Roxana (Roe), Alkmaar, Achterdam 15

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Roxana (Roe), Alkmaar, Achterdam 15

Deel 2 van de sisteract liet niet lang op zich wachten...
    Ze waren allebei vrij Carmen begroet om vervolgens met haar zus een praatje te gaan maken. Dit zorgde voor de hilariteit en gegiechel bij Carmen en het nodige over en weer gepraat waar ik niks van verstond. Uiteindelijk naar binnengestapt voor een vergelijkend warenonderzoek....

Roxy nog zo'n mooi exemplaar, de oudere van de twee 22 jaar.
    Ietwat meer timide dan Carmen, fysiek een maatje groter, prachtig lijf, mooie lange haren, lange slanke benen, helaas ook met sillis, oogden wel groter dan van haar zusje.

Ze was goed te grijpen mooie wat bollere kont, even lekker staand strelen en knuffelen. De gezusters hebben de zelfde opleiding doorlopen ook hier bleef bij het pijpen het slipje aan. Over naar de cowgirl, deed een greep naar haar gleuf en mocht er zowaar even mee spelen. Ze kwam op me zitten bij de penetratie een schrikreactie, maar nu van mij Roxy voelde beduidend strakker dan haar zusje. Als referentiemateriaal haar ook nog in de missio genomen waar ik haar lekker heb liggen neuken.

Re: 1p, g1 k2 , Roxy (Roe) (goed)

Gisteren avond binnen gestapt voor een trio.
    Op zich altijd lekker met 2 mooie meiden maar er was weinig lekkers te doen als alleen standaard. Wel is het kicken met 2 zusjes.
    De dame die even niets te doen heeft gaat gewoon met de duimen draaien. Niet echt opwindend.
    Wel altijd leuk om te vergelijken en Roxy heeft iid een strakker kutje.

Toch wel een leuke ervaring met 2 mooie dames maar echt super geweldig was het ook niet. De dames verdienen het te gemakkelijk.
    Ik ga ze allebei appart bezoeken en kom er op terug, hahaha
    Stopt bij iedere leuk stationnetje, heb in ieder stadje een lekker schatje. En is er even niets te doen dan hou ik me poen.

[SIGPIC][/SIGPIC]

Commentaar

Re: 1p, g1 k2 , Roxy (Roe) (goed)

Had recencies niet gelezen over Roxy. Vlak voor het uitlopen van het passage,stond haar deur open voor wat frisse lucht, ze draaide net om en trok een zuur gezicht. Dus ik vroeg "bad deo ?" nee schudde ze, no deo at all...!!! En stak haar tong eruit. Wat een stink honden ook, was je kont voordat je een meid bezoekt ofzo. Na zo'n stinkie binkie, is bangtheho altijd welkom dacht ik, dus naar binnen. Lichaam hey! Dat kind heb een kont hey ! Eerst zij boven, missio en dan doggy, tijdens doggie plat op haar buik...ik ging maar door...met mijn neus in haar nek. Ze deed mee en ging tegen mij beweging in....gvd... Please finish baby !! You kill me...we waren al ruim 15 min bezig, ze deed ook alle kronkels met haar kont om mij te laten komen, maar ik werd er nog geiler van en ging tempo opvoeren, ik vertikte het om klaar te komen....3 minuten nonstop uitsloverij volgde...ik stopte plotseling en vroeg, alles ok ? Wil je dat ik stop ? Is het de tijd ? Of mijn deo ?? Ze lag vermoeid op haar buik en ik nog steeds op haar, Roxy kon nog net lachen...onder tussen merkte ik dat ze mijn vingers nog vast hield. Ik laat een beetje over voor de anderen zei ik. Ik verfriste mij op terwijl zij nog op het bed lag. Afscheid genomen, deur open, staat opeens een soort gelijk meid als Roxy voor mijn neus, ik draai mij eigen om naar Roxy en weer naar de andere...truttjes beginnen keihard te lachen. Kom ik thuis voor een recensie, lees ik dat het zusjes zouden moeten zijn?!

Hmmm....?!?

Commentaar

Re: 1p, g1 k2 , Roxy (Roe) (goed) Dame weer een aantal keren aan een nadere lichaamsinspectie onderwerpen...Tatoo kan op ja. Super wijfie, heerlijke sex ook hier gaat de waardering naar uitstekend...

Commentaar

Re: 1p, g1 k2 , Roxy (Roe) (uitstekend)

Blijft lekker....bezocht op woensdag avond,hopelijk kunnen we nog lang van haar genieten, zag haar zus trouwens niet in de kamer tegenover haar.

Commentaar

Re: 1p, g1 k2 , Roxy (Roe) (uitstekend)

Dame afgelopen zondag bezocht....hoe vaker je komt hoe meer ze "PIKT" van je.
            Doggie is echt lekker bij haar.

Commentaar

Re: 2p, g2 k3 , Roxy (Roe)(uitstekend)

afgelopen woensdag deze dame voor de 2e keer bezocht. Vers terug van een break in haar thuisland, ze had er zin in!

Mooie dame die weet hoe ze geneukt wil worden, gromgrom Kortom de sex is prima, haar uiterlijk geil en je wil meer als je eenmaal bezig bent.
              2 minpunten en dat zijn haar siliconen, te hard en niet echt natura.

Commentaar

Re: 2p, g2 k3 , Roxy (Roe)(uitstekend)

Ik vind haar echt een geil meid...welkomst vrij partij gehad. Dwz hard gewerkt binnen, moest een eind maken aan het feest...anders was ik door gegaan tot de zon opkomt,echt waar!!

Even voor de duidelijkheid, wel de finish gehaald, dame laat je liefst niet gaan zonder te komen. Schat van een meid !

Commentaar

Re: 2p, g2 k6, Roxy (Roe)(uitstekend)

Alkmaar is the place to be, zo lang het nog kan. Roxy (Roe) stond torenhoog op mijn Alkmaarse to do lijst, dus die werd het vanavond. Ik was een beetje gespannen om zo'n mooie meid aan te spreken . Maar deze dame kwam aan de deur heel aardig over en somde op welke heerlijkheden ze voor het instaptarief allemaal voor mij in petto had. Vooral het onderdeel 'touch' deed mijn hart sneller kloppen.

Uiterlijk

Roxy is een van de mooiste meiden momenteel op de Achterdam. Langbenige blondine die sprekend lijkt op Paris Hilton ("I have her style, but not her character" , zei ze toen ik die gelijkenis ter sprake bracht). Een prachtige verschijning met modellenkwaliteit . En haar lengte is ook een pluspunt. Desgevraagd verklaarde ze 1,73m lang te zijn. Moderator: lengte kan (afgerond) naar 1,75m.. Enige minpunt vind ik haar siliconenborsten. Die vind ik doorgaans een afknapper, maar dankzij hookers was ik erop voorbereid. En er staat qua uiterlijk zoveel tegenover, dat ik hier maar overheen ben gestapt. Met natuurlijke borsten is deze dame goed voor het cijfer 9, maar nu komt ze wat lager uit.

Cijfer uiterlijk: 8,5

Diensten

Eerst een beetje stoeien en daarna oraal, waarbij Roxy ongevraagd binnen handbereik kwam zodat ik die mooie benen en poes uitgebreid handmatig kon verkennen (het beloofde 'touch'), en dat levert natuurlijk pluspunten op. Op verzoek ging ze er nog een tijdje mee door. Twenty minutes was de afspraak voor het totaalpakket, maar ik heb geen enkele tijdsdruk gevoeld .

Intiem was ook prima. Roxy kon haar benen met enige moeite optrekken, voelde inwendig voldoende strak aan en keek geïnteresseerd toe hoe ik met haar bezig was . Betrokken, maar niet overdreven actief; precies zoals ik het hebben wil .

Cijfer diensten: 8,5

Communicatie

Roxy gedraagt zich ongedwongen en spreekt goed Engels. Ze zal over een week of twee uit Alkmaar vertrekken, maar weet nog niet waarheen . Ik hoop haar in in ieder geval nog een paar keer in Alkmaar te bezoeken en probeer dan uit te vissen waar ze heen gaat. Het zou zonde zijn als deze dame (die zich voorstelde als Roxanne) helemaal uit beeld verdwijnt. Dus heren wandelbroeders: hou in de gaten waar Roxy/Roxanne (Roe) na haar vertrek uit Alkmaar weer opduikt en meld dit op het forum.

Cijfer communicatie: 8,5

Eindcijfer Roxy: 8,5

Conclusie: Roxy is een topper, in alle opzichten.
                  And then, God created Bulgarian women........

Commentaar

Paris Hilton, alias Roxy (Roe) gaat met ingang van donderdag 11 augustus aan de slag op het Zandpad in Utrecht , als tenminste het 'paper work' op tijd te regelen valt. Het bootnummer wist ze niet, maar het is in de avondshift vanaf 21.00 uur, dus het moet een van de WEGRA-boten zijn.

Zandpadgangers: als jullie in de avondshift Paris Hilton zien staan, dan is het deze dame, Roxy (Roe).
                    And then, God created Bulgarian women........

Commentaar

Roxy nooit eerder bezocht vanwege die siliconenborsten. Zo'n mooie dame (veel mooier dan Paris Hilton) moet je tenminste wel een keer geprobeerd hebben. Vooral haar mooie lange benen spreken mij aan.
                      Ze spreekt goed Engels, maar zal uit zichzelf niet veel zeggen. Gedurende de hele sessie kauwt ze behoorlijk luidruchtig op haar kauwgom, maar daar heb ik mij niet aan gestoord. Ik vond het zelfs grappig.

Uitgebreid voorspel is mogelijk. Hierbij heb ik vooral haar mooie benen en kontje onderzocht en goedgekeurd.
                      Pijpen is gewoon goed.
                      Doggy vond ik niet geslaagd. Het liefst heb ik "ass up, face down", maar bij haar was het precies omgekeerd. Cowboy en missionaris waren wel goed. Ze doet enthousiast mee en kijkt je leuk aan.
                      Ze kan op de automatische piloot werken, maar laat zich gewillig bijsturen.

Roxy is niet meer naar Utrecht verhuisd, omdat men haar verzekerd heeft dat haar kamer niet zal sluiten.
                      Opinions are like assholes, everybody has one.

Commentaar

Utr., Zp 164-1, Roxanna(uitstekend)

Ben gister bij Roxanna geweest, ze werkt net 2 weken op het pad, hiervoor heeft ze bijna een jaar in alkmaar gewerkt.
                        Roxanna is een hele mooie blonde dame van 22 jaar en komt uit roemenië.
                        Ze heeft een strakke figuur met mooie (neppe) tieten en een lekkere kont
                        Ben voor het standaardpakket naar binnen gegaan afgelopen nacht.
                        Beetje voorspel vind ze ook leuk en daarna gaat het cd er om voor de pijpsessie
                        Pijpen doet ze goed, lekker lang en diep
                        Daarna eerst zij on top, ze heeft echt een strakke poes, glijmiddel was wel nodig, ze begin rustig en ging steeds harder op en neer.
                        Daarna haar nog in missio geneukt wat erg lekker was, ze doet meer dan goed mee en geniet er echt van, denk dat ze zelfs klaar kwam.
                        Daarna heb ik het afgemaakt in doggie na de sex bleven we nog op bed liggen ff bijkomen want we waren er kapot van haha
                        Wat gepraat over onze tattoos en daarna wassen, omkleden en met goed gevoel weer naar huis.
                        Moet zegge dat ik bij deze dame wel terug wil komen want ze is echt goed.
                        Word steeds lastiger om te kiezen nu.......

Commentaar

Utr., Zp 162-4, Roxanne(matig)

Eerder al eens met deze mooie Roemeense blonde een praatje gemaakt en omdat ze aan de deur heel vriendelijk was de stap naar binnen gewaagd.
                          Afgesproken P+N en ik mocht overal aanzitten. Eerst haar gestreeld en mezelf gestimuleerd. Overgegaan tot pijpen, op mijn verzoek op z'n 69, maar dan zonder likken, want dat was 20 euro meer. Pijpen was redelijk, maar het condoom zat op een vreemde strakke manier om m'n pik, zodat er toch weinig gevoel was. Toen ik op volle sterkte was, overgegaan op missio neuken. Maar omdat het CD niet lekker zat en zij ongeïnteresseerd naar het plafond lag te staren (als ze zag dat je haar aankeek kreeg je wel een fake-smile) had ik niet genoeg stimulans. Gestopt, CD er af gehaald en met de hand weer op sterkte gebracht, waarbij ik haar wel mocht vingeren. Op mijn 'zullen we weer gaan neuken?, keek ze op haar wekker en zei ze dat de tijd om was (jawel, op de seconde 20 minuten). Schatte dat ik nog maar drie minuten neuken nodig zou hebben en zei dat haar. Maar nee, mocht nog wel mezelf klaar trekken op op haar buik en op een tissue klaarkomen. Heb bedankt voor de eer en haar verteld dat ze me zeker nooit meer zou zien. Wat een super-klok-kijkster, een nieuw fenomeen op het pad.

Commentaar

Re: Utr., Zp 162-4, Roxanne(slecht)

Afgelopen weekend deze dame gespot en de stap genomen om haar een bezoekje te brengen, had nog ietwat getwijfeld of dit wel of geen goede keuze zou zijn, maar als je niet probeert weet je t ook niet hahah
                            Binnengekomen, even praatje gemaakt, lekker rustig uitgekleed en plaatsgenomen op het bed.
                            ze zat heerlijk ietwat aan m'n pik te trekken om het rubbertje erom heen te schuiven, even zuigen, viel niet tegen maar kon zeerzeker wel beter, werd er ook niet echt geil van
                            Ze vroeg me of ik haar wilde neuken, missionaris, prima, die mega lange benen van haar de lucht in, wauw, voor de liefhebbers van lange benen, kun je wel bij Roxanne terecht!
                            Toen ik haar lag te palen, keek ze me af en toe aan met een blik van, tja wat zullen we zeggen, ietwat ongeintresseerd, opvolgend door wat nep gekreun, wat mij dan geiler zou moeten maken, nou dit ging Geer nie lukken
                            Ben uit het kutje gekropen, waarop ze aan me vroeg of ik was gekomen, uhhh nee dat was ik niet haha, nou dan maar op z'n hondjes, dan zou de geilheid beter en meer worden, maar alles behalve dat, terwijl het een mooie meid om te zien is, dat wel, maar t voelde gewoon nie geil allemaal
                            Ze vroeg me of ze nog wat moest trekken, maar daar had ik geen zin meer in, hij was slap en dat bleef ie...........
                            Dame had geen haast, ben zeker een half uur binnen geweest, maar t kon me nie bekoren, heb afscheid genomen en heb t bootje verlaten
                            Herhalingsgevaar voor Geer niet aanwezig

Commentaar

Utr., Zp 162-4, Roxanne(Goed)

Ik kom ben net bij Roxanne geweest en dat was eigenlijk zeer aangenaam.
                              Na een wat teleurstellende ronde (rondes dus.) over het pad, was haar raampje opeens open. Even besproken hoe en wat, uitgekleed en voor dat ik er erg in had, was mijn jongeheer bezet door haar handen.
                              verder alles prima en zeker voor herhaling vatbaar
                              Ze schok volgens mij alleen wel een beetje van het uiteindelijke formaat ergens had ik het idee dat dat deel voor haar wat minder fijn was, maar ja... nog even op het bed samen uit liggen puffen en maar weer eens in de kleren geschoten.
                              Ik heb totaal geen last van de klok gehad trouwens.

erg vriendelijke dame, ziet er goed uit en heeft al behoorlijk wat ervaring.
                              herhalingsgevaar erg groot.

ze heeft eerder in alkmaar gestaan trouwens, waar ze het eigenlijk toch wel leuker vond, dus ik denk dat ze binnenkort weer vertrokken is.
                              choucke chouke chouke....... wat, geen "tuut tuut" ???

Commentaar

Nijmegen, Nieuwe Markt 40, Roxanne (Roe)(uitstekend)

Vandaag bij Roxanne geweest. Ze komt uit Roemenie. Is 24 jaar. Zeer slank figuur. Lang geblondeerd haar. Lekker koppie, mooi gebit en mooie bruine ogen. Niet storend operatie litteken boven haar vagina. Mooie tattoo boven haar billen.

Bij binnenkomst was ze heel erg vriendelijk en uitermate relaxed. Ze vertelde dat ze alleen sex met condoom doet dus ook het pijpen.
                                Op bed heeft ze mij heerlijk gestreeld, tot mn lul hard was en daarna pijpen/neuken verschillende standjes.
                                Allemaal heel fijn en ongehaast. Ook nadat ik klaargekomen was bleef ze gewoon liggen en hebben we nog wat gevreeen en heb ik haar nog even gevingerd wat ze zei lekker te vinden.

Ze was voor mij de eerste keer bij haar en heb van haar genoten. Ze was nog een beetje afstandelijk, maar wellicht trekt dat bij een volgende keer.

Ze werkt al een jaar op het Zandpad, met regelmatig tussenposen waarin ze een maandje naar Roemenie gaat.

Absoluut voor herhaling vatbaar.

Commentaar

Utr., Zp 164-4, Roxana(uitstekend)

Eerst 2 keer voorbij gelopen... Toch maar naar binnen gegaan. Roxana mdoet haar werk uitstekend, is daarbij nog een pijp-queen. Toen ze daar zo aan de toverlikker lag te sabbelen dacht ik: laat maar gaan zo, dan maar niet neuken. Maar dat werd toch even anders. Na bijbetaling van de benodigde pecunias hebben we er een extended-session van gemaakt. Ik vind het een beetje jammer van de enorme siliconenbollen, verhoudingsgewijs, want meer als een AA-cupje kan het niet geweest zijn. Die voelen namelijk helemaal niet als tiet. Verder is het een perfect dametje. Ook weer standaard Roemeens: Klein, veel te dun, lang geblondeerd haar en 23 jaar. Roxana is gekenmerkt door een litteken op de bikinilijn en een tatoeage op de onderrug
                                  ik ga niet vreemd van de meisjes waarmee ik vreemdga

Commentaar

Re: Nijmegen, Nieuwe Markt 40, Roxanne (Roe)(uitstekend)

Op mijn terugweg naar huis eventjes nwe markt bezocht, dat was al ruim 10 jaar geleden dat ik er was. Tja niets veranderd, zeg maar. Na vermelding dat ze hier stond, toch zelf eventjes gaan kijken en jawel. Na betaling zijn we begonnen, terwijl ze me pijpte dacht ik, waarom ik haar eigenlijk niet vaker heb bezocht, en dat vraag vroeg ik nogmaals toen ik helemaal in haar zat, ik vind haar echt een lekker wijf, ik was een beetje bezorgd over mijn parkeerplek, anders had ik er een tweede sessie tegen aan gegooid, maar dat gaat binnenkort zeker gebeuren.

Commentaar

na voor de tweede keer boven op pand 40 gekeken te hebben zag ik een super slanke blonde dame staan
                                      haar aangesproken ze bleek roxanne van het zandpad te zijn en meegelopen naar haar kamer
                                      snel uit de kleren en kort voorspel het bed op begon met me vriendje te spelen
                                      condoompje er om en even ontspannen pijpen gevraagd of ze diep wilde pijpen
                                      ze begon me toch te deepthroaten zoals zelden beleefd al binnen 5 minuten moest ik even een stoppie invoeren
                                      om niet te komen daarna zij boven op mijn paal zittend ik aan haar borsten voelend begon ze heen en weer te wiegen
                                      en in een snel tempo op en neer in haar warme tienerpoesje hield ik het niet meer uit wat een ontlading
                                      ze krijgt van mij een vette tien plus en ook groot herhalingsgevaar

Commentaar

Re: Nijmegen, Nieuwe Markt 40, Roxanne (Roe)(goed)

Ze zit nu in kamer 7.....ik heb weer 't zelfde std pakket genomen, eigenlijk geen spannende recensies van mij, alleen om te vermelden dat ik niet genoeg krijg van d'r.

Commentaar

Disteravond bij Roxanne geweest. Ik vond haar een leuke verschijning en ze deed ook echt moeite om mij te verleiden, daar hou ik van. eerst een tijdje met haar aan de deur staan kletsen en flirten Roxanne is een dame met een prachtig lichaam en een beeldschoon gezichtje. Ik was gelijk wild van haar. Toch wil ik altijd even kletsen en flirten om te zien of de dame lief is en tijd voor je neemt. na een tijdje vroeg ze me of ik mee naar binnen wilde, Ik ben me gegaan en heb gekozen voor een half uur seks. De sfeer was super relaxed en gezellig. Als er een klik is en je behandeld Roxanne met respect dan krijg een heerlijke vrijpartij. Ik heb nog niet eerder meegemaakt dat we zo van elkaar hebben genoten, heel jammer dat ze niet wil zoenen. Ik had haar heel graag gezoend. Toen we uiteindelijk in missio belande vroeg ik haar om me aan te kijken, Roxanne heeft me echt klaargekeken wat een super vrouw. Ik kom absoluut terug en denk wel vaker ook.

Roxanne, thanx for the perfect date. CU kiss