Carla (Roe), Alkmaar, Achterdam 17 k3

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Carla (Roe), Alkmaar, Achterdam 17 k3

Woensdagmiddag bij Roemeense Carla naar binnen gestapt. Ze kwam mij bekend voor: vertelde dat zij in 2008 in Alkmaar was. Drie jaar gestudeerd. Zou best eens kunnen kloppen. Uitstekend Engels, goed verhaal, belangstellend. Is even in Utrecht geweest (kon daar niets over haar vinden). Ik vind het een mooie meid. Leeftijd niet gevraagd, maar schat haar rond de 25 jaar. Praat veel. Wilde - na een lichte aandrang om 'te beginnen' - meteen een condoom omdoen, maar ging op mijn uitnodiging op bed liggen en - met af en toe een babbel en een lach, heel naturel allemaal - startte met kleine zoentjes en strelingen een goed opgebouwd voorspel. Laat zich strelen, haar, gezicht, eigenlijk geen 'correcties' o.i.d. Pijpt lang door. Goed, diep, af en toe zonder handen. Ik ben uiteindelijk maar aan een positie toegekomen: missio. Geen overdreven geluidjes, weet de goede plekken te vinden en reageert op mij. Lief. Vakvrouw.
    Blijft tot 9 juni in deze kamer, tot de vaste bewoonster terug is.
    Na afloop ging het gesprek door. Over Roemeense literatuur en haar vervolgstudie.
    Wat mij betreft: snel weer terug.
    Zij gaf aan liever niet 's avonds/'s nachts te gaan werken.

Re: 1p, g2 k5, Carla (Roe)(uitstekend)

Carla de laatste weken in de avonduren gespot op deze kamer. Aantrekkelijke dame.
    Ze spreekt goed Engels en vertelt uitgebreid over zichzelf. Verder zegt ze al drie jaar in Nederland te wonen. Ik zie haar volgens mij voor het eerst op de Achterdam.
    Ze wil meteen het condoom erop doen en beginnen met pijpen, maar ik kan haar overhalen tot eerst wat voorspel.
    Het voorspel laat ze wat verveeld toe. Ze wil er toch liever de vaart in houden.
    Goede stevige pijpbeurt in een hoog tempo.
    Bij het neuken mag ik de standjes aangeven. Afwachtend en zonder oogcontact, maar verder wel goed.
    Achteraf vertelt ze weer door over zichzelf.
    Opinions are like assholes, everybody has one.

Commentaar

Re: 1p, g2 k5, Carla (Roe)(uitstekend)

Carla heeft een leuk gezicht en mooie ogen. Eerste bezoek en gelijk op mijn gemak.
      Relaxed meisje. Geen tijds druk. Knuffelen was echt genieten van beide kanten.
      Herhaling 100%.

Commentaar

Re: 2p, g1 t5, Carla (Roe)(goed)

Gisteren deze leuke dame ook eens bezocht. Ik had haar al heel vaak zien staan, en zij mij zien lopen. Ja vergis je niet de dames kannen de vaste wandelaars net zo goed als wij hen kennen. Leuke dame die veel praat inderdaad. Ze verteld dat ze een beetje "crazy" is. Op een leuke manier crazy zal ik maar zeggen. Jammer dat ze allergisch is voor aanrakingen van gezicht en haar, daar kan ze helemaal niet tegen. Jammer want knuffelaar wil knuffelen en daar is het net erg van gekomen. Pijpen doet ze vol overgave. De intieme sessie was voldoende, voor doggie heeft ze naar mijn smaak gewoon een te klein kontje. Bij doggie merk ik dat het gewoon lekkerder en opwindendender is met een stevige kont en vastpak heupen. Missio was okay maar niet meer dan dat, geen contact tijdens de daad. Voor mij essensieel maar ik kan me voorstellen voor een dame niet op te brengen x maal per avond. Kortom niet verkeerd maar geen herhalingsgevaar voor mij.
        de knuffeljury

Commentaar

Re: 2p, g1 t5, Carla (Roe)(goed)

Deze carla vandaag bezocht in de doubletstraat 7k1 in den haag.
          Dame heeft rood geverft haar met mooie ogen. Mooi slank lichaam en lekker gebruind.
          Het pijpen deed ze lang maar iets te hard voor mij. Maar was wel goed verder.
          Neuken eerst wat glijmiddel en ging lekker aan de slag. Was prima te doen, was wel een beetje van en 3 iur lopen en het bezoek aan haar landgenote tanja. Uiteindelijk met doggie afgemaakt zag er lekker uit dat kontje.
          Denk dat het bij eenmalig bezoek blijft maar was zeker de moeite waard vandaag.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 07 k1, Carla (Roe)(goed)

Carla staat al lang op mijn verlanglijst. Ook in Alkmaar keek ik uit naar het moment dat ze aan de beurt zou komen. Alleen bleek ze het daar altijd superrustig te hebben en dat is wel wat verdacht voor zo´n mooie meid. Haar semi-ongeinteresseerde houding er bij heeft me altijd een beetje voorzichtig gemaakt. Na de verhuizing had ik besloten dat het er nu toch maar eens snel van moest komen. Enig probleem, ik heb momenteel weinig tijd om te wandelen en iedere keer dat ik in Den Haag ben tref ik of een lege kamer of een andere dame aan op dit adres. Vandaag eindelijk eens aangetroffen. Nou ja, vooral doordat ik uit het overige aanbod geen keuze kon maken want in eerste instantie was haar gordijntje constant gesloten en dacht ik alweer geen Carla te gaan ontmoeten. Na lang wandelen kwam deze oogverblindende Roemeense dan toch de catwalk op lopen, waarna het gordijn weer lang dicht bleef. Nadat ze zowaar ook nog een klant had weten te strikken kon ik mijn kans grijpen.

Na mijn sessie met Carla ging ik nog even langs de appie voor wat boodschappen. Daar bleken ze ineens geen pastieken zakskes meer uit te delen om de koopwaar in te stoppen. Volgens de student achter de balie vanwege het milieu en vervolgens bood hij me tegen betaling een kunststof tas aan die nog veel meer milieuschade moet hebben aangericht. De eerste dvp die het vanwege het milieu geen condoom wil gebruiken moet ik nog meemaken. En als we dat gaan meemaken dan zal dat zeker Carla niet zijn. Het rubbertje werd al in slappe toestand er om gewurmd, met als gevolg dat de voorhuid er nog tussen zat. Vervolgens zette de flink de sokken er in met het pijpwerk. Normaal staan Roemeensen mij mij goed aangeschreven op dit onderdeel maar Carla heeft dat imago flink weten te beschadigen. Wild en ruw was samengevat hoe ze het aanpakte. Eerlijk gezegd was ik blij dat het voorbij was.

Neukwerk dan maar eens proberen. Ze bepaalde dat we missio gingen doen en daar had ik dan weer niet zo veel problemen mee met zo'n lichaam. Er werd flink wat glijmiddel toegediend vervolgens verdween ie tussen de mooie schaamlippen. Carla haakt in dit standje haar voeten achter je benen en dat heeft wel iets intiems. Iets minder intiem is dat ze eigenlijk voortdurend naar beneden zit te kijken. Ondanks de glijmiddel en dat verhaal met de voorhuid voelde ze lekker strak aan. Toen ze op een gegeven moment blijkbaar was uitgekeken keek ze me even aan om vervolgens het hoofd op het kussen te leggen. Helaas geen oogcontact maar de aanblik deed de zaadcellen rijkelijk vloeien.

Dat ik vrij snel weer buiten stond was vooral te danken aan haar super slanke lichaam en mooi gezicht, zagen alle dvp's er maar zo fantastisch uit. Jammer dat de knuffelfactor 0 is (ze zat al klaar aan het voeteneinde van het bed) en ze ook niet erg spraakzaam is (wel vriendelijk trouwens).

Hygiene is geen sterk onwikkeld punt maar waarschijnlijk is ze ook niet gewend aan veel klanten dus dan kan het ook wel ietsje minder. Nadat ze het gevulde rubber voor me had verwijderd ging ze haar handen wassen en met het keukenpapier waarmee ze haar handen had afgedroogd veegde ze eenmalig door de poes.

Voor de pure optikfick is dit fotomodel van harte aanbevolen maar wie gfe illusies heeft kan waarschijnlijk beter ergens anders zijn heil zoeken.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 08 k8, Carla (Roe)(goed)

Deze jonge Roemeense dame en het was een goede ervaring. Deze dame heeft heerlijk zacht en slank lichaam. Een mooie gezicht met veel spontaniteit. Een zeer intelligent meid die het Engels uitstekend beheerst. Ik was bijna een uur binnen omdat ik zo een leuke man. Het oarale gedeelte was matig, en het intieme gedeelte was goed. Haar poes volet zeer goed aan. Ik stap nog wel weer binnen.
              Greetings from Pussy Paradise

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 75p k02, Carla (Roe)(goed)

Ik vind het moeilijk om kwalitatief goed sex te krijgen sinds Salli is weggevallen, was op zoek bij Laura (Doubbie 30k4) maar heeft haar niet gevonden, zag weinig vandaag bij de Geleen noch de Doubbie die mij libido uit zijn schelp deed kruipen, mss omdat het een regenachtig maandag was vond ik de selectie niet top. Uiteindelijk binnen gestapt bij de vormalige (in Alkmaar) buurvrouw van Salli, Carla.

Ze lijkt niet geïnteresseerd in de voorbij lopende wandelaars maar eens binnen is zij een vriendelijk, aardig, spraakzaam meisje met een mooi strak lichaam, eerlijk zeggen was het sex niets bijzonder maar dat kan ook aan mij liggen, hadden wij wel een uitgebreid babbel over alles & wat. Zij zegt dat zij grieks bij klant leuk vind dus mss probeer ik om een vervolg bezoek te maken voordat zij naar huis gaat.

Zij zei dat zij werkt tot vrijdag & daarna weg is, tot ongeveer mid augustus.
                non illegitimi carborundum, carpe diem
                eat, drink & be merry, for tomorrow we may die.

Commentaar

Ze lijkt niet geïnteresseerd in de voorbij lopende wandelaars maar eens binnen is zij een vriendelijk, aardig, spraakzaam meisje met een mooi strak lichaam, eerlijk zeggen was het sex niets bijzonder maar dat kan ook aan mij liggen,

Ze doet weinig moeite en zegt dat je ook weinig mag en kan verwachten. Je bent zelf aan zet om het aangenamer te maken. Gaat liggen ogen dicht geluid uit en pezen...

Soms is ze spraakzaam, meestal komen er weinig worden uit en is alles business en is elke vraag er een teveel of onderwerp.

hadden wij wel een uitgebreid babbel over alles & wat. Zij zegt dat zij grieks bij klant leuk vind dus mss probeer ik om een vervolg bezoek te maken voordat zij naar huis gaat.
                  Vind ik haar totaal geen type voor, on-top zegt ze bijvoorbeeld al nooit te doen ...

Laatste tijd staat haar blik vaak ook op onweer en zit ze er doelloos bij of gehaast met een telefoontje te prutsen.

Zij zei dat zij werkt tot vrijdag & daarna weg is, tot ongeveer mid augustus.
                  Daar lijkt weinig van gelogen is mij laatst precies hetzelfde verteld ( en ook al wat eerder daarvoor).

Commentaar

Vanavond heb ik deze dame bezocht. Ik was een paar keer langs haar raam gelopen. Waarbij ze elke keer vriendelijk glimlachte, uiteindelijk ben ik toch naar binnen gegaan.

Ik werd vriendelijk door haar ontvangen. Het ijs brak echter pas echt na wat leuke complimentjes. Waarna ze me lekker heeft gepijpt en we het in de missionaris hebben afgemaakt. De sex was wel wat zakelijk maar desalniettemin heb ik ervan genoten. Ik denk dat je met langere sessies, of haar wat vaker bezoekt, je bij deze dame wel een GFE ervaring kan hebben.

Wat mij betreft is ze voor herhaling vatbaar.

Commentaar

Carla probeert het even in de Geleenstraat op 122 k1.
                      Opinions are like assholes, everybody has one.

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 122 k01, Carla (Roe)(goed)

Gisteravond een dame bezocht die zichzelf Carla noemt en uit Roemenië komt, op 75p k02. Komt overeen zoals hierboven beschreven. Inzet ok, niet bijzonder. Niet echt spraakzaam te noemen, ondanks diverse pogingen van mijn kant om het ijs wat te breken. Wellicht dat deze dame er een zware week op had zitten? Mijn zwelbast kon haar inspanningen echter niet op prijs stellen, wat bij haar tot enige frustratie leidde. Heb er na 10 min maar een punt achter gezet en ben onverrichter zaken huiswaarts gegaan.

Commentaar

Carla vandaag gespot in de Doubie op 75p k02, paar keer langs gelopen en toch maar naar binnen gegaan. Kon de girl next door uitstraling niet weerstaan. Vriendelijke meid. Leuk mee zitten kletsen en ze was heel relaxed en nog aan het genieten van een chocolade reep. Gevraagd naar de mogelijkheden. Standaard prijs 25,- voor p+n in verschillende standjes. Gevraagd of ze ook alleen on top wou en voorzichtig stemde ze in. Helaas zo ver niet eens gekomen want na het nodige (stevige) pijpwerk was het al gedaan met mij. Heb er wel moeite bij zo'n mooie slanke meid .

Ze werkt liever niet teveel en eigenlijk alleen op vrijdag, zaterdag, zondag en maandag dus maar afgesproken dat ik morgen misschien nog wel langs kom om het af te maken .

Kort maar krachtig en ik denk bij de juiste klik dat je een leuke tijd kan hebben met Carla. Hygiëne is trouwens prima want zelfs na mijn korte bezoek heeft ze alles netjes gewassen met water en zeep.

Commentaar

Gister na wat rondjes lopen Carla bezocht. Eenmaal binnen was ze een beetje stilletjes ondanks mijn pogingen om een gesprek gaande te houden, ze reageerde overal zo kort en koud op. Terwijl ik junior aan het wassen kleedde zij zich uit en nam al plaats op het bed met het condoom in haar hand, wist eigenlijk toen al hoe laat het was. Vervolgens ging ik naast haar op bed liggen ze wou het condoom om mijn semi slappe lul aanbrengen. Ik liet weten dat het niet echt prettig zou zijn maar ze ging toch door. Toen begon ze met pijpen... Oh my god wat deed het pijn zeg niet normaal. Ze ging echt flink tekeer na wat suggesties van mijn kant ging het wat beter maar nog steeds niet prettig. Dus besloten toch maar te beginnen. Glijmiddel kwam te voorschijn belachelijke hoeveelheid. ik stelde haar voor om on top te gaan, maar nee hoor mevrouwtje wou dat niet haar pussy zou pijn doen volgens haar Hup naar missio dan maar. Ik voelde vrijwel niks zal wel aan de glijmiddel gelegen hebben. Kon ook niet diep stoten want dat zou pijn doen. Ging wel een tijdje door totaal geen opdringerigheid dus dat is wel een plusmunt. Uiteindelijk afgemaakt in doggy. Achteraf waste ze zich wel goed.
                            Niet voor herhaling vatbaar voor moi.

Commentaar

Vandaag effe een uitstapje gemaakt naar het zuiden. Naar eerste rond kwam ik Carla tegen, dat was het mooiste meid van de hele straat, dus maar meteen naar binnen. Ze is mooi slank, mooie ogen en boobies. Spraakzaam was ze niet ondanks meerder complimentjes, ze glimlachte met kiespijn erbij en zei alleen thank u. Dan maar snel over naar wat acties, condoom meteen erop omdat ze zacht dat ie al meteen op oorlogssterkte was. Pijpen sloeg nergens op, gebruikte teveel haar tanden. Het deed soms pijnlijk, had wel betaald dus ik moet even die 25 euro wel eruit halen Blij was ik toen ze zei lets fuck. Ik mocht boven op, zonder veel oogcontact steek ik hem erin. Strak was het niet, teveel glijmiddel. Daarna maar doggy en plat liggend op haar buik flink doorgestoten. Daarna zei ze ook niet veel, sex doet me denken aan Inna uit amsterdam. Maar ja voor die prijs mag ik niet klagen. Ik ga niet eens voor 25 euro uitkleden voor een onbekende.

Commentaar

Op oudejaarsdag nog even besloten om een naar de Doubletstraat te gaan. Zeer matige bezetting met zeer weinig interessante dames. In de passage zat Carla dan ongeïnteresseerd op haar stoel op haar mobiel te turen. Alsnog prachtig om te zien. Een hele slanke, kleine dame met rood/bruin haar en felle groene ogen. Besloten om maar bij haar naar binnen te gaan voor een standaard 25 euro.

Ze was niet zo spraakzaam zoals Lekkel123 als zei. Pijpen (met condoom) was redelijk. Erna goot ze erg veel glijmiddel over het condoom heen. Twee standjes gedaan en klaargekomen. Helaas was ze niet erg spraakzaam, een beetje passief bij het seks en gebruikte ze te veel glijmiddel. Wel een hele knappe dame. Oordeel: voldoende.

Commentaar

Carla gespot op zandpad 106k4

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 75p k07, Carla (Roe)(goed)

Carla zag er oogverblinded uit. Zo strak had ik haar nog niet eerder gezien. Dus de stap naar binnen gemaakt. Ze is met alles afstandelijk. Na een standaard praatje op bed plaats genomen. Condoom gaat er meteen om en P is met veel handwerk. Met moeite kwam ik in beweging, daarna N. wat niet zo wilde lukken. Ik moest gaan liggen en het condoom ging eraf en met redelijk trekwerk kwam ik dan toch over de streep. Wassen deed ze niet of nauwelijks naderhand.

Leuk voor een keertje. Terugkomen doe ik niet meer.

- Bennie

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 75p k05, Carla (Roe)(goed)

Gisteren was ik bij deze dame geweest denk ik. Ze had een witte bikini aan. Dame ziet er heel goed uit. Maar dit is de slechtste dvp ooit. Zoooo slecht 25 euro weggegooid. Dame praat helemaal niks. Pijpen zeeeer slecht en neuken nog slechter. Ik ben na 10 min gewoon weggegaan. Nooit meer naar deze dame en ik waarschuw jullie ook om dit dame te vermijden.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 75p k05, Carla (Roe)(voldoende)

Carla is weer gespot in Alkmaar op 2p g2 k6.
                                        Moderator ramen Alkmaar, Den Haag en Haarlem

Commentaar

Re: 2p, g2 k6, Carla (Roe)(voldoende)

Carla staat weer in Den Haag: Doubletstraat 75p k5
                                          Haarkleur nu blond i.p.v. rood.