Wallen, Oudezijds Achterburgwal 51-4, Anna (Ital)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Wallen, Oudezijds Achterburgwal 51-4, Anna (Ital)

Met dank aan Solo kan deze thread weer geopend worden. Mijn excuses voor het ontstane ongemak.

Dick31

Zondagmiddag, het is koud en guur en ik loop wat rond te kijken voor ik morgen de warmte op zoek. Op 28-K2 zit een slanke donkerharige dame te glimlachen. Ik wil nog even wachten, maar besluit het uiteindelijk toch te
    wagen als ze een vorige klant buitenlaat en een kusje in mijn richting geeft.
    Ze is niet onaardig, ik heb er zeker geen spijt van maar doordat ze zich na afloop niet waste ga ik niet meer terug terwijl ik al zo iets had van volgende keer half uurtje met alles er op en en aan. Mocht er trouwens
    wel overal aanraken.

Dick31 heeft een recensieformulier ingevuld en gaf gemiddeld een 7.
    ------------------------------------------------------------------------

Solo

Volgens mij zit deze Anna nu op A39 k1.
    Klein, zwartharig, mager met mooie kleine volle borsten.
    Niks bijzonders, nu al vergeten hoe het was.
    Irritant was wel dat ze haar hand er tussen hield.

solo heeft een recensieformulier ingevuld en gaf gemiddeld een 6.

Dick31

Dit klopt helemaal heb haar hier gisteren ook zien zitten, heb er alleen
    niet bij nagedacht dit ook even te melden.

Groetjes, Dick

Arie

28-3-2003 deze dame bezocht pijpen en neuken was goed ook eerst lekker hard
    maken en daarna pas condoom erom mocht overal aan en in een tegenvaller na
    floop wast zij zich niet daarom ziet ze mij niet meer terug aan de ene kant
    wel jammer want het is voor de rest wel goed.
    groeten van arie

Arie heeft een recensieformulier ingevuld en gaf gemiddeld een 9.
    Dick31
    EX-Moderator Alkmaar / Haarlem / Europa / SOA Hoekje

Mr. Goodbar,

Hoi Arie, ik ben een paar keer bij Anna geweest, vorig jaar en in januari, zij is een prachtig Italiaantje.
    Veel verhaal heb je niet met haar, maar daar krijg je ook geen tijd voor. Zij was de eerste die spontaan op mijn paal ging zitten sinds ik op de Achterdam kom, tot dan toe was ik nog niet zo verwend.
    De tweede keer dat ik bij haar kwam bonjourde ze me een beetje de deur uit na afloop maar dat kwam omdat ik haar geld had laten terug geven van 50 Euro.
    En in wezen was ze die 50 meer dan waard. Of haar
    tietjes helemaal echt zijn weet ik niet, het zijn in ieder geval juweeltjes.
    Ik herinner mij dat ze altijd trouw haar kutje stond te soppen voor de wastafel. Dus volgens mij kun je best nog eens teruggaan. ik ben het in ieder geval wel van plan.

(Die cupmaat A klopt niet, zij heeft dus duidelijk meer in huis, mager zou ik ook niet willen zeggen, zij is naar mijn smaak een prachtig grietje).

Mr Goodbar

Vanavond mijn speurtocht ten faveure van Hookers.NL voortgezet. Direct vanaf de brug ben ik voor in de straat begonnen. Op A39 k2, bij Anne.
    Ik heb iets met Anne, en wat dat is, dat weet ik ook. Zij is een slank vrouwtje, vrij smalle heupen viel mij nu op, prachtige tietjes B-cup, een jonkie. Van onder haar donkere lokken kijkt zij mij iedere keer een beetje schuin aan, niet recht in de ogen.
    Zij is wat je noemt een ras meisjevanplezier van romeinse afkomst. Je kan haar lekker beetpakken. Een en ander is voldoende voor een duurzame erectie. Ik gaf haar achteloos 50 en zij trok zorgvuldig een paar
    flapjes uit haar portemonneetje om terug te geven. Laat maar baby, dat leverde mij waarachtig een lief lachje op. Ik heb alles gekregen wat ze in
    huis had. Goed pijpen, beetje kort misschien. Vakkundige horseride, heerlijk met zo een tenger grietje. Daarna mocht ik beffen, ik ben mij niet geheel te
    buiten gegaan maar ben toch aardig bezig geweest. Toen de volledige penetratie, na enige tijd afgewisseld door de doggystyle fuck.
    Ik was niet helemaal in vorm want ik concludeerde dat ik er al had moeten zijn, het zal de voorjaarsmoeheid wezen. Ik drukte toen een hand op haar platte buikje en venusheuvel en zij begon lekker mee naar achteren te stampen. Uiteindelijk heeft Anne deze ouwe bok even lekker afgetrokken, met een handje onder zijn
    zak begon hij geleidelijk aan te jodelen. Toen het witte spul in zicht kwam melkte zij nog even stevig door als ware hij moeder de geit.
    Hierbij maakte hij een aantal bokkensprongen alsof hij door de bliksem was getroffen. Dit leverde een verrassend stralende lach op van Anne, beetje gemeen ook mag ik wel zeggen. Ik moet toegeven dat Anne niet met haar doosje op de wastafel ging zitten. In zoverre moet ik opmerkingen van mijn collega voorgangers,
    zeg maar kutzwagers, recht doen. Ze heeft wel speciale tissues.
    Het kushandje en welgemeende complimenten namens de heer Kuieren leverden mij ook al niets op. Ten aanzien van een corrigerend gesprek over al of niet
    kutje soppen denk ik dat hier toch een taak voor onze moderator, de heer Kuieren, is weggelegd.
    Verder denk ik toch even een rustperiode in te lassen. Of ik ga gewoon lekker naar mijn eigen meisje, een paar deuren verderop. Maar je weet dat nooit helemaal van tevoren.

Mr. Goodbar heeft een recensieformulier ingevuld en gaf gemiddeld een 9.
    Dick31

Commentaar

Dr. Gimli

Ik ben vanavond voor het eerst bij Anna langsgeweest en ik sluit me helemaal
      aan bij de lovende recensie van Mr. Goodbar. Anna is een fantastisch slanke
      meid met mooie borsten en is zeer bedreven in een heerlijke cowboystyle
      fuck. Voor 35 Euro, heeft ze mij eerst even heerlijk gepijpt, inderdaad een
      beetje snel en ruig, maar erg lekker. Toen kwam zij heerlijk bovenop zitten
      swingen. Dit was echt van topklasse! Daarna het op doggystyle afgemaakt
      waarbij ik uitkeek op haar fantatisch mooie strakke billen! Voor de
      liefhebber van slanke, strakke meiden een absolute aanrader!!!

Mr. Goodbar

Eindelijk weer eens wat aandacht voor Anna, altijd weer een goeie ervaring....!

Quote:
      Ik ben vanavond voor het eerst bij Anna langsgeweest en ik sluit me helemaal aan bij de lovende recensie van Mr. Goodbar. Anna is een fantastisch slanke meid met mooie borsten en is zeer bedreven in een heerlijke cowboystyle fuck.

Quote:
      Anna of ...... (acknowledged as Minnie Mouse in FBI files) is a beautiful young brunette who could pass as the body double cousin or sister of Annie formerly a stripper/poser of Love ‘n Joy in LW (now in the open courtyard in Alkmaar, is this getting confusing or what?). Anna is somewhat mousie in her conversational skills (speaks little English?), 21 y/o brunette she is
      nonetheless a very open provider, BJ is nothing special but she allows good access to those inspiring large B perfect chubs and the nooks and crannies we all want to explore and good body contact. I visited her again later in the trip but there was little warming of interpersonal relations. Regards,
      Pepto

Quote:
      Anna in Alkmaar is a really cute hottie from ........ with a really nice bottom and nice natural B-cups. She is very quiet and her English is very limited. Though quite reserved, she really let me have my way with her. (I
      didn't seek anything uncovered or otherwise dangerous). She is very sweet and cute and I really liked her. I visited her a second time in the hope
      that she might warm up a little more, but she didn't.

Regards, RexG (maart 2003)

Alkmaar is a special place. My most favorite lady there is (coined by special agent Fred as Minnie Mouse). For me, her appeal is rather unlikely.
      She's shy. Her English is very limited. She doesn't greet me with a lavish display of affection. But boy does she deliver. And she is so lovely. I could camp outside her kamer and watch her forever.

Regards, RexG (august 2003)

Lovely looking girl spoilt by an extremely obvious bored attitude. Would not recommend unless you like your girls pretty but cold and heartless. (15 september 2003)
      Dick31

Commentaar

Dr. Gimli

Vanavond, vrijdag avond, weer even een rondje over de Achterdam gemaakt. Ik
        zag Anna meteen al zitten, maar ik wou eigenlijk bij Sisi langs vanavond.
        Eerst even door de 3e passage geslentert. Daar zag ik in kamer 7 Simone op
        bed zitten met een vriendin van haar, alle 'winter' kleren nog aan. Voor de
        rest in deze passage geen meiden gezien die me konden bekoren. Toen op naar
        de 2e passage, en daar zag ik zowaar Nadia weer. Pfew, wat een mooie
        glimlach. Het was moeilijk om door te lopen. Maar ik had me voorgenomen om
        naar Sisi te gaan, dus even doorlopen. Enkele meters verder kwam ik er
        achter dat er bij Sisi geen licht brandde, helaas. Nog even in de 1e passage
        gekeken, en daar was het zo rond 20.00 erg rustig. Toen op naar Nadia, daar
        aangekomen was een mede kutzwager (zoals Mr. Goodbar het zo mooi verwoordde)
        me net te snel af. Dus op naar Anna, bij haar was ik 1 keer eerder geweest
        en dat was me erg goed bevallen. Voor 35 Euro twee posities afgesproken.
        Nadat de kleren op de stoel waren beland, lekker naast haar op bed gaan
        liggen. Ze pakte m'n jonge heer meteen rustig vast en begon een beetje met
        hem te spelen. Nadat we zo een paar minuten hadden gelegen waaronder ik haar
        lekker kon strelen over dat strakke lichaam van haar deed ze een condoom
        over m'n onder tussen al iets grotere vriend. Staand met een been op de
        grond, en met de knie van haar andere been op bed begon ze me te pijpen. Na
        deze lekkere stevige pijppartij kwam ze bovenop me zitten. Erg lekker om dat
        strakke lichaam met die mooie volle B cup boven je te zien zwingen. Dit doet
        ze op een zeer professionele wijze, nadat ze enigszins moe begon te worden
        klonk het:"Change position?". Hierna nog even lekker heftig te keer gegaan
        in dat strakke kontje van d'r. Wel erg jammer dat ze haar hand er tussen
        hield. Het duurde iets langer als anders voordat de sneeuwstorm opkwam. En
        als ik ergens een hekel aan heb dan is het wel zo'n meid die vraagt of je al
        op het punt staat om klaar te komen. Maar dat was gelukkig niet het geval.
        Na afloop begon ze trouwens meteen even lekker de boel bij haar kruisje te
        soppen.

Erg knappe meid, naar mijn mening. Maar ze kijkt er nogal koeltjes bij. Erg
        jammer, heb er spijt van dat ik niet meteen bij Nadia naar binnen was
        gedoken. Die heeft ook een Goddelijk lichaam, maar die lacht zo vriendelijk
        dat je bijna gaat denken dat ze iets bijzonders voor je voelt. Nu lacht ze
        bij elke kutzwager die langs loopt zo verleidelijk, maar toch.
        Dick31

Commentaar

Deze heeft Anna nog te goed van eind december -

voor een goed trio - vraag Anna - en ze belt haar vriendin Micky, voor een aardig verslag zie:

http://www.hookers.nl/forum/index.ph...threadid=10418

Micky vind je meest op A17 k3 of k4

We met again down at the lounge in the Victoria, the bartender talked me into trying some " LE FRUIT DEFENDU" (THE FORBIDDDEN FRUIT) which is a Belgian 8.5% tasty brew, a few of those later, Pepto shows up with a revigored smile on his face. I sense that he has a mission in mind so off we go to catch the Inntercity train out to Alkmaar. We arrive on time, walk down to the Achterdam for a look see, Pepto finds one of his Lithuanian Babes and he dissappears, I look into the "Micky Mouse " club and locate Minnie Mouse (Anna) for all you phonetically challenged readers. Great body, and I thought Nikola had the best, live and learn... Very nice, highly reccommended. Took all my energy to finish, but alas, with some help, it was all good. Regards, James
          ;D ;D ;D
          Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Commentaar

Anna, 22 jaar … Oost-Europese… ontzettend mooi lichaam … erg slank en perfecte B-borsten. Ze was vrij passief, maar dat kun je ook als teder en lief ervaren. Ze spreekt goed engels dus dat praat wel lekker. Ik vroeg hoe ze het liefste gelikt wilde worden … langzaam en zacht zei ze … en meer dan de helft van de tijd tussen haar warme en slanke dijen doorgebracht … mmm … ze kreunde steeds meer … en toen ik haar hand begeleidde heb ik haar gestreeld en haar borsten gemasseerd terwijl ze zichzelf klaar masseerde … een geil gezicht toen ze schokkend klaarkwam. Toen gepijpt en 2 standjes … cowgirl en geëindigd in doggy … met haar borsten op het bed en haar perfecte kontje fier omhoog. Nog even nagekletst … ze is nu 3 weken in Leeuwarden … Deventer en Alkmaar bevielen haar de laatste 2 jaar beter … nog een paar maanden en ze moet/gaat naar huis … weg uit dit werk … nog geen concrete plannen ... *pupici

Commentaar

Afgelopen woensdag wederom bij deze Roemeense meid geweest. Jong en slank, daar houdt deze nachtwandelaar wel van. Pijpt lekker, neuken 2 standjes, kortom voor herhaling vatbaar. Momenteel een van m'n favorieten.

Commentaar

Ondanks de stormwaarschuwing toch maar naar Leeuwarden getogen. Daar bleek dat veel dames en heren de waarschuwing serieus hadden genomen; 't was rustig. In 't Hofje ontstond een woordenwisseling tussen Tsvetta en een paar Turkse jongens, die zich inderdaad hinderlijk gedroegen (op ramen tikken bijv.) en zich niet al te vleiend over de dames (o.a. Tsvetta) spraken. Tsvetta was terecht behoorlijk pissig.

In Love 'n Joy was het ook rustig qua dames. Had me eigenlijk voorgenomen tussen de lange benen van Elisabeth te duiken, maar die was er niet. Wel was Anna in kamertje 13 er. Klein, slank, mooie tietjes en 22 jaar.

Anna is een professional en dat is goed nieuws. Geen geouwehoer over haar problemen, geen gezeur over meer geld, geen overdreven gekreun etc. Ze weet wat ze moet doen en dat doet ze goed. Ze kijkt je soms even indringend aan en dat verhoogd de druk in bloedvaten halverwege wel

Anna begon met pijpen en dat was lekker! Daarna vroeg ze met welk standje ik wilde beginnen. OK! Eerst dan maar de cowgirl. Ook hierbij kijkt ze je lekker aan. Na enige tijd een ander standje; ditmaal Doggy-style. Ook heerlijk en toen greep de natuur in en spoot ik het rubber vol.

Tevreden verliet ik het kleine, warme kamertje. Hier kom ik zeker terug! Heerlijk meisje met prima sex.
                It's an illusion. Just an illusion..

Commentaar

Er vertrekken momenteel nogal wat dames en ook van deze Anne begreep ik dat het met een kleine week gebeurd is. Jammer. Bij dit gruwelijk mooie meisje heb ik mij heerlijk vermaakt.
                  Ik besloot niet kinderachtig te doen en sprak af dat ik voor 50 Euro een half uur had, lekker relaxed en in principe alles mocht.
                  Nou dus we begonnen elkaar overal te strelen om na een tijdje over te gaan naar standje 69.
                  Dit was een geweldige ervaring. Ik merkte dat Anna echt opgewonden raakte en ik dus ook waardoor de vulkaan bijna voor tijd barste. Gelukkig hield ze het zelf niet en stopte met pijpen om zelf klaar te komen, waarbij ik naast mijn tong , ook nog zachtjes een vinger in haar anus en in haar kutje gebruikte.
                  Na dit alles kroop ze bovenop me en de Etna had niet veel beroering meer nodig om de boel te doen onder lopen. Gelukkig belette het zorgvuldig omgebrachte condoom dit.
                  Na dit alles hebben we ons beide rustig gewassen, alleen mocht ik wel zelf mijn condomm verwijderen , een service die andere dames wel vaker verlenen. Jammer.
                  Maar het bleef allemaal heel lekker, een dikke 8 á 9 .

Beffieman

Commentaar

Vanavond zag ik Anna weer, en het schoot mij te binnen dat dit kontdraaistertje nog een recensie van mij tegoed heeft van 3 weken terug, op 2p p3.
                    Ik (wij) kennen haar inmiddels al een jaar of twee en zij scoorde vroeger goed bij mij - en zeker ook bij de diverse touristen ging Anna er in als koek. Zie recensies boven. Het is inmiddels wat stiller rond haar geworden , maar da's algemeen - maar Anna is still going strong. De routine zit er overigens helemaal in - en da's jammer. Anna blijft toch duidelijk afstandelijk - je moet echt even je best doen om een glimlach op haar gelaat te toveren.
                    Ik had 50 gegeven , en dat had ik net zo goed kunnen laten.
                    Desalniettemin , ze pijpt goed - ze weet helemaal hoe het moet - in de missionaris ligt ze erg goed - maar het is net een pop - wel een pop waar je elders 10.000 dollar voor betaalt dus je kunt beter naar Anna gaan. Als je niet te veel haast maakt met doggie kun je nog even van een heel prachtig uitzicht genieten, wat een kontje, ongelooflijk mooi - was ook genoeg licht in de kamer - en daarna rammen maar ...... :P :P :P

Toch nog wel wat gebabbeld met haar - is ze duidelijk niet gewend - wilde eerst een zeven geven, maak er toch maar een acht van - want het blijft een lekker ding ..... :

Deze kleine brunette is tegenwoordig mix blond -

Anna zit nu op A19 k2

Commentaar

A17, k1, Anna (uitstekend)

omdat Jessica dus veels te druk was, besloot ik dus een rondje te lopen waarbij ik dus deze dame tegen kwam. Deze dame kan dus weer uit archief opgezocht worden. Anna is een mooie meid uit Roemenie(Boekarest) met een kleine B-cup en een prachtig lichaam en een heerlijk kontje. Ze heeft sluik bruin(met wat highlighted) haar, bruine ogen en een kleine tatoo(dolfijntje) op d'r buik. Afgesproken met haar p/n/b voor 50,- en vervolgens naar binnen. Eerst heeft ze mij rustig met de hand op sterkte gebracht waarna ze mij begon te pijpen, iets wat ze goed doet met een opmerking dat ze misschien iets te veel d'r hand er bij gebruikt. Wel met veel gevoel en tempo in afwisseling.. Daarna ben ik begonnen met haar te beffen, iets wat ze duidelijk waardeerde, en waardoor ze uiteindelijk heftig klaar mee kwam...(en daarvan kan ik je met 200% zekerheid zeggen dat ze dit echt niet faked.. ). Leuk altijd om te horen dat ze normaal nooit zo heftig klaarkomt... Nadat ze even was bijgekomen vroeg ze welk standje ik wilde en dus eerst maar in missionaris begonen..na enkele minuten zijn we gewisseld en ging zij in cowgirl mij berijden...langzaam.. snel..langzaam snel duidelijk voelende dat ze d'r ...spieren goed wist te gebruiken..(dit is iets wat je zelden meemaakt). Omdat ze duidelijk merkte door ons oogcontact dat ik dit waardeerde heeft ze mij op deze manier dan ook afgemaakt..Echt een uitstekende ervaring, iemand die mij zeker terug zal zien. Ze zit overigens als je vanaf de parkeergarage komt net voorbij die kleine passage aan je linkerhand(niet die tegenover de belwinkel) het 2e raam daar voorbij.

Commentaar

Re: A17, k1 , Anna

ik begrijp niet dat er niet veel meer over haar geschreven wordt. Ben gister weer is bij haar geweest en heb wederom een geweldige ervaring met haar gehad..(misschien zelfs wel de beste ervaring die ik tot nog nog toe met haar gehad heb..) Voor mij is dit een absolute topper!!! en hoop dat ze lang blijft...

Commentaar

Re: A19, k2 , Anna (goed)

Hierbij de ontbrekende gegevens.

Helaas kan ik geen zekerheid geven over het juiste kamernummer. Daarvoor is de Achterdam voor mij nog teveel een doolhof. Sorry. Volgende keer zal ik beter opletten en trachten om medewandelaars de volledige info te geven.

Groet,
                          Hoelo

Eerder deze week, toen m´n jongeheer nodig weer eens moest worden uitgelaten, heb ik op de Achterdam Anna op een bezoekje getrakteerd. Toen ik haar zag zitten was mijn keus snel gemaakt. Als een wichelroede werd mijn lul door haar knappe verschijning aangetrokken. Anna is heel mooi en sexy. En ze heeft mooie, niet al te grote borsten en een verrukkelijke kont. Zonder meer een lekkere meid die de zonde zeker waard is. Ik betaalde 50 euro voor ongeveer 20 minuten en daar heb ik absoluut geen spijt van gehad. Ze pijpt geweldig en ook beffen is geen enkel probleem. Toen ik aangaf dat wat mij betrof het echte neuken kon beginnen liet deze mooie Roemeense zich gewillig over mijn lul heen zakken voor een nummertje ´woman on top´. Het was echt super, maar toen ik voelde dat ik mijn orgasme niet veel langer uit zou kunnen stellen, wisselden we toch nog één keer van positie. Ik moest en zou haar vanachter nemen. Op z´n hondjes blijft immers mijn favoriete standje. Eenmaal in positie vond mijn lul probleemloos de nieuwe route naar haar heerlijke liefdesgrotje. Haar kut was inmiddels goed nat en we sopten en glibberden tot ik jammerend en zwaar hijgend klaar kwam. Dat was al tamelijk snel, maar ja, probeer je als man maar eens in te houden als je tegen zo´n volmaakte bilparij ligt te stoten.....

Ik vond de sex met Anna in één woord geweldig. Ze is professioneel, spreekt goed Engels en weet precies hoe ze een man naar een hoogtepunt moet brengen. En met haar strakke, slanke lichaam voldoet ze helemaal aan mijn ideaalbeeld. De sex met haar lijkt dan ook een goede reden om me ook in de Alkmaarse rosse buurt weer eens wat vaker te laten zien. Want zonder betaalde liefde kan ik al lang niet meer. Wie prostitutie ooit heeft uitgevonden, verdient een standbeeld!

hoelo

Commentaar

Tja ik weet gewoon niet meer wat te zeggen Wat is deze dame een topper!!
                            Al even geinformeerd of ze tussen oud en nieuw gewoon werkt en dat is dus zo. Jippie!!!
                            Tot nog toe zijn al mijn ervaringen bij haar echt meer dan geweldig en volgens mij voor haar ook. Ze vraagt tegenwoordig zelfs wanneer ik weer kom en dat is altijd fijn om te weten dat ze mij ook graag ziet verschijnen.. Ik ben meestal redelijk snel op een dame uitgekeken maar dit is iemand die ik dus voorlopig niet uit het oog verlies.. MMM ik denk alweer aan mijn volgende bezoek aan haar....

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door goodbar
                              .... De routine zit er overigens helemaal in - en da's jammer. Anna blijft toch duidelijk afstandelijk - je moet echt even je best doen om een glimlach op haar gelaat te toveren. Ik had 50 gegeven , en dat had ik net zo goed kunnen laten.
                              Desalniettemin , ze pijpt goed - ze weet helemaal hoe het moet - in de missionaris ligt ze erg goed - maar het is net een pop - wel een pop waar je elders 10.000 dollar voor betaalt dus je kunt beter naar Anna gaan. Als je niet te veel haast maakt met doggie kun je nog even van een heel prachtig uitzicht genieten, wat een kontje, ongelooflijk mooi - was ook genoeg licht in de kamer - en daarna rammen maar ...... :P :P :P

Toch nog wel wat gebabbeld met haar - is ze duidelijk niet gewend - wilde eerst een zeven geven, maak er toch maar een acht van - want het blijft een lekker ding .....
                              Geinspireerd door recente berichten, o.a. van Mr. Tj , stevende ik gisteravond weer eens op Anna aan - "want ze blijft een lekker ding" - ze is lang weg geweest , toch heb ik jammergenoeg aan mijn eerdere recensie niet zo veel toe te voegen.
                              Ik zou haar wel eens ff lekker willen knuffelen, maar daar maakt ze naar mijn idee teveel haast voor. Daarvoor moet ik echt ergens anders zijn. Geen contact. Technisch is ze goed, zonder meer, de hele riedel, maar het praatje blijft ook beperkt (ze verstaat overigens ook Nederlands). Misschien was ik zelf wel te gehaast.
                              Jammer, maar goed, was toch al 4 jaar geleden dat ik voor het eerst bij haar was , en dat zal ik niet vergeten !

Ze staat nu op A17 k1

Commentaar

Re: A17, k1 , Anna (goed)

Oorspronkelijk geplaatst door goodbar
                                2007-27-01 Anna gisteravond in de Oudekennissteeg 5-2 , ik zag haar om 7 uur al lopen op de OZA richting kamerverhuur. Weet niet hoelang ze er al is, vertelde mij laatst dat ze geen plannen had. We hebben haar na middernacht even verwelkomd.
                                Anna is inmiddels op OZA 51-3 , 's avonds , het eerste wat ik zag was haar lekkere kontje , ze moest alleen nog ff omdraaien, ik denk dat ze op dit adres meer op haar plaats is !

Commentaar

Re: Wallen, Oudezijds Achterburgwal 51-3, Anna (goed)

Friday evening, March 16 - Anna the Minnie Mouse (I know her for 5 years now !)

Minnie Mouse was on the phone as she opened the door and gave me a “what do you want” look with no smile. “May I come in?” She directed me to walk through the hallway and get inside her room. It’s very private and roomy despite all the noise on OZA. As she finished her phone conversation, I had a big smile, “Anna, good to see you too! Mickey sent me here so that you can finish the job...” I was rewarded with the “you talk too much” look. She told me, “that was Mickey on the phone.”

She removed her neon green tops and bottoms and kept her creamy boots on. That’s good enough for an instant hard on. After the suck, she asked, “which position?” I motioned for the usual. To my surprise, she said, “for 50 euros, it’s one position.” I opted for doggie. She said, “no, the normal position is the only position for 50 euros.” Well, let’s see what we can do for 50. She demonstrated her flexibility by having one boot on the wall mirror and the other boot almost touching her ass. I moved around her legs a bit until her boots were by my ears. I was driving hard and she gave me that “can you do it” grin. Knowing that I was working her overtime, I focused and finally got the job done. Before I left, she scolded me for taking so long to visit her in Amsterdam. Well, may be that’s the reason for the penalty.

As she opened the curtain, I noticed that a small group of guys were watching. I hugged and kissed her three times and walked out with a big smile. It worked. As I turned my head, one guy was inside already. Mickey was free and I gave her a big thumbs up. She knew Anna took care of the unfinished business. Then I pointed at her and gave her a mediocre signal – horizontal thumb. She gave me her tongue and we exchanged smiles for the last time.

Commentaar

Re: Wallen, Oudezijds Achterburgwal 51-3, Anna (uitstekend)

Op OZA 51-4 hebben we ook altijd nog een Alkmaartje , Anna , draadje wordt geprolongeerd , ik ken haar al van eind 2002 - onlangs zag ik haar furieus naar buiten schieten omdat ze foto's stonden te maken van haar raam ....

Commentaar

Re: Wallen, Oudezijds Achterburgwal 51-4, Anna (goed)

Hallo,

Nadat ik een paar keer voorbij was gelopen en haar nog eens goed bekeken had ben ik naar de deur gelopen waar zij mij vertelde wat er met mij zou gaan gebeuren als ik binnen kom en ben ik naar binnen gestapt, mij krijgt ze niet gek. Ze stelde zich voor als Anna, nr tig. Kennen de dames nou niet eens iets creatiever zijn met het kiezen van een werknaam? Net als Jennifer daar zijn er ook tig van. Deze twee namen zouden niet meer gekozen mogen worden, dit is eigenlijk iets voor een aparte topic, tot dan houden we ze wel uit elkaar doormiddel van het ketsadres.

Mijn bezoek aan deze dame was een toeristen bezoek, dat wil zeggen 1 standje en het topje blijft aan al is er meer mogelijk voor meer geld, na het lezen van haar topic had ik haar beter in Alkmaar kennen ketse.

In het kleine ketshokje van haar is het een goed uitziende vriendelijke dame die een mengsel praat van engels en nederlands. Leggend op de ketsmat doet ze gelijk het condoom om en gaat vervolgens best fanatiek ketsbuiszuigen, niet diep maar wel flink gebruikmakend van tong en handje, deze combinatie had een zeer goede uitwerking. Toen zij vond dat het genoeg was met ketsbuiszuigen mocht ik haar in misionaris ketse waarbij ze 1 been de lucht in hield en ik haar flink geketst heb.

Zoals ik al zei had ik haar in Alkmaar moeten ketse waar voor minder geld meer mogelijk was bij deze dame die haar vak wel verstaat, ze had volledig uitstekend gekregen als ik geen toeristen behandeling had gekregen. Nu moet ze het minder doen, een keertje terug zou ik toch wel willen.

En Jennifer, ik heb er weer 1 afgevinkt op de ketlijst.

KETSERR.
                                      The only things that counts in life are;
                                      fast cars, fast woman, fast food, The Boss and Golden Time!!!!

Ketserr,
                                      GT icon.

Commentaar

Re: Wallen, Oudezijds Achterburgwal 51-3, Anna (uitstekend)

Oorspronkelijk geplaatst door goodbar Bekijk bericht
                                        Op OZA 51-4 hebben we ook altijd nog een Alkmaartje , Anna , draadje wordt geprolongeerd ...
                                        de schone Anna lezen we niet veel van , ik zie haar het liefst met haar bruine lokken, het gelaarsde katje , altijd beentje op de rand van de deur, ze heeft duidelijk een attitude , van de 4 dames op dat adres scoort zij onbetwist het beste , zo ook vanavond , en dat houdt ze nog wel even vol ...

Commentaar

Wallen, Oudezijds Achterburgwal 51-4, Anna

Gisterenavond bij Anna naar binnen gelopen, omdat ik haar er lekker uit vond zien. Ze komt uit Litouwen, dat staat niet in de draad, behalve een toespeling in een citaat van Ignzat. Ze zei hier 2 jaar (?!?) te zijn, maar de draad loopt terug tot 28-3-2003, dus ze is hier meer dan 6 jaar. Ze spreekt ook wat woordjes nederlands.

Bikinitopje hield ze aan, zit ik op zich nog niet zo mee, maar toen ik ging liggen begon ze meteen te vragen of ik 'standaard' of 'full service' wou. Bij meer betalen gaat het initiatief altijd van mezelf uit, dus ik turned it down. En als het nou bij die ene keer bleef ...

Bij het pijpen pakte ik haar (ingepakte) tieten, op een elleboog leunend kon ik er mooi bij, begon ze meteen weer dat ik voor €50 meer van alles en nog wat extra kon krijgen, ja zus dat weet ik ook wel. Het pijpen was op zich ruim voldoende, maar dat irritante upselling deed mijn libido geen goed. Om er meer leven in te krijgen pakte ik weer haar tieten , dat helpt altijd , maar ze begon meteen voor de 3e keer met upselling . De enige manier om dat te stoppen was om van haar tieten af te blijven.

Mijn paal was hardish toen ze ophield met pijpen, goed genoeg om te penetreren. Dat ging prima, wat heeft ze een opvallend lekkere poes ! Ik gleed soepel heen en weer, en het voelde heerlijk prikkelend, mijn jodokus kwam good in de mood en werd alsnog knalhard, lekker lijf heeft ze om in mish op te liggen. Ik begon rustig, en wou weer zo'n stevige vrijdagavond-rit maken, maar snel nadat ik het tempo en hardheid begon op te voeren, ging ik onhoudbaar het cd vol spuiten. Technisch gezien eind goed al goed, zullen we maar zeggen.

Er zijn dames die vriendelijker zijn, toen ik me aankleedde stond ze ongeduldig met haar hand op de deurkruk, en die zwaaide ze open voordat ik mijn jack van de haak had gepakt. Met een plastic smile deed ze me uitgeleide.