Sylvia (Bul), Alkmaar, Achterdam 17 K2

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Sylvia (Bul), Alkmaar, Achterdam 17 K2

Bulgaarse Sylvia is deze week begonnen op de Achterdam.
    Voor wij beginnen moet ze een telefoontje plegen. Dit wekt bij mij altijd enig wantrouwen, maar er volgt een goede ontspannen sessie.
    Voor het condoom erop gaat elkaar in staande positie verkend. Op een gegeven moment zakt Sylvia door haar knieën om te gaan pijpen. Met haar lichte overbeet geeft ze een goede afwisselende pijpbeurt en kijkt je leuk aan.
    Neuken alle standjes toegestaan, de benen gaan wijd en sylvia doet goed en ontspannen mee.
    Opinions are like assholes, everybody has one.

Sylvia achterdam 19K2 (Bul).

Ik had het mij al een poosje voorgenomen,en ben nu eindelijk is een keer op de achterdam wezen wandelen.
    Wat een lekkere dames zitten daar! Veel mooie brunettes!

Het was dan ook moeilijk om een keus te maken.
    Uiteindelijk viel mn oog op de heerlijke Sylvia.
    Haar toch wat onschuldige blik trok mij enorm aan.
    Deze schoonheid is hier pas enkele dagen aan het werk,en heeft hiervoor in een stripclub in bulgarije gewerkt.

Ze heeft een heerlijk figuur met mooie naturel borsten,en een mooi gezichtje met lang bruin haar.
    Bij binnenkomst begon ze mij eigenlijk gelijk al te betasten,en zoentjes op mn wang te geven,en dit voordat ik betaald had.
    Zo hebben we eventjes gestaan en vervolgens heb ik haar 50 euro gegeven.
    Eigenlijk voordat ik iets kon zeggen,stond ze al met het wisselgeld klaar.
    Ik heb haar gevraagd om het wisselgeld te houden en wat rustig aan te doen.

ze ging toen weer verder waar ze gebleven is,namelijk mij betasten en kussen op de wang.
    De kleertjes gingen langzaam uit,en ze begeleide mij naar het bed.
    Eenmaal toen ik voor het bed stond,pakte ze een condoom en begon mij ondeugend aan te kijken.
    Terwijl ik daar stond,deed ze het condoom om en begon mij op haar knietjes rustig te pijpen.

Dit is natuurlijk heerlijk,maar ik wilde eigenlijk eerst even lekker op het bed wat spelen met elkaar voor het condoom om ging.
    Mn pik werd daarom ook niet snel hard,en ik vroeg haar gewoon even lekker bij mij op bed te komen liggen.
    Hier gaf ze gelijk gehoor aan,want ze is erg gewillig!
    Het condoom er even afgehaald en zo hebben we op bed wat met elkaar gespeeld en vervolgens begon ze mij weer rustig te pijpen mc.
    Dit deed ze lekker en afwisselend.
    Mijn pik was op oorlogssterkte en Sylvia vroeg mij met welk standje ik wilde beginnen.
    Dit was misio.
    Ze voelde lekker aan en we hebben heerlijk geneukt.
    Vervolgens bleven wij in een soort van missiostandje liggen en heeft ze het met de hand afgemaakt.
    Het condoom ging er af en ik mocht op haar buikje klaarkomen.

Ik vind dit een bloedmooie dame,die erg welwillend was en haar best doet!
    ze heeft mij na afloop lekker gewassen en ging daarna zelf lekker douchen.
    Een aanrader deze mooie dame die ik,als ik weer is in alkmaar ben,graag nog is bezoek!
    Groet DD.

Commentaar

Re: A19, k1 , Sylvia (Bul) (uitstekend)

Deze meid wenkte zo vriendelijk naar me dat ze me een goede keus leek, en dat maakte ze ook waar. Binnen gevraagd 35 euro ?, goed en verder niets afgesproken. Ze begon me uit te kleden en een beetje te spelen.
      Op bed kon er al snel een condoom op, en ze was al zo gaan zitten dat ze me kon pijpen. Daarbij kreeg ik een goed uitzicht op haar fraaie poesje, met aanraken toegestaan.
      Met neuken ben ik heel voorzichtig binnen gegaan, want ze bleek erg dicht te zitten. Het condoom kreeg het moeilijk. Ik deed rustig aan en kwam ook niet zo snel klaar, toen de huisbaas aanklopte voor de huur. Dat heb ik altijd in die kamer. Ze moest daar even naartoe. Toen ze terugkwam wou ik verder op zijn hondjes, waarbij ze toch een klein beetje glijmiddel over het condoom aanbracht. Daar was ik wel blij mee, op een gegeven moment dacht ik dat het condoom gescheurd was.
      Door een soa-test en consequent condoomgebruik weet ik dat ik zelf niks heb, en als het condoom eenmaal stuk is is het toch al te laat, besloot ik maar door te gaan. Achteraf bleek alles in orde. Ze schrok wel toen ik zei dat ik dacht dat het condoom gescheurd was. Ondanks dat ze zich later niet waste heb ik hygiëne op uitstekend gezet (wat valt er ook te wassen).
      Nog wat nagepraat. Ze gaat deze week naar huis, in Griekenland. Ze is half Bulgaars, half Grieks. Ze gaat naar haar ouders Kerstmis vieren en is de tweede week van januari weer terug.
      Haar leeftijd in het fomulier mag aangepast, ze is 19. En ik ben ouder dan haar vader . Ze vertelde al heel wat vaste klanten te hebben, wat me niet verbaasd. Mij zal ze ook nog wel eens terug zien.

Commentaar

Re: A19, k1 , Sylvia (Bul) (goed)

Vrijdag avond Sylvia bezocht is heel vriendelijk en helpt met uitkleden voelt al door de kleren of spuitmans op oorlogsterkte is lekker pijpen met veel overgave en ondertussen lekker vingeren afgemaakt in meerdere standjes

Commentaar

Zondagmiddag jl. op de Dam, Maria (A1k2) voortdurend het gordijn gesloten,Alina is er niet op zondag (10k2) ,was al een keer door Sylvia gewenkt met een ontwapende glimlach en haar aangesproken ,spreekt prima engels om elkaar goed te begrijpen, gezegd dat als over 10 minuten de gordijnen bij Maria nog dicht zijn ik bij haar langs kom, moest ze omlachen , gordijnen bleven dus dicht en het begon tegen borreltijd te lopen dus naar Sylvia , ze hield de deur uitnodigend open en verwelkomde me alsof ik een vaste was !!

Prima meisje, knap, naturel, lekker lijf, goeie billen en echte borsten leuke babbel het klikte wel en werd een prima rendez vous ,smaakt naar meer ,ze zit wel tegenover mijn favootje van het moment ,dat zien we dan van de week wel weer , ben ook even bij die Ingrid op 3p k15 langsgelopen ,ook een heel lekker ding hoor om te zien ,wat wisselende recensies ,toch eens langs gaan en proberen , er zit veel leuk spul op de Dam momenteel ,die nieuwe Andrea op 35/2 lijkt trouwens sprekend op Daisy die tegenover haar zit , zou het een zusje zijn ?

Commentaar

Afgelopen vrijdag ook deze dame bezocht en voor 45 minuten gekozen met PZC en twee keer klaarkomen. Ze keek een beetje moeilijk toen ik PZC vroeg en vroeg of ik me dan wel wilde wassen vooraf. Vreemde vraag want dat lijkt mij logisch!! Ik moet zeggen ze pijpt echt heel lekker, goed diep en niet te veel handen en net zolang tot ik zei dat ik wilde neuken. Voertaal is wel engels, maar dat gaat prima. Na het pijpen condoom erom en neuken. Ze heeft een mooi lichaam en doet goed mee. Hierna ff pauze en een beetje liggen kletsen (en allebei even opgefrist) waarna de tweede sessie begon. Weer beginnen met PZC en afgemaakt in een paar standjes. Ben 45 minuten binnen geweest en ben twee keer gekomen, twee keer PZC. Deze dame ga ik de volgende keer dat ik in Alkmaar ben ben zeker weer opzoeken

Commentaar

Mocht afgelopen dinsdag naar Alkmaar van de baas.
              Was rond 5 uur in de middag klaar en dus even wandelen.

Toen Sylvia tegen gekomen met haar scholieren rokje aan.
              Dit trok mij wel en ik naar binnen.
              Daar even vragen of PZC mogelijk was. Ja hoor voor 35.
              Rest moest met dus deal gemaakt.
              € 40 gegeven en laten zitten voor veel plezier.
              Nou dat krijg je dan ook
              Ze vroeg of zij hem mocht wassen, daar heb ik geen problemen mee...
              Daarna op bed gedirigeerd en daar begon een heerlijk pijp sessie.
              Toen ik vroeg haar even lekker te likken ging eerst het rubber eromheen.

Ik heb haar in de stoel gezet en ben aan dat heerlijke strakke gaatje begonnen sabbelen. Dit vond ze zalig. Ook een vingertje naar binnen was geen probleem maar een tweede past er niet bij.
              Ze smaakt ook heerlijk jong.... en kwam voelbaar en smaakvol heerlijk klaar. Daarna haar voorzichtig genomen op de stoel, dit vondt ze ook geweldig... en weer kwam ze...
              Wat een heerlijk gevoel is dat toch. zo strak en nat....
              Jammer dat ze niet aan zoenen doet...

Na een poosje heerlijk rubber vol gemaakt en daarna rustig gewassen. Conversatie gaat goed in het Engels en aangegeven dat ik donderdag weer in Alkmaar mag zijn. Dan kom ik zeker terug...

Afgesproken en heerlijk voldaan naar huis gereden.....
              Voor wie relaxed leeft is het leven relaxed..

Commentaar

En jawel, donderdag (vandaag) mocht ik weer naar Alkmaar...
                Op de Dam was ik al snel bij onze schone Sylvia, ze stand in de kamer van haar buurvrouw. Kom je voor mij??? Ja natuurlijk schat...
                Ik mee en weer lekker even aan elkaar zitten. Ze was blij dat ik er weer was...
                eerst even wassen en daarna op bed gaan liggen, wederom heerlijk afgezogen.
                Toen haar op bed weer lekker oraal bevredigd. nog steeds maar één vinger naar binnen...

Ze was weer goed op stoom...
                Na het rubber haar weer op de stoel gezet en lekker begonnen. Toch was het nu een stuk warmer dus na een minuut of 7 maar op bed laten plaats nemen. In lepeltje-lepeltje verder gegaan. Wat een heerlijk lijfje en zachte borstjes.
                Toen begon ze weer te knijpen en kon ik het niet meer houden. Wel heel lang klaar gekomen, het is net of ze hem afknijpt op dat moment... ZALIG.

Even lekker gewassen en rustig afscheid genomen. ik kan niet wachten dat ik weer naar de Kaasstad mag....
                Begin bijna verliefd te raken....
                Voor wie relaxed leeft is het leven relaxed..

Commentaar

Als pjotr in het formulier neuken op slecht zet, zet ik het op uitstekend.
                  Dat ze weer goed op stoom was vandaag kan ik beaamen...
                  aanrader.

Commentaar

Re: A33, k2 , Sylvia (Bul) (uitstekend)

Ik ga mn recensie van Sylvia toch wat veranderen.
                    Het blijft een lieve erg mooie dame,maar ik vind haar toch wat zakelijker overkomen.
                    Ze doet ook wat meer moeite om klanten binnen te krijgen.
                    Helaas let ze ook wat meer op de tijd.
                    Jammer,het is nog steeds wel goed,maar ik ben beter bij haar gewend.
                    Groet DD.

Commentaar

Re: 2p, k3 , Sylvia (Bul) (uitstekend)

Afgelopen dinsdag zag ik Sylvia al staan na een lange vakantie in de 2e pasage.
                      Vanavond maar eens bij Sylvia naar binnen gegaan (het begon toch net te regenen buiten ). Eenmaal binnen afgesproken Pmc+Nmc+likken voor 35 euro. 40 euro gegeven en het wisselgeld laten zitten. Ik vertelde dat ik afgelopen vrijdagavond in Eindhoven op zoek was naar haar vriendin Maria (van A19-K2). Helaas trof ik Maria niet aan in Eindhoven, dus de volgende keer beter. Sylvia en Maria zijn namelijk een heel goed stel voor een trio. Maar Sylvia vertelde dat Maria voorlopig niet terug komt naar Alkmaar ivm ruzie . Binnen achter de gesloten gordijnen is Sylvia nog liever dan achter het raam. Ze stelt je op je gemak en is zeer relaxt . Eerste een heerlijke stevige pijpbeurt gehad. Hierbij keek ze je regelmatig geil aan . Na het pijpen over gegaan op het likken van haar heerlijke poesje. Standje 69 wou ze niet . Ze genoot van het likken en liet dat ook blijken. Daarna in misio verder. De temperatuur begon te stijgen dus stelde ze voor om de airco even aan te zetten . Van misio over gestapt op doggy. Daarna liggende op mijn rug trekkend de finish gehaald. Al met al een heerlijk lief meisje met heerlijke borsten die je het naar je zin wil maken.
                      Sylvia gaat mijn zeker een keer terug zien. Hopelijk met Maria voor een trio .......
                      xxx

Commentaar

Re: 2p, k3 , Sylvia (Bul) (uitstekend)

Extra info: Ze is bulgaarse,20 lente's jong,donker (zwart) haar,sterrenbeeld Schorpioen.
                        Ze is erg geil,zo komt ze over ik vind haar wel iets hebben.
                        Minpunten:cup B borsten (niet strak).
                        Pluspunten:Pijpen kan ze goed PMC!.
                        Alles standjes gedaan:-zij boven-ik boven-normaal-doggy-style.
                        ze houd van soft en harde stoten,ik vond haar een aanrader,maar wist niet dat ze ook beffen en PZC toestond!!!.
                        Schrok er van toen ik het net las!.
                        Ik doe alles safe met condoompje..
                        euro 40 zeker 20 minuten geneukt,en haar goed gepakt.
                        kletsen hoort erbij,al met al toch weer 45 minuutjes binnen gebleven

Commentaar

Re: 2p, g3 k3, Sylvia (Bul) (uitstekend)

Voor de eerste keer langs deze mooie dame geweest en in 1 woord: Geweldig!

Commentaar

Re: 2p, g3 k7, Sylvia (Bul)(uitstekend)

Ik heb Sylvia (kruising Bulgaars/Grieks) donderdag ontmoet.
                            Duidelijk een aanradertje. Lekker fris nog (20) en ze neemt de tijd voor je.

Bij binnenkomst eerst lekker staand elkaar aftasten, zij kleedde mij uit waar ik al aardig geil van werd.
                            Toen we beiden naakt waren, lekker op het bed gaan liggen waar ze me heerlijk ging strelen en uiteindelijk het condoom in haar mond nam. Met het condoom in haar mond begon ze te pijpen, dus al pijpend er omheen gedaan. Dat vind ik altijd een geil gezicht, dus daar verwende ze me al mee. Tijdens het pijpen keek ze me goed aan. Deepthroat vindt ze duidelijk geil, want een paar keer tot aan m'n ballen naar binnen gegaan.

Op mijn voorstel om 69 te doen, ging ze gretig in. Wat een heerlijk kutje heeft zij. Echt een lekkere smaak! Ik heb zeker 10 minuten liggen beffen terwijl zij me goed pijpte.

Ik wilde niet alleen haar mondje voelen, dus gevraagd of ze bovenop me ging zitten. Dat ging perfect, ze was aardig nat door mijn bef-actie, dus in 1 keer op m'n pik gaan zitten en rijden maar.
                            Dat rijden deed ze als de beste, wat een geil gezicht en wat kan ze flink snel en diep op m'n pik losgaan.

Ik kon het niet lang meer volhouden, een geil gezicht zo'n jong ding op m'n pik te zien rijden. Dus heb ik flink kreunend het condoom volgeschoten. Mijn plan was nog een vrouwtje te neuken daar, maar zij had m'n zak al helemaal leeg gekregen met haar geile acties.

Hopelijk snel weer een keer!

Commentaar

Dame zondagavond bezocht.
                              Zij sprong er met haar enthousiasme boven de andere dames uit die bijna allemaal chagrijnig voor zich uit staarden.
                              Ze heeft een mooi open gezicht en een mooi figuur,maar op een of andere manier vermoed ik toch een zwangerschap in het verleden als ik naar haar borsten kijk,waar overigens niets mis mee is!

Gegaan voor een relaxt halfuur en ze stond al met het rubber klaar,maar ik wenkte dat ze eerst even bij me kwam liggen op te warmen.
                              Na wat stoeien en praten was de pijpsessie aan de beurt welke ze goed deed met af en toe een deepthroat.
                              Nog even 69 gedaan,maar blijkbaar had ze een lange dag achter de rug want het rook niet helemaal fris meer.
                              Ook had ze een beetje last van een zweetlucht,maar ook dat is naturel...
                              Daarna kwam ze op mij zitten met de onvermijdelijke klodder smeermiddel.
                              De sessie afgemaakt in standaard modus en na afloop nog wat gebabbeld.

Al met al een leuke dame en herhalingsgevaar is aanwezig.
                              Maar dan moet je er wel vroeg bij zijn want ze stopt om 21:00
                              Werkt elke dag behalve maandag,en begint vroeg ca 9uur tot 9 uur in de avond.

Ze schijnt al wat jaren op de Achterdam te werken,maar ze is me blijkbaar nooit opgevallen.
                              Tijd voor een nieuwe bril!
                              Never eat yellow snow

Commentaar

Nog maar een keer eerder in Alkmaar wezen wandelen.

Dus vrijdag maar weer eens die kant opgegaan. Ik was er redelijk vroeg, want er waren nog niet veel ramen bezet.

Dat gaf mij wel de gelegenheid om af en toe een praatje aan te knopen met een leuke meid.

Zag ik daar op k6 een goed uitziende dame lusteloos onderuitgezakt op haar stoel hangen..., is even later k7 ook bezet.
                                Een mooie meid, met een netjurkje aan, lieve lach en enthousiast... Wat wil je nog meer?
                                Kon mij van de recensies herinneren dat ze wel ok was, dus even een praatje aangeknoopt en jahoor: ik naar binnen.
                                Voor het instaptarief. Toen nog maar voorzichtig gevraagd naar 69, was geen probleem.

Wat een verademing is deze meid, zeg. Lief, knap, mooi en lekker lichaam, lekkere naturel stel borsten, schoon en fris...
                                Pmc, daarna 69 en tot slot zij on top.
                                Alles was heerlijk en ze keek niet op de klok en heeft zeker alle afspraken nagekomen.

Herhalingsgevaar? Hoog! , maar dan wat uitgebreider denk ik.

Commentaar

Ik was benieuwd of er nog wat te neuken viel op zaterdagochtend. Het aanbod was schaars en bijna was ik bij een andere dame binnen gegaan.

Ik zag Sylvia door de staat lopen richting de belwinkel met een aantal tassen en twijfelde of zij een dvp was of een winkelende dame. Ze liep de hoek om dus dacht het laatste en ging nog een rondje wandelen. Na 5 minuten zag ik haar weer terug komen met een beker koffie en ze zag er heel lekker uit in een strakke spijkerbroek waar haar billen perfect in pasten. Ik ben haar gevolgd naar haar kamer en dus de 1ste klant van de dag.

Alles ging nog lekker langzaam want ze was nog een beetje slaperig, 50 euro betaald want ze had geen wisselgeld en daarna vol in actie. Lekkere intieme seks, alleen jammer dat ik nu lees dat ze ook pzc doet/deed, in dat geval was ik wat voorzichtiger geweest. Enige minpuntje was dat ik niet aan haar borsten mocht likken voor de rest een heerlijke pijp en neuk sessie.

Commentaar

Re: 2p, g2 k8, Sylvia (Bul)(uitstekend)

Vandaag een bezoekje aan deze Bulgaarse/Griekse schone. Voor mij was ze een echte MILF en dat hebben we ook maar eens waar gemaakt. Aan de deur gevraagd of ze ook pzc doet. Het antwoord is nee waarop ik zij dat ik dan wel naar binnen kwam. Ik merk dat de dames het op prijsstellen wanneer mannen van veilig houden! In het overzichtje zie ik dat ze een B cup heeft, hou het dan maar op een ruime B cup helaas zijn ze niet meer zo stevig als ze ooit geweest moeten zijn, jammer vond ik dat ze of limits waren want erg gevoelig. Al met al een prima 20 minuten, herhaling? Ik weet het nog niet, zoveel concurentie!
                                    de knuffeljury

Commentaar

ik ben vanmiddag nog maar eens bij silvia langs gewipt en zit nog steeds op deze kamer
                                      na een uitbundige begroeting ben ik maar lekker gaan liggen
                                      nadat ik een heerlijk stevige massage van haar had gehad
                                      nadat zij daarmee klaar was ben ik omgedraait en is zij heerlijk met oppie toppie
                                      gaan spelen nou heb zij daar zelf ook veel plezier in maar zij kan heerlijk en lang pijpen
                                      wat kan ze dat toch lekker
                                      uiteindelijk ben ik toch maar in de normale positie begonnen met haar begonnen
                                      en uiteindelijk in doggy is oppie toppie over de finish gekomen
                                      voor de liefhebbers ze werk morgen nog en maandag overdag nog een paar uurtjes
                                      en ze gaat daarna dik 2 maanden op vakantie naar haar vaderland
                                      daarna komt ze terug en hoop net als vele,dat er dan een kamertje over is voor haar
                                      we wachten het af en hoop het beste voor haar

Commentaar

Na mijn bezoek aan Sissi ben ik direct gaan kijken of Sylvia er inmiddels was. De gordijnen waren dicht en het licht brandde, maar dat was de hele middag al zo. Ik wilde eigenlijk weer gaan, maar haar buurvrouw van nr 9 vertelde mij dat ze er inmiddels was en bezet was. Erg vriendelijk van haar buurvrouw overigens, maar ja die heeft mij lange tijd zien wachten en we hadden daarvoor al wat met elkaar staan kletsen. Ze stelde voor om even te informeren hoe lang ze nog bezet zou zijn. Dat vind ik nou servicegerichtheid! Na nog even wachte kreeg ik dan de kans. Eenmaal binnen kreeg ik een warme omhelzing en vertelde Sylvia mij dat ze wist dat ik lange tijd had staan wachten. Ik zei daarop dat ik dat deed omdat dit haar laatste dag is voor haar vakantie. Ze reageerde verbaasd dat ik dat wist en toen ik vertelde dat ik dat hier had gelezen wilde ze weten wat er nog meer over haar werd geschreven. Hier niet diep op ingegaan en verteld dat het uitsluitend goede berichten zijn. Overigens bleek dat ik geluk had omdat ze namelijk naar huis was gegaan om haar koffer in te pakken en andere zaken te regelen, maar werd gebeld door een vaste klant met de vraag of ze zin had om te komen. Afgesproken om voor €50,00 een half uur te blijven. (dat was inclusief p+b+n) Op bed werd het condoom er omheen gedaan en begon ze me lekker te pijpen en gaf direct aan dat ik ook lekker mat haar mocht spelen. Ze begon lekker rustig en vroeg me of ik dat lekker vond. Hoewel ik het meest van stevig + gebruik van de tong houd gaf ik aan dat ik er van genoot. Alsof ze mij kon lezen werd het werk steeds steviger. Na een lange pijpsessie vroeg ze mij of ze bovenop mocht komen. Na een tijdje verslapte mijn dong dong een beetje (er zat iets te weinig tijd tussen de cowgirlposities van Sissi en Sylvia) en veranderde we van positie. Eerst wilde Sylvia in de missionaris en daarna in doggy worden genomen. Ik ging naast het bed staan en werd nog even flink gepijpt voordat ik op bed aan de slag kon. In de missionaris heb ik het tempo flink opgevoerd totdat ik niet harder meer wilde omdat de finish naderde. Uiteindelijk heerlijk het condoom gevuld. Nog even wat nagepraat en gewassen en vervolgens Alkmaar weer tevreden verlaten.

Sylvia gaat nu lekker op vakantie en ik zal over een paar maanden wanneer ze terug is wel via de site achterhalen waar ze terecht is gekomen. Zelf heeft ze goede hoop op een kamer in het rld-deel wat over blijft.

Conclusie: Sylvia is een lekker en mooi meisje met prima service en ervaring. Herhalingskans: groot

Groeten,
                                        Surely Me
                                        http://www.xnxx.com/video666355/brianna_hardcore_in_black_fencenets_web_cam_show

Commentaar

Sylvia werkt - na haar vakantie in Bulgarije - nu definitief in Amsterdam. Ze is op zoek naar een vaste kamer en is in principe 's middags te vinden in het gebied bij de Dollebegijnensteeg. Ze stond vanmiddag op kamer 9-1 (vanaf de gracht). Heb haar niet alleen gesproken maar ben ook bij haar naar binnen gegaan. Ze heeft nog elke keer over het truio dat ik met haar en Maria heb gehad vorig jaar en wil dat - net als ik trouwens - graag herhalen. Maar Maria werkt 's avonds en dat is voor mij geen optie. Sylvia weet wat ik lekker vind en haar pijpbeurt en oliemassage zijn fantastisch. Voor mij - nu Claudia (Italiaanse uit de Oudekennissteeg) is verdwenen uit het zicht - een bezoek aan de Wallen meer dan waard. Jammer voor Maria (OZA 38) en Lisa (Molensteeg)
                                          Sylvia leest deze berichten en hoopt vaste klanten uit Alkmaar in Amsterdam te kunnen ontvangen!