Almelo, Dollegoorweg 17a, Eurocenter Dollegoor, Sandra (Tsj)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Almelo, Dollegoorweg 17a, Eurocenter Dollegoor, Sandra (Tsj)

Sinds lange tijd eindelijk weer eens een nieuwe dame bij de bootjes. Gisteren was haar eerst dag daar. Is een Tsjechische dame. Spreekt perfect duits en heel goed nederlands. Dame is in eerste instantie wat afstandelijk, maar het ijs was snel gesmolten. Ga haar vaker bezoeken.

Re: Almelo de bootjes, Dollegoorweg , Sandra (uitstekend)

ik was gisteren bij de bootjes kwam voor Monica, maar zij was heel moe. Toen maar naar Sandra gegaan en mij daar opperbest laten verwennen door haar. Moest haar af en toe tot kalmte bedaren om niet al te vroeg mijn kruid te verschieten. mmm

Commentaar

Re: Almelo de bootjes, Dollegoorweg , Sandra (uitstekend)

Ben zondagavond bij deze dame geweest wat er over geschreven wordt is echt. Er is geen woord gelogen. Ze lust er wel pap van. Zeker een aanrader. Doet niet onder voor Monica!

Commentaar

Re: Almelo , Dollegoorweg , De Bootjes, Sandra (uitstekend)

V.d week trio gedaan met Monica en Sandra. Heb met Monica al zoveel trio's gedaan, maar dit was absoluut de beste. Je komt handen te kort. Beide dames tongen voortreffelijk zo wel met mij als met elkaar. Samen speel was geweldig. herhalings gevaar zeer groot.

Commentaar

Re: Almelo, Dollegoorweg , Sandra (uitstekend)

Het was niet echt wat ik me er bij voor had gesteld, denk een domper mijnerzijds.Like the English say : Not my cup of Tea.
          Schrijf er ook geen recensie over, dat laat ik aan anderen over.

NA

Commentaar

v.d week was ik eens weer bij de bootjes. Kwam voor Monica, maar toen zag ik ineens een andere dame zitten. Even kennis gemaakt heette Sandra. Kwam vriendelijk en verzorg over. pffffff wat een lekkerding, tongen was van een zeer hoge kwaliteit, pijpt geweldig. Monica heeft er echt concurrent bij gekregen, want deze dame gaat mij zeker veel vaker zien. trouwens mooie welgevormde borsten heeft deze dame D cup

Commentaar

Op weg naar de bootjes. Wie o, wie gaat het worden. Sandra de rood harige of Monica de blonde. Daar aangekomen koos ik voor Monica. Ik werd hartelijk en uitdagend ontvangen. Ze begon mij te tongzoenen tegen de keukenkastjes aan. In tussen maakte ze mijn broek los. Ging door de knieën en beet zachtjes in mijn slip. Monica ging weer staan en vroeg of ik geen trio wilde met Sandra er bij. Ik twijfelde, maar ze was zo overtuigend dat ik toe stemde. Ze ging naar Sandra. Binnen enkele min was ze weer terug. Ik stond nog steeds tegen het keukenkastje aan. Ze begon mij weer te tongen. Enkele tellen later verscheen Sandra. Ik trok haar tegen mij aan en nu begon ik met haar te tongen. Monica daalde af naar mijn kruis trok mijn slip naar beneden en likte zachtjes mijn ballen en paal. We besloten naar de kamer te gaan. Beide dames gingen zich eerst opfrissen en uitgebreid wassen. Ik zat al vol verlangen op de dames te wachten. Monica verscheen als eerst. Ze is mooi slank, mooie kleine borsten. Perfect figuurtje. Zaten allebei op onze knieën en tongzoenen elkaar heftig. Enkele min later verscheen Sandra. Zij heeft prachtige welgevormde borsten. Zij ging op haar knieën zitten en tongzoende dan mij dan weer Monica, nadat we dat enkele min hebben gedaan. Werd Monica in de handboeien geslagen en geblind doekt. Sandra en ik namen Monica onderhanden. Likken, zoenen geen plekje werd overgeslagen. Aan het lichaam taal van Monica was duidelijk te merken, dat ze ervan genoot. Ze wilde los gemaakt worden. Nu moest Sandra er aan geloven. Monica geen tussen haar benen liggen en begon haar te beffen. Ik kroop in standje 69 over Sandra heen. Om beurten werd ze gebeft door Monica of mij. In tussen was mijn paal voorzien van een condoom en Sandra pijpte mij stevig maar lekker. De dames verwisselden van positie en lagen nu in standje 69 elkaar te beffen. Ik kroop achter Monica en ter wel ze gebeft werd nam ik haar op zo’n hondjes. Ik voelde regelmatig de tong van Sandra langs mijn ballen gaan. Duurde ook niet lang, dat zowel Monica als ik heftig klaar kwamen. Even bij komen en nu was ik de pineut. Werd vastgebonden en geblind doekt. Ik werd gepijpt gezoend door de dames. Ik wist mij van de blind doek te ontdoen en zag dat Sandra mij ging berijden en Monica begon mij te tongzoenen. Ik werd losgemaakt, zodat we van positie konden wisselen. Nu nam ik Sandra op haar hondjes om het spannend te maken. Deden we rolgordijn half omhoog, zodat er mannen mee konden kijken. En er stond een man te kijken. Ter wel ik Sandra van achteren nam. Stimuleerde Monica mij door met haar hand over mijn ballen te wrijven en mij te tongzoenen. Maar het twee hoogte punt bleef uit ik was klets nat van de zweet. Sandra praat op me in ga door. Ik stootte nog harder, maar het lukte niet. Monica wilde nog een keer genomen worden. Condoom werd vernieuwd en begon mij eerst te pijpen, daarna nam ik haar in het klassieke standje ik boven zij onder. Ik werd gezoend, door beide dames. Nu duurde het niet lang, voordat ik voor de tweede keer mijn kruid verschoot. Het was een heftige maar perfecte trio. De dames zijn perfect op elkaar ingespeeld. Zeker voor herhaling vaatbaar. Dames zijn beide zeer schoon en wasten zich nadien ook weer uitgebreid. Sandra heeft een D cup en is rood harig

Commentaar

Wat was het druk daar bij de bootjes. moest dus wachten gelukkig niet al te lang. kwaliteit goeie service daar komt men voor terug. Zo ik ook. Nu meerdere malen bij Sandra geweest. Ze is inderdaad nadat ze in eerste instantie wat afstandelijk over kwam vriendelijk en de service is gewoon zeer goed. Sandra bedankt tot gauw.

Commentaar

Het werd weer eens tijd om Sandra te bezoeken. Was gelukkig nu rustig en hoefde niet te wachten. Werd weer hartelijk ontvangen. Ze had een mooi zwart lingerie setje aan. Haar borsten kwamen er goed uit. Eerst een beetje teasen staande voor het bed. Het duurde niet lang of mijn jonge heer was op volle oorlog sterkte. Sandra likt mijn paal en ballen. Toen het jasje erom en ik werd subtiel en met veel gevoel gepijpt. Pijpen kan ze als de beste. vervolgens in positie 69 gegaan om het daarna af te maken in dogge styl.

Commentaar

Sandra bezocht bij afwezigheid van Monica... altijd eerst een half uur om te kijken hoe ze is maar het is te merken dat ze het vak van Monica geleerd heeft. Heerlijk hoe ze tijdens de sex lekker meedoet en niet passief en plichtmatig het half uurtje uitligt... Ze begon met pijpen.. eerst ik staand en zij op haar knieen voor me, vervolgens ging ze op bed liggen en kon ik haar in haar mondje neuken, binnen no time had ik mijn eerste rubbertje volgespoten. Vervolgens heb ik me op haar kutje gestort en haar daar heerlijk verwent. Of ze zelf ook klaar is gekomen is voor mij geen issue, ik vond het lekker en ze smaakte fris... en het voornaamste mijn pik begon weer te steigeren. Rubbertje erweer omheen en geil zakte ze over mijn pik heen en begon te rijden. Na dit eventjes te hebben volgehouden voelde ik mijn zaad alweer borrelen en van positie veranderd. In doggystyle voor de 2e keer klaargekomen. Sandra bedankt en ik bezoek je zeker nog een keer...

Commentaar

Tijdje geleden een naar de bootjes getogen ivm de toch wel goed berichten over Sandra.
                      Ik moet zeggen het was niet de ervaring waar ik op had gehoopt, ik vindt haar te grof gebouwd om er echt geil van te worden.
                      De handelingen die zijn verricht kwamen op mij ook een beetje plichtmatig over.
                      Wie weet voor anderen wel een goed adres maar ik zoek mijn heil toch liever ergens anders.

Commentaar

Sandra is atletische gebouwd. qua service tot nu toe niet te klagen gehad bij haar. Eerste bezoekje bij haar viel mij ook tegen. Kwam wat afstandelijk over. maar nu is de ontvangst altijd hartelijk.

Commentaar

Hoi

Vanmiddag bij Sandra geweest want ik wilde nog 1 x neuken dit jaar.
                          Was al een tijdje niet geweest en had zin in Sandra.
                          Geen spijt van gehad. Het was weer erg lekker.

Groet

Johnnie01

Commentaar

Was gisteren weer bij Sandra is was nu heel goed te pas. Ze heeft mij zeer goed verwend. pijpen en diverse standjes. mmmmmmmmm

Commentaar

De nood was hoog. maar aangezien Monica uitgeschakelt is voorlopig. Is het een gok om met Sandra stoeien, want is heel afhankelijk hoe haar stemming is. Dit maal had ik het getroffen. Ze zag er zeer charmant uit. Ze had een mooie sexy lingerie setje aan. push-up BH. Borsten mmmmmmmm. Eerst lang en uitgebreid tongzoenen, dan lang en diep een pijpbeurt gehad. Maar moet haar regelmatig even tot een tussen stop manen om niet al te snel mijn kruid te verschieten. We namen positie 69 aan, zodat ik ook van haar heerlijke sap kan genieten, daarna op zijn hondjes afgemaakt.

Commentaar

Trio.
                                V.d week was ik er als de kippen bij, want Monica was weer terug. Ik had een ongelooflijke sessie met haar. We genoten er allebei van. Ze vroeg of ik binnen kort weer een trio wilde doen met Sandra erbij. Ze heeft niet lang hoeven wachten. Eerst even samen met de dames een fles witte wijn los getrokken in de woonkamer. Tussen het kletsen door even tongzoenen met Monica of Sandra. Beide dames waren in opperbeste stemming. Zo had ik Monica schoot of allebei, dan kom je handen en een tong te kort. Monica zich ging opfrissen vertrok ik met Sandra naar de kamer. Sandra had een zwarte lingerie setje aan wat mooi af stak bij haar gebruinde huid. Eerlijk is eerlijk Sandra heeft prachtige borsten. Ik lag min. Lang heftig met haar te tongen, voordat Monica er bij kwam. Monica nam het over van Sandra. Sandra daalde af naar mijn genotstaaf en ontdeed mij van het laatste stukje kleding. Wat zich toen allemaal afspeelde dat laat ik aan jullie fantasie over. Ik ging met trillende knieën en voldaan naar huis.

Commentaar

Re: Almelo, Dollegoorweg 7a, Eurocenter Dollegoor, Sandra (uitstekend)

Zondagmiddag even naar Almelo gereden
                                  Had zin en wilde graag Monica, maar die was bezet
                                  Sandra was vrij en heb weer heerlijk 3 kwartier liggen sexen.

Commentaar

Re: Almelo, Dollegoorweg 7a, Eurocenter Dollegoor, Sandra (uitstekend)

Ik ben zaterdag voor een een week terug bij Sandra geweest!
                                    Ook ik kwam voor Monica, maar die was er blijkbaar niet!

Ik vind sandra niet echt ene mooie vrouw, maar geil was ze wel!
                                    Het geilste was dat ze me pijpte en tegelijkertijd mijn kontje lekker vingerde! Ik dacht dat ik gek werd!

Maar volgende keer toch weer monica! Sorry san!

Commentaar

Re: Almelo, Dollegoorweg 17a, Eurocenter Dollegoor, Sandra (uitstekend)

Ben ook onlangs bij Sandra geweest.

Ik kan voorgaande recencies allen maar beamen.
                                      Voor mij was het de eerste keer bij haar en ze was inderdaad wat afstandelijk.

Verder heeft ze een goed figuurtje met mooie borsten.
                                      Ze kan erg lekker en ook vooral diep pijpen.

Op de vraag of het gordijn ietsjes open mocht tijdens de lichamelijke handelingen werd helaas negatief geantwoord.
                                      Verder in een standje geneukt en als slagroom op het toetje heb haar
                                      borsten en buik helemaal ondergespoten.

Groetjes
                                      Deepee, die er wel pap van lust.

Commentaar

Re: Almelo, Dollegoorweg 17a, Eurocenter Dollegoor, Sandra (Tsj) (uitstekend)

Ben zaterdag langs de bootjes gereden en zag Sandra ...gestopt en? moet ik zeggen was een geile uurtje geweest.....Ga zeker weer naar haar toe ...tot straks Sandra ....

Commentaar

Re: Almelo, Dollegoorweg 17a, Eurocenter Dollegoor, Sandra (Tsj) (uitstekend)

Ze werkt er nog een week dan is ze 2 maanden thuis