Chantal (Col), Amsterdam - Singelgebied, Singel 43 sous rts

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Chantal (Col), Amsterdam - Singelgebied, Singel 43 sous rts

Vandaag even op het Zandpad wezen kijken. Er stond niet zo heel veel dus uiteindelijk gekozen voor nr:116-4.
    Haar naam was volgens mij anna maar ben hier niet zeker van, leuke meid om te zien met een mooi verguur. Bij binnenkomst direkt 3 kussen en ff netjes voorstellen.Op bed doet ze er wel meteen een rubber omheen en begint je dan heerlijk te pijpen waarbij ze haar lichaam zo draait dat je overal lekker bij kon.
    Daarna is ze bovenop komen zitten en deed er alles aan om alles zo ver mogelijk binnen te krijgen (21cm)
    Of ze kan goed faken of ze genoot er zelf ook van, wat ik zelf denk. Bleef nog even lekker op je liggen na het klaarkomen en dan rustig aankleden en nog even een babbeltje gemaakt.

Ik hou er niet van om een 10 te geven maar deze dame komt wel erg dicht in de buurt van een 10.

Groetjes longed

Super dame mooie colombianse, stevige borsten, kussen strelen, lieve woordjes in het spaans, geen
    glijmiddel nodig.

tegen je aanrijden zonder pijpen met likken en strelen
    en echt klaarkomen, zelden zo lief mee gemaakt.

blue eyes

Commentaar

Re: Utr., Zp 116-4, Anna

Een paar maanden geleden bij haar geweest. Was toen wel aardig maar alles erg gehaast. Vanmorgen met haar afgesproken, dat het nu wat rustiger aan zou gaan, waarop zij me verraste met de lekkerste vrijpartij die ik ooit gehad heb. Eerst zoenen en strelen, vervolgens heerlijk pijpen en likken waarna ik haar mocht beffen, standje 69 tot ik echt op springen stond en vervolgens op mij rijdend afgemaakt.

Ze is mooi en lief en heeft een onwaarschijnlijk mooi lichaam. Vanaf de straat valt ze minder op en gelukkig maar, in de rij staan is ook maar niks. Dit is echt zo'n geheim dat je alleen met liefhebbers deelt.

NB formulier verkeerd ingevuld: Ze was op alle punten uitstekend

Commentaar

Re: Utr., Zp 116-4, Anna (uitstekend)

Vanmorgen ook even binnengewipt. Ik kom vaker 'smorgens op het pad, maar haar had ik nog nooit gezien. Haar naam is Anita, zo stelde zij zich voor, maar voor de rest voldoet ze geheel aan de beschrijving van mijn mede-wandelaars.
        Leuke meid, keurig verzorgd alles tip top in orde. Ik ga hier vaker komen denk ik.
        Ze werkt van ma t/m za van 09.00 uur tot 16.00/16.30

Commentaar

Ben vanmiddag weer bij Anita geweest. Alles was weer grote klasse. Wat een genot deze supervrouw. Anita is echt wat je noemt een frisse meid die ieder moment van de dag overal fris ruikt, voelt en smaakt. Ze doet absoluut niet aan riskante dingen.

Commentaar

Aan deze dame mag wel weer eens aandacht besteed worden. Is erg vriendelijk en vrijt heerlijk. Kortom een toppertje. Mijn vaste bootjes? 114 en 116!
            schiet vaak raak.

Commentaar

Medewandelaars,

Zonet bij deze mooie vrouw geweest en, is erg goed bevallen lekkere pijpbeurt gehad en werd lekker gekust de hele tijd en dan weer neuken en dan weer pijpen deze meid weet van geen ophouden krijg alweer een harde als ik eraan denk
              Doet niet moeilijk over tijd of bijbetalen goede sex voor een goede prijs zonder gezeur ga haar zeker vaker bezoeken wordt vervolgd.
              Groetjes Hans
              ik ben onverzadigbaar

Commentaar

Laats weer deze dame bezocht en het was weer smullen ik werd eerst weer lekker opgewarmd en gekust over mijn lichaam tot mijn leuter weer helemaal kwaad was daarna begon ze weer lekker te pijpen waarna ze mijn pik begon te berijden en ik uiteindelijk weer brullend klaarkwam.
                Wandelaars dit is een topper en inmiddels een vaste bezoeker van haar echt een aanrader.
                Groetjes Hans
                ik ben onverzadigbaar

Commentaar

Het enige probleem dat ik met Anita heb, is dat ik telkens weer smoorverliefd op haar word. Daarom moet ik mijzelf dwingen om af en toe een tijdje niet naar haar toe te gaan en mijn heil bij andere dames te zoeken. Als de verliefdheid dan weer wat afgenomen is, kan ik het er weer op wagen, tot ik na een drie- tot viertal bezoeken weer smoorverliefd ben en het verhaal opniew begint.

Zo was ik afgelopen vrijdagmiddag weer bij haar na drie weken niet te zijn geweest. Direct bij binnenkomst begon ze me te omhelzen, zoenen en knuffelen. De manier waarop ze dit doet, maakte me gewoon gek. Alles kwam in oorlogstoestand en toen ze dit merkte, begon ze me uit te kleden en staand tegen me aan te wiebelen, waardoor mijn hele lijf begon te reageren op haar aanrakingen. Vervolgens draaide ze zich om en kwam met haar achterkant tegen me aan staan. Ik voelde haar perzikzachte huid werkelijk overal en kon haar voorkant en - gevel strelen.

Op het laatse moment voor ik van genot en verlangen door mijn kieën zakte, ben ik op bed gaan liggen, waar we elkaar overal streelden en kusten. Op een goed moment explodeerde ik bijna en moest ik het in missionaris afmaken. Wel jammer, maar het voorspel was zo heerlijk dat ik anders op het droge gekomen was.

En dat is Anita... waar bijna alle dames zonder voorspel wat onverschillig aan je leuter gaan trekken en sabbelen, heb ik bij Anita een echte GFE. Of eigenlijk is ze veel beter...had maar ooit zo'n girlfriend (gehad).

Wat Anita ook beter maakt daan vele anderen, is dat ze een hele beschaafde en lieve vrouw is. Ik kan er alleen maar van dromen dat ze ooit....

Commentaar

Dit is echt een toppertje. Keurig verzorgd meisje, mooi glad geschoren dus een genot om te beffen. Hoewel het al weer heel lang geleden is dat ik haar heb bezocht, herkende ze mij meteen. En wist mij te vertellen dat ik al eerder bij haar geweest was. DAt was aan de recensie te zien ruim twee jaar geleden. Maar ze blijft lekker en beschaafd. Een heelrijk half uur gehad met haar, ja ze ziet me vaker terug.

Commentaar

Utr., Zp 116-4, Anna (uitstekend)

Vandaag voor de derde keer in twee weken bij Anita geweest. Ze vroeg zich af waarom er niet meer over haar op hookers werd geschreven. En vroeg of ik nog wat wilde schrijven. Nou, voor mezelf sprekend...ze heeft het al veel te druk en een uur moeten rondrijden voor haar gordijn open gaat is zeker geen uitzondering. Dus ik ga niemand meer aanraden naar Anita te gaan...straks kom ik helemaal niet meer aan de beurt.

Alle gekheid op een stokje...Anita je bent de lekkerste en liefste van allemaal!! Ik ben nu bijna 5 jaar vaste klant bij je en op ons lustrum gaan we lekker uit eten!

Commentaar

Ik was al een flinke tijd niet meer in Utrecht geweest. Deze lieve dame herkende mij en mijn auto meteen. En dan is er geen houden meer aan.
                        Dit is echt 1 van de verborgen schatten van het pad. Altijd opgewekt, lief en vooral sexy en zwoel.
                        Blij dat ik weer eens in de buurt was.
                        schiet vaak raak.

Commentaar

Lieve Anita,

Ik weet niet of je dit leest, ik hoop het wel.

Wij hebben al vijf jaar een 'relatie'. Ik ben een aantal keren per maand bij je en heb dan de beste sex ooit. Vandaag was ook weer geweldig, zoveel passie hoort voor mij alleen bij jouw.

Ooit bracht ik je naar het station, en ook toen was het geweldig tussen ons.

Vandaag stelde je een aantal vragen, die veel betekenden.

Lieve Anita, ik zou niet weten wat ik zonder je zou moeten.

Commentaar

Gisteren sinds lange tijd weer eens op het pad geweest. Zij springt er echt uit. Moest even wachten maar dan heb je ook wat. Echte vurige passie. Ik wou dat ze meer bij mij in de buurt kwam werken
                            schiet vaak raak.

Commentaar

Altijd vrolijke Colombiaanse, in voor alle vormen van gezonde verwenning.

Fantastische aanwinst voor onze nationale Trots: Het Z&Pad, geen opmerkingen, slechts vermelding van een lange staat van ultieme en goddelijke dienst, de dagelijkse glimlach incluis.

Una Rico Massage? Si, Por Favor! Deze dame is GOUD in alle opzichten dus behandelen naar haar waarde: koesteren dus.

Heren WandelAars: vermeld deze dame in positieve vorm waar mogelijk want ze verdiend het absoluut om vermeld te worden met alle liefde voor het vak. #1

L.
                              Wat je denkt dat je gaat krijgen is al de basis voor de teleurstelling die erna volgt: nix verwachten is alles gewonnen :-)

Commentaar

Moest vanmorgen in de buurt van Utrecht zijn en dacht zal maar eens op het zandpad gaan kijken.
                                Had me natuurlijk voorbereid en gezocht op dames die smorgens aan het "werk" zijn.
                                Zodoende bij Anna terecht gekomen ,ik kan zeggen er is geen woord gelogen aangaande haar diensten.
                                Het zou wenselijk zijn dat er van zulke dames meer waren,haar service is geweldig.
                                kan er niet anders van maken.

zij ziet mij zeker een keer terug.

Commentaar

Re: Utr., Zp 116-4, Anna(uitstekend)

Wat een vriendelijke dame, heerlijke seks gehad, het klikte direct, mede dankzij mijn (beperkte) Spaans. Mooi gezicht, dame is inmiddels halverwege in de dertig. Dat is alleen maar een voordeel, levenservaring geeft betere seks, en...inmiddels ben ik, halverwege de vijftig, ook niet de jongste meer...Verbaast mij dat deze Anna, met al een lange staat van dienst, zo weinig posts krijgt hier. Topvrouw!

Commentaar

Vrijwel iedere week bezoek ik dit toppertje, wie op zoek is naar lief, maar toch ook geil, en echte GFE seks, is bij Anita aan het juiste adres. Ik ga niet in details treden, zo intiem voelt ons contact, maar het is allemaal ver boven gemiddeld, wat en hoe Anita haar werk doet. Ik vergeet regelmatig mijn geld te pakken, aan het einde van weer zo'n heerlijk uur, pas op het laatst herinner ik me dan weer dat het toch een betaalde afspraak is, maar zo voelt het niet. Met plezier leg ik dan discreet mijn geld neer op haar tafeltje, wetende dat iedere euro het waard was. Anita werkt helaas maar korte dagen, zo tusen half elf en half vijf, maar de prijs kwaliteitsverhouding is helemaal in orde. Moge Anita nog lang haar heerlijke vrouwelijke lichaam en haar sprankelende persoonlijkheid ter beschikking stellen aan ons gelukkige wandelaars. Gracias mi amor!

Commentaar

Je slaat de spijker op zijn kop. Ik ben wel eens echt vergeten te betalen...pas bij het volgende bezoek vroeg ze er heel vriendelijk naar. Ik kom al bijna 8 jaar wekelijks en soms vaker bij haar. Nu begreep ik van Anita dat jij en ik ook wel in haar lijstje favorieten staan en dus waarschijnlijk een nog betere behandeling krijgen dan de doorsnee klant, sterker nog ze heeft me uitzichzelf gezegd me te willen blijven zien nadat ze ooit gestopt zou zijn met werken. Natuurlijk is dat ook een klantenbinder, maar ze leek het te menen. Ze is mijn vriendinnetje die ik een kleine vergoeding geef voor alles wat ze voor me betekent, ipv een dvp die zo snel mogelijk zo weinig mogelijk doet voor zoveel mogelijk geld. Ik ken er eigenlijk maar een die net zo is, en die naam heb ik je al gegeven via de im.

Commentaar

Deze heerlijke, lieve, sexy maar ook uiterst sympathieke (een zeldzame combinatie) dame is voor en week of zes weg. Feliz viaje mi amor!

Commentaar

Heeft iemand iets van haar vernomen? Ze zou al terug moeten zijn van vakantie en reageert niet op telefoon of sms, voor haar heel ongebruikelijk. Is ze 'verdwaald', telefoon verloren, of...?

Als Anna door de gemeente verjaagd is uit Utrecht, ga ik persoonlijk de politiek in om haar terug te halen!