Aankondiging

Inklappen
Nog geen aankondiging.

Amsterdam Algemeen

Inklappen
Dit is een sticky onderwerp.
X
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Oorspronkelijk geplaatst door suddendeath Bekijk bericht

Het is vaak een kwestie van dame goed gevoel geven en laten merken dat je geen toerist bent, maar een aardige inwoner van Nederland die vaker komt Ik kom niet veel in Amsterdam maar heb er nog wel goede ervaringen. Alleen dan is de dame weer weg als ik terug kom. Recenseren is dan ook lastig als ik al kamernummer weet, het zijn zoveel van die steegjes en vensters dat ik het thuis niet meer weet. Maar Amsterdam heeft best wel wat te bieden zowel op de Wallen, als bij de RD kade
    Laatste tijd als ik rondloop op de Wallen en iets leuks aanspreek. Vraag ik naam, afkomst en kijk ik naar de kamernummers.
    Die noteer ik dan als ik wegloop in mijn telefoon bij noties. Kijk dan de recensie thuis of op mijn mobiel.
    Heeft mij laatste aardig geholpen, om niet een mis stap te maken. Maar 2 of 3 keer praatje maken, dan zien de meiden ook dat je geen toerist ben.
    Bij de RLD of Singel gebied als ik langs rij, zwaai of lach ik altijd naar de dames als Ik een keer bij ze ben geweest.

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door OldAmsterdam Bekijk bericht
      Algemene info Amsterdam (..)

Singelgebied

Kaartjes Singelgebied:

Raamwijzer: http://www.hookers.nl/maps/showmap.php?f=F9b

(..)
      Deze bovenste Singel-link in Info/Kaartjes is denk ik de toonaangevende daar, maar die geeft deze error:

"Invalid Page URL. If this is an error and the page should exist, please contact the system administrator and tell them how you got this message."

De URL via de home-page -> Raamwijzer -> Amsterdam -> Singelgebied -> Bekijk De Kaart werkt wel goed:
      http://raamwijzer.nl/img/maps/F9b.gif

Gebruik geen uitroeptekens, het moet uit de tekst komen. (Jan Mulder)

Commentaar

• Weet iemand wie de blonde volslanke dame is die de laatste tijd in de avond op 143 links boven zit? Iemand ervaring met haar?

Groeten.

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door Jake Roberts Bekijk bericht
          (..)
          "Invalid Page URL. If this is an error and the page should exist, please contact the system administrator and tell them how you got this message."
          (..)
          Zelfde bij RDK, ook hier doet de link vanuit Raamwijzer het wel.

Gebruik geen uitroeptekens, het moet uit de tekst komen. (Jan Mulder)

Commentaar

• Gezocht Tips.

Ga volgende week weer eens naar onze hoofdstad. Graag zou ik een bezoek brengen aan een rijpe dame. Kunnen jullie mij voorzien van tips. Het liefst een NL sprekende dame. Singelgebied of Wallen.

Alvast bedankt

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door adje van nispen Bekijk bericht
              Gezocht Tips.

Ga volgende week weer eens naar onze hoofdstad. Graag zou ik een bezoek brengen aan een rijpe dame. Kunnen jullie mij voorzien van tips. Het liefst een NL sprekende dame. Singelgebied of Wallen.

Alvast bedankt
              Dan ga je naar Minnie ,

https://www.hookers.nl/forum/raampro...-17-bov-minnie

Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Commentaar

• Gisteren (maandag) rond lunchtijd een verkennend loopje over de Ryusdaelkade om daarna eens wat reviews te bekijken. Vanaf 119 (waar Ana (Mold) zat gezien het bordje op het raam had met haar naam) stond er een paar ramen verder (123, 125 of 127 zo op de kaart te zien) een mooie slanke dame, rode lippen (lipstick), bruin lang haar met vanaf de schouders tot op de rug meer overgaand in geblondeerde uitloop. Weet iemand wie zij is?

Commentaar

• Weet iemand iets over de damen Amsterdam - De Pijp, Ruysdaelkade 127 rts

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door Ladieslover93 Bekijk bericht
                    Gisteren (maandag) rond lunchtijd een verkennend loopje over de Ryusdaelkade om daarna eens wat reviews te bekijken. Vanaf 119 (waar Ana (Mold) zat gezien het bordje op het raam had met haar naam) stond er een paar ramen verder (123, 125 of 127 zo op de kaart te zien) een mooie slanke dame, rode lippen (lipstick), bruin lang haar met vanaf de schouders tot op de rug meer overgaand in geblondeerde uitloop. Weet iemand wie zij is?
                    https://www.hookers.nl/forum/raampro...s-chantal-roem

Rdk 125 lks , wij zien de recensie gaarne tegemoet.
                    Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Commentaar

• Al twee avonden Valentina niet gespot, ruysdaelkade 141, iemand enig idee??

Commentaar

• Vandaag op rdk 119 lks een dame in gewone kleren voor de ramen! Donkere broek aan...nog nooit gezien! Donkerbruin haar. Iemand enig idee? Heel vriendelijk keek ze niet...

Commentaar

• Ragazza di 26 anni..dice di chiamarsi Mia.. viene dalla svezia.. quartiere de wallen.. stradina oudekennissteeg..

Commentaar

• Ragazza svedese..dice di chiamarsi Mia.. non mi ricordo bene però se è quello il sup vero nome..
                            26 anni..capelli biondi non molto lunghi.. seno grande.. lei bellissima..qualcuno può aiutarmi?

Commentaar

• Wil je alles weten over de hoerenbuurt de Ruysdalekade,maar ook andere leuke verhalen uit de buurt kom dan op 23 maart naar Amsterdam Cafe Hermes ,hoek Ceintuurbaan,hoek Dusartstraat.

Commentaar

• Gisteravond weer eens op de wallen, was lang geleden dat ik in de avond ben gaan buurten. Veel bekende gezichten, Sienna/Sissi in de Tromp op 5-6. Aia in de OKS op 3-2, Paula ook niet weg te denken op de hoek van de Dollebegijnen en veel bekende gezichten waar ik de naam niet van ken. Zoals het mooie kleine meisje met kort blond haar in de Stoof op 7, wie is dat? Zag nog een leuke blonde met een wit topje en kort schots rokje in de Molensteeg op 14-2 met goede vormen, voor 50 alleen pijpen vertelde ze me... Iemand die weet wie dat is? En dan nog een brunette met een zwart topje en zwart broekje in de OZA op 74-3 (rechterdame, niet de linker) iemand die weet wie dat is? Kwam een Aziaat bij haar naar buiten, en die moest nog de extra's afrekenen met hulp van de pinautomaat direct naast de deur. Grappig te zien, maar ben bij niemand binnen geweest, vond het jammer dat er meer en meer 100 euro dames hun diensten aanbieden. Maar, ze hebben een punt met al die hordes toeristen.

Commentaar

• Weet iemand wie deze dame (Ruysdaelkade) is: https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-o.../526899-carina
                                  Ik kan er niets over vinden.

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door LPS Bekijk bericht
                                    Weet iemand wie deze dame (Ruysdaelkade) is: https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-o.../526899-carina
                                    Ik kan er niets over vinden.
                                    https://www.hookers.nl/forum/raampro...bov-lks-karina

Dit kan ik vinden over een Karina op de Ruysdael. Maar zal ook wel even kijken morgen.

Commentaar

• Sprak vandaag op de Wallen bij Bethlemsteeg 10 een Nederlandse Jeniffer aan, licht bruinhaar misschien wel donkerblond uit Tilburg zegt ze te komen. Maakte nog een grapje dat ze een Haags accent heeft, want vroeg wat krijg ik voor 50: Een lekkeruh beurt ken je krijguh. Iemand idee wie ze is?

Zocht ook naar Sunny maar tijd niet gezien iemand?
                                      Marcella was er wel weer op de Molensteeg 59-2 met een fluo gele badpak en zwarte hakken, blijft overdag toch de topper voor mij.

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door Ongetemd Bekijk bericht
                                        Sprak vandaag op de Wallen bij Bethlemsteeg 10 een Nederlandse Jeniffer aan, licht bruinhaar misschien wel donkerblond uit Tilburg zegt ze te komen. Maakte nog een grapje dat ze een Haags accent heeft, want vroeg wat krijg ik voor 50: Een lekkeruh beurt ken je krijguh. Iemand idee wie ze is?

Zocht ook naar Sunny maar tijd niet gezien iemand?
                                        Marcella was er wel weer op de Molensteeg 59-2 met een fluo gele badpak en zwarte hakken, blijft overdag toch de topper voor mij.

Onderstaande recensies zijn van Jennifer , 1 dag in de week in de Hunsestraat , Den Haag

https://www.hookers.nl/forum/raampro...3-jennifer-ned
                                        Een tevreden naaier,
                                        Is geen onrustzaaier.

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door De flepper 2.0 Bekijk bericht

Onderstaande recensies zijn van Jennifer , 1 dag in de week in de Hunsestraat , Den Haag

https://www.hookers.nl/forum/raampro...3-jennifer-ned
                                          Thanks ik had het al gevonden.
                                          Heb jij Sunny of Micky nog recent gezien?

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door Findus
                                            En dan nog een brunette met een zwart topje en zwart broekje in de OZA op 74-3 (rechterdame, niet de linker) iemand die weet wie dat is?
                                            waarschijnlijk Lucy ex Alkmaar .. ?

blondje Stoofsteeg zie bij Amalia

vanmiddag geen Sunny of Micky in La Vie , denk dat de dames een chauffeur hebben.

Die Jennifer Bethlehem 10 heb ik ook gezien