Christina (Roe), Alkmaar, Achterdam 2p g1 t7

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Christina (Roe), Alkmaar, Achterdam 2p g1 t7

Vandaag deze Roemeense dame bezocht, ziet er mooi en aantrekkelijk uit in het voorbij gaan, alleen eenmaal binnen gedraagd dit meisje zich zeer ongeinteresseerd.
    Ik moest zelfs vragen of ze haar BH en slipje wilde uittrekken.
    Ze heeft kleine tietjes en een klein kutje.
    Uiteindelijk begon ze mij dan te pijpen, was wel lekker alleen ik verwachte al wat er zou gaan gebeuren, veel te kort dus, toen een kwak glijmiddel op haar doos en ze klom op mij en begon in een wilde Cowgirl met veel fake gekreun mij te berijden.
    Gelukkig kwam ik snel klaar en ik kleedde mij aan om hier maar gauw weg te gaan.

Gelukkig voor mij geen herhalingsgevaar.
    Laatst gewijzigd door goodbar; 31-10-17, 15:29.

Re: A3, k3 , Christina (matig)

Ik ben het helemaal met thisisit eens.Een waardeloos dame.Mensen bezoek haar niet.Ze doet om de kleinste dingen heel erg moeielijk.Ik vroeg of ze haar bh uit wou doen maar moest 10 euro meer betalen daarvoor.Toen ik dat niet wou geven begon ze zeer geiriteerd het aftemaken.Toen ik haar kut aanraakte werd ze boos en dreigde met het bellen van haar vriend.Ik heb mij heel erg moeten in houden.

Niet bezoeken mensen.Niet doen!!!!!!

Commentaar

Re: A3, k3 , Christina (matig)

Na al een tijdje geregistreerd te zijn hier, besloten ook maar eens mijn duit in het zakje te gooien.

Zelf ben ik een paar weken terug ook bij Christina geweest, en toch eigenlijk een heel andere ervaring opgedaan dan hiervoor beschreven.
      Bij binnenkomst even naar de mogelijkheden gevraagd en betaald. Hierna ging de telefoon, die ze inderdaad opnam. Duurde zo'n 5 minuten, maar deze bleken niet van mijn tijd af te gaan.

Afijn, nadat ik op bed ben gaan liggen is ze bovenop komen liggen en na uitgebreid tongzoenen (dat kan ze zeker goed) waarbij ze met haar heupen mijn jongheer alvast in stelling gebracht had is van het één 't ander gekomen. Meerdere standjes, waarbij tussendoor nog wat tongzoenen / pijpen mc.

Om kort te gaan, ik zou zo weer naar binnen stappen.

Commentaar

Re: 1p, g1 k1 , Rosita (Lit) (goed)

Vandaag geweest, maar haar naam is veranderd. Of het is een ander dame.
        Wel heerlijk genoten, maar haar naam vergeten.
        Zal komende week terug gaan en haar naam nogmaals vragen.

Postuur en alles klopt wel, alleen schijnt deze niets zonder cd te doen.

Standj 69 werd afgebroken door haar toen het te lekker begon te worden. Ik denk dat ze nog een hele avond moest...

Op zijn grieks ging niet lukken, was te dik.

Verder een heerlijke strakke poes.

Zeker voor herhaling vatbaar.
        Voor wie relaxed leeft is het leven relaxed..

Commentaar

Re: 1p, g1 k1 , Christina (matig)

ik ben bij deze dam langs geweest. had afgesproken pijpen neuken en anaal voor 50 euro.
          eenmaal plaats genomen op het bed gelijk de condoom eromheen. het pijpen was wel standaard en kort. Christina nam op haar rug plaats op het bed en ik zat op mijn knieen. wat glijmiddel op haar anus en het feest kon beginnen. haar stevig anaal gepakt terglijkertijd heb ik haar ook gevingerd. het was echt te merken dat ze ervan genoot, vooral het gekreun maakte mij geil.

uiteindelijk condoomtje gevuld, aangekleed en met een kusje op mijn wang ben ik ervandoor gegaan.

ze gaat aankomende of volgende week naar Roemeniee voor vakantie, maar komt gelijk na 2 weken weer terug.

ik vond haar wel goed, en cker voor herhaling vatbaar.

Commentaar

Re: 1p, g1 k2 , Christina (Roe) (voldoende)

Ben ook bij deze dame binnengestapt.
            Ze is gewoon erg lang zeker 1.85.
            Wel erg lekker ik moest omhoog kijken haha.
            Ze heeft een heerlijk lijf zeer slank jammer dat haar borsten niet al te groot zijn , maar de sex was prima na het pijpwerk kwam ze op me zitten en me heerlijk berijden. Na een tijdje moest ik van positie wisselen.
            Ik vond het een lekker beurtje , gewillig en geen haast werk en een heerlijke body. Zou zo weer naar binnen stappen.
            Heerlijk alternatief voor als mijn favo prive dame er niet is.
            Stopt bij iedere leuk stationnetje, heb in ieder stadje een lekker schatje. En is er even niets te doen dan hou ik me poen.

[SIGPIC][/SIGPIC]

Commentaar

Re: 1p, g1 k2 , Christina (Roe) (voldoende)

Gezien de wisselende berichten toch bij deze dame binnengestapt. Het viel me alles mee, sterker nog het was allemaal heel erg prima. Ik ben er zeker van dat een aantal recenties niet bij deze dame horen. Ze is erg lang en heeft een tattoo op haar buik. Begint lekker tegen je aan te schurken en ferm te trekken. Ze pijpt erg goed en neemt alles gulzig naar binnen, vervolgens missio en doggy. Ze voelt lekker aan wel net iets te veel lub maar prima. Voor 15 euro extra heeft ze anaal op haar programma. Dat bewaar ik voor de volgende keer. Haar sterretje zag er in ieder geval veelbelovend uit

- Bennie

Commentaar

Re: 1p, g1 k2 , Christina (Roe) (goed)

Vandaag terug uit IJmuiden bij Alkmaar toch afgeslagen. Ik miste nog iets.

NA parkeren gelijk wandelen en daar lonkte Christina. Ze lag heerlijk onderuit en keek zo tegen een strak slipje tussen de billen.
                Ik naar binnen, wat een mooie vrouw is dit toch...
                Gevraagd of ze nog aanaal doet , jaa kom maar binnen is 70..... Shit had nog nog maar 40 in de knip.

Ach kom maar zegt ze...
                Afrekenen en alles uit.. Even wassen en op bed. Ze begon heerlijk tetrekken terwijl ik haar heerlijk vrucht begon te vingeren.
                Er kwam al weer snel leven in, dus rubber er om en daar komt dat mondje... Hummmm
                Gevraagd of 69 iets is, jaa heerlijk, dus ze draait haar heerlijk zoete vrucht boven mijn mond...
                Na een poosje toch maar even proberen, eerst missio maar dat lukt nietm lekker, daarom maar lepeltje lepeltje. Het voordeel is dat heerlijk je met haar poesje kan spelen. Dat vindt ze ook een heerlijk afwisseling. Even later floeptje hij eruit en zo voor weer naar binnen. Dat was nog niet de bedoeling dus terug in dat strakke gaatje. Dan kun je in haar poesje jezelf lekker voelen gaan... BBRRRRR wat lekker. En strak!!!!

Even later toch misso aan de voorkant afgemaakt. wat een kanjer. HEERLIJK.

Daarna even een beetje wankel een sigaretje opgestoken en rustig kleren aan gedaan. Ze begint alke dag rond één uur in de middag en dat is voor mij wel eens telaat, als ik s'morgens in Alkmaar ben. Ik denk er hard over om mijn werktijden op te rekken en haar vaker te bezoeken...

Greetz

P.S. opertator ik denk toch dat ze een B cupje heeft....

Commentaar

Re: 1p, g1 k2 , Christina (Roe) (uitstekend)

Vandaag weer reisje gemaakt naar alkmaar. Heb vandaag zin in iets speciaals. Na het lezen van voorgaande recensies, heb ik maar besloten om Christina alle 3 de gaatjes te nemen. Voordat ik naar binnen liep, heb snel paar rondjes gemaakt om te kijken welke dvp's op mn verlanglijstje te zetten volgende keer. Het valt beetje tegen, misschien omdat ik beetje vroeg in de middag in alkmaar ben. Maar vandaag besloten om Christina te bezoeken.

Was effe buiten gaan staan om mn sigaretje op te roken, kwam ze buiten staan. Met het zonnetje erop lijkt ze stuk bruiner, wow en die lange benen. Ik wachten tot ze weer in dr kamer is, stapte erop af en vroeg heoveel t was en wat de extra's zijn. Voor anaal was t maar € 50, vet goedkoper dan in Amsterdam.

Binnen effe gewassen en betaald ging ik op het bed liggen, ze begon beetje te masseren en te trekken tot pielemans op oorlogsterkte is, condoompje erop en begon ze te zuigen. Ik dacht als ik maar niet klaar kom op level 1. Daarna vroeg ze of ik eerst fuckie wil doen of meteen anaal. Ik zei doe maar eerst fuckie, en op zn missio paar minuten rustig pompen. Daarna op level 3 haar derde gaatje nemen. Het was niet echt strak en het ging vrij soepel erin, volgens mij doet ze wel vaak anaal. Maarja het gaat om het gedachte en dat je het ziet dat het in andere gaatje gaat. Daarna op zn hondjes afgemaakt. Daarna opgeschoond en praatje gemaakt over van alles en beetje. Aardige dame, mij ziet ze wel vaker!

Commentaar

Re: 1p, g2 k1 , Cristina (Bul) (uitstekend)

Gister middag weer lekker bij Cristina geweest.

Eerst even wassen daarna op bed in 69.
                    Toen ze wilde vroeg ik of ze op haar stoeltje wilde gaan zitten. Haar heerlijk in beid0e gaatjes verwent. Zo staande weg heerlijk hard genomen.
                    Na een poosje gevraagd of ik op haar buikje mocht komen.

Was geen probleem. Rubber eraf en heerlijk afgetrokken en met een vinger in haar krappe gaatje over haar buikje gespoten....mmmmmm

Wat een mooi en lekker ding. Ga haar snel weer opzoeken.

Commentaar

Re: Utr., Zp 104-3, Christina (Roe) (uitstekend)

Ben enige dagen geleden bij haar geweest. Stelde zich onder een andere naam voor (helaas vergeten, iets als Isabelle), maar is zonder twijfel gewoon Christina. Wil misschien breken met wat negatieve recensies uit het verleden. Als dat zo is, dan is dat terecht: ik kan absoluut geen enkele negatieve opmerking maken. Vroeg voor PNA eerst €100, maar was uiteindelijk bereid om voor €70 op de knietjes te gaan. Anaal laat ze zich zonder problemen stevig nemen. Spreid op eigen initiatief haar benen tijdens het pijpen en laat zich prima vingeren. Neemt na afloop ook de tijd om je goed schoon te maken. Komt altijd prettig over, als een dame je na de daad nog de nodige aandacht geeft en je niet de rug toekeert. Jammer dat ze geen PZC of tongzoenen doet, dan was het zonder twijfel een prima GFE! Verder uitstekende dienstverlening. Prijs-kwaliteit meer dan uitstekend! http://www.hookers.nl/images/smilies/smile.gif

Commentaar

Re: Alkmaar, Achterdam 2p g1 t8, Christina (Roe)

Deze lange dame opnieuw bezocht en is me aangenaam bevallen.
                        Ze is vriendelijk en doet erg haar best, pijpen is zondermeer erg goed, maar het is ook een ervaren meid dus wat mij betreft gewoon lekker naar binnen gaan. Kreeg keurig wissel geld terug, prima

herhalings gevaar zeker aanwezig.

GO
                        Stopt bij iedere leuk stationnetje, heb in ieder stadje een lekker schatje. En is er even niets te doen dan hou ik me poen.

[SIGPIC][/SIGPIC]

Commentaar

Christina laatst weer gepakt. Eerst in haar kutje geneukt en toen lekker in haar kontje gepakt! Wel even rustig beginnen, maar daarna kan ze veel hebben. Dame is zeker langer dan de opgegeven 1.75, eerder 1.85.
                          Aanrader!
                          -Bennie

Commentaar

Christina bezocht op Koningsdag...

Ze was blij een niet-dronken gozer binnen te krijgen...

Ja ze is groot voor een roemeense maar ze is 1.78 volgens eigen zeggen. Klopt ook wel want ik moet naar beneden kijken en bij de opgegeven 1.85 van mijn gewaardeerde collega's zou ik dat niet hoeven...maar niet echt boeiend.

Het was rond 20.00 uur rustig en vele ramen dicht, daarom maar eens bij haar binnen..
                            Leuke meid, leuke babbel, goede pijpbeurt (niet speciaal) en via missio naar doggy.....wel een absoluut lekkere kont...

Alleen over de leeftijd twijfel ik, niet gevraagd maar ze lijkt ouder...kan ook de tand des tijds zijn, absoluut geslaagde sili's echter voordat ik ze voelde had ik mijn twijfels....maar toch nep...

The Fly
                            The Fly

Commentaar

Ja, 31 jaar sinds ze van de kleuterschool af is denk ik

Ik vind haar door haar lengte, bouw maar ook gezicht wat te mannelijk overkomen, dat moet je smaak zijn. Het feit dat ze anaal doet trok me over de streep maar helaas kon ze minder hebben dan boven me wordt geschreven. Mijn pik is lang maar niet enorm dik dus dat losgaan zou ik met een korrel zout nemen.

Prima maar ik ga niet terug.

Commentaar

Kon Christina nog uit Utrecht, maar had haar daar het laatste jaar voor de sluiting al niet meer bezocht.
                                Mede door het magere meisjes-aanbod toch maar weer de stap naar binnen gewaagd en het was een echte her-ontdekking.
                                Leuke sfeer, fijne seks met diverse standjes, geen gezeur dat ze dingen niet wil en zeker geen klokkijkster.
                                En nog steeds een mooie vrouw, wel groot, maar dat is voor mij geen probleem. Ze is heerlijk.
                                Kortom weer een geslaagde reunie.
                                Als ik weer in Alkmaar ben, staat ze zeker op mijn keuze-lijstje.

Commentaar

Vandaag na lezen dat ze weer terug is, even in de lunch pauze heen gereden.

Prettig weerzien, volgende keer maar na het werk heen, dan even langer genieten van deze mooie vrouw.

Ze vond het grappig dat ik haar nog kende van enkele jaren geleden.

Commentaar

Hoi Allemaal

Wat ben ik blij dat zij weer terug is , het was weer perfect .

Zij is een plaatje om te zien en komt goed haar afspraken na .

Commentaar

Hoi Allemaal,

Vandaag weer de stoute schoenen aangetrokken en naar topper op de Achterdam geweest
                                      Wat een lekker ding is het ook en wat een lekker kont en borsten
                                      Ik heb extra geld betaald om toch een keer extra lang bij haar te zijn en alle haar gaatjes gevoeld.

Commentaar

Vanavond weer eens zin om mijn zaad naar de Achterdam te brengen. Meisjes waarvan ik gehoopt dat dat zij er waren kon ik niet vinden dus maar een paar rondjes gelopen en tenslotte bij Christina naar binnen gegaan. Ik had wel eens zin in een iets prontere dame, mede door haar ronde uitnodigende borsten bij haar naar binnen gegaan. Goed bezoekje bij haar gehad maar voor mij éénmalig. Kont is wat te dik, borsten te cilo en gezicht niet fijntjes genoeg. Verder wel aan mijn trekken gekomen en alle standaard handelingen zonder problemen afgewerkt. Door het royale glijmiddel gebruik ontbrak de juiste druk op mijn penis en het daarom met de hand afgemaakt.

Commentaar

Hoi,

Ik dacht ik ga aan de einde van de ochtend naar haar toe en zij was er vroeg bij.

Ik heb een lekkere en goede tijd met haar door gebracht en lekker haar smalle lekkere gat van achteren geneukt

en dat dat eerst een lekkere pijp versie. Wat kon die pik er lekker diep in en zij vond dit het lekker want zij kreunde echt op elke diepe stoot die ik gaf

Daarna even gezellig gepraat en wat extra geld gegeven en toen heeft zij wij nog een keer flink afgetrokken en lekker gespoten op haar buik