Cookie, Amsterdam - De Wallen, Dollebegijnensteeg 9-2 (vanaf gracht)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Cookie, Amsterdam - De Wallen, Dollebegijnensteeg 9-2 (vanaf gracht)

Afgelopen vrijdag bij een (voor mij) nieuwe Thaise dame geweest in La Vie en Rose kamer 1, helemaal in de verre hoek. Toen ik haar voor de eerste zag staan terwijl ik langs liep, vond ik haar al aantrekkelijk, maar ik was niet meteen naar binnen gegaan. Ze nodigde wel potentiele klanten uit om naar binnen te komen, maar dan op een subtiele manier. Na een paar rondjes besloten om naar binnen te gaan en gekozen voor 50,- pijpen en neuken. Ze is vrij slank (niet mager) met zeer kleine A-cupjes. Als ze plat ligt valt dat niet eens op, maar het past wel bij haar lichaam. Verder heeft ze stijl en redelijk lang haar, niks bijzonders voor een Thaise. Ze vertelde me dat ze Cookie heet en uit Thailand kwam, ik schat haar leeftijd zo op begin 20. Na het overhandigen van het geld gaat alles meteen uit (had ik niet expliciet met haar afgesproken) en eenmaal op bed gaf ze me een goede pijpbeurt. Zo nu en dan gaat het wel over op trekken (helaas), maar de pijptechniek is er wel. Tijdens het pijpen gaat ze naast je liggen, maar ver genoeg dat ik haar niet kon vingeren. Strelen en spelen met de kleine borsten was geen probleem. Vervolgens over op neuken en ze is nog aardig strak moet ik zeggen. Tijdens het neuken geprobeerd of ze wilde zoenen, maar dat wilde ze niet. Ook liet ze zich niet vingeren tijdens het neuken. Jammer, maar desondanks toch lekker klaargekomen in haar.

Re: Wallen, La Vie en Rose 1, Cookie (uitstekend)

Afgelopen zaterdag voor het eerst sinds lange tijd weer eens een nieuwe dame bezocht. Deze superslanke 22-jarige Thaise stond toen echter op kamer 9.
    Ze is net een weekje bezig hier op de Wallen, maar ze had het al behoorlijk druk die zaterdag.

Eigenijk zonder te onderhandelen naar binnen gegaan, omdat ik weet dat dat bij de meeste thaise meiden toch niet echt nodig is.
    Gelukkig bedroog ook dit keer mijn gevoel me niet: zonder problemen ging alles uit, ondertussen lekker babbelend alsof ik haar al jaren kende. Eerst in het engels, later in het duits, wat ze een stuk beter beheerst.

Omdat ik niet meer zo gewend ben aan het 50 euro/15 min. werk had ik in het begin even wat opstartproblemen, maar toen Cookie met haar koekie vlak boven m'n neus ging zitten spelen kwam het zaakje goed op gang

Kloddertje glijmiddel erop, en gaan met die banaan!! Ik dacht dat dat misschien wel wat moeilijk zou gaan gezien haar postuur, maar de pasvorm was meer dan ok zullen we maar zeggen
    Terwijl ze lekker zachtjes meekreunde lekker in haar klaar gekomen

Na afloop even gewassen en lekker nagebabbeld. Totaal geen haast om me de deur uit te krijgen.
    Bij het afscheid nemen kreeg ik al drie zoenen op de wang (ze heeft zich al snel aangepast aan de hollandse gewoonten ), waarna ik mijn weg vervolgde door het zaterdagmiddag gedrang op de Wallen.

E.
    ไม่ได้เจ้าชู้ แต่ไม่รู้จะเลือกใคร

Commentaar

Re: Wallen, La Vie en Rose k1, Cookie (uitstekend)

Tête-à-tête

Vanmiddag trof ik op kamer 3 in La Vie en Rose een Thaise juffer die uitdagend naar het langslopende manvolk keek. Haar gezicht was een mooi plaatje, gevormd door amandelvormige kijkers, glanzend hoofdhaar met een paar lichte slagen waarin een bloem gestoken was, een vlotte lach en een paar enorme oorringen . Ik besloot tot een erotische tête-à-tête met deze nieuwe DVP aan het Wallenfirmament en toen ik binnentrad, stelde ze zich voor als Cookie. Navraag leerde dat ze in Duitsland woont, 22 jaar is, oorspronkelijk uit een onuitspreekbaar plaatsje nabij Bangkok komt en nog maar sinds kort in Amsterdam werkt. Ik was in een aartsluie bui () en koos voor slechts een pijpsessie. Deze zeer slanke schoonheid deed evenwel spontaan alles uit behalve haar spannende stay-up kousen, waarbij een bescheiden A-cup tevoorschijn kwam. Haar feminieme gezicht vormde daarbij een zacht contrast met haar wat androgyne figuur waarop ik verder geen tattoo’s of piercings kon ontdekken.

Na een korte opfrisactie kwam ik naast haar liggen. Cookie boog zich in haar birthday suit over mij heen, deed behendig een condoom om, legde een kraag van tissues om de kleine Extince en begon mij met gezwinde spoed stevig af te zuigen. Hierbij ging ze behoorlijk diep () en hield op het diepste punt af en toe even vast wat een prikkelende sensatie opleverde die de moeite waard was. Haar tong ging lekker rond en haar lippen streelden mijn kleine vriend. Om wat extra afwisseling aan te brengen, nam ik het op enig moment manueel van haar over, waarbij zij direct omhoog kwam om haar even fraaie als strakke vrouwelijkheid vlakbij mijn gezicht te brengen. Ondertussen speelde ze lekker met mijn tepels en keek me recht aan. Na dit luchtige tussenspel nam zij het weer van me over en begeleidde mijn speelgoed opnieuw haar warme mond in . Ze varieerde de zuighoek goed en de spiegel boven het bed bood een fraai perspectief op haar licht getinte rug en benen.

Mijn orgasme liet niet lang op zich wachten en maakte een einde aan deze genietbare situatie. Voor even lag ik vleugellam op bed . We praatten na afloop gezellig over het verschil tussen het leven in Thailand en het leven in Europa en na een hartelijke groet en drie luchtkussen verliet ik haar kamer. Wat vond ik hier nu van? Hmmm... Deze Thaise schone liet mij beslist genieten en is mooi om te zien. Ze vroeg nergens om extra geld, gedroeg zich ongedwongen en was bovendien relaxt met de tijd. En toch... toch miste ik iets en ontsteeg het geheel niet het gemiddelde. De sessie verliep enigermate voorspelbaar en naar mijn smaak was zij toch iets te timide, te weinig speels en had zij te weinig controle om mijn aandacht als wandelaar onverdeeld op te eisen. De vergelijking met Miau, Jenny, Tsukima of Mai Thai doorstaat zij dan ook niet, wel qua looks overigens, maar niet qua performance . Maar voor wie van Zuid-Oost Aziatische dames houdt, is zij het proberen waard en wie weet hoe ze zich verder ontwikkelt...
      Steeds weer als je denkt dit is het einde, sta je op de grens van wat begint.

Commentaar

Re: Wallen, La Vie en Rose k3, Cookie (uitstekend)

Een paar weken geleden ook cookie bezocht. Ik liep eerst langs, maar was eigenlijk al verkocht door haar sexy nylons en frivool slipje. In plaats van rechtsaf weer naar buiten ging ik dus linksaf en stond al snel binnen. P was voortreffelijk, daar kan menig één nog een puntje aan zuigen . Deepthroat en bijna het bloed naar buitenzuigen, ik heb haar dan ook moeten vragen om daar mee op te houden. Ik wou niet te snel komen (of gaan) . Ik vroeg haar dus op mij te komen zitten, heb ik mijn handen ten minste vrij. Hierna op missionaris standje over gegaan en vervolgens doggystyle. Het was allemaal erg lekker. Ik hoop dan ook nog een keertje bij haar te mogen komen. Al verschiedene malen langs geweest, maar helaas heb ik haar nog niet weer gezien.

Commentaar

Vorige week ook bij Cookie geweest. Was eigenlijk op zoek naar een ander meisje waar ik ooit was geweest en dat was goed bevallen maar gordijntje was helaas gesloten dus weer verder gezocht naar iets nieuws. Rondje La Vie en Rose gemaakt en ik twijfelde geen moment toe ik Cookie daar zag staan.. Mooie verzorgde superslanke thaise van 22 met lang pikzwart haar en een lekker strak lijfje, een heerlijk klein kontje en cupje A Gelukkig was het andere gordijntje gesloten anders had ik deze geile ervaring gemist! In eerste instantie is ze ietswat verlegen maar dat vond ik niet erg toen ze na het uitkleden heel subtiel aan mn pik begon te zuigen. Ze begon met korte stevige likjes aan de eikel en schoof hem vervolgens diep in haar keeltje lekker deep throat tot aan de ballen derin Oh wat ging ze lekker met haar tongetje langs mn steel en ze zoog mn pik zowat leeg. Ze merkte dat ik bijna kwam dus ze ging snel op haar rug liggen en deed haar mooie beentjes wijd open zodat ik er lekker diep in kon. Ik pompte mn pik er diep in en dacht nog "niet te hard!" want het was zo'n teer klein meisje. Door de geiligheid liet ik met toch gaan en neukte haar met diepe harde stoten terwijl ik haar billetjes, borsten en strakke buikje masseerde. Ik merkte dat ik bijna kwam dus snel van standje gewisseld. Ze stond daar geknield voor me en ik wist niet hoe snel ik mn pik erin moest rammen. Ze kreunde lekker mee, doordat ik haar zo hard neukte ging ze door haar knieeen en lag ze plat op haar buik . Met mn armen strak om haar heen heb ik haar letterlijk plat geneukt en kwam lekker in haar heerlijke warme strakke kutje klaar
          Bij het afscheid kreeg ik nog wat kusjes en een snoepje van dit lekkere snoepje! Zeker voor herhaling vatbaar!

Commentaar

afgelope zaterdag naar de wallen geweest met 2 andere vrienden, en bij het binnen stukje bij de La Vie en Rose zag ik dus ook deze Cookie op kamer 3, ik ben niet meteen gegaan omdat ik nog verder wouw kijken maar had haar zeker in gedachte, na het rondkijken op de wallen toch gekozen voor Cookie (thaise, 22 jaar) na het binnen komen gevraagd wat ze allemaal deed, en deed dus alleen pijpen/neuken voor het standaard tarief van 50 euro, hiervoor heb ik dus gekozen

na het betalen van de 50 euro ging ze meteen uit de kleren, wat ik ook deed, ze begon eerst een beetje te strelen,rukke om hem wat stijf te krijgen, en deed daarna het condoom om (beetje om een andere manier dat ik gewend ben met twee handen helemaal open getrekt en deed hem zo om mn lul heen alsof het een sok was +) wat niet erg is

nadat het condoom eromheen was begon ze me tepijpen erg lekker trouwens, en ze kon ook echt deeptroaten wat ik niet verwacht had helemaal diep tot de ballen (wel met de servertjes enzo wat de bovenstaande ook zegge)

ze stopte ook af en toe me "lul" diep in dr mond/keel en deed dit nog een aantal keren en keek me daarbij geil aan

nadat we dat gehad hadden gingen we over tot het neuken, keb dr hierbij in missionares genomen waarbij ze lekker kreunde, en daarna nog in doggystyle om het af temaken waarbij ik ook klaarkwam

nadat nog ff wat gepraat tijdens het aankleden, en gaf 3 zoenen op de wang bij het weg gaan

Commentaar

Na de wat tegenvallende prestatie van Mai Thai binnen gewandeld bij La Vie en Rose en na een kort gesprek bij Cookie binnengestapt.

Prima figuurtje, netjes geschoren en lekker licht. Qua pijpen is ze veel beter dan haar landgenoot in de trompettersteeg, en alleen al daarvoor zou ik terugkomen. De seks heb ik ook van genoten. Deze dame heeft een leuke babbel inhuis en is naast dat ze er leuk uitziet ook nog eens gezellig om mee te kletsen. Bij deze dame kom ik zeker nog terug.

Commentaar

Wat kan deze dame oooh-zo FANTASTISCH pijpen! het is dat er niks hoger aan waardering bestaat dan uitstekend, maar deze dame verdient het!

Naast dat deze topper erg goed kan pijpen, geniet ze zelf ook elke keer van de seks, iig mij geeft ze elke keer weer die indruk, zonder gefake! maargoed dat zal wel door onze vele gelijkenissen komen...

Ben al vaker bij deze beeldschone geweest, die haar vaste stek blijkbaar heeft gevonden in La Vie en Rose. Hopelijk komt ze na haar vakantie weer snel terug! Ik kan iig niet wachten totdat ik er weer zie!

een zeer tevreden klant heeft gesproken.

Commentaar

Re: Wallen, La Vie en Rose k3, Cookie (voldoende)

Ook ik ben zaterdagmiddag verleden week bij Cookie langs geweest.
                  Haar prachtige gezichtje trok mij naar binnen.
                  Afgesproken €50,- voor P&N. Ik vind €50,- voor een meisje waar ik voor het eerst kom voldoende.
                  Nadat ik mij uitgekleed had werd ik verzocht op bed plaats te nemen.
                  Even van te voren verkennen wat voor vlees ik in de kuip heb zat er helaas niet in.
                  Het ging er allemaal nogal plichtmatig aan toe. Het condoom ging er meteen om, net de automatische piloot. Dank zij die spiegel aan het plafond was dat wel een vermakelijke aangelegenheid.
                  Enfin het pijpen ging heel effectief en ik stelde weldra voor de rollen om te draaien. Zij onder en ik ging in miss. bij haar naar binnen, het neuken was heerlijke bezigheid bij haar. Een tweede standje zat er helaas niet in. Ik was door het pijpen al te ver heen. Ik spoot het condoom heerlijk in haar kutje vol.
                  Ik geef Cookie een voldoende omdat zij alle afspraken na gekomen is.
                  Het was allemaal zoals gezegd nogal plichtmatig, Who's next.
                  Die spiegel aan het plafond was wel iets appart
                  Een vergelijking met Mai Thai "Mijn Thaise" kan deze Thaise niet doorstaan.
                  Verschil moet er echter wezen. Ik heb ook niet de indruk als ik meer betaal er ook meer inzit.
                  Ik probeer ook nog steeds langs Thaise Jenny te gaan. maar ik heb de indruk dat zij alleen 's avonds werkt. Misschien kunnen mede wandelaars mij daarover informeren?
                  De enige manier om van een verleiding af te komen,
                  is er aan toe te geven...
                  And keep in mind. If you don't use it, you will loose it!!

Commentaar

Ook ik heb Cookie na lang aarzelen, toch maar eens geprobeerd. Het is zeker een lief meisje, maar daar is alles mee gezegd. Zoals mijn voorgangers al zeiden, gaat zodra je binnen bent, de automatische piloot aan en word je binnen een kwartier "afgewerkt". Althans, zo voelde het bij mij...
                    Het is technisch alemaal wel in orde, maar ze geeft zeker niet de service, die ik vaneen Thaise gewend ben.

Even ter info, deze dame doet, voor de liefhebbers, trio's met Mai Thai!

@Wim Jansn, Jenny werkt idd alleen s'avonds, maar niet in het weekend...

Groet, Jaccoone@

Commentaar

Afgelopen middag was het toch echt de hoogste tijd voor een portie betaalde seks. Na een ziekbed van zo'n twee weken stond het lichaam op springen, en zonder aarzelen zette ik koers naar de Wallen. Eenmaal daar aangekomen zag ik in La Vie en Rose een mooie Thaise meid staan, en met groot enthousiasme klopte mijn wichelroede tegen mijn gulp. Het meisje was klein van stuk en ze stelde zich voor als Cookie. Toen ik haar zag, móest ik haar gewoon voor m'n loop hebben. Dit heerlijke prinsesje heeft een enorm sexy uitstraling en is lief, jong, slank en gewillig. Haar lichaam is strak en ze heeft kleine borsten. Maar: professioneel is ze ook!

We spraken af voor 50 euro, pijpen en neuken. Toen we beiden naakt op bed lagen en mijn lul geestdriftig omhoog kwam, deed Cookie me een condoom om en begon een zalige pijpsessie. Ze pijpte prima en lekker diep, maar ging wel zodanig liggen dat ik niet goed in staat was om haar geslacht aan een nader onderzoek te onderwerpen. Aan de andere kant was dat misschien wel goed ook, want het pijpen was zó lekker dat ik echt moeite moest doen om niet al in haar mond klaar te komen.

Toen ik uiteindelijk aangaf dat ik toe was aan de volgende fase, ging Cookie met haar benen wijd op haar rug liggen en trok mij bovenop zich. Soepel vond ik de weg naar haar heiligdom. Het neuken was van haar kant wellicht wat plichtmatig, maar haar goddelijke lichaam vergoedde veel. Nadat ik haar eerst in missionaris had geneukt, schakelden we uiteindelijk over op doggy. Cookie stak uitdagend haar frêle bilpartij naar achteren en ik nam opnieuw bezit van haar heerlijke poes. Daarna ging het snel. Mijn hunkerende lichaam was geen partij voor de combinatie van haar malse grotje en haar professionaliteit. M'n favoriete standje duurde slechts een paar minuten. Hooguit. Toen duwde ik mijn lid nog eenmaal diep naar binnen en kon ik niet anders dan klaarkomen. Met een tevreden glimlach ontdeed mijn professionele Thaise bedgenote mij van het condoom vol zaad.

Al met al was het een prima ervaring geweest, maar stond ik ook weer vrij snel op straat. Cookie weet hoe ze iemand in korte tijd aan z'n gerief moet helpen. Toch weet ik bijna zeker dat ik nog eens bij haar terug ga komen.
                      Sinds ik ooit in Bangkok kennis heb gemaakt met de seksuele vaardigheden van dames uit Thailand loop ik een fraaie meid als Cookie nu eenmaal niet zo gemakkelijk voorbij.

Commentaar

Laatst ook weer eens bij Cookie langs geweest. Toevallig was ze direkt beschikbaar, de gordijntjes zijn nog al eens dicht bij haar.. Cookie is een mooie Thaise verschijning en is stijlvol. Lekker strak slank lijfje zonder tattoo's, mooie zwarte lange haren en een knap gezichtje. Het lijkt wel een modelletje. Ze spreekt beter Duits als Engels en is daar ook opgegroeit. Ze vond het leuk dat ik haar in het duits aansprak. Met volle overgave starte ze een geile pijpbeurt. Haar tongetje ging vakkundig over mn eikel. Ze wisselde dit af met Deapthroat waarbij ze lekker hard zoog. In de tussentijd streelde ik haar kleine borsten billen en strakke buikje. Ik moest me inhouden om niet al te komen in haar mond. Snel ging ze op haar rug met de beentjes hoog waarna ik haar diep en hard kon neuken. Met harde stoten leefde ik me uit op deze volslanke dame, ik hield het niet meer en kwam al snel schokkend klaar in haar mooie warme kutje Na afloop nog wat Duitse les gehad en een snoepje bij het afscheid

Commentaar

was weer zoals vanouds..

Commentaar

was in de buurt van de wallen en moest even mijn kwakkie lozen. ik dook la vie en rose en deed snel een ronde. ik had zin in iets slanks en toen ik cookie zag dacht ik mooi. naar binnen gegaan. zij legt direct uit wat wel en niet mag om misverstanden te voorkomen. komt een beetje kil en professioneel over maar beter dit dan achteraf verassingen lijkt mij.

alles direct uit behalve haar kousen. ze is slank maar niet mager, met kleine tietjes die bij haar passen. beter dit dan siliconen...

je ligt op het bed, jongen heer wordt even schoongemaakt met natte tissue, condoom er om en doekje om je staaf. heel netjes allemaal. daarna een heerlijke pijpbeurt. lekker afwisselend en wat kan ze diep!!! ik wist niet wat me overkwam!!! moest moeite doen om niet te komen.

toen op zijn hondjes overgegaan. klein kontje maar niet mager zoals vele slanke dames. terwijl het slank was, was het wel een bol kontje dus je kon evengoed wat vlees pakken. ik dacht zal ie passen in zo'n klein kontje? maar het ging prima. ze is lekker strak en je kunt diep gaan. heerlijk zo'n gezicht van de billetjes voor je.

ze kreunt mee wat wel gefaked is maar goed het is niet storend, niet zoals de kreten die door de muur heen kwamen van de buren. op zijn hondjes afgemaakt, uitzicht was te mooi om nog wat anders te doen.

al met al prima ervaring, volgende keer misschien iets langer blijven. ze is ook geduldig na de daad, je wordt niet snel er uit gewerkt. en ook een praatje volgde waar kom je vandaan wat doe je, thailand is toch ver vliegen blabla, een leuke ervaring kortom.

Commentaar

Re: Wallen, La Vie en Rose k3, Cookie (goed)

Vandaag een bezoek gebracht aan Cookie. Dit bezoek was zeer aangenaam en ik kan gerust zeggen dat Cookie me heerlijk verwent heeft. Na een gezellig praatje gin Cookie over tot de daad. Bij het p..pen ging Cookie meerdere keren zeer diep tot aan mijn ballen en ook intiem was het erg lekker. Cookie is zeker een dame die ik nog een keer ga bezoeken.

Commentaar

Ik ben inmiddels al een paar maal bij Cookie geweest en mijn ervaringen zijn toch vooral positief. Ook de laatste keer heb ik weer een uitstekende tijd met deze mooie, jonge meid gehad.

Af en toe kies ik tijdens mijn bezoekjes aan de Wallen heel bewust voor een Thaise sekspartner. Ik heb goede ervaringen met Thaise prostituees. Ze zijn erg mooi en weten van wanten. En Cookie is beslist een van de allermooiste Thaise meiden die ik ken, met haar ranke lijfje, haar uitnodigende bilpartij en haar prachtige gezicht.

Cookie is duidelijk in haar afspraken en ze houdt van opschieten. Ze is zeer zeker 'professioneel', maar ook professioneel in de goede zin van het woord. Ze levert vakwerk. Het pijpen van Cookie was prima en diep. Ook het neuken was weer heerlijk. Zowel in missionaris als in doggy voelde het echt geweldig om dit fraaie, Thaise schepseltje aan een diepgaand en intiem onderzoek te onderwerpen. Ze deed lekker mee en haar poes voelde strak en vertrouwd. In een stevig ritme duwde ik mijn lid steeds dieper in haar heiligdom. Cookie gaf geen krimp en zette zich schrap. Bij iedere stoot drukte ze haar zalige billen geroutineerd tegen mijn smachtende onderlijf, precies zoals ik het lekker vind. Mijn weerstand was spoedig gebroken. Ik zette de eindsprint in gaf me over aan een woest en uitbundig orgasme.

Alles bij elkaar een heerlijke, betaalde wip. Met een frisse en mooie meid, die haar vak verstaat. Maar dat mag je van een dame uit Thailand natuurlijk ook wel verwachten.

Commentaar

Zeer lief en mooi meisje. Ze neemt rustig de tijd en komt vrolijk en sexy over.

Commentaar

Cookie is een spetter en de sex is nog lekker ook, dat is wel eens anders bij haar buren.
                                    pijpen + 2 standjes

Jammer dat er niet meer mogelijk is, maar dat is dan maar zo...

Commentaar

Cookie weer eens bezocht, deze slanke mooie thaise dame heeft nou eenmaal de looks en het lijf waar ik op val. Helaas had Cookie niet haar dag of ze had misschien net hiervoor een lastige klant wie zal het zeggen?
                                      Na het 50 euros fuck and suck praatje zei Cookie niet zo veel meer en kwam "not amused" over. Ok dan maar snel op bed. Tot mijn verbazing legde ze zowat een hele rol keukenpapier rondom mijn pik en poetste als een thais schoonmaakstertje rond Ik waande me zowat in het ziekenhuis.. Ok het pijpen was bovengemiddeld, diep in haar keeltje en het betere pijpwerk Neuken ging nogal met hard gebeuk en kon lekker mijn gang gaan in de mish en hondjes, lekker kontje trouwens. helaas wel wat veel vet en soms het handje erbij weinig gevoel dus met het handje afgemaakt. Volgende keer een Mai Thai dan maar

Commentaar

Was vrijdagmiddag "toevallig" in de buurt en besloot eens wat rond te kijken en trof Cookie aan, die zei dat ze zich verveelde vandaag. Ze had pas een klantje gehad en haar shift was bijna om ...
                                        Het was stervenskoud en zij kon mij wel helemaal weer op temperatuur brengen, zeker met die lieve glimlach en bloedmooie aziatische oogjes.

Aangezien Cookie meesteres is in deepthroaten en het lekkerste kontje heeft wat ik in lange tijd heb gezien, was het helemaal geen probleem om na een minuutje tot de juiste transactie te komen. Cookie was in een hele goede bui, wilde zelf even de verveling doorbreken en had ook nog eens zin in wat complimentjes en een lach.

Ik ga zelden langs de ramen, maar als ik doordeweeks in de buurt ben, ga ik zeker zo nu en dan eens langs. Was eigenlijk jammer dat ze die avond om 7 uur al klaar was, want ik was waarschijnlijk nog een keer of twee binnengeweest voor een vervolgronde.... Halfuurtje deeptroaten als extra tweede ronde ....

Commentaar

Vandaag maar eens binnen geweest nadat ik gisteren een kort gesprek heb gehad met Cookie.
                                          Wat een geweldige mooie en gezellig vrouw is dat,maar dat merkte ik al bij mijn eerste gesprek de dag ervoor.
                                          Zij zal mij zeker vaker zien.

Cookie:tot wan-sow