Anna (D.Rep), Alkmaar, Achterdam 2p g3 k6

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Anna (D.Rep), Alkmaar, Achterdam 2p g3 k6

Even een rondje Zandpad op een zaterdagmiddag, maar dat viel wat tegen. De toppertjes waren er geen van allen, maar ineens zag ik voor het raam van 154-6 een paar enorme borsten en er zat ook nog een spontaan koppie boven. Dus Pikmans was niet meer te houden want deze dame was zeer zeker een lekker ding. Grote borsten dus (helemaal echt, zacht, mmm) en een gezellige meid. Ze is Latina, lichtgetint. Nadat ze me eerst een lekkere pijpbeurt gaf ging ze in cg stand verder. Daarna heb ik haar even stevig in de ms stand gepakt waar ze ook wel van genoot en ik heb het haar pijpend laten afmaken. Lekker ding dus.
    Beter 1 dvp in bed dan 70 maagden in de hemel.

Utr., Zp 142-4, Anna

Deze Dominicaanse staat nu op 142-4 ( voorheen op 154-6) Erg lekkere meid die Nederlands praat en haar 80G gaarne aan je aanbiedt. Toppertje die pas na de verleende diensten betaald wil worden. Zo hoort het eigenlijk. Pijpt lekker diep en het neuken is ook erg lekker.
    Laatst gewijzigd door Mitsumi; 19-10-05, 10:05.

Commentaar

Re: Utr., Zp 142-4, Anna

Aangetrokken door haar mooie figuur met grote borsten en de recensies hier, ben ik ook bij Anna naar binnen gegaan. Het is inderdaad een vriendelijke meid die geen haast heeft en keurig vraagt wat je lekker vindt. Eerst ff op bed "geknuffeld" en lekker in haar borsten gehapt. Het pijpen was verdienstelijk. Daarna missionaris neuken. Dat lukte niet zo goed. Door veel te weinig weerstand in haar poes, lukte het mij niet aan om mijn gerief te komen. Jammer, maar waar. Ze gebruikte erg veel glijmiddel, dat zal wel de oorzaak geweest zijn, in kombinatie met een minder dan gemiddeld strakke poes.

Elders op het Zandpad is het me deze dag wel gelukt om te spuiten, middels een bezoek aan Christa, ook al een dominicaanse dame. Hier heb ik al twee recensies staan, en ben daar in één week 4x geweest.

Groet van een Wandelaar

Commentaar

Re: Utr., Zp 142-4, Anna (goed)

Boys,
        Ik heb me heerlijk laten verwennen door deze knappe vrouw. Ik heb niet zo veel op haar mooie gezicht gelet, want ze heeft geweldige borsten. Ze kan ook prima pijpen. Ik lag op mijn rug, zij pijpte me, kneep in mijn tepels en ik voelde zo haar zachte borsten tegen mijn zak aan klotsen. Boy oh Boy. Een geweldige ervaring! Op het eind smeerde ze op mijn verzoek haar borsten in met olie en ik heb me daar zeer mee vermaakt. Ik werd hierdoor geweldig opgevrolijkt in deze donkere dagen.
        Het is een lieve meid, een echte aanrader.

Commentaar

Hier ben ik van de week binnen geweest. Mijn toppertjes wisten natuurlijk niet dat ik kwam (onaangkondigd bezoek), dus waren de meeste gordijntjes dicht voor mij

Om niet voor niks te zijn gekomen gauw maar op zoek naar wat anders. En Hans vond wat Anders. Namelijk Anna, zag er veelbelovend uit.

kleine half uurtje binnen geweest. Ik vond het niet super maar zeker ook niet slecht. Ik heb eigelijk vooral op haar borsten gelet. Ik vond haar niet zo spraakzaam, maar ja is ook niet altijd nodig. Pijpen was goed, neuken vond ik wat gewoontjes. Ik mis een beetje enthousiamse bij haar.

Alles bij elkaar een voldoende, maar ik weet niet of ik mij wel vermaak met haar als ik een langere tijd zou blijven. Daarvoor vond ik haar toch iets teveel op de automatische piloot staan.

Commentaar

Zondagmiddag bij Anna geweest omdat de meeste dvp er niet waren die ook grote borsten hebben. Net als alle andere berichten was het goed maar niet uitstekend. Eerst laten pijpen toen lekker tussen de borsten en uiteraard neuken.

Commentaar

Ook ik ben diverse keren bij haar geweest. Absoluut klote! Geen interesse, slecht pijpwerk en te dik lichaam. Haar grote borsten maken een hoop goed. Haar dikke tepels worden echt stijf en het lijken wel kleine piemels. Ooit heb ik een trio met haar gedaan samen met een vrouw op 140 en dat was ook al klote. Ze heeft een tijd in Alkmaar gewerkt en daar is ze alweer weg en nu weer op mijn pad. Jammer, want ze lijkt me een leuke meid die gewoon wat meer geilheid moet geven opdat de mannen weer terug willen komen. Jammer maar helaas! Dag Anna!

Commentaar

Anna komt uit de recensies hierboven tevoorschijn als een gevoelsmens, die haar dag soms niet heeft, of het contact loopt gewoon niet lekker. Ik vind dat aangenaam onprofessioneel, in de beste zin des woords.
                Met haar een dol klein halfuurtje meegemaakt, dit is iemand die zich prima in d'r vel voelt en dat ook uitstraalt. Spreekt prima Nederlands, is belangstellend, kan goed luisteren, haar humor is zelfverzekerd en geinig.
                Ze durft je, ook zonder condoom, prettig te teasen met haar tong, van je ballen tot het blote puntje van je eikel. Toen wat Russisch massagewerk, body-to-body.
                Pijpen kan ze uitstekend, in elk geval zat ik tot het randje van klaarkomen toen we een standje 69 deden, lekker gladgeschoren poes. Neuken daarna was gewoon dik in orde. Nagepraat, gezellig.
                Glijmiddel is inmiddels wel verbeterd, zegt ze. Ze moet het wel gebruiken, maar heeft nu iets dat erg natuurlijk aanvoelt.
                Haar figuur is niet echt 'stevig' maar eerder 'normaal' voor iemand van haar lengte.
                D'r borsten zijn een tractatie en ze vindt het leuk om ermee te spelen.
                People who buy a drill, don't need a drill. They need a hole.

Commentaar

Had ik het vorige week in Geouwezwam nog over Dreamteam- trio's, vanmiddag liep ik over het pad en zag Miriam in de kamer van Anna staan wenken. Natuurlijk had ik wel zin in die lekkere Miriam en toen ik Anna ernaast zag staan (met dat megasetje FF) was de trio-beslissing snel genomen. Wat een lekkere meiden die twee samen. Eerst om de beurt pijpen, toen werden Pikmans en de ballenjongens lekker afgelikt door twee geile tongetjes en vervolgens even verschillende neukstandjes doorgenomen met deze twee lekkertjes. De sessie werd afgemaakt met 4 handjes om mijn lul, waarna de lading over Miriams's tieten heen kwam en Pikmans nog even als een zweepje gebruikt werd.

Commentaar

Gisteren ook bij Anna geweest. Tsjonge wat een lekkere borsten heeft ze zeg. Je mag er heerlijk mee spelen. Eerst lekker geil uitkleden en daarna op het bed plaats genomen. Ze sloeg met haar grote jongens in mijn gezicht. Nou hier kan ze wel iemand mee knock-out slaan. Het pijpwerk was ook heerlijk, ze nam er lekker de tijd voor. Heb na ongeveer 10min gevraagd of ik doggy-style mocht en dat ze me daarna klaarpijpte. Geen probleem zei ze. Dus achter haar plaats genomen. Wat een mooi uitzicht heb je dan met die spiegel. Maar ja het was zo lekker dat ik al snel moest stoppen met dit standje. Even gewacht en daarna heeft ze het heerlijk afgemaakt met dat lekkere koppie van haar. Tijdens het pijpen mag je heerlijk met haar borsten spelen. Kortom:HEERLIJK als je van grote meloenen houd...

Commentaar

Op mijn vraag naar dames met grote tepels, kwam ze bij mij in beeld.
                      Vandaag was ik in de buurt, dus eerst even kijken wat er nog meer te bieden was, maar achteraf kan ik zeggen, ze is te gek.
                      Wat een meid, zo vriendelijk , spontaan en in zekere zin heel lief.
                      Ook geen gezeik over meer geld voor dit of dat, en maakt er ook geen haast werk van ze neemt de tijd(zeker gezien m,n leeftijd).
                      En van die grote tepels dat klopt als een bus, ze vind het zelf ook lekker als je er goed mee omgaat.
                      Ze zal me zeker meer zien als ik in de buurt ben.

Commentaar

Woensdag voor de tweede keer bij deze dame geweest.
                        Jee, wat die je onder handen nemen. Ik ben anaal door haar verkracht (met heel haar hand).
                        Op mijn verzoek stak ze een sigaret op, mijn tepels gloeien nog na.
                        Voor de rest is het gewoon een kanjer en ze neemt de tijd voor je.
                        Ik stop nu met lovende dingen, anders wordt de rij te lang.
                        Klaar met zoektocht, rustpunt gevonden;).

Commentaar

Vandaag voor de 2de keer bij Anna geweest. Voor de Grote borstenliefhebbers is zij een MUST. Lekkere grote lange tepels waar je alles mee mag doen. Ze is bijzonder aardig en in voor veel standjes.
                          Toen ik zei dat ik een nummertje wilde maken, moest ze lachen, kies er maar een..... zei ze.
                          Anna kan super pijpen tot aan de stam (en ik ben niet klein geschapen). Ik heb nu 2 keer een super tijd gehad, dus mij gaat ze zeker vaker zien.
                          Heerlijk die grote jongens boven je als ze je neemt als een tijger !!!!!
                          Anna bedankt en zeker to snel......

Commentaar

Boys,
                            Ik ben er vandaag geweest, trio met een donkere Madeline van bootje of 2 verder. Die had ook cup F. Ik heb me dus heerlijk vermaakt met dat duo (in het kwadraat).
                            Ik begreep dat ze zondag op vakantie gaat.
                            Laatst gewijzigd door Mitsumi; 06-09-06, 05:53.

Commentaar

Ja liefhebbers van Latina's en grote borsten: Anna is back, en hoe!
                              Vanmiddag heerlijk met haar mooie tweeling gespeeld, waarna z me heerlijk begon te pijpen. Vervolgens een korte cg en is ds het rubber volgespoten. Eén van de spontaantse en lekkerste Latina's op het pad, en die tieten ......

Commentaar

Vanmiddag Anna bezocht, dame ziet er zeer goed uit mooi figuur en een paar prachtige borsten met heerlijke tepels.
                                Afgesproken 50 voor P&N&B, he pijpen was zeer goed kijkt je ook geil hier bij aan ,daarna standje 69 haar lekker gebefd, afgerond in 2 standjes doggy en missionaris.Het is goed vertoefen bij haar als de klik aanwezig is

Anna werkt alle dagen ma-vrij vanaf 0900-2100 af en toe niet aanwezig wil ook wel eens een dagje vrij

fbr58

Commentaar

Boys,
                                  Ik ben pas weer bij deze heerlijke dondersteen geweest. Ik houd wel (een beetje) van SM en ik vond het lekker dat ze met mijn tepels speelde. Toen bewerkte ze die enkele keren met een brandende sigaret, dat kon ik wel verdragen, maar nu zit ik met wondjes op mijn tepels en moet ik maar zien dat ik dat thuis verborgen houd. Was niet zo'n goed idee.
                                  Maar ja, die heerlijke E-uropacups vergoeden veel.

Commentaar

Anna leest onze recensies en speelt daar op in.
                                    Mijn tepels hebben hetzelfde ondervonden als polderboy en ik ben wederom anaal verkracht.
                                    Anna neem ook lakkleding mee en je hebt een fan die niet meer weggaat.
                                    Wat een kanjer en wat krijg ik waar voor mijn geld.
                                    Frank Kinky dit moet je proberen.

Commentaar

Vanmiddag bij Anna geweest en bij binnenkomst stond Miriam er ook.
                                      Had niets te zeggen de dames besloten een trio te doen.
                                      Gelijk de tong van Miriam in mijn mond en 2 paar handen in mijn kruis.
                                      Terwijl Miriam mijn ballen zoog werden mijn tepels met een sigaret behandeld door Anna.
                                      Terwijl Miriam mijn tepels met haar tanden kapot beet werd ik anaal verkracht door Anna.
                                      Kortom zo bleef het doorgaan.
                                      Anna dominant en Miriam steeds blijven tongen.
                                      Terwijl ik dit typ weer een harde paal.
                                      Dames volgende keer weer een Trio, iets duurder maar zeer de moeite waard

Commentaar

Gisteren weer bij Anna geweest en zoals eerder gezegd ze kijkt op Hookers en reageerd op mijn teksten. Ik had wederom niets te zeggen en ze haalde er een dame bij (waarvan ik de naam niet weet).
                                        Anna dominant en met sigaret bezig en andere dame zoog aan mijn ballen en zoenen.
                                        Moet zeggen dat het met Miriam lekkerder was, maar die was er helaas niet.
                                        Anna koop lakkleding en ik ben je slaaf voor altijd.
                                        Jeetje wat is deze dame goed.
                                        Ik ben blij dat ik haar telefoonnummer heb, want het zal alleen maar drukker worden, als de service gelijk blijft.
                                        Anna ik bel je snel en kusjes(ook voor Miriam).

Commentaar

Ook eens een keer bij deze geile dame geweest om eens lekker tussen haar grote jongens te rijden..

fantastisch, wat een geil ding, afgemaakt met haar bovenop..

dit kon ik niet lang volhouden. en heerlijk gespoten.

Weer een favorietje erbij