Rosanna / Natasja (Ned), Alkmaar, Achterdam 28 k4

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Rosanna / Natasja (Ned), Alkmaar, Achterdam 28 k4

Gisteravond bij Natasja geweest,onze haagse lachebek. Zoals altijd vrolijk en vriendelijk en goed verzorgt. Heerlijk het programma afgewerkt vol overtuiging van beide kanten.Hoe? Daar laat ik mij niet over uit. Voldaan weer richting huis gegaan

Woensdag morgen vroeg Natasja bezocht, leuke blonde vrouw en erg leuk in de omgang.
    Afgesproken 50 P&N bij binnenkomst begon de opwarm ronde al eerst even kussen en hier en daar een kneepje hierna de vaste handelingen gedaan daarna op bed beland.
    Een gezellige stoeiparij ontstond waar een hoop dingen mogelijk waren ;D
    Deze dame is zeker het geld waard en erg leuk in de omgang.

grtz, mr.S

Commentaar

Re: Utr., Zp 116-2, Natasja (uitstekend)

Natasja heeft een goede instelling, prima uithoudingsvermogen ook in deze warmte (sportschoolbezoekster) en veel enthousiasme.
      Is het absoluut waard nog eens te bezoeken.
      Gaat er vanaf volgende week eventjes tussenuit en is dan half augustus weer van de partij.
      People who buy a drill, don't need a drill. They need a hole.

Commentaar

Re: Utr., Zp 116-3, Natasja (uitstekend)

Gisterenavond Natasja met een bezoek vereert was haar eerste klant zo rond de klok van 2100uur.Eerst even gepraat overwat de mogelijkheden waren
        Op bed neergestreken waar ze begon met een oliemassage, zekwam heerlijk over me heen en al tongzoenend ging het verder gevolgd door een goede pijpsessie waarbij alles behandeld werd
        Daarna geheel afgerond met een massage.
        Dame kwam me bekend voor had haar al een keer bezocht in september 2005

Weet dat je dit leest Natasja (was de man met roze poloshirt)

grtz, mr.S

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 122 k02, Natasja (uitstekend)

Ik heb hier op het forum het idee dat ik de enige ben die ervaring heb met Amsterdamse Natasja die nu op 122 is neergestreken
          Jammer want ze is een toppertje,vanmorgen weer eens wezen buurten na enkele weken en na een gezellige babbel belandden we tongzoenend op d'r bedje

Bloedgeil geworden besteeg ik haar kronkelende lijf en heb haar lekker diep geneukt waarna we het op z'n hondjes afmaakten en we beiden schokkend klaarkwamen.

Absoluut kwaliteit had deze nymfomane weer geleverd en voor mij is ze de topper van den Haag op het moment!

Commentaar

Re: Utr., Zp 116-2, Natasja (uitstekend)

Gisteren middag Natasja bezocht op 116-2, ze herkende mijn van de vorige bezoeken
            Over wat er binnen gebeurd is ga ik niet uitwijden dat blijft tussen Natajs en mijn maar ga ervan uit dat het super was
            Heb inmiddels haar 06 nr gekregen dat is makkelijker voor het volgende bezoekje

Waarschijnlijk krijgt ze zeer binnekort een andere kamer, dus heren let goed op waar haar naambordje staat.

gr, fbr58

Commentaar

Re: Utr., Zp 120-2, Natasja (uitstekend)

Gistermiddag zag ik haar weer op het bruggetje staan fonkelend in een zilveren bikinitje onze Amsterdamse schat
              Weldra een gezellig half uurtje binnen in haar gezellige kamertje doorgebracht,het gebruikelijke programmaatje gedaan waarbij weinig of geen taboes waren,zelfs grieks zit tegenwoordig in haar pakket,zo mocht ik ervaren!
              Het ís en blijft een klassemeid die écht overal ruim de tijd voor neemt zelfs een blikje fris na afloop was inclusief

Commentaar

Vandaag een bezoek aan Natasja gebracht naar aanleiding van de goede reakties hier op het forum. Een erg vriendelijke dame in de omgang en ze neemt zeker de tijd voor je. Mij ziet ze snel weer een keertje terug komen, een van de betere dames in Utrecht.

Commentaar

Vandaag bij Natasje geweest. Gezellige dame die je meteen op je gemak steld. Ff een praatje maakt zich zelf snel van de kledij ontdoet behalve haar laarzen mmmmmm, en heerlijk over me heen komt hangen. Ze likt mijn lul, begon onderaan en met de vingers de ballen. Ik weet niet hoe ze het doet maar dit is een erg fijne ervaring . Toen cd erom en lekker gepijpt. Later kwam zo op me zitten en kuste me. Zacht op en neer.(was weer lang geleden) doggy afgemaakt. geweldige vrouw die me zeker nog eens weer ziet. En inderdaad zc was mogelijk.

je ziet me snel wee Natasja

Commentaar

Laatst n.a.v. de recensies hier ook maar eens bij Natasja binnen gegaan, ondanks dat ik haar uiterlijk nou niet echt bijzonder vond.
                    En helaas vond ik, maar goed, da's mijn mening, de verdere ervaring ook niet echt bijzonder.

Misschien had ze haar dag niet, maar ik ga niet meer op bezoek.
                    What's on a man's mind?!: So many women, so little time (and money).

Commentaar

Vandaag weer eens het bootje van Natasja binnengegaan en weer eens genoten van deze nymfomane voor wie werk nog hobby is!
                      Na wat tongen en pijpen z.c. in bed op missionairs en doggystyle,tenslotte anaal (m.c.) voor 50 euro
                      Was weer als vanouds!

Commentaar

Een paar weken terug heb ik deze geile Hollandse dame ook eens bezocht.
                        Ze is niet superknap, maar je voelt je wel gelijk op je gemak bij haar.
                        Ze kletst tegen je aan alsof je al jaren een vaste klant bent.
                        Nadat we de overbodige kleren van ons lichaam hadden gegooid, wierp ze me letterlijk op het bed en begon ze aan mijn tepels te likken/zuigen. Ondertussen "plaagde" ze me door hele korte tongzoentjes te geven, voordat ze afdaalde tot kruishoogte. Hier begon ze mijn steeds harder wordende jongeheer te likken, zonder hem echt in haar mond te nemen.
                        Aangezien ik daar aardig opgewonden van raakte, hebben we de rollen omgedraaid en ben ik eerst haar gaan verwennen. Jeetje, wat werd ze lekker nat!
                        Na flink gekreun en gekronkel, voorzag ze mijn jongeheer van een rubbertje en nam hem nu wel lekker in de mond.
                        Toen ik bijna begon te jodelen, hebben we het op de missionaris-houding heerlijk afgemaakt.

Commentaar

Vandaag Natasja bezocht. Wat een heerlijke en gezellige vrouw is dat. Lekker rustig, alle tijd voor je. Haar lichaam mag er nog steeds zijn en ze heeft een mooi gevormd en kaal poesje.
                          Eerst heeft ze me op de juiste temperatuur gebracht, lekker likken aan mij ballen en mijn tepels. Een condoom om en daarna ze heeft me lekker rustig gepijpt waarbij ik lekker met haar kutje mocht spelen. Ook vingers mochten naar binnen.
                          Daarna anaal afgemaakt doggystyle, ook weer in een lekker rustig tempo.

Ik vond het uitstekend, deze dame gaat mij zeer waarschijnlijk terug zien.

Commentaar

Deze dame eens bezocht en prima tijd gehad. Vingeren in kontje en kutje is geen probleem, ze geniet ervan !! Ook elkaars sterretje bespelen is mogelijk. Inderdaad moet je bij haar wat voorzichtig zijn, ze laat zoveel toe dat de verleiding ZC groot is. Ze kletst lekker, niet teveel. Prima service, lekkere meid en geile sex ! Wat wil je nog meer (nou misschien een DP met haar en . .. ?).

Commentaar

Re: Utr., Zp 156-2, Natasja (uitstekend)

Vorige week nog bij haar geweest en ze staat idd ergens op 156 tegenwoordig.

Ze is niet erg knap en ook niet piep maar het is een en al geiligheid bij die tante, een prima remedie om de oer-gevoelens van een man te bevredigen

Je lacht je ook de ziekte want ze blijft maar door O.H.-en en als je even meegaat in dat geleuter is het feest.

Leuk vrouwtje, zeker een aanradertje

Commentaar

Gisterenmiddag het weekend warmpjes aangevangen met een bezoekje aan Natasja. Wat een geluk dat ze net vrij was toen ik aankwam rijden, dat gebeurt niet altijd bij deze dame.

En het was weer als vanouds, van haar tergende gepijp werd ik binnen de korste keren zo geil als een bos-eland in paringstijd en moest ik even afremmen.

Een lekker befsessie bracht uitkomst en werd zeer gewaardeerd door deze altijd gezellige bed-partner en ook de 3 later 4 vingertjes gingen er gladjes en uitermate gemakkelijk in.

Daarna het neukwerk wat we met een gewone missio begonnen, lekker langzame plaag-neuk-stootjes met veel getong, heerlijk!

Daarna van achteren af gemaakt, met echt vuurwerk.

Behalve het feit dat alles lekker fris rook en zalig smaakte komt daar nog
                                het heerlijke gekeuvel en gekroel bij. Daarna als altijd een lekker drankje na afloop zorgt toch elke keer weer dat het GFE-gevoel heel dicht benaderd wordt.

Ga zeker binnenkort weer langs voor een herhalingsbehandeling,

gr, en prettig weekend,

Commentaar

Ziet er niet meer geweldig strak en knap uit... maar kan heerlijk seksen en is heel lief...! kreeg zelfs een drankje aangeboden voor de terugweg

Commentaar

Re: Utr., Zp 126-2, Natasja (uitstekend)

Al een aantal keren bij Natasja geweest. Dat beviel uitstekend.
                                    Een paar keer lange zwarte laklaarzen voor haar meegenomen, stond haar geweldig.
                                    Tot mijn grote vreugde heeft ze nu zelf een paar gekocht, voor de liefhebbers.

Commentaar

Deze dame ook weer eens met een bezoekje vereert voor een rijpere vrouw geeft ze zeer goede sex, ze zag er afgelopen zaterdag lekker geil uit in een doorzichtige jurkje met niks eronder
                                      De sex was super!! Daar kan menige dame een vb. aan nemen.

Commentaar

Vandaag Tante Natas weer eens van binnen bekeken. Tjonge altijd feest met dit sexbeest. Ik was een week of 5-6 geleden ook al geweest maar toen geen recensie geschreven.

Inderdaad een voorgaande wandelcollega gebruikte de juiste bewoording: "Waar voor je geld" Het hele stramien afgewerkt, na een behandeling van Lieve Natasja kan ik alles weer aan. Ze had een super geil zwart cat-suit aan trouwens, daar alleen al van maakte mijn snikkel zwaar stijgerende bewegingen.
                                        Natasja heeft trouwens kennis gemaakt met mijn prostaat en het klikte bijzonder goed tussen die 2
                                        We hebben weer bijzonder gelachen samen en het was geweldig zoals vanouds

groeten tot een volgende keer,

Commentaar

Re: Utr., Zp 126-2, Natasja(uitstekend)

Vandaag weer eens langs geweest, lekker feestje gehad en ze kijkt zeker niet op de klok.
                                          Kijk even door de buitenkant heen (ik ben ook zeker niet moeders mooiste....) en je zult hier een prima bezoekje beleven waarbij zeer veel mogelijk is !!