Alexsandra (Bul), Alkmaar, Achterdam 23 k1

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Alexsandra (Bul), Alkmaar, Achterdam 23 k1

Na de airco in de kamer van Paula was het even schrikken als je weer de deur uitstapt maar na een rondje lopen op het plein een -van afstand- mooie verschijning gezien..
    Dressed in red, de draadjes om haar benen houd ze ook aan.....zegt zelf 46 kilo te zijn.

Blijkt Alexandra te zijn uit Bulgarije. Kan geen recensie van haar vinden maar in mijn geheugen staat ergens dat er op deze kamer eerder een Alexandra heeft gestaan.

Strak lichaam met 2 mooie siliconen erop. Goede stevige B-cup.
    Tatoo boven haar kont en een hele mooie op haar linkerzijde....
    kan goed pijpen, daarna doggy en in missio afgemaakt.

Kan redelijk engels dus conversatie mogelijk....

maybe untill the next time..

The Fly
    The Fly

2p, g1 p4, Alexandra

Inderdaad, Lizzy niet te vinden dus een rondje gelopen. Op dit adres een enthousiaste zwaaiende skinny dame met donker haar gevonden die zich voorstelde als Alexandra uit Bulgarije. Prettig in de omgang en spreekt redelijk Engels. Na betalen van Euro 50,-- netjes euro 15,-- terug. Pijpen deed zij lekker terwijl ik overal aan mocht zitten. Echt slank en dun onderstel met een mooi kutje en siliconentietjes maatje b of c. Daarna neuken, glijmiddel niet nodig en tijdens het neuken blijft zij gelukzalig in je ogen kijken. Na het klaarkomen nog even lekker naknuffelen, lekker!
    I just wanna have some kicks, I just wanna get some chicks!

Commentaar

2p,g1,k4 Alexandra

Meen me te herinneren dat ze ooit beschreven stond, maar kon niks meer vinden, terwijl ze toch al een tijd haar vaste kamertje heeft op het pleintje. Alex(andra), skinny, niet de knapste maar een petite schatje die ook nog eens tegen een stootje kan. Dayshifter is ze dus 's avonds al je haar niet vinden, dan staat er een andere dame op haar kamer, ook toen ze met vakantie was de eerste 2 weken van dit jaar.
      Skinny dus met een prima stel sillies, niet te groot. Je mag veel bij haar, zo niet alles! Al vele keren bezocht en ook de reden dat ik haar bezocht na mijn debacle met sissy in 2p, g2. Deze dame weet wat service geven is. 60 euro voor alles erop en eraan en eindigend met een shot over haar sillies deze keer, waar ze zelfs nog moeite deed om het met haar mond op te vangen. Liever in haar mondje dan op het bed moet ze gedacht hebben. Een tip voor de liefhebber van petite.

Commentaar

Re: 2p, g1 p4, Alexandra (Bul)(uitstekend)

Nog 1 week is ze aanwezig en gaat dan 3 weken op vakantie. Waarna ze weer terug komt.
        Het is niet de mooiste op de Achterdam, maar sex met haar is lekker. Voor de conversatie in het Engels moet je soms woorden gebruiken, die ze begrijpt.
        Wat het hoofd vergeet, moeten de benen dragen.

Commentaar

Re: 2p, g1 p4, Alexandra (Bul)(goed)

Sinds tijden weer eens op een middag op de Dam...

Zag Alexandra staan en direct naar binnen.
          Na 7 maanden was er toch nog herkenning....makes a man feel good!!!

As. dinsdag vliegt zij naar haar thuisland voor vakantie...
          Haar tijden tot die tijd 's middag tot 18h00...

mijzelf en haar lekker verwend.....

The Fly
          The Fly

Commentaar

Omdat deze dame altijd vroeg aanwezig is heb ik haar vereerd met een sexdate. (rond 10 uur)
            Diana is er ook altijd vroeg bij maar bij haar ga ik niet meer naar binnen.
            Alexandra wuifde al een tijdje naar me zo van kom nou eens bij mij, en vandaag was het dan zo ver.

Leuke dame met stevige tietjes die er mooi gevormd bij hangen , erg smakelijk.
            De pijpbeurt ging heerlijk dus echt geen klagen , lekker tempo en ook leuk uitzicht op haar B borsten en leuke smoeltje.
            Het intieme werk ging ook gewoon goed. Deze dame is vriendelijk en geduldig.
            Ik ga zeer zeker vaker heen. Zeker wanneer het aanbod smorgens slecht is staat deze dame er altijd.
            Dus zodra ik hier weer geweest ben zal ik opnieuw posten.
            Stopt bij iedere leuk stationnetje, heb in ieder stadje een lekker schatje. En is er even niets te doen dan hou ik me poen.

[SIGPIC][/SIGPIC]

Commentaar

Bezoekje gebracht aan deze superslanke Bulgaarse. Voordeel is zonder meer dat ze vroeg begint, dan is de dam maar matig bezet. Ze is eel vriendelijk em heeft een lekker strak lichaam. Haar orale kwaliteiten zijn zonder meer goed. Kans op herhaling groot aanwezig.

Commentaar

Mag vanmij op uitstekend. Ben weer ff geweest en was nog beter.
                Ze probeerd je verslaafd te maken en dat lijkt haar te gaan lukken.
                Als het ff kan ga ik weer heen, super.
                Snelle en vakkundige beurt hier, GO

Ze staat er al zeer vroeg bij. Dus loos je ochtend kwakkie hier FF Wahaha
                Stopt bij iedere leuk stationnetje, heb in ieder stadje een lekker schatje. En is er even niets te doen dan hou ik me poen.

[SIGPIC][/SIGPIC]

Commentaar

Wat een lief lekker dingetje !
                  Niet het allerknapste koppie maar wel een leuk gezichtje.
                  Ze kijkt je zo geil aan als je klaarkomt.
                  Jammer dat ze niet zoent, maar wel te begrijpen.

Commentaar

Re: 2p, g1 p4, Alexsandra (Bul)(uitstekend)

Alexsandra is een lief Lolita-achtig meisje met een superslank lijf, kijkt onschuldig-geil, en pijpt geweldig.
                    Ze houdt van alles en nog wat, maar stelt ook verstandige grenzen, ook waar het de financiële onafhankelijkheid betreft!
                    Ze begint al vroeg om een uur of 10, en stopt om een uur of 5: goed schema, want zo slaat ze de avond-hangjongeren over.
                    Kortom: een beslist aardig kind-vrouwtje, maar voor mij persoonlijk niet echt herhalingsgevaar.

Commentaar

Ben nog even geweest. Ik liep de dag ervoor bij een andere dame binnen terwijl ze me binnenwenkte, dus moest vandaag even bij haar langs.
                      Was er vroeg bij en had de dag ervoor al 2 dames aangedaan dus even spannend of het apparaat goed werkte.
                      Bij binnenkomst deed ze eerst een vreugde dansje dat ik haar weer bezocht haha.

De sex was weer prima, hoog knuffel gehalte , lekker strak voeld spleetje. Met 69 heerlijk kunnen checken. Rook ook lekker.
                      Kwam lekker klaar dus de ochtend missie was geslaagd.

Leuke meid dus een GO

[SIGPIC][/SIGPIC]

Commentaar

In aanvulling op mijn eerdere recensie, na een paar bezoekjes meer, toch naar boven bijstellen: wat een leuk, open en hartelijk meisje is Alexsandra! Enthousiaste ontvangst, knuffelen, beetje opgeilen, spelen met haar mooie (silli)borsten en parmantige tepels: geweldig. Ze houdt, als er een klik is, en die is er als je haar met respect behandeld al gauw, van uitgebreid vingeren en beffen, en kan dan ook enorm klaarkomen zonder te faken! En als zij heeft genoten gaat ze ervoor jou ook te laten genieten, tot het gaatje. Echt vrijen (alleen niet zoenen, jammer), alle standjes, en fantastisch doorneuken, lengte is geen probleem ondanks haar strakke spleetje. Dus Alexsandra is een aanrader, let op: ze gaat over 2 weken even met vakantie.

Commentaar

Afgelopen zondagmiddag Alexndra bezocht.
                          Slanke leuke en vrolijke meid.
                          35 euro betaald voor pmc en 3 standje's.
                          Praat zeer redelijk engels waardoor een leuke conversatie mogelijk is.
                          Lekker atletisch dus ruim over het bed bewogen.
                          Kwam specifiek voor anale sex bij haar maar daar doet zij niet aan.
                          Dus gaarne optie grieks bij haar door de monerator annuleren.
                          Gaat vanaf maandag op vakantie.
                          Enjoy.

Commentaar

Heb haar in de vroege ochtend weer bezocht.Ze maakte er weer een super stijve pik van. Dus gewoon goed tot zeer goede sexservice . Ongehaast en met veel afwisseling pijpt ze je heerlijk. Op verzoek gaat ze heel lang door met het pijpwerk, echt super. Intiem is ook heerlijk zeker in doggie. Met dat kleine kontje kijk je lekker geil mee. Zonder meer een aanrader zeker als je van vroege seks hou. Vanaf 09:30 vaak al beschikbaar.

[SIGPIC][/SIGPIC]

Commentaar

Re: Alkmaar, Achterdam 2p g1 p4, Alexsandra (Bul)

Hedenmiddag alexsandra weer eens bezocht....

Perfect voor een middag wip zullen we maar zeggen.....
                              Ging ook speciaal voor haar heen...

zalige pijpbeurt, haar verwend, en daarna via missio in doggy gereed gekomen.....

gelukkig staat ze niet in de avond

The Fly
                              The Fly

Commentaar

Alexsandra blijft een kleine, fijne, superslanke opsodemieter, die nog eens erg aardig is als je haar wat beter leert kennen! Helaas nog wel een meisje, geen vrouw, maar soms wil je dat: kortom geweldig voor een dag-wip, en dat kan want ze begint heel erg vroeg, soms vóór tienen! Ik ben niet zo voor sillies, maar bij haar is dat best goed gelukt. Ze spreekt redelijk Engels, genoeg voor een beetje chit-chat, maar niet voor 'n echt leuk gesprek, voor en/of na de daad. Kortom: alles bij elkaar leuk, maar toch met een beetje nostalgische heimwee naar vroeger, toen de dam nog De Dam was.

Commentaar

Zeker mijn favoriet en de enige die ik nog bezoek. Altijd vrolijk, zeurt niet over een paar minuten en voor een goede prijs levert ze topwerk! Ze neemt lekker de tijd en je mag overal aankomen, alles kan gelikt worden en zelfs voor het betalen en uitkleden begint ze al lekker aan je pik te voelen.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door gangbang
                                    wat zijn de werktijden van alexsandra?

groetjes
                                    Ze begint om ong. 10 uur en stopt om ong. 18 uur.
                                    Wat het hoofd vergeet, moeten de benen dragen.

Commentaar

Opnieuw bij deze dame op seks consult geweest.
                                      Dame opende gewillig haar deuren laat zich geweldig lekker sexbruiken in een ruime tijd.
                                      Deze tijd is veel langer als bij menig andere dame.
                                      De pijp beurt dit keer was meer dan uitstekend, ik ken haar deze keer een 10 toe.
                                      Ze gebruikt haar tong vingers handen geweldig lekker.
                                      Kan duidelijk merken dat haar seks techniek er op vooruit is gegaan.

Ondanks dat ik hier vaker geweest ben was deze keer de beste.
                                      Heel weinig nadeeltjes bij deze dame , mocht je naar de Dam gaan dan kan ik deze dame aanbevelen.
                                      Ze zit er tussen zeg 09:30 tot 18 uur,

GO.

[SIGPIC][/SIGPIC]

Commentaar

Alexandra had een rustige dag en was blij dat ik langskwam. Voor een half uurtje geboekt en had daar geen spijt van. Laat zich lekker betasten, kan heel goed pijpen en is heel flexibel. Lekker meisje, met een lach mocht ik over haar heen en had de indruk dat ze het wel lekker vond (ze werd tenminste flink nat...) Schatje!
                                        I just wanna have some kicks, I just wanna get some chicks!

Commentaar

Vanmiddag weer bij deze lieverd geweest, wat is het toch een schatje.
                                          Ze heeft nog maar kort geleden een mooie nieuwe tattoo laten zetten op haar rechter schouder.
                                          De tekst maakt mij licht melancholiek.
                                          Dit zet je toch aan het denken.
                                          Zij maakt op mij niet de indruk, gebukt te gaan onder haar werk, maar zeker weet je het niet.
                                          Ik kon niet uit haar krijgen wat de diepere betekenis van de tattoo is.
                                          Misschien lukt iemand dit wel.
                                          Als je haar bezoekt : wees lief voor haar.