Sandra (Lit), Alkmaar, Achterdam 2p g2 k3

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Sandra (Lit), Alkmaar, Achterdam 2p g2 k3

Gister bij deze dame geweest,noemt zich Sandra. Ik had haar in het verleden al eens zien zitten op A23-k2 Ik vind het een erg mooi meisje met een heerlijk lichaam en knap gezicht. Heeft wel wat weg van Angela.

De sex was allemaal wat standaard, tijdens het neuken druk ze zich wel lekker tegen je aan. Ook niet erg spraakzaam maar dat was ik zelf ook niet, ik weet ook niet of ze Engels spreekt. Ik weet niet of ik nog eens ga, zie nog wel.

Re: Onbekend, Onbekend, Sandra (goed)

Kleur ogen: zwart of bruin.
    Uiterlijk: Behoorlijk lang (1,80 ?) een opvallend blanke huid en een ietsje stevig maar eigenlijk een normaal postuur. Verder lang zwart haar, geen ijzer of tattoo's kunnen ontdekken. Wel erg lekkere natuurlijke tietjes, niet al te groot maar precies goed.

Kamer nummer had ik wel in het bericht gezet (3e passage kamer 23) maar als ik het opsla staat er onbekend ?

Ik heb haar behoorlijk vaak op A23-K2 gezien, verbaasd me eigenlijk dat er nog geen recensie van haar is, misschien van naam veranderd ?

Commentaar

Re: A23, k3 , Sandra (goed)

Ik heb Sandra ook twee keer bezocht, een tijdje geleden alweer toen ze nog op A23-k2 zat. Ik was er niet zeker van of ze al beschreven was. Ik dacht dat het misschien om Maria/Angela onder een nieuwe naam ging, in wiens topic ik ook een vraag heb achtergelaten. Blijkbaar is dat dus toch een andere dame, dus laat ik mijn recensie maar hier neerplanten.

Sandra is inderdaad een rustig, weinig spraakzaam meisje. Ze ziet er best aantrekkelijk uit, beetje girl-next-door type. De vergelijking met Angela, die InjectTheVenom maakt, gaat wat mij betreft in rook op. Ik zie de gelijkenis niet zo. Angela is een heel ander type, veel knapper om te zien. Haar figuur is ook heel anders en Angela is wat spontaner/opener. De sex met Sandra is goed, maar de vonken spatten er nou niet direct vanaf. 't Is voor mij niet echt een meisje om vaste klant bij te worden. Wel leuk voor een keertje (of twee).

Commentaar

1p, g3 k2 , Sandra (goed)

Litouwse Sandra werkt toch al een tijdje op verschillende locaties op de Achterdam. Ze is inmiddels terug van weggeweest op 1p g3 k2. Ze sprak mij aan op de gang en kwam wel aardig over. Lange dame met de rondingen op de juiste plekken en lang zwart haar. Spreekt redelijk Engels.
        Van het uitkleden maakt ze een leuke, korte striptease.
        Voor het condoom erop gaat verkennen we staand elkaars lichaam. Op een gegeven moment zakt Sandra door haar knieën om te gaan pijpen. Even plagen, maar dan volgt een vakbekwame pijpbeurt: diep, stevig en zonder handen. Dit had van mij veel langer mogen duren, maar snel wordt ik het bed opgetrokken voor het neuken. De verschillende standjes zijn gewoon goed. Sandra doet goed mee en zoekt ook oogcontact.
        Vlotte en vakbekwame dame. Ze is niet erg spraakzaam, maar antwoordt beleefd alle vragen. Tijdens de sessie gaat continu haar telefoon af, maar ze wacht tot ik vertrokken ben om deze te beantwoorden.
        Opinions are like assholes, everybody has one.

Commentaar

Re: 3p, k3 , Sandra (goed)

Na een geweldige ervaring bij A11 hunker je toch naar meer...

Omdat ze zo mooi is en zo onschuldig oogt stiekem maar weer geinformeerd bij Sandra.

Begon met leuk gesprekje want ze is weer tijdje weggeweest.

Ze past volgens mij haar tarieven en service aan want ik kon voor 35 gewoon naar binnen en mocht alles gewoon doen. Dit was tijdje geleden nog 50 maar ik kan me vergissen.

Ze voelt nog steeds lekker aan en heeft mooi lijfje. Pijpt heerlijk en neukt goed mee. Misschien dat ze acteert maar ze deed het erg goed en maakte me echt geil.
          Ik moet mijn eerder bericht dus tegenspreken, eerlijk is eerlijk.

Ik ben lekker klaargekomen bij Sandra en uiteindelijk toch maar tevreden husiwaards gekeerd.

Commentaar

Re: 3p, k15 , Sandra (Lit) (goed)

2 maanden geleden ben ik twee keer bij haar geweest en daarna 2 keer voor niets geweest. Lijkt erop alsof deze dame er laat begint. Weet iemand hoe laat ze op zaterdagavond begint te werken? Gisteren was ik er al om 22 uur, om 23 uur zag ik eindelijk licht branden in kamer 15 en ik heb gewacht tot 23.45 uur, maar de gordijnen bleven dicht. Jammer

Commentaar

Re: A16, k2 , Sandra (Lit)(goed)

Nadat ik had gelezen dat ze terug was, gelijk naar Alkmaar gereden. Vergelijking met het laatste keer veel nieuwe gezichten op het achterdam.
              Heb een aantal geprobeerd...was echt binnen 3 tellen buiten. Maar ja ik kwam voor Sandra, ben twee keer geweest met een tussen pauze (lees: bier en eten) Sandra is geen meid die aan extra's doet,maar is zeer hygiënisch, wat mij ook zeer bevalt.
              Std pakket genomen,zeker geen tijdsdruk en zelf geniet ze ook, mits er een klik is, denk ik. Kortom, moeite waard om toch meer dan 130km te maken om haar te bezoeken. Plus Alkmaar te zien.

Commentaar

Dame net bezocht in de doubletstraat. Mooie grote meid met strak figuur.
                Zeer vriendelijk en sinds 3 dg in den haag.
                Pijpen was goed en zonder handen. Speelde wat met haar poes.
                Neuken was verder ook prima. Veel oogcontact alleen jammer dat het donker was in de kamer.
                Diverse posities gedaan en prima wip gehad na een kleine 10 dagen onthouding

Dame zal vanaf zaterdag weer acteren in alkmaar omdat haar kamer dan weer vrij zal zijn.
                Tevens gaf ze aan meer te moeten neuken hier in den haag.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 30 k4, Sandra (Lit)(goed)

Na ADO zijn vermelding richting doub gereden. Bij deze bedank ik ADO. Alkmaar is net iets te ver Den Haag lukte net vandaag.
                  Na twee uur wachten en Sandra niet tevoorschijn kwam,een vaste menu genomen bij een bekende dame. Loop ik terug naar mijn auto staat Sandra daar. Voordat mijn zweet op mijn voorhoofd verdampt was van de vorige sessie, door Sandra weer super behandeld, div standjes, en een mooi Ontiegelijk lekker wijf is ze, kan niet stoppen haar te n**ken.

Ik ben gek op meiden die hygiënisch zijn. Sandra is super schoon.
                  Maar doe mij maar haar kamer in Alkmaar, misschien doe ik dat wel van de w'kend nog een keer.

Commentaar

Haar meerdere keren bezocht en nooit spijt gehad. Ze doet alles safe maar is wel super sexy en aardig.

Commentaar

Wat een lieve meid is dit
                      Ik heb haar vaak gezien
                      En zij mij
                      Maar nooit binnen geweest om meerdere redenen
                      Onder ander dat ze eigenlijk te knap is
                      Maar stoute schoenen aangetrokken
                      En het was super en wat een schoonheid
                      Ze heeft ook zeer lieve lach
                      Ze was top en doet goed mee met alles

Jammer dat ze nu weg is vanaf zaterdag 3nov
                      Weet iemand of ze op vakantie is of andere werkplek
                      En wanneer komt ze terug?

Ze was echt goed en lief
                      Ze laat alleen niet iedereen binnen
                      Ze selecteert
                      Dus het kan zijn dat je niet binnen kom heren
                      En anders veel plezier en laat haar heel graag

Commentaar

Sandra weer werkzaam, net met haar vadertje moedertje gespeeld. Wat een big girl is ze ook hè ?
                        Hygiëne top, geen tijdsdruk, maar alleen als mevr zelf klaar is gekomen moet je wel stoppen, dus wees het eerste als je d'r doet....

Commentaar

prachtig mooie meid wel afstandelijk en best haastig (snel trein).wel leuke tijd gehad.pracht van een lichaam en mooie borsten (c cup).

Commentaar

Re: 2p, g2 k8, Sandra (Lit)(slecht)

ben onlangs naar haar weer geweest voor de 2 keer.viel zwaar tegen dit keer.ze kwam zwaar arogant en overdreven zaaklijk over. en zij. dat zij de regie heejft.in ider geval was helemaal niets.zonde voor het geld had haar 50e gegeven ook nog.en dik geworden ook zeker 6 kilo bij gekomen.en over de hiegene ik denk dat ze een neurose heeft (smetvrees). dus helemaal niets.gewoon kut wijf.sorry heren voor mjn boosheid en taalgebruik.

Commentaar

Re: 2p, g2 k8, Sandra (Lit)(goed)

Gisteren bij haar geweest.

Is een erg mooi meisje, maar gaat allemaal erg op de geautomatiseerde toer. Daarnaast was ze binnen 30 seconde klaar met pijpen en wilde ze na nog geen minuut al van standje wisselen...

Ze heeft de looks (en de lekkere krappe poes), maar moet zeker aan haar service werken wil ze me terug zien.

Commentaar

donderdagavond Sandra bezocht,

Viel voor haar mooie gezicht, achteraf gezien is haar lichaam niet geheel mijn ding.
                                Wel zeer lekkere stevige borsten...
                                absoluut mooi maar ik hou nu eenmaal van wat lichter....ieder zijn ding

Ze is aardig, praat goed engels, en heeft een aardige BJ....

Haar oraal bevredigen zit er niet in vanwege haar hygiene principe's..

The Fly
                                The Fly

Commentaar

Vanmiddag bij Sandra geweest. Na heel veel rondjes lopen stond zij er! Mooie blonde meid van 23!
                                  Zegt dat ze een jaar in Alkmaar werkt, maar ze heeft hier eerder gestaan gezien de recensies.
                                  Afgesproken p+n en borsten zoenen voor 35 euro! Ze gaat eerst haar borsten en haar kutje
                                  helemaal wassen, zeker die laatste deed ze best grondig. Ik ga liggen en ze komt bij me zitten,
                                  ik betast haar en zoen haar borsten. Dit moet zachtjes want ze zegt dat ze zeer gevoelig is
                                  daar. Ze zit ondertussen aan me lul en trekt een beetje. Dan condoom er om, en pijpen. Dit
                                  doet ze wel ok. Dan gaat ze op haar rug liggen en doet glijmiddel op het condoom, dan gaat
                                  hij in haar gaatje. Voelt goed en ziet er lekker uit allemaal, het duurt ook niet heel lang of ik
                                  kom klaar. Condoom haalt ze er af, ik ga me wassen en aankleden, en zij duikt haar telefoon
                                  in en gaat berichtjes sturen...... Daarna heel kort nog even gepraat en drie zoenen en weer
                                  weg.

Commentaar

Na een half jaar deze dame maar weer eens bezocht,puur omdat ik het t mooiste meisje van de Dam vind. Maar ze is helaas nog niet veranderd,voor we beginnen kijkt ze even snel op haar mooie glimmende klokkie en gedurende het bezoek krijg ik toch een gevoel van tijdsdruk en dat is jammer,want enkele jaren geleden was dit niet zo. Voor de rest wel weer even leuk met haar gepraat enzo....

Commentaar

Dinsdag avond weer eens gewandeld. Van te voren dat ik vooral een dame wilde bezoeken die ik al een tijd niet heb bezocht. Bijvoorbeeld Sandra of Andrea met grote borsten. Gekozen voor Sandra, vooral omdat andere dame bezig was met haar telefoon. En Sandra zag er echt heel mooi uit haar borsten kwamen goed naar voren en werd er echt geil van. prijs afgesproken en ook dat ik voor 2 rondes wilde gaan. Bij haar is niet veel mogelijk maar ach dat maakt toch niet veel uit. Ze was snel uigekleed en ik ook want ik kon er niet tegen om haar zo te zien was zo geil geworden. omdat ik al stijf was gekozen om te neuken en dat deed ik goed. Mijn vriend van 19 centimeter ging vrolijk in-en uit zo heerlijk gevoel.dit duurde echt een kwartier verschillende standjes gedaan. Ik zag haar ook genieten ik heb haar echt goed geneukt zal ik maar zeggen. toen gestopt en gevraagd om klaar te komen op haar borsten,maar dat mocht niet alleen in haar handen. ze heeft me heerlijk afgetrokken en ik kwam klaar in haar handen. direct door naar tweede ronde met een heerlijke pijpbeurt en weer rustig en soms hard geneukt en heerlijk in haar klaargekomen.

Commentaar

Re: 2p, g1 k1, Sandra (Lit)(goed)

Lief, vrolijk, knap en een mooie volle kont. Ben onlangs bij haar naar binnen geweest en heb een uitstekend kwartiertje gehad met haar. 'Standaard' dienstverlening en hygiene zit ook wel goed, ze doet geen extra diensten liet ze mij weten maar dat zegt natuurlijk niet alles. Werkt meestal tot een uurtje of 23:00 - 24:00, een enkele keer wil ze ook iets langer blijven. Ik ga nog eens terug. Groet HJ

Commentaar

Re: Singelgebied, Spuistraat 19 lks, Sandra (Lit)(goed)

Gisteren bij Sandra op haar nieuwe adres binnengestapt.
                                          Ze zegt hier te werken omdat ze in Alkmaar geen kamer kan krijgen,haar werktijden hier zijn van 21.00 tot 5.00
                                          MMM wat is het toch een lekker ding die Sandra als ze naast je op bed komt zitten,mooie zachte huid en die stevige borsten.Na het voorspel heb ik haar langdurig in doggystyle geneukt,alleen jammer dat haar vriendin(Lina van kamer er naast) tussendoor tot 2 x toe contact met Sandra probeert maken,niet netjes.Verder een lekker bezoek.