Amsterdam Algemeen

Inklappen
Dit is een sticky onderwerp.
X
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Amsterdam Algemeen

Amsterdam Algemeen

afgelopne zondag(25-07-2004) bij anna geweest. was weer haar eerste dag nadat ze op vakantie was geweest.
    Ze was in ieder geval weer als vanouds!!!!

Commentaar

Kan er mij iemand zeggen of lekkere anna nog werkt in La Vie en Rose en zo ja welke dagen en uren, ik kom van belgie en het is nogal ver om voor een gesloten deur te staan, ze heeft mij vroeger haar telefoon nr gegeven maar deze werkt blijkbaar niet meer, heeft iemand haar nieuwe nummer?

Commentaar

Re: Wallen, La Vie en Rose k8, Anna (uitstekend)

Anna werkt niet op maandag en is doordeweek tussen 14:00 en 19:00 uur aanwezig. Behandel deze dame met respect. Het is een toppertje.
        Wie de kut niet scheert is de beurt niet weert !

Commentaar

Re: Wallen, Dollebegijnensteeg 7-4, Sonja (Bulg) (goed)

Waar is ze eigenlijk gebleven?
          Want ik heb de afgelopen 2 dagen lopen zoeken maar ik zie haar niet meer.

Commentaar

Re: Sigelgebied, Korte Kolksteeg , ? (voldoende)

Oorspronkelijk geplaatst door samanthafox
            Hoe kom je erbij, het is toch wel normaal als iemand ervaring mee heeft wil ik het graag weten of het de moeite waard is!
            Voor de duidelijkheid: de recensietopics zijn uitsluitend bedoeld voor het beschrijven van ervaringen bij dames die je ook daadwerkelijk hebt bezocht.

Zie ook deze huisregel: http://www.hookers.nl/faq.php?faq=ho...hookers_faq_23
            Berichten te plaatsen waarin je om ervaringen van een dame vraagt, uitsluitend deze berichten plaatsen bij: Wie heeft ervaring met..? http://www.hookers.nl/forumdisplay.php?f=64

We willen hiermee nog wel soepel omgaan, wanneer je je vraag stelt in de rubriek "Geouwezwam". Maar een topic met alléén maar een vraag wordt snel verwijderd, dan wel alsnog verplaatst naar "Geouwezwam".
            Re: Geouwezwam

Oorspronkelijk geplaatst door Frosty Freezer Bekijk bericht
            Wat doen we eigenlijk met dames zonder vaste kamer? Zaterdagavond Nicole bezocht, een puntgaaf 19 jarig Bulgaars dametje die zaterdagavond op OKS 3-1 (de kamer van Jennifer Cuty) stond, wit setje aan. Maar ze vertelde dat ze geen vaste kamer had en elke dag of week weer ergens anders stond.
            Dames zonder vaste kamer krijgen vaak toch één adres in onze lijst. Meestal proberen zij een kamer te vinden in een straat of buurt waar zij het liefst staan. Ik bedoel, zowel Molensteeg als Dollebegijn kom je toch zelden tegen...

Niet iedereen wil of kan zes dagen achter elkaar werken. En gelukkig is dit nog steeds mogelijk. Van sommige dames weet ik dat zij een rooster hebben, waarbij ze de vrije dagen van collega’s waarnemen. Het betreffende topic geeft dan meer informatie.

Alleen Lucy heeft op dit moment een ruimere adressering. Maar we proberen dit zoveel mogelijk te voorkomen.
            Laatst gewijzigd door HKRS-admin; 22-11-17, 08:48.

Commentaar

Wat doen we eigenlijk met dames zonder vaste kamer? Zaterdagavond Nicole bezocht, een puntgaaf 19 jarig Bulgaars dametje die zaterdagavond op OKS 3-1 (de kamer van Jennifer Cuty) stond, wit setje aan. Maar ze vertelde dat ze geen vaste kamer had en elke dag of week weer ergens anders stond.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door OldAmsterdam
                Dames zonder vaste kamer krijgen vaak toch één adres in onze lijst. Meestal proberen zij een kamer te vinden in een straat of buurt waar zij het liefst staan. Ik bedoel, zowel Molensteeg als Dollebegijn kom je toch zelden tegen...

Niet iedereen wil of kan zes dagen achter elkaar werken. En gelukkig is dit nog steeds mogelijk. Van sommige dames weet ik dat zij een rooster hebben, waarbij ze de vrije dagen van collega’s waarnemen. Het betreffende topic geeft dan meer informatie.

Alleen Lucy heeft op dit moment een ruimere adressering. Maar we proberen dit zoveel mogelijk te voorkomen.
                Er zijn ook dames met weliswaar niet 1, maar toch wel 2 (of zelfs meer) vaste adressen, hetzij vanwege het door OldA'dam genoemde rooster, hetzij omdat ze 2 shifts draaien met overdag vast adres A en 's avonds vast adres B. Een oplossing kan zijn om 1 van die 2 een closed topic te maken met slechts 1 bericht waarin uitsluitend een link naar het andere topic. Dan kunnen de naslag-lezers en recensie-schrijvers in spé zo'n dame d'r topic makkelijker vinden vanuit de alfalijst.

Die Lucy is idd niet te adresseren, werkt zowel overdag als 's avonds, laatst zag ik haar op OZA 50. Deze Veronica zie je ook nog steeds all over the place. Molensteeg is zo ongeveer de enige straat waarin ik beide dames nog nooit gezien heb.

Commentaar

Regelmatig zie je gezinnen met nog jonge kinderen over de Wallen lopen. Je vraagt je soms af waarom. Misschien als onderdeel van de opvoeding? Toch hoor je af en toe aardige reacties. Gisteren sta ik even aan de deur met Melissa (Trompettersteeg) te kletsen. Komt er een gezin aan, onder wie een meisje van niet ouder dan zeven. Zodra dat meisje Melissa ziet, roept ze spontaan: “Heee, da’s cool !” Iedereen lachen.

Ik heb ook wel eens een moeder aan haar dochtertje horen vertellen dat al die meisjes in bikini tegen betaling met mannen knuffelen, want “Iedereen heeft wel eens een knuffeltje nodig !”

Commentaar

Parkeren in Amsterdam

Parkeren in Amsterdam

In het centrum bevinden zich meerdere parkeergarages, o.a. Bijenkorf P garage (± € 5 per uur) of De Kolk op de Nieuwezijds Voorburgwal. Het is dan ca. 5 minuten lopen naar de Wallen of het Singelgebied.

Of parkeren in Amsterdam-Noord en dan de pont pakken = gratis.
                    Wat is de beste oplossing als je heel de dag in Amsterdam moet parkeren ?

5 eur per uur is toch wel heel erg veel dus dat is geen optie om heel de dag te parkeren.

Waar precies is het dan gratis parkeren in Amsterdam Noord ?
                    Zijn er nog andere plaatsen waar je gratis kan parkeren ? Zoniet waar kan je dan het goedkoopst parkeren ? Wat is de beste oplossing om zo goedkoop mogelijk te parkeren en zo dicht mogelijk bij de Wallen ?

Commentaar

Goedkoop parkeren kan gewoonweg niet in Amsterdam.
                      Waarom neem je niet de trein als je toch de hele dag moet parkeren.
                      Ik weet niet uit welke richting je moet komen, maar misschien is het een optie om in één van de plaatsen rondom Amsterdam te parkeren in de buurt van een NS station. (altijd goedkoper of zelfs gratis) Je bent dan zo met de trein in het centrum van A'dam.
                      Succes

Commentaar

Parkeren in Amsterdam

Parkeren in Amsterdam

In het centrum bevinden zich meerdere parkeergarages, o.a. Bijenkorf P garage (± € 5 per uur) of De Kolk op de Nieuwezijds Voorburgwal. Het is dan ca. 5 minuten lopen naar de Wallen of het Singelgebied.

Of parkeren in Amsterdam-Noord en dan de pont pakken = gratis.

5 eur per uur is toch wel heel erg veel dus dat is geen optie om heel de dag te parkeren.

Zijn er nog andere plaatsen waar je gratis kan parkeren ? Zoniet waar kan je dan het goedkoopst parkeren ? Wat is de beste oplossing om zo goedkoop mogelijk te parkeren en zo dicht mogelijk bij de Wallen

Commentaar

Noord, gratis, gratis pont naar CS nemen.
                          http://www.parkeren-amsterdam.com/noord
                          http://maps.google.nl/maps?f=q&sourc...,0.013937&z=17
                          Arena, 6 euro per dag inclusief 5 OV retourtjes naar Centrum.
                          http://www.bereikbaar.amsterdam.nl/l...21&p_en_r=true
                          etc. etc.
                          http://www.google.nl/#hl=nl&expIds=1...89930c65635c49

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Frosty Freezer Bekijk bericht
                            Noord, gratis, gratis pont naar CS nemen.
                            Arena, 6 euro per dag inclusief 5 OV retourtjes naar Centrum.
                            http://www.bereikbaar.amsterdam.nl/l...21&p_en_r=true
                            Dezelfde constructie van de Arena geldt ook voor Sloterdijk, 6 euro per dag, gratis retourtjes naar de binnenstad. Maar ik neem niet aan dat je naar de Wallen die vijf retourtjes nodig hebt voor de kinders .
                            Wat ik zelf nog weleens doe is de auto ergens in de omgeving van het Osdorpplein neerzetten. Niet direct bij de winkels, dat kost geld, maar in de omliggende straten en dan op lijn 1 spring. Het Osdorpplein is 1 lange rechte weg vanaf de ring west (Lelylaan). Eruit bij de Neuwezijds Kolk, eerst even kijken of er wat moois zit rond de Spuistraat (links uit de tram) en dan eventueel naar de Wallen (rechts uit de tram).

Tsja, het is er niet leuker op geworden, waar is de tijd gebleven dat je gewoon op het Centraal (perron 1, of was het nou perron 2?) parkeerde, effe naar binnen via de PTT of bij de Kamer van Koophandel waar ze in het weekend altijd zo vriendelijke waren de slagbomen omhoog te laten staan. En als dat niet lukte, gooide ik 'm gewoon bij Vrieshuis Amerika voor de deur. Iets verder lopen maar ook voor nop parkeren. Nou betaal je daar geloof ik ook al 4 euro per uur in de parkeergarage.

Commentaar

Re: Parkeren in Amsterdam

Oorspronkelijk geplaatst door awakey Bekijk bericht

Zijn er nog andere plaatsen waar je gratis kan parkeren ? Zoniet waar kan je dan het goedkoopst parkeren ? Wat is de beste oplossing om zo goedkoop mogelijk te parkeren en zo dicht mogelijk bij de Wallen
                              Wat je ook kunt doen is bij de Arena parkeren.Onder het stadion is een parkeergarage.Daar kun je voor 6,00 euro per dag parkeren en je krijgt dan bij de balie ook nog een kaartje per persoon voor de trein of metro naar het centrum.
                              Voor 6,00 euro per dag kun je 24 uur parkeren,is heel voordelig voor zo n grote stad.Wat wil je nog meer.
                              Zo doe ik het als ik naar Amsterdam ga.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door kutjelikken90 Bekijk bericht
                                Wat je ook kunt doen is bij de Arena parkeren.Onder het stadion is een parkeergarage.Daar kun je voor 6,00 euro per dag parkeren en je krijgt dan bij de balie ook nog een kaartje per persoon voor de trein of metro naar het centrum. Voor 6,00 euro per dag kun je 24 uur parkeren,is heel voordelig voor zo n grote stad.Wat wil je nog meer.Zo doe ik het als ik naar Amsterdam ga.
                                Oorspronkelijk geplaatst door JamesG Bekijk bericht
                                Dezelfde constructie van de Arena geldt ook voor Sloterdijk, 6 euro per dag, gratis retourtjes naar de binnenstad.
                                Ik ga dit best doen denk ik maar waar is het beste Arena of Sloterdijk ?

Op spaklerweg waar ook een metrostation is zou ja gratis kunnen parkeren en is ook nabij Powerzone en Amstelstation. Iemand hier ervaring mee ?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door awakey Bekijk bericht
                                  Ik ga dit best doen denk ik maar waar is het beste Arena of Sloterdijk ?

Op spaklerweg waar ook een metrostation is zou ja gratis kunnen parkeren en is ook nabij Powerzone en Amstelstation. Iemand hier ervaring mee ?
                                  Ik weet niet of je op Spaklerweg de hele dag zo kunt parkeren. Een auto kraken is daar denk ik ook makkelijker dan Arena en Sloterdijk (bewaking/camera's). In het weekend lukt het nog wel, doordeweeks parkeert er volgens mij veel kantoorpersoneel.
                                  Of je in de ArenA parkeert of Sloterdijk hangt er vanaf waar je vandaan moet komen.
                                  ArenA is vanaf A2 en A1 handiger. Als je uit de richting Den Haag komt of uit Coentunnel is Sloterdijk makkelijker. Vanaf Sloterdijk zit je wel iets sneller op CS.

Commentaar

als ik een keertje in adam kom uit het hoge noorden dan parkeer ik altijd de auto bij station zaandam en is daarna nog een kleine 15 met trein naar cs misschien is dat een optie

Commentaar

Nog meer ****enpanden op Wallen verdwijnen
                                      Ruim zestig panden op de Amsterdamse Wallen en in het Singelgebied verliezen hun prostitutiebestemming. Daardoor mag in deze gebouwen in de toekomst geen prostitutie meer worden bedreven.
                                      Het bestuur van het stadsdeel Centrum heeft dinsdag ingestemd met een nieuw bestemmingsplan waarin dit staat, zo maakte een woordvoerder bekend.

In de toekomst houden alleen nog panden op de Oudezijds Achterburgwal en aanliggende stegen (Wallen) en de Oude Nieuwstraat en omgeving (Singelgebied) hun prostitutiebestemming. Op plekken als het Oudekerksplein en de Geldersekade verdwijnt die.

Het wijzigen van het bestemmingsplan is onderdeel van het project 1012, waarmee de gemeente de oude binnenstad wil transformeren. Zo wil zij onder meer het aantal bordeelramen en coffeeshops terugdringen. Van de oorspronkelijke 477 bordeelramen moeten er 293 overblijven. De gedachte hierachter is dat het dan beter mogelijk is om toezicht te houden op de prostitutiebranche. Een van de doelen van 1012 is het tegengaan van zaken als witwassen en vrouwenhandel.

In totaal verliezen 62 panden hun prostitutiebestemming. Daarvan liggen er 52 op de Wallen en tien in het Singelgebied. In 31 van deze gebouwen vindt al geen prostitutie meer plaats omdat woningcorporaties ze hebben opgekocht of omdat de eigenaren er zelf mee zijn gestopt. Met het nieuwe bestemmingsplan is er in de toekomst definitief geen prostitutie meer mogelijk.

In de overige panden zitten nu nog prostituees, maar die moeten daar in de toekomst weg. Het nieuwe bestemmingsplan geeft de gemeente de mogelijkheid om de eigenaren van deze gebouwen te onteigenen. Amsterdam ziet dit echter als allerlaatste optie. De gemeente gaat eerst proberen hen over te halen om hun panden te verkopen of er andere activiteiten in te ontplooien.

Het besluit van het bestuur van Centrum is overigens nog maar een eerste stap in het wijzigen van het bestemmingsplan. De centrale gemeente en de stadsdeelraad moeten er ook nog over oordelen. Daarnaast komt er ook nog een inspraakprocedure. Het nieuwe bestemmingsplan moet in de eerste helft van volgend jaar een feit zijn.

AT5/het Parool

Commentaar

Amsterdamse kameraden, weet iemand iets over dit?
                                        Een week geleden, het zal zaterdag 12 maart rond 19:00 zijn geweest, was ik toevallig in de Oude Nieuwstraat, niet aan het wandelen maar alleen omdat ik ergens in de buurt moest zijn en het is altijd leuker om door een raamstraat te lopen. Rond die tijd waren bijna alle gordijnen dicht maar pakweg halverweg de straat tikte iemand op een raam en toen ik keek, zag ik een wat oudere dame, lonkend ... en achter haar iemand met een fototoestel gericht op de straat.
                                        Moet ik zorgen maken? Komt mijn foto in de krant te staan, of bij de politie of...? Niet dat ik iets te verbergen heb, maar toch...
                                        Thalysman
                                        Dans le jardin de plezier il y a une belle rose...

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door thalysman Bekijk bericht
                                          Moet ik zorgen maken? Komt mijn foto in de krant te staan, of bij de politie of...? Niet dat ik iets te verbergen heb, maar toch...
                                          Ja, de politie houdt een zgn. smoelenboek bij... En omdat alle 74 Amsterdamse pooiers daar al in staan, komen nu de potentiële klanten aan de beurt... Wordt automatisch gekoppeld aan je EPD en je OV-chipkaart, dus ontkennen helpt niet... Allemaal in opdracht van Fleur Agema...