Anna (Mex), Alkmaar, Achterdam 2p g3 k6

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Anna (Mex), Alkmaar, Achterdam 2p g3 k6

Vanmorgen een wat rijpere blonde vrouw genaamd Anna bezocht, ze verteld in Spanje te wonen en komt van oorsprong uit mexico.
    Afgesproken een relaxte sexdate P&N&B de sex was goed, het pijpen was het beste moet zeggen dat ze dit zeer goed deed!!
    Hou je van een rijpere vrouw met een goed lichaam, dan zit je bij haar goed.

Ze blijft tot donderdag en gaat dan een weekje er tussen uit komt 25 februari weer terug.

Re: Utr., Zp 126-3, Anna (uitstekend)

Deze mooie Latina ook recent bezocht, en erg sympatieke vrouw die zeker niet op een paar minuten kijkt. Het bezoek aan haar was zeer aangenaam. Kortom bij deze dame ga ik zeker terug komen.

Commentaar

Vanmiddag was ik bij zeer vriendelijke dame en het was echt heel goed. Na de plichtplegingen op bed geland voor een meer dan uitstekende oliemassage die meer en meer opwond. Ik mocht bij Anna overal aankomen en we werden beide steeds geiler. De massage concentreerde zich steeds meer rond en later in mijn anus. Dat gecombineerd met pijpen (mc) bracht me naar een geweldig hoogtepunt. Echt heel goed en niet duur. AANRADER

Commentaar

Vanmorgen vroeg een date gehad Anna was erg lekker, eerst een B2B massage
        gehad daarna russisch en hierna over gegaan op het pijp werk, wat goed en langdurig was daarna zij on top in cow zit, geheel afgerond in doggy style

Commentaar

Laatst deze Latina weer eens bezocht, naar mijn mening nog steeds een van de toppertjes van het ZP.

Best veel mogelijk bij deze dame, niet duur en neemt alle tijd voor je

nb. dame heeft alleen geen piercing, zoals eerder vermeld, mogelijk dat dit aangepast kan worden.

Commentaar

Re: Utr., Zp 142-2, Anna (uitstekend)

Barney was vandaag bij de Mexicaanse Anna op bezoek.

Mmmmm Taco's, Fajita's en mmmm Burrito's..... Mmmmm Mexican food!

Gekozen voor standaard programma, pijpen en neuken voor € 50,--.
            Na wat geknuffel ging Anna met haar grote borsten aan de gang.
            Barnies pielemans werd op z'n russisch goed verwend.
            Daarna pijpte ze me heerlijk zonder condoom, alleen was dit wel aan de korte
            kant. Het neuken was een toppertje, Barney had een mooi uitzicht op die mooie grote borsten van Anna.
            Anna is een leuke dame, heeft prachtige borsten, is zeer vriendelijk, alleen ze spreekt zowat geen woord Nederlands of Engels. Toch een minpuntje voor deze Mexicaanse.

Con Dios estoy bien Anna!

Commentaar

Deze Anna heb ik de voorbije weken ook 2x met een bezoekje vereerd. Of ze Mexicaanse is betwijfel ik. Ken meer Latina's die kiezen voor net een wat meer 'aansprekend' land van herkomst dan zijnde een Dominicaanse of Colombiaanse. Maakt niet uit, de service van Anna is er niet minder om. Als je wat beperkt Spaans spreekt gaat de conversatie, met wat Engels er door heen, best aardig. Anna is ook leergierig en noteerde in een notitieboekje wat vertalingen die ik haar op verzoek aanreikte. Het is bij haar geen haastwerk en beide keren ben ik geheel voldaan huiswaarts gekeerd. Leuke dame en een 'zekerheidje' op het Zandpad.

Commentaar

Gisterenmiddag moesten er wat hormoontjes geloosd worden en dan is het Zp een prima locatie. Na de berichten over Anna gelezen te hebben is golfwandelaar ook eens bij haar binnengestapt. Pzc voor het standaardtarief geen probleem. Om een kort verhaal lang te maken was het Pzc vrij snel afgelopen en stopte ze golfie tussen haar werkelijk mooie "teta's". Maar dat was voor een keer ook wel lekker, al ben ik daar niet zo'n liefhebber van, dus heb ik het maar laten gebeuren. Anna is wel een aardige klets, als je Spaans spreekt, van de typische Mexicaanse tongval was weinig te bespeuren, dus of ze uit Mexico komt is de vraag, maar daar kom je uiteindelijk niet voor dus zal het me een zorg wezen waar ze vandaan komt. Volgende keer wat langer PZc en een beetje spelen om een definitief oordeel te vellen. Voor nu vond ik het voldoende, maar niet meer dan dat. O, ja na afloop nog een blikje cola light gedronken, dat was wel weer goede hospitality.

Commentaar

Hanna

Merkwaardig dat er niets over haar geschreven is. Tot voor kort stond ze hier al een poosje en nu dus weer opnieuw.

Blondine maar onmiskenbare Latina (uit Mexico, bleek). Mooi lijf, leuk gezicht, ietsje rijper dan alle piepjonge meisjes om haar heen. Lekkere kont, prachtige naturel borsten.

Heerlijke sex gehad, ongehaast en heel intens. Neuken is er niet van gekomen, zo overtuigend waren haar prestaties op gebied van russisch, pzc en 69.

Ik ga zeker terug en ga haar dan wel lekker een complete beurt geven! Aanrader.

Commentaar

Heb haar vanochtend bezocht. Het is een hele open en vriendelijke vrouw. Tegen mij vertelde ze dat ze in spanje woont en van oorsprong uit Colombia komt. Het is één van de beste bezoekjes geweest die ik op het ZP of elders met een DVP heb gehad. Filmpje erbij, blikje drinken, poppers (die ze overigens zelf ook gebruikte). We hebben elkaar heerlijk oraal verwend en daarna heb ik haar in doggystyle heerlijk geneukt zowel vaginaal als anaal (dit was haar eigen initiatief zelfs).
                    Daarna haar heerlijk klaar gebefd en zij mij klaar gepijpt. Daarna rustig samen gewassen, beetje gekletst, nog een blikje gedronken en daarna afscheid genomen.
                    Dit was zeker niet de laatste keer dat ik deze dame met een bezoekje heb vereerd.

Commentaar

Gisteravond voor het eerst kennisgemaakt met Anna, ik ben echter niet zo tevreden als dat mijn voorgangers waren

Het begin was gelukkig wel uitstekend:

Ik ging op het bed liggen en zij kwam lekker over me heen hangen en begon me overal op m'n lichaam te kussen - gewoon lekker geil
                      Nadat ze me zo'n 10 minuten had opgewarmd begon ze me te pijpen (ik had de keus of ik het met of zonder condoom wilde) lekker zonder condoom, en ik had eigenlijk verwacht dat ze me klaar zou pijpen - zoals Monica dat altijd zo heerlijk doet
                      Maar helaas was dat niet het geval, na een paar minuten kreeg kleine TOA een jasje om en kwam Anna op mij zitten (neuken kan ik het niet noemen omdat ze nauwelijks op en neer bewoog en dat viel mij toch wel tegen.

Uiteindelijk gevraagd of ze het met haar mondje (zc) wilde afmaken, wat ze dan ook wel weer lekker deed

Een groot nadeel is de communicatie omdat ze maar een paar woordjes nederlands en engels spreekt, en ik - nagenoeg - geen spaans spreek

Het is niet waarschijnlijk dat Anna mij nog een keertje terugziet

Commentaar

Was al een aantal maanden niet meer bij deze mooie Latina geweest, echter ze herkende me direct toen ze mij zag.

Na een welkome ontvangst (met drankje) aan de slag met een geweldig sessie P+N, met een goed geval stond ik zo'n 35 minuten later weer op de stoep.

Ik hoop dat deze dame hier nog lang blijft, in mijn ogen nog steeds een van de toppertjes op het pad

Commentaar

vanmiddag bij deze lieve latina langsgeweest, Ze is een echt lekker ding, zij zuigt echt als een stofzuiger, dat deed ze terwil ze tegelijkertijd mijn sterretje bewerkte, dat was echt een geweldige ervaring, ik kwam dan ook zeer heftig klaar in haar mond. Ik ging koud naar binnen maar met een warm gevoel naar buiten.
                          Ik ga zeker nog een keer bij haar langs,

Commentaar

Re: Utr., Zp 142-2, Anna(uitstekend)

Barney was vandaag bij de geblondeerde Ana.
                            Het viel Barney op dat Ana, de Nederlandse taal al heel wat beter beheerste.
                            Barney werd door Ana aangesproken als mi amor, nou dat beloofde wat... dat heeft Barney vaker gehoord....hehehehe...Buuurp!
                            Ana heeft supermooie borsten en een mooi lichaam, waar vele vrouwen over dromen...
                            Dat voor een vrouw rond de 35 jaar oud!
                            Barney werd door Ana bijna in het Walhalla gepijpt zonder rubbertje
                            Maar Barney dacht aan "Duff Beer" en kon zich zelf nog net inhouden.
                            Daarna in haar natte doos klaargekomen met rubber uiteraard.
                            Ana is zeer op hygiëne gesteld, groot pluspunt dus!
                            Met een colaatje in de hand reed Barney voldaan naar huis.
                            Op naar het bier....buuurppp!

Commentaar

Re: Utr., Zp 142-2, Ana(uitstekend)

Ben vanmiddag ook bij Ana (hiermee adverteert ze ook, niet Anna) langsgeweest. Was lekker en apart: ze ging helemaal in de weer met vibrators en beetje olie. Toen ik een vibrator (met condoom) in mijn poepgaatje had en een andere tegen mijn ballen begon ze te zuigen...

Pijpen was erg lekker maar niet zo diep als ze adverteert. Neuken was ook OK. En ze is aardig en heeft inderdaad hele mooie borsten met grote zwarte tepels.

Communicatie ging redelijk, in mijn gebroken Spaans en af en toe Nederlands. Aardig, expressief.

Ik had van te voren telefonisch afgesproken; toen ik tien minuutjes te vroeg aankwam waren de gordijnen bijna dicht en zat ze af en toe te gluren of ik al kwam. Netjes!

Goed om te weten: ze gaat half maart tot en met mei op vakantie

Commentaar

Re: Utr., Zp 142-2, Ana (uitstekend)

Gisteren voor het eerst bij Ana geweest.

Ze was gelijk heel spontaan en heeft een verrukelijk lichaam.
                                Ik kleede me uit en gaf haar het geld.
                                Toen we op bed laggen begon ze me spontaan te pijpen en af te trekken, ik mocht overal aanzitten en vroeg haar of ik haar mocht befffen hier werd ze enthousiast van.
                                Daarna lekker op zijn hondjes geneukt en in de missonaris stand afgemaakt
                                Het was een heerlijke kennismaking en grote kans op herhalling[IMG]www.hookers.nl/images/aria/icons/icon14.gif[/IMG]

Commentaar

Re: Utr., Zp 138-4, Ana(uitstekend)

Het was alweer een aantal maanden geleden dat ik deze Latina voor het laatst bezocht had, ze herkende me in ieder geval nog van de laatste keer.

Gekozen voor het totaal pakket; beginnen met een massage en PZC, daarna haar heerlijk genomen eerst missio en tenslotte op zijn hondjes afgemaakt en het rubbertje vol gespoten.

Zij is nog steeds een van de toppertjes op het pad!

Behandel deze Latina met respect en je krijgt er veel voor terug.

Commentaar

afgelopen donderdag 5 januari bij deze dame geweest, ze sleept je zowat naar binnen als je alleen naar de mogelijkheden vraagt.
                                    Ik vroeg pzc, tuurlijk was haar antwoord dus deal gesloten, heeft mooi lijf met grote echte tieten doet het leuk met vibrator je zak en lul bewerken ter wijl ze je lekker pijpt.
                                    Haar beffen was ook geen enkel probleem, en ik werd zo geil dat ik in haar mond kwam, en volgens mij heeft ze alles doorgslikt, ze bleef echt zuigen tot de laatste druppel, kortom gezien de prijs een prima alternatief voor DE Melissa.
                                    Ga zeker terug naar haar

Commentaar

Ben weer eens bij deze sympatieke Latina geweest, was al weer even geleden.

Op het ZP was het verder steenkoud, liep langs haar raam en ze herkende me direct.
                                      Kreeg bij binnenkomst een bak warme koffie van haar om op temperatuur te komen!

Daarna de kleren uit en een heerlijke tijd met haar gehad.

Ze werkt nog steeds in de avond/nachtshift.

Met een goed gevoel (en een colaatje voor onderweg) daarna weer naar huis gereden.

Commentaar

Ana bezocht op 132-1 Zp dag shift ze werkt van 0900-2100uur. Ze herkende mijn meteen en eerst even bijgepraat, ik praat redelijk spaans dus dat ging goed, ze had haar tijger zo noemt ze mijn al een lange tijd niet meer gezien, dus kreeg een zeer relaxte massage en masseerde haar ook na enige tijd pakte ze en nieuw speeltje en begon mijn vriend hier mee te bespelen.
                                        Moest opletten om niet klaar te komen, daarna st69 uitvoerig gedaan, als laatste haar op de rug op bed gelegd en haar in de mond genomen, spoot alles in haar mondje en zoog de laatste druppel weg

Heerlijke rijpe vrouw die weet wat goede sex is.

Commentaar

Re: Utr., Zp 108-1, Ana(uitstekend)

Ana is een lekkere MILF en weinig te gek... Niet echt deepthroat zoals haar buuv Maria maar het rimmen doet ze wel veel fanatieker... groot herhalingsgevaar...