Angelina, Amsterdam - Wallen, Oudekennissteeg 2 lks

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Angelina, Amsterdam - Wallen, Oudekennissteeg 2 lks

Al een week of vier zag ik in La Vie en Rose regelmatig een betoverend mooi meisje staan. Met haar goudkleurige sierraden en haar bruine tint deed ze me enigszins denken aan een Spaanse prinses. Opvallend vond ik haar haardracht, elke keer net iets anders: rode highlights, pink extensions, duidelijk besteedt ze hier zorg aan. Daarbij zag ik dat ze ook een lief gezicht en heel mooie ogen heeft. Kortom, een plaatje. Vanmiddag was het tijd om eens nader kennis te maken.

Angelina, zo stelt ze zich aan mij voor, 22 jaar en afkomstig uit Hongarije. In het begin is het even aftasten. ‘Wat heb ik nu weer binnen,’ zie ik haar denken. Ik op mijn beurt vraag me af: ‘Wil zo’n mooi meisje wel aardig doen.’ Als ik vertel dat ik wat langer wil blijven, ontdooit de sfeer. Het is wederzijdse verlegenheid, begrijp ik. Gelukkig spreekt ze redelijk goed Engels. Ze vraagt mijn naam en blijkt die aan het eind van m’n bezoek nog te hebben onthouden ook.

Nou ja, op bed liggen, condoom erom en pijpen maar, is haar insteek. Ho ho... ik ben geen toerist. ‘Can you take something more off for me?’ vraag ik. Voorzichtig schuift ze haar topje omhoog. Om dan vervolgens resoluut toch maar alles uit te doen. Het ijs is gebroken. En wat een verrassing. Dacht ik eerst dat haar borsten toch wat kunstmatig opgevuld waren, nu zie ik dat ze prachtige C-cups heeft, helemaal echt!

Angelina pijpt me vrij lang, voor mijn gevoel iets te zacht en te monotoon, maar ze maakt veel goed door me ondertussen met haar mooie ogen verleidelijk aan te kijken. Een paar slagen zelfhulp heb ik wel nodig, maar dan is-ie stijf genoeg om ons spel te vervolgen. En al snel heb ik een zalig en intens hoogtepunt. Terwijl Angelina zich daarna netjes wast, hebben we nog een leuk nagesprek. Ja, over haar haardracht. Eigenlijk is ze vrij blond, vertelt ze, maar ze kiest haarkleur en -vorm al naar gelang haar stemming. En die is gelukkig uitstekend vanmiddag. Ik denk dat een tweede bezoekje aan haar nog beter zal zijn.

Angelina is voorlopig te vinden in La Vie, ze werkt ’s middags en ’s avonds, niet op maandag. (NB door haar vrij hoge plateauzolen lijkt ze langer dan de 1.70 m. die ik hier opgeef.)
    Laatst gewijzigd door goodbar; 08-07-18, 10:15. Reden: adres

Re: Wallen, La Vie en Rose k6, Angelina (uitstekend)

Vanmiddag was ik voor de tweede keer bij Angelina. Ze herkende me onmiddellijk en wist zelfs m'n naam nog! Deze keer deed ze gelijk alles uit en kon ik eerst op bed lekker wat met haar spelen. Een goede warming-up. Ook pijpen voelde deze keer perfect, de rest van ons spel was weer voortreffelijk.

Bij het afscheid voerde ze me, net als de vorige keer, weer een aardbei uit het doosje dat op haar wastafel staat. Inderdaad was dit tweede bezoekje echt leuk, zoals ik had gehoopt. Angelina is een heel aardige meid. Volgende week verandert ze haar haardracht weer...

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door orgasmo
      Hoi GoodBar, deze dame kan gecombineerd worden met Angelina in LaVie en Rose die werkt in de ochtend op kamer 6 en s'avonds op kamer 8.

Greets, Orgasmo

draadjes gecombineerd ..... (ik dacht dat op kamer 8 Olivia praktizeert ...
      Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Commentaar

Angelina bezocht ik vanmiddag op kamer 1. Ze heeft het een weekje in Duitsland geprobeerd, vertelde ze, maar keerde snel weer terug naar het mooie Amsterdam.
        Kamer 6 krijgt ze over twee weken terug, dus haar adres hoeft niet aangepast. Tegen die tijd komen er weer rode dreads in haar (nu) zwarte haren.

Prachtig en lief meisje is ze. Als ik door La Vie loop, begroet ze me met "Hi..." en dan m'n naam... Probeer dan maar eens door te lopen.
        Ook vanmiddag had ze me weer te pakken. De 'Cow-girl' deden we, en daarna 'doggy' (waarbij ik in de spiegel haar mooie borsten kon zien schudden... ). Feest!
        Ik kreeg een stukje appel bij het afscheid. Verleidelijke vrouw...

Commentaar

Vanmiddag met het mooi weer maar weer eens naar de Wallen gegaan, of liever gezegd naar Angelina. Ik was al eerder bij deze lieve dame geweest.

Ik had vandaag zin in een lieve verschijning die goed service aflevert zonder op de klok te kijken.

Een half uurtje werd al snel een uur en omdat we zo lekker bezig waren schoot ik ook door deze limiet heen.

Om te beginnen kwam ze lekker tegen me aan liggen en streelde ze mijn lichaam met haar handen. Wat heerlijk zo'n mooie verschijning die zo lief doet. Wel moeilijk om dat mooie gezichtje niet vol "op de bek" te nemen, maar ja, such is life.

Spoedig stelde ze voor om wat oraal werk te verrichten. Dat doet ze echt uitstekend, ik maakte me zorgen of ze het wel volhield maar ze vertelde zelf dat ze voldoende getraind was om het drie uur vol te houden, maar dan loopt ze wel met een schreef gezicht voor de rest van de dag.

Na een half uur heb ik haar uit deze statie verlost en is ze in mijn armen komen liggen waardoor ik haar rug wat kon masseren.

Daarna ging ze weer heerlijk verder met pijpen en uiteindelijk vroeg ze de voor mij overbodige vraag welke positie ik het liefst wil. Zij dus bovenop. Haar gevraagd om verder te gaan liggen en - helaas niet zoenend - heb ik haar wat gemasseerd en voorzichtig geneukt.

Uiteindelijk knallend in de missionaris houding het feest afgemaakt. Daarna nog wat nagebabbeld. Wat een schat van een meid.

Tijdens het hele seks spel blijft ze je aankijken om te zien wat je lekker vind en of ze harder of zachter moet gaan. Echt geweldige service.

GT

Commentaar

Vrienden ik ken haar al wat langer. Ze heeft in de molensteeg gewerkt. Inderdaad een heerlijk meisje. Ik vraag haar altijd om mijn pik stijf te maken met die heerlijke blote voetjes van d'r. Daarna pijpt ze me goddelijk (deep throat) en we maken het af in reverse cowboy. Een supergeil bezoek altijd weer. Ze gaat deze week met vakantie voor een week of drie..

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door hersbach Bekijk bericht
              Ze gaat deze week met vakantie voor een week of drie..
              Die vakantie is dan iets korter geworden... heb haar vanmiddag bezocht in k6. Op zoek naar een mooi gezichtje kon ik de verleiding van Angelina niet weerstaan. Vaak loop ik eerst nog een paar rondjes voordat ik een keuze maak maar bij haar ging ik direct naar binnen! Het verbaasde me eigenlijk niet dat ze uit Hongarije komt (ik moet echt een keer die kant op...!) 50 euro afgesproken voor P&N. Misschien kwam 't doordat ik voor de 1e keer bij haar was maar vond het een tikje plichtmatig allemaal... en voordat 't feest begon vroeg ze eerst of ik niet langer wilde blijven... Pijpen deed ze wel heel lekker, mij aankijkend met dat heerlijke gezichtje. Op een bepaald moment zegt ze: "I think you're ready for sex now...!" en gaf op een nogal zakelijke manier te kennen dat ik "recht had" op één positie... dat werd dus missionaris... Even nagenieten zat er ook niet in. Tja, misschien wordt dit allemaal wat losser als je wat vaker bij haar op bezoek gaat maar een geweldige eerste indruk maakt dit niet. Toch gun ik haar het voordeel van de twijfel en zal haar binnenkort zeker nog 's opzoeken.
              Oh ja, voor een goed gesprek moet je niet bij Angelina zijn, tenzij je Hongaars spreekt, haar Engels (en Nederlands) is nogal beperkt. Maar verder is ze heel lief en vriendelijk! Toch wel een aanrader...
              Stappertje

Commentaar

Gisteren (zondag) ook weer bij deze heerlijke meid geweest. Wat een verschijning is dat. Bij binnenkomst bij La Via zag ze me meteen en riep al meteen mijn naam.
                Op de kamer weer een super service van die lieve meid. En wat een lijf. Geen GFE ervaring maar wel een super service. En ze praat ook redelijk engels, een gesprek op niveau is goed mogelijk met haar. Voor mij een toppertje op de Wallen.

GT

Commentaar

Ja, Angelina is een schat. Ik kom regelmatig bij haar en het is steeds feest. Haar gewoonte om vaste klanten bij hun naam aan te spreken werkt uitstekend. Verder dan kamer 6 kom ik tegenwoordig niet meer...

Vanmiddag kwam ik La Vie binnen en zag haar met een andere kandidaat onderhandelen. Discreet dook ik even het gangetje links in, even afwachten... Maar Angelina had me gezien en riep: “Hi *** where do you run to...?” Die andere man werd met een “sorry” snel terzijde geschoven. Beet is beet, dacht ze. Nou ja, allebei blij.

Haar Engels verbetert met de week. Hoewel, laatst droeg ze een T-shirt met het opschrift “Sex is my religion, so let us pray” en daarvan kende ze toch twee essentiële woorden niet. Toen ik het haar had uitgelegd, moest ze erg lachen...

Nederlands leert ze ook. “Rot op” kent (en gebruikt) ze al. Haar pagina op Hookers heeft ze inmiddels ook gevonden...

Het was vanmiddag weer een heerlijk half uurtje, met een zalige doggy als afsluiting. “You are finished ***”, zegt ze dan altijd zo lief...

Commentaar

Angelina zag en sprak ik vanmiddag op Sint Annendwarsstraat 1-1. De verhuurder van La Vie had haar gisteren van haar vaste kamer gegooid, vertelde ze. Tja, ruzie maken met de allround manager van La Vie is niet zo... slim.

Omdat ik eerder op de dag al bij iemand anders was geweest, liep ik aanvankelijk door. Maar toen bedacht ik dat het wel bijzonder zou zijn om Angelina voor me die steile trap naar kamer 1 op te zien gaan... Niet volgens de etiquette natuurlijk, maar toch...

Boven op die mooie, grote kamer was de sfeer zo sensueel, het leek wel een thuisontvangst. Zowaar liet Angelina me in doggy voor de tweede keer vandaag komen...

Angelina werkt nog tot 26 augustus. Als al haar plannen doorgaan, zal ze daarna alleen nog op de zaterdagen te vinden zijn...

Commentaar

Re: Wallen, Sint Annendwarsstraat 1-1, Angelina (uitstekend)

Normaal heb ik een zekere schroom om bij heel erg mooie meisjes naar binnen te gaan, maar Angelina reageerde heel normaal en vriendelijk bij een eerste gesprekje aan de deur. Ook observeerde ik dat haar gordijn erg lang dicht bleef en dat is geen slecht teken. Dus toen ze weer beschikbaar was ben ik naar binnen gegaan. Ze is een werkelijk prachtig meisje met een perfect lichaam en ze pijpt goed, afwisselend en met gevoel, en ook voor en na de sex is het aangenaam vertoeven bij haar. Ze vertelde me dat ze nog een week zou werken en dan zou teruggaan naar Hongarije. Maar (als ik het goed begrepen heb) misschien zou ze incidenteel nog terugkomen om te werken.

H.
                      Ik ben niet getrouwd, want mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen

Commentaar

Deze schat heeft gisteren voor het laatst gewerkt. Ze zal nog wel met enige regelmaat op zaterdag te bewonderen zijn. Laten we het hopen want ze is wel een verlies voor de Wallen en de wandelaars.

GT

Commentaar

I heard Angelina was in Stoofsteeg last weekend . But she was busy , hard to get.
                          keep your eyes open !

Commentaar

Vanmiddag bij de heerlijke Angelina binnengewipt en niet alleen binnengewipt maar ook met haar gewipt. Wat een heerlijke meid is dat.
                            Aan de deur eerst afgesproken wat de mogeliikheden zijn en de prijs daarvoor uiteraard. Wij naar boven in haar ruimekamer aangekomen, uitgekleed, en op het bed plaatsgenomen. Zij liet er geen gras overgroeien en ging meteen met m'n jongeheer aan de slag, vrij snel werd hij groter en ging ook het cd erom.
                            Wat kan zij heerlijk pijpen. Vervolgens gevraagd om bovenop te beginnen, zogezegd, zo gedaan. Toen ik mij voelde komen gevraagd om het in doggy te kunnen afmaken. Vervolgens weer heerlijk met een beetje hulp bij haar naar binnen gegleden en in een ware explosie in haar klaargekomen.
                            Bij Angelina kom ik zeker nog eens terug.
                            De enige manier om van een verleiding af te komen,
                            is er aan toe te geven...
                            And keep in mind. If you don't use it, you will loose it!!

Commentaar

Zojuist gespot in de oude kennissteeg, kamer met die stijle trap naar boven! Dat is de kamer naast waar die belgische agaatha in de avond werkt.

Commentaar

Ik had gelezen dat Angelina weer aanwezig was dus haar maar eens gaan opzoeken. Loop ik daar in de Oudekennissteeg hoor ik daar ineens "heee Baaart !" Had zij me notebane sneller herkend dan ik haar ondanks mijn winterse verpakking.

Wat leuk om haar weer terug te zien na zo lang. Een geweldige sessie met haar doorgemaakt. Wat een geweldig kind. En wat een lach.

Ze is er tot en met zaterdag en dan komt ze de komende tijd elke zaterdag terug voor werk. Helemaal hier naar toe om één dagje te werken ! Maar ze moet nou eenmaal haar scholing betalen.

Als je "verantwoord" naar de dames van plezier wilt gaan en ook nog eens een super sessie mee wilt maken dan kan ik Angelina aanbevelen.

NB: Het ziet er naar uit dat ze voornamelijk in de Oudeknissteeg zal werken de komende tijd. Ca. 3 raam rechts komend vanuit de Oude Kerk

GT.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Gran Turismo Bekijk bericht
                                  Het ziet er naar uit dat ze voornamelijk in de Oudeknissteeg zal werken de komende tijd. Ca. 3 raam rechts komend vanuit de Oude Kerk
                                  Volgens het kaartje Oudekennissteeg 2-links: de smalle deur naast het portiek, trap op naar de grote kamer boven. Je loopt er zo voorbij...

Vanmiddag had ik met Angelina afgesproken. Op 100 meter afstand van het CS kreeg de trein motorpech. Tijdens de anderhalf uur die we moesten wachten, in het zicht van de haven, bereikte m’n verlangen naar Angelina ongekende hoogten. Gelukkig stond ze vrij, het werd een vurige en onvergetelijke sessie...

Mooi en lief meisje, die Angelina. Net als GT kan ik haar iedereen aanbevelen. En die opleiding gaat ze afmaken ook!

Commentaar

Re: Wallen, Oudekennissteeg 2, Angelina (uitstekend)

Vreemd. Een tijdje geleden heb ik bij haar naar de prijzen geinformeerd en naar de mogelijkheden. Ze zei toen het ook op z'n grieks te doen. Daar ik al bij iemand anders geweest was ben ik niet naar binnen gegaan maar heb gezegd dat ik zeker een volgende keer langs zou komen.
                                    Ik zag haar laatst in de oudekennissteeg staan en verheugde me er al op.

Vroeg toch bij de deur nog voor de zekerheid of ze inderddad grieks deed en toen zij ze nee!! Verbaasd ben ik weggegaan.
                                    Dit kan 2 dingen betekenen. Of ze is deed het wel maar nu niet meer. Of ze probeerde me onder valse voorwendselen naar binnen te krijgen. Dit is me dus al eens eerder overkomen bij een andere dame.
                                    Hoe dan ook ik denk niet dat ik bij haar naar binnen zal gaan.

Commentaar

Door omstandigheden kunnen we nog t/m zaterdag van deze lieve meid genieten.

Ze verwent je uitstekend. Maar dat niet alleen; je weet dat je geld naar een goed doel gaat. Het is beter dan zo'n Foster Parents kind. Daar krijg je misschien een foto van het één of ander lelijk wicht. Bij Angelina krijg je meer waar voor je geld

GT

Commentaar

ben inmiddels ook al 2 keer bij deze schoonheid geweest. Eerste keer was week of 3 geleden, ze viel me op door het opgestoken haar en dat ze veel kleren aan had, maar toen was het koud. Ben toen naar binnen gegaan en werd lekker door haar verwend. Ze heeft een goed figuur en een vrolijk gezichtje.

Gisteren ben ik wat langer bij haar gebleven. Er kwam net een klant naar buiten, waardoor ik meteen naar binnen kon. Ze moest een andere klant even bellen, want die moest weer wachten. Ze heeft het druk, komt ook omdat ze alleen op zaterdag werkt, omdat ze, zoals ze zegt, studeert voor tandarts en is bezig met een eigen bedrijfje. Ik werd eerst goed door haar gepijpt, terwijl ze me met haar borsten liet spelen. Daarna ging ze op me zitten en neukte me lekker relaxed, daarna wisselden we van positie en kwam ik lekker klaar. Vervolgens heb ik haar gemasseerd, iets dat ze erg lekker vond. Vervolgens ging ze me pijpen en neukte ik haar in doggy style en kon zo haar bellen zien. De tijd was nog niet om en ze vroeg of ik een derde keer zou willen, maar we hebben nog wat liggen te strelen.

Ze is erg populair volgens mij, ze is een leuke meid en ik heb het gevoel "I fucked the dentist"

Commentaar

Verleden week maar weer eens bij Angelina naar binnen gewipt.
                                          Zij zat nu in de OKS 2 een smal raam met een hoge trap op de achtergrond. Zij herkende mij nog van de vorige keer en wist mijn wensen en verlangens ook nog en was blij mij weer te zien.
                                          Dus deze keer moest ik weer met haar die hoge trap op net als bij de St. Andwrsstr 1-1. Zij voorop, het was weer genieten geblazen. Zie je het voor je steile trap en zij voorop.
                                          Wederom aangekomen in een ruime ruime kamer met een groot breed bed.
                                          Beiden snel uit de kleren en na de was handelingen op het grote bed plaats genomen.
                                          Naast mij op de knieen zittend begon zij kleine willem onderhanden te nemen. Onderwijl kon ik over haar rug strelen wat zij zeer op prijs stelde. Kleine willem begon intussen te groeien en kreeg een jasje om. O wat kan die Angelina zalig pijpen. Tegelijkertijd streelde ik haar borstjes.

Ik voelde aan kleine willem dat hij wat anders wilde en stelde voor in doggy verder te gaan. Willempje schoof zalig bij haar gleuf naar binnen en begon ik heerlijk te stoten, steeds harder. Ik merkte dat er een explosie naderde en verzocht Angelina om het bovenop haar in missio af te maken.
                                          Zij ging op haar rug liggen en de beentjes gingen heerlijk wijd. De oester lag uitnodigend op mijn kleine willem te wachten. Ik schoof dan ook meteen bij haar naar binnen en bracht de sessie met een paar forse stoten tot een daverend einde.
                                          Angelina het was weer heerlijk om bij jouw mijn spanning af te laten vloeien, bedankt. Tot gauw weer ziens.