Zara (Bul), Alkmaar, Achterdam 13 k4

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Zara (Bul), Alkmaar, Achterdam 13 k4

Ik moest zaterdag in de Stad zijn en kon het niet nalaten even een kijkje te nemen in de Rosse Buurten. Het was nog vrij vroeg, Ong. 12:00 uur en er zat in beide buurten weinig dames. Wel zag ik in de Hoekstraat een mooie meid lopen met een grote donkere bril op. Even kijken waar ze naar toe ging. Ze rommelde wat bij de deur van 36 I en ging toen weer weg. Jammer dacht ik, maar ik ga eerst wat boodschappen doen en kom daarna weer terug. Het was druk in de stad en ik kwam daarom ook pas om 15:00 uur weer in de Hoekstraat. Er waren nu wel meer dames aanwezig. Amelia van 13 II lonkte me naar binnen, maar ik liep toch even door want ik wou bij 36 I kijken. Ja hoor, ze was aanwezig en ik had geen spijt dat ik nog even bij haar gekeken heb. Het is een goedlachse en goedgebouwde dame en ik heb veel plezier met haar beleefd. Ze kan enorm goed en lekker pijpen waarbij ze haar best doet om "hem" helemaal in haar mond te nemen. ze heeft een heerlijk fris ruikende poes die ik dan ook lekker heb mogen verwennen. Ze geeft je een prima behandeling, dus dit is voor mij zeker een aanrader. Ik zal sowieso haar vaker bezoeken.
    Laatst gewijzigd door theinspector; 29-08-10, 23:29. Reden: Verhuisd

Groningen, Hoekstraat 13 I, Zara (uitstekend)

Deze ochtend in eerste instantie naar de Nieuwstad gelopen, helaas was het daar erg rustig. Toen maar doorgewandeld naar de Hoekstraat, wederom erg rustig. Maar ineens zag ik op nr. 36I een dame die er heel erg goed uitzag. Ze is niet dik maar ook niet overdreven slank. Een mooie glimlach, lang blond (geverfd) haar en een prachtig koppie. Precies wat ik zocht!
    Naar binnen gegaan, waarna zij mij in het Engels uitlegde dat p+n mij 30E ging kosten. Ik vroeg wat er voor 70E mogelijk was. Ik kon meer tijd krijgen, of een massage of meer standjes. Ik legde uit dat ik gewoon zin had in een leuke tijd, ik heb er nl. een hekel aan wanneer er op de klok gekeken word.
    Eenmaal binnen stelde ik me voor, ze vertelde me dat ze uit Tsjechie komt en 24 jaar oud is. Toen we uit de kleren op bed waren beland, keek ze me heerlijk geil aan en begon ze me uitgebreid te strelen en zachtjes af te trekken. Toen mijn zaakje flink hard was ging het rubber erom en begon ze te pijpen. Ze nam er goed de tijd voor, pijpte heerlijk rustig en diep en speelde ondertussen met mijn ballen. Dit word door mij beoordeeld als uitstekend. Na een tijdje kwam ze bovenop me zitten en begon me heerlijk te berijden, vervolgens in de missionarisstand verder gegaan. Ook hierbij keek ze me weer supergeil aan. Allemaal prima, maar ik had eigenlijk ook nog wel zin om weer gepijpt te worden, hetgeen geen probleem was. Nieuw rubber erom en daar ging ze weer, uiteindelijk in missionarisstand klaargekomen. Na 35 min. stond ik weer buiten.
    Echt een leuke meid, die er goed uitziet. Ik heb een goede tijd gehad en kom zeker terug!
    Laatst gewijzigd door theinspector; 01-09-09, 23:31. Reden: Naam gewijzigd

Commentaar

Dit weekend even bij deze bulgaarse (niet tsjechies!) schone langsgeweest. Ik kwam, zag en naar binnen Heerlijk dingetje! Ze zit vaak op haar stoel en dan is haar ware schoonheid niet altijd even goed zichtbaar. Haar mooie figuur zie je dan niet en haar lange benen .. Lekkere tietjes, niet heel veel maar gelukkig wel puur natuur.

Leuke meid, even een gezellig praatje gemaakt en hup op het bed plaatsgenomen. Het condoom werd direct in stelling gebracht. Jammer, iets meer opgeilwerk had wel gemogen. Gelukkig was het pijpen redelijk (niet heel goed, gewoontjes), maar wel all the way!! Zag je dat maar wat vaker. Positief is ook dat je niet bij het neuken in missionaris wordt geplaatst. Keurig werd mij gevraagd in welk standje ik haar wilde neuken. Ik neem trouwens aan dat voor het instaptarief van 30 euro een wisseling van standje wellicht niet mogelijk is. 'k Heb het niet gevraagd. Ik koos voor doggy en vanwege wat handwerk eerder op de dag kon ik deze dame even flink en flink lang nemen. Geil gezicht in de spiegel, zeker als Sasja even achterom kijkt en je met een glimlach begroet. Het condoom werd weer gevuld en ik verliet haar kamertje in de wetenschap hier snel en vaker terug te komen. Aanradertje!
      Laatst gewijzigd door theinspector; 01-09-09, 23:34. Reden: Naam gewijzigd

Commentaar

Sasja (of verstond ik Sarah?) zit nu in Hoekstraat 13-I.

Mooi lang slank lichaam, leuk koppie, lekker kontje en een paar leuke b-cup tietjes. Dat is Sasja. Een beetje het girl-next-door-type, waar ik persoonlijk geen hekel aan heb

30 euro voor pijpen en neuken is in deze straat de norm en dus ook bij Sasja. Voor die prijs is opgeilen (strelen etc) er vaak niet meer bij en ook bij Sasja kwam het condoom gelijk tevoorschijn en werd via haar mond al zuigend aangebracht op m'n in omvang toenemend lid. Pijpen was wel lekker diep, waarbij Sasja als ze beneden was aangekomen even vol verwachting, of misschien wel ter bevestiging, opkeek of alles naar wens verliep. Dat was het. 't Was weliswaar geen wereldse pijpbeurt, maar wel lekker diep en ik was er tevreden over. Veel beter was het neuken. Ze kwam bovenop me zitten, kwam naar voren met haar gezicht vlakbij me. Hmm, ik lekker diep in haar, m'n handen op haar kont. Ik weet niet waarom, maar ze gaf me vluchtig een zoen in de nek en kwam toen overeind en begon haar borsten te strelen. Daarna "stapte ze af' en wilde een ander standje. Tja, met zo'n lekker kontje kun je als man maar 1 ding doen en dat is mevrouw op handen en knieën zetten en in doggy je best gaan doen. En omdat ze dus echt een heel lekker kontje heeft, duurde het niet lang voordat het condoom werd gevuld.

Voor 30 euro zeker een geslaagd bezoekje. Jammer dat de kamertjes in de Hoekstraat over 't algemeen een beetje shabby zijn. Een iets mooiere setting zou toch wat meer tot de verbeelding spreken. Maar goed, we komen voor de sex en daarover geen klachten!
        Laatst gewijzigd door theinspector; 01-09-09, 23:35. Reden: Naam gewijzigd

Commentaar

Ik had deze leuk uitziende Bulgaarse al vaker zien staan zat eerst op een andere kamer 36?.
          Vorige week zondagmidag was ik even in Groningen en zag dat zij verhuisd was naar deze kamer maar.....ben toen niet naar binnen gegaan!!!
          De hele week nagedacht over deze 24 jarige Bulgaars schone en dacht.....laat ik deze dame van plezier maar ééns bezoeken.
          Afgelopen avond/nacht was het zover maar gossie wat was het slecht weer regen regen en nog ééns regen eerst even door de nieuwstad gewandeld na mijn auto geparkeerd te hebben in paarkeergarage ''Centrum'' rustig in de nieuwstad wat wil je met het slechte weer maar efin toen mijn wandeling ingezet naar mij doel had eerst haar actieve recencies geraadpleegd lijkt goed dacht ik dus was vast bersden haar te bezoeken.
          Nu maar hopen dat zij er is tijdens mijn wandeling nagedacht 30 euro kost het voor 15 min. daar in die buurt toch? mmmmm kost 60 min toch 120 euries is te doen wat moet ik verder met dit slechte weer éénmaal aan gekomen jep zij is er.
          Vroeg direct wat een uur koste 120 euro zij ze klopte dus waar ik over nagedacht heb naar binnen gegaan je ziet nooit goed hoe mooi zij is ze heeft altijd een rok of jurk aan nooit in bikini o.i.d. maar alles uit verhip best lekker ding zeg echt lekker figuur kleine b cup tietjes leuke gevomde tepels best nog wel slank zou je zo als jij haar ziet zitten niet zeggen brede lekker gevormde heupen maar op het bed beland kon het feest beginnen lekker opgeilen van haar kant eerst een tijdje geen condoom omgehad zij heeft mijn penis lekker stijf gemaakt met haar handen even bovenop gelegen mij lekker opgeilen toen was het mijn beurt mocht haar beffen en vingeren vingeren(m.c) dr kutje voelde lekker aan na een tijdje condoom om begon zij mij lekker te pijpen verhip dat doet zij goed zij neemt hem echt bijna tot de wortel in haar mond zij drukt hem tot achter in het strothoofd dat heb ik nog nooit gehad hmmm wat lekker.
          Toen kwam zij bovenop stopte hem voledig in haar kutje en begon te galoperen zij kreunde lekker na een tijdje ff gestopt nog maar ff vingeren en beffen had weer zin in neuken met haar zij dat zij achterste voren op mij moest zitten was heel lekker kon lekker zien hoe dr schaam lippen om mn paal zaten en ocerzicht over dr heerlijke kontje weer van positie gewisseld ik bovenop na een tijdje gestopt poosje geknufeld met haar toen weer bezig maar nu op zijin hondjes toen het condoom maar volgespoten.....voorbij dacht ik het uur ook of niet....nee dus zij kwam op het rand van het bed zitten ff weer geknufeld ik vroeg aftersex yes good zij ze what wil you do I will massage good heeft zij toen gedaan mn rug heerlijk gemaseerd.
          p.s Leuke meid geen tatoes geen piercings puur echt maar bij binnenkomst stelde zij mij zich echt voor als Sarah!!!!
          Sarah kom gauw weer bij jou Love You voor the good sex.
          Laatst gewijzigd door theinspector; 01-09-09, 23:35. Reden: Naam gewijzigd

Commentaar

Dinsdag bij deze dame geweest en 30 minuten gebleven. Lekker rustig aan. Deze dame ziet er goed uit. Heeft mooie heupen en cup b borsten met inderdaad mooie tepels. Pijpen was goed. Daarna naast elkaar gelegen en heb ik haar gemasseerd. Ook zachtjes haar poesje mogen masseren. Toen zij onder en ik boven. Er was niet veel meer voor nodig om het rubbertje vol te krijgen. Ze is strak en fris. Ze zei dat ik haar eerste klant was die dag. Ze werkt elke dag van meestel 12 tot 24 uur.
            Laatst gewijzigd door theinspector; 01-09-09, 23:36. Reden: Naam gewijzigd

Commentaar

had deze dame nog niet eerder gezien, eigenlijk door de verhalen hier er eens heen gegaan. prachtige vrouw om te zien, strak en mooie borsten. en wat kan ze lekker pijpen zeg! als je van hard houdt dan hoef je je niet door haar te laten pijpen, maar hou je van zacht en rustig op gang komen dan is ze een aanrader. en inderdaad, deep throat om maar in deze tijd te blijven. wat een genot. en neuken: een strak kanaal ondanks dat ze dit werk wel vaker doet lijkt me. niet een hoogvlieger die de boel aanjaagt maar gewoon een lekker ding om naar te kijken en het mee te doen. zeker met haar lijf.
              Laatst gewijzigd door theinspector; 01-09-09, 23:37. Reden: Naam gewijzigd
              dankzij hookers behoor ik niet meer tot de zoekers

Commentaar

Leuke vrouw, niet super knap om te zien maar een mooi lijf en heel aardig. Inderdaad, een bijna gewoon meisje, zonder veel opsmuk en erg aaardig. Mooie borsten. Ze doet rustig aan, ze streelt weergaloos. Ze lijkt me geheel ongeschikt voor het ruwe werk en dat vind ik prettig zo. Voor wat meer is beffen mogelijk, verder laat ze volgens mij niet veel meer toe, maar hoefde van mij ook niet. Heb een leuk halfuurtje met haar doorgebracht. Trouwens, ze zei uitdrukkelijk dat ze Zara heet, niet met een S maar met een Z.
                Laatst gewijzigd door theinspector; 01-09-09, 23:40. Reden: Naam gewijzigd
                but the more I grow the less I know

Commentaar

Re: Groningen, Hoekstraat 13 I, Zara (uitstekend)

twee weken geleden ook maar eens bij deze dame naar binnen gestapt voor 30 euro. Een mooie dame en zoals m'n voorganger al zei een heel gewone dame en is duidelijk in wat ze wel en niet wil. Pijpen doet ze erg lekker en vooral diep en redelijk langdurig. Daarna kwam ze op me zitten met haar rug naar me toe. Man man wat een lekker uitzicht. Hield het dan ook niet lang meer vol en vulde het rubbertje . Kortom een prima dame die doet wat ze moet doen en rustig de tijd neemt. Eigenlijk is ze meer het type nextdoor en inderdaad niet voor het ruwe werk.

Commentaar

Re: Groningen, Hoekstraat 13 II, Zara (uitstekend)

De straat was verlaten en erg rustig...alle bekende dames waren weg?
                    Paar rode lampen branden maar.

Toch achterin 1 kamertje met licht, no 13-2..
                    Loop er vaker langs maar dan is ze erg verlegen of is aan t bellen maar vandaag eindelijk kon ik Zara eens proberen.
                    Idd Zara heet ze.
                    Een lekker wijf om te zien, jammer genoeg zit ze altijd op haar krukje als ze gaat staan, is ze nog lekkerder, mooi lijf,
                    Van de puur natuur meiden is dit wel een topper, ook in het gewone TL licht is ze een mooie verschijning, eindelijk weer eens een lekker meisje van 26, althans zara.
                    30 afgesproken, condoompie ging er gauw om, maar pijpen deed ze goed, lekker diep heerlijke afwisseling, ze is er toch op vooruit gegaan..of de recensies gelezen
                    Darna in missio genomen, af en toe haalde ze mijn jongheer er ff uit om vervolgens lekker af te trekken dan huppa er weer in, dit deed ze lekker, na een keer of 3x dacht ik hmmmm...je moet nu eens goed genomen worden en dat gebuerde, ze kreunde lekker en wist niet waar ze kijken moest.
                    Daarna heeft ze me met de hand klaar gekregen, wilde op alle fronten van haar genieten.Ze doet ook gewoon anale stimulatie, niet echt een klokkijker, want zat toch 20 min binnen!
                    Daarna nog even lekker gepraat en de volgende afspraak staat alweer, een heerlijke meid die met respect behandeld mag worden.
                    Ze wast ook netjes vooraf.
                    Heerlijke ervaring, en een goede vervangster voor mn vaste dames

Commentaar

Re: Groningen, Hoekstraat 13 II, Zara(uitstekend)

Dankzij een tip van een medewandelaar, en na ca 4 weken ongerust te zijn, werd ik gisteravond blij verrast met het licht wat ik van verre al zag branden en aangekomen, Zara te zien zitten.
                      Ze was aan t bellen, maar toen ik op haar afliep was het gesprek direct afgelopen

Even vrolijk verwelkomd, en al direct zei ze dat ze lekker 4 weken vakantie had, heerlijk genoten, was blij voor haar. T is een schatje van een meid.
                      Zara ging zich direct wassen vooraf en nam midels al plaats op bed.
                      Direct kwam ze met haar very nice body naast me liggen begon mn jongeheer wakker te maken, deze lag niet te slapen en was binnen 7 sec wakker, wat wil je ook als die lekkere handen ineens eromheen slaan...

Condoom werd met haar mond deels aangebracht en vervolgens met de hand, pijpen begon. Zara heeft een eigen perfecte manier van pijpen, ik denk dat zij het lekkerst pijpt van alle meiden die ik daar ken..
                      Het geluid wat ze maakt is goddelijk, alsof haar leven ervan afhangt maar dan op een geile manier.
                      Vervolgens neemt ze hem diep en laat in dat warme mondje een paar tellen je helemaal gek maken.
                      Na het pijpen ,geilde ze me nog meer op door tijdens het in positie nemen van onze standjes , mij geil af te trekken, wow ik kwam al bijna..dat had ze door dus direct neuken.
                      Het stille gedrag wat ze uitblinkt bij de verwelkoming verandert in een waar sexbeest, heerlijk om zara te neuken.
                      Zo een lekker wijf.
                      Af en toe van geilheid wist ze niet waar ze moest kijken.
                      Even voelen of het condoom er nog omzit, t was middels een natte bedoeling, en werd weer geil afgetrokken en huppa er weer in.
                      Vervolgens kwam ze tegenover me zitten tussen me benen, met nog speciale standjes vloeide de witte gloed eruit over haar hand, zo enorm lekker.
                      Had Zara wel ff weer nodig, verslavend dit meisje!!

Commentaar

Kijkend na mijn laatste bezoek aan Zara middels maanden terug kan het me bijna niet voorstellen, affijn daarom was het ditmaal zo spetterend?

Na een wandeling door de straat te hebben gemaakt was ik op zoek na Sylvia ( 46II) maar daar stond een ander lekker meisje, d8 nog jij bent aan de beurt zometeen...
                        maar verre van dat want Zara zag ik zitten en ging direct de kamer binnen.

"long time ago" klonk op een lieve manier ...yep Zara was op vakantie ,wellicht bekend met Pamela, maar gelukkig weer terug.

op bed plaats genomen en begon ze weer goddelijk te pijpen,allemachtig wat kan zij veranderen in een sexbeest.
                        Wat nieuwe handelingen deed me bijna klaarkomen zo lekker heb ik t zelden gehad...
                        wilde dat ze doorging maar dat grotje wilde ik ook na binnen wilde alles bij haar doen zo gek maakte ze mij.
                        Na bijna te hebben gespoten, ging ik haar in missio nemen, dat was heerlijk afwisselend met trekken, daarna hard genomen en ze werd me geil..
                        haar poesje was ook erg nat geworden,te lekker.
                        Kort daarna kon ik het gewoonweg niet inhouden en liet me gaan...

Wat een topper blijft Zara, een knappe verschijning, een lekkere meid voor de sex maar ook om naast te lopen..

Commentaar

maandagavond bezocht. de nood was zeer hoog zullen we maar zeggen.
                          Dame is duidelijk ervaren en het bezoek was snel met succes afgerond.
                          waste keurig vooraf en achteraf maar kon tijdens de daad in doggy toch duidelijk een minder prettig luchtje ontwaren.

Leuk voor een keer

Commentaar

Had weer zin in een ouderwets" lekker meisje, althans een van mn favo's uit de hoekstraat,Zara.
                            Was niet veel soeps vanavond vele waren bezig of afwezig.

Zara stond er gelukkig wel.
                            Bij binnekomst even een kort praatje, gewassen en begon ze heerlijk te pijpen tussen mn benen.
                            later pakte ze wat glijmiddel erbij en ging heerlijk verder, kon me maar lastig inhouden.

Daarna in missio genomen, kon duidelijk merken dat Zara nat werd want ze hield me tegen om haar verder te nemen.
                            Vond t niet erg om haar te zien komen maar helaas..
                            gezien ik de laatste tijd nieuwe toppers heb ontmoet vond ik dit bezoekje een beetje matig.
                            Misschien ben ik te verwend of wil juist meer.
                            Uiteindelijk wel lekker gekomen.

Zara blijft een lekkere meid, zonder twijfel.
                            Maar heb betere bezoekjes gehad. Ze doet wel enorm haar best, een van de weinige.
                            Nog 2 weken en dan gaat ze op vakantie en keert in januari terug.

Commentaar

Vorige week bij Zara langsgegaan. Vorige reacties zijn accuraat. Leuke meid, kan goed pijpen,

Naar binnen gegaan voor 30E P+N. Cowgirl en vervolgens missionaris. Werd niet op de klok gekeken, daarna rustig aankleden. Hygiëne was verder in orde bij haar.

Geen spetterend bezoek, maar dat heb ik nog niet eerder gehad in de Hoekstraat. (Ik wil nog steeds eens langs Gerrie gaan op Hoekstraat 10, maar steeds is het licht daar uit )

Commentaar

Vanavond (zaterdag 23.00 uur) een bezoek gebracht aan Zara. Haar gekozen omdat ze mooi lang en slank is.
                                Bij het openen van de deur vroeg ze 30 euro, ik had niet gepast en gaf haar daarom maar 50 euro.
                                Ze vroeg "What do you want?". Ik zei "only normal things.".

Op bed begon ze mij op een heel prettige manier zachtjes te strelen en af te trekken. Ze zat op zo'n manier naast mij dat ik wel haar borsten kon masseren maar niet haar poesje. Ze leek dit laatste ook niet te waarderen.

Na een korte tijd kreeg ik een condoom om. Ze vroeg mij in welke positie ik wilde. Ik zei dat ik haar graag even naast mij had en dat ik haar poesje kon aanraken. Toen zij op de rug lag kon dat wel en mocht ik haar lekker likken. Na enige tijd geneukt te hebben gaf ik aan zo niet klaar te kunnen komen (leeftijdprobleem?) en vroeg haar het handmatig af te maken. Toen stelde zij voor bovenop te gaan zitten. Uiteindelijk toch handmatig afgemaakt. Zonder condoom en met de nodige olie lekker klaar gekomen.

Zara is een heel bescheiden en sympatieke vrouw met een prachtig lichaam. Spreekt beter engels dan nederlands. Ben met een heel voldaan gevoel weer huiswaarts gekeerd. Ik zal haar zeker nog wel eens bezoeken.

Commentaar

In navolging van hierboven, vanavond weer naar Zara gegaan.
                                  Ze zat lekker een filmpje te kijken.

Binnen no time was ze poedelnaakt, en ging wassen.
                                  daarna op bed plaats genomen.
                                  Lekker diep pijpen af en toe zonder handen alleen mondtechniek, heerlijk alsof ze aan t fitnessen is.
                                  Ze was geil want ze wilde genomen worden.

In missio heb ik haar heerlijk genomen, wat kan ze geil worden pfff.
                                  ff een break en darnaa lekker verder.
                                  Weer het lekkere standje "in de lucht" toen het er goed van genomen, ze wist niet waar ze moest kijken en uiteindelijk
                                  mn pakketje bezorgd aan het JUISTE adres!

Commentaar

Vandaag even bij Zara langsgewipt Ik was al een keer langsgelopen. Gordijn was dicht. Later bleek je met een vriendin even in de stad geshopt te hebben. Grappig dat je dan allebei met je gewone kleren aan in dat kamertje staat. Normaal heeft ze natuurlijk haar spannende "werkpakje" aan, zullen we maar zeggen. Ze heeft me heerlijk gepijpt, daarna voor de verandering eens begonnen in missio. Heerlijk met haar beentjes in mn nek flink aan het rampetampen geweest. Ze kreeg er harde tepeltjes van, heerlijk! Daarna verzocht of ze nog even op me kwam zitten. Echt geweldig om te zien hoe ze dan met haar kleine maar mooie tietjes op me zit. Zara is mijn favoriete meisje in de Hoekstraat. Ze is lekker relaxed, je kan leuk met haar babbelen en de sex is geweldig! En dat allemaal voor 30 euro. Ik zou bijna elke dag gaan als ik wat dichterbij zou wonen.

Commentaar

paar weken geleden heb ik zara ook bezocht heerlijke relaxte meid met een heerlijk lichaam
                                      eerst heeft ze me lekker hard gemaakt met haar handjes na een minuut of 5 condoompje erom en pijpen maar o wat kan ze dit goed met veel gevoel..eerst ging zara lekker on top op me heerlijk ze heeft een heerlijk kutje!..vervolgens lekker in missio geneukt ze keek me heerlijk geil aan..lekker in doggie doorgegaan en deze meid goed hard doorgeneukt..uiteindelijk heeft ze me heerlijk klaargetrokken pfff echt relaxt deze meid!
                                      veel plezier voor 30 euro ziet me vast weer terug

Commentaar

Zondagavond om 23:30 uur Zara bezocht. Vond het fijn haar weer te zien. Uiteraard is ze nog steeds de mooie slanke en sympathieke vrouw. Daarom is dit mijn 4e bezoek aan haar.

Heb haar 50 euro gegeven. Het programma bestond uit naast elkaar liggen, beetje knuffelen, lekker likken, neuken in twee standjes en afgesloten met een handjob.

Tevreden naar huis gegaan.

Commentaar

Ook maar eens bij Zara geweest, ze kan inderdaad erg lekker pijpen. Ze wou al neuken maar ik zei dat nog even door moest gaan. Ook lekker zonder handen en ik kon ook het tempo bepalen door mn hand op haar hoofd te doen. Uiteindelijk het in doggystyle afgemaakt. Toch maar weer lekker klaargekomen.
                                          Hygiëne kan wel iets beter, het was nogal warm en ze werd wat nat van het zweet. En ik had haar tepels gelikt. Vervolgens wast ze alleen haar handen en stapt weer in haar outfitje. En ze is ook niet echt talk active.