Nicole (Roe), Alkmaar, Achterdam d2

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Nicole (Roe), Alkmaar, Achterdam d2

Andrea meer 'es overslaan vandaag , Izabel is n huis geloof ik , zag Georgia op t5 , na enig rondbanjeren werd no 17 interessant , op 17 k2 stond een prachtige meid met enorme voorgevel vlgs mij ook nieuw , op 17 k3 een lekker ding met een mooi glanzend zwart/beige setje zat op haar kruk , lekker smoeltje heeft ze , deed me denken aan Carmen 5 jaar gelden , deze werd het en ze heet Nicole. De intro viel niet tegen , een gaaf poppetje , ook alweer net begonnen, of ze er nu 1 week is of 1 dag , maakt niet uit , ze is 24 zegt ze. Wij naar achter naar dat kippenhok en voor de deur in de keuken was de kleine meid al lekker te knuffelen helemaal top. Uitkleden , tietjes mogen wat steviger maar over het geheel een om vast te houden , een hele lieve meid , piercinkje door bovenlip , zwarte haar leuk opgewerkt , groen blaadje voor de ouwe bok.

Pijpen doet ze goed en diep en lang met een flinke riedel trekken tussendoor waarbij ze je geil aankijkt , dat kan ik wel hebben. De rodeo werd wat eentonig maar genoeg om een uitstekende roffel in missio te produceren met prachtig uitzicht.
    Ja , zo hebben we dan weer een Nicole in de lijst , ben vooral beetje verliefd op de kleine meid , een herhaling is ze zeker waard.

Re: Alkmaar, Achterdam 17 k3, Nicole (Roe)

Na wat rondlopen zag ik ineens een klein lief uitziende dame met een geil koppie.
    Bij binnenkomst was ze wat stil moest zelf wat zeggen om er wat uit te krijgen.
    Begin was beetje saai werd niet echt verwelkomt om het zo te zeggen.
    35 afgesproken. Eerst heeft ze heerlijk gepijpt jammer genoeg met rug naar me toe zou geiler zijn als ze je ook beetje aankijkt. Lekker aan haar kontje en kutje gezeten die waren voor een kleine dame niet slecht.
    Daarna zij on top dat ging al veel beter en ze kijkt je lekker aan met dat geile koppie van der.
    Nog doggy gedaan was niet echt bijzonder en toen in missio afgemaakt.
    Je merkt dat ze er nog niet lang zit maar daar komt vast wel verbetering in.
    Voor mij mischien 1 herhaling over een kleine tijd om te zien of het beter is.
    Ik geef voor de service voor de daad een 6 en bij de daad zelf een 7 want heb wel genoten maar kan altijd beter.
    Ze is niet slecht maar het kan beter vergeleken de andere dames op de achterdam.
    owjah en op het einde waste ze zichzelf niet ze wasten alleen haar handen en veegde haar poesje met wat keuken papier.

Commentaar

Re: Alkmaar, Achterdam 17 k3, Nicole (Roe)

Haar zaterdag bezocht in haar huidige kamer A11 k1. Ze ziet er geweldig leuk uit en als je voor de verandering van petite houdt dan is zij het. De meest lolitaachtige dame op dit moment op de dam. Wat kan ik vertellen, niet zo heel veel. Het zal geen ontmoeting zijn die me lang bij blijft of een adresje waar ik nog vaak naar terug zal gaan. Ze heeft een pracht body maar is zelf minder tevreden met haar borstjes, ja ze hangen een beetje maar daar kan ze zelf weinig aandoen. Haar houding was ok, redelijk toegankelijk maar niet echt een klik. Het is werk en seks is haar business, prima. Vooraf knuffelen, ja maar niet te lang. Pijpen, voldoende. Seks; doggie ok volledige penetratie, missio ok maar weinig tot geen oogcontact. Over het geheel voldoende maar geen herhaling. O ja, wat de vorige schrijver over hygiene meld klopt.

knuffelfactor; 6,5
      Laatst gewijzigd door goodbar; 05-06-17, 23:15. Reden: spelling
      de knuffeljury

Commentaar

zo ben net terug van deze Roemeense modjo Nicole.Nicole is een modjo met een. poppetjes gezicht klein van formaat en hele lieve ogen. Nicole is erg aardig en ziet er mooi uit. Bij binnen komst ging haar bhtje uit en tot mijn grote schrik kwam daar 2 hele kleine 2 zakjes te voor schijn. Ze verontschuldigde zich dat dit kwam doordat ze een zoontje heeft gehad. A fijn ik wast me tool en ging op het bed liggen.Nicole nam me tool in haar mond en begon met hele dieput halen lekker te pijpen. Hierbij worp ze haar kleine kontje naar mij toe en kon ik ook haar klein kutje lekker vingeren. Dit voelde lekker aan.
        Na een tijdje legde ik deze kleine modjo op haar rug en stak heel voorzichtig me tool in haar kleine kutje dit voelde echt fantastisch lekker aan wat een lekker klein en strak kutje heeft deze Roemeense modjo dit maakt gelijk een heleboel goed.
        Hierna was het tijd voor doggy ik heb haar lekker hard genomen en kwam grommend klaar in haar. Ik ga helaas niet meer naar haar toe omdat ik niet van theezakjes houd helaas ik wil altijd mooie tieten net als onze mooie Roemeense Anna.
        Qua service doet ze wel goed mee en is erg aardig en heeft vooral een kleine mooie strakke kutje dus dat zit wel goed.

P.S. ik weet niet meer exact de kamer dus sorry als ik verkeerd zit misschien kunnen mijn wandelbroeders mij verbeteren alvast bedankt

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 08 k7, Nicole Roemeens

Volgens mij klopt de locatie wel. Nieuwe dvp met oranje outfit.
          Laatst gewijzigd door doublethopper; 11-06-17, 22:27.

Commentaar

Re: Alkmaar, Achterdam 11 k1, Nicole (Roe)

Gisteravond voor de tweede keer deze schoonheid bezocht,volgens mij op kamer Achterdam 17 K2 of anders 17 K3...super klein kamertje in ieder geval...
            Bezoekje op zich was weer helemaal top! Pijpen doet ze echt heerlijk en neuken was geweldig met veel geil oogcontact...naast Elena en Andrea/Ruby is dit wel een nieuwe favoriet voor mij...en bovenal ook een hele lieve meid.Bij postuur staat normaal maar is in mijn ogen toch echt wel slank by the way.
            Laatst gewijzigd door Omg Deventer; 19-06-17, 16:34.

Commentaar

Re: Alkmaar, Achterdam 17 k2, Nicole (Roe)

Nicole is een mooi, klein, poppetje, donker haar, 24 jaar oud. Lekker klein rond kontje en een mooi, knap koppie. Helaas, als het bh-tje uitgaat valt wat tegen.

Ze is vriendelijk, aardige en redelijk sexy. Het is een uur 1730 en ze zegt dat ik de eerste ben die bij haar binnen is gekomen sinds 1400!! Wat een droevenis.

Ze pakt mijn staaf lekker in haar mond, pijpen doet ze goed, sensueel, deep in haar keel soms, kijkt me goed aan.

Neuken gaat goed, ik neuk haar hard van achteren, lekker gezicht mijn grote lul in haar kleine kutje. Helaas geeft haar kut een beetje een geurtje, typische geur van "de eerste van de dag". Dat is me wel eerder opgevallen, als je de eerste bent komt er meer geur uit. Helaas hindert deze geur me wel om echt te genieten en na 10 minuten rammen lukt het me niet om klaar te komen.

Gezicht: 8
              Slankheid: 8,5
              Tieten: 5
              Kont: 8
              Kut: 8
              Pijpen: 8
              Neuken: 7
              Houding: 7
              "Klik": 7
              Eindoordeel: 6

rekensom is vlgs mij 7.5
              Laatst gewijzigd door goodbar; 29-06-17, 14:51. Reden: rekensom
              EvelineAndreaGabySofiaAndraJoanna,Simone,MelissaA,Sienna,Alex,Melia,Georgia,MelissaB,Diana,Jasmine,Maya,Sonya,Sandra,Ruby,Fernandina,Nicole,Claudia

Commentaar

Nicole blijf mijn lekkere ding , inmiddels paar keer bezocht , ze is lief en lekker te grijpen , pijpt als de weerga en ondanks dat ze schijnbaar haar poesje niet altijd wast ruik ik niks en is ze prima te neuken om zo maar te zeggen :-)

Commentaar

over dat poesje wassen ik heb met haar gepraat en ze wil niet in de wasbak waar iedereen zijn lul wast haar poesje wassen
                  dit doet ze in de douche achter

Commentaar

Deze dame is ook al weer een tijdje terug,heb haar gisteravond naar alle tevredenheid weer bezocht...op kamer A 23 k2

Commentaar

zo broeders ik ben terug van Nicole.Nicole is een Roemeense modjo die er net 2 dagen werkt met een leuk gezichtje ze is klein van stuk en als je haar achter het raam ziet schat je haar 18 haar dus ik moest en zou haar testen. Bij binnen komst is Nicole geen 18 maar 25 en een moeder en dat is helaas te zien aan haar tietjes want die waren echt uitgezogen slap en klein.

Gelijk me tool gewassen en plaate genomen op bed. Nicole ging me lekker pijpen met korte halen en bracht hem snel op sterkte. Hierna heb ik Nicole jaja op haar ruggetje gelegd met haar kut omhoog zodat ik haar lekker kan stoten. Ik heb haar lekker hard geneukt in deze positie. Hierna was het tijd voor doggie dit ging aardig en kwam dan uiteindelijk lekker in haar klaar. Nicole is een aardige modjo, maar helaas vallen haar tietjes tegen het word voor me dus geen 2e keer. Ook wist ze mij te vertellen dat ze hiervoor in Alkmaar heeft gewerkt dus misschien heeft ze al een draadje graag toevoegen alvast bedankt

Commentaar

Nicole vandaag in Den Haag gespot in de Doubletstraat 18K4.
                        Laatst gewijzigd door cremaster; 14-12-17, 17:51. Reden: Topics samengevoegd.

Commentaar

Nicole vanmiddag weer in Alkmaar gespot Achterdam d2

Commentaar

Nicole nog eens gepakt, ze is lekker en enthousiast, blijft wel jammer van de sneue tietjes.
                            EvelineAndreaGabySofiaAndraJoanna,Simone,MelissaA,Sienna,Alex,Melia,Georgia,MelissaB,Diana,Jasmine,Maya,Sonya,Sandra,Ruby,Fernandina,Nicole,Claudia

Commentaar

Dame dinsdagavond in de Doubletstraat gespot 18K4, Den Haag.

Commentaar

Vandaag weer in Alkmaar op de kamer van Katja A 11 k1

Commentaar

Het valt mij op dat er de laatste tijd weinig recensies worden geschreven over onze dam. Dat is jammer maar zal ook zeer zeker komen door mensen zoals ik. Mensen die al jaren fijn meelezen met ijverige en bijna professionele dvp-recensisten en daarbij zelf niets toevoegen. Het is tijd om mijn steentjes bij te dragen aan ons oh zo nuttige forum.

Nicole had ik al eens zien staan. Meestal rokend staat zij met de armen over elkaar of in haar zij als een koningin die uitkijkt over het volk. Oogcontact laat haar totaal onberoerd. waar andere dvp\'s van de gelegenheid gebruik zouden maken om je toestemming te geven door middel van knikje een lachje of en wenkje, kijkt ze je aan als een directrice naar een conciërge kijkt. "Jij maakt geen enkele kans" Heerlijk vind ik dat en maakt haar nog veel aantrekkelijker dan ze al is. Ik had vandaag mijn zinnen op haar gezet en warempel.. zaterdagmiddag om 14:30 krijg ik mijn kans. Ik stap op haar af.
                                  Ik "wandel" al een aantal jaar mee, maar evengoed krijg ik soms als ik een voor mij nieuwe dame bezoek een klein zenuw kriebeltje in mijn buik. Dat is voor mij het teken.. GO!
                                  Nicole houd de deur voor mij open, Beleefd vraag ik "Can I come in?" Ze kijkt verbaasd, lacht vriendelijk en verlegen en knikt dan. Niks geen directrice, Nicol is een introvert net als ik, its my lucky day!

Haar Kamer is spik en span opgeruimd en bijna leeg. Geen spullen mee van zichzelf en geen muziek. Als ik haar iets vraag over hoe haar dag gaat of waar ze vandaan komt giechelt ze eerst als een verlegen schoolmeisje waarna ik een kort antwoord krijg van niet meer dan 3 worden. Ik geef haar 35 euro en we kleden ons uit. ik laat haar geen moment uit mijn zicht. Wat een heerlijk lichaampje en wat een knappe kop. Ik wacht op het moment dat de BH uitgaat. Zouden ze echt zo tegenvallen als er wordt geschreven. Het antwoord is ja. Het kan mij niet storen. Ik verbaas mezelf er zelfs over hoe weinig het me stoort. De rest van haar voldoet en ik wil haar ondertussen op elke mogelijke manier.

Ze strijkt naast me neer op bed en begint een condoom om te doen. De laatste keer seks is voor mij alweer een week geleden. Ik verken haar lichaam met mijn handen en merk al snel dat zij vandaag niet heel erg haar best hoeft te doen om mij te laten komen. Haar orale skills zijn voor mij fantastisch. Ze pijpt zachtjes, niet te snel en niet heel stevig. Ze stopt af en toe neemt hem even heel diep. Voor veel heren zal het ongetwijfeld wat te zachtjes en lafjes zijn maar aangezien ik al redelijk op springen stond is het echt perfect en naar een paar minuten vraag ik haar om boven op mij te komen zitten. Dit is ook absoluut het moment waar ik naar uit heb gekeken vanaf het moment dat ik haar zag. Mijn Johnson zien verdwijnen in haar kleine lichaampje. Ik neem het beeld goed in mij op terwijl zij begint met rijden. Eerst drie keer op haar hurken en laat zich dan voorover op haar knieën zakken. Ze neukt mij als een vriendinnetje. Handen op mijn borstkas en haar ogen op de mijne gericht. Ze beweegt lekker vlot en mijn handen verkennen in deze positie haar hele lichaam. Haar heupen, haar buik, haar rug, haar kont en (ach ja ze zitter er toch) haar borstjes. Ze blijft me heerlijk aankijken. Ik geef het op.. Met mijn handen op haar heupen kom ik kreunend klaar diep in mijn Roemeense bedgenote. Ze giegelt verlegen. ik schaam me niet voor die mannelijke brul van genot die ze mij zojuist liet maken. Zie het maar als een compliment dacht ik.
                                  Ik werd aan mijn lot overgelaten op dat veel te kleine bedje. Nicole geeft mij een keukenrol aan en klimt behendig achterstevoren op de wastafel waar zij uitgebreid haar poes wast.
                                  Als we ons allebei aankleden maken we nog een paar keer oogcontact gevolgd door het inmiddels bekende gegiechel. Wat zou ze nu denken? sprak je maar gewoon Nederlands.
                                  Ik geef haar een zoen op haar wang en loop met een glimlach de deur uit. Weer een positieve ervaring rijker.

Naar mijn mening is Nicol geen uitblinker in de seksuele dienstverlening op de achterdam. Mijn uiterst positieve ervaring zal voor het grootste gedeelte komen om dat ik haar zo bloedmooi vind en zij mij geeft wat ik verlang. Maar zo is elke recensie op dit mooie forum, goed en slecht vooral afhankelijk van persoonlijke smaak en enkel momentopnames. Er zijn dames die veel beter pijpen en beter de cowgirl beheersen op de dam. Zij is op dit moment wel het knapst. Voor mij geen herhalingsgevaar en niet alleen omdat ik het liefst elke keer een voor mij nieuwe dame wil. maar ook omdat ze deze ervaring waarschijnlijk niet gaat overtreffen.

Commentaar

Na mijn bezoekje aan Andrea gistermiddag ben ik gisteravond voor de tweede ronde gegaan en tot mijn grote verrassing zag ik de mooie Nicole weer nu op de kamer naast Gala...ze zit daar al 2 maanden als ik dat geweten had...bezoekje was weer helemaal top...pijpen was weer geweldig en neuken top! Ze vroeg nog are you with the train...Ik zei ja...dat wist ze nog...in ieder geval mij ziet ze wel Weer!

Commentaar

Leuke dame met prima dienstverlening. Praat weinig wellicht gebrekkige kennis van de Engelse taal of tikje schuchter. 
                                      Mij ziet ze nog wel eens terug. 

Commentaar

Iemand een idee waar Nicole is? Zowel gistermiddag als ook 2 weken geleden op zaterdagmiddag een andere dame op deze kamer.

Commentaar

Ik zag haar vorige week op Doubletstraat in Den Haag, ze had het maar druk!