Wallen, Dollebegijnensteeg 7-3, Sofia / Emilia (Roem)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Wallen, Dollebegijnensteeg 7-3, Sofia / Emilia (Roem)

Nieuw op de Achterdam, nieuwe prijzen: 50 euro P&N.
    Opgestoken donkerbruin haar, grote borsten, zandloperfiguur.
    Aardige, enthousiaste, energieke en pittige dame.
    Aanrader.
    Opinions are like assholes, everybody has one.

Weinig recenties van deze dame.
    Ik heb haar op 6 juli bezocht, gewoon omdat ze er goed uitzag en me vriendelijk te woord stond.
    Ze is duidelijk in wat er wel en niet kan en wat alles kost.
    Ik betaalde 100 euro voor 40 minuten, P+N.
    Eenmaal binnen doet ze het lekker rustig aan.
    Pijpen is goed, daarna mocht ik haar rustig een beetje likken.
    We hebben het afgemaakt met diverse standjes.
    Daarna heeft ze zich opgefrist en was het (na ruim 30 minuten) tijd om te gaan.

Commentaar

Ik geloof dat dit meisje nu in Amsterdam werkt, hoek St. Annendwarsstraat en St. Annenstraat. Komt uit Oost-Europa, heeft donkerbruin haar tot aan de schouders. Grote natuurlijke borsten. Was echter bang dat ik haar ging zoenen toen ze ontspande en haar ogen sloot. Het viel wel mee :-\

Kan iemand dit bericht bevestigen? Dick31

Commentaar

Was deze week , dinsdag 's middags, bij Gina (ex-Alkmaar).
        Mooie aantrekkelijke griet, spreekt leuk Nederlands , (inburgeringscursus) , bijdehandte tante om zo maar te zeggen. No kiss, full touch. Was nog nooit op die grote kamer, moet wel een hoop gordijnen dicht doen daar. Ze heeft goeie brammetjes , bevredigende sessie , goed pijpen , oily hand massage , en toen reed ze me fijntjes klaar.
        Ze doet het rustig aan , leuke en informatieve conversatie. Ze werkt alleen op de dag, vanaf een uur of twee .....
        Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Commentaar

Re: Wallen, Sint Annenstraat 21/hoek, Gina

Ik was vanmiddag bij Gina. Ik kende haar nog niet, maar wat een aantrekkelijke en vooral vrolijke meid is ze. Bij binnenkomst vroeg ze me of ik even wou meehelpen met de gordijnen dichtdoen, want ze heeft nogal veel raamoppervlakte tot haar beschikking. Het is dus al meteen gezellig bij haar.
          Ze spreekt ook Nederlands met een heel leuk accent. Ook dit zorgt voor de nodige seksuele opwinding. Ze vertelde trouwens na afloop dat ik de eerste 'normale' klant van deze dag was geweest. Haar eerste klant neukte vandaag namelijk voor het eerst. Nou dat heeft ze geweten. "Het was meer springen dan neuken," zei ze. Ze deed het nog even voor, om het mij te laten zien. Lachen. "Ook was er een klant die bijna lag te slapen," zei ze. Wat een rare types toch. Zo hoor je nog eens wat...
          Dan nu maar even het gedeelte waar het om gaat. Het pijpen kan ze goed. Hard, zacht het maakt niet uit. Ze neemt hier ook alle tijd voor. Trouwens ze is verder helemaal niet gehaast. Ze is lekker ontspannen bezig. Ook het neuken mocht in meerdere standjes. En ze kreunt zo lekker mee. En dat allemaal voor 50 euro. Ja, zelfs haar borsten waren ontbloot. Daar hebben de dames op de Wallen normaal gesproken nogal moeite mee. Zij dus niet.
          Deze dame raad ik dan ook iedereen aan. Maar doe wel normaal hè! Respect heet dat.

PS Er lagen nogal wat gele papiertjes op de grond. Volgens mij van een bepaald merk chocoladerepen...

kan zijn dat er nog een Goodbaartje lag, smikkel smikkel ... , zag haar ook weer trouwens, gisteravond

Commentaar

Re: Wallen, Sint Annenstraat 21/hoek, Gina (uitstekend)

hmm...ik hoop niet dat ze mij ook beschreef?

Ik heb donderdagmiddag een bezoekje gebracht aan deze dame. Ik vond haar erg gezellig. En de sex was prima. Ze nam de tijd en had niet een keer het gevoel dat ik afgewerkt werd. Haar orlale technieken waren goed. Het neuken vond ik wat standaard maar verder een prima ervaring.

Commentaar

Vanavond ook kennis gemaakt met Gina.
              Echt een schattige meid. Er was al meteen een band. Ze is net als mij schorpioen. Dus ze zei: "Ok dus je houd ook wel van spelletjes!"
              Dus dan is de seks alleenmaar heftiger.

Het pijpen was echt lekker. Ze deed het echt varieerend van langzaam tot snel.
              En we hebben het in verschillende standjes en lekker met ritme gedaan. In 1 lijn vloeiend zonder te stoppen. Na een half uurtje ongeveer met haar boven op me achterlangs heeft ze het lekker hard afgemaakt tot ik klaar ben gekomen. Whoeshhh! De uitzicht was ook heel geil en ik mocht overal aankomen.

Ik vond het een erg relext bezoekje. En ze vind het leuk om met je te experimenteren.

Commentaar

Vandaag bij deze dame geweest.Was een heerlijke ervaring.Gina is een hele mooie meid,lang donker haar,tatoo op d'r onderrug en een lekker figuurtje.Ze komt uit Roemenie en spreekt heel behoorlijk nederlands,klinkt heel sexy.Hebben 50 euro afgesproken voor het standaard werk,pijpen/neuken.Ze pijpt lekker afwisselend lekker stevig dan weer rustig waardoor ik al snel op volle sterkte was.Toe vroeg ze me welk standje ik eerst wilde.Was enigsins verbaasd.Meestal moet je gewoon bovenop en dat is het dan.Heb haar eerst bovenop plaats laten nemen en ze heeft er een lekkere rodeo van gemaakt.Daarna doggy.Gina heeft een lekkere kont endito heupen waar je je lekker aan kunt vasthouden.Heb haar zo langzaam late doorzakken naar het laatste standje waarbij zij op haar buik lag met haar kontje een beetje omhoog,en heb haar zo van achteren genomen totdat ik heerlijk klaarkwam.Ze kreunde trouwens lekker mee zeker tijdens het laatste standje.Gespeeld of niet gewoon lekker geil.

Kortom een zeer positive ervaring.Dit schatje ziet mij zeker terug.

Commentaar

wat n geweldige vrouw, geweldige looks, geweldige persoonlijkheid, geweldige sex, oef ik ben fan

Commentaar

Vorige week heb ik Gina voor het eerst bezocht. Ze had een corsetje aan en hoge hakken. Ze zag er heerlijk uit en kwam zo spontaan over achter het raam dat ik besloot naar binnen te gaan. Daar was ik ook wel aan toe nadat ik héél lang voor Jennifers raam met een dicht gordijn had gestaan.
                    Het was in één woord geweldig. Nadat alle gordijnen dicht waren - dat duurt inderdaad best lang, nog nooit zoveel bekijks van toeristen gehad nadat ik bij een meisje naar binnen was gegaan - kleedde ze zich meteen uit en ging ze verleidelijk op het bed liggen. Na wat wederzijds voelen en likken begon ze te pijpen. Dat was echt heel goed. Afwisselend hard en zacht, op een gegeven moment zonder handen met haar kontje naar me toe, heerlijk...
                    Daarna doggy verder, waarbij ze je aankijkt in de spiegel. Ik heb lekker langzaam m'n pik heen en weer laten glijden, zodat ik goed kon zien hoe haar kutje eromheen zat. Het uitzicht op haar billen was heerlijk en ook om haar borsten vast te pakken terwijl ik over haar heen hing. Doordat het pijpen ook al zo goddelijk was en het neuken ook ben ik helaas niet meer aan andere standjes toegekomen. Maar dat komt nog wel, en dit was voorlopig al bevredigend genoeg.

Commentaar

na de recensies hier op hookers.nl ook maar eens even naar deze dame geweest
                      moest wel lang wachten maar dat was het zeker waard, wat een lekker meissie
                      na de prijs afgesproken te hebben lekker aan de gang gegaan wat kijkt ze toch lekker geil uit haar ogen
                      het is een lekker spontaan meissie het enigste minpuntje vond ik dat ze een beetje overdreven kreunde toen ik haar lag te likken voor de rest super gewoon
                      voor herhaling vatbaar

Commentaar

Op een druilerige vrijdagavond heb ik mooie Gina bezocht nadat ze een kleine show weggaf voor het raam. Binnengekomen ging Gina verder met verleiden en sensueel uidagen waardoor ik niet wist hoe snel ik uit mijn kleding moest komen. Na heerlijk zuigwerk en B2B kon ik de standjes kiezen die ik wilde en wisselen wanneer ik wilde. Na een wilde amazonerit door Gina als opwarming heb ik heerlijk naar het hoogtepunt gewerkt met een 'doggy' en het fantastiche uitzicht op Gina's fraaie achterwerk en lekker gekreun hielp hier zeker bij!
                        Gina ziet mij zeker nog een keer terug want ze weet precies wat een man wil!
                        Mooie vrouw, sexy en sensueel, vriendelijk in de omgang en geen haastwerk: Meer dan uitstekend!

Commentaar

woensdagmiddag, lekker warm lenteweertje en daar stond ze in haar kamer op heerlijke loungemuziek sexy te dansen. een zwart lingeriesetje en hoge laarzen had ze aan. heerlijk sensueel te dansen om mij vervolgens vanaf afstand te verleiden. ik kon het niet weerstaan. ik was nog zo geil, zelfs na mijn bezoek bij ´de Anna´.
                          binnengekomen, voorgesteld, gordijnen dicht en Boedha lounge ceedee opgezet. contact ging goed en van nature, geen haastwerk.
                          deze roemeense Gina begon als een echte stripteuse haar kleding spontaan te ontdoen. haar tangaslip langzaam naar beneden terwijl ik een langdurig uitzicht kreeg op haar heerlijk kontje. terwijl ik me spoedde om mij zelf van de kleding te voldoen, vleide deze schone roemeense in doggy positie kronkelend op haar bed neer...
                          dit moest een toppertje worden! en jawel hoor.
                          haar pijpwerk was goed, stevig en weer zacht en B2B. geen enkele ´no´ bij het langzaam betasten van haar venusgebied... al kreunend liet ze alles toe. ze genoot er toch zichtbaar van. daarna op haar rug gelegd om haar vervolgens een lekker te likken, waar ze schijnbaar van genoten heeft en wel graag laat gevallen. daarna haar heerlijk gepentreerd en in doggy afgemaakt. heerlijke heupen en billen.
                          nog lekker nagekletst over haar ´home country´.
                          zeker voor herhaling vatbaar en een regelrechte aanrader. zeker 20 a 30 minuten binnen geweest.
                          tot snel Gina!
                          Some T&A a day, keep your dick okay!

Commentaar

Waar is deze super sexgodin? heeft iemand haar onlangs nog gezien? ´t zou een groot gemis zijn als deze dame een ons hier alleen achterlaat

paar keer langsgeweest laatste weken, afentoe een ander meisje in haar kamer of deze staat `te huur`. Ze had toch altijd deze vaste kamer?

Hopelijk alleen op vakantie.

Mag ik haar dan weer in haar werkritme brengen?

Oorspronkelijk geplaatst door goodbar
                            "" Mag ik haar dan weer in haar werkritme brengen? ""

van mij wel hoor,

ze is er wel, we hebben haar gistermiddag gezien.

Commentaar

deze Gina gaar nr archief ....

Commentaar

Re: Wallen, Sint Annenstraat 21/hoek, Gina (Rom) (uitstekend)

... sinds Max weg is van die hoekkamer nr 21 St Annenstraat was daar overdag niet veel te beleven - de laatste tijd zie ik daar een schone brunette , altijd in een zwart setje , prachtige voorgevel , werkelijk een 'cougar' die any moment drie keer over dat grote bed wil springen , zij kwam mij al min of meer bekend voor , haar lach lijkt op die van NL Jennifer die we daar afgelopen jaar afwisselend met Max geregeld zagen .... vanmiddag wist ik het , ik ken haar , en zij mij ook . 't is Gina , en dan gaan we al gauw 5 jaar terug dat ze overdag op die zelfde kamer werkte , ze spreekt vloeiend Nederlands -

ik moest nog ff opwarmen en pilsje vatten, eenmaal terug na 3 uur kreeg ik haar bij herhaling niet meer te pakken ... shhhh , dat was jammer wie gaat mij voor ...

leeftijd naar 25-29 ....

( haar buurvrouw op 21-2 mag er ook wese ...

Commentaar

Re: Wallen, Sint Annenstraat 21-1 /hoek, Gina (Roem)(uitstekend)

Gina sprak ik vanmiddag even... Ze heeft deze kamer nu op de donderdag-, vrijdag- en zaterdagmiddag, vertelde ze me.

Lijkt me een leuke meid, ook al door hoe ze omgaat met de schare bewonderaars bij haar raam.

Wordt vervolgd...

Commentaar

Re: Wallen, Sint Annenstraat 21-1 /hoek, Gina (Roem)(uitstekend)

Oorspronkelijk geplaatst door OldAmsterdam Bekijk bericht
                                    Wordt vervolgd...
                                    Dat vervolg heeft even op zich laten wachten. Gina is vaak bezet – ik kan het me wel voorstellen. Drie keer zag ik haar vanuit de verte vrij staan, maar schoot er een man vlak voor me naar binnen. Maar vanmiddag om half een schuift Gina net haar gordijn open als ik langs loop, en ben ik eerste klant...

Gina is een sensuele seksgodin, maar daarbij ook een heel vriendelijke en spontane meid. Het showtje dat ze altijd voor het raam laat zien, zet ze binnen nog een tijdje voort, maar dan met bh uit – mooie borsten (C-echt) heeft ze. Terwijl ik me uitkleed, laat Gina me op bed haar zalige lijf van alle kanten zien. Al gauw ben ik bij haar. Het is een heerlijke warming-up om zo samen te spelen.

Uiteraard is Gina een zeer ervaren dame, maar het wordt geen moment té professioneel. De kunst van het pijpen verstaat ze zoals het hoort. Daarna trekt Gina ook haar broekje uit en komt ze ‘on top’. Met haar borsten spelen, af en toe kussen, geen probleem. We maken het af in missio. Gina doet ook leuk mee en het voelt zalig.

We kletsen relaxed nog wat na. Gina werkt alleen nog op vrijdag-, zaterdag- en zondagmiddag. De andere dagen heeft Duitse Kim/Cindy deze mooie hoekkamer als werkterrein. Hopelijk blijft Gina ook nog een tijdje, aan de belangstelling zal het niet liggen...

Commentaar

Wallen, Sint Annenstraat 21-3, Eva (Bulg)(uitstekend)

Als ik de overige recensies van deze dame lees heb ik blijkbaar mazzel gehad vanmiddag. Na een rondje in het wallengebied gelopen te hebben, was ik toch wel benieuwd naaar wat er acchter dat maskertje schuilgaat. Bij de deur bleek dat ze prima Nederlands spreekt en Emm heet en uit het Oostblok afkomstig is. Emm is volgens eigen zeggen 27.
                                      €50 euri voor het standaardpakket voor een minuut of 20. Klonk prima. Ik vroeg of het maskertje afging, maar dat was niet het geval, maar dat heeft natuurlijk wel wat spannends.

Eenmaal binnen begon erzowaar een voorspel waarbij ze hielp met uitkleden en ik overal aan mocht zitten. Daarna op het bed beland, haaar tieten gelikt, haar gevingerd en uiteindelijk liet ze zich ook beffen. Ze vond het lekker, geloof ik Na enige tijd na zij het heft in handen en werd ik prima gepijpt. Ik moest het zelfs even afkappen om niet vroegtijdig klaar te zijn. Toen ik haar zoende, deed ze lekker mee. Na even zij ze, quasi- boos, dat dit niet mocht. Toen ik opmerkte dat ik niet het idee had dat ze het heel erg vond, gingen we vrolijk verder en wed het tempo opgevoerd. UIteindelijk prima klaargekomen.

Ook na afloop een leuk gesprek... Ik mag nog een keer terugkomen: Lucky me!

Commentaar

Re: Wallen, Sint Annenstraat 21-3, Eva (Bulg) (uitstekend)

Oorspronkelijk geplaatst door bandunglover
                                        ... roze met zwart setje,topje aan de voorkant bij elkaar gehouden met een strik... bijpassend maskertje en het raam klopte. Verder een tatoo op haar onderrug. Ik herkende helemaal niets in de eerdere recensies, zoals ik schreef ben ik louter positief...
                                        Oorspronkelijk geplaatst door bandunglover Bekijk bericht
                                        Als ik de overige recensies van deze dame lees heb ik blijkbaar mazzel gehad vanmiddag. Na een rondje in het wallengebied gelopen te hebben, was ik toch wel benieuwd naaar wat er acchter dat maskertje schuilgaat. Bij de deur bleek dat ze prima Nederlands spreekt en Emm heet en uit het Oostblok afkomstig is. Emm is volgens eigen zeggen 27.
                                        ja , ik moest vanmiddag wat veldwerk verrichten ( die Emm gooien we nu direct uit de lijst , nu de tweede keer dat we de mist in gaan ) , ik zag deze schoonheid (brunette) ook met haar rode maskertje , ze kan zo naar carnaval in Rio , en daar bij nog een zwarte tule over haar gezicht met zwarte pareltjes , zeer origineel , en ze stond me ook zeer vriendelijk te woord , ze noemt zich Eva ( nee , van Emm ?? had ze nog nooit gehoord ) aan haar houding en de manier dat ze op die kruk zat kreeg ik al vermoedens dat wij haar kennen , 't is Gina van de hoekkamer .... LOL , hoewel ik dat nog voor mij hield ...

http://www.hookers.nl/showthread.php?t=24764

half uur later was ik terug en heb ik mij fijn laten verwennen door deze knappe meid , prachtige naturals en een kont om nooit meer los te laten ....

ik kreeg een goeie beurt , pijpen en twee standjes , jawel ze bleef geheel in disguise LOL, ik moet zeggen dat de warmte mij wat parten speelde ...

ze werkt alleen vrijdag zaterdag en zondag , ze gaf toe dat ze ook op de hoekkamer werkte (had gewerkt) , zag het helemaal aan haar houding ... , maar ze heet nu dus Eva ... , zegt trouwens dat ze Bulgaars is , spreekt goed Nederlands ...

Commentaar

Re: Wallen, Sint Annenstraat 21-3, Eva (Bulg)(uitstekend)

ohhh ja , Eva = Gina , we kennen deze schone al langer , op het ogenblik meestal op de hoekkamer . afwisselend met Anna (met haar maskertje) , Eva (met haar maskertje) is die met die kont doe je nooit meer los wilt laten ...
                                          je kunt rustig zeggen dat ze een stevige meid is ...