Nicol (Roe), Alkmaar, Achterdam 15

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Nicol (Roe), Alkmaar, Achterdam 15

ik denk dat ik deze nicole heb bezocht op K24 passage 3 in Alkmaar. Ze gaf aan eerder in de passage te hebben gewerkt. 24 jaar uit roemenie
    Mooie dame. Borsten toch wel een C richting kleine D. Mooie koppie, groene lenzen in haar ogen, halflang haar en een lekker figuurtje. Tattoo van een draak? op haar schouder.
    Een opmerking over mijn lid, die vond ze lekker dik Zoenen deed ze niet, maar de sex was prima en ga zeker terug.

Re: 3p, k24 , Nicol (Roe) (uitstekend)

Weer zo één...1 jaar langslopen en niet naar binnen vanwege haar ongeïnteresseerd houding. Wat een lekker ding, wat een sex, gelijk een GFE !!!
    Gvd wist ik veel dat ze zo was ?! Ik dacht even zij heeft het meer nodig dan ik. Ze heeft er asociaal van genoten, als ze bij mijn 2de bezoek mij weer zo behandeld vraag ik mijn geld terug.
    Ja ja meisje, ik ga je vaker lastigvallen

Commentaar

Re: 3p, k24 , Nicol (Roe) (uitstekend)

Vorige week Nicol bezocht, echt een lieve meid die je het naar het zin maakt. Ik hoop snel weer richting alkmaar af te reizen.

Commentaar

Re: 3p, k23 , Nicol (Roe) (uitstekend)

Gister nicol weer bezocht, heeft absoluut een verslavende werking op mij.
        Ik hoop snel de kaasstad weer te bezoeken.

Commentaar

Vanmiddag deze Nicol ook bezocht, wat een topper! Nog opvallend weinig recensies voor iemand van dit kaliber die hier al zo'n tijd werkt. Het is een erg vriendelijke meid en de sex was prima in orde. Ik was haar eerste klant vandaag, maar ze ging meteen wel lekker tekeer toen ze bovenop zat. Echt een heerlijk slank lichaam heeft deze dame.

Commentaar

Gisteren ook deze Nicol bezocht, is me absoluut niet tegengevallen. Plaatje om te zien (naar mijn mening), perfect slank lichaam, zéér zeker geen D-cup zoals eerder gemeldt, eerder B, kleine C, daar heeft Busa wel oog voor ! 168cm groot naar eigen zeggen, maar met die grote Boney M plateauzolen die ze droeg gaat ze richting 180cm. De sex, met één woord : uitstekend, richting GFE. Zoenen doet ze niet, maar bij mij wel in mijn nek , zeer prettig. En wat een spraakwaterval, ze praat honderduit. Tegen mij zei ze getrouwd te zijn, met een Albanees vandaar ook de Albanese vlag in haar kamer. Gaf haar nog wat complimentjes wat ze zeer waardeerde, ze deed overigens niet aan fitness, sport of iets dergelijks, ongelooflijk dat je er dan zo uit kan zien.

Commentaar

Re: 3p, k23 , Nicol (Roe)(uitstekend)

Verhalen boven liegen niet ben vaak langs geweest,eentonige verhalen hier neer zetten heeft ook geen nut, bangtheho doet standaard dingen binnen vandaar.
              Bezoek haar graag, voel me eigen altijd welkom bij haar...ze fake't niet, ze is recht door zee. Zegt wat ze denkt. Mag d'r wel.
              Sex is.... + een echte girlfriend. Daarom gaan we ook zo vaak naar haar hè heren ??

Alleen omdat de dienst verlening van ons vriendin Nicole op nivo is moet dat ook in haar topic terug te vinden zijn.
              Vandaar een recensie.

Commentaar

Re: 3p, k23 , Nicol (Roe)(uitstekend)

vanmiddag was ik bij Nicole , meestal zit ze languit op haar stoel , maar als ze staat scoort ze sneller - zo op een afstand een vleugje kapsones en dat werkt - eenmaal binnen is ze meteen te grijpen , een lekker vrolijk slank ding met lekkere tietjes - ze had geile zwarte netkousjes aan en een plasticrose setje , 35 up front en ze lag al snel op bed en begon met haar kutje te spelen , dat zag er ook lekker rose uit , ' ik heb nog niet geneukt vandaag ' zei ze - ze maakte duidelijk werk van me , nou toen ging ik snel door de knieen , met al m'n bullen nog aan , en heb ik haar ff stevig gebeft , zeer tot beider genoegen !
                ff later zeg ik ' je spreekt goed nederlands ' , ' nou alleen maar pijpen neuken 35 kan ik zeggen ' antwoorde ze gevat , nou dat valt best mee.

ze zegt trouwens dat ze uit Albanie komt ! en dat ze al twee jaar op de Dam is , en ze is ook niet van plan weg te gaan ! neuken ging zeer voortreffelijk , heb haar wat op m'n paal laten dansen terwijl ik haar iedere keer lekker greep , ff later door naar de missio , ze is bijzonder lekker te neuken en na enige tijd en tempo opvoeren kon ik het rubbertje volschieten ...

zeer geslaagd bezoek en dikke pret , heb haar nog maar ff lekker geknuffeld ik heb haar nog maar een tientje getipt , en ik weet nu wie (deze) Nicole is
                Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Commentaar

Re: 2p, g3 k3, Nicol (Roe)(uitstekend)

Mooi meisje, heb haar 2 weken geleden bezocht en zonder af te maken weer weggegaan..ze stonk ontzettend van onderen

Commentaar

Vandaag kennis gemaakt met Nicol. Kijkt altijd een beetje weg als je voorbij loopt en dan denk je wat een kapsones. Niets is minder waar, wat een topper en ze geniet zelf ook van wat ze doet. Sex is meer dan uitstekend en ze is gemeend geil. Ik heb haar wat kinky dingetjes uit laten proberen en dat vond ze wel leuk aan haar reactie te zien
                    Ik ga voor een vervolg snel weer langs.
                    Was 2 dagen op het Zandpad in Utrecht maar dat is heel slecht bevallen, ze blijft in Alkmaar dus doe er je voordeel mee! Top!

Commentaar

Was de wallen ffies zat vanmiddag. En zodoende voor het eerst op de achterdam beland... Weinig bezetting maar uiteindelijk is 1 genoeg! Nicole, leuk ding. Niet te uitbundig maar goed voor een aangenaam verblijf. Frans iets minder maar dat werd ruimschoots goed gemaakt met de intiem sessie..... Leuke ervaring, als het niet zo een pokke eind uit de richting lag zou ik hier vaker komen....

Commentaar

Top meid. Komt van achter het raam soms niet heel vriendelijk over omdat ze niet naar iedere wandelaar lacht of er actief mee flirt. Op de kamer echter heel vriendelijk en bedreven. Lekker lichaam ook. Werkt iedere dag, maar niet tot heel laat 's nachts.

Commentaar

Zo, weer even Nederland aangedaan afgelopen week.
                          Afgelopen vrijdag dan maar weer even in Alkmaar wezen wandelen.
                          Ik was er begin van de middag en lang niet alle ramen waren bezet.
                          Maar even een paar rondjes gemaakt en toen zag ik een mooie slanke verschijning staan.

Even een kort praatje gemaakt en toen bij haar naar binnen gestapt.
                          Ik vind haar een erg mooie verschijning, lekker slank en leuk.
                          Je kan haar ook lekker aanhalen.

Gekozen voor drie kwartier om het lekker rustig aan te kunnen doen.

Pijpen doet ze erg goed en lekker, gebruikt ook een beetje haar tanden en dat ik zeker
                          waarderen. Daarna kwam ze over mij heen heb haar lekker kunnen likken .
                          Zo te merken genoot ze er ook van. Ik was haar eerste klant en ze was erg schoon en is ook erg mooi van onderen.

Het pijpen ging ondertussen erg lekker door...

Daarna is zij on top gegaan en heeft het erg lekker en rustig opgebouwd tot janneman het niet meer kon tegen houden.

Naderhand beiden gewassen en nog even leuk met elkaar gekletst.

Bij elkaar een erg goede en fijne ervaring mat Nicol gehad en is zeker voor herhaling vatbaar.

Commentaar

Ook al een paar keer bezocht. Mooie meid, mooi figuur, mooie borsten en een praatgraag. Recht door zee en servicegericht. Was laatst 40 min. binnen, vroeg gewoon 35 euro terwijl ik het dubbele al in mijn hand had.
                            Inderdaad lijkt weinig interesse te hebben, maar eenmaal binnen een toppertje.
                            Een van de weinige lichtpuntjes in het doodse alkmaar.

Commentaar

Je ziet het er niet meteen aan af, want ze oogt niet zo geïnteresseerd, maar eenmaal binnen is ze een en al aandacht; ik bedoel échte aandacht! Kleed zich uit en gaat afwachtend liggen, in een standje dat alles duidelijk maakt: hier is een liefhebster, een DVP met de nadruk op P.
                              Ze is prettig handtastelijk, maar ook zelf zeer benaderbaar: haar borsten en kutje vragen, sméken om aandacht!
                              Wat een wijffie. Je kunt haar als het klikt erg ver krijgen en dan leidt het tot echte sex, en dat willen wij wandelaars toch?
                              Bovendien, behalve het sex-spel, is het plezierig dat ze meehelpt een sfeertje te bouwen, dus niets voor liefhebbers van recht-toe-rechtaan: meer het edele spel van verleiding, maar misschien is ze bij een andere benadering wel anders in haar doen en laten, want aktie is toch reactie in de erotiek.
                              Kortom: een geweldig mooie, aardige, en sexy meid die we in ere moeten houden op de dooie Achterdam.
                              Hoewel, dooie? Onze Dam blijft ondanks alles toch de beste, klantvriendelijkste, schoonste en veiligste plek om te wandelen, waar je volgens mij de meeste waar krijgt voor je geld.
                              Vergelijk dát maar eens met de Geleen, de Hunse, de Doublet, laat staan Leeuwarden of Groningen.
                              Misschien komt het Zandpad nog het meest in de richting, maar voor een toppertje als Nicol ben je daar véél meer kwijt.

Commentaar

Ben er vaak langs gelopen komt inderdaad erg ongeintersseerd over. Jammer want het is een ongelofelijk mooie meid. Na de recensies te hebben gelezen had ik gisteren mijn zinnen op Nicole gezet. Kamer was smiddags en s avonds donker. All time favoriet Sissy van 2pg2k2 was er ook niet helaas onverichterzake weer naar huis. Hoop binnenkort recensie achter te laten.

Commentaar

vandaag Nicole bezocht. Omdat sissy er blijkbaar toch een paar dagen tussen uit is voor een vakantie was het eens tijd om wat nieuws te proberen. Geen spijt van echt een lekkere meid! ze is lekkergrijpbaar en lijkt er ook echt van te genieten wat ze zelf ook beweert.
                                  Weinig aan te vullen op bovenstaande recensies. Weer een pareltje op de Dam zij zal me zeker nog wel een keer op herhaling zien.

Commentaar

Alles wat hier boven geschreven staat is naar waarheid haha heb het uitgebreid getest.
                                    Dacht dat ze altijd shaggie was maar dat was gelukkig niet zo. Eenmaal binnen een hele leuke meid.
                                    En goed in de sex.

Heb me uitstekend vermaakt. Herhalings gevaar.
                                    Stopt bij iedere leuk stationnetje, heb in ieder stadje een lekker schatje. En is er even niets te doen dan hou ik me poen.

[SIGPIC][/SIGPIC]

Commentaar

Vanavond weer veel mooie meiden gespot op de Achterdam. En een van de allermooisten is deze Nicol (Roe). Die werd het dus.

Uiterlijk

Nicol zit in gang 3 van de 2e (en enig overgebleven) passage. De ramen daar zijn breed en Nicol zit dan achterover geleund met haar mooie lange benen uitgestrekt voor zich. Volgens het recensieformulier zou ze 1.65 zijn, maar ik denk dat ze toch wel wat langer is. Wat verder opvalt achter het raam is haar arrogante uitstraling. Dat zal veel bedeesde potentiële klanten afschrikken en was ook de reden dat ik haar steeds voorbij gelopen ben. Maar schijn bedriegt en eenmaal binnen is van arrogantie niks te merken . Wat binnen ook goed uit de verf komt is haar perfecte superslanke figuur en een paar prachtige natuurlijke borsten. Deze dame zou echt zo de catwalk op kunnen. En dat arrogante voorkomen zou dan trouwens ook goed van pas komen .

Cijfer uiterlijk: 9.0

Diensten

Deze dame heeft de juiste instelling. Is in voor wat speels gedonderjaag vooraf, maakt geen enkele haast en doet niet moeilijk over aanrakingen. Ze vraagt ook af en toe feedback van de klant om er zeker van te zijn dat de sessie naar wens verloopt. De orale seks was van hoog niveau en wist mij goed op te winden, ook door die aanrakingen en het fraaie uitzicht. Voor de intieme seks vroeg ik om niet te veel glijmiddel te gebruiken (een eerdere sessie met haar was daardoor stukgelopen) en daar gaf Nicol gehoor aan. Tijdens de missionarishoudgreep kon Nicol haar benen goed optrekken. Ze voelde nu voldoende strak aan, deed leuk mee en hield af en toe oogcontact. Er volgde een intense finish.

Cijfer diensten: 9,0

Communicatie

Deze Roemeense spreekt goed Engels, is in voor conversatie en weet een prettige sfeer te creëren. En nogmaals: anders dan haar uitstraling achter het raam doet vermoeden, geen spoor van arrogantie.

Cijfer communicatie: 9.0

Eindcijfer Nicol (Roe): 9,0

Conclusie: Nicol is een topdame in alle opzichten
                                      And then, God created Bulgarian women........

Commentaar

Ook ik heb deze topper bezocht. Ze komt voor t raam zoals hier eerder is vermeld niet echt geintersseerd over.
                                        Maar eenmaal binnen is ze erg vriendelijk en kan je het met haar over van alles en nog wat hebben

Voor het intieme gedeelte Mag je even met die heerlijke borsten spelen en kutje.
                                        Wat een genot om zon mooi lichaam te mogen aanraken
                                        Het pijpen is erg goed en het neuken is 2 standjes missio en doggy is top!

Kortom een top meisje

Commentaar

ik was er gister voor het eerst,ik liep ook steeds voorbij omdat ze niet vriendelijk leek.
                                          dit is niet zo zoals zoveel hebben ervaren.
                                          ik vroeg ook naar haar diensten waarop ze zei dat ze altijd met condoom werkt,beffen weet ik niet maar tongzoenen kan je vergeten want ze heeft een vriendje.
                                          maar ook zonder deze diensten is het een heerlijk meisje om even mee te knallen.