Aankondiging

Inklappen
Nog geen aankondiging.

Cristina / Zara (Roe), Alkmaar, Achterdam 2p g2 k2

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Cristina / Zara (Roe), Alkmaar, Achterdam 2p g2 k2

Gistermiddag met Douwe Dabbert afgereisd naar Alkmaar om eens te kijken hoe de Achterdam er nu voor staat na de sluiting van het grootste gedeelte van de ramen. We kwamen daar aan rond half 5 en het leek wel of de hele straat was gesloten. Een plukje wandelaars en een tiental dames, dat was het wel zo'n beetje. We schrokken er wel van en hadden zoiets van, als we dit van te voren hadden geweten waren we lekker thuis gebleven. Toch nog maar wat blijven hangen met de hoop dat het toch nog wat drukker ging worden. Dat gebeurde gelukkig, want naarmate de schemering begon in te treden druppelde beetje bij beetje de dames de straat binnen. De dame die me daaruit het meeste aansprak presenteerde zichzelf naast het binnenplaatsje op t5. Leuke sexy meid met een wat serieuze uitstraling, goed figuurtje en een paar behoorlijke borsten die zaten verstopt onder haar rood zwarte corsetje! Ze had lang zwart haar.

Ik twijfelde of ik er goed aan deed haar te bezoeken, een lachje kon er af en toe wel vanaf maar daar bleef het dan ook wel bij. Ze maakte nou niet echt aanstalte om me binnen te krijgen en ze had het ook veel te druk met haar black berry wat ook al niet echt uitnodigde om toe te happen. Nadat ze klaar was met smsen liep ik op haar af en vroeg haar wat het moest kosten. Voor het standaardbedrag voor pijpen en neuken (mc) kwamen we tot een akkoord en stapte ik bij haar binnen. Na een afwachtend begin werd ze wat losser en hebben we even een praatje kunnen maken. Deze dame heet ook weer Christina, is 23 jaartjes jong en is van Roemeense/Turkse afkomst. Na het uitkleden zag ik een mooi, naturel lichaam met flinke, wel wat hangende borsten van een behoorlijk c cup. Tatoeages heeft ze niet, wel zag ik een piercing rechts boven haar mond.

Nog even het afgesproken bedrag betaald en wat opgefrist voordat de aktie kon beginnen. Ik complimeteerde haar over haar figuurtje en borsten waar ze erg gevoelig voor was. Ze oogde onzeker, voornamelijk over haar borsten waar ze niet echt happy mee lijkt te zien. Nergens voor nodig hoor zei ik haar en ik begon wat te sabbelen aan die mooie grote hangende jongens! Na dit opwarmertje namen we plaats op bed en begon ze mijn pik wat op te warmen voordat het condoom werd omgedaan. De pijpbeurt die volgde deed ze over me heen gebogen in een rustig tempo, Niet te veel variatie maar ze wist mijn harde plasser voldoende te raken wat me erg tevreden stemde. Na een poosje vroeg ze of ik wou neuken maar op mijn aanraden wat ze geen enkel probleem vond ging ze nog eventjes door met het zuigwerk!

Uiteindelijk werd het tijd voor de intieme handeling en dat werd gestart in missio. Liggend op haar rug strekte ze haar benen voldoende waardoor haar mooi glad geschoren doosje goed zichtbaar was. Mijn pik kon niet wachten om daar kennis mee te maken! Glijmiddel gebruikte ze niet waardoor het er in het begin stroefjes aan toe ging maar naarmate het ritme omhoog ging werd het allemaal wel wat soepeler. Ze lag er rustig bij, keek me geregeld aan en liet me lekker mijn gang gaan. Ze is echt super strak!! Zo ging het een tijdje door voordat er werd geswitch naar doggy. Daarin was ze ook erg bereidwillig omdat ze precies plaatsnam zoals ik het wou hebben. Lekker hoog dus met haar mooie ronde billen. In dit standje ging de penetratie nog moeizamer, beetje glijmiddel had wel op zijn plaats geweest maar na wat wrijvende bewegingen langs haar klit en een extra hulphandje van Christina erbij lukte het toch om binnen te dringen. Ik pakte haar stevig vast en heb haar zo een behoorlijke tijd kunnen nemen. Ze voelde echt heerlijk aan en na nog wat flinke diepe stoten liet ik mijn papje weer de vrije loop. Genietend en kreunend liet ik merken dat ze goed werk heeft verricht.

Na afloop tijdens het opfrissen en aankleden vertelde ze dat ze 3 dagen per week werkzaam is op de Achterdam. Weet alleen niet of dit haar vaste kamer is. Nog 3 natte zoenen als toetje voordat ik zeer tevreden de buitenlucht betrad! Een superrelaxte meid waarbij het lekker seksen is zonder ook maar enkele tijdsdruk!

Zeer zeker aan te raden!

Re: 2p, g1 p1, Michaela (Roe)(goed)

Ben bij deze dame binnen gestapt. Eigelijk was ik gekomen voor haar vriendin maar het was niet haar kamer en trio daar had ik even geen zin in.
    Leuke meid pijpt lekker en intiem ook prima al zat ze in het begin er steeds met de hand ertussen maar uiteindelijk gaf ze over. Kon lekker pompen en doorhalen Lekker borsten bijna cup C lekker hoor.

Leuk sexsessie.
    Stopt bij iedere leuk stationnetje, heb in ieder stadje een lekker schatje. En is er even niets te doen dan hou ik me poen.

[SIGPIC][/SIGPIC]

Commentaar

Re: 2p, g1 p1, Michaela (Roe)(goed)

op basis van deze berichten naar binnengegaan. Waswel benieuwd naar die C cup die ik maar nooit echt kon ontdekken. Ze sleurde me naar binnen en voelde ergens dat dit wel eens wat haastwerk kon worden.

Maar nee ze nam de tijd, het is echt een prachtig lijf met heerlijke borsten. Ze loopt er niet mee te koop maar echt mooi. Mocht overal aanzitten en sabbelen om vervolgens in 3 standjes in haar te spuiten. ze neukt heerlijk en ga hier nog wel eens terug. Wel beetje aanzetten maar zal er volgende keer wat van zeggen, denk dat je wel met haar kunt praten maar ze is klein beetje verlegen.

ze is ook aardig moet ik zeggen. Hygiene ook goed ze sprong op de wasbak, al kon ze na mij beter een hele douche nemen

Commentaar

Re: A14, k1 , Christina (Roe/Tur)(goed)

Oorspronkelijk geplaatst door Gekje
        Heb het vermoeden dat Christina ook de dame is dat michaela heet,bij deze aan de moderator graag samen te koppelen en trouwens dame is alleen Roemeens en geen turks.
        In dit topic zijn twee dames met elkaar verward: Michaela en Cristina.
        De verwarring is begrijpelijk. De dames hebben in het verleden vaak met alkaar op de kamer gestaan en lijken ook op elkaar.
        Michaela werkt nu al een tijdje in de Doubletstraat (Lange tijd op Doubletstraat 7 k4).
        Cristina werkt nog steeds in Alkmaar op 2p g1 p2.
        Dit topic is weer opgesplitst.
        Laat het Dick31 of mij weten als er nog recensies nog bij de verkeerde dame staan.
        Moderator ramen Alkmaar en Den Haag

Commentaar

Re: 2p, g3 k3, Cristina (Roe)(goed)

Leuke meid, praat graag, vraagt netjes van , wat kan ik voor je doen. Volgens haar was ik al eerder bij haar geweest, kan mij dus helemaal niet herinneren ?!?....
          35€ pakket afgesproken...geen tijdsdruk. Ik zal d'r nog eens bezoeken. Jammer dat haar borsten hangen. Maar voor de rest was het Best wel lekker vooral doggie.

Commentaar

Re: A15, A15 , Cristina (Roe)(goed)

Zo juist dame bezocht voor een standaard pakket, beviel goed, gelijk nonstop 2de sesion er tegen aan gegooid.
            Ze kan een hoop hebben als ze je mag, maar dat moet je maar eerst verdienen.

Ontzettend aardig en lief.

Commentaar

Re: A15, A15 , Cristina (Roe)(uitstekend)

ben er ook geweest. het lijkt vanaf de straat of ze niet zit te wachten op klanten gezien de norse blik in haar ogen maar eenmaal binnen draait ze helemaal om als een blad aan de boom. Erg leuke dame klets de oren van je kop.
              Borsten hangen zeker, dacht gezien mijn voorganger hier dat het wel mee viel maar laten we zeggen dat die bh doet goed werk doet.

Service prima lekker lijf voor de rest alle standjes mogelijk je kunt haar flink pakken.

Weet niet of ik nog eens terug ga maar heb er geen spijt van.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 24 k4, Cristina (Roe)(uitstekend)

Vanavond ben ik is bij deze Cristina binnen gewandeld.
                Voor het raam komt ze wat koeltjes over,maar eenmaal binnen ontpopt ze zich als een aardige,relaxte dame
                Ze ziet er leuk uit,met haar donkere lange haar en behoorlijk grote borsten.
                Ze begon bij binnenkomst ook gelijk leuk te babbelen,dus het ijs was al snel gebroken.
                Ik voldeed de financiele transactie en heb me nog even extra bij de kraan gewassen.
                Hierna belanden we op bed.
                Eerst een beetje verkenning en daarna ging het rubber er omheen,voor een pijpsessie die echt gewoon prima was.
                Het voelde goed aan en ze nam er ook de tijd voor .
                Toen mn snikkel flink hard was,vroeg ze welk standje ik wilde.
                Dit werd misio!
                Er ging een klein beetje glijmiddel op het doosje en ik bracht mn vriend langzaam aan naar binnen.
                Dit voelde echt heerlijk aan en ik begon rustig te bewegen.
                Langzaam voerde ik het tempo op en drukte we elkaar steeds dichter tegen mekaar.
                Het is dan ook maar bij een standje gebleven
                Hierna weer even opgefrist en nog even nagebabbeld.
                Cristina vertelde graag weer naar het Zandpad terug te gaan.
                Prima Bezoekje!
                Groet DD.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 24 k4, Cristina (Roe)

Kon gisteren moeilijk een keuze maken maar deze meid had ik langer op het oog want ze heeft een mooi figuur met prachtige borsten en een opvallend haardos. Ze lijkt dus op twee druppels water op haar zus Catalina maar is ietsje langer.
                  Toen ik binnenkwam stond haar zus samen tegen Cristina aan (wat een mooi plaatje oplevert) en vroeg ze of ik een trio wilde. Was verleidelijk maar 2 nieuwe dames tegelijk daar waag ik me nog niet aan of ze moeten allebei echt onweerstaanbaar zijn dus ik zei misschien een andere keer. Cristina doet me denken als ze praat aan de Russische Ruslana in de Hunsestraat. Het is een vriendelijke meid met een mooi lijf. Ik zat wat aan haar borsten wat ze toeliet. Al vrij rap kwam het condoom tevoorschijn dus weinig voorspel. Pijpen was niet onverdienstelijk en het neuken ging erg lekker want ik kwam ik no time klaar en Cristina was volgens mij ook verbaasd dat ik zo snel kwam. Heb maar 1 standje met haar kunnen doen (missio). Zal moeilijk worden of ik haar weer ga bezoeken of haar zus die van dichtbij eigenlijk nog knapper oogde. Ik vroeg nog naar haar werktijden en deze zijn vanaf zo'n 19.00 uur. Ook vroeg ik nog of ze aan extra's deed en dat was beffen voor een zeer geringe meerprijs maar pzc komt niet ter sprake.

Commentaar

Gisteravond in de doub de mooie Christina bezocht. Eenmaal binnen blijkt ze niet alleen een mooie dame maar ook een vrolijke lachebekje. Zeer geslaagde ontmoeting, alleen jammer dat haar borsten al flink hangen.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 37 k1, Elisa (Roe)

Vandaag deze 28-jarige Roemeense schone bezocht in Doubie 75k6, een tijdje moeten wachten omdat zij aan het schoonmaken en eten was samen met haar jongere zus(26) van k5.
                      Grote D/E-cup op slank lichaampje, door zwangerschap volgens haar zacht en hangend geworden. Borsten hebben nog aardig volume en zijn inderdaad bouncing, maar laat ik daar nu van houden!
                      Eerst langdurig en diep pijpen, compliment over mijn "mooie lul" en dan zij on top rijdend op mijn jonge heer schuddend met die meloenen, bijna slaand in mijn face, waarbij ik het niet kon laten haar tieten te kneden en te zuigen. Daarna missio waarbij ik haar vroeg met die memmen te spelen, zij bood spontaan haar grote ronde lichte tepels aan. Na haar flink hard genomen te hebben, zij genoot zichtbaar en hoorbaar, af laten maken met een handjob(mc). Netjes wassen en een gesprekje. Herhalingsgevaar!!!
                      Guapalatinalover

Commentaar

Ongeveer 2 weken geleden deze goed uitziende dame bezocht en had voor het standaardtarief van 25 niks te klagen, gezellige ontspannen sfeer, leuk gesprek gehad met deze dame en ze doet leuk mee.

Nadat ze haar netjes voorgesteld had op haar kamertje boven gingen de kleren uit en mocht ik op bed plaatsnemen, ze begon heerlijk kusjes te geven op me buik en in me nek en vervolgens genoten van een heerlijke pijpbeurt, na het pijpen sloeg ze me jongeheer een aantal keer tegen haar borsten wat me wel wat opgeilde.

We waren begonnnen met zei on top en vervolgens in missio heerlijk afgemaakt, is echt een lekker wijf die precies aan al mijn criteria zou voldoen, ga misschien nog wel eens terug als ik dr toevallig zie staan, want volgens mij is ze op dit moment in Roemenie maar dat weet ik niet zeker.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 75p k06, Cristina (Roe)

Dame stelde zich voor als Zara. Waarschijnlijk een andere werknaam?

Heel lieve en aardige meid van 26, met goede service.

Pijpen was top, ze nam drie keer pauze en ging ermee door en kreunde er zelfs bij.

Ze kwam lekker op me zitten en me intiem berijden, haar grote borsten die toch zeker DD waren drukten zich op mn gezicht en tegen mn borstkas aan...

Doggy als tweede standje waarbij ze ook goed terugstootte, ze bleek er echt zin in te hebben.

In missio langzaam een einde aan gemaakt waar het er toch stevig aan toeging.

Ze vermeldde er wel opeens bij dat dit haar laatste week is en waarschijnlijk nog maar 2 a 3 dagen blijft en dan weggaat voor 4 maanden om haar borsten te laten verkleinen. Heel jammer maar ze heeft verteld dat het pijnlijk is voor haar rug en dat respecteer ik natuurlijk.

Herhalingsgevaar? Zeer groot en ik zou nu mijn kans grijpen als ik jullie was!

Ik zal je missen, Cristina/Zara...

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 75p k06, Cristina / Zara (Roe)

Ken deze meid al 1.5 jaar, en heb geen andere geneukt in die tijd.

Hield er al die tijd in de gaten op de forum maar dacht altijd dat er geen recensie over haar was, aangezien de naam niet kloptte.

Haar echt naam is Zahra, en is niet van Roemenisch komaf maar uit Irak. Ze spreekt de Koerdische taal, maar ook een beetje Roemeens, vanwege het aantal vriendinnen dat ze heeft uit Roemenie.

Zeker geen klokkijkster, ben altijd minimaal 40 minuten binnen.
                            Heb het idee dat Zahra mij erg mag. Laatst had ze het nog over toen ze me aan het bereiden was of ze niet zeker wist of ze " in love " was.ik bel en watsapp regelmatig ook met der.

Toen ik der 30 minuten aan het neuken was, was ze moe en ging ze op haar rug liggen. ze trok het condoom eraf, en zei ; baby show me how you cum. Ik waarschuwde der nog om er niet zo bij te liggen want ik steek hem er gewoon in, in een vorm van een grap. En ja hoor hij ging er in , maar werd gewaarschuwd door haar in niet in haar klaar te komen, zo ook gedaan trok hem opuit eruit en spoot over haar buik. Al met al is zondag 24 mei haar laatste werkdag, ivm een operatie voor haar borstverkleining. Hierna stapt Zahra volledig uit het circuit, en gaat een eigen zaak beginnen.

Al met al een zeer net en leuke meid, waar ik met plezier naar toe ging de afgelopen tijd, gelukkig heb ik nog contact met haar en wellicht kan ik wat regelen om thuis af te spreken.

Commentaar

Zag deze Roemeense toch weer in de straat lopen vandaag en op een gegeven moment liep ze de straat weer uit.
                              Aangezien in voorgaande recensies wordt gezegd dat ze met vakantie is toch een raar gegeven. Heb haar verder niet achter het raam zien staan. Weet niet waarom ze in de straat liep maar is er iemand die meer duidelijkheid kan geven over haar aanwezigheid?

Commentaar

Er was toch sprake van een zus Catalina ? Misschien was ze op familiebezoek.
                                PS Trouwens is die zus Catalina ergens te bewonderen en is daar al een draadje van ?

Commentaar

Ze is weer terug op haar oude plekje aan de doubletstraat 75p k06.

Tegenover mij noemde ze zich Cristina.

Standaard pakket genomen wat ik altijd doe bij een eerste kennismaking.

De sessie bestond uit pmc gevolgd door twee standjes. Hierna hebben we nog even nagebabbeld en ben ik met drie zoenen weer de deur uitgegaan.

Ondanks dat ik niks extra's met haar heb gedaan vond ik het zeer geslaagd en krijgt dit bezoek zeker een vervolg.
                                  In the silence of the darkness we unite

Commentaar

Ze zou ook een borstverkleining hebben ondergaan. Ik hoop niet dat haar borsten nog gevoelig zijn daardoor anders kan dat (negatieve) invloed hebben op de sex. Een dame wil dan niet dat je met je bovenlichaam haar borsten raakt. Had haar trouwens ook al verwacht want zag haar met een vriendin de straat inlopen.

Commentaar

lijkt dezelfde dame,samenvoegen? http://www.hookers.nl/showthread.php?t=295658
                                      Guapalatinalover

Commentaar

Heeft zij inderdaad een borstverkleining ondergaan?
                                        Dat zou ik heel jammer vinden, ik vond ze prachtig.

Commentaar

Ik was de 1e gelukkige vogel die van haar kon genieten na haar pauze van 2 maanden. Ze heeft inderdaad een borst verkleining ondergaan maar treur niet want haar borsten zijn nog steeds gigantisch was weer heerlijk genieten. Ze vond me eigenlijk best snel eindigen in vergelijking met afgelopen keren kon er wel om lachen, en houd ik wel in gedachten voor de volgende keer. Wederom was het weer een heerlijk bezoekje.