Almelo geouwezwam

Inklappen
Dit is een sticky onderwerp.
X
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Almelo geouwezwam

Er zijn een aantal verzoeken binnen gekomen voor een apart forum voor Almelo.
    Wie heeft er ervaringen, of tips om te delen?

Re: Nieuw forum voor Almelo

Oorspronkelijk geplaatst door Mercator08 Bekijk bericht
    Er zijn een aantal verzoeken binnen gekomen voor een apart forum voor Almelo.
    Wie heeft er ervaringen, of tips om te delen?
    ik ken alleen de bootjes in almelo.

Commentaar

Waar zijn die dan?

Commentaar

De bootjes in Almelo:
        Almelo, Eurocenter Dollegoor, Dollegoorweg 7a.

Groet,
        Krukkie
        It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Commentaar

Almelo geouwezwam

Nu Almelo een eigen Subforum heeft, heeft het natuurlijk ook recht op een eigen geouwezwamtopic zoals de rest. Ik zal dus bij deze de aftrap geven. Het is aan de moderatoren om het topic zoals ook bij de rest gebeurd is, sticky te maken, zodat het bovenaan blijft staan.

Nu mijn vraag.

Wat moet ik bij de bootjes van Almelo voorstellen. Is dit te vergelijken met Utrecht. Zijn er veel, of maar een paar, en is het gemakkelijk te bereiken. Ik moet komend weekend namelijk redelijk dicht in de buurt zijn, en wil dus als ik een gaatje in mijn drukke agenda kan vinden, even een kijkje gaan nemen.

Gr Sub
          Grz Sub

Echtgenoot is verleden tijd voor Echt genieten.

Commentaar

Re: Almelo geouwezwam

Oorspronkelijk geplaatst door Sub Bekijk bericht
            Wat moet ik bij de bootjes van Almelo voorstellen. Is dit te vergelijken met Utrecht. Zijn er veel, of maar een paar, en is het gemakkelijk te bereiken. Ik moet komend weekend namelijk redelijk dicht in de buurt zijn, en wil dus als ik een gaatje in mijn drukke agenda kan vinden, even een kijkje gaan nemen.

Gr Sub
            Nee, het is maar klein. Het is eigenlijk gewoon één grote woonboot, ligt aan een doodlopende havenweg. Redelijk te bereiken, als je je een beetje voorbereidt.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door camelotte Bekijk bericht
              ik ken alleen de bootjes in almelo.
              Nog nooit bij Eroscentrum Marktstraat 13 geweest dan?

Commentaar

vroeger toen het nog een massage salon was.
                Oorspronkelijk geplaatst door gertjuh Bekijk bericht
                Nog nooit bij Eroscentrum Marktstraat 13 geweest dan?

Commentaar

Bootjes ben ik nooit geweest, Marktstraat wel eens.

Het is een beetje het idee van La vie en rose op de Wallen, oftewel inpandig. Afhankelijk van het aantal aanwezige dames moet je oftewel een euro entree betalen of mag je zo naar binnen.

Commentaar

Kom alleen bij de bootjes. Zover mij bekend de enige raamprostitutie in heel twente. Althans, er zijn meestal maar 3 dames aanwezig en monica is eigenlijk de enige die er goed uitziet. Verder komen er ook weinig nieuwe dames op de bootjes. Soms ga ik een tijdje niet en hoop dan dat er een mooie nieuwe dame aanwezig is, maar helaas.

Kom vooral bij de bootjes als ik hoge nood heb en geen zin om helemaal naar deventer of doetichem te rijden. Vroeger koos ik toch voor deventer, omdat de keuze daar groter was en meestal mijn type wel tegenkwam. Echter, de laatste 2 jaar vind ik deventer ook zwaar tegenvallen en dan rijd ik 100km voor niets.

Commentaar

De topics van de dames die in Overijssel stonden (Almelo-Eroscentrum) zijn ook verplaatst naar de rubriek Almelo.

Weliswaar een éénpandig gebouw, maar het betreft hier wel raamprostitutie.

Groet,
                      Krukkie
                      It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Krukkie Bekijk bericht
                        De topics van de dames die in Overijssel stonden (Almelo-Eroscentrum) zijn ook verplaatst naar de rubriek Almelo.

Weliswaar een éénpandig gebouw, maar het betreft hier wel raamprostitutie.

Groet,
                        Krukkie
                        Oorspronkelijk geplaatst door Swingend Twente
                        Beste lezers,

Ik ben vorige week nog bij de bootjes geweest in Almelo. Het is best moeilijk te vinden als de op de site Dollegoor 7A staat en het in werkelijkheid 17A is. Dan wordt het al gauw lastig. Maar de bootjes bevallen prima, toen ik er was, waren er een drietal vrouwen aanwezig die ieder haar eigen kamertje hebben. Er is voldoende privacy, het ligt immers aan een doodlopende weg op het industrieterrein.

Zeker een aanrader, wel aan de prijs, voor 70 euro. Succes ermee...
                        Ben ook een aantal keren bij de bootjes (Monica) geweest. Begrijp dat ze nu 2 maanden wegens vakantie is! Iemand nog ervaringen met een van de andere 3 aanwezige vrouwen??

Commentaar

Hallo mannen,

Gisteren eerst bij de bootjes in Almelo wezen kijken (Dollegoorweg, navigatie altijd handig!).
                          Dit zijn een aantal aan elkaar geschakelde woonboten. Het geheel ziet er niet echt aantrekkelijk uit. Er was geen activiteit te zien, de dames waren ws al bezet.
                          Daarna maar eens richting de Markstraat 13 in Almelo. Hier ziet alles er keurig verzorgd uit, al weet iedereen die in de straat loopt "Hey, die kerel gaat neuken". Minpuntje....
                          In het pand waren 4 dames aanwezig, van blond tot negerin. Voor ieder wat wils.

Als je wel eens in Doetinchem geweest bent, dan is Almelo / Marktstraat een kleinere uitvoering daarvan. Aanrader!

Commentaar

Heren tukkers: Het gebeurt hier niet in het oosten.

Almelo is niets, Deventer valt de laatste jaren ook tegen en in doetichem is het soms ook zeer rustig en vervelend rijden over die N18. Verder zijn de prijzen belachelijk duur hier in nederland.

Sinds 3 maand duitsland ontdekt en ik kan maar 1 ding zeggen:
                            "feels like living in paradise".

Ga elk weekend na duisburg, 10 laufhauses, 480 kamers en tussen de 100 a 200 dames aanwezig. Instapprijs 30 euro, 50 euro krijg je het hele programma.
                            Het is wel even rijden, maar op de duitse autobahn schieten de kilometers wel lekker op en geen flitsers aanwezig .

Mij zien ze nooit meer bij die vage bootjes in almelo, de ramen in deventer of het kleine fake-laufhausje in doetichem

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door stefdev Bekijk bericht
                              Heren tukkers: Het gebeurt hier niet in het oosten.

Almelo is niets, Deventer valt de laatste jaren ook tegen en in doetichem is het soms ook zeer rustig en vervelend rijden over die N18. Verder zijn de prijzen belachelijk duur hier in nederland.

Sinds 3 maand duitsland ontdekt en ik kan maar 1 ding zeggen:
                              "feels like living in paradise".

Ga elk weekend na duisburg
                              Tja,alles is vraag en aanbod.Het aanbod is hier in Twente en directe omgeving zeer gering,dus kunnen uitbaters en dames een flink hoger bedrag vragen dan in de rest van Nederland en Duitsland.Bovendien pijpen ze hier niet zonder condoom,omdat ze weten dat je als wandelaar zijnde hiervoor toch niet bij veel concurrentes in deze regio terecht kunt.

Binnen Nederland vindt ik op dit moment de loophuizen (met raamprostitutie) in Leeuwarden heel interessant.Ik schat dat er op dit moment zeker 60 tot 70 dames werkzaam zijn aan de Weaze,maar de capaciteit van deze loophuizen is beduidend groter.Voor de zeer schappelijke prijzen die de dames vragen (vanaf 20 euro) zijn sommigen ook nog bereid om nog iets verder dan gebruikelijk te gaan in hun dienstverlening,gewoon omdat er verhoudingsgewijs teveel dames werkzaam zijn in Leeuwarden ten opzichte van de niet al te grote en niet al te rijke groep Friese wandelaars!
                              Bovendien kennen de raamgebieden in bijvoorbeeld de randstad een wachtlijst voor hun peeskamers,terwijl Leeuwarden een overschot aan peeskamers heeft,waardoor dames die op korte termijn een werkplek nodig hebben al snel in Leeuwarden terecht komen...
                              Tukkers sla je slag!!!!Bovendien gemerkt dat Tukkers en Friezen prima samen gaan!

Wat het Duitse ruhrgebied betreft:met een vergelijkbare rijafstand en vraagprijzen ten opzichte van Duisburg kun je ook in Oberhausen(Flasshofstrasse:reguliere raamprostitutie) en Essen(Stahlstrasse:reguliere raamprostitutie en Pferdebahnstrasse/Helenenstrasse/Bottroperstrasse:tippelzone) terecht.Dortmund is iets verder weg,maar kent behalve een redelijk aanbod ook een grauwe sfeer.

Voor de minder reislustigen onder ons:veel plezier in Almelo!En ik hoop dat het aanbod gauw wat ruimer wordt...

Commentaar

Zijn er ook ervaringen met priveontvangsten in Almelo? Ben wel benieuwd....

Commentaar

De andere kant van het verhaal is wel dat Duisberg al snel een uurtje rijden is vanuit Almelo e.o. , Leeuwarden een kleine 2 uur . En dat allemaal om iets goedkoper uit te zijn? FF snel tussendoor kan dan niet.
                                  PN zonder rubbertje is spelen met gevaar. De dame die dat bij jouw doet, zal dat ook bij andere mannen doen. Mij niet gezien hoor. Tuurlijk is zonder lekkerder maar denk eens na over de risico's. Een vervelende ziekte heb je sneller opgedaan dan dat je het kwijt bent.
                                  Ik betaal dan liever iets meer hoor, lekker dichtbij en minder risico's.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door gertjuh Bekijk bericht
                                    De andere kant van het verhaal is wel dat Duisberg al snel een uurtje rijden is vanuit Almelo e.o. , Leeuwarden een kleine 2 uur . En dat allemaal om iets goedkoper uit te zijn? FF snel tussendoor kan dan niet.
                                    PN zonder rubbertje is spelen met gevaar. De dame die dat bij jouw doet, zal dat ook bij andere mannen doen. Mij niet gezien hoor. Tuurlijk is zonder lekkerder maar denk eens na over de risico's. Een vervelende ziekte heb je sneller opgedaan dan dat je het kwijt bent.
                                    Ik betaal dan liever iets meer hoor, lekker dichtbij en minder risico's.
                                    Stap eens in de auto en rij een paar uur,dan gaat er een letterlijk en figuurlijk wereld voor je open.Er is in de wereld veel meer en veel betere waar te koop dan wat er in dat benauwende clubje in het centrum van Almelo aangeboden wordt.

Eenieder moet maar voor zichzelf uitmaken hoeveel risico hij durft te nemen om zijn plezier te optimaliseren,en welke diensten hij zonder condoom af durft te nemen.
                                    Het risico dat je (zeker als gepijpte man) met pijpen zonder condoom een SOA oploopt is kleiner dan dat je een flinke aanrijding krijgt met je auto.De SOA die je met pijpen zonder condoom op kunt lopen zijn bovendien lichamelijk minder ingrijpend dan een zware griep!!!
                                    Het grootste risico loop je als je een kloofje of schaafwondje aan je eikel hebt,of als de dame van plezier een koortslip danwel "herpes simplex" heeft (bulten/korstjes op haar lippen).
                                    Neuken zonder condoom geeft aanmerkelijk meer risico op SOA.
                                    Voor verdere info verwijs ik je naar de SOA-hoek van dit forum,aangezien dit eigenlijk niet de juiste plek is om SOA-discussies op te starten.Of je nu een eenzijdig wandelaar/fan van Marktstraat 13 bent,of de eigenaar/belanghebbende,het is altijd nuttig om te weten wat nu de risico's van welke sexuele handelingen zijn.
                                    Goed geinformeerd zijn is altijd beter dan blinde paniek.

Het voordeel van even snel langskomen in Almelo geld vooral voor de Almelo-ers zelf.Vanuit een andere Twentse stad rij je al vlot 20 a 25 minuten (als het geen spits is).Helaas is Twente als een woestijn op het gebied van prostitutie,voor mij reden om wat verder door te rijden,zeker zolang de prijzen op dit hoge niveau gehandhaaft blijven en pzc taboe blijft.

Commentaar

Clip gevonden op youtube waarin kim holland de marktstraat in almelo bezoekt.

Als kim zelf daar had gezeten, had ik haar wel even met een bezoekje vereerd.

http://www.youtube.com/watch?v=lY0tIrAllqs

Commentaar

zijn er in de marktstraat ook rijpe dames aanwezig liefst nederlands

Commentaar

Marktstraat 13 Almelo

Normaal wandel ik in Utrecht bij de bootjes,en lees ik alleen.
                                          Maar ik was vorige week in almelo, en ben eens binnen gegaan.
                                          Het is een fijne ongedwongen sfeer,heel sfeervol gemaakt,ik vind het hek geen belemmering,de dames die er waren uiterst vriendelijk.
                                          Als er in de buurt van Utrecht ook zo een gelegenheid komt waar je ook inpandig kan wandelen, en de sfeer,de keuze uit net zulk mooi materiaal als aangeboden werd als in Almelo dan zal ik er vaak vertoeven.

Commentaar