Sasha (Ned), Almelo, Marktstraat 13

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Sasha (Ned), Almelo, Marktstraat 13

vandaag maar weer eens bij de marktstraat geweest en met sasha een lekker halfuurtje gehad het is een lief en aardig meisje ze heeft een lekker figuurtje met leuke kleine borstjes veder kun je er goed mee praten en doet ze zeker haar best

Re: Almelo, Marktstraat 13, Eroscentrum, Sasha(goed)

Zondag voor het eerst in Eroscentrum Almelo geweest.
    Het was rustig, en er waren een paar dames aanwezig.
    Gekozen voor Sasha, eenmaal binnen zei ze dat ze me herkende.
    Ze kende me nog van waar ze eerder al eens gewerkt had.
    Verder gekozen voor pijpen en neuken (diverse standjes).
    Ook de resensie van anderen kloppen helemaal.
    Een mooie ,rustige nederlandse dames,die haar best doet om je naar het zin te maken.
    ik ben tevreden weg gegaan.

Commentaar

Re: Almelo, Marktstraat 13, Eroscentrum, Sasha(goed)

Sacha heeft iid ook in Nijmegen gewerkt.Het is een bloedmooi Hindoestaans meisje.Ze is altijd lekker relaxed en je kan iid fijn met haar praten.En ze heeft een heerlijk kontje.............Ik kan iedereen Sacha aanbevelen want ze is meer dan de moeite waard!Ik denk dat ik binnenkort ook maar weer eens afreis richting Almelo.......................

Commentaar

Re: Almelo, Marktstraat 13, Eroscentrum, Sasha (Ned)(goed)

Ze is zeker nog wel eens aanwezig! Met name op zondag is ze er wel eens.
        Heb een paar weken geleden haar kutje nog volgeblaft!

Commentaar

Na het vertrek van Romy voor het eerst weer eens naar Almelo gereden. Redelijke bezetting en ff rondegelopen. Uiteindelijk bij Sasha binnengelopen. Een vlotte Nederlandse meid (met wat Indisch bloed) met lang haar en kleine borstjes. Begroeting was hartelijk en gekozen voor een half uurtje. Vooraf kort gewassen en op het bed met haar plaatsgenomen. Elkaar over het hele lichaam gestreeld. Na te zijn voorzien van een rubbertje begon ze me afwisselend te pijpen waarbij ze mijn lichaam en ballen streelde. Vervolgens met haar kutje mogen spelen, waarna het neuken begon. Ze heeft me in het cowgril standje naar het hoogtepunt gereden waarbij ze mee de hele tijd met haar donkere ogen bleef aankijken. Na afloop op bed nog over alles en nog wat gebabbeld. Ze vertelde dat ze meestal 3 dagen per week in Almelo aanwezig is. Conclusie leuke date gehad met een lieve meid. Minpuntje hygiene (wel voldoende in recensie gezet) het wassen kan uitgebreider en verder zat er in haar laatste maaltijd wat knoflook verwerkt!

Commentaar

Pas ook weer een bezoekje gebracht aan deze knappe dame.De sex was ruim voldoende, al blijft dit mooie Marokkaanse mokkel vrij passief.Aan de andere kant zelden een meid gezien met zo'n geile en smeuige anus.Heerlijk om te rimmen.......

Commentaar

Op de site van Marktstraat staat nog steeds dat sasha midden twintig is.Volgens mij moet ze inmiddels al 31 of 32 zijn!Niet echt aktueel meer dus...........(maar het is natuurlijk nog steeds een lekker stuk!!!)

Commentaar

Re: Almelo, Marktstraat 13, Eroscentrum, Sasha (Ned)

Wie weet waar dit mooie halfbloedje is gebleven?Heeft ook in Nijmegen en Gent gewerkt.Zou graag haar poesje nog eens volblaffen.

Commentaar

Werkt Sacha nog in Almelo?

Commentaar

Sasha is voorgoed gestopt met dit werk in 2013

Commentaar

Weer een lekker ding dat voorgoed is gestopt..Jammer.In ieder geval bedankt voor de informatie!

Commentaar

is deze tent überhaupt nog open ?

Commentaar

Aan het werk...
                        X