Alkmaar, Achterdam 2p g1 k4, Becky (Gha)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Alkmaar, Achterdam 2p g1 k4, Becky (Gha)

De dame die hier zit is dus duidelijk niet dezelfde dame die de topicstarter omschrijft.
    Deze Becky heeft ten eerste geen d cup en ten tweede heeft ze een prachtig lichaam.
    Dus is hier sprake van een persoonsverwisseling!

Re: 3p, k19 , Becky(matig)

Inderdaad een persoonsverwisseling. Ik vond de dienstverlening uitstekend. Ook geen haastwerk, maar deze dame bouwde het leuk op door me langzaam uit te kleden.

Ook na het klaarkomen was ze nog steeds vriendelijk. Kreeg nog een dikke kus bij afscheid.

Becky is half Ghanees half Nigeriaans en spreekt behoorlijk Nederlands.

Ga zeker nog eens terug.

Commentaar

Re: 3p, k19 , Becky(GOED)

Oorspronkelijk geplaatst door Pikasso Bekijk bericht
      Inderdaad een persoonsverwisseling. Ik vond de dienstverlening uitstekend. Ook geen haastwerk, maar deze dame bouwde het leuk op door me langzaam uit te kleden.

Ook na het klaarkomen was ze nog steeds vriendelijk. Kreeg nog een dikke kus bij afscheid.

Becky is half Ghanees half Nigeriaans en spreekt behoorlijk Nederlands.

Ga zeker nog eens terug.
      Ruim 6 weken terug deze dame ergens in passage 1 bezocht. Zeer mooie (espresso- cappuchino), en leuke dame.

Blij dat ze nog hier werkt, dan zie ik haar wel weer eens staan. Zoals vaak bij Afrikaanse vrouwen niet heel veel beleving. Wel prachtige optic fuck !
      Huidskleur maakt niet zoveel uit, als het zieltje maar zwart is!!!

Commentaar

Re: 3p, k19 , Becky (Prima!)

Gordijntje van mijn huidige favoriete (Mirjam, 9P, K8, overdag) was dicht, dus even doorgelopen. Daar was Becky! Ik kon natuurlijk niet doorlopen, dus dan maar haar bezoeken . Deze beeldschone Ghanese jongedame herkende me meteen na 3 maanden! Haar 40 euro gegeven; ze heeft me een half uur verwend

Deze lieve dame is trots op haar vak, en vindt het echt belangrijk om alles uit de kast te halen om het je echt naar de zin te maken!!!

Helaas is Becky bang dat er geen plaats meer voor haar is in September. Ze weet nog niet wat ze gaat doen...

Becky heeft overigens een stevige, natuurlijke B+ cupmaat, en is athlethisch geprortioneerd...!

Commentaar

Re: 3p, k19 , Becky (Ghana) (prima!!!)

Na een 'fals alarm' op het forum dat mijn favoriete Anna op 2p g2 k8 was gesignaleerd (het bleek een andere blonde dame MET lavalampje) onmiddelijk gedouched en naar de achterdam. Ernaast 2P G2 K9 stond een dame die me wel bekend voorkwam, maar die ik niet echt herkende. Ik stond te wachten, en de dame was heel behulpzaam, zei dat ik beter rond kon lopen, want anders vond ik Anna nooit. Toen vroeg ik: 'Are you Becky?'-' "I recognize you, you don't???". Er waren alleen rode TL buizen in haar kamer en s'avonds, wanneer ik vrijwel nooit wandel, leek het net alsof ze blank was- dus geen herkenning. Becky is nl. een black beauty, ze is best wel lang.

Nu ben ik 2 dagen terug met een Hookers.nl Tombola vrijkaartje (DANK!!!) in Partytreff Xanten geweest, waarbij ik met 13 dames (incl. herhalingen en trio's) op allerlei heerlijke wijzen intiem ben geweest. Ik wilde Anna zien no matter what, maar, ook gezien mijn leeftijd, heb ik over het algemeen toch 3 - 4 dagen nodig om een DVP bezoek echt tot een succes te maken.

Nog een wandelingetje; dan denk ik " Ik ben ook eigenlijk gek!". Ik had een zoektocht via Amsterdam, Haarlem en Den Haag gepland om Becky terug te vinden, en dan ga ik naar huis terwijl ze er is!
          Dus wederom teruggekeerd en hartelijk ontvangen. Ik had Becky wel uitgelegd dat het waarschijnlijk erg moeilijk ging worden om tot een finish te komen, dus als ze mijn bezoekje wilde moest ze wel veel geduld hebben-'No problem baby'-.

Ondanks mijn verzoek tot 69 zei ze 'first I suck you', waarna een heerlijke pijp + trekbeurt volgde. Vervolgens: 'First fuck!!', waarbij ik verzocht te neuken in spoon doggy. Een lekker lange sessie, waarbij ze na enige tijd op haar buik ging liggen en ik eroverheen (ik weet niet hoe dat standje heet, maar zeker met dat kontje is het verdomd lekker!). Uiteindelijk moesten Becky en ik toch zelf wat (veel) handwerk verrichten om to de finish te komen, maar steeds was Becky aanwezig met kusjes, haar heerlijke borstjes of haar lieve glimlach + tongetje. Met het gebruikelijke lawaai (ik kan mezelf echt niet inhouden!!!) een heerlijke finish beleefd.

Aan Becky verteld dat ik heel blij was haar weer te ontmoeten. ik denk dat ons contact nog heel veel groei kan doormaken, Becky is een super lekkere, beeldschone en hele lieve dame!

Commentaar

Re: 2p, g2 k9, Becky(uitstekend)

, maar steeds was Becky aanwezig met kusjes, haar heerlijke borstjes of haar lieve glimlach + tongetje.
            Wel even ter verduidelijking: dat lieve tongetje was alleen om naar te kijken. Als iedereen tegen Becky gaat zeuren over tongzoenen omdat 'dat op het internet staat', zou ze me dit zeker niet in dank afnemen

Commentaar

Re: 2p, g2 k9, Becky(uitstekend)

becky vanmiddag bezocht in A23k3. Een heerlijke meid die het je lekker naar je zin probeert te maken

Commentaar

Re: 2p, g1, k4 , Becky (Gha)(uitstekend)

Becky is in Alkmaar!!! Alleen dit weekend in 2p, g1, k4.

Wat een genot was het weer! Dit keer viel me haar flinke lengte op, haar deepthroat pijpen,en opnieuw dat ze zo lief en servicegericht is.

Haar beleefde houding en Engels Afrikaans accent gaven ook deze keer even de indruk van afstandelijkheid, maar dat is onzin. Zo is ze nu eenmaal opgevoed... Eenmaal aan het sexen is ze er juist helemaal voor je!

Het is wel gloeiend heet op de kamer, maar ja , ze komt niet voor niets uit Afrika

Commentaar

Re: 2p, g1 k4, Becky (Gha)(uitstekend)

Hedenavond weinig bekenden op de dam dus maar eens Becky bezocht.

Vriendelijke vrouw, gezellig, leuk afrikaans accent....
                  Zeer mooie borsten met zeer rap reagerende tepels.....
                  voor en na de daad gezellig praten.

pijpbeurt was absoluut niet slecht maar ik weet wel 2 betere dames......
                  Zalig poesje om te beffen maar ze wou niet tot het hoogtepunt komen want dan was ze een uur "eruit".....
                  En absoluut geen klokkijkster

The Fly
                  The Fly

Commentaar

Gisterenavond deze dame met een bezoek mogen vereren.
                    Zoals door de voorgangers ook al is beschreven is dit een bijzonder vriendelijke en leuke dame...rustig...maar weet de drive er uiteindelijk wel in te brengen. The taste of chocolate can be so delicious!
                    Was een aangenaam ervaren en Rooiebroek komt hier zeker nog eens voor terug!
                    Komt en ziet, maar bovenal GENIET!

Commentaar

heerlijk lief lekker beffen een genot mooie vrouw aante bevelen

Commentaar

Wat een heerlijkheid deze becky, ik heb haar nu een paar keer bezocht en dat stelt ze zeer op prijs. Lekker relaxed de boel opwarmen. Beetje knuffelen, een lekkere blowjob en dan missionair de boel afmaken. Verder is ze zeer hygiënisch en vriendelijk. Wat betreft een toppertje in de straat.

Commentaar

Gisteravond laat deze donkere parel bezocht. Ik was eigenlijk n.a.v. de goede anaal recensies op zoek naar Eva maar die was niet op haar plek aanwezig en ook mijn topper Angela was niet aanwezig (weet iemand waar die is). Na vele rondjes gelopen te hebben bij Becky aan de deur wat staan kletsen. Het bleek dat zij aan al mijn wensen wou voldoen, dus snel bij haar naar binnen gegaan. Ik heb daar absolutt geen spijt van en ga haar zeker nog eens vaker bezoeken. Direct staand haar stevige lichaam mogen betasten en elkaar lekker zitten op te geilen. Van achteren haar BH losgemaakt en vol haar fijne borsten beetgepakt. Langzaam hielp zij mij met het uitkleden. Ik mocht haar overal betasten en zoenen (alleen niet op de mond). Terwijl ik haar staand vingerde trok zij mij af. Ik werd zo langzaam in de juiste stemming gebracht. Daarna snel op bed waar zij mij een blow-job gaf die zeer verdienstelijk was en vervolgens kwam zij op mij zitten. Maar ik was gekomen voor een anale verwennerij en met behulp van wat glijmiddel kon ik achterlangs bij haar naar binnen. Toen hij zijn weg naar binnen had gevonden kon ik haar lekker nemen en stotend kwam ik op een gegeven moment heerlijk klaar. Na afloop nog een beetje nagepraat en om half 1 afscheid genomen. Zij ziet mij zeker nog eens terug.

Haar cupmaat is volgens mij een c i.p.v. b. Mod. gaarne aanpassen.

Cupmaat is aangepast en Angela was vanmiddag aanwezig. Dick31

Commentaar

Vandaag een bezoek gebracht aan deze donkere schone. Alles is in de juiste maat evenals haar vriendelijkheid. Pijpen goed maar eentonig. Neuken alle standen die je wilt. Met de hand afgemaakt. Herhaling (als er niets anders is)

Commentaar

Ik kom met grote regelmatig bij Becky. Altijd even relaxd en vriendelijk. Staand elkaar uitkleden, zoenen en strelen. Op bed eerst van kroelen, strelen en zoenen. Wat kan ze lekker pijpen mmm. Daarna vraagt ze welk standje om te neuken. Na de daad blijven we altijd nog ff op bed liggen ( knuffelen, gesprek voeren )

Commentaar

Gisteravond laat ( tegen half 12 ) in Alkmaar aangekomen, trof ik Becky aan. Het was weer zoals altijd. Voorspel, gevolgd door lekker pijpen en daarna neuken. Eerst Becky bovenop, daarna ik bovenop en allebei klaargekomen. Daarna nog ff op bed gelegen ... Ze is en blijft een kanjer. Ga snel weer bij dr langs.

Commentaar

Gisteravond na studio sport nog even naar Alkmaar gegaan. Het was druilerig weer en niet erg druk. Mijn doel was Becky, helaas bleef haar gordijn lang gesloten dus maar een paar extra rondjes gelopen. Toen het weer begon te regenen en ik had besloten dan maar een alternatief op te zoeken zag ik plots haar gordijn geopend staan. Dus verder niet moeilijk gedaan en naar binnen. Haar begroeting was weer sensueel lekker, lekker tegen je aan gaan staan en het spel is direct op de wagen. Direct € 50,- gegeven met de vraag om alles wat langer te doen. Je kan met haar echt goede afspraken maken want je krijgt zeker waar voor je geld. Staand elkaar uitgekleed en bevoeld en de eerste pijpbeurt kreeg ik van haar terwijl zij op de rand van het bed zit en ik voor het bed stond. Vervolgens op bed gaan liggen en een uitbreide, diepe pijpbeurt volgde en zij nam mijn ballen ook lekker in haar handen en streelde mijn benen. Dat werkt wel bij mij. Toen kwam zij op mij zitten waarbij ik vrij spel had om haar borsten beet te pakken en haar kontje heen weer te schuiven. In misio met lange diepe halen de boel op scherp gezet en in doggy stile was er geen houden meer aan en met een explosie kwam ik klaar. Rustig mij gewassen en aangekleed en met 3 zoenen afscheid genomen. Door de regen nog nagenietend naar de Karperton gelopen.

Commentaar

Maandag, in de regen, ben ik bij Becky uitgekomen.
                                    Zij is een hele aardige, mooie negerin met lekkere borsten.
                                    Een duidelijke afspraak gemaakt; een uur voor 120 euri's incl. beffen.
                                    Ik was nogal nat geregend, maar werd bij binnenkomst met een schone handdoek netjes afgedroogd.
                                    Hierna een nuziekje uitgezocht op de computer. Helaas wilde die niet meewerken, waardoor telkens als we net begonnen waren er problemen mee waren. Voordat de computer het uiteindelijk wel deed waren er al 5 minuten om, maar die werden niet meegerekend ( zo hoort het ).
                                    Begonnen met elkaar een beetje verkennen, lekker gepijpt worden, om vervolgens uitgebreid met standje 69 verder te gaan. Ze pijpte me heerlijk en ik kwam heerlijk klaar in haar pijpmond. Vervolgens waste ze zich netjes schoon en ook mijn pik werd schoon gewassen. Hierna een verse condoom erom heen en weer verder waar we gebleven waren. Ik kwam een beetje te vroeg, wederom in haar pijpmond klaar. Waarna weer een wasbeurt volgde. Hierna verschillende standjes gedaan, maar een derde keer klaarkomen zat er niet meer in. Dat lag niet aan Becky, want zij deed erg haar best, maar meer zat er gewoon bij mij niet in. Na afloop waste ze zich wederom uitgebreid, terwijl ik mij aankleedde. Hygiene staat duidelijk hoog in haar vaandel geschreven.
                                    Met 3 kussen afscheid genomen en belooft om nog eens bij haar terug te komen. En dat ga ik zeker doen.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Hypo
                                      Volgens een bericht op deze site zou nu Hester op deze lokatie haar diensten aanbieden.
                                      Als dat zo is heeft iemand dan enig idee waar Becky gebleven is?
                                      Becky heeft haar vrije dagen op dinsdag en woensdag. Voor de rest van de week staat ze op haar kamer!

Commentaar

Kort maar krachtig:
                                        Knappe jongedame, vriendelijk, hygiënisch en .... Super!
                                        Becky, je bent een snoepje.

Commentaar

Gisteravond bij deze sexy,lieve donkere dame geweest.
                                          Lekker met haar borsten gespeeld,en daarna
                                          een lekkere diepe pijpbeurt van haar gekregen.
                                          Vervolgens hebben we het in 2 standjes heerlijk afgemaakt.
                                          Ze doet goed haar best om het je naar je zin te maken
                                          een echte aanrader!!!