Anetta (Bul), Alkmaar, Achterdam 2p g1 k1

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Anetta (Bul), Alkmaar, Achterdam 2p g1 k1

Een aanrader is dit meisje, vriendelijk en mooi. ze heeft altijd de high heels van 10 cm achter de deur dat een indruk geef dat ze langer is dan 1m75. Bij binnenkomst haar naam gevraagd en waarop ze dansend een antwoord gaaf , Annette. Inmiddels was ik al op de bed en dan begon de frans oefening met veel gevoel na een tijdje zei, als je neuk wil moet je het zeggen en ging door. De daad was in 3 standjes met een beetje glijmiddel toen we doggy ging doen, wat een zicht zeg!! lekker rond billen te grijpen. na de finish nog eens over dit en dat gesproken, ze blijft nog in alkmaar. Ik ging voor een standard packet, de volgend keer iets meer en hopen op een better uitkomst. Met de DVP weet je het maar nooit. 

Re: 1p, g3 k4, Annette (Bul)(uitstekend)

Annette is ook weer terug op haar vaste kamer. Ze zag er lekker en uitgerust uit. Dus binnengestapt voor P+N. Ze spreekt slecht Engels een conversatie is vrij lastig. P valt tegen erg zacht allemaal. Voor het neuken gaan in missio deed ze flink wat vet op mijn paal en haar doos. Ik zei er nog wat van easy easy, maar dat begreep ze niet. Bij de wisseling naar doggy deed ze wederom er flink wat vet bij. Klaarkomen werd steeds lastiger. Ik voelde werkelijkwaar helemaal niets meer. 1 vinger in haar aarsje voelde goed maar werd al snel weggehaald. Het aanblik op haar mooie ronde kont en haar aarsje bracht me over de meet met pijn en moeite.
    Mij ziet ze zeker niet meer terug.

- Bennie

Commentaar

Re: 1p, g3 k4, Annette (Bul)(voldoende)

Ben alweer een tijdje geleden bij haar geweest. Ongeveer dezelfde ervaring als drben gisteren. Ze ziet er goed uit met geweldige lange benen (ondanks haar 1,75m lengte) een goed figuur en leuk koppie, en ik had wel zin in een jonge meid. Ging voor p+n maar ze probeerde er met meer trek- dan pijpwerk vanaf te komen. Heb het maar snel afgemaakt. Was niet echt opwindend allemaal. Ging onvoldaan weer weg. Zag haar een paar dagen geleden weer staan. Hetzelfde lekkere figuur, maar ik loop voortaan voorbij. Jammer.

Commentaar

Re: A19, k1 , Annette (Bul)(voldoende)

Gisteren weer een keer bij annette geweest.Het is een vriendelijke dame
        met een mooi lichaam.Het pijpen is helaas vrij kort en zonder variatie.
        Neuken was wel oke,ze doet wel niet echt mee.Ze keek wel een paar keer op haar telefoon
        tussendoor.Volgens mij houd ze de tijd bij met een stopwatch.Al heeft ze geen opmerkingen
        gemaakt hierover gelukkig.

Commentaar

Re: A19, k1 , Annette (Bul)(voldoende)

Afgelopen zondag weer bij annette geweest.Ze kwam rond een uur of vijf aangelopen
          en herkende me nog van vorige keer.Ze vroeg of ik mee naar binnen ging.
          Dit maal gekozen voor p&n en beffen.Het pijpen kan beter ,is wat kort met weinig variatie.
          Neuken in drie standjes is geen probleem.Het is een lieve zachtaardige meid.
          Ze ziet mij nog wel terug.

Commentaar

Re: A19, k1 , Annette (Bul)(goed)

vandaag bij annette langs geweest.

inderdaad zoals hierboven ook al genoemd is het een erg mooie dame om te zien. Eenmaal binnen was ze erg praterig en vriendelijk. Voor het standaard pakket gekozen, met achteraf toch een beetje spijt dat ik niet naar beffen heb geïnformeerd.

Pijpen was niet echt bijzonder, en cowgirl ook niet echt. In missio had ik echter blijkbaar haar plekje gevonden, want dit gebeurde erg vurig...

Na afloop leek ze even net zo gezellig te willen kletsen als toen ik binnen kwam, dit sloeg echter gelijk om in een stilte van haar kant toen ze zich begon met fatsoeneren.

al met al wel een aardig bezoekje, maar er zijn leukere dames op de dam te vinden. Misschien ziet ze me nog een keertje terug als de andere gordijntjes dicht zijn.

Commentaar

Hedenmiddag anette bezocht ondanks haar wat mindere recensies moest ik haar proberen!
              het viel zeer zeker niet tegen en ik denk als ik er vaker heen gaat dat het nog veel beter word!
              rustig voorspel daarna condoom eromheen en aardig pijpen.
              heerlijk neuken waarbij ze lekker meedoet en lekker met de hand zonder condoom af laten maken
              waar ze zeer bedreven in is!
              ze is reuze aardig en lief en hygiene is top! heb haar tietjes op a gezet maar kan ook een kleine b zijn
              zien er mooi uit en zijn echt!
              theo
              wie zichzelf spaart krijgt nooit rente
              alleen huilebalken hebben spijt
              god create the world in 7 days
              day 8 he create bulgarian and romanian girls

Commentaar

Hedenavond ook Annette bezocht.

Het was druk met loopvolk vanaf het waagplein en de mij bekende dames waren "bezig" dus maar bij deze blondine naar binnen.
                Een zalig lichaam met een volle AA-cup maar past perfect bij haar lichaam.
                Pijpen was goed, mocht haar gewassen poesje beffen, na missio gekomen in Doggy..

Praat goed engels en is aardig...een leuke dame...

The Fly
                The Fly

Commentaar

Koninginnedag even Alkmaar ingeweest voor een feestelijke wip. Annette had al vaker getracht mij naar binnen te tikken maar hier was ik nog nooit op ingegaan. Gisteren was het dan wel zover dat ik bij haar over de drempel stapte.

Aan presales deed deze dame bij mij niet. Na het ontkleden mocht ik op bed plaats nemen terwijl zij het condoom alvast voorbereidde. Op bed begon ze manueel mijn lid wat op sterkte te brengen. Toen dit een beetje lukte werd het condoom omgedaan en begon ze met pijpen. Dit deed ze afwisselend maar vond ik zelf niet spectaculair. Wel kon ik een beetje met haar poesje spelen die hier vochtig van werd. Toen ze voorstelde om te gaan neuken heb ik haar bovenop plaats laten nemen zodat ik met haar tietjes kon spelen. Uiteindelijk mocht ik niet teveel met haar tepels spelen. Ik vond de cowgirl ook niet heel spectaculair. Daarom maar gewisseld naar de missionaris waarbij ik zelf het tempo een beetje kon bepalen en door afwissellend hard en diep te stoten en hem er dan soms bijna uit te laten floepen toch nog een lekkere finish gehaald.

Al met al was het bezoek dus niet slecht maar zeker niet spectaculair. Ik denk dan ook niet dat ik er snel nog eens zal bezoeken.
                  Doe gewoon waar je je lekker bij voelt, dan hoef je je niet te schamen.

Commentaar

Vandaag bij haar geweest. Echt een plaatje om te zien. 24 jaar oud, prachtig figuur. Afgesproken pijpen en neuken en haar borsten en nek zoenen voor 35. Pijpen doet ze rustig aan met veel gevoel, daarna is ze op me gaan zitten en ze voelde goed strak. Daarna snel en lekker gekomen. Ze spreekt matig Engels en is wel erg vriendelijk.

Commentaar

Aneta wegens haar koele uitstraling niet eerder bezocht. Dit keer stond ze te dansen op haar kamer en ik moet zeggen dat ze wel een heel mooi kontje heeft. Toch maar een keertje proberen. Eenmaal binnen kwam buurvrouw Ana langs en viste naar een trio. Trios zijn voor mij echter geen optie met die kleine bedden op de Achterdam. Alleen door met Aneta dus.
                      Begonnen met een staand voorspel en dit liggend voortgezet.
                      Pijpen is niet bijzonder. Zacht, eentonig en ondiep. Ze gaat er wel zo bij liggen dat je overal bij kan.
                      Bij het neuken in de missionaris gaan de benen wijd, maar helaas geen oogcontact.
                      Doggy beviel mij veel beter met dat mooie kontje. Helaas komt dit mooie uitzicht ook met een grote tatoo.
                      Leuk babbeltje achteraf.
                      Opinions are like assholes, everybody has one.

Commentaar

wat mij betreft vanmiddag toch een 'uitstekend' voor Anita , ook al is het maar een €35 wip , 15 minuten , op een te klein bedje.

't is een lekker ding , mooie tietjes en vlgs info v.e. vriend een feilloze cowgirl.

Pijpen was toch beslist wel gevoelig , maar dat kan aan mijn fysieke toestand gelegen hebben - de 'girl on top' was meer dan goed , een strak doosje en mooi uitzicht met die tietjes in m'n gezicht en dat platte buikje daar beneden , ze rijdt je feilloos tot in de hemel , ze heeft er lol in want ze weet dat ze het kan - en ik had geen zin om zelf aan het werk te gaan op zondag ....

Commentaar

Annette vaak zien staan maar net zovele malen voorbij gelopen...

De mij bekende dames allemaal dichte gordijntjes....ergens wist ik haar lichaam nog te herinneren....en ik weet weer waarom..prachtig, lekker, zalig, zacht....en herkenning toen ik zei dat ik haar 1 maal eerder had bezocht..."you made me come"....

Zoals ik bijna altijd doe betaalde ik 50 euro....binnen no-time lag er 15 euro retour klaar...
                          Die mocht ze houden want de missie was weer aanwezig om haar weer te laten komen.....

Na de pijpsessie (goed tot zeer goed) haar uitgebreid verwent...
                          Ze heeft een zeer zachte manier van komen...daarna alleen de glimlach op haar gezicht...

zelf gekomen in cowgirl, met zo'n lichaam en prachtige borsten (borstjes) no problemo...

The Fly
                          The Fly

Commentaar

Ja, ze is er weer en ik heb haar voor de eerste maal bezocht vanmiddag. Wat een lieve, heerlijke, schone (hygienisch bedoel ik dan) dame! Het opwarmen lukte prima en al snel belandde we in een heerlijke 69. Op mijn verozek handmatig afgemaakt en dat onderdeel van haar vak verstaat ze ook prima. Spreekt goed engels en een gesprekje is dan ook geen probleem. Heerlijk lijf met een mooie tattoo op de rug, al had ik tijdens de 69 mijn oog op wat anders gericht

Commentaar

I've been with Annette before and, though she's always been rather assertive in moving sessions along, this time she was particularly aggressive in that respect. I was still getting undressed (quickly enough) as she was already nude and told me, "okay, I'm ready." I could only reply: "Yeah, but I have more clothes than you." Then she blew me for about two minutes at most (maybe less even) before asking "position?" I asked her to keep going so she did for one more minute before it was time to fuck. We started out in missionary and, after about a minute of that, she's already asking to change position (I guess because I didn't cum yet.) No, I tell her, so we continue in missionary for another minute or so, then switch to doggy style. I guess it was a busy night for her as she had to re-apply lube a few times throughout the session and, at one point complained, "are you trying to make me kaput?" Keep in mind, this session was proceeding very similarly to previous sessions, other than her poor attitude. While I have her in doggy style, she's slamming back into me as fast as possible, obviously trying to "speed things up" and at one point prompting me to cum faster -- "you finish?" No, I don't finish, not with her attitude, and, tired of her moving around so much, after about two minutes of doggy style, I put her into prone bone (face down, legs together, ass flat down on the bed) where she couldn't really move too much (problem solved!) Although, she still managed to force her hand back to constantly check the condom, as she'd been doing from the start.

Somehow, I finished, despite her unfriendly demeanour and rushing, which I did not expect as a repeat client. As I was picking my clothes up off the chair, some loose change fell out of my pocket and onto the floor (€3-4, at most) and she asked me, "do you need that?" Ahhhh... now I understand. Truly taken aback, I told her, "yeah, I need it to buy coffee." It's clear to me that Annette is not interested in providing a decent service at €35 any longer. Next time, I will certainly choose another girl.

Commentaar

Zonet binnen geweest bij deze mooie blonde Bulgaarse modjo ze heeft hele mooie borstjes en een goed strak lichaam. Ik ging voor het standaard pakket en dat is zeer goed bevallen. Ze vind het niet leuk als je aan haar haar zit dus daar bleef ik dus maar mooi van af. Eerst pijpen dat ging goed en lekkere diepe halen en niet te hard dat vind ik wel zo fijn. Daarna legde ik haar op haar rug en begon haar lekker diep te stoten ik tilde haar beentjes op zodat het stoten lekker hard kon. Ik wilde haar nog doggie doen maar daar kwam het helaas niet meer van ik had me kruit al verschoten. Ik ben toch lekker gekomen in dat kleine poesje.

Commentaar

Vanmiddag bij Annette op herhaling gegaan (had geen zin in Sylvia dit keer). Zoals gewoonlijk begint Annette de shift met koffie en sigaretje bij Anita op A23,k2. Uiteindelijk had ze door dat ik dit keer echt op haar wachtte (duurde wel even voor ik een glimp van haar kon vangen om signaal af te geven). En niet voor niets. Annette is het type geen klokkijkster en wil het vooral ook gezellig en ontspannen hebben. Ze vertelde me liever € 35 minder te verdienen dan gestresst een bezoek af te werken. Ik val dus in de prijzen en mag binnen komen. Eerst beiden wassen (hygiene een 10 dus) en daarna b2b en op het bed lekker opwarmen. Ze is een meesteres in pijpen en ik moet me inhouden om niet binnen de kortste keren te finishen. Vervolgens in 69 en dat vindt ze zelf ook heerlijk merk ik. Het intieme deel mislukte een beetje (mijn schuld!!) en dus een handjob om me naar het hoogtepunt te leiden. Nou, dat onderdeel beheerst ze meer dan voortreffelijk. Nog wat nagekletst en haar verzekerd dat het niet de laatste keer zal zijn voor mij bij haar.

Commentaar

vandaag weer bij haar geweest, ze pijpte weer heerlijk, ik mocht haar borsten, nek en een beetje haar billen weer heerlijk zoenen en likken!
                                    daarna is ze op me gaan zitten en met haar lichaam tegen mij aan terwijl ik haar in haar nek zoende! dat duurde niet lang want toen kwam ik klaar!
                                    Prachtige meid en heel lief en vriendelijk!

Commentaar

Naar Alkmaar om te kijken of Ana (A28) aanwezig was voor een trio met Annette. Dat was niet het geval dus alleen Annette bezocht. Was weer geen verkeerd bezoek. Ook nu komt recensieformulier niet mee, maar eindoordeel: uitstekend heren wandelaars!!

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door levkas Bekijk bericht
                                        Naar Alkmaar om te kijken of Ana (A28) aanwezig was voor een trio met Annette.
                                        Elders in dit forum werd gesproken over een trio van Anntte met een Ana van A28. Annette verzekerde me vanmiddag dat ze allleen in is (en nooit anders geweest) voor een trio met Ana van A23, k1 die in dit forum Anita wordt genoemd. Zie daarvoor http://www.hookers.nl/showthread.php?t=225964&page=2 .
                                        Enfin, Anita of Ana is niet mijn type dus een trio met haar Annette sloeg ik vanmiddag af en ik vermaakte me met har met "ons standaardpakket". Een heerlijke, lieve, praatgrage dame die me geregeld terug zal zien. Het was weer een heerlijk klein half uur.

Commentaar

Re: Wallen, Stoofsteeg 9 rts, Annette (Bul)(goed)

Topic verplaatst, punter 007 heeft echter niet aangegeven of ze lks of rts zit dus dat horen we nog graag, voorlopig heb ik er op rts gezet. Meteen enige berichten opgeschoond.