Wallen, Oudekerksplein 34 lks, Maria

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Wallen, Oudekerksplein 34 lks, Maria

Op de plaats van mijn geliefde Judith zat dit keer Maria, ook uit de Dominicaanse Republiek. Volgens haar zit Judith voorlopig wel in Santa Domingo. Tot mijn verbazing heb ik geen andere recensie kunnen vinden, maar zoals bekend werkt het zoekprogramma niet op het onderwerpveld, dus misschien heb ik het mis. In ieder geval staat ze niet op 140-2 genoemd.

Onwillekeurig vergelijk haar toch met Judith. Ook al omdat zij onmiddellijk met "Bandito" begint. Verder is ze erg vriendelijk en doet ze me in uiterlijk en gedrag veel aan Judith denken. Toch wat verschillen. Geen TZ, in ieder geval niet de eerste keer en ook geen PZC. Wel een heerlijke manier van opwrijven, een ietwat plichtmatige PMC maar een voortreffelijke NMC waarbij we alles toch wel uitgeprobeerd hebben.

Na afloop 2 zeer tevreden mensen. En die illusie neem ik altijd graag mee.

vanavond bij maria binnen geweest en ik ga zeker (!!!) terug! wat een leuk en lekker mens is dat. ze is 36 jaar, heeft een geweldige mooie kop met tanden, mooie ogen en een heerlijk lijf. ze lacht fantastisch leuk. grote borsten (c zoals in de recensie lijkt me te klein; zeker D)en een geweldige lekkere kont. groot, maar mooi rond, zonder putten e.d. ontzettend lekker gepepen, waarbij ze rond mijn sterretje kringelde, daarna op z\\'n hondjes afgemaakt, maar na haar pijpsessie duurde dat niet zo lang meer! nogmaals, ik ga zeker terug, heb ook ontzettend leuk met haar gepraat en enorm gelachen en als ze lacht smelt je echt. ik hou nou eenmaal van ook een leuke dame, als je alleen maar voor het neuken komt, kan je beter naar een ander gaan!

Commentaar

Maria is een lieve en mooie meid uit de Dominicaanse Republiek. Ze doet alles lekker rustig en ongehaast. eerst lekker tegen elkaar aan liggen, elkaar strelen en kussen (geen tongzoenen). Dan heerlijk en lekker pijpen. Vervolgens Maria bovenop. Rustige start en daarna ging ze lekker snel. Met dat mooie gezicht en lieve lach ging ik snel voor de bijl en voelde ik me heerlijk ontspannen.

Commentaar

ben het volledig met TryOut eens. Ze is een lieve Domenicaanse meid, die alle tijd neemt.
        Bij binnenkomst stelde ze zich netjes voor en hebben we besproken wat te doen. In de tussentijd streelde ze al over mijn borst en voelde ze al aan mijn broek. Dus snel alles uitgedaan en haar op het bed laten plaatsnemen. Zij zittend op bed heeft ze mij (staand) lekker gepijpt. Vrij snel vroeg ze of ik wilde gaan liggen en ging ze verder op het bed. Natuurlijk veel te snel, maar oke, wilde ze neuken. Dus zij bovenop, begon ze vrij snel me hard te berijden. Ik vind het wel lekker als ze dan gewoon op mijn borst leunen en dat deed ze eigenlijk al uit zichzelf. Aangezien ze lekker grote borsten heeft, heb ik me daar tijdens het neuken mee bezig gehouden. Vrij snel voelde ik toen dat ik klaar ging komen en vroeg ik of ze nog even flink tekeer wilde gaan. Na het klaarkomen, ons weer opgefrist en nog even zitten kletsen. Blijft toch prettiger dan dat ze je meteen weer "buiten zetten".
        Enige minpuntje was dat ze niet echt meer aandacht voor me had toen ik wegreed. Ze stond al met haar buurvrouw te praten.

Commentaar

enige tijd geleden ben ik er geweest, eigenlijk een hele goede ervaring, ik ben lekker lang gepijpt en heb in diverse standjes gewipperd.

kleine tegenvaller was een zuigzoen op mijn neuklat, gelukkig zag ik hem voordat moeders hem in de gaten.

wel levensgevaarlijk !

ik ben niet langs geweest om te vragen of het een geintje was of dat zij het gepland had.

Commentaar

Als Amsterdammer afgelopen zondag een keer naar het zandpad gegaan, en dat is me erg goed bevallen. En dan vooral Maria, een prachtige Dominicaanse die er een stuk jonger dan 36 jaar uitziet. Prachtig lichaam, mooie kont, en vooral fantastische borsten. Ook absoluut niet gehaast, niet vragen om bijbetalen, alleen tongzoenen doet ze niet. Begonnen met rustig knuffelen en spelen met die mooie tieten. Pijpen was niet heel bijzonder, daarna wel super geneukt. En achteraf nog even relaxed wat gekletst. Al met al een prima eerste ervaring aan het zandpad, bij Maria kom ik zeker terug. Alleen was ik zo stom niet te vragen wanneer ze er is; eerder in dit topic staat vrijdagavond t/m zondagavond wert, maar kennelijk ook zondagmiddag. Als iemand haar werktijden weet, graag!

Commentaar

Pikky was zaterdagmiddag op het pad met de bedoeling om me eens lekker te laten verwennen door Isabelle, helaas was een andere tijgerliefhebber me net voor.
              Toen binnengelopen bij Maria, een goed uitziende en hele lieve Latina. Nadat ik erachter was dat pzc en tz er niet inzaten helaas, begon ze me stevig te pijpen. Ondertussen verwende met haar handjes mijn ballen en bilspleet en toen ze merkte dat ik dat hiet onprettig vond stak ze een vinger in mijn kont. Een prima samenspel van vinger en mond zorgde ervoor dat ik heerlijk lag te genieten en ik kwam dan ook klaar vanuit mijn tenen. Al met al een leuke meid, die snapt wat je lekker vind. Ook nog even gezellig nagepraat.

Ze werkt in het weekend overdag (de kamer is door de week van de onvolprezen Judith).

note for the mod: cup is C!

Noot v/d mod: Ze heeft nu cup c......
              Beter 1 dvp in bed dan 70 maagden in de hemel.

Commentaar

Wat heeft ze toch een lekker romig grotje dat met lange halen goed is te penetreren. :P

Maria zit t/m donderdag 11-08 op 154-3 (met airco).

Commentaar

Re: Utr., Zp 140-2, Maria

Deze lekkere dame heet volgens mij Mariel, what's in the name, die ogen..... heerlijk. Goede pijptechniek, ondeugend (bandido/bandida amiga) , mmmm lekker ding. In het weekend op Judith's kamer (helaas geen pzc, maar toch.... lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr).
                  Beter 1 dvp in bed dan 70 maagden in de hemel.

Commentaar

Re: Utr., Zp 140-2, Maria (uitstekend)

1. "Goede wijn behoeft geen krans", 2. "Smaken verschillen".
                    Twee spreekwoorden die voor Maria van toepassing zijn.
                    "1": zonder meer van toepassing!
                    "2": gelukkig houdt niet elke "Hollandse" jongen (jongen eigenlijk ook onder
                    "" )van een ECHT PRACHTIGE Latina want anders zou je een volgnummer moeten trekken. En zo kon ik na 'n kort oogcontact bij deze lieve meid terecht.
                    Alles,wat mijn voorgangers opnoemden klopt en dus vertrok ik van Maria (zo noemt ze zich nog steeds) met een zeer voldaan gevoel.

PS. Maria kan ook een man van boven de 60 het goede macho-gevoel geven, en dan kan deze "macho" er eentje met respect en gevoel zijn.

Commentaar

Re: Utr., Zp 138-1, Maria (uitstekend)

Na een jaartje in Den Haag gewerkt te hebben, is ze weer terug. Eindelijk!
                      Haar pijpgesabbel is nog steeds onovertroffen. Lekkerrrrr. Voor mij is ze de pijpkoningin van het Pad.
                      Ik heb het in doggystile afgemaakt maar dat was na 2 stoten schokkend afgelopen. Goddelijk! En ze kijkt niet op de klok.

Commentaar

Vanmiddag even op het ZP geweest bij Maria, een zeer goed lachse latina. Ze ziet er nog goed uit voor haar leeftijd en is zeer enthousiast. Maria is wat voller, maar beslist niet dik. Ze neemt alle tijd voor je en gekozen voor het standaard P&N. Haar pijpwerk is goed en vervolgens in de doggy afgemaakt. Als ik weer in Utrecht ben ziet ze me zeker terug.

Commentaar

Tot mijn verbazing ben ik 2 jaar geleden met het onderwerp over Maria begonnen. Toen ik haar zaterdagmorgen vroeg zag staan herkende ik haar niet. Zij mij wel en ik werd dan ook begroet met de mededeling dat ik dik was geworden. En dat om 9 uur!

Het FMC was meer dan uitstekend. Geen gedoe met handen, het pure mond werk. Het TZ was niet erg enthousiast maar toch wel erg lekker. Het afmaken in doggy-style was geen succes dit maal, hoewel ze echt haar best deed.

Vriendelijkheid en alle tijd nemen zijn haar sterke punten. En ze heeft een prima lichaam. Toch geef ik nog steeds de voorkeur aan Judith!

Commentaar

Einde vd zaterdagmiddag Maria bezocht op het ZP was nie veel aanwezig,dus maaar weer is voor een latina gekozen (op 138-1 standaard bijna).
                            Pmc, Nmc, grieks bij klant en haar lekker langdurig liggen beffen, waar ze na een tijd lkkr schokkend klaar kwam. Tenslotte in missionaris afgemaakt en het doompje volgeschoten , ze is zeker vriendelijk en aardig maar kreeg beetje een ongeinteresseerde druk van haar kant uit. Voor de rest was het goed misschien een volgende x beter want ze had haast moest naar een feestje.

Commentaar

In de namiddag een bezoek gebracht aan deze kanjer van 37 lentes uit de Dominicaanse Republiek. Ze had een helder blauw setje aan en ik was meteen verkocht. Ze heeft een mooi donker getint lichaam, echt een heerlijke latina.

Haar figuur ziet er gewoonweg verdomd lekker uit. Lekkere brede ronde heupen en een volle kont met een smalle taille. Geen buikje, gewoon helemaal strak. En dan te bedenken dat ze al twee bijna volwassen dochters heeft!
                              Vroeg nog of ze aan sport deed, dat ontkende ze, was meer een kwestie van veel neuken vertelde ze me met een lach............

Vandaag had ze lekker kaplaarzen aan en die hield ze gelukkig gewoon aan. Vroeg om standje 69 en dat kreeg ik ook. Toen ze haar lekkere stakke kont op mijn gezicht plaatste was ik niet meer te houden. Die billen zijn zoals eerder vermeld zonder putjes, echt lekker strak. Ze heeft ook een lekker strak kutje, het maakte mij helemaal wild.

Na 10 minuten kwam ik heftig klaar in het condoom, ze was wat teleurgesteld, maar ik stelde haar gerust. Het was namelijk erg lekker. De spiegel aan het plafond waar ik haar draaiende kont zag maakte me helemaal wild... Haar franse kunsten waren voldoende en effectief, maar zeker niet grensverleggend te noemen.

Een aanrader, zeker qua lichaam. Hoewel Miriam van een paar boten verderop natuurlijk de pijpkoningin is en blijft (zeker als ze het ook nog doet zonder condoom!). Helaas was deze vandaag niet aanwezig, anders was mijn keuze wellicht toch nog anders uitgepakt.
                              Ook qua persoon is Maria een vriendelijke en sensitieve dame. Een aanrader!!!

Commentaar

Re: Utr., Zp 144-2, Maria (uitstekend)

Ik kan het niet laten. Steeds moet ik bij haar langs.
                                Haar slurpkunsten maken me gek!
                                Hoe is het toch mogelijk: vol overgave stevig en maar dóórgaan.
                                Om te voorkomen dat ik ging leveren op tijd gestopt en het in doggy op volle kracht klaargekomen!
                                Steunend op haar heupen hijgend bij mijn positieven gekomen.
                                Een drankje ter afsluiting en wankelend naar buiten: op naar de volgende keer!

Commentaar

Ze is weer terug van een welverdiende vakantie. Gelukkig.
                                  Haar pijpkunsten behoren tot de top van het Pad. Diep, goed tempo en zolang je wilt.
                                  Daarna in doggy, waarbij ze geil achterom kijkt, en heb me daarna in missionaris met lange halen en diep stotend klaar gespoten. Heerlijk!
                                  Ben nog even op haar blijven liggen om na te genieten. Vond ze niet erg; ze is gelukkig geen klokkijkster.
                                  Achteraf gewassen, leuk gebabbeld, wat gedronken en hop de nacht weer in.
                                  Tot de volgend keer!

Commentaar

Vrijdagmiddag Maria bezocht.
                                    Na wat rondrijden wist deze geile meid me uiteindelijk over te halen om een bezoekje te brengen. Lekker spontane meid. P+N+B voor 50. Ze waarschuwde me dat ze zou klaarkomen in mijn gezicht.... mmm nou daar geen moeite mee.
                                    Na de, zoals ik uit eerdere recenties gelezen had, gebruikelijke wasbeurt, waarbij ze de jongeheer al redelijk op grote weet te brengen op het bed terecht gekomen. Rubbertje erom en toen dat heerlijke, enigzins stoppelige, poesje over mijn mond heen. En toen idd de geweldige pijpkracht van deze dame mogen meemaken. Lange halen en diep en ondertussen dat kutje tegen mijn tong aan drukkend. Steeds heftiger. Ze kwam heerlijk klaar en wilde toen heerlijk genomen worden. Het bleef bij missionaris. Ze had me behoorlijk geil gezogen. Jammer dat ze haar tepels niet laat kussen (kan ook doordat het de eerste keer was). Maar wel heerlijk hard doorneuken. Zalig ontploft in haar strakke kutje. Na nog wat nagenieten en hier en daar toch nog ff lekker elkaar betasten, wassen en toch maar weer aangekleed.
                                    Deze "Desperado" heeft genoten.
                                    Herhaling is zeker mogelijk/gevaarlijk aanwezig.
                                    Ik zie dat er staat geen piercing, maar ze heeft toch echt wel een hele mooie navelpiercing/versiering, dus..... zou dat op ja mogen staan. Maar dat laat ik aan de moderator over.

Commentaar

Ook bij deze dominicaanse binnen geweest, en hele lieve spontane lantina
                                      kun je leuk mee lachen.maaarrrrrrr daar kom ik uiteraard niet voor de sex
                                      viel gewoon tegen. De pijpsessie moet je van houden het lijkt erop dat ze
                                      je zo snel mogelijk wil laten klaarkomen, dan het lichaam is wel ok maar niet super mag ook wel ik schat haar rond de 40, verder mag je haar niet betasten
                                      etc. dus voor mij was er geen lekkere odinaire sex met haar, de meeste latina,s zijn toch wat meegaander en zijn wat geiler en intiemer ingseteld.

Voor de sex een 5 ze is wel heel gezellig dat wel weer dan.

Commentaar

Een van mijn favo's. altijd relaxed en gezellig. Neemt de tijd, lekker knuffelen daarna pmc zolang je wilt en afmaken in meerdere standjes. Heerlijke latino milf! ben mog nooit gehaast behandeld en altijd drankje na.
                                        Ik neem altijd standaard pakket, wie weet wat er nog meer (tegen betaling) mogelijk is bij maria?

Commentaar

Vrijdagmiddag waren de meeste van mijn favo-Latina'tjes er niet. Anna op vakantie, Dina afwezig dus maar weer eens bij deze Maria op bezoek.
                                          Eigenlijk was ik vergeten hoe leuk ze was. Aardige dame, ziet er lekker uit, vooral die kont.
                                          Prima sessie !