Andrea (Roe), Alkmaar, Achterdam 2p g2 k2

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Andrea (Roe), Alkmaar, Achterdam 2p g2 k2

Ik was al een tijdje rond aan het lopen, niet erg zo kon het melkzuur uit de spieren. En toen zag ik op 3 k26 een jong meisje staan, ik naar binnen, binnen was ze een beetje bits dit kon niet en dat niet, dus gezegd meisje het is niet persoonlijk maar ik ga der weer vandoor. De sfeer ws erg afwerkerig. Daarna bij Alicia naar binnen, gordijnen dicht, zag er van buiten al een beetje disco chick achtig uit, Eenmaal binnen sorry maar ik vond haar echt te oridinair, weer vertrokken na 2 minuten.Doe ik niet vaak, dus conclusie ik zocht vanavond meer een rustige dame communicatief wat volwasserner, en niet zo jong.Had al een mooie dame zien zitten op 2p g2 tegenover Rados. Ze lachte lief en had een relaxte uitstraling, niet dat onervaren jonge geweld zeg maar.

Naar binnen gegaan. Het kamerje is erg klein. Ze werkt hier 10 dagen zegt ze.
    50 euries betaald laat maar zitten de rest.

Haar lichaam is zeer slank en mooi, echt een prachtige vrouw. Mooie heupen en vol billen, cup a maar wel stevig en fraai.
    Ze begon staande met haar kont tegen me aan te rijden en haar handen gingen snel richting kruis.Dit hield ze een hele tijd vol omdat ik het ook niet wilde onderbreken. MIk kon lekker mn handje sop verkenning sturen en me aan haar warmen.Een soort paringsdans en een erg goed begin.
    Op bd begon ze met een b2b massage en strelen en kusjes op mn lichaam.Ook gewoon een paar minuten ze maakt overal werk van.
    Daarna pijpte ze lang en gevarieerd, niet diep wel veel zuigen en likjes over mn eikel. Me daarna met haar tegen me aan zachtjes laten aftrekken, dat doet ze allemaal zeer sensueel.Niet wild gewoon sensueel en rustig.
    Op mijn verzoek kwam ze bovenop, cowgirl dat was een beetje mat ze bewoog veel met haar heupen maar er gebeurde niet veel. Reversed cowgirl, now were in bussiness dat ging veel lekkerder, lange halen snel thuis.
    In missio haar langdurig genomen en het heel langzaam afgerond in doggy, Ik heb het heel rustig aan gedaan en haar lang liggen neuken, zeer lekker om de tijd te nemen en echt van haar lichaam te genieten.De ontlading was heftig en intens. Goede sex is langzaam zou dat het zijn

Daarna nog wat gekletst niet veel, maar ze is echt leuk en relaxt,haar lach is echt en niks aan haar gedrag is gemaakt.Ze heeft helemaal geen haast.
    Volgende keer hoef ik niet lang te zoeken dit zocht ik en gevonden.Gewoon een super lekkere dame met klasse en zelfrespect, met zeer goede dienstverlening.

Bij het afscheid kreeg ik 2 kusjes en haar er nog eentje bij gegeven en gezegd dutch style, Ze doet niet veel extra vertelde ze dat is wel jammer want als ze aan kussen deed was het een gfe geweest.

Re: 2p, g2 , Andrea (Hon) (uitstekend)

Andrea heeft drie jaar geleden ook op de Achterdam gewerkt, maar heeft volgens mij geen eerdere recensies uit die periode.
    Sensuele dame die al tegen je aan begint te rijden zo gauw je bent binnengestapt. Uitkleden is dan wel een beetje moeilijk.
    Uitgebreid voorspel is geen probleem. Pijpen is langzaam, maar zeer intens. Bij het neuken doet ze in alle standjes zeer actief mee. Helaas houdt ze ook in alle standjes steeds een handje er tussen. Op verzoek stopte ze daar even mee, maar later kwam het handje toch steeds weer terug. Een minpuntje.
    Toch wel een aardige beurt met een aardige dame.
    Opinions are like assholes, everybody has one.

Commentaar

Re: 2p, p5 , Andrea (Hon) (uitstekend)

Voortreffelijke dame, begon met een rugmassage terwijl ik mijn schoenen uitdeed. Enige echte minpuntje dat ik kan bedenken is dat het condoom er opgaat voordat ze daar verder zelfs maar in de buurt geweest was, en bij een nog enigzins slappe gaat dat nou eenmaal niet zo goed.
      Pijpen was heel goed, met gevoel. Met neuken bleek ze een gevoelig grotje te hebben, waarin ik haar in(aan-)spanningen goed kon voelen.
      Na afloop waste ze zich bij de kraan.

Commentaar

Re: 2p, p5 , Andrea (Hon) (uitstekend)

Alweer 2 weken terug deze dame bezocht.
        Bij binnenkomst begon ze meteen te betasten, in mijn kruis te voelen.
        Samen voor de spiegel elkaar uitkleden, voor zover dat mogelijk was.
        Ik dacht zo dit beloofd wat, en dat was ook zo.
        Eerst elkaar een beetje gestreeld, Pijpen , kontje likken wat ze heerlijk vond.
        Cawgirl, en als laatste misso. Ze maakte een soort draaiend beweging met haar heupen. Linksom dan weer rechtom, snel laagzaam. Geweldig gewoon,
        het duurde ook niet lang of ik knalde het rubbertje vol.

Commentaar

Re: 2p, g1 p1, Andrea (Hon) (uitstekend)

Deze schone dame dit weekeinde tweemaal bezocht. Werd aangetrokken door de opvallende, lange verschijning. Deze Hongaarse is beslist geen van dertien in een dozijn. 'k werd tweemaal gelijk aan de deur na het sluiten van de gordijnen opgevangen met een intense omhelsing. Neemt me gelijk de maat, handje op het kruis, en de reactie blijft niet uit. Verteld dat ik in haar een volleybalster zag en niet geheel tot mijn verbazing vertelde ze dat ze zowel volleybal als handbal heeft gespeeld. Ik kan me voorstellen dat ze in het veld geen speelster is die snel opgeeft, deze dame schuwt het fysieke niet.
          Wat kan ik er verder over zeggen? Vrijdag was geweldig, vanavond heeft ze me helemaal uitgewoont. Prima pijpsesie en drie standjes tot een explosieve finale. Een uur later liep ik nog rondjes als cool down op de dam met het zweet op m'n voorhoofd. Ik maak er vaak een double bill van wanneer ik naar de kaasstad ga omdat de reis erheen lang is maar hierna geen fut meer, alle kruit verschoten en hoe!!
          knuffelfactor 9
          de knuffeljury

Commentaar

Re: 2p, g1 p5, Andrea (Hon)(uitstekend)

p2 is het adres, haar vanmiddag bezocht. Wat ziet ze er fantastisch uit, voor mij de mooiste dame die er op dit moment op de achterdam werkt. Veelal zijn goede looks geen garantie voor goede service maar bij Andrea worden die looks nog overtroffen. WOW dit is een fantastische vrouw!!!!! Ze verwacht twee maanden te blijven, er is voor haar een heel belangrijke motivatie om terug te gaan.
            Zuinig op zijn op deze diamant svp!!!!!
            de knuffeljury

Commentaar

Re: 2p, g1 p2, Andrea (Hon)(uitstekend)

Na een tijdje rondgelopen te hebben geen enkele bekende mogen zien op deze zonninge zondagavond.
              Op het pleintje maar eens stilgestaan, alle ramen bezet maar geen herkenning maar daar moest wel wat tussen zitten. De ronde daarvoor waren P1 en P2 dubbel bezet maar een trio geen zin in.
              Ineens begint P2 als een uitbundige te zwaaien, ik er heen, dacht eerst dat het het een andere dame was maar bleek ook een leuke meid te zijn dus ik meteen naar binne.

Bleek dus Andreate zijn en alles wat hierboven al gezegd is, is waarheid.
              Lief, schattig maar vooral lekkerrrr

Maar wat kan deze dame met gevoel pijpen. Het is niet hard maar ongelofeloos sensueel.
              Tandjes, tongetje, diep, alles wat er gebruikt kan worden wordt aangewend.

Sex ook perfect, zalig kontje, lenige benen......
              The Dragon heeft zich 2 keer zalig gehoest....

Hier moeten we terugkome vrees ik....en dan meer aandacht voor haar lichaam......

The Fly.

-Hate the sin, love the sinner-
              The Fly

Commentaar

Re: 2p, g1 p2, Andrea (Hon)(uitstekend)

Ben vanmiddag met wandelbroeder Douwe Dabbert op pad geweest op de Achterdam.
                Eerst ff een lekker ijsje genuttigd voor een beetje verkoeling voordat er aan de seks gedacht kon worden. Kennelijk weten de dames ook wat pasen inhoud want het was akelig rustig. Wie gaat er nou eieren verstoppen met dat lekkere weer? Er zat natuurlijk wel wat maar dat was bijna op 2 handen te tellen.
                Van de dames die wel werkzaam waren sprong Andrea er toch wel met kop en schouders bovenuit. We hadden al gelijk oogcontact en ze lachte lief naar me. Toch nog maar wat rondjes gelopen omdat we er immers pas net liepen.

Het beste gevoel bleef ik toch houden bij Andrea dus ik terug naar het pleintje waar ze in de deuropening in het zonnetje stond te stralen. Na een kort praatje vertelde ze plagerig dat ik beter nu maar bij haar binnen moest komen omdat ze over 5 daagjes op vakantie gaat. Strakjes ben je te laat zei ze nog. Ik ging akkoord en binnen begon ze me al aardig op te geilen. Staande begonnen we elkaar wat te knuffelen. Ik gaf haar wat kusjes in haar nek wat ze prettig vond. Nadat ze nog met haar heerlijke billen tegen me zat aan te rijden werd het tijd voor de betaling en het uitkleden.

50 euro vond ik een mooi bedrag voor een iets relaxtere seksbehandeling. Andrea nam al plaats op bed terwijl ik nog snel mijn speelmaatje ging opfrissen bij de wasbak!
                Op bed ging het voorspel nog eventjes door. Lichtjes kon ik haar ook op haar mond zoenen. Ik wist niet hoever ik daarmee mocht gaan maar ik vond het zo al geil genoeg wat mijn lul ook duidelijk liet merken. Het condoom werd omgedaan en het pijpen kon beginnen. Ze pijpt in een rustig tempo, korte en diepe halen met veel gevoel.

Voor het neuken zijn we toegekomen aan 3 posities. Eerst on top wat ze erg goed beheerst. Echt een geil gezicht hoe ze op en neer bewoog op mijn pik.
                Daarna missio waarbij ze ook leuk en gewillig mee doet. Ze kreunde lichtjes en leek er ook van te genieten. Ik neukte haar in het normale ritme wat haar kennelijk beviel!
                Na gewisseld te hebben naar doggy ben ik heerlijk in haar klaargekomen.

Was zeer geslaagde seks bij een mooie lieve meid.
                Ze is trouwens 27 jaartjes oud wat ik niet had verwacht. Had haar wel ietsje jonger geschat. In vorige recensies zie ik dat ze uit Hongarije komt maar tegen mij vertelde ze toch echt afkomstig te zijn uit Roemenië! Kan misschien nog aangepast worden.

Commentaar

Re: 1p, g2 k9, Andrea (Hon)(uitstekend)

Vrijdagavond hongerig....
                  Door de regen direct de 1e passage ingelopen en wie zie ik tot mijn grote verbazing achterin staan...Andrea
                  Via de achteringang de kamer binnen gegaan en weer een zalig uur met haar mogen doorbrengen.

De spiegels langs het bed zorgen voor een mooie inval...

Maar wat is ze toch lief...

The Fly
                  De fantasie is belangrijker dan de kennis.
                  The Fly

Commentaar

Re: 1p, g2 k6, Andrea (Hon)(uitstekend)

Na het avontuurtje met Gigi rondje gelopen door Alkmaar om uit te zweten (gelukkig was het net droog) en had zin in Andrea.

Bij aankomst stoond de deur al half open voor The Fly dus meteen naar binnen gegaan en weer een zalig uur mogen doorbrengen.

Andrea weten te overtuigen van mijn orale kwaliteiten en dit tot een uitermate wederzijdse genoegdoening tot een einde weten te brengen

The Fly.
                    When God created the man, she made a big mistake.
                    The Fly

Commentaar

Re: 2p, g1 p5, Andrea (Hon)(uitstekend)

Andrea vrijdagavond bezocht, (eindelijk weer)

Was uitermate bevredigend daar we ondertussen van elkaar weten wat we lekker vinden, dit was dus ongewijzigd na een dikke maand afwezigheid.
                      - We make eachother fly -

Andrea heeft geen vaste kamer. 's morgens om 9 uur is zij bij het kantoor om te horen welke kamer die dag niet gebruikt wordt.
                      Met haar nog een paar dames.....
                      Het is dan hopen dat er wat is. Terug naar huis en om 1400 beginnen en dan tot sluitingstijd.

vanaf vandaag zou ze weer aan de straat werken (ergens achterin).

Blijft dus zoeken.....

The Fly

Een uur zitten bij een aardig meisje vliegt voorbij als een minuut, maar een minuut op een brandende kachel lijkt wel een uur. Dat is relativiteit.(Albert Einstein)
                      --------------------------------------------------------------------------------
                      The Fly

Commentaar

Re: 2p, g2 k5, Andrea (Hon)(uitstekend)

Ik heb Andrea uit Roemenie ook vereerd met een bezoek.
                        Zeer lief meisje wat graag en met plezier veel toelaat.
                        Kon lekker haar kutje uitgebreid verkennen en ondertussen haar Tietjes wat bewerken.
                        Dat is dan ook het enige minpunt dat haar tietjes al fors hangen maar verder echt een schat.
                        De uitslag van de test beinvloed het iig niet. Gewoon een 9. Geen haast werk hier maar genieten.
                        Het was me tweede bezoek die avond en had best even tijd nodig. Het lukte haar makkelijk om mij schokkend en spuitend de finish te laten halen haha.

Go
                        Stopt bij iedere leuk stationnetje, heb in ieder stadje een lekker schatje. En is er even niets te doen dan hou ik me poen.

[SIGPIC][/SIGPIC]

Commentaar

allereerst wil ik cremaster bedanken voor het bijhouden van de verschuivingen van de dames.
                          zo te zien heeft hij het weer druk gehad deze week dus dat mag ook wel eens gezegt worden.
                          ik was donderdag bij andrea ze stond nog op a17k2 en zei wel dat ze ging verhuizen maar zo snel.
                          toch blijft het jammer dat de dam zo ingekort is ,ziet er soms troosteloos uit.
                          maar goed andrea,tja er is veel over geschreven.
                          ik was er voor het eerst en wat mij opviel was dat haar orale kwaliteit hoog is,precies zoals ik het lekker vind,met heel veel gevoel.
                          ze heeft een knuffelgehalte en geeft je toch in die korte tijd een klein gfe gevoel.
                          wat standjes doorgenomen.
                          ik ga er zeker weer heen om te kijken wat er meer mogelijk is.

Commentaar

Hedenmiddag weer naar Alkmaar getogen. Liep direct naar Andrea en zoals wel eens vaker gebeurd bij sommige stond er ook nog een vriendin in een roze trainingsjasje.
                            Andrea deed meteen deur open en weer dicht achter mij. Meteen na de begroeting kreeg ik het voorstel tot een trio
                            Ok...dit had ik niet echt in mijn hoofd maar de vriendin zag er lekker uit dus What the Hell......

Vriendin bleek Tanya te heten en nadat het pakje werd uitgedaan kwam er een zalig figuur tevoorschijn .
                            Een klein uurtje zalig met 2 vrouwen doorgebracht. Met volle aandacht voor mijn hele lichaam.

Dames hadden echter geen zin in mijn orale kwaliteiten (die Andrea al vaker tot menig hoogtepunt hebben gebracht).
                            Klein minpuntje echter de aandacht voor mij was goed genoeg en deed de rest vergeten.

Zou ik dit met die 2 nog een keer doen???? Ben er bang voor......

The Fly
                            De zwakheid van de mens is dat hij dingen wil weten, die hij liever niet zou weten zodra hij ze eenmaal weet.
                            The Fly

Commentaar

Re: d1, d1 , Andrea (Hon)(uitstekend)

Zaterdagavond weer eens in Alkmaar wezen wandelen na een lange tijd afwezigheid daar.
                              Gezellig is het daar niet echt meer, maar bij Andrea aangeland vergeet je alle misere .
                              Ken haar nu al ongeveer 3 jaar en het is goed toeven bij deze lieve en zachte dame.
                              Voor mij gaat ze richting GFE en kom graag bij haar terug en dat is wederzijds .
                              Werkt nog de hele maand maart, gaat begin april terug naar huis.
                              Is Roemeense trouwens ! Ga ervoor , ze is het helemaal waard !

Mijn waardering ; uitstekend !

Commentaar

Re: A13, k1 , Andrea (Roe)(goed)

Was vorige week voor het eerst in Alkmaar op de Achterdam, en meteen aan mijn rechterhand Andrea gezien. Leuke meid, lekkere tietjes die slap genoeg waren om fijn mee te spelen. En dat voor 35 euro! Achterdam moet blijven!

Commentaar

Andrea is een leuke en spontane meid met veel babbels. Helaas zei ze tegen me dat ze vandaag voor het laatst op de achterdam te vinden is. En dat ze een paar maanden in utrecht gaat staan. Ze zou na ongeveer 3 maanden weer terug keren naar de achterdam. Dit is zeker een Toppertje.

Commentaar

Ik haar wel bezocht vorige week, was eigenlijk op zoek naar Eva die ook op D1 zit. Helaas zat ze er niet en D2 was donker. Was al langere tijd niet meer in Alkmaar geweest. Het is minder druk dan voorheen sinds meerdere ramen gesloten zijn. Kwaliteit van dames vind ik wel wat standaard geworden, zie niet veel uitblinkers meer zoals vroeger. Maar toch kom ik hier graag, omdat de services veel beter zijn dan in Amsterdam. Ik zag nog wel veel bekende gezicht, maar dames waar ik eigenlijk nooit binnen ben geweest.

Andrea heb ik vroeger ook al eerder gezien, leuk kopie en mooi figuurtje. Omdat Eva er niet was ben ik bij haar binnen gegaan en daar zeker geen spijt. Ze begon me al meteen op te geilen door kusjes en mn ballen te masseren met kleren aan. Ik was zo geil dat ik haar wel willen likken. Voor 50 afgesproken en mocht langer blijven omdat ze ook wil genieten ze zei whahah hoor t ook voor het eerst bij een DVP.

Dat was een mooi lekker poesje voor haar leeftijd. Ik begin me goed erop uit te leven waarbij ze zichtbaar van genoot. Weet niet of ze zo geil was geworden of bij haar pakket hoort dat ze me ook begon te zoenen, helaas geen tong erbij. Ze kwam daarna gehurkt op me zitten waarbij ik mooi uitzicht heb hoe mijn staaf in haar gleuf verdwijnt en weer tevoorschijn komt. Daarna afgemaakt in missio met haar beentjes omhoog en gekust heen en weer. Wow wat een lekkere wijf, ik ga nu weer vaker naar alkmaar.

Ze is trouwens nu weer brunette en minimaal een kleine B cupje

Commentaar

Re: d1, d1 , Andrea (Roe)(uitstekend)

Gisteravond bij Andrea geweest.
                                      Aan de hand van de beoordelingen had ik een paar damens uitgezocht.
                                      Zij was de eerste van het lijstje die beschikbaar was dus bij haar naar binnen.
                                      Ik had de voorgaande beschrijvingen niet gelezen en was als fervent liefhebber van stevige borsten teleurgesteld toen ik haar borsten zag en voelde. Hangend en vrij slap.
                                      Maar de teleurstelling verdween al snel. Ze nam de tijd ervoor en werkte lekker mee. Na het klaarkomen nog even rustig op bed liggen bijkomen en bij het afscheid nog een paar zoentjes toe.

Het is een lief vrouwtje. Echt een GFE.

Commentaar

Re: d1, d1 , Andrea (Roe)(uitstekend)

ook maar weer eens binnengestapt bij haar.
                                        hier hoef je geen porno te verwachten maar een lievere dame is er niet op de dam.
                                        gewoon lekkere rustige seks alsof het je meissie is.
                                        als ze op je gaat zitten dan ben je in een mum van tijd klaar dus dat bewaar ik altijd voor het laatst

Commentaar

Re: 2p, g2 k2, Andrea (Roe)(uitstekend)

Wat een heerlijke topper is deze meid, twijfelde of ik wel bij haar naar binnen zou gaan. maar wat ben ik blij dat ik het gedaan heb, zeker een van de beste van de dam. Ze is heel relax en neemt de tijd voor je, pijpen was heel lekker met veel gevoel en intiem was voortreffelijk. Voelt aan alsof het je vriendinnetje is, herhalingsgevaar is zeer groot.

Ben bij haar met een heel voldaan gevoel uitgestapt.