zich van haar kleding en zag ik een schitterend slank figuurtje met erg mooi gevormde natuurlijke borsten, kleine cup B.
                Voordat ze mij begon te pijpen zorgde ze er eerst met strelingen van mijn borst en tepels voor dat kleine Jap in staat van paraatheid kwam. Daarna gaf zij me een zeer gevarieerde pijpbeurt. Erg goed moet ik zeggen. Wel ging ze er zo bij zitten dat ik geen zicht had op haar poesje en daar ook niet bij kon. Toen ik het toch probeerde kreeg ik de indruk dat ze van vingeren niet is gediend. Jammer.

Na het pijpen eerst doggystyle en vervolgens missionaris. Hoewel het op zich prima was, kreeg ik toch de indruk dat zij erg gericht was op het laten klaarkomen van mij. In missionaris klemde ze namelijk haar benen om mij heen en probeerde zij het tempo te bepalen. Toch uiteindelijk lekker klaargekomen.

Al met al een goede ervaring. Maar geen topervaring. Ik herken het ‘dubbele’ gevoel dat Genieter1978 ook had; op zich goed en relaxed, maar anderzijds wel een bepaald ‘afwerk-gehalte’. Ik kan niet goed benoemen waardoor ik dat gevoel heb. Misschien omdat de ‘klik’ ontbrak.

Kortom, goede ervaring, maar niet zo goed dat ik er nog eens terugkom. Daar zijn haar buurvrouwen op 164.4 en 166.1 te lekker voor.
                japjap geniet maar wandelt met mate

Commentaar

afgelopen zaterdag ook bij deze mooie en vooral lieve meid geweest! het was op goed geluk... had nog geen recensies over haar gelezen. mooie slanke meid die haar best doet om ook een woordje nederlands te spreken! verder in vloeiend engels en da's dan toch wel erg prettig!

ze begon me heerlijk te pijpen en na een tijdje dacht ik echt dat ze me zo klaar wilde laten komen...zolang ging ze door. na een tijdje kwam ze bovenop me me zitten en met het heerlijke strakke poesje reed ze op me... het hoogtepunt volgde toen snel!

heerlijke meid en zeker voor herhaling!

Commentaar

Deze mooi verschijning was me al eerder opgevallen en vandaag wou ik een pakje uitpakken die ik nog niet heb gehad dus de keuze op Elena gevallen. Zeer vriendelijk ontvangen door haar (dichtbij nog mooier dan van de weg af) en met haar besproken de mogelijkheden en gekozen voor kinky-sessie nou dat heb ik geweten hoor. Eerst netjes de boel gewassen en na goedkeuring van Elena plaats genomen op bed waar ze eerst aftaste wat ik kon hebben en zei telkens netjes wat ze van plan was met mijn.
                    Mijn tepels tintelen nu nog na, ze ging vervolgens met het zweepje aan de slag op mijn lichaam en benutte mijn hele lichaam met haar speelgoed. Ze stak een kaars aan en goot vervolgens het warme kaarsvet op mijn tepels, buik en op me harde pik en herhaalde dit regelmatig (oh wat een genot), mijn kontgaatje werd ook niet vergeten langzzam ging er telkens een vinger meer in en ze spuugde ondertussen wat sap op mijn pik. Af en toe moest haar sexy lange zwarte laarzen weer likken of kussen en ze bewerkte met haar hak mijn pik op een pijnlijke maar aangename manier . Na ongeveer 30 min werd het HP bereikt doordat Elena mijn kontgaatje bewerkte en ik mijn zelf tot een spuitende fontein bracht dmv handenwerk (mmmmm)
                    nog ff alles keurig opgeschoond bij de waterfontein en afscheid genomen van deze vriendelijke dame , ik had haar eerder moeten bezoeken misschien maar ben blij dat ik vandaag een niew pakje van de Sint mocht uitpakken.

Commentaar

Vandaag rond 18 uur Elena op haar vertrouwde kamer 166-2 weer bezocht, de dame sop het ZP waren al weg of de weinige gordijntjes van aanwezige dame swaren gesloten totdat Elena`s gordijntje open was. Zeker geen spijt van mijn bezoekje gehad net als de 1ste keer trouwens, ze ziet er goed uit, is zeer vriendelijk en niet gehaast zoals sommige dames op het ZP.
                      Weer een lekkere sessie met haar gehad waar ze het zweepje hanteerde, ze speelde lekker met de loverpaal af en toe wat spuug erop , ze vind het ook heerlijk als ze jou gaatje mag verwenen en jezelf met je paal speelt,. Ze weet hoever ze kan gaan en wou op mijn verzoek nog niet een HP bereiken, omdat ik haar lekker in haar kale poesje wou penetreren met de loverpaal.
                      Oh wat was dat een genot om in haar met condoom natuurlijk klaar te komen, daarna de hygiene weer behandeld en afscheid genomen van deze lieve dame.

Commentaar

Utr., Zp 166-2, Elena (uitstekend)

Was donderdag aan het eind van de middag op het zandpad. Elena valt op omdat ze zo lekker strak is en bovendien erg knap. Heerlijk gepijpt en daarna heel lekker geneukt. Snel en hard klaar gekomen. Ga haar zeker nog eens bezoeken om dan wat langer van haar te genieten.

Commentaar

Vandaag deze topper weer is bezocht en het was gewoon weer super, elke keer weet ze wel weer wat anders te verzinnen om het de klant naar zijn zin te maken. Elena weet je langzaam naar het HP te brengen met veel gevoel en oog voor wensen van de klant en ze wist ook nog wat we de vorige x voor sessie hadden, deze x zag ik het licht na geruime tijd geblinddoekt te zijn.
                          Voor de rest hoef ik weinig te vertellen want zie het recensieformulier zou ik zeggen.

Commentaar

Ja, het moet gezegd. Deze beauty reed ik vaak voorbij en heb haar eigenlijk tekort gedaan. Bij binnenkomst smelt je voor deze schoonheid, inderdaad net voorzien van 2 piercings.

Heerlijk rustig en plagend pijpwerk (my favourite) en daarna heerlijk van achteren genomen. Wat een lijf en wat een uitzicht. Bovenal naast aantrekkelijkheid een erg leuke meid. Absoluut voor herhaling vatbaar....

Ja, het wordt echt moeilijk op het pad.......
                            Waakzaam en betrouwbaar! You can count on me!

Commentaar

Hele knappe meid met klasse, stijl en brains, jammer van die ordinaire piercing
                              boven haar bovenlip.
                              Zeer leuk en plezierig om haar eens gehad te hebben, is alleen te skinny naar
                              mijn smaak dus blijft het waarschijnlijk eenmalig.
                              Ze was heerlijk nauw en liet me in doggy (staand) heerlijk komen terwijl ze
                              lonkend naar achteren keek, mmmmmm....
                              Dame behoort tot de beteren op het pad, daar is m.i. geen enkele twijfel over!

Commentaar

Zp 166-2, Elena (SUPER)

Donderdagochtend weer bij de mooi lieve sympathieke en zeer sexy Elena geweest, het was een snikhete ochtend ze had haar gordijntjes dicht maar haar deur stond open en ze was in haar keukentje bezig met haar ontbijt, ik stapte naar binnen en stond oog in oog met deze mooi verschijning gekleed in een mooi zwart wit setje en een lekkere gebruinde huid. Ik kreeg gelijk een drankje aangeboden en deed me op mijn gemak uitkleden zodat Elena haar keuken kom opruimen. Ik ging alvast op het bed lichamen en aanschauwde haar lekkere lichaam en ze kwam naast me liggen, en begon met strelen binnen 5 seconden stond mijn paal al te stijgeren want ook hij wist hoe laat het was en wat er ging gebeurden. Ze pakte een jasje en deed hem bij mij om en begon overheerlijk te pijpen op haar specifieke manier en tijdens het pijpen masseert ze mijn ballen en bewerkt mijn tepels met haar nagels, en gaat lekker op en neer en met haar toch bewerkt ze lekker stevig mijn eikel en dit gaat gewoon minuten lang door dit is pas echt genieten, overheerlijk gepijpt worden door een bloedmooie dame tijdens het pijpen zit ik lekker aan haar kleine fiere tietjes en haar welgevormde achterste. Ze doet echt haar best om het naar mijn zin te maken en vraagt of ze nog door moet gaan, nou dit is natuurlijk vragen naar de bekende weg. Met veel passie blijft ze aan mijn super harde paal zuigen en dan vind ze het genoeg en wil ze lekker geneukt worden. Eerst wil ik haar lekker achterlangs nemen begin eerst met een lekker rustig tempo anders verschiet ik mijn kruit binnen 10 stoten, dus lekker langzame halen in dat strakke kutje van en tijdens het neuken masseert ze mijn ballen, het enige wat jammer is dat ze geen spiegel heeft en haar niet goed kan bewonderen maar na 5 minuten lekker haar van achteren genomen te hebben wil ik haar lieve gezichtje zien en vraag haar om om te draaien zodat ik haar in missionaris kan nemen voor dat ik hem er in stop geef ik haar eerst nog een lief kusje op haar buikje en ze werd er een beetje verlegen van, maar toen ik hem weer in dat natte gleufje van haar stopte was dit helemaal weg en begon weer rustig op en neer te gaan en ze kreunde lekker geil, ik begon wat meer tempo te maken en dit werd beantwoord met meer gekreuk en plotseling begon ze lekker op mijn tepel te bijten en zuigen en begon nog harder in dat grotje te keer te gaan ze deed haar benen lekker wijd open zodat ik nog dieper en dieper kon stoten en ik kon en mocht echt hard tekeer gaan van haar en ze kreunde echt hard en toen kwam de ontlading en spoot het jasje helemaal vol en was even van de wereld en kreeg een klein kusje op mijn borstkas toen ik weer bij kwam. Ik haalde mijn paal uit haar kutje en ze pakte meteen een servetje en maakt m goed en voorzichting schoon. Bij de wastafel hebben we ons weer schoongemaakt en opgefrist nog een leuk ff nagekletst en zeer voldaan afscheid genomen van deze bulgaarse schone waar ik nu imiddels al een keer of 5 in 2 maanden ben geweest.

Commentaar

Als ik op het Zandpad ben heb ik eigenlijk nooit de planning om naar Elena te gaan, maar als ik niets van m'n gading kan vinden kom ik eigenlijk altijd steevast bij haar terecht. Eigenlijk staat ze om het een beetje lullig te zeggen op m'n reservelijstje. Maar voor een dame met deze service is dat eigenlijk onterecht.

Ze zag er weer goed uit in haar bikini, maar ik zie haar zelf liever wat kinky-er gekleed (ze heeft ook wel eens een zwarte broek, die van boven open is aan, maar daar was het vandaag eigenlijk veel te warm en te broeierig voor).
                                  Ben zelf meer een liefhebber van wat hardere SM. Dit is echter niet aan Elena besteed. Maar met een combinatie van kinkysex met soft-SM kom ik altijd zeer goed uit met haar.

Ik op het bed liggend waarbij ze m'n ballen lekker stevig afbindt. Ze blijft nog even naast het bed staan en begint m'n tepels met haar vingers en nagels te pijnigen ondertussen m'n pik en ballen stimulerend met haar andere hand. Af en toe spuugt ze op m'n pik en af en toe zet ze haar hakken stevig in m'n tepels.
                                  Vervolgens gaat ze met haar onderlichaam op m'n gezicht zitten in 69-houding, waarbij ik haar kutje en haar sterretje met m'n tong ga bewerken. Ze brengt een condoom aan en begint me op een toch voor haar specifieke en heerlijke manier te pijpen met veel tonggebruik. Af en toe geeft ze een plagerig klapje tegen m'n penis. In het begin zacht, na enige tijd steeds harder. Dit stimuleert m'n erectie enorm.
                                  Ze gaat van me af en komt tussen m'n benen zitten en begint m'n anus met haar vingers te stimuleren en dringt langzaam met enige vingers naar binnen. Ik verwijder het condoom en trek me af waarna het orgasme volgt. Het was weer een zeer bevredigende sessie.

Later nog wat nagepraat (ze spreekt zeer goed Engels) waarbij ze af en toe best wel persoonlijke dingen over zichzelf zegt. Dus zeker geen standaard napraatje.
                                  De dienstverlening van Elena is eigenlijk constant uitstekend en de vriendelijkheid is onovertroffen. Eigenlijk heb ik nog nooit een mindere dag van haar meegemaakt. Kortom: Elena is altijd een bezoek waard en verdient een DIKKE 9!!!

Groeten,

Oniram.

Commentaar

Ik moest even goed zoeken naar de juiste locatie voor een recensie voor Elena. (er staan nog een aantal Elana's hier op Hookers).
                                    Een aantal weken geleden viel Elena mij meermalen op, tijdens het rijden van enkele rondjes over het ZP. Haar uitstraling, haar fenomenale body & looks, haar gulle glimlach en prachtige ogen trokken mij over de streep.
                                    Op haar afgestapt en afgesproken voor standje 69 en "de rest".
                                    Heren, ik zal hier een lang verhaal kort houden.....het is "slechts" bij standje 69 gebleven.....
                                    Elena kreeg namelijk iets voor elkaar dat slechts een beperkt aantal dames in mijn sexuele historie op hun "geweten" hebben
                                    Een leuk detail is dat de wederzijdse "timing" hierbij fenomenaal was......
                                    Kortom, ik moet (en wil) nog een keer naar haar terug "to deal with some unfinished business"....

gr,
                                    Wim

Kom op konijntje doe maar wiebelen....

Commentaar

Daisy had me tussen neus en lippen door verteld dat ze wel eens een trio deed met Elena en ik besloot om dit een keertje te proberen. Zelf had ik Elena nog nooit ontmoet, maar ik wilde me laten verrassen. Je zult begrijpen dat dit een uiterst aangename verrassing was .
                                      Wat een feest om je te laten verwennen door deze twee kanjers! Om de beurt gingen ze me pijpen en ook mijn wens om twee dames achter elkaar te doggystylen ging in vervulling.
                                      De dames zijn behoorlijk goed op elkaar ingespeeld en we hebben flink gelachen.

Commentaar

Na alle lovende recensies zelf ook maar eens op deze kanjer afgestapt. Wat een heerlijke meid. Langdurig en heerlijk gepijpt en daarna in twee standjes afgemaakt. Vervolgens nog gezellig nagebabbeld. Zeker één van de toppers van het pad.

Commentaar

Re: Utr., Zp 166-3, Elena (uitstekend)

Vanmiddag in deze besneeuwde wereld eens naar het pad getogen. Was niet zo erg druk met verlichte ramen waarschijnlijk veroorzaakt door de sneeuw. Raam van Elena was dicht, bij Roxanne was het donker, dus maar een paar rondjes gereden, was overigens goed te doen, niet glad of zo.
                                          En ineens bijna aan het einde van het pad met de wagen kon ik zien dat de gordijntjes open waren, auto in de kant. En hup naar de overkant, over dus wel gladden bruggetje, ze deed de deur al open in haar witte setje dus hoefde niet eerst af te remmmen.
                                          Wat een genot is het toch om dit mooie schepsel te mogen bezoeken ook al heeft ze de natuur onlangs een handje geholpen. We heerlijk laten teasen door haar, wat poppers en olie erbij en had weer een heerlijke tijd. Wat moet je er nog meer over zeggen het recencieformulier laat ik maar leeg is het net goed als het vorige,
                                          Elena mocht je dit lezen zie je snel.