Aankondiging

Inklappen
Nog geen aankondiging.

Diane (Col), Alkmaar, Achterdam 2p g2 k3

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Diane (Col), Alkmaar, Achterdam 2p g2 k3

Diane voor het eerst bezocht, ze zit vaak op haar tablet te kijken en lijkt daardoor wat ongeïnteresseerd. Gelukkig is dat niet zo in ruil voor 35 euro gaat de dame lekker met je aan de slag en voor een beetje erbij of extra kun je wat langer genieten. Vaak heeft ze alleen een doorschijnend hempje aan zonder slipje. Ze heeft heerlijke naturel borsten die lekker groot zijn ietse hangen zoals het hoort en tijdens de pijpbeurt kriebelen die op je benen. Prachtig uitzicht en natuurlijk mag je haar lekker aanraken. Diane blijkt een lieve dame te zijn en geeft je uitstekende sexservice. Ze pijpt je heerlijk met veel smakgeluiden enz , heerlijk. Intiem gaat ook prima dus wat mij betreft een uitstekende dame om te bezoeken. Ik hou het op een 8. Ze begint meestal rond een uurtje of 3 in de middag. Go.
    Stopt bij iedere leuk stationnetje, heb in ieder stadje een lekker schatje. En is er even niets te doen dan hou ik me poen.

[SIGPIC][/SIGPIC]

Re: Alkmaar, Achterdam 2p g3 k7, Diane

Ze zit tegenwoordig op kamer 3 of 4 van 2p g3.
    Blond haar zit altijd op een fauteuil en zit vaak op haar fone te kijken.
    Leuke dame dus gaan .
    Stopt bij iedere leuk stationnetje, heb in ieder stadje een lekker schatje. En is er even niets te doen dan hou ik me poen.

[SIGPIC][/SIGPIC]

Commentaar

Re: Alkmaar, Achterdam 2p g2 k3, Diane

Ik ben de dag erna bij Diane geweest. Ze heeft een erg lekker lichaam, vrij lang, mooi slank, mooie tieten, lekkere kont, romig witte huid. Haar gezicht is ok, ze was nogal verkouden dus zag er niet op haar best uit. Lang blond haar.

Ze spreekt bijna geen engels maar wel duits. Ze is vrij relaxed, mag veel aan haar zitten. Pijpen doet ze prima, de ballen worden goed gemasseerd (iets te stevig wellicht). Helaas komt "het handje" erbij tijdens het neuken Wat is dat toch ontzettend vervelend. Soms neemt ze hem eventjes weg als ik het vraag, maar hij blijft toch meestal zitten. Als ik haar doggie neuk, stoot ik twee minuten lang zo hard als ik kan om toch nog het gevoel te krijgen dat ik hier aan het neuken ben. Klaarkomen lukt niet zo, ik laat haar nog proberen me af te trekken terwijl ik haar schaamteloos aan kijk, maar moet het helaas op een andere meid afmaken later.

Ze is een lieve meid met een erg lekker lichaam, maar ja, een handje betekent nooit meer

Gezicht: 6,5
      Slankheid: 8,5
      Tieten: 8
      Kont: 8
      Kut: 8
      Pijpen: 8
      Neuken: 5
      Houding: 6
      "Klik": 7
      Eindoordeel: 5
      EvelineAndreaGabySofiaAndraJoanna,Simone,MelissaA,Sienna,Alex,Melia,Georgia,MelissaB,Diana,Jasmine,Maya,Sonya,Sandra,Ruby,Fernandina,Nicole,Claudia

Commentaar

Het was rustig in Alkmaar met aanbod toen ik daar aankwam, of de aantrekkelijke dames waren bezet, of er was een shift wissel.
        Diane sprak mij aan en good mij een Trio aan met een vriendin, niet op in gegaan. Basistarief was 35, heb haar 50 gegeven zodra het wat relaxter zou gaan. Toen de kimono uitging vond ik he jammer, met zag ze er leuker uit. Enfin voorda ik het wist had ze een elastiek om mijn testikels zetten en begin ze te pijpen en de testikels masseren, dat deed ze wel te wild voor mijn smaak, afremmen had geen zin. In neuken had ik ook geen zin meer.
        Uiteindelijk klaargekomen na een lange pijpsessie.

Dame is vriendelijk wat verwacht je anders van een Colombiaanse, mijn ervaringen met Colombiaanse dames zijn wel goed.

Ik vond haar lijf niet aantrekkelijk, zou niet teruggaan, maar als je van een beetje vlees houd dan ben je absoluut in goede handen.

Commentaar

Aan het werk...
        X