Eva/ewa (Dui/rus), Almelo, Bornebroeksestraat 28

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Eva/ewa (Dui/rus), Almelo, Bornebroeksestraat 28

ik ben vorige week bij eva geweest, heren dit is super!!! 50 euro normale prijs maar deze dame is echt te gek zo komt uit duitsland is blond slank zit ongeveer midden in het nieuwe deel van de bokkingshang, ze tongzoend, pijpt geweldig diverse lekkere standjes je mag alles bij haar doen, neuken in diverse standjes, en achteraf ff lekker kletsen, helemaal ok!! en die nieuwe kamers daar zijn ook perfect mooi en schoon!!

deventer, bokkingshang 20tm24(nieuwe gedeelte).Eva
    hoi.

afgelopen vrijdag maar weer eens op de bokking gekeken in deventer. aanbod viel me erg tegen. zag bij de nieuwe panden deze dame zitten. als je voor het pand staat van links de derde deur. aan de deur gevraagd wat het kostte- E50,- p+n. dus naar binnen.
    ze begon met pijpen, en ho verrassing ;D, het was niet zoals bij Diana in L. maar het kwam wel aardig in de richting. we hebben het zo`n 15 minuten volgehouden, toen begonnen me de teentjes te krullen ;D. het op z`n missionaris maar afgemaakt en heerlijk het rubbertje gevuld. is wel voor herhaling vatbaar. ga zeker nog een keertje terug

deze dame werkt meestal van 17:00u. t/m 24:00u.

gr. nita
    Crux ancora vitae.

Commentaar

Hallo
      Vorige week heb ik deze dame ook eens bezocht. Viel me mee dat ik de kans kreeg, zoveel stonden er op haar te wachten in de straat . Afgesproken p+n voor E. 50,=. Geld goed besteed!!! Eerst werd mijn jongeheer onder handen genomen.(waarbij ze ook ijverig en gedurende lange tijd m`n klokkenspel liktte :P). Na mijn inmiddels fier staande van een condoom te hebben voorzien kwam er nog een pijpsessie waar ze rustig de tijd voor nam. Tussentijds kon er ook nog een beetje gezoend en getongd worden Hierna kwam ze boven op me zitten en begon rustig te neuken(had toch echt het idee dat deze dame ook een beetje hitsig was). Na een tijdje van positie gewisseld en het op z`n missionaris afgemaakt. Na het rubbertje gevuld te hebben moest ik nog even op m`n rug gaan liggen ??? en nam ze mijn jongeheer nog even in de mond om me nog even zachtjes door te pijpen. Ik zag sterretjes! heerlijk ;D. Geweldig zoals deze dame werkt. En niet gelogen ,voor E. 50,=. Volgens een maat van me die ook in de straat was, ben ik toch zeker een 45 minuten binnen geweest. Heren, een aanrader!!! Ze zat bij de 10e deur gezien vanuit de rijrichting.(nieuwe gedeelte). donkerblond stijl haar tot op de schouders.
      Groeten, Rolly

Commentaar

Re: Deventer, Bokkingshang 20 t/m 24, Eva (goed)

Hallo

Ik moest vandaag nog even in Deventer zijn en ben daarbij nog maar eens langs de dvp`s gereden. Zag Eva daar zitten een boekje te lezen en dacht als ze niks te doen heeft heb ik wel een half uurtje tijd. Auto voor de deur geparkeerd en gauw naar binnen(Sorry voor de medewandelaar die ik net te vlug af was ). Na het e.e.a. afgehandeld te hebben lekker op m`n rug gaan liggen voor een heerlijke pijpbeurt waarbij mijn buik, borst en vooral m`n balletjes lekker zachtjes gemasseerd werden. (pffff ) Daarna nog paar minuten op z`n hondjes totdat ik het erg voelde borrelen daar beneden en het geheel zalig afgemaakt op z`n missionaris . Met slappe beentjes naar huis gereden, gedoucht en nu het geheel op het forum gezet. En nu ik het geheel nog eens voor de geest heb gehaald denk ik dat ik nog even terug ga naar Deventer. Heb alweer zin .

Groetjes, Nita
        Crux ancora vitae.

Commentaar

heb vorig jaar een aantal maal bij haar een bezoekje gebracht, en het was werkelijk fantastisch.
          het is zeker het proberen waard

Tientje

Commentaar

Lekkere van oorsprong russische dame, en het is niet Eva maar Ewa
            Kan lekker pijpen waarbij ze je ballen niet vergeet en neukt in alle standjes.
            en niet te vergeten als ze je mag, dan kun je haar ook tongen. ben eens een uurtje binnen geweest voor 60 euro.

Commentaar

Re: Deventer, Bokkingshang 20 t/m 24, Eva/Ewa (goed)

Altijd lekker en goed.

Commentaar

Re: Deventer, Bokkingshang 20 t/m 24, Eva/Ewa (uitstekend)

Vanavond was ik toch in de buurt van Deventer ondanks dat ik niet bijzonder in de stemming was toch maar van de gelegenheid gebruik gemaakt om langs de ramen te gaan.
                Normaal gesproken neem ik ruim de tijd om te bepalen welke DVP het genoegen krijgt mijn gezelschap te ervaren. maar na 1 keer langs de ramen te zijn gewandeld stond mijn keuze vast. Een aantrekkelijke brunette (dus niet/nietmeer blond) aan het eerste raam trok gelijk mijn aandacht.

Dus bij haar naar binnen gelopen.
                Na de afhandeling van het financiële deel uitgekleed waarna ze me vroeg om de handen te wassen, mijn edele delen wenste ze zelf te wassen en dat was meteen het begin van het spelletje. Toen vroeg ze me op bed te gaan liggen en ging ze zelf lekker tegen me aan liggen en begon me al zoenend met haar hele lichaam op te geilen. Zoenen is bij haar ook echt zoenen en niet zo als bij de meeste dvp een opervlakkig zoentje op de mond waarbij heel af en toe het puntje van de tong contact mag maken. Vervolgens heeft ze me in meerdere standjes heerlijk gepijpt, ook hier werd weer de nodige aandacht aan besteed, heerlijk zacht en diep echt zuigen. Het neuken viel licht tegen, duidelijk een vrouw die al het nodige vlees heeft binnengehad, dus erg ruim. Ze is onder het neuken wel weer met haar hele lichaam aan het werk en houd er van om diep geneukt te worden wat ik erg prettig vond. Ook tijdens de daad blijft ze lekker zoenen en neemt daarbij ook zelf het initiatief. Op het eind heeft ze mijn grote vriend van zijn regenjasje bevrijd en het met hand af gemaakt waarbij ik over haar heerlijke borsten (als het al siliconen zijn dan zijn ze in ieder geval goed geslaagd) mocht spuiten.

Zij is echt een verademing tov van de meeste dvp (en dat zijn er best veel)die ik tot nu toe heb bezocht.
                Ik ga eigenlijk nooit meerdere malen naar de zelfde dvp, verandering van spijs doet immers eten, maar ik vind haar echt een aanrader.

Ik hoop dat ik met deze recentie weer wat heb bij gedragen aan dit fantastische forum.

Gegroet en veel wandelplezier
                Als mijn wandelschoenen versleten zijn............. koop ik gewoon weer nieuwe.

Commentaar

Gisteren avond langs gegaan bij Eva, ziet er goed uit en wat een verrassing is deze dame.
                  Heerlijk ruim 30 minuten bij haar gebleven(het was toch rustig), pijpen doet ze goed, gebruikt heerlijk haar tongetje.
                  Daarna kwam zij boven en begon mij heerlijk te bereiden, helaasdeed ze dit zo goed dan voor mij te snel het rubbertje gevuld werd.
                  Daarna lekker noch even samen verpoosd, wat een heerlijke medi is dit toch.

Commentaar

He Nita

Ze heeft gewoon een tribe boven haar goddelijke billen, bovendien is de sex bij haar nog steeds van de bovenste plank (zowel het pijpen als neuken).

Grtz

D

Commentaar

Almelo, Marktstraat 13, Eroscentrum, Eva (Dui)(uitstekend)

Vanavond maar weer eens naar Almelo getogen, had ff een afspraak gemaakt met Eva.

Het was weer super, eerst lekker door haar geknuffeld met een fijne tongzoen.

Daarna heerlijk anaal verwend en als afsluiter lekker door klaar getrokken met een snuif poppers.

Ga deze dame snel weer met een bezoekje vereren.

Commentaar

Almelo, Bornebroeksestraat 28, Red Light Palace, Eva(uitstekend)

Ben vanavond in het gloednieuwe pand aan de Bornebroeksestraat 28 in Almelo geweest.
                        Voorheen zat hier Club Mistique, prachtige kamers en sfeervol ingericht. Je kan er zelfs gebruik maken van de douche.
                        Ben vanavond op de tweede etage geweest, bij binnenkomst rechtsaf en kun je meteen de trap op.
                        Eva is nu verhuist van de Marktstraat 13 naar de Bornebroeksestraat 28 in Almelo
                        Diensten waren weer prima zoals altijd, helemaal super
                        Ze ziet me binnenkort weer, ze heeft aangegeven hier voorlopig te blijven werken

Commentaar

Re: Almelo, Marktstraat 13, Eroscentrum, Eva/Ewa (Rus)(uitstekend)

Eva werkt weer in Almelo; topic samengevoegd met eerder topic dat in het archief stond.

Omdat de uiterlijke kenmerken van de topicstarter (uit 2004) gelden voor de recensieformulieren, wil ik bezoekers van Eva vragen of haar uiterlijke kenmerken volgens het recensieformulier nog juist zijn?
                          Dus: haarkleur, leeftijd, postuur.

Groet,
                          Krukkie

Noot mod: leeftijd opgeschroefd, haarkleur gewijzigd in zwart.
                          It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Commentaar

Re: Almelo, Bornebroeksestraat 28, Red Light Palace, Eva/Ewa (Dui/Rus)(uitstekend)

Vanavond ff weer bij eva geweest. Was weer genieten, eerst lekker geknuffeld. Daarna heeft ze me lekker oraal verwend en heb ook haar lekker oraal verwend. In standje missionaris afgemaakt met een flinke snuif poppers.
                            Eva het was weer geweldig. Je bent en blijft een topper. Herhalingsgevaar erg groot

Commentaar

afgelopen week kreeg ik een wathsap van Eva dat ze vandaag weer aanwezig was
                              gelijk afspraak gemaakt en wat ze vandaag allemaal te vertellen had tjonge tjonge nog aan toe
                              en dan haar service is torenhoog tongzoenen en pijpen in vele standjes wat een gevoel
                              helaas kwam ik daardoor in missionares al tongzoenende vrij snel klaar
                              ze werkte op eerste etage k 17 ? en had meer geblondeerde haren
                              ze had 2 jaren in duitsland gewerkt en verwacht van af nu elke zondag in almelo aanwezig te zijn
                              en ook al meer dan twee jaren niet meer in Almelo gewerkt
                              Laatst gewijzigd door Krukkie; 02-09-18, 21:49. Reden: Berichten samengevoegd

Commentaar

Weet iemand of ze vandaag aan het werk is in Almelo, ken haar van de tijd in D,ter. Was altijd 200% inzet..

Commentaar

In ieder geval vandaag (zondag) niet aanwezig

Commentaar

Aan het werk...
                                  X