Catalina (Roe), Alkmaar, Achterdam 2p g2 k4

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Catalina (Roe), Alkmaar, Achterdam 2p g2 k4

meestal laat ik deze dames linksliggen.
    zien er erg mooi uit met een heerlijk figuur maar vaak is de sex minder.
    dames zijn dan meer aan het bellen of met hun nagels bezig.
    toch maar de gok gewaagd bij deze schone dame uit joegoslavie.
    heerlijk lijf,goed pijpen en lekker neuken.
    ze heeft het tegendeel bewezen dat ook erg mooi,erg lekker kan zijn.
    ik dacht dat ze catherina heette,maar weet het niet zeker.
    ze bleef nog tot juli en ging dan terug,maar dat is nog ver weg en bij de dames weet je het nooit.
    ze ging wel van kamer verwisselen dus weet nog niet waar heen.
    ps ,zoenen is geen tongen ,dit was extra geld.

Re: 3p, k8 , Catherina (Joe)(goed)

Deze dame heeft lange tijd in de eerste passage gewerkt. Daar deed ze nooit moeite mij binnen te lokken. Op deze nieuwe lokatie doet ze dat opeens wel.
    Haar naam verstond ik iets als Kathryn. Dat ze van Joegoslavische afkomst is, vertelt ze voor de grap. Ze is Roemeens en houdt wel van een grapje.
    Het is een leuke lachebek die af en toe bijna stikt in haar eigen gelach. Eenmaal binnen lange tijd zitten grappen en grollen dat we nog bijna vergaten te neuken.
    Voor het condoom erop gaat uitvoerig elkaars lichaam afgetast. ze heeft een leuk figuurtje met toch wel hele grote echte borsten. Deze gebruikt ze ook goed bij een B2B.
    Pijpen in eerste instantie niet bijzonder, maar ze past dit naar wens aan.
    Neuken alle standjes toegestaan, ze doet goed mee en kijkt je leuk aan.
    Leuke tijd gehad.
    Opinions are like assholes, everybody has one.

Commentaar

Re: 2p, g3 k2, Catalina (Roe)(goed)

Pas geleden een bezoekje gebracht aan Catalina (of Catarina?). Echt een lieve en mooie meid. Lang, zwart haar, slank, 24 jaar, prachtige, sprekende ogen en heerlijke (echte) borsten. Catalina is leuk, vriendelijk en lacherig en ze houdt van een gezellig praatje. Ze spreekt prima Engels en is inderdaad net weer terug uit Roemenië.

Bij het voorspel was er alle gelegenheid om haar lichaam aan een nader onderzoekje te onderwerpen. Met haar borsten schuurde ze uitdagend en plagerig over mijn bovenlijf. Nadat ze mij een condoom had omgedaan begon een zalige en erg effectieve pijpsessie. In een mum van tijd stond mijn vlaggemast fier overeind. Ze zoog en sabbelde nog even door, maar vroeg toen uiteindelijk of ik klaar was voor de volgende fase. Nou, dat was ik! We begonnen het neuken met mijn Roemeense primadonna bovenop. Het was prima wippen met deze lieve meid. Enthousiast schoof ze over mijn stuurknuppel en met haar borsten onder handbereik voelde ik mijn opwinding snel stijgen.
      Daarna gingen we door in doggy. Het paste allemal perfect en in een rustig tempo kweet ik me van mijn schone taak als klant. Het lieve meisje deed heerlijk mee en na een paar minuten van steeds toenemend genot bereikte ik uiteindelijk mijn orgasme. Diep in haar strakke poes.

Toen ik me weer had aangekleed, bedankte ik haar uitvoerig voor haar goede zorgen en haar inzet. Met een welgemeend "Thanks again and see you next time, Christina" nam ik afscheid. "Cata(l)(r)ina, not Christina", verbeterde ze. En ze proestte het uit van het lachen.

Commentaar

d1, d1 , Catalina (Roe)

Haar naam klonk als Catarina, maar misschien verkeerd verstaan. Ik vond haar op dat moment de mooiste van de straat, maar er waren wel veel gordijnen dicht. Die band om haar zwarte haar staat haar heel goed. Dit soort bikini's vind ik altijd mooi, die de tieten tegen elkaar aan drukken en dat goed in beeld brengen.

Ze heeft mooie lekkere tieten, kleine C naturel, waar ik even mee kon spelen.
        Bij pijpen zat ze tussen mijn benen en kon ik haar tieten beurtelings vol in de hand blijven houden. Dat ging best lekker, volle halen met variatie, en ze nam er ruim de tijd voor.

De wip in missio had 2 verassingen voor mij in petto. De eerste was dat ze zo'n heuse snelklaarkompoes heeft, vind ik altijd fantastisch, je kan er maar kort van genieten, maar de prikkeling is echt geweldig. De tweede verassing was dat ze de benen enigszins geklemd houdt zodat de penetratie niet ten volle gaat, en dit bleef ze tot het eind doen.
        In haar snelklaarkompoes moest ik het echt heel rustig aan doen, het was eigenlijk vooral het proberen te controleren dat ik niet heel snel zou gaan spuiten. Ondanks de gedeeltelijke penetratie diende de explosie zich snel onhoudbaar aan, korte wip maar heel lekkere volle ontlading.
        Tijdens het spuiten bleven de benen ook in die geklemde houding. Ondanks het afklemmen was het nog wel te doen, maar als ze dat niet gedaan had zou ik de wip als uitstekend hebben beoordeeld, nu blijft het op goed steken, jammer want ze heeft een flamoes voor super uitstekend.

En verder best een vriendelijk meisje.

Commentaar

Re: zandpad 148-1, Catalina (Roe)(goed)

Vandaag bij Catalina geweest. Ze zei dat ze ook in Alkmaar werkte, maar was nu op het zandpad en dat beviel haar wel. Grote tieten, leek mij eerder een cup d dan c. Ik mocht er lekker mee spelen. Ze is goedlachs en gezellig. Mooi figuur, klein lekker kontje. Lekkere warming up door met die prachtige borsten over mijn lichaam te glijden. Daarna een prima pijpsessie, waardoor ik al bijna kwam. Toch even uitgesteld en haar doggystyle genomen. Ze heeft een heerlijk kutje. Daarna nog reversed cowgirl gedaan. In die positie ging ze zo te keer dat ik het niet langer kon uitstellen. Lekker klaargekomen.

Commentaar

Re: Utr., Zp 148-1, Catalina (Roe)(goed)

De laatste keer dat ik Catalina zag was in kerstvrouwoutfit in Alkmaar. Helaas was ze zoals gebruikelijk daar hopeloos bezet dus uiteindelijk toen weer niet bezocht. Nu dook ze ineens in Den Haag op (Doubletstraat 7 k1) en na een paar rondjes stond mijn besluit wel vast, Catalina ging het worden. Helaas, waar ze tot dan toe toch steeds wel even moest wachten op een volgende klant werd het ineens filelopen. Pas na middernacht was ze vrij om mij te ontvangen.

Dit Roemeense popje is uiterst vriendelijk en toegankelijk en ze lacht inderdaad graag. Bij de blowjob leek ze wel haast te hebben. Zelden zo'n pijptempo meegemaakt. Waar veel uptempo dames tegen de pijngrens aan zitten was het bij deze dame prima te doen.

Tijd voor wat intiemere zaken, standje naar keuze werd uiteraard de dame bovenop. Ook dat werd gekenmerkt door een hoog tempo. Het is dat ik zaterdag bijna door het bed heen werd geramd door een andere Katarina maar deze ging ook flink tekeer. Ze hield het langer vol dan de gemiddelde dame maar dit konijntje bleek niet op duracell baterijen te lopen dus gewisseld naar doggy. Ik verwachtte wel flink tegengas maar ze werd ineens passief en toen ik in mijn eigen relaxte tempo op haar in beukte ontspande ze helemaal en nam een positie aan waarin ik alleen maar nog rustiger en ondiep kon stoten. Doordat ze een beetje scheef hing bleef ik maar hangen op het randje van een hoogtepunt. Toen ze op een gegeven moment vroeg of ik er niet eens een orgasme aan zou plakken kwam ze weer een beetje recht en toe was het in tien seconden gefixt.

Lekkere meid, voor herhaling vatbaar.

Commentaar

Zondagavond stond Catalina naar mij te lachen en te zwaaien, een goedschikse dame dacht ik.. Dus even naar binnen om nader kennis te maken.

Commentaar

Haar naam zegt ze inderdaad vrij snel in verder overrigens prima Engels. Als ik haar nog eens bezoek zal ik er eens precies naar vragen. En de kans dat ik dat doe is vrij groot en dat is een heel compliment als je de ruime keuze van verse vrouwen in Utrecht in ogenschouw neemt. Nou ja vers ... vers voor mij dan. Ze is heel goedlachs inderdaad en relaxt. Enn ze is goed in het uitdelen van de juiste medicijnen. Aanrader zonder meer.

Commentaar

Re: Utr., Zp 148-1, Catalina (Roe)(matig)

Ook ik ben bij deze dame binnengewipt. Deze dame heeft een lekker figuur en een leuke lach. De sex vond ik iets minder, want ze begon met pijpen en toen leek het wel alsof ik binnen 3 minuten klaar moest komen zo snel als het ging. Jammer, dan maar hopen dat de sex beter is. Na het pijpen vroeg ze welk standje ik wilde doen, gekozen voor cowgirl. Sodemieters, dit ging ook in een supersnel tempo. Zo snel zelfs dat het niet meer lekker was en ik door het bed heen moest gaan ofzo. Ik vroeg toen om het missionarisstandje; geen probleem, tenslotte afgemaakt in doggie.
                  Herhalingsgevaar voor mij niet aanwezig, dame voelt zeer ruim aan en het snelle tempo is niets voor mij.

Commentaar

Re: Utr., Zp 148-1, Catalina (Roe)(uitstekend)

When Catalina was just a little girl she desired to be a princess with perfect boobs. Catalina got her perfect boobs and she must have been delighted.

Its difficult to say exactly what she s always giggling about as if something is tickling her al of the time and this has the effect of erasing her memory of you. Catalina had no recollection of my face from the times I visited her in Alkmaar.
                    In all fairness,.. it happens to me all the time with these Romanian girls,.. I can t always tell em apart, and this must be true as well for these Romanian chicks when it comes to dicks,… can t always remember the ones she sucked and fucked before.

Catalina is the original Barbie, with the original black hair and pink outfits included. She s the original version all the real boys want to play with. For years now she s put herself on display and she s still giggling.

What s her secret you wonder?

Catalina does t eat any chocolate. No cola either.
                    No caffeine is the secret as to why she remains so attractive.

What the fuck???
                    If I had no caffeine lightning couldn't tickle me.

…and why her boobs have stayed unbelievable firm.
                    I did the Goodyear safety test and take it from me,.. those natural D s are round and they exemplify grade A firmness,.. perfectly symmetrical and evenly sized as if they were made of silicone. But don t be fooled, those puppies are real,.. and if you ve got hands big enough to palm a basketball, then you could theoretically pick her up by her boobs and dunk her.

Well the sex itself just isn t worth writing about but then again it never really is. I don t go to Burger King and make a critique about the fast food.
                    And you just can t take her out of the display case, put her in a box, wrap it with a bow, take her home and have her there for you. But I will say that regardless of how hot it gets, or lukewarm in my case, she s worth keeping in touch with because she actually rained down from heaven.
                    Handtekening

Commentaar

164 - 2 Catalina Roe

Mijn vaste dame is een half jaar geleden gestopt. Dus was ik een half jaar op zoek naar een nieuwe leuke dame.
                      Nou en die heb ik gevonden. Vanavond effe de telefoon gepakt en een afspraak gemaakt. Zo dus vanavond haar voor de
                      tweede keer bezocht.
                      Catalina een onwijs mooie dame lang zwart haar, zeer mooie borsten, mooie billen, een fantasties lichaam.
                      Ze heeft hier voor in Alkmaar gewerkt.
                      Spreekt goed engels en is een gezellige meid. Bij binnenkomst een knuffel en daarna op bed beland. Een lekkere sm sesie gekregen, Plassex me ballen werden onder handen genomen ook mijn kontje werd even bewerkt.
                      Leuke tid gehad met een gezellige dame. Op naar de volgende keer.

Commentaar

Alkmaar, Achterdam 2p g3 k7, Katharina

Vanavond een snel bezoekje vlak voor sluitingstijd aan de Achterdam gebracht. Weinig aanbod en bij mijn favo bleef het gordijn lange tijd dicht dus zeker een tijdrovende klant binnen bij haar. Bij een van de vele rondjes lopen vlak voor sluitingstijd bij ene Katharine of zoiets naar binnen gegaan. Roemeense die voorheen op het Zandpad heeft gewerkt en nu alweer enige tijd in Alkmaar is. Zij heeft niet echt een vaste kamer maar zwerft een beetje van plek naar plek. Tenminste volgens haar eigen zeggen.
                        Bij afrekenen mijn gebruikelijk 50 betaald en snel uit de kleren.
                        Lekkere kleine opdonder met heerlijke echte borsten. I.v.m. tijdgebrek een beetje haastig allemaal, dus niet uitgebreid kunnen uitproberen. Ik ben benieuwd of iemand anders meer over haar kan vertellen of dat er al een topic van haar aanwezig is. Na een goede pijpbeurt snel de gebuikelijk standjes afgewerkt en doggystyle met haar borsten in mijn hand lekker klaargekomen. Jammer van het tijdgebrek maar zeker een herhalings gevaar.

Commentaar

Re: Alkmaar, Achterdam 2p g3 k7, Catalina (Roe)

Hele leuke dame met mooie grote borsten. Borsten zijn ook nog heerlijk stevig. Had een trio met haar vriendin Andrea maar haar tietjes hangen al fors.
                          Deze dames zijn lief en vriendelijk, aanrader.
                          Ik ga Catelina vaker opzoeken. Dit zeker omdat het prive aanbod in en rond Alkmaar slecht is te noemen.
                          Bij mij is de Dam zeker weer the place to bi.
                          Stopt bij iedere leuk stationnetje, heb in ieder stadje een lekker schatje. En is er even niets te doen dan hou ik me poen.

[SIGPIC][/SIGPIC]

Commentaar

Re: Alkmaar, Achterdam 2p g3 k7, Catalina (Roe)

Catalina nu op 2Pg1K4,

Hier dinsdagmiddag binnengestapt, veel gordijntjes dicht om 17.00, dus weer eens bij een onbekende dame.
                            binnengestapt vanwege haar fijne gezicht, eenmaal binnen is haar lichaam ook uitermate opwindend....

Zeer goed engels, vrolijke dame, gaf aan 3 maanden in Alkmaar werkzaam te zijn en 25 lentes jong.....zonder vaste kamer.
                            De recensies teruglezend klopt geen van beide maar haar looks tonen niks van reeds 3 jaar in het vak....ze lijkt een poppetje van 22..
                            CD gaat er meteen om, goede BJ -afwisselend en niet te hard- de rollen hierna omgekeerd maar een orgasme bij haar zat er niet in, niet haar wijze om klaar te komen gaf ze aan. Bood nog aan om met de vingers wat te helpen maar dat mocht niet....
                            Missio en doggy brachten The Fly naar het eindstation...

Een dame om te onthouden..

The Fly
                            The Fly

Commentaar

Re: Alkmaar, Achterdam 2p g3 k1, Catalina (Roe)

Vanavond bij Catalina geweest op 2p,g2,k5. Voor mij de 2e keer dat ik bij haar naar binnen ging en net als de eerste keer absoluut geen spijt van gehad. Heerlijke meid met echt mooie volle borsten en strak figuur met zachte huid.
                              € 50,- betaald en afgesproken dat ik van alles wat extra's zou krijgen. Die belofte kwam zij royaal na. Eerst knielend op bed haar lichaam verkend en vervolgens mij door haar laten pijpen. Dat deed zij lekker lang en gebruikte lekker haar tong om mijn eikel te stimuleren. Vervolgens in 3 standjes het afgemaakt. Als borsten liefhebber ben ik weer ruimschoots aan mijn trekken gekomen. Het is na afloop een lekkere kwebbel en zij wist mij te vertellen dat zij eind deze week naar 2p,g3,k2 gaat en met de feestdagen blijft werken. Voor mij een echte aanrader.

Commentaar

Re: Alkmaar, Achterdam 2p g2 k2, Catalina (Roe)

Nieuwjaarsdag in de middag bij haar geweest. Ze was net gearriveerd en in haar gewone kleren. Slank kan ik haar niet meer noemen en van de vorige positieve recensies herkende ik weinig. Haar leeftijd is onderhand 26 jaar. Het aanbod op de Achterdam was nog klein.
                                Wat het hoofd vergeet, moeten de benen dragen.

Commentaar

Vanavond Catalina weer een bezoekje gebracht. Het was niet erg druk in ons straatje, waarschijnlijk door de dreigende ijsel waarschuwing. Dit keer gekozen voor een standaard behandeling van € 35,- en dan werkt zij je vakkundig in hoog tempo naar het klaarkomen toe. Het blijft een lachebekje maar wel echt professioneel. Ik denk dat ik met 15 min. weer buiten stond.
                                  Catalina blijft voor mij een pareltje van de Achterdam echter haar buikje en zwembandjes beginnen door te breken en dat doet haar geen goed. Haar bosten daar en tegen zijn voor mij nog steeds van de buiten categorie. Zij blijft voorlopig een favo van mij mits zij op haar figuur gaat letten en niet al te profesioneel gaat werken. Haar diensten vanavond waren de standaard handelingen, pijpen, en klaar komen in 3 standjes. In het laatste standje (doggie) haar borsten kunnen vasthouden en lekker klaargekomen.

Commentaar

Ook weer bij deze dame binnen gestapt. Ze had een afspraak staan met een goede klant dus ze wachten met haar gordijntjes geopend op haar slachtoffer.
                                    Andere heren werden genegeerd zoals een tijgerin dat doet. Gewoon de mannen of klanten buiten laten staan zonder enige aandacht en moet er bij zeggen dat er heren zijn die wel heel erg achter hun staaf aanlopen.
                                    Sommigen blijven als een hondje bij haar raam staan.
                                    Dit terwijl Catalina gewoon doorgaat met haar voorbereidingen op haar afspraak later.
                                    Wachtend totdat ze kan toeslaan.

Ze heeft een lekkere body wel zoals hierboven staat beschreven tegen het randje van nog net slank tot met patat en drankjes opgevulde dijen billen en ook borsten.
                                    Haar borsten lijken het sterke wapen te zijn want de rest is niet veel meer aan.
                                    Het pijpen gaat super plichtmatig. Neuken is van ja het moet maar.
                                    Verder is het het plaatje wel duidelijk denk ik. Je gaat voor haar tieten verder is het een koude kermis.

Als je nog interesse hebt en de mazzel hebt dat ze je binnen wil laten dan wens ik je veel succes en sexplezier.
                                    Wil je het risico lopen een goede sexbeurt te krijgen dan beter een andere dame opzoeken.

Ik kom tot een 6.
                                    Stopt bij iedere leuk stationnetje, heb in ieder stadje een lekker schatje. En is er even niets te doen dan hou ik me poen.

[SIGPIC][/SIGPIC]

Commentaar

Re: Alkmaar, Achterdam 2p g2 k3, Catalina (Roe)

Vanavond (vrijdag) laat nog even naar de Achterdam gegaan in de hoop Cathalina daar te treffen. Dat lukte pas op het einde van haar werkdag. Leuk dat zij mij nog steeds herkende en ze was weer goed gemutst en ondanks het late tijdstip in goede vorm. Direct 50,- voor haar neergelegd en de kleren uit. Staand elkaar weer een beetje verkend en haar volle stevige borsten lekker beetgepakt. Op bed volgde een uitgebreide pijpbeurt maar pas nadat zij mij met haar borsten een beetje BtB had gegeven. Pijpen was lang en stevig. Handje erbij om mijn ballen te kietelen. Daarna de gebruikelijke standjes gedaan en lekker klaargekomen. Zij gaat begin aug. voor een maand met vakantie en komt dab begin sept. weer in Alkmaar terug.

Commentaar

Een paar weken geleden kon ik het niet vinden op de Achterdam tot Andrea en Catalina me uitnodigden voor een Trio. Nu was mijn eerdere ervaring met Andrea niet echt top, maar mijn geilheid won het van het verstand en op de uitnodiging ingegaan.

Na het opfrissen, waarbij de dames al naast elkaar op bed gingen liggen, mocht ik in het middens plaatsnemen. Na het nodige opwarmen deed Andrea me een condoom om en begon me te pijpen terwijl ik met de borsten van Catalina mocht spelen. Dit werd na een paar minuten afgewisseld en Catalina pijpte toch iets lekkerder.

Voor het intieme werk nam Catalina plaats op mij in reverse cowgirl en dit was echt heel lekker.

Conclusie is dat deze trio me niet heel goed bevallen is, maar dat ik Catalina nog wel eens zal bezoeken in de toekomst. Genoemde prijs is overigens per dame.
                                        Doe gewoon waar je je lekker bij voelt, dan hoef je je niet te schamen.

Commentaar

Vanavond voor 't eerst deze dame bezocht. Haar lekkere borsten gaven de doorslag. Al vrij snel was zij uit de kleren en kag keurig op bed te wachten totdat ik ook zover was. Eerst haar lekkere kale poesje oraal verwend. Haar gekreun misschien iets too much gespeeld. Daarna werd ik staan gepijpt. Mag van mij iets rustiger en met meer gevoel. Het was wel lekker. Daarom 'n 6. Heb mij laten neuken in standjes revurse cowgirl (met haar rug naar mij toe) & cowgirl. Laatstgenoemde heerlijk aan d'r borsten gelikt en mee gespeel. Ze wist mij goed te plezieren.

Naast 't seksuele aard ook 'n gezellige dame die van 'n praatje houdt. Beheerst goed Engels met paar woordjes Nederlands.

Herhalingsgevaar voor mij bij deze lekkere dame...