Wallen, Dollebegijnensteeg 9-1 (vanaf gracht), Kristina (Bulg)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Wallen, Dollebegijnensteeg 9-1 (vanaf gracht), Kristina (Bulg)

Krasimira: Bulgaars, slank, kleine stevige borstjes, kort blond haar.
    "Suck, fuck, three positions, fifteen minutes". Veel meer Engels spreekt ze niet.
    Voor het condoom er op gaat eerst wat met elkaar geknuffeld.
    Pijpen is voorzichtig, maar duurt lekker lang.
    Bij het neuken in de missionaris doet ze goed mee en kijkt je leuk aan.
    Behoefte aan meer standjes heb ik niet.
    Lieve, zachtaardige dame.
    Opinions are like assholes, everybody has one.

Re: 2p, p6 , Krasimira (uitstekend)

vanmiddag ook deze lieftallige dame bezocht en kan niets anders zeggen
    als mijn voorganger leuk lief meisje voor een heerlijke 20 min.
    theo
    wie zichzelf spaart krijgt nooit rente
    alleen huilebalken hebben spijt
    god create the world in 7 days
    day 8 he create bulgarian and romanian girls

Commentaar

Vanmiddag wandelingetje op de Dam - er was feitelijk geen moer te doen, dan toch , dat meiske op 2p p6 zag er lekker fris uit.

Ze keek met stralend aan, mooie lichtgroene ogen en een gaaf bekje - S&F 3 positions /35/15 - ze gaf me een hand en zei "Krasimiri" ik verstond eerst iets van Gelukkig Kertfeest of zo in het Roemeens , maar , nee, "da's Bulgaars" zei ze "en zo heet ik !"

Inderdaad een leuke ervaring , ze maakt geen haast , ik heb in hoofdzaak een beetje met haar gespeeld terwijl ze me vreugdevol aankeek. Ze is goed knuffelbaar en beetje vingeren is geen bezwaar - pijpen hebben we eigenlijk niet gedaan want ik vond het tijd worden mijn paal in dat gave gleufje te steken, en daar was niks mis mee. Je kan goed doorstoten en ze blijft je stralend aankijken. Zo voelde ik uiteindelijk 't gevoel gloren en heb ik keurig en ferm het rubbertje gevuld .....

Echt een meisje om mee verder te gaan - ze verstaat overigens vrijwel niets van wat je zegt maar ze kirt telkens vreugdevol yes of no , nog eens dat gave figuurtje bekeken veronderstelde ik dat ze wellicht 21 jaar was !

"18 years" zei ze , kijk eens aan , ouwe bok dat ik ben, en ze is 23 dagen op de Dam, helemaal vers ....
      Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Commentaar

vandaag was ze precies 25 dagen op de dam (zei ze) en dat wilde ik vieren met een klein bezoekje aan haar. Na mijn eerdere avontuur met Katie p3 k20
        Wederom voor het instaptarief ingestapt.

Ze is zoals al eerder omschreven erg zakelijk maar heb toch genoten van haar diensten. pijpen is oke alleen gaat ze zo zitten dat je nergens bij kan en niets kan zien. Zie toch graag hoe een dame aan mijn staaf slobbert

Neuken was lekker. cowgirl, doggy en gefinished in missio, Waarbij ze je lief aankijkt. Ze spreekt een enkel woord engels dus echt een conversatie komt er niet van. (daar kwam ik ook niet voor!)

Ben erg benieuwd naar haar vriendin van 2p p4. Ziet er lekker uit iemand ervaringen met haar??

Commentaar

Re: 2p, p2 , Krasimira (uitstekend)

Haar gisteravond bezocht. Lang pijpen (met) lekker in cowgirl afgemaakt. Goede service lief meisje. Ik mocht overla aan zitten. Echt een schatje

Commentaar

was vanmiddag weer 'es bij Krasimira, had haar vorige week ook al gezien , wat een lekker fris ding , kwam ik er toen weer achter dat dat Krasimira is ....

Vanmiddag leek alles donker , tot ik op gegeven moment een kerel n buiten zag komen , liep nog een snel rondje om het blok, steeds sneller , een minuut later was ze er nog en meteen maar toegeslagen ....
            Ze heeft nu een rose setje , en wat een prachtige lichtgroene ogen heeft ze toch , en wat lekker groot is ze, wat een puntgaaf grietje , 't is net of je bij bambi binnenstapt ....

Ze is goed knuffelbaar , koppies geven en en ze kirde vriendelijk, beetje vingeren is ook geen probleem, van 50 had ze in eeen beweging 15 terug , eenmaal op bed vrijden we nog wat , ik had er echt zin in, op m'n knieen zittend deed ze condoom om en begon te pijpen, jammer dat ik dan pijn in m'n benen krijg, dus ging ik op m'n luie rug liggen , dan zit je ook tegen haar ruggetje te kijken dus da's niet zo'n succes , door naar de missionaris , dat was subliem, zo'n puntgaaf grietje, toen ik moest gaan inhouden liet ik haar cowgirl doen, geen probleem maar ze sprong een beetje houterig op mijn paal , dat ging niet lukken zo want de juiste techniek beheerst ze niet , naar doggie dan , ik kon prachtig aanleggen maar moest toch ff een formidabele roffel produceren , ging perfect, dat prachtige bambireetje vast houden ... yipieeeeehhhhh , toch weer gelukt (hijg hijg tong n buiten )

ze sprong weer frank en vrolijk van het bed op terwijl ik voor pampus lag , maar langzaam aan kwam ik weer op spraak, ik vroeg nog weer of ze 20 of 19was , "EIGHTEEN" zei ze , jee , ze is nog steeds 18 , zijn we samen 80 , maar dat zei ik niet , ze was intussen ook wel een poosje n huis geweest , nou , dag Krasimira , "what a beautiful eyes you have" , ja , dat verstond ze wel, doet het altijd goed ....

noot voor de mod : ze is 18-21 , en 1,75 op de blote voetjes ....

Commentaar

Wat een heerlijk schatje is dit toch Krasimira heeft een lekker zacht schoolmeisjeslichaam en inderdaad hele mooie grote ogen. Rustig en zachtaardig meisje, spreekt niet veel Engels, maar ze is wel heel vriendelijk. Lekker pijpen en toen neuken in doggy. Kosten: 35 euro. Dit geld is absoluut welbesteed bij Krasimira.

Na afloop wastte ze zich goed, deed haar schattige pantoffeltjes weer aan en we namen met een paar zoenen afscheid Volgens mij doet ze alleen het "gewone werk" en ze is zeker niet kinky of zo. Je moet haar vooral met liefde behandelen!

Commentaar

Knappe en lekkere Bulgaarse. Wow. Mooie ogen toch. Verder goedlachs, jong, vriendelijk en heel lief. We spraken af voor 50 euro. Pijpen, neuken, standjes, en nog ietsje langer blijven.

Ze pijpte rustig en langzaam. Tijdens het pijpen mocht ik mocht overal aan zitten. Aan haar fraaie, maar bescheiden borsten, en ook aan haar lekkere poes. Inmiddels was ik al op volle oorlogssterkte en had ik trek gekregen in die heerlijke jongemeisjeskut. Toen ik haar vroeg om te stoppen met pijpen nam ze in cowgirlpositie op m'n erectie plaats. Het duurde even voor ik m'n pik helemaal in haar grotje had. Toen mijn Bulgaarse vriendinnetje begon te bewegen, duurde het ook even voor we het juiste ritme te pakken hadden. Daarna voelde alles echter veel vertrouwder en het was vertederend om te zien hoezeer dit jonge meisje haar best deed.

Na de cowgirl wilde ik wat actievers, en we schakelden over op doggy. Het voelde heerlijk om dit mooie meisje achterlangs te penetreren. Haar bilpartij was zacht als fluweel, en ik voelde me dankbaar dat dit schepseltje op mijn weg was gekomen. We neukten langzaam en beheerst, terwijl ik haar zalige billen voorzichtig heen en weer bewoog. Pas tegen het einde verstevigde ik m'n greep en voerde ik het tempo flink op. Nadat ik hevig schokkend in haar strakke poesje was klaargekomen, keek mijn lieve bedgenote me vrolijk aan. `Sweetheart, you are heaven!`, mompelde ik uit de grond van mijn hart. Ik geloof zowaar dat ze me verstond.

Zeker weten dat ik nog eens bij haar terugkom. Ze is mooi, lief en goed in seks. Wat wil een doorgewinterde wandelaar nog meer...

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door goodbar Bekijk bericht
                  Ze heeft nu een rose setje , en wat een prachtige lichtgroene ogen heeft ze toch , en wat lekker groot is ze, wat een puntgaaf grietje , 't is net of je bij bambi binnenstapt ....
                  Kijk, dat heb ik nou altijd al eens gewild, Bambi neuken, dus toen ik dit las heb ik besloten dat ik gauw maar weer eens naar de Achterdam moest. Vandaag kwam het er van. En ik had geluk, ze was er. Toen ik het open pleintje op wandelde stond daar een meisje dat in alle opzichten aan de beschrijvingen van Krasimira voldeed. Wat een ogen! Wat een lichaam! Wat een lekker ding! Ze had ook wel iets weg van Kim Clijsters, trouwens, qua oogopslag dan toch. Ik besloot om te gaan onderzoeken of ze net zo’n fameuze spreidstand kon als Kim.
                  Eerst nog even de vragen naar de bekende weg (Hoeveel etc) en ik mocht naar binnen.
                  We ontdeden ons van onze kleding en ik stak de loftrompet over wat een prachtig lichaam ze had. Zij betoonde daarvoor haar dank door mijn loftrompet in haar mond te nemen. Dat deed ze trouwens wel met haar rug naar me toe, maar bij haar is zelfs haar ruggetje al heel mooi en opwindend, en voor het overige lagen er langs alle kanten nog mogelijkheden om haar op haar typisch vrouwelijke plaatsen subtiel te beroeren. Het neuken was nog een gradatie beter, en in het bijzonder de doggy waarbij een belangrijke rol was weggelegd voor haar door mijn voorgangers ook al zo geroemde zachte billen.
                  Daarna weer het traditionele ritueel van het weer aankleden, waarbij inderdaad niet echt een vlot gesprek van de grond kwam. Maar ene belangrijke vraag beantwoordde ze wel, en naar mijn volle tevredenheid: ze is nog steeds 18

Met een grijns zo breed als dat ik in jaren niet gehad heb vertrok ik bij haar. Een aantal van jullie heeft me misschien wel gezien, ik was diegene die huppelend de Achterdam verliet.

Commentaar

Gisteravond bij haar geweest.
                    De vorige recensies kloppen volgens mijn bevindingen.
                    Het is een heerlijke meid met prachtige puntvormige borstjes. Ruim een handvol. Ze laat je lekker komen in haar strakke kutje en dat voor 35 Euro. Uiteraard alles veilig. Volgende maand gaat ze even terug naar Bulgarije. Maar ze komt terug heeft ze mij beloofd.
                    Der op of der onder

Commentaar

Afgelopen week weer een bezoekje gebracht aan de Achterdam. Het valt nog niet mee om het EK voetbal te combineren met m'n wandelactiviteiten en m'n jongeheer was intussen dringend toe aan wat afleiding. Toen ik wat gehaast langs de ramen liep, deed een mooie, jonge meid net haar gordijnen open. Ik herkende haar van een vorig bezoek en toen ze glimlachend de deur van haar peeskamertje voor me open deed, stapte ik direct naar binnen. Eigenlijk is dit mooie meisje misschien net iets te jong voor dit vak, bedacht ik me, en oogt ze net iets te onschuldig. Aan de andere kant is dat juist precies waar ik voor val. En voor dit soort morele bezwaren was het ook wel wat laat.

Net als de vorige keer was de seks met Krasimira geweldig. Ze is leuk en lief, en ze heeft een heerlijk lichaam. Het pijpen was prima, al deed ze dat op zo'n manier dat ik niet niet makkelijk bij haar borsten en billen kon. Onbewust, of - waarschijnlijker - met opzet? Dan heeft ze in elk geval snel bijgeleerd.

Na het orale gedeelte was het tijd om het eens een etage lager te proberen. Net als de vorige keer begonnen we met Krasimira bovenop. Geroutineerd en zonder enige gêne liet ze zich over me heen zakken. Daarna begon ze me als een volleerd amazone te berijden. Nee, onschuldig was deze mooie Bulgaarse al lang niet meer, maar het was heerlijk om te zien hoe dit lieve, jonge meisje zich over mijn mannelijkheid ontfermde.

Al na een paar minuten voelde ik dat ik mijn orgasme niet veel langer zou kunnen uitstellen. Terwijl ik me tegen mijn zin van haar los maakte, gebaarde ik dat ik ook nog even op z'n hondjes wilde. Gewillig kwam ze op handen en knieën voor me en probleemloos vond ik de weg achterlangs. Met haar zachte jongemeisjesbillen als ideaal stootkussen begon ik haar met lange en stevige halen te neuken. Het was geweldig. Seks zoals seks bedoeld is. Het toppunt van geilheid en lust.

Helaas was het allemaal veel te snel voorbij. Na een minuut of anderhalf was het gebeurd en kraaide mijn haan victorie. Toen ik me zwaar hijgend uit haar terugtrok, voelde het condoom zwaar van mijn genot.
                      Tijdens het aankleden wierp ze me een vrolijke en lieve blik toe, maar toen ik een gesprek met haar wilde beginnen bleek haar kennis van het Engels nog te beperkt. "See you next time", probeerde ik nog. Want een volgend bezoek is slechts een kwestie van tijd, denk ik.

Commentaar

't is al weer vorige week dat ik weer bij Krasimara was, eerst liep ik haar voorbij denkend, jeee , wat een lekker blond wijf in Krasimira's kamer , wie is dat nou weer ....
                        na nog een (snel) rondje zag ik aan haar lichtgroene ogen dat het Krasimira was , ze is nooit zo meteen van "hee ik ken jou" , ze staat nu op hakjes ipv haar pantoffeltjes, ze is ook lichter blond, met een soort vlechtjes er in , een dun wit setje , door haar broek zag ik haar sneetje , doet het altijd goed , waardoor ik meteen escaleerde ....
                        "Ja , ik ben er altijd hoor" , ze heeft duidelijk een piepstemmetje, de rest blijft de conversatie primitief , ze lijkt een beetje op die veulentjes die in de wei staan als ik naar Alkmaar tour , ze kijkt je ook vol verwachting aan , heb ik haar ff lekker beetje gevingerd, heb haar toen op haar knietjes gezet om te pijpen , geen probleem , toen neuken in dat gave spleetje waarbij ze je maar steeds met die grote vochtige ogen aankijkt , missionaris is ze uitstekend , beetje varieeren en heb toen meteen het rubbertje maar volgeschoten , was geen houden meer aan .....

ja , ze vertelde dat ze een maandje n huis ging ....

Commentaar

Wallen, Sint Annendwarsstraat 1-4, Krasimira (Bulg) (uitstekend)

Wie zag ik daar vanmiddag tegenover Sexieland , ja , een puntgaaf blondje , bleek een van m´n Alkmaar favotjes te zijn , Krasimira.

Krasimira heeft een mooie natural look, prachtig figuurtje , girl next door , ze is mooi lang en heeft glanzend lichtgroene ogen .... 18 jaar zegt ze , haar Engels wordt beter ....

Ze heeft het gehad in Alkmaar , in ieder geval ´s avonds , ze gaat niet meer terug. Haar vriendin Ani is naar de Ruysdaelkade , die kennen we ook ....

Ze was prettig verrast , wij het trapje op , mooie airconditioned kamer , 50 betaald en daar gingen we ....

Je kan horizontaal ff heerlijk met haar tutteren, wat een schatje , beetje vingeren , en ik heb ook nog ff haar knopje gebeft , smaakte wat te zoet , ik was ook niet van plan echt aan de lebber te gaan .... , o , wat heeft ze een gaaf kutje ....
                          Pijpen wil ze met haar rug naar je toe doen maar je moet haar gewoon omdraaien, dan zie je lekker haar gave tietjes en dat gaat veel beter .... ze heeft puntgave A-B tjes.
                          Eenmaal in de missionaris is geweldig, ze smeert er wat kledder aan maar dat mag de pret niet drukken, ze sluit werkelijk als een klok ... eigenlijk jammer om het te onderbreken voor de doggie , want dan moet ik weer beter m´n best doen , maar ook dat knalde voortreffelijk .... woooowwwwwwh

we hebben nog even over de avondwerksters in haar kamer geroddeld , ja , die met die grote boobs , dat is Marie , een Duitse , niks voor mij ....

Bye bye , see you baby ....

http://www.hookers.nl/showthread.php?t=135182

Commentaar

Re: Wallen, Sint Annendwarsstraat 1-4, Krasimira (Bulg) (uitstekend)

Volgens mij heb ik haar wel gezien woensdag. 4e kamer vanaf de kerk, kort blond haar, uitdagende blik, volle frambooskleurige lippen, lichtroze setje.

Idd een girl next door type. Die dag toch voor een ander nieuw blondje gekozen, viel ook niet tegen.

Maar na de ervaringen te hebben gelezen komt ze definitief op mijn "to-do lijstje".

Commentaar

Re: Wallen, Sint Annendwarsstraat 1-4, Krasimira (Bulg) (uitstekend)

Ik mag hier wel verklappen dat deze dame veruit mijn favoriet is .
                              Toen ze nog in Alkmaar werkte, vertelde Krasimira mij dat ze in de zomervakantie terug ging naar Bulgarije.
                              Ze heeft mij niet verteld wanneer ze terug zou komen .
                              Daarna ben ik nog een keer (Juli) in Amsterdam wezen wandelen , heb haar niet aangetroffen op Sint Annendw.str.
                              Over haar kwaliteiten is genoeg geschreven, zou ik zeggen.
                              Maar graag toch hier een seintje, als haar weer heeft gezien of bezocht. Dus oplettehh.
                              Der op of der onder

Commentaar

Re: Wallen, Sint Annendwarsstraat 7-1, Krasimira (Bulg) (uitstekend)

vanniddag was op zoek naar een andere dame maar die was nog niet aanwezig. dus kwam ik bij krasimera uit die ik in alkmaar ook wel eens
                                bezocht heb.
                                ze was weer zeer lief en hartelijk ze gaat ook wat beter engels spreken.
                                kortom weer een fijne 20min. bij deze dame doorgebracht die er steeds beter
                                uit gaat zien!!!
                                theo
                                wie zichzelf spaart krijgt nooit rente
                                alleen huilebalken hebben spijt
                                god create the world in 7 days
                                day 8 he create bulgarian and romanian girls

Commentaar

ondanks enkele verleidingen hield ik gistermiddag voet bij stuk om voor zeker te kiezen en Krasimira te bezoeken - om een uur of half twee zag ik haar in de verte over het Oudekerksplein lopen ....

Niet veel later was het bingo - je moet haar goed timen anders blijf je bot vangen. Krasimira heeft tegenwoordig ook nog flinke hakken , ze past amper in de deur van dat kleine kamertje - heerlijk om zo'n slanke prinses (1.85 m met hakken) tegen je aan te trekken

Over de dienstverlening heb ik al het nodige verteld , ieder zijn meug en met een beetje fantasie , ze is net m'n ex 30 jaar geleden bij een heerlijk nummertje tussendoor , ze kirt een beetje en kijkt je lief aan , onweerstaanbaar , en ze is nog veel lekkerder ....

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Footloose
                                    Kan iemand mij zeggen waar Krasmira op dit moment werkt?
                                    'k zal het je vertellen - ik was vanmiddag bij haar en ik mocht weer niet mopperen
                                    Ze heeft haar schone naam veranderd in ' Pipi ' , zo zij mij mededeelde ,
                                    ze heeft groot gelijk , ik moet zeggen ; die hadden we nog niet !
                                    ' Pipi Langkous dan ' , zei ik , ja , die variant had ze al meegekregen ....
                                    Pipi is vandaag , vrijdag 17 , naar huis en ze komt ergens over een week weer terug

Commentaar

Re: Wallen, Sint Annendwarsstraat 7-1, Pipi (Bulg) (uitstekend)

Dit meisje is echt een godswonder.

2 weken geleden ben ik voor het eerst bij haar geweest en het was een feest

ogen om in te verzuipen

lekker lang [vooral met hakken aan]

lichaam/borsten uit mn dromen

gewoon een droom meid

Alleen de communicatie ging een beetje stroef, eerst zei ze dat ze uit zuid afrika kwam en 33 jaar oud is [wat ik natuurlijk niet geloofde]

Later draaide ze haar verhaal terug naar hoe we haar allemaal kennen

Heerlijk echt een aanrader!!!
                                      Het zijn allemaal schatjes

Commentaar

Krasimira (haar echte naam) is zo'n ongelooflijk lief meisje. Ben afgelopen zaterdag weer bij haar geweest en het was weer een feest. Ze is zo zachtaardig, sex met haar is echt een intieme gebeurtenis. Jammer dat haar kamertje zo verdomde klein is, je kunt er je kont niet keren. Krasimira blijft gelukkig voorlopig onder ons, ze gaat pas weer naar Bulgarije in februari.
                                        Het grootste deel van mijn geld heb ik uitgegeven aan drank en vrouwen. De rest heb ik over de balk gesmeten. (George Best)

Commentaar

Krasimira (haar echte naam) is zo'n ongelooflijk lief meisje. Ben afgelopen zaterdag weer bij haar geweest en het was weer een feest. Ze is zo zachtaardig, sex met haar is echt een intieme gebeurtenis. Jammer dat haar kamertje zo verdomde klein is, je kunt er je kont niet keren. Krasimira blijft gelukkig voorlopig onder ons, ze gaat pas weer naar Bulgarije in februari.
                                          (Moderator: vorige bericht heb ik hier herhaald om de recensie toe te voegen. Sorry.)