Anna (Bul), Amsterdam - De Pijp, Ruysdaelkade 141 lks

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Anna (Bul), Amsterdam - De Pijp, Ruysdaelkade 141 lks

Anna is een vriendelijke Bulgaarse van 20 jaar met helblond haar en een leuk b-cupje. Naar ik begreep is ze pas aan de slag op de Doublet. Achter het raam keek ze vriendelijker dan de andere vier bekende ranke schoonheden van dit pand, welke geregeld gezamenlijk wat staan te dollen, maar waarvan hun dienstverlening in de praktijk blijkbaar erg tegenvalt, de meerprijs op het standaardtarief ten spijt. Ook deze Anna vraagt overigens 30 euro. Ze is misschien wat minder mooi en minder superslank dan haar aantrekkelijke collegaâ??s van hetzelfde pand, maar omdat ze ondanks haar beperkte Engels oprechter overkwam, uiteindelijk de gok gewaagd bij deze nieuwkomer. Toen ik binnenstapte en samen met Anna naar haar kamertje helemaal achterin in de gang liep, was het wel grappig om de benijdenswaardige blikken te zien van het clubje spetters met hun fratsen die ik dus uitdrukkelijk links liet liggen. Ook op het kamertje bleef ze bij alles vriendelijk, af en toe wat giebelend wanneer ze iets niet helemaal begreep vanwege de taalbarrière, zoals mijn opmerking over het aanwezige bad in het kamertje. Onder de kleertjes die na betaling meteen uitgingen, scholen redelijk stevig staande borstjes met fraaie tepels. Hoewel ze met condoom in de hand aangaf om plaats te nemen op bed, eerst even staande wat gestreeld met elkaar, waarbij ik het condoom uit haar handen nam en zolang weglegde op het bedkastje. Haar huid heeft net als haar gezicht wat jeugdige oneffenheden en voelt een klein beetje stroef. Helaas legde ze meteen haar hand op haar borsten toen ik mijn mond daar naar toe bewoog, erbij zeggend â??no lickingâ?. Blijkbaar heeft ze dat van haar kwalitatief mindere huisgenoten op dit adres meegekregen. Zoiets vind ik een behoorlijk minpunt, zeker als er al meer wordt gevraagd dan het gangbare bedrag. Van de andere kant deed ze verder niet echt vervelend. Bij het overgaan tot pijpen stond ze toe dat ik zelf het condoom omdeed, waarna ze half zittend op de rand van het bed voorovergebogen aan de slag ging. Doordat ze de rug half naar me toe draaide, beperkte dat de mogelijkheden om haar borsten te voelen. Vaak is dat een irritant trucje van dames die de boel willen afraffelen, maar het pijpen deed ze zeer aangenaam en een redelijke poos. Voor het neuken gaf ze aan het liefst onder te willen. Na het nodige glijmiddel te hebben aangebracht, langzaam in haar goed glad geschoren kutje gegleden. Ze sloeg lekker de benen om me heen, werkte goed mee bij het overgaan op de zijligging, al kwam ze mij daarbij niet al te ervaren over. Ogen hield ze gesloten, geen overdadig nep-kreunwerk en al met al een redelijk vlot HP zo. Wat nagenieten is er bij haar niet bij. Na het wassen en aankleden nam ze bij de deur van het kamertje afscheid en mocht ik de uitgang naar buiten verder zelf vinden. Haar naamkeuze is niet bepaald handig, gezien de vele Annaâ??s die werkzaam zijn in de Doublet. Om haar te kunnen onderscheiden van de andere dames: in haar rechterneusvleugel draagt zij een piercing. Verder heeft ze op haar linker schouderblad een tatoo van een draak en op haar rechterenkel een tatoo van een schorpioen. Conclusie: Geen onaardige meid voor de afwisseling. .
    Deel je ervaringen en kennis als wederdienst voor de informatie die je hier opdoet!

Re: Den Haag, Doubletstraat 30 k4, Anna (Bul) (voldoende)

Ben ook wel eens bij haar geweest, maar dat was geen succes. Lag echter meer aan mij dan aan haar. Ik kon toen geen erectie bij haar krijgen. Gebeurt wel eens, lig ik niet wakker van. Deze Anna is echt wel een aardig en aantrekkelijk meisje. Maar zoals ik al eerder schreef: bij die Bulgaarse meiden moet je de 100 meter in 10 seconden lopen en dat betekent goed uitgerust zijn en een paar dagen vooraf niet neuken. Zo heb ik bij Eva, die superslanke collega van Anna op nummer 30, twee spetterende sessies beleefd. Het zijn uiteindelijk toch allemaal kanjers van meiden daar.
    And then, God created Bulgarian women........

Commentaar

Den Haag, Doubletstraat 07 k2, Anni (Blond) (goed)

Volgens mij staat deze Anni dus nu op 07 k2 naast Liga.

Ben er vanavond geweest en ze is inderdaad nogal stil binnen.

Op haar schouder had ze een tatoe staan van een draak of slang volgens mij.

Pijpen was niet al te veel en neuken mocht ik in 2 posities en wel missionaris en op zijn hondjes.

Viel allemaal een beetje tegen en had beter op Liga kunnen wachten want die is stukken beter en nog 5 euries goedkoper ook
      TheCandyMan

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 07 k2, Anna (Bul) (goed)

Anna is een prachtige blondine waar ik bij het langslopen als het ware naar binnen werd getrokken.
        Helaas was ze op haar kamer erg stilletjes, maar het was mijn indruk dat het bij haar geen desinteresse was, maar vooral verlegenheid en beperkte kennis van vreemde talen. Af en toe grinnikte ze om mijn aan het eenvoudige gesprek toegevoegde vriendelijkheden. Haar onzekerheid maakt dat ze houvast zoekt in haar vaste programma, waardoor het geheel voorspelbaar op mij overkwam. Een tegenvaller was dat ik bij het strelen merkte dat een groot deel van haar bovenlichaam een beetje ruw en pukkelig aanvoelde. Haar pijptechniek was overigens goed, maar helaas niet heel diep. Gelukkig maakte ze zich er niet te gemakkelijk vanaf en ging er voldoende lang mee door. In het eerste missionaris standje, waarvoor ze geen glijmiddel nodig had, trok ze haar benen omhoog en wat naar elkaar toe. Ze hield contact, maar kreunde niet even gezellig met me mee. Daarna heb ik haar nog van achteren genomen tot de heerlijke ontlading weer voor ontspanning zorgde. Ik verwacht dat ze bij herhalingsbezoeken wat losser zal worden.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 24 k4, Anna (Bul) (goed)

Zaterdagavond 16 februari om plusminus 22.30 heb ik deze dame uit Bulgarije bezocht. En ik moet toe geven het was de moeite waard. Bij de deur vroeg ik wat het ging kosten en ze zei 30 euries. Dacht nog zo goedkoop voor zo,n mooi meisje want mooi dat was ze wel. Eenmaal binnen was ze al uit gekleed voordat ik uberhaupt wat uit gedaan had, posi toch. Ik aanschouwde een jong meisjes lichaam met een beginnend buikje en waarschijnelijk binnen een paar jaar hangende borsten( zo ervaarde ik het toen ik later haar tieten kneedde ) Ze zei dat ze 20 jaar was en uit Sofia kwam. Het conferceren met haar ging moeilijk waardoor ze bij mij over kwam als verlegen maar dat zal wel door de taalbarriere komen. Maar toch het was een heel vriendelijk meisje. Ja toen gingen we beginnen waar ik voor gekomen ben, we begonnen eerst zo als tijd aan de buizensessie. Dat was best goed voornamelijk omdat ze zeer lang met mijn zuurstok bezig was, toch wel gauw een dikke 10 minuten. Mocht overal graaien maar niet met mijn vingers in haar kutje. Probeerde het wel maar ze zei het wel vriendelijk niet niet. Daarna de missionarishouding en ze sloeg haar benen om mijn lichaam, was geweldig want ze kreunde ook een beetje mee en dat vlak bij mijn oor. Toen maar zijdelings bij haar binnen gegaan want dat is wel het standje waar je overal het beste bij kan. Ik wou haar stimuleren door haar klitje te bewerken maar weer dat befaamde niet niet. Toch redelijk mijn zin door gedreven en ook haar sterretje beroerd. Ik had het idee dat ze het nou best wel lekker vond. Op een gegeven moment klapte ik bijna en ik vroeg of ze me wou aftrekken. Ja ja dat was goed zei ze, wou het jasje van mijn genotsknot af halen maar Anna zei weer niet niet. Was al zover met klaarkomen dat mijn zaadveredelaars maar in het rubbertje heeft gespoten. Zal deze dame zeker wel eens meer gaan bezoeken al is het maar om haar knappe smoeltje en haar lekker lichaam en de sex was moet ik ook toegeven goed tot uitstekend.

Commentaar

Vanmiddag zag ik Anna weer staan op nummer 24. Wat een lekkere sexy uitstraling heeft die meid toch. Mijn eerste ervaring met haar (zie boven) was niet zo'n succes, dus daarom ben ik haar al wekenlang voorbijgelopen. Maar vandaag vond ik dat het er toch maar weer eens van moest komen. En ik heb daar geen seconde spijt van gehad.

Veel van wat in de voorgaande recensies staat herken ik wel. Anna wilde me direct naar het bed dirigeren om met het afwerken te beginnen. Ik stak daar een stokje voor en mijn staande lichaamsverkenning, waarbij ik haar leuke borstjes onderhanden nam, viel wonder boven wonder bij haar best in goed aarde .

Tijdens het pijpen nam ze zodanig plaats dat ik haar stevige dijen en haar jeugdige borsten goed kon betasten. De poes was onbereikbaar en ik heb die in het verdere verloop van deze sessie ook niet kunnen aanraken. Het pijpen zelf was van uitstekend niveau. Technisch goed, niet te snel en met gevoel. En ze nam er ook echt de tijd voor. En dat blonde koppie was ook een genot om naar te kijken. Prima werk van Anna .

Ik heb Anna geneukt in de missionarishoudgreep, dus veel kans om zelf actief mee doen heb ik haar niet gegeven. Hoe ze zich in een ander standje gedraagt zou ik dan ook niet weten. Voor zover ik me kan herinneren heeft ze niet gekreund. Minpuntje was dat ze tamelijk wijd was. Ik moest hard werken om voldoende opgewonden te raken. Maar toen ik eenmaal de slag te pakken had ging het erg lekker en kwam ik kreunend klaar. Alles bij elkaar duurde die neukpartij een minuut of drie vier, wat voor mijn doen aan de lange kant is.

Na afloop nog wat gepraat. Ik probeer de dames altijd een beetje uit te horen over hun schoonheidsgeheimen. Dat haar van Anna blijkt geblondeerd, maar erg mooi gedaan. Als je goed kijkt is wel wat uitgroei zichtbaar. Verder vertelde Anna dat ze over een week of twee op vacantie naar Bulgarije gaat.

Alles bij elkaar vond ik het samenzijn met Anna erg prettig. Ik vond haar niet alleen behoorlijk sexy, maar ook erg lief. Heb haar na afloop dan ook een flinke fooi gegeven.

Commentaar

Hai,

Bij Anna een leuke blondine geweest, ze stond in het rose-wit. Bij het raam voelde ik mijn kleine Marcantonio al.
              Heerlijk lijf, leuke borsten, heerlijk billen om aan te zitten kon er bijna niet van afblijven.
              Pijpwerk is ruim voldoende en neuken op z'n hondjes best lekker met zicht op haar lekkere billen.

Commentaar

Inmiddels Anna weer bezocht. Blijft een sexy meid die ook heel lief is. Ben inmiddels zo ver met haar dat ik zonder protest haar poes uitwendig kan aanraken ; misschien heeft het geholpen dat ik haar altijd wat extra's geef. Deze keer trouwens bijzonder lekker geneukt .

Ik nomineer Anna voor het opvullen van de opengevallen plaats in mijn top vier die door Eva (Bul) is achtergelaten. Voor de overige nominaties moet ik de komende tijd nog veel veldwerk verrichten .

Commentaar

De eerste keer dat ik een raambezoek hebt bezocht was bij deze Anna. Ik ben zo’n 45 min. rondgelopen in de straat en elke keer keek ze me vriendelijk en behoorlijk verleidelijk aan maar had de moed nog niet verzameld om haar aan te spreken. We zochten beide steeds oogcontact.
                  NB: Blijkbaar mag niet iedereen naar binnen want er was een klant geweigerd zag ik.

Ze is een vriendelijke dame en is een van de mooiste dames in Doublet voor mij. Ze is 20 jaar en heeft een lekkere cup-B. Ze spreekt redelijk Nederlands en tussendoor Engels dus communiceren is bij haar geen punt

Aan het raam had ik 15 min. afgesproken voor €30,- en kon naar binnen. Achter het rode gordijn was er de kamer waar het echte werk kon beginnen. Kvond ’t daar knap donker maar dat mocht de pret niet drukken….

Eerst uitgekleed wat tamelijk lang deed doordat ik was nat geregend met dit slechte weer. Daarna ging ik al snel -op dat moment mijn pielemuis wassen. De tijd tikt natuurlijk gewoon door!

Ik werd verwezen naar het bed en ging liggen. Zij met een condoom in haar hand en deed het om mijn jongeheer. Ze pijpte lekker alleen hoorde geen enkele geluid van haar maar vond dat ook niet erg. Want zo lekker is ze Mijn lul werd al snel gepromoveerd naar sergeant-majoor en voelde het hoogtepunt al snel naderen na een minuutje. Wat mij nog nooit eerder is overkomen. Na zo’n 2 minuten vroeg ze: ander standje?
                  Ik zei: ja hoor is goed en we deden het op zijn hondjes. Helaas gebruikt ze glijmiddel waardoor ik niet naar het hoogtepunt kan komen, omdat ze dan te wijd voelt en kreunen deed ze hier ook niet bij wat ik wel wat jammertjes vond.

Na een paar minuten ketsen vroeg ik of ze wilde pijpen maar dit kon niet. Ik had eigenlijk ook niet anders verwacht. Oke dus toen vroeg ik of ze on-top wilde maar dit wilde ze toen ook niet. Beetje vreemd…. want ze vraagt toch wel een hoger tarief dan standaard.

Dan nog maar even door geketst en het trekwerk kon beginnen. Na enige tijd heb ik zelf maar de dienst overgenomen en kwam al snel naar het hoogtepunt.

Al met al een aardige ervaring maar dat ze on-top niet deed vond ik wat magertjes. Volgende keer ga ik betere afspraken maken aan het raam en zal ook nog over de glijmiddel hebben...

Ze vraagt meer dan de standaardprijs en komt dus op €5.- hoger wat toch 20% duurder is. Het prijsverschil lijkt niet veel maar de procenten maken het duidelijker.

Ik heb wat gemengde gevoelens bij raambezoek want ik ben privehuismeisjes gewend wat eerlijk gezegd een wereld van verschil is.... , omdat dit mijn eerste raambezoek is houd ik de recensie de volgende keer beknopt.

Het is een dame die voor herhaling vatbaar is maar voor hoe lang nog is de vraag…… even kijken of ze volgende keer on-top doet en misschien is ze dan ook iets relaxter in omgang

Commentaar

Heb weer de ondeugende schoenen aangetrokken en was weer bij deze hele vriendelijke en gastvrije dame Anna geweest. Ik was eventjes bang dat ze er niet zou zijn maar ze was er en ik hoefde niet eens een rondje te lopen. Ik had haar gelijk aan de haak geslagen en werd al snel vriendelijk begroet.

Ik vond Anna dit keer heel relaxt, niet verlegen ofzo.. en ze was zoals vorige keer erg vriendelijk. Ze zegt overigens dank u wel ipv dank je wel. Dus erg positief al!

Na het was ritueel kon het pijpwerk beginnen, dit keer pijpte ze me zo’n 4 min. lang en haar mond maakte snellere bewegingen dan de vorige keer. Ja, ik houd wel van dat snelle. Beetje jammer dat de buren soms wat lawaai maakte, die hoorde je praten en hoorde klanten over de vloer waardoor mijn concentratie beetje weg viel. Uiteraard breng ik dit niet in rekening bij deze goedlachse en lieve Anna.

Daarna wilde ze een ander standje en pakte hierbij het glijmiddel. Bij mij rinkelde het belletje al, “not to much” wat Red Label me eerder vertelde. En ja dit was geen probleem. Ze heeft duidelijk het beste voor met de klant zoals een aantal heren me al vertelde.
                    ’t voelde weer aangenamer haar poesje dan de vorige keer alleen helaas liet mijn bovenbeen het een beetje afweten, beetje moe (slechte conditie). Daar moet nog wat aan gewerkt worden!
                    Kheb 2 standjes gedaan: missionaris en doggy. Heb niet naar on-top gevraagd. Misschien een ander keertje.... ik zie dan wel weer waar het schip strand

Dhr. Steigert is dermate positief dat ze mijn vaste dame gaat worden. Niet alleen mijn pik gaat omhoog maar ook het duimpje

Ben weer helemaal ontstresst!

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 18 k2, Anna (Bul) (goed)

Vanmiddag Anna voor het eerst op haar nieuwe adres bezocht. Lekker uitgebreid voorspel in staande positie en de seks was ook weer geweldig.

Wel viel me op dat het allemaal erg gehorig is daar op nummer 18. Anna's kamer was direct naast het gedeelte waar de dames achter de ramen naar de wandelaars staan te lonken en naar mijn inschatting bestaat de scheidingswand hooguit uit een plaatje triplex. Gesprekken van de buren, voorzover niet in het Russisch gevoerd, waren woordelijk te verstaan en dat zal omgekeerd ook wel het geval zijn geweest. Daar kwam bij dat het bed van Anna tijdens het neuken flink kraakte .... Qua privacy allemaal, maar zozo .

Toch zal dit mij er niet van weerhouden Anna regelmatig te blijven bezoeken. Bij afwezigheid van mijn topdames (Alisa (Bul) en Jennifer (Hon)) is Anna nu voor mij zelfs met afstand de lekkerste meid in de straat.

Ook tijd voor een upgrade van het recensieformulier van Anna.

Commentaar

Ik bezoek haar regelmatig en met plezier. Soms denk ik zelfs te vaak.... Maar ja zo'n mooie meid kan ik niet laten staan. Kzou bijna zeggen dat ik "gedwongen" ben haar te bezoeken.

Het pijpen wat zo'n 2 a 3 minuten duurt, afhankelijk van hoe stijf je 'jongeheer' is past ze zich goed aan. Hoe stijver hoe minder snelle halen ze doet, is het wat aan de slappe kant gaat ze sneller. Heel goed!

Daarna 3 standjes: eerst missionaris, daarna staande doggy en om te finishen op 't bed doggy. Ze kreunt tegenwoordig ook lichtjes mee. Haar kont(je) schudt ook goed mee dat is wel zo prettig om lekker te finishen.
                        *staande doggy doet ze door voorover te buigen naar het bed toe, kont naar achteren en gaan met mijn banaan haar handen steunen tegen de rand van het bed om de kets stoten op te vangen.

Klein minpuntje: ze gebruikt nog steeds iets teveel glijmiddel en moet haar steeds opnieuw (bij)sturen.

Vandaag een blauwe plek op haar billen gespot, ff gevraagd wat het inhield. Gelukkig was het niks bijzonders naar haar eigen zeggen!

Wat al eerder aan bod is gekomen van mijn kant dat ze erg vriendelijk is, leuk en lekker. Vandaar dat ik ook een frequente bezoeker ben. Ze is totaal geen klokkijkster dus mocht 't wat langer duren dan geplant, zou dat geen probleem zijn.

Verder mijn mening over de raamdames: dat het vrij "standaard" is qua dienstverlening. Je kan in feite maar 2 standjes doen en daarnaast het orale werk. Maar goed, de prijs is er ook niet voor om nog meer te krijgen. Eerlijk is eerlijk!

Maar verder ben ik nog steeds dik tevreden.

Dikke kus en tot snel,

Your biggest fan, Marty McFly

Commentaar

Ik ben een paar dagen geleden ook bij haar op bezoek geweest.
                          Ik heb haar al vaker zien staan, en elke keer kon ik mijn ogen niet van haar af houden.

Ik heb toen de recensies over haar gelezen en besloten om een uurtje bij haar langs te gaan. Ik weet niet waarom, maar ik vind het nooit leuk als een kamer zich aan de straatkant bevind. Toch een beetje schaamte terwijl iedereen daar is om dezelfde reden.

Maar goed eenmaal binnen, werd het al een stuk leuker, afgesproken 120 euro voor een uur, alleen mijn fout niet gevraagd naar de standjes, resultaat alleen doggy en missionaris.

Ze heeft een mooi figuurtje, met een klein buikje. Merk je overgens niets van staat haar wel schattig. Eerst begonnen met pijpen, terwijl ze standje 69 innam, zodat ik een beetje kon spelen. Pijpen deed ze goed, en lang.

Ze heeft niet de mooiste poes maar haar kontje maakt alles goed, mocht haar trouwens niet vingeren.

Toen overgegaan naar doggy en ook zo in haar klaar gekomen. Vervolgens een sigaretje met haar gerookt, en geprobeerd een gesprek op gang te krijgen. Ging niet al te soepel, want ze is volgens mij een beetje verlegen, en er is ook een taal barriere.

Toen heeft ze mij gemasseert, wat ik na 10 minuutjes afkapte omdat het erg heet was in die kamer. Toen heeft ze me weer gezogen in hetzelfde stanje alleen dit maal wat langer.

Toen heb ik gevraagd of ze op haar buik kon liggen zodat ik een beetje kon spelen, met een prachtig uitzicht op haar kontje. Minpuntje was wel wat haar op haar onderrug.

Vervolgens weer op zijn hondjes afgemaakt, kon geen genoeg van haar kontje krijgen. Ik vond het vooral prettig dat haar kontje zo mooi meebeweegt tijdens het stoten.

Vervolgens weer proberen af te koelen en na 50 minuutjes stond ik weer buiten, niet omdat het van haar moest maar omdat ik het zelf te arm in haar kamer vond.

Het is een knappe verlegen meid, wel de moeite waard alleen moet je eerst goed afspreken wat je allemaal wilt.

Groeten Steff

Commentaar

Anna (Bul) staat vierde op mijn lijst van meest bezochte dames in 2008. De nummers één en twee, Jennifer (Hon) en Eva (Bul), verblijven momenteel in hun land van herkomst. Op nummer drie staat Alisa (Bul), de koningin van de Doubletstraat. Haar heb ik afgelopen maandag bezocht. Omdat andere dames mij vanavond niet wisten te inspireren, lag het voor de hand dat de keuze op Anna zou vallen. Het laatste bezoek aan deze sexy blondine was bovendien alweer enige weken geleden.

Vanavond heb ik meer tijd dan gebruikelijk besteed aan de staande lichaamsverkenning. Anna is zeker niet dik, maar heeft wel een ontzettend lekker lichaam om stevig beet te pakken en te kneden. Vanavond ook weer eens geprobeerd hoe ver ik kan gaan met het betasten van de poes. Anna is hier niet echt dol op. Ze begint bij het aanraken van dit lichaamsdeel altijd wat zenuwachtig te giechelen, maar toch slaagde ik erin de grenzen van het toelaatbare enigszins op te rekken .

In een eerdere posting heb ik melding gemaakt van de gehorigheid in dit pand . Mijn eigen geluidsproductie tijden de coïtus is doorgaans beperkt. Ik neuk in een traag tempo en alleen als de zaadlozing zich aankomdigt wil ik er nog wel eens een tempoversnellinkje tegenaan gooien. De medewandelaar die op de eerste verdieping met een collega van Anna in de weer was had duidelijk een andere aanpak. Te oordelen naar de het gekraak van het bed ramde hij er stevig en langdurig op los. Het leidde me gelukkig niet al te zeer af en ik vond het eigenlijk wel grappig .

Rest me nog te melden dat ik met Anna, nadat ik haar had bezworen weinig glijmiddel te gebruiken, weer bijzonder lekker heb geneukt . Deze lieve en sexy meid is echt een pareltje in het wandelcircuit.

De bonus die ik aan Anna heb uitgekeerd was - in tegenstelling tot de bonussen in de top van het bankwezen - meer dan verdiend.

Rest nog te vermelden dat Anna en Alisa na vanavond ex aequo op plaats 3 en 4 staan van mijn lijst met meest bezochte dames in 2008.

Commentaar

Ik ken deze dame idd ook als een lieve meid en ze is als ik haar bezoek altijd vrolijk. Het is wat anders als ze het niet zou zijn want dan zou ik daar nooit komen. Vandaaruit ga ik er o.a. vanuit dat ze het werk met plezier doet, het geheel zelf wilt zonder enige "inspanning" van een ander.

Ik ken notabene veel lieve dames (anders ga ik haar ook niet bezoeken) en dat ze dan allemaal gedwongen zijn, omdat het lieve dames betreffen lijkt me dat sterk. Dat de kans bestaat dat ze het werk gedwongen doet zoals je aangeeft ben ik het helaas met je eens maar dit kunnen we namelijk over elke dame wel zeggen in de prostitutie. Je houdt als wandelaar de pimppraktijken hoe dan ook in stand en zeker als je 118 recensies op je naam hebt staan. Helaas staat het niet op de dame haar voorhoofd gemarkeerd: "ik ben gedwongen" anders was dat wel even makkelijk als wandelaar.

Ik zal hier alsnog werk van maken om - hopelijk erachter te komen - of Zandpadprinsje gelijk heeft of niet.

Commentaar

Gisteren weer bij Anna geweest en was er ruim 2,5 week niet meer geweest. Ze blijft een leuke lieve dame en lekker en staat dan ook op mijn nr. 1 meest bezochte dame.

Het pijpen vind ik goed de laatste tijd. Eerder ging ze weleens wat sneller te werk en dat wilt deze man juist zo graag. Het intieme gedeelte vind ik het leukste gedeelte bij Anna. Ik begin met 't "minst leuke" en eindig met het leukste variant. Ik bouw hier de spanning enigszins op. Eerst missionaris, daarna staande doggy, haar lichaam voelt hierbij lekker warm en als laatste bed doggy om te finishen.

De communicatie met Anna blijft toch altijd beperkt wat ik zeer jammer vind... Desondanks zijn er nog zat redenen waarom ik Anna blijf bezoeken. Ik vind haar eigenlijk iets te lief....

Kusje

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Marty McFly Bekijk bericht
                                  De communicatie met Anna blijft toch altijd beperkt wat ik zeer jammer vind...
                                  Ik vind dit wel meevallen. Met Anna spreek ik door elkaar Engels en Nederlands (doe ik ook met Alisa (Bul) en Martha (Hon)) en die laatste taal begint Anna steeds beter onder de knie te krijgen .

De consumenten van instant-seks zal dit allemaal worst wezen, maar ik vind de verbale communicatie met mijn vaste dames ongelofelijk belangrijk. Natuurlijk, de seks komt op de eerste plaats, maar een leuk contact - zeker met zo'n lieve meid als Anna - is goud waard .

En verder, zeer gewaardeerde wandelbroeder, vind ik je waardering van de seks met Anna - je nummer-1-dame nota bene - toch wel erg zuinigjes . Kom op, gooi er eens een 'uitstekend' tegenaan.

Commentaar

Ik verander sowieso niet van mening als ik het er ook niet mee eens bent. Hierbij moet ik zeggen dat ik ongeveer 80 a 85 % bij Anna intiem klaarkom en bij de andere dames mag ik al van geluk spreken als dit op 30% komt.

Orale verwennerij hou ik voorlopig op goed, ik kan hier niks beters van maken. Het intieme gedeelte kan na beraad op uitstekend.
                                    Aldus een nieuwe recensieformulier ingevuld en kan gepaard met mijn recensietekst.

Groet, McFly

Commentaar

Deze pracht van een dame zit ik tegen de twintig bezoeken aan. Ik bewonder haar nog steeds op vele fronten. Ik ben nooit een "fooiemans" geweest maar zo af en toe geef ik haar wat extra wat ik bij de andere dames niet doe.
                                      Communiceren gaat nu stukken beter dan de afgelopen tijd. God knows why en maakt het bezoek stukken leuker/prettiger.
                                      Pijpen doet ze nu weer lekkerder en staat dan op uitstekend. En nu ook zo houden Anna

Ze is een lieve en sexy dame waarmee je goede seks kan hebben. Wat wandelbroeder Red Label al eerder heeft aangekondigd is dat ze een pareltje is in het wandelcircuit en ben het daar volstrekt mee eens.

Ik zou niet weten wat ik in Doublet moet zonder haar.....

Commentaar

McFly was vanavond weer in voor stoute spelletjes. Nadat ik s’ middags getrakteerd werd op een bericht via IM waar ik nou niet bepaald blij mee was –dit op zijn zachts gezegd- had ik er helemaal geen zin meer in om op de bonktour te gaan. De planning was toen om vanavond een filmpje te pakken maar Marty McFly heeft toch maar de bekende hazenpad genomen op weg naar Doubletstraat. Daar waar de dames voor je vallen als je al met een briefje van €5,- loopt te zwaaien.

Eenmaal gearriveerd bij de rode lampjes werd ik door een tuinkabouter hard getroffen, een schouderbotsing voor zover dat mogelijk was. Ik denk dat als dit gebruikelijk is in zijn land van herkomst, je zo een wandelbroeder verwelkomt, vind ik dat prima!
                                        Vervolgens zag ik dat mijn fav. vriendinnetje Anna bezet was en liep een paar rondjes en ze was weer vrij. Ze nam de bekende sigaretje maar ik stond al gauw voor de deur dus ze kon hem gelijk weer uit doen. Tja McFly heeft wel iets groters in de aanbieding die ze dan ook in haar mond mag stoppen, een sigaar!

Ik ga als ik naar Anna ga altijd nog even naar het toilet zodat ik weet dat ik tijdens de daad niet plotseling wordt verrast. Daarna de kleertjes uit en kon het gebruikelijke wasritueel beginnen. Dat gedaan en hup het bed op en de orale verwennerij kon beginnen die 2,5 a 3 minuten duurt. Net zoals de laatste keer werd mijn jongeheer niet gepromoveerd naar Sergeant-Majoor wat voor mij gebruikelijk is maar moest het maar doen met zijn onderdaan de Matroos. Dit i.v.m. met een iets te hoge bloeddruk. Maar dit mocht de pret niet helemaal drukken en heb van de drie standjes twee toch wel naar behoren verricht! Wat me opviel aan Anna is dat wanneer je lekkernij a.k.a. je lid niet helemaal wakker is ze sneller pijpt zodat hij alsnog wakker wordt Ook is zij tot nu toe de enige dame die haar kont goed naar achteren zet tijdens doggy en dit wordt door mij dan ook zeer gewaardeerd.

Ik had tenslotte het geluk dat ze er vandaag nog is want ze is er morgen niet meer, ze gaat terug naar haar thuisland. Ze zei dat ze volgende week dinsdag (dit is 9 december) weer gaat werken, maandag is ze weer in Nederland. Van mij mag ze wel wat langer blijven want ze heeft het dik verdient. Ook heb ik nog een klein praatje gemaakt over haar contacten met familie en dergelijke.

Mijn goede wandelbroeder Red Label heeft dus pech en zal zijn programma met deze waanzinnig leuke Anna een week moeten uitstellen.

En ik? Ik zal nu “vreemd” moeten gaan. Uiteraard op gedwongen basis....

Commentaar

Na zowat twee weken, bij afwezigheid van Anna de boel te hebben afgeneukt in zowat alle hoeken en gaten van de dames uhh Doubletstraat. Heb ik Anna alweer een aantal x gezien die er vanavond wel erg leuk uitzag met een nieuw leuk outfit die in het wit zat te schitteren. Aangezien Doublet vandaag een saaie bedoeling was doordat er geen hond maar ook geen dames waren te vinden viel de keus snel op deze lieve Anna. Ze is een van mijn favoriete dames, dit vooral qua mooi- en liefheid. Dame staat op het moment -verreweg van de andere dames- op mijn nummer 1: Meest bezochte dame.
                                          Het zal wel door de feestdagen komen dat mijn andere favorietjes (Amy, Cecilia en Rachita) en de andere girls hem tijdelijk zijn gepeerd. Dat is echt balen want juist nu heb ik tijd om met de dames de “liefde te bedrijven”. Maar dit kan mogelijk weer plaats maken voor de dames die ik niet eerder heb zien zitten en nu wel Dit “overkomt” me vreemd genoeg wel vaker.

Bij Anna was het vanouds lekker en boven mijn verwachting voelde haar poes best aangenaam wat voor mij een belangrijk punt is. Maar goed, ik was ook behoorlijk in de stemming! Bij Anna doet het pijpen gelukkig lang (circa 3 min.) en kan hierbij rustig gaan liggen en ervan genieten. Ik heb bij haar geen gevoel van haastwerk. Haar pijptechnieken is misschien niet heel bijzonder maar het geeft wel zeker ruim voldoening. Om verveling tegen te gaan doe ik drie standjes, missionaris, staande doggy en bed doggy. On-top doet ze volgens mij niet. Haar lekkere kontje die een beetje mee veert zet ze overigens in tegenstelling tot de andere dames goed naar achteren. Bij de standjes is ze behulpzaam en stopt vaak genoeg mijn jongeheer in haar poes. Alsof McFly wat aan zijn handjes mankeert.
                                          Tijdens de daad kreunt Anna vrij weinig maar het is nog wel hoorbaar. Ze overdrijft hier in ieder geval niet. Anna is een schat van een meid maar kan wat onzeker overkomen als je haar voor de eerste keer bezoekt. Daarna wordt ze losser en maakt de erop volgende bezoeken een stuk prettiger.
                                          Het is me de laatste tijd opgevallen dat Anna de Nederlandse taal nu behoorlijk goed beheerst. Dit zowel de woordenschat als het (vloeiend) spreken. Dit vind ik altijd een groot pluspunt bij een bezoek aan een dame.

Wat wandelbroeder Red Label eerder aan het licht bracht dat het pand best gehorig is. Het verbaast me dan ook niet echt dat tijdens mijn harde ketssessie de overige dames in het pand dit hebben gehoord. Gelukkig ben ik tijdens de eindsprint en de finish niet zo’n jodelaar want ik ben hier –zeker in het pand van Anna- best bescheiden in.

Om de (goede) spanning te blijven houden zal ik Anna niet zoveel meer bezoeken zoals het ooit geweest is. Maar laten we eerlijk zijn, dat was wel heel erg vaak! Anna blijft nog altijd een prima meid voor de afwisseling.

De dames weten bij McFly wel druk uit te oefenen maar ik laat me niet gek maken hoewel mijn jongeheer het de laatste tijd zwaar te verduren heeft en kan de verleiding niet altijd weerstaan.

Hoe herken ik Anna?
                                          Anna is slank, 1.65m, blond, cup-b, erg lief, 20 jaar jong maar wordt begin volgend jaar 21. Heeft op haar zijkant van haar neus een zilverkleurig knopje (piercing) hoewel dit niet opvallend is. Op haar onderrug heeft ze een grote tatoeage uitgebeeld als een een draak.