Martina / Madelin (Tsj), Alkmaar, Achterdam 2p g2 k1

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Martina / Madelin (Tsj), Alkmaar, Achterdam 2p g2 k1

Oude recenties

15-08-2001
    Alhoewel er op de Ruysdaelkade wat minder dames zitten is de kwaliteit zeker niet minder en de prijzen misschien wel gunstiger. Voor f 75,-- ging ik bij blonde Martina (een Tsjechische of Poolse) naar binnen. Vanaf de Hobbemakade komend links het 2e raam boven. Martina is een heerlijke meid met stevig onderstel en een paar lekkere grote borsten (puur natuur). Zacht en vol. Ze is heel aardig, spreekt redelijk goed Nederlands en maakte er echt werk van om me te verwennen. Een heerlijke meid, waarbij het pijpwerk wel iets beter kon maar omdat ze alle tijd nam ben ik langzaam op z’n Russisch gekomen. Verder kon ik me daarna nog even wassen. Ze krijgt een 9 van me.

Beste medewandelaar,

Vandaag op de ruysdealkade geweest, bij ene Martina of Martine uit Tsjechie donker blond lang haar +- C cup (siliconen) en een soort dierhoekige tattoe op haar onderrug. Eerst op gewarmd met wat streelwerk daarna pijpen en neuken. Het pijpen was zeer goed neuken ook kwam na de eerste stand al klaar. Het is geen klokkijkster na de sex nog wat gekletst. Goede service en kwaliteit.

Laat ff wat horen als jullie ook ervaring hebben met deze dame.

M.v.g. Nymfomaan18m
    Even my mom know that there's no show without a blow and a kinky ho!!

Commentaar

3p, k5 , Martina (goed)

Aangezien niemand schijnt te weten wie de dame op 3p k5 was, ben ik zelf maar op onderzoek uitgegaan.
      Ze praat goed Nederlands, en had mij al vaak voorbij zien wandelen. Mijn antwoord dat wandelen gezond en lekker is met dit weer kon ze wel waarderen. Haar aanvangsprijs is overings € 40.

Op het bed gelegen begon ze eerst met een lichte btb en daarna heerlijk lang en zonder handen te pijpen. Ik lag hier echt van te genieten, want ze deed het uitstekend. Als ze me zo tot een hoogtepunt had gebracht had ik ook niet geklaagd.
      Daarna kwam ze bovenop me zitten, maar dit gedeelte vond ik persoonlijk wat minder. Vervolgens overgegaan in de doggy en lekker klaar gekomen. Vooral voor het pijpen ga ik zeker nog eens terug.

Ik weet zeker dat ik deze dame enkele jaren geleden al in Alkmaar heb bezocht en heb er ook in Utrecht zien zitten, echter kom ik tot op heden nog niets over haar tegen. Misschien heeft ze inmiddels een andere artiestennaam aangenomen.
      Dick31
      EX-Moderator Alkmaar / Haarlem / Europa / SOA Hoekje

Commentaar

Ja... wat moet ik ervan zeggen... Dame belooft 'professionele sex' en dat is ook precies wat je krijgt. Technisch in orde, zonder gevoel. Een beetje te mechanisch naar mijn zin, met een te beperkt repertoire. Het gaat hier niet om ambachtelijke kunst maar om serieproductie.
        Borsten mogen trouwens wel naar een C, al heb ik niet van die grote handen

Commentaar

Na een mooie vakantie ben ik weer eens op de dam geweest en trof daar weer Martina aan .
          ze herkende me nog van de vorrige keer en ben bij haar naar binnen gegaan .
          daar heb ik me eens goed laten verwennen.
          mamwat kan die pijpen en neuken heb haar ook nog gebeft in positie 69 ben er een dikhalf uur bezig geweest en moet zeggen het was het geld meer dan waard ook nog ff een biertje bij haar gedronken tot donderdag maar weer

ja haar cup maat moet wel ff naar een C gebracht worden

Commentaar

Ja deze dame weet inderdaad wat pijpen is. Neemt uitgebreid de tijd voor je en doet niet zo moeilijk. Daarnaast heeft ze een lekker stel tieten!

Was de eerste klant die avond, in plaats van staren zoals de rest meteen naar binnen gegaan toen ze zich aan het uitkleden was.

Bij deze dame moet je wel zelf het initiatief nemen want anders was ik na de heerlijke pijpbeurt gewoon afgesjord.

Naar zeggen is ze nu terug naar huis, weet niet of dit voor vakantie of permanent is.

Commentaar

Re: 3p, k5 , Martina (goed)

afgelopen donderdag weer eens bij dit lekker ding langs gewipt

Man wat is ze tog goed ze neemt de tijd voor je en na een hele goede en lange pijp beurt was het voor paalmans tijd om in de grot te gaan ,

heb haar lekker van achter genomen daarna nog ff uitruisten op het bed en wat strelen ze geniet er zelf ook van ik zou zeggen tot donderdag

Commentaar

Na een tijdje niets meer van me te laten horen weer eens bij haar binnen gewipt.

Heb haar wel gemist ben hier en daar geweest om wat veranderingen van spijs opte doen maar kom nu toch weer terug .
                Ze ontving me weer als van ouds met hallo schatje enz enz ,
                wat bij gepraat en daarna flink te keer gegaan heb haar in div standjes genomen en tenslotte op z'n hondjes alles afgemaakt .
                daarna wilde ze nog een goede masage die gaf ik haar als toetje

mij ziet ze weer elke donderdag

gr gbeer

Commentaar

Beste wandelaars,

Op zondagavond besloot ik,tijdens studio sport (geen Talpa), om even naar de achterdam te gaan.

Helaas zat er erg weinig lekkers (keken zeker wel voetbal); veel te jonge meiden en teveel turkse/marokaanse jochies....

Gelukkig even gewacht en toen kwam daar Martina.
                  Wat een lekkere slet is dat.
                  Prijs afgemaakt voor € 40,- incl. verschillende standjes en we zouden het wat rustiger aandoen..

Ze begon me (voor de betaling) al heerlijk te tongen en lekker in me zak te voelen.
                  Zoals ook al eerder vermeldt pijpt ze heerlijk...ik dacht dat ze hem op zou eten..WAT WAS Dat geil..! super...

Daarna lekker geneukt in 2 verschillende standjes.

Daarna nog even lekker gestreeld en wat gepraat (over de bekende koetjes en kalfjes).

In het begin was het me niet helemaal duidelijk waarom hier iets positiefs gezegd wordt over je eigen bevindingen: hoe leuker/positiever jij schrijft over haar hoe druker zij het krijgt...

en je wil die leuke meid toch voor je zelf houden..

Maar ik gun het haar van harte!

Mannen veel plezier.

Rolex.

P.s ruim 35 min. binnen geweest..

Commentaar

Geile meid, komt uit Tjechie. Heeft hiervoor op Ruysdaelkade gewerkt. Borsten zijn heerlijk. Verder is al het bovenstaande al beschreven.

Commentaar

Utr., Zp 166-3, Martina (goed) Wel iets anders dan Martina Navratilova deze Tsjechische chick. Voor de liefhebbers van (nep)blond en grOOt. Aardige meid, grote, niet al te stevige, maar wel echte, borsten, strak figuur. Pijpen was langdurig, zonder handjes en -leuk detail- ze ging zo zitten dat die lekkere toeters steeds tegen mijn ballen kletsten. Hierna even in de cowgirl stand, vervolgens afgerond met een stevige doggy. Niks mis met deze meid! Ze meldde dat ze meestal in de avondploeg zit, vanaf een uur of 7.
                      Beter 1 dvp in bed dan 70 maagden in de hemel.

Commentaar

Re: Utr., Zp 166-3, Martina (goed)

Gisteren weer eens bezoek aan Martina gebracht, kwam regelmatig bij haar in Alkmaar maar nu dus ophet zandpad. Het was weer een geweldig feest en de reis naar utrecht meer dan waard!

Commentaar

Re: Utr., Zp 166-3, Martina (uitstekend)

lieve vrouw, doet goed haar best, pijpen is echt heel goed, maar verder sloeg bij mij niet echt de vlam in de pan. wel aardig om af en toe eens langs te wippen.

martin

Commentaar

Begin december 2006 ook een keer bij deze Martina op bezoek geweest. Had de positieve recensies in het achterhoofd en ging vol goede moed naar binnen op 166-3. Het was laat op de avond en ze maakte op mij een uitgebluste indruk, beetje verward ook. Vind haar een soort Pamela Anderson, maar dan 'over de datum'. Pijpen was overigens wel goed en ze werkt de service met redelijke geilheid en zonder haastig tempo af. Toen ze ook met de poppers meedeed leek het feest te worden, maar rodeo-style was helaas niet super. Miste zoals mijn voorganger ook stelt de 'touch' die je doet terugkeren, dus is ze na dit bezoek van mijn lijstje voor de herhalingsbezoeken gegaan. Ik zal haar buurvrouw Tamara op 166-4 maar gauw weer eens begroeten!

Commentaar

Donderdag wederom naar utrecht gereden voor de schine oostblok dame. Ze spreekt goed nederlands en verder zijn haar orale kunsten ook zeer goed.

Stond met een zeer voldaan gevoel weer buiten na een gezellig en geil bezoek.

Commentaar

Ben er afgelopen Dinsdag avond naar toe gegaan na een langetijd want ze zat eerst in alkmaar wat veel beter berijkbaar is .
                                Maar het was geen verloren uur
                                Man Man wat is die vrouw geil als je haar plekjes weet
                                ben er eeen uurtje geweest met massage en beffen neuken en rimmen

ze was kapot totaal van de wereld mij ziet ze weer snel terug ,
                                hoop wel dat ze weer naar Alkmaar komt voor een regelmatiger bezoek

Commentaar

Deze Bulgaarse schoonheid bezocht op woe-nacht (iets voor 04 uur).

Afgesproken 50 p+n. En ik moet zeggen dat ze heerlijk pijpt, Ze gaat net zo lang door als je wil met hele lange en diepe halen.

Zeker voor hergaling vatbaar, maar omdat ze naar eigen zeggen tegen 04 uur begint tot ...(?) komt het mij minder goed uit.

Commentaar

Vandaag weer eens naar utrecht gereden en gelukkig was Martina aanwezig.
                                    Lekker lang voorspel met het bekende pijpen zonder handen en daarna in verschillende standjes het werk afgemaakt.
                                    Blijft een klasse dame die zeker niet op de klok kijkt.

Commentaar

Re: Utr., Zp 166-3, Martina

Bacchus in het donker op het zandpad wat rondjes gemaakt en bij Martina op 166-3 beland. Bacchus uit de kleren en laten zien die goude oude tool.
                                      Was allemaal maar plichtmatig, ze deed wel haar best maar overdreef het nogal met dat ge oeh, ahh, lekker schatje enz. Bacchus kent dat wel, moet ik helemaal niet hebben Weet zelf wel dat het "werk" voor de dame in kwestie is.

Ciao, Bacchus Lindros

Commentaar

Re: Utr., Zp 166-3, Martina(goed)

Vanmorgen vroeg was het aanbod minimaal reden 2 auto's op Zp ,Martina zat voor het raam even gestopt en naar haar aanbod geluisterd, afgesproken 50 voor pzc en een oliemassage
                                        Het pzc deed ze omdat het zo rustig was en toch wat wilde verdienen!
                                        Het pijpen deed ze bij mijn goed, ze houd van geschoren en schone mannen, daarna een heerlijke olie penis massage gehad

Commentaar

Re: Utr., Zp 166-3, Martina(goed)

Vanmorgen vroeg naar Martina geweest. De dame uit Praag. Viel mij enorm tegen. Pijpen zc leek wel alsof ik haar mond en tong niet voelde. Heb me maar zelf klaargemaakt. Nee, deze dame ziet mij niet meer terug.