Carla (Roe), Alkmaar, Achterdam 2p g3 k1

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Carla (Roe), Alkmaar, Achterdam 2p g3 k1

Vers uit Roemenië de 21 jarige Carla, wat een schitterend exemplaar.
    Bij het binnenstappen van de passage sprong ze meteen in het oog.
    Lang zwart stijl haar, een strak slank gebruind figuur met een lekker kontje.
    Een knopje boven haar lip en een piercing door haar navel verder op haar voet een tattoo...Wow moest dat ff goed bekijken...
    Voor 35 Euro heb je wel wat moois in je handen!! Tsjongejonge deze zou niet misstaan tussen de lookers op de wallen...
    Pijpen was prima ze zat zijdelings naast me met haar kontje naar me toe.
    Kon haar lekker betasten en met haar gave sneetje spelen.
    Vervolgens 4 standjes afgewerkt, allemaal prima en moe maar voldaan afgesloten
    Dit is ook weer zo'n Roemeens talenwonder die een aardig woordje over de grens spreekt.
    Laatst gewijzigd door goodbar; 04-05-18, 12:56.

Re: 3p, k12 , Carla (Roe) (uitstekend)

Carla is nu inderdaad blond. Ze staat vaak bij een vriendin op 3p k1.
    Ingetogen dame die goed Engels kan spreken, maar verder niet erg spraakzaam. Mooi lichaam met kleine stevige borsten.
    Condoom gaat er meteen op. Bij het pijpen gaat alleen het puntje erin en bestaat voornamelijk uit handwerk. Verder mag ik overal aankomen.
    Neuken alle standjes toegestaan. Ze is gewillig en de benen gaan wijd.
    Geen spoor van haast, maar helaas een afwachtende en onverschillige houding.
    Opinions are like assholes, everybody has one.

Commentaar

Re: 3p, k10 , Carla (Roe) (goed)

Gistermiddag heb ik maar Angela overgeslagen en bij haar buurvrouw in de kamer gedoken. Mooi meissie met mooi benen, helaas ietsje te weinig vlees. Maar haar sexy uitstraling maakt alles goed. Afgesproken voor standaard prijs.

Eenmaal binnen was ze snel naakt, mooi zachte b cupjes kwamen te voorschijn. Heerlijk mooie tepels. Ik heb maar niet geprobeerd aan te likken. Met pijpen deed ze half met de hand en mond. Lekker was het niet echt. Meer plichtmatig en afstandelijk.
      Bij missio kijkt ze af en toe aan en glimlachde ze erop. Heb maar op top laten afmaken, aangekleed en paar vragen gesteld waarop ze korte antwoorden gaf.

Commentaar

Re: 3p, k10 , Carla (Roe) (goed)

Gezien het laatste bericht van Cremaster van vorig jaar is, kan deze Carla wel eens de waarheid hebben gesproken (of misschien wel niet) Feit is dat ik na een familiebezoekje in de kop van Noord Holland ff op de achterdam ben geweest en op P3K10 deze roemeense Carla heb bezocht. Ze vertelde me sinds gisteren daar te werken. Misschien echt een tijdje weg geweest? Anyway, prachtig koppie heeft deze dame. Verder aardig maar terughoudend. Het gebodene is nog steeds hetzelfde: Bij begin meteen rubber erom, kontje naar me toe. En in tegenstelling tot wat er eerder gemeld is, deed ze m redelijk ver naar binnen. Dus niet alleen het koppie.
        Daarna 3 standjes afgewerkt en na de wasbeurt weer naar buiten.

Commentaar

Re: 2p, g2 k2, Carla (Roe)(goed)

Onlangs ben ik bij Carla geweest. Ze zegt dat ze nieuw is op de dam en uit Tsjechie komt. Eindelijk weer een echt mooie dame. Ze vraagt 35 euro, maar ik heb 40 gegeven. Het condoom gaat er meteen om. Pijpen gaat langzaam, wel goed. Maar niet erg lang. Daarna mocht ik op haar komen liggen. Ze is rustig, beweegt wel lekker mee. Misschien een beetje passief, maar dat vind ik niet erg. In elk geval probeert ze je niet aan te sporen om er snel een einde aan te maken. Ik heb dan ook redelijk relaxed de tijd genomen. Zo'n mooi lichaam, geweldig dat dat kan voor 35 euro... Alle tijd om haar stevige billen en gespierde benen te voelen.
          Daarna nog doggy gedaan. Jammer dat ze haar hoofd laag hield en haar rug krom, maar goed ondanks dat nog altijd heel prettig uitzicht. Carla heeft gelukkig geen parfumlucht om zich heen. Ze is 22. Heeft een tijdje in Amsterdam gewerkt maar vindt Alkmaar prettiger omdat je daar meer kunt verdienen. Ik ga zeker nog eens langs!

Commentaar

2p, g2 k2, Carla(Tjech)

Leuk meisje gespot vanavond, jong en mooi. Zat wel hele tijd met haar phone te spelen. Moest t weten, ze is niet van harte om met haar benen wijd centjes te verdienen. Zit hier pas een week naar haar eigen zeggen. Ze was niet spraakzaam maar wel snel naakt, er kwam een paar mooie botten te verschijn, zulke zie je niet vaak. Heb alleen maar erin geknepen. Liet veel toe alleen bij pijpen ging topje jn haar mond. Niet slecht maar niet super lekker. Geld ook voor cowgirl, ze zit zo dat alleen toppie erin gaat, missio met handje erbij waar ik niet voluit kon stoten. Lol was wel af dus maar gecontroleerd klaar gekomen net buiten haar poes. Toen ik eruit trok ging ze meteen voelen of plastic nog heel was. Merkt wel dat ze heel voorzichtig is met alles. Enige positieve is dat ze een lekker ding is.

Commentaar

Hedenavond bij deze toch wel prachtige verschijning binnengewandeld..zwarte slip met wiite top...en lang zwart haar, ik was snel verkocht. dat ik haar een paar jaar geleden niet bezocht heb vind ik dan ook verbazend van mijzelf.....
              Ze gaf bij mij ook aan tsjechisch te zijn...whatever...

De BJ is inderdaad niet stevig maar wel met gevoel....en dat is voor de afwisseling ook lekker (en moet je van houden)
              Haar verwend maar mocht niet tot het einde....
              Daarna in Missio (waarbij er geen handen werden gebruikt) en afgemaakt in Doggy......

Ze babbelt leuk engels mee maar er zit wel een lichte plichtmatigheid in....dat is op zich niet erg(ze staat er ook voor het geld) maar het zorgt ervoor dat de klik en het gevoel net iets minder zijn....
              Dus niet uitstekend maar wel zeer goed....het lichaam doet het hem..

The Fly
              The Fly

Commentaar

Zaterdag stond Carla op 2p-g2-k8. Ze was blij dat ze weer van Amsterdam naar Alkmaar was gegaan. Nou, ik ook! Maar ze wist niet zeker of ze deze kamer lang kon houden, het schijnt moeilijk te zijn om een kamer te bemachtigen in Alkmaar. Wat mij betreft mogen er wel een paar dames met pensioen zodat Carla tenminste een vaste kamer heeft. Afijn, gelukkig hoefde ik die avond dus niet naar huis zonder geld uit te geven (iets wat me steeds vaker overkomt in Alkmaar wegens gebrek aan aantrekkelijke dames). Carla was vrij spraakzaam en had er zin in, terwijl dat meestal wel een beetje tegenvalt. Hopelijk blijft het zo. Ze heeft echt een prachtig lichaam, van top tot teen stevig en strak. En ze heeft nooit haast, geen gedoe met handje erbij en veel standjes mogelijk. Meestal hebben vrouwen met topjes aan wat te verbergen, maar dat is bij haar zeker niet het geval.

Commentaar

Wallen, Molensteeg 2-3, Carla (Tsjech)

was vanmiddag weer terug in de Molensteeg , op nr 2-3 intrigeerde mij al enige tijd een schone blonde met een schitterend slank figuur , nee geen Hollandse school , maar Carla uit de Czech Republic , soort rose bikinisetje heeft ze aan ..

De beneden kamer is direct bij de hand , dus ik deed maar meteen een goeie greep naar het lekkers , hetgeen mij, ondanks wat strenge blikken , goed af ging. Carla dus , ze was eerder in haar blootje dan ik, parmantige tietjes heeft ze , en een topfiguurtje , de 1.7 meter haalt ze wel - ik moest intussen m'n Tommy Hilfiger weer ff teasing over de paal sjorren, die spontaan omhoog flapte , een goed begin is het halve werk zeg ik dan maar.

Op dat bed ligt een soort (kunst) leren cover , beetje ongebruikelijk , Carla pijpte gevoelig terwijl ik haar parmantige tietjes wat kneedde , haar lange donkerblonde haren moest ze ontertussen vast houden ...
                  Ze ging probleemloos in de rodeo , waar niets aan mankeerde , maar ik kwam niet zo makkelijk , in de missio ging het aanvankelijk beter hoewel ze daar haar hand stevig om mijn paal hield ...
                  Het geheel kreeg een wat 'late afternoon' karakter waarbij ze het nodige al had afgewerkt , ondanks het goede begin maakte ze het dan maar met een handjob af. Al met al iets om nog eens terug te keren voor het moois maar dan niet te laat in de middag en met wat meer vuur in de kloten.

Commentaar

Re: Wallen, Molensteeg 2-3, Carla (Tsjech)

Ik was hier vandaag vroeg in de middag, ze heeft een geil bekkie en ditto lichaam dus naar binnen. Mijn ervaring lijkt een kopie van Punter, pijpen kan ze prima, in de rodeo gaat het lekker maar dan in de missio werkt ze wat tegen. Ik was voor Carla al bij Vanessa geweest dus vermoede al dat het met wat handwerk afgemaakt moest worden. Moest uiteindelijk mezelf een beetje helpen, ze maakte op mij een wat ongeinteresseerde indruk... ook vragen of ik al bijna kwam...

Voor mij 1x en niet meer in ieder geval.

Commentaar

Re: Alkmaar, Achterdam 2p g3 k1, Carla (Roe)

Carla is een hele mooie leugenaar met super mooi lichaam. Ze zegt Tsjechië maar is dus een Roemeense, volgens de recensies hier boven. Ze is lief, schoon,maar houd er niet van om geneukt te worden.
                      Toch is ze klantvriendelijk, ik ga niet liegen, ze is erg lekker, maar ik mocht d'r gewoon niet aftrappen en lang mee scheuren...

En nu iets vriendelijker gezegd : super mooi schoon meid, sex is ook allemaal ok, maar je moet wel gauw klaarkomen want tis je vriendin niet Bangtheho !! Ik ben betere gewend, dat is zeker....en als er geen klik is, wat heb ik dan aan je schoonheid, één reden dat ik bij d'r volgende keer naar binnen zal gaan is, als zij de enige is in achterdam.

Commentaar

Carla is sinds gisteren weer terug van vakantie.
                        Gelukkig is ze niet aangekomen tijdens haar vakantie
                        Ze is nog steeds super lekker, wel vrij passief, maar daar heb ik geen probleem mee.
                        Ze laat veel toe als ze je beter kent, dwz je mag haar in allerlei standjes neerleggen en ze jaagt je niet op.
                        Toppertje voor mij

Commentaar

Deze roemeense 'verzorgende' ziet er wel aardig uit, maar haar haar verzorgende taken zijn zeer matig. Neuken saai en stocijns. Pijpen is van een iets beter niveau. Niet gezellig. Eigenlijk een dikke afrader! Niet voor herhaling vatbaar!

Commentaar

Slechte ervaring met deze dame. Ziet er wel prachtig uit maar dat dan ook alles.
                            Pijpen doet ze matig, alleen het toppie gaat er in en steeds veel trekwerk.
                            Intiem hijgt ze even mee maar is snel afgelopen. Ze vraagd al gauw of je wil komen.
                            Met weinig sex en woorden sta je al gauw gelukkig maar weer buiten.
                            Slechte ervaring. Vermijden dus.
                            Stopt bij iedere leuk stationnetje, heb in ieder stadje een lekker schatje. En is er even niets te doen dan hou ik me poen.

[SIGPIC][/SIGPIC]

Commentaar

Was vrijdagmiddag bij deze knappe meid binnengelopen. Ik ben wel vaker op de achterdam maar om de een of andere reden liep ik haar altijd voorbij. Waarschijnlijk omdat ze niet zo vaak lacht. Afijn aan de deur afgesproken voor 50 Euro met beffen. Nadat we ons uitkleedden en hebben opgefrist bij de wasbak op bed meteen cd om en standje 69, haar liefdesgrot rook heerlijk maar vond toch jammer dat cd meteen om moest terwijl ie nog slap was. Na zo een 5 min vroeg ze welk standje ik wilde en ik zei dat zij mij wel mocht berijden wat ze overigens heerlijk deed. Nadat ik zag dat ze wat moe werd heb ik maar aangeboden om het op zijn hondjes te doen want ik wil die kont van haar nog graag zien. Het harde gekets hield ik zo een kleine 10 minuutjes vol en toen ik voelde dat ik moest komen deed ik het cd eraf gehaald en op haar heerlijke kontje gespoten (zag dat ze er niet zo blij mee was maar ze heeft er niks van gezegd) al met al, als je een prachtmeid wilt n##ken voor een paar tientjes dan raad ik haar aan, maar als je liever pzc enzo wilt dan kun je beter bij een andere meid gaan want extra's doet ze niet. Ik vond haar ook heel hygiënisch, wassen voor en wassen na. Ikzelf zou niet zo gauw weer bij haar binnenstappen.

Brian

Commentaar

Mijn ervaring met Carla (Roe) dateert van een poos geleden. Inderdaad, wel een eye catcher deze dame. Haar aanblik zal het hart van menige gezonde Hollandse jongen sneller doen kloppen. Maar haar afstandelijke uitstraling zal maken dat diezelfde Hollandse jongen toch meestal haar deur voorbijloopt.

Zo verging het mij ook. Totdat ik op een keer een zuinig glimlachje van Carla mocht ontvangen, en dat trok mij over de streep. De ervaring binnen viel niet mee. In een razend tempo werd ik afgewerkt. Nou ja, niet helemaal. Want hoewel ik de klus meestal wel binnen een kwartier weet te klaren, kan ik absoluut niet tegen tijdsdruk. Dus heb ik de sessie maar wegens gebrek aan perspectief voortijdig beëindigd. Ondanks dit alles vond ik Carla niet onvriendelijk.

Ik was niet van plan er nog eens een herhalingsbezoek tegenaan te gooien. Maar dat veranderde toen ik in mei dit jaar wegens omstandigheden een week of twee niet naar de dames van plezier kon gaan. Aangezien ik geen alternatieve bedpartners heb en ook niet doe aan soloseks, betekende dat: geen seks. Toen ik daarna weer in Alkmaar kwam stond er dus flink wat druk op de ketel, en dat leek me een uitgelezen kans om het toch nog eens te proberen met Carla. Weer dat moordende tempo, maar mede door dat geweldige uiterlijk van haar, lukte het deze keer om de eindstreep te halen. Tevreden kijk ik op de sessie terug, al zie ik een vervolgbezoek niet zo zitten. Tenzij zich weer eens een lange wandelpauze heeft aangediend .

De rapportcijfers:
                                Uiterlijk: 8,5
                                Diensten: 6,0
                                Communicatie: 6,5
                                Eindcijfer Carla (Roe): 7,0

Conclusie: geschikt voor snelheidsduivels die ook liefhebber zijn van een 'Optikfick'
                                And then, God created Bulgarian women........

Commentaar

Alkmaar, Achterdam 2p g3 k1, Venice

Beetje verbaast kon nog geen topic vinden over deze tsjechische dame, is toch al langere tijd aanwezig in Alkmaar.

Ziet er goed uit, heerlijke borsten zonder siliconen volgens mij, conversatie in het engels is prima.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Commentaar

Re: Alkmaar, Achterdam 2p g3 k1, Carla / Venice (Roe)

Mooie meid, goed figuur. Pijpen heel diep, daarna neuken. Zij bovenop, was prima. Daarna doggy. Mijn pik zat niet in kutje maar in haar hand, was duidelijk te merken tijdens het "neuken" en toen ik klaarkwam liet ze hem los. Een echte afknapper

Commentaar

Gisterenavond rond het intreden van de nacht (was druk op de straat, niet helemaal mijn ding..) deze blonde dame bezocht, dit voor de tweede maal in 8 dagen tijd. 80 euro overhandigd en mij laten trakteren op een rug en beenmassage. Dame heeft vrij sterke handen (die evengoed vrouwelijk aanvoelen) en is niet al moe na 15 minuten, zoals veel andere dames. Olie neem je het beste zelf mee.

Ik kan mij in de gesprekken prima vermaken met deze vriendelijke en nette dame, die mij bij het tweede bezoek - terloops - overigens een andere naam opgaf dan alhier aangegeven. De namen, nationaliteiten en leeftijden willen nogal eens wisselen in dit vakgebied, zo blijkt maar weer… Vind haar wel duidelijk anders dan de meeste dames in de straat, maar dan in positieve zin. Haar wat koele blik maakte eerder dat ik nooit bij haar naar binnen stapte, maar inmiddels is zij voor mij een vaste waarde ter 'ontspanning en vermaeck'.
                                      Onlangs kwam zij erg gebruind terug van vakantie. Ik mag haar echter graag met een iets wittere huid zien. Hoe dan ook vind ik het een prima verschijning. Haar beentjes lijken overigens getraind door enig vorm van sport.

Na de dienstverlening naar huis gelopen, om na een afzakkertje tevreden in slaap te vallen.

Carla zal mij binnenkort weer terug zien. Zij is nog tot circa 27 augustus op haar kamer te vinden, en gaat dan weer een maand af, zoals bij haar gebruikelijk (1 maand op, 1 maand af).

Commentaar

Al vaker op herhaling geweest, ze is regelmatig er even tussenuit maar komt gelukkig steeds weer terug.

Commentaar

Onlangs helaas bij deze dame binnen gestapt. Uiterlijk achter het glas is prima echter binnen zie je dat ze te lang stil zit op haar stoel. Borsten hangen al flink en het pijpwerk is matig.
                                          Ze kijkt regelmatig tijdens de daad al richting de klok of phone. Dus heren niet naar binnen gaan.
                                          Andere dames geven mogelijk meer plezier dan deze dame.