Maribel (D.Rep), Alkmaar, Achterdam 2p g1 t5

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Maribel (D.Rep), Alkmaar, Achterdam 2p g1 t5

Vanavond, nou ja, vannacht, want het was al laat, naar binnen gegaan op Zandpad 154-3 waar een meisje werkt wat me al weken zeer vriendelijk en oprecht toelachte als ik voorbij kwam rijden. Lief gezicht, maar wat aan de mollige kant en niet bijzonder sexy gekleed, dus ik ben al die keren maar doorgereden. Vandaag kon ik uiteindelijk die glimlach niet weerstaan (tja... op de een of andere manier weten ze me altijd weer met een glimlach in te palmen!) en ben naar binnen gegaan.

Ze stelde zich voor als Maribelle (ik kan haar verkeerd verstaan hebben, maar het was volgens mij niet Maria of die andere naam die ook bij dit bootnummer voorkomt, ze is volgens mij ook geen SM-type) en vertelde dat ze normaal op boot 160 werkt (geen raamnummer gevraagd, sorry!). Ze werkt er al een tijdje. Maar goed. Dominicaanse dus, en in het begin was ze wat moeilijk te verstaan maar dat went gauw.

Ze was supervriendelijk, streelde me lekker, ging me daarna lekker lang en erg goed pijpen, daarna ging ze uitgebreid m'n beide tepels likken en kussen, terwijl ik haar overal streelde, en daarna... verrassing: NOG een keer pijpen, en weer lekker lang, hemels! De eerste keer in tijden dat ik van alleen pijpen zowat klaarkwam, meestal heb ik dat niet zo gauw.

Daarna neuken, ik bovenop en ik mocht echt lekker bovenop haar gaan liggen, haar armen om me heen, en zonder glijmiddel (!) mocht ik lekker diep in haar. Man wat lekker! Vanwege de 2 heerlijke pijpbeurten stond ik al op springen, dus ik hield zoveel genot maar kort vol en kwam al snel heerlijk klaar. Ze leek zowaar teleurgesteld: "WAT? Nu al klaar?". Ik vertelde dat ze het ook zo lekker had gemaakt dat er geen houden aan was, waarom ze wel moest lachen. Volgende keer zou ze me helpen om het wat langer vol te houden, zei ze ;D

Daarna nog uitgebreid een tijd zitten kletsen over van alles en nog wat, ze bood me wat te drinken aan en zei dat als ik een keer als laatste klant kwam dat ik dan best mocht blijven slapen. Misschien hou ik haar daar wel een keer aan. Misschien niet de allerknapste, maar wat een vrouw zeg!
    Ik hoop haar snel terug te zien.

Maribelle is met stip de meest vriendelijke vrouw van misschien wel de hele bizznizz. ogen om in te verdrinken, een glimlach waar je van smelt! behandel haar met liefde en respect. grtz

Commentaar

Afgelopen week was ik weer eens op het Zandpad om nu eindelijk eens achter te komen of de vrouw die op 164-1 werkzaam is en hier onder de naam Rashida zo lovend beschreven wordt dezelfde is als degene die ik een paar maanden geleden op dit adres heb bezocht. Helaas heeft ze het tegenwoordig zo druk dat ik geloof dat je tegenwoordig in de rij moet gaan staan. Ik zie in de omgeving van haar boot tenminste regelmatig mannen ogenschijnlijk doelloos rondhangen. Ik vrees dat die, evenals ikzelf, op Rashida wachten. Maar aangezien ik een hekel heb aan wachten, heb ik het snel opgegeven en besloot een ander op te zoeken.

Aangezien dit niet de eerste keer was dat ik daar doelloos heb rondgelopen, was ik al heel wat keren langs 160-5 gekomen, waar een vrouw zit die me altijd heel lief toelachte. Ik begon me een beetje schuldig te voelen. Hoe vaak ik ook langs liep, ze bleef lief lachen. Nieuwgierig geworden heb ik er de recensies op deze site eens op nagelezen. Deze waren van dien aard dat ik het er wel op durfde te wagen. En ik ben niet teleurgesteld.

Hier blijkt toch echt de kracht van deze site. Normaal gesproken was ik nooit bij Maribelle naar binnen gegaan, omdat ze niet één van de knapsten is. Ze heeft wel een mooi gezicht (vooral haar ogen), maar is wat mollig en ook duidelijk niet zo jong meer. Maar dit wordt ruimschoots gecompenseerd door haar vriendelijkheid en haar ontspannen manier van doen. Gauw betalen en dan kun je vergeten dat je bij een vrouw op bezoek bent die het voor haar beroep doet. Het lijkt wel of je bij een oude vriendin op bezoekt bent. Maribelle is echt een schatje. Ze neemt alle tijd en luistert naar je. Als je haar vraagt even te stoppen met pijpen, omdat je anders te snel klaar dreigt te komen, doet ze dat. Dat heb ik wel eens anders meegemaakt. En tussendoor kun je nog lekker met haar babbelen ook. Dat kan zelfs zo goed dat mijn erectie af en toe verslapte omdat ik het zo gezellig bij haar vond en niet eens zozeer opwindend.

Hoe dan ook, de seks was ook best goed, niet geweldig, maar gewoon lekker. Of ze in is voor speciale dingen, weet ik niet, heb ik geen behoefte aan bij haar. Je zou gewoon komen voor de warmte en een aangenaam gesprek (wel eerst even je Spaans opfrissen trouwens), nog eerder dan voor de seks. Rest me nog te zeggen dat Maribelle absoluut niet op de klok kijkt. Met het seks-gedeelte waren binnnen 15 minuten klaar, daarna kreeg ik nog wat te drinken van haar en hebben we nog wat zitten kletsen. Alles bij elkaar ben ik zeker 25 tot 30 minuten binnen geweest en ik denk dat ik nog wel langer had kunnen blijven. Maar ik begon me een beetje opgelaten te voelen, ik wilde niet teveel beslag leggen op haar tijd en ben voldaan vertrokken.

Commentaar

Vorige week eindelijk weer eens bij Maribelle geweest, inderdaad, vanwege die laat-je-smelten-glimlach :-*

Heerlijk verwend met lekker veel olie, van alles heeft ze met me gedaan... maar ik moest en zou nog even neuken om echt klaar te komen al was de verleiding groot om dat al tijdens haar orale en manuele werkzaamheden te doen ;D
        Dat was vanwege het grondig voorspel al gauw een feit.

Daarna nog een leuk gesprek gehad, eigenlijk over best persoonlijke dingen. 't Is echt een vreselijk lieve meid, zoveel geduld, aandacht en oprechte vriendelijkheid, dat zie je eigenlijk nooit.

Ze is trouwens ook wat afgevallen, waardoor haar toch ietwat voluptueuze achterwerk in legging er toch weer erg strak uitziet :P

Commentaar

Gisterenavond voor het eerst naar het Zandpad in Utrecht geweest. Had vooraf, op basis van de vele recenties, een top 10 samengesteld. Helaas bleek geen enkele van al die toppertjes rond 22.00 beschikbaar te zijn (of busy of gewoon niet aanwezig). Na een paar keer langs de boten te zijn gegaan, werd mijn aandacht getrokken door de zeer vriendelijk lachende Maribelle. Na een kort praatje bij de deur viel ik net als mijn voorgangers voor haar mooie ogen en juicy body en ging naar binnen. Na mijzelf opgefrist te hebben op bed gaan liggen, waarna ze mijn jongeheer en ballen begon te masseren. Dit had snel resultaat want hij bleef maar groeien. Toen ging er een condoompje omheen en begon ze me lekker diep te pijpen terwijl ze half over me heen hing waardoor ik haar lekkere volle kont kon kneden. Toen zei ze dat ze een verrasing had en pakte een plastic handschoentje en begon al pijpend met mijn ster te spelen. Dit vond ik maar niks en vroeg haar te stoppen. Na 5 minuten gepijpt te zijn vroeg ze hoe ik wilde neuken. Ze vroeg of ik bovenop wilde en ik vroeg hetzelfde aan haar. Na enig tegenstribbelen ging ze me inderdaad toch berijden en dit voelde heerlijk aan. Maribelle is een zeer ervaren dame die weet wat een man lekker vindt. Ik voelde dat ik ging komen en stelde voor om het op zijn doggystyle af te maken. Vervelend was dat ze de opmerking maakte ( na een minuut of 10)dat ik wel snel moest komen want anders zou ze het me de hand afmaken. Met uitzicht op die machtige volle kont kwam ik na enkele harde stoten zalig klaar. Tijdens aankleden gepraat met zeer vriendelijke en goedlachse Maribelle. Was leuke maar zeker geen fantastische ervaring gezien het feit dat ze toch wilde dat ik snel moest klaarkomen.

Commentaar

zondagavond even bij maribelle geweest
            na het uitkleden op bed gaan liggen, toen vroeg ze me gelijk of ik niet langer wou blijven! FOUT!!!
            dit vriendelijk afgeslagen. met olie heeft ze mijn lid op sterkte gebracht, was wel okee. ik heb haar niet laten pijpen omdat ik nogal snel klaarkom maar heb haar gevraagd met mijn tepels te spelen, lekker likken en een beetje bijten heerlijk. dit deed ze zonder tegenstribbelen daarna heb ik haar nog heel even gevingerd en haar tepels gelikt bh bleef aan, werdt alleen een beetje opzij geschoven(minder)
            maar toen moest er toch snel geneukt worden, in doggystyle geneukt en daarna een colaatje gekregen.
            ik vond het een zeer matige ervaring vanwege het gezeik om meer geld en omdat er snel snel geneukt moest worden mij ziet ze niet snel meer terug of er moet echt niks anders fatsoenlijks te vinden zijn,oh ja 1 pluspuntje ze is inderdaad super vriendelijk maar daar kom je in het algemeen niet voor toch!

Commentaar

Recensie 9 Mei :

Altijd goed om weer eens voor 50 P+N bij Dominicaanse Mariebelle langs te gaan. Die ogen en die glimlach kan ik niet altijd weerstaan. Ze kan toch wel lekker pijpen. Langzaam en soms diep en ze heeft geen haast. Ik ga er altijd bij staan zodat ik het ook goed in de spiegel kan zien.
              Ze vraagt me altijd met welk standje ik het wil afmaken. Meestal kies ik voor op z’n hondjes omdat ze een machtig achterwerk heeft en dat ze zo lekker wulps naar achteren presenteerd. En ook hier is dat een geil gezicht in de spiegel waarbij ze me via de spiegel toelacht. Na gedane zaken altijd wat te drinken en een leuke babbel.
              Kortom een prima vakvrouw die ik in mijn basispakket hou.

Neba.

Maribelle gaat op vakantie van 25-07 tot eind augustus.

Commentaar

Onze Dominicaanse Maribelle is zonder meer een vakvrouw. En wat me bij zal blijven zijn die mooie lachende geile ogen.

Zowel het pijpen als het neuken was goed, maar iets te plichtmatig. Wel heel vriendelijk met gevoel voor gezelligheid vooral na afloop. En de tijd telt niet en dat is toch altijd weer positief.

Commentaar

Afgelopen donderdag bij Maribelle geweest. Lekker pittig ding. Had haar wel eens op een andere plek op het zp gezien maar nooit geweest eigenlijk. Ze doet het echt goed en neemt best wel de tijd voor je.
                  Goed pijpwerk. Borsten kunnen wat mij betreft wat voller. niet persde groter, maar ze zijn wat slappies.

Commentaar

Maribelle is weer terug van vakantie en heeft niets van haar vriendelijkheid en vaardigheden achter gelaten op de dominicaanse republiek, Ze behoort tot de top van het zandpand wat betreft pijpen, waarbij ze ook op de juiste wijze haar handen gebruikt, als je dan met haar billen en poes naar je toe gaat zitten, kan je haar heerlijk likken en bereik je op een zalige manier je hoogtepunt. Kortom het was weer heerlijk toeven op het zandpand

Commentaar

Ik was er alweer een tijdje niet geweest daar op mijn geliefde Zandpad. Dus na een rondje of wat gereden te hebben zag ik haar weer staan: mijn Maribelle-met-de-mooie-ogen. Ze wenkte me alsof ze me iets te vertellen had dus snel m’n bolide geparkeerd en hup naar binnen. Toch leuk om te merken dat ze me nog herinnerde. Na ff bijgekletst te hebben maar aan de slag gegaan.
                      Godallemachtig wat pijpt ze toch lekker. Langzaam en steeds heel diep. Ze neemt er echt de tijd voor en vraagt steeds: Lekker hè? Daarna heeft ze met olie even over de hele lengte langzaam en af en toe snel afgetrokken totdat ik bijna explodeerde. Daar herken je een vakvrouw aan: ze weet wanneer te stoppen.
                      Tijd voor de volgende ronde: liggend in doggy-style met lange halen neuken (wat ketst dat toch lekker zo’n reet) en het in missionaris diep pompend afgemaakt.
                      Lekker is ook dat ze me in het Spaans aanmoedigde goed door te neuken. Nou ze kon het krijgen! Na grommend klaargekomen te zijn, lekker in haar liggen nagenoten (wat is dat toch dat de meeste vrouwen van plezier je er vanaf duwen als je net klaargekomen bent; als ze dat doen kom ik er niet meer terug. Ik ga niet naar de WC!).
                      Nog een colaatje gedronken, een leuke babbel en licht-in-de-benen weer naar buiten.
                      Het is met haar als een goede maaltijd: niet te vaak maar soms is het daar gewoon tijd voor.

Commentaar

Ik was weer eens op zoek naar Dominicaanse Laura van 140-3. Daar bleek nu een blonde dame bivakkeren. De vorige keer ben ik uitgeweken naar de dames Maribel en Jannet op 140-2, zo ook weer vandaag. Laura zal altijd wel mijn favoriet blijven maar de twee dames weten het gemis toch wel vakkundig te verzachten. Beide dames zien er heerlijk uit, donker met verzorgde lijven. Vandaag begon met een zoektocht naar een sleutel (in het spaans) en zo'n 10 minuten lang was het niet eens zeker waar we het feestje zouden gaan bouwen. Het vond uiteindelijk allemaal plaats op 140-1 (geloof ik). Al met al een hilarisch begin, Maribel en ik kwamen al staande wat op stoom ze kietelde heerlijk mijn ballen en wreef mijn pik op terwijl ik haar ontkleedde. Ondertussen liep Jannet heen en weer te zoeken tot ik haar billen te pakken kreeg waarna Maribel weer op sleuteljacht kon. Uiteindelijk had ik beider aandacht en liet Maribel al weer gauw haar fenomenale pijpkunsten zien terwijl ik staande het lijf van Jannet doornam. Ze heeft kleine borstjes maar heerlijke zuignippels.
                        Het heen en weer pijpen, vingeren en voelen ging door totdat Jannet op bed lag en ik mijn leuter toch echt effe ergens in kwijt moest. Waar de vorige keer Maribel de eer had kreeg nu Jannet het volle pond. Ze voelt wat nauwer dan Maribel en heeft een klein knikje als je stoot. Dat voelde erg lekker. Ondertussen bood Maribel hand en spandiensten. Ze wist mijn billen goed te raken (moet je van houden maar dat doe ik dan ook wel) en ze likte er op los. Ik kon me tijdens het ketsen met Jannet goed vermaken met de B cup van Maribel, die bood ze erg geil aan.

Conclusies: Jannet neukt lekkerder en Maribel is de ongekroonde pijp-, streel-, mep- en ruk koningin.

Maribel y Jannet: Me gusto mucho con ustedes, como antes. Son guapisimas y me relajaron como un equipo profesional.

(Jannet leest dit ook)

Commentaar

Re: Utr., Zp 140-3, Maribelle

Gelukkig haar vakantie van 2 maanden zit er op naar haar vaderland de Dom. Rep.
                          Eerst uitgebreid bijgekletst want ik ben al jaren een vaste klant bij haar. Ze vond het overigens niet leuk dat ik in haar vakantie Maria (haar vriendin) had bezocht. Was me trouwens ook minder goed bevallen een vrouw die dikke sigaren rookt Het bezoek aan Maribel ontaarde al weer snel in lekker geknuffel waarna ze zich volledig uitkleede. Ze speelde met mijn paal en ik met haar kutje en borsten. Ze liet weer eens merken waarom ze een van de pijp koninginnen is wauw wat heerlijk. Daarna heerlijk geneukt . Maribel welcome back

Commentaar

Re: Utr., Zp 140-3, Maribelle (uitstekend)

Ik was vaste klant bij haar maar heb La Bella uit Dominica voor de laatste keer bezocht.
                            Ik weet het niet maar na haar laatste vakantie is ze erg veranderd. Haar vriendelijkheid is zakelijker geworden. En haar motivatie voor het werk heel duidelijk ook. Het is wippen, colaatje en hop pleite. Haar enthousiasme en gezelligheid is weg. Zal wel aan mij liggen. Ik ga voortaan bij haar buurvrouw Maria (140-2) op bezoek.

Commentaar

Re: Utr., Zp 140-3, Maribelle (goed)

Gisteren bij deze professional - lekkere kont, kleine borstjes - geweest. Wat een heerlijk lekker wijf. 100 euri's voor een uurtje afgesproken, all-inn. Eerst maar eens prettig geaaid door deze mooie vrouw. Daarna schoof zij met haar kale muts naar mijn gezicht toe, waarna ik haar langdurig heb besabbeld en beknabbeld. Na een minuutje of vijf informeerde ze voorzichtig of ik haar wilde neuken. Nou, daar zeg je dan geen nee tegen - je hebt er voor betaald, biet waar?

Na een korte fuck op zijn hondjes hield ik kruit - u raadt het al - niet langer droog...

Daarna even afgekoeld. Sigaretje gerookt en cola'tje genuttigd. Maribelle was inmiddels aaridig op stoom gekomen, en informeerde of ik het prettig zou vinden als ze mijn kontje zou gaan verwennen. Nou (2), daar zeg je dan geen nee tegen!

Vervolgens deed ze een condoom om mijn balzak - dat was lekker, nooit eerder op dat idee gekomen - een handschoen aan, om mij vervolgens een prettig anaal te verwennen. Ondertussen gaf ze met haar mond en haar andere hand Japie Krekel de noodzakelijke aandacht.

Onder het genot van dit alles kon ik haar ondertussen lekker vingeren en strelen. Na een klein kwartiertje steeg de Apollo andermaal op en was het uit met het vuur. Spijtig natuurlijk, maar aan alle mooie dingen komt een eind!

Wat een belevenis. Natuurlijk, mevrouw het voor de centjes. Maar kwam mijn eigen wijf maar eens op deze prettige ideetjes... Maribelle - onvergetelijk!

Commentaar

Een bezoekje bij Maribelle is altijd de moeite (en het geld) waard. In alle rust verwent ze je. Begint met uitgebreid strelen, ballen afbinden, klemmen op je tepels (als je dat fijn vindt) en kijken met welke vibrator ze je extra bezig kan houden. Een beetje gevoelig? "Neem wat poppers", is haar advies. Mariabelle zuigt heerlijk, zet haar tanden in je pik als je daarom vraagt en wisselt haar diensten of onder de waarschuwing niet te snel klaar te komen. In dat geval komt ze heerlijk naast je liggen en kan je haar niet zo slanke, maar toch heerlijke lichaam aan alle kanten strelen. Een feestje bij Maribelle eindigt altijd met even wassen en "wil je wat drinken". Zeker na gebruik van poppers is een colaatje een aanrader. Maribelle, ik kom gauw weer terug.

Commentaar

Ja hoor, ze is er weer! Na 2 maanden afwezigheid stond ik bijna op knappen.
                                  Dus gistermiddag was het zover. Na kort wat bijgepraat te hebben wilde ik maar 2 dingen!
                                  Ik was niet vergeten hoe goed ze kan pijpen: deepthroat en in een lekker afwisselend tempo! Ik hield dat niet lang vol en terwijl ik haar hoofd vasthield spoot ik grommend het jasje bomvol! Jezus, wat had ik dat gemist!
                                  Daarna even bijkomen, iets gedronken, wat gekletst en op naar de volgende ronde.
                                  Mijn vriend werd in no-time weer fier rechtop gezet (die kon ook niet wachten).
                                  Eindelijk kon ik die lekkere kont waar in mijn handen nemen en ben gewoon losgegaan in doggy-style. Het geluid van het ketsen, ik hoor het nóg.
                                  Heb het uiteindelijk in missionaris afgemaakt. Op mijn verzoek trok ze haar knieën hoog op en ben voor een tweede keer uit mijn tenen klaargekomen. De buurvrouw sloeg op de muur of het wat minder kon!
                                  Het was een fantástisch weerzien. Deze chica gaat me weer een hoop geld kosten.

Commentaar

Afgelopen donderdag was het weer eens zover. Ik zette koers richting het zandpad op weg naar mijn oude liefje maribel Ik had haar al een lange periode niet meer bezocht, waarom niet dat weet ik zelf eigenlijk ook niet na dit bezoekje. echt het was weer ouderwets genieten. Ik had haar in het verleden al vaak met veel plezier bezocht en was dan ook een heerlijk weerzien De vonk sloeg gelijk weer over en het uurtje plezier was dan ook helaas veel te snel voorbij Maribel pijpt als de beste en ook het overige werk was weer genieten

Commentaar

Met in het achterhoofd dat op 140-3 een dame met goede recensies zat, ben ik hier vorige week het bootje binnen gegaan. Even voorstellen, en inderdaad .. aanbeland bij Maribelle. Wellicht dat mijn verwachtingen door de positieve verhalen wat te hooggespannen waren, maar voor mij bij deze dame geen herhalingsbezoek. Met de vriendelijkheid niets mis, onaantrekkelijk is deze Latina ook niet, maar voor mij een standaard bezoek zonder al te veel inzet en passie. Het feit "jij niet half uurtje blijven?" binnen de minuut droeg daar (onbewust) vast aan bij van mijn zijde. Dan ben ik er altijd vlot klaar mee. Maar goed, soms is het wat minder dan je verwacht, dat kan gebeuren.

Voor mij vast vele anderen Volgende keer beter op een ander bootje!

Commentaar

Maribelle maar weer is bezocht op deze zonnige zondag was een tijdje geleden dat ik haar een bezoekje had gebracht, werd zeer vriendelijk ontvangen door haar. Lekker plaatsgenomen op bed en vervolgens werd ik lekker kinky door haar onderhanden genomen en uiteindelijk in cowboy-ride klaargekomen.

Commentaar

Om een beetje alvast in de latino-sfeer te komen ivm aanstaande vakantie Maribelle weer bezocht. Omdat ik straf verdiende (vorige x haar voorbij gereden) werd ik in de boeien geslagen en geblindoekt door haar en nam ze mbh van een dildo lekker onderhanden in me kontgaatje, ze teasde mijn ballen lekker met haar scherpe nagels en haar tanden zette ze in mijn tepels .
                                          ze vond ook dat het veel te lang geleden was dat ze mijn had geneukt dus ze bond haar strap-on om haar middel en nam mijn lekker hard gedurende 10 minuten zeker in me kontgaatje terwijl ik nog steeds geboeid en geblindoekt was , ze zou me nog meer straffen als ik te snel zou klaarkomen.
                                          ze vond dat ik genoeg gestraft was en liet me vrij en bezorgde me in cowboy-ride en heerlijk hoogtepunt.
                                          Vervolgens richting wastafel om alles weer hygienisch onderhanden te nemen en nog een praatje te maken: ze gaat na x-mas weer voor een lange periode richting DR en verwacht 1ste week van Maart 2008 weer in NL terug te keren.

Maribelle het wwas de beste sessie tot nu toe en kijk al uit naar de volgende straf van jouw xxx