Gala (Bul), Alkmaar, Achterdam 01 k1

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Gala (Bul), Alkmaar, Achterdam 01 k1

Stelde zich voor als Gala afgelopen zondagmiddag,ze is niet echt knap maar ze heeft iets heel aantrekkelijks,vriendelijk en een heerlijk lijf,mooie echte b borsten,lekker even bij op bezoek geweest,ze is 27 en uit een mij bekende mooie stad in Bulgarije.
    Mocht voor de spiegel haar schoonheid bewonderen waarbij ze haar kont lekker tegen mijn kruis aanwreef,we hadden best een clickje,op bed kwam ze op me zitten en wreef haar poes over mijn buik en mocht haar vingeren..prima pijp beurt met cd,en een lekkere neuk beurt in cow girl,niets op aan te merken,goede service,prima conversatie..leuke meid,ga nog eens terug !!

Re: A1, k1 , Gala (goed) Zondagmiddag even over de achterdam gelopen,maar helaas erg weinig dames.Maria was er wel maar continu bezet.Daarom maar een keer voor haar buurvrouw gekozen.Afgesproken pzc en nmc lekker rustig.Dit is ze ook helemaal nagekomen,ze doet net als maria erg haar best om het je naar de zin te maken. Ik zal haar nog wel vaker bezoeken,niet de mooiste dame maar wel erg vriendelijk.

Commentaar

Re: A1, k1 , Gala (uitstekend)

Gister avond in navolging van mijn forum vriend 21051954
      zie hierboven. Deze vriendelijke dame bezocht.
      Had haar al vaak zien zitten, en altijd vriendelijk groetend.
      Ook al een paar keer gesprekje gehad aan de deur.
      Ook als ik al naar een ander geweest was.
      Ze zei dan misschien kom je de volgende keer bij mij.
      met lachend gezicht. Ze maakt er wat van en doet
      erg haar best om het naar je zin te maken.
      Met het uitkleden begon ze me al te strelen, en al vast een paar zoenen.
      Pijpen was prima ( met comd ) Ik streelde haar kontje , en ging verder naar
      haar poesje. Ik had de indruk dat ze het lekker vond, ze werd nat.
      Daarna cowgirl, missonaris, einde bereikt met doggie.
      Als afsluiting leuk gesprekje allemaal zonder haast.
      50 euro afgesproken voor iets meer tijd.
      Ga zeker nog eens terug.

Commentaar

Gisteravond ook een bezoekje gebracht aan Gala, had haar al vaak zien staan maar nu voor het eerst over de drempel gegaan. Ze is een leuk klein vrouwtje met een aantal grote tatoos. Ze is inderdaad heel aardig en geeft je waar voor je geld.

Commentaar

Gisteravond na Maria (2p k4) toch wat ontevreeden heb ik mij door Gala laten verleiden.
          Ook met haar afgesproeken dat ik haar wilde klaarbeffen.
          Wat een schat van een meid.
          Haar ogen begonnen te glimmen en zij verzekerde mij dat zij dat heeeerlijk zou vinden.
          Terwijl ik befte pijpte zij mij heerlijk. (mc).
          Kreeg de tijd om intiem en langdurig te likken en na ruime tijd voelde ik dat het "moment surpreme" naderde.
          Geweldig zoals haar lichaam verstrakte en zij haar poesje nog intenser tegen mijn mond duwde.
          Haar sappen vloeide hevig en werden begeleid met een intens gekreun en verkrampingen van haar lichaam.

Zij heeft mijn avond weer goed gemaakt en reken maar dat dit niet voor de laatste keer zal zijn.

Commentaar

Gala is de buuf van Maria, en beide dames kunnen goed met elkaar opschieten. Ze gaan regelmatig bij elkaar buurten, en het was al enkele keren voorgekomen dat Gala terug naar haar eigen kamer moest vanwege dat ik me voor Maria’s raam kwam melden
            Van de manier waarop dat ging had ik de indruk gekregen dat Gala een heel vriendelijk en lief meisje moest zijn en ik had me dan ook voorgenomen om op een mooie dag ook eens bij haar binnen te stappen.

Die mooie dag was vrijdag. Eerst telkens behoedzaam om het hoekje gekeken tot het moment dat Maria’s gordijnen gesloten waren (dat dan weer wel ). Daarna koeltjes en kalmpjes langs gekuierd. Ik kreeg een hele vette glimlach van d’r, en een wenk. Dat was het moment, wist ik, en stapte daar dat kleine passagetje binnen. Het leek me wel strategisch om terwijl ik op Gala afliep nog even wat te zwaaien naar de (dus dichte) gordijnen van Maria. Of dit uitgemaakt heeft of niet weet ik niet, maar Gala kwam vervolgens met een wel heel prachtig aanbod dat niet te weigeren viel.

Het gordijn ging dicht en ze draalde geen seconde met haar kledij uit te trekken. Nog voordat ik het geld uit m’n portemonnee had paradeerde ze al in Evacostuum door de kamer, en dat Evacostuum was zelfs inclusief een complete boom van de kennis van het goed en het kwaad die langs haar gehele rechterbeen getattooeerd was. Ze had nog meerdere andere tatoos ook, maar er zat er geen in haar schaamstreek die daardoor extra kaal leek en dus extra opwindend was

Gala bleek een schatje. We konden het meteen al goed vinden, of dat nu kwam doordat we elkaar al in de kamer van de buurvrouw hadden “leren kennen”, of dat het nu kwam omdat ze makkelijk in de omgang is, dat weet ik niet precies, hoe dan ook, we klikten en hadden een fijne tijd op bed. Ze doet alles goed. Eerst een heus voorspel. Dan pijpen, lang en voortreffelijk. Dan neuken, zo veel standjes als ik wilde, het werden er drie, inclusief de door sommige dames liefst gemeden cowgirl, eerst een tijdlang heel rustig, als heuse minnaars. En tenslotte nog: naspel. Wanneer maak je nou naspel mee bij een DVP? Als je maar voor een kwartiertje betaald hebt bedoel ik. Doorgaans word je toch meteen uit de dame gejaagd, toch.

Gala vindt het leveren van service belangrijker dan het zsm weer de straat op krijgen van de klant. Ik ben heel erg tevreden over dit bezoekje en ga haar zeker vaker opzoeken

Nog een tip voor de heren wandelaars: zorg dat je na afloop zelf als eerst aan het wasfonteintje staat. Haar fonteintje loopt namelijk slecht door en raakt vol. Gala blijft dan geduldig naakt staan wachten totdat het fonteintje weer leeg is voordat ze zichzelf haar wasbeurt geeft. Zo heb je dus enkele minuten meer om van haar naakte lichaam te genieten

Bij het afscheid zei ik dat ik een goede tijd met haar gehad had. “I also” zei ze

Commentaar

Dat was alweer een tijdje geleden dat ik bij haar was geweest ,werd zeer hartelijk ontvangen op maandagmiddag ,ze heeft een heerlijk lijf met prachtige b borsten ,echt lekker ,er was iets anders aan haar , de haarkleur is veranderd naar donkerbruin/zwart en toen zag ik het ,ze heeft haar neus laten verbouwen ,best goed gelukt !!

Service was vriendelijk ,zonder haast,gewoon goed en lekker en best wel geil ook ,ga vaker naar haar toe ,de moeite waard .
              Ze zit naast Maria ,die zal me wel naar binnen hebben zien gaan !!

Commentaar

Re: A1, k1 , Gala (Bul) (uitstekend)

Afgelopen vrijdag speciaal voor deze dame afgereisd naar Alkmaar, daar mijn "favoriet" Anita haar geluk in Amsterdam ging beproeven. Gala's gordijntje was dicht, dus ik geduldig blijven wachten. Dat wachten duurde meer dan een uur, dus ik ging me al zorgen maken of ze er wel was, en of ze, indien ze er wel was, niet compleet afgepeigerd was als haar gordijntje weer open ging... Ondertussen werd er vriendelijk gelonkt en gezwaaid door Maria, en ik moest heel sterk in mijn schoenen staan om me door haar niet te laten overhalen.

Uiteindelijk komt Gala met een zakje eten aangelopen.. Bleek ze ondertussen dus helemaal niet op haar kamer te zitten Nog een kwartiertje rustig gewacht/gewandeld, totdat haar gordijntje open ging. Daarna keek ze me aan, lachte me toe en wenkte ze naar me. Maar ik speelde "hard to get". Voor wel 30 seconden

Bij haar binnengestapt en ik moet zeggen het was een heerlijke ervaring. Misschien is ze niet de allermooiste in de straat, maar ze mag er zeker zijn. Ze heeft een uitdagend gezicht en ditto lichaam, en is zeer vriendelijk in de omgang.

Voordat ik nog maar iets kon zeggen, was ze al ontkleed en begon me te verleiden en te stimuleren. Daarna kreeg ik het dringende verzoek om me ook te ontkleden. Eerst een tijd je met haar bezig geweest, om haar in de juiste stemming te brengen, daarna nam ze mij onderhanden. Dat deed ze zo goed, met strelen, zoenen en andere zaken, dat ze me in no time naar een hoogtepunt had.

Daarna nog een tijdje liggen strelen en zoenen. Afscheid nemen was lastig, ze werkte me zeker niet de deur uit, en in de deuropening hebben we nog een tijdje staan praten.

Kortom: herhalingsgevaar aanwezig. En leuke, spontane sexy dame.

Commentaar

Al een menig keer bij deze dame geweest. Altijd een constante hoge
                  dienstverlening. Een paar weken terug eerst bij Anita geweest. Na een
                  uur rust bij Gala naar binnen. ( zou ik het nog kunnen 2 x op een avond gezien mijn leeftijd ). Toen ze het door had dat het mijn 2 e bezoek was. Kreeg ik een paar tikken voor me billen tijdens het maseren. Ze deed net of ze boos was maar kon haar lach amper verbergen. En aantal standjes gedaan , en als laatste doggie. Het zweet gutste van mijn kop, op haar rug. Ik verontschuldigde me hier voor. No problem y wass myzelf wen wi reddy. Ik wilde het al opgeven. Maar mocht onder geen beding ophouden . You may not lif this room with out a finis. Het moest uit mijn tenen komen. Maar het lukte. Ze is echt een topper. Vind het ook leuk als je een boodschapje haald voor haar bij de spar, of bij het kantoortje. Dat betaald ze dubbel en dwars terug als je haar bezoekt. En ze gebruikt geen glijmiddel. Geen gezeur over meer pluros . Ze zal me nog vaak zien.
                  Wandelze Johan

Commentaar

Ook recent geweest bijdeze dame bij deze dan een recensie.

Niet knap ook niet lelijk,redelijk mooi lichaam verder, maar zou er als ik de recensies niet gelezen had nooit binnen stappen. Had zin in een relaxte dame die een beetje sensueel is en de tijd neemt, die zijn zeldzaam. Aan de deur gevraagd of ze dat kon: rustig en sensueel, was geen probleem, ik geloofde haar op haar woord, oke naar binnen, only the brave deserve the fairest.

Ze begon met een beetje zoenen en teasen. Ze kwam op me zitten en een beetje met haar geknuffeld op bed, ging allemaal wat snel. Al snel begon ze me te pijpen, best wel aardig lang en zeer goed.
                    Neuken 4 standjes gedaan, reversed cowgirl bakte ze niet veel van, ze heeft daar de conditie niet voor en haar techniek is matig.
                    De rest was wel oke, afgerond in doggy.

Daarna even gepraat met haar en wat gelachen, het is een dame waar ik graag een avond mee de kroeg induik, ze heeft veel te vertellen,is grappig en origineel.Het is een hele leuke vrouw vind ik als persoon dan.Zeer aardig en eager to please. Haar dienstverlening is uitstekend, op de klok kijkt ze niet.

Maar de sex vond ik redelijk meer niet, ik kom er zeker niet voor terug. Zo dampend of opwindend was het niet. Het moet van 2 kanten komen en we hadden sexueel geen klik, ze wind me niet echt op. Jammer vooral omdat ze als persoon wel leuk is.Heb je die klik wel met haar dan snap ik helemaal dat je een gouden tijd hebt bij haar.

Voortaan ook maar weer op mijn eigen gevoel afgaan wat ik bij een dame heb voordat ik binnenstap.

Commentaar

Na het teleurstellende bezoek aan Sylvia (A3 k2) toch nog maar even bij Gala binnengestapt. Ik geef toe dat ik wel behoorlijk op de bef tour was vanavond.
                      Zo ook bij Gala. Het was al weer enige maanden geleden dat ik haar geproefd had.
                      Het mag gezegd ZIJ WAS WEER GEWELDIG LEKKER.
                      Wat is het toch een lief en lekker ding.

Kom zeker weer terug om nogmaals te genieten.

UITSTEKEND!!!!!!!!!!!!!!

Commentaar

Gala is een lekker ding ,ik kom er af en toe en het wordt steeds geiler en leuker ,spreekt redelijk engels en is zeker niet op haar achterhoofd gevallen ,dat ze naast Maria zit maakt me niets meer uit, zwaai altijd naar Maria als ik bij Gala op bezoek ga en andersom ook, de dames kunnen er niet mee zitten .

Gala is in voor geile beetje kinky spelletjes ,geniet er zelf ook van en vertelde me dat ze het leuk vindt om eens niet alleen een standaard pijp en neukbeurt te verkopen .
                        voor mij is het een vast adres geworden.....mmmmmm

Commentaar

Vandaag herhalingsbezoek gebracht aan Gala. Ik was wegens een lange reis nogal afgepeigerd, dus had helemaal geen vertrouwen in mijn "sportieve capaciteiten", en twijfelde nog even of het bezoek wel een goed iedee zou zijn.
                          Vrees was niet nodig, ze heeft alles tot een uitstekend einde weten te bregen

Ik heb aan mijn vorige recensie niets toe te voegen, prima leuke dame bij wie het goed toeven is.

Onderweg WandelaarD ook nog even gezien, dus de "Haagse vertegenwoordiging" was weer voldoende

Commentaar

Na 2 bezoeken aan deze zeer vriendelijke dame wordt het tijd voor een recensie;

Voor mij (persoonlijk) is dit een van de betere DVP's, als je van haar stijl houdt; rustig, relaxt en heel vriendelijk. Ze neemt echt alle tijd en is heel lief. Je kunt er heel goed mee communiceren (Engels met wat NL er doorheen).
                            Ik weet/lees dat ze ook een meer kinky kant heeft, die ga ik wellicht binnenkort ontdekken.

Op de "dienstverlening" ga ik verder niet in; die is gewoon uitstekend.

Commentaar

Zaterdag had ik haar al zien zitten. Met haar netkousen en jarretels zag ze er uiterst neukwaardig uit. Gala is niet lelijk maar haar uiterlijk valt toch licht tegen zo tussen een verzameling fotomodellen. Daarentegen heeft deze Bulgaarse wel een sensuele uitstraling waar veel van haar collega's lijken te poseren voor de foto

Zaterdag had ze het absoluut niet druk in tegenstelling tot haar buurvrouwen en aangezien ik even geen link met de recensies kon leggen was is even bang dat daar een reden voor zou zijn. Zondag was het overige aanbod wat magertjes op de dames na die ik in Alkmaar al heb bezocht maar met de sluitingen voor de deur wilde ik beslist iets nieuws proberen. De dame met de grote tatoo op haar rechter bovenbeen wenkte me weer een paar maal en ik besloot maar eens een praatje te gaan maken. Gala bleek een intelligente en sociaal vaardige vrouw waarbij ik me gelijk op mijn gemak voelde.

Binnen bleef de sfeer heel relaxt, een verademing tussen de wandelende kassa's met afwerksex. Nadat ik op het bed had plaats genomen kwam ze op me zitten voor een liggende lichaamsverkenning waarbij ze mijn lovestick zc met haar hand tegen haar billen wreef. Condoompje opgezet en een pijpbeurt van de buitencategorie volgde. Rubberloos had ze 100% voortijdig een volle mond opgelopen. Nu kon ik me gelukkig inhouden ondanks dat ze flink lang tekeer ging.

Aansluitend kwam ze op me zitten. Oef wat is ze strak en wat kan ze je lekker berijden. Lang wist ze dit ook vol te houden maar helaas net niet lang genoeg om het bij 1 standje te laten. Doggy werd de volgende keuze en ook nu deed ze flink mee. Lang kon ik het door haar strakke poes niet meer uithouden. Tijdens het klaarkomen gaat ze flink door wat het hoogtepunt fantastisch maakt. Waar al haar collega's daarna zo snel mogelijk van je af willen komen lijkt Gala je niet te willen laten gaan. Ik zat nog in haar en dacht te gaan terug trekken maar een aantal keren bewoog ze mee naar achteren als ik dat deed en dus nog maar even een beetje haar lichaam nagestreeld. Een waanzinnige ervaring terwijl je met een gevuld rubber nog in haar zit.

Tijdens en na het opfrissen verder gepraat. Ze hoopt dat ze een van de overgebleven kamers kan bemachtigen want ze wil heel graag blijven in Alkmaar. Als dat niet lukt dan zijn Haarlem en Utrecht de alternatieven en Amsterdam wil ze niet naar toe want daar ben je als dvp een attractie voor toeristen in plaats van voor serieuze klanten. Drie zoenen gegeven en daarna leek ze me nog steeds niet de deur uit te willen gooien. Nog wat gebabbeld en met een zoen op de mond afscheid genomen. Gala gedraagd zich als een virtueel vriendinnetje en daardoor zal ik haar zeker nog vaker bezoeken als ze in Alkmaar blijft (of nog beter zou natuurlijk Den Haag zijn). Super sex met een super leuke vrouw.

Voor de mod: ze is gekrompen, haar lengte is 1.55.

Buiten aangekomen bleken er nog maar 18 minuten verstreken, huh hoe ken det nou

Commentaar

Re: A1, k1 , Gala (Bul)(uitstekend)

Na een ietwat slechte ervaring was ik toch van plan dit te compenseren...

Na meerdere malen heen en weer te zijn gelopen Gala al zien zitten.
                                Wetende van recensie dat zij het label uitstekend had naar binnen gegaan...

Ik gaf haar 50, ze rommelde wat in haar kast met briefjes en na het poedelen van mij naar het bed. Haar prachtige tatoo bewonderd op haar bovenbeen tijdens het orale werk wat zeer goed te noemen is...voelt goed, zacht en hard worden lekker afgewisseld...

Hierna cowgirl, missio en zalig afgemaakt in doggy....

Zoals eerder reeds beschreven is zij absoluut niet de knapste maar dat wordt gecompenseerd door een prachtig lichaam.... en zeer goede service
                                En verdraaid slim ook nog.....weet precies hoe het zit met de sluitingen.

Na de daad weer opfrissen etc. 3 zoenen en zij wijst naar de 2 briefjes naast de wasbak.
                                De schat had het wisselgeld klaargelegd en ik vergat dat dus wees zij mij erop.
                                Die mocht ze dus houden..

Wij gaan hier terugkomen

The Fly
                                Toen ik moe was van zoeken, leerde ik vinden.
                                The Fly

Commentaar

vandaag bij deze hele aardige en lieve dame geweest

Ze houd wel van een grapje en de sex is gewoon goed

aanrader!

Commentaar

Dame bezocht ivm goede recensies,moest nog wel even wachten op de bekende vervelende hangjongeren voor de deur alvorens ik er door kon.
                                    Bij onderhandelen bij de deur gevraagd naar de mogelijkheden,en gegaan voor een half uurtje relaxen.
                                    Gala is kleiner dan je in eerste instantie zou denken en heeft een wat apart gezicht,daar houd ik wel van.
                                    Ook bijzonder is de tattoo op haar rechter onderbeen.

Op bed beland kroop ze langzaam op me en begon me te teasen met haar borsten die er absoluut mogen wezen,en kleine zoentjes in de nek tussendoor.
                                    Daarna het rubber erom en kreeg een heerlijke langzame pijpbeurt waarbij ze tussen mijn benen kwam zitten.
                                    Even later gevraagd of ze 69 kon doen en draaide zich gelijk om waardoor ik een prachtig uitzicht kreeg op haar lekkere achterwerk.
                                    Pijpwerk werd steeds intenser met en toe een deepthroat waarbij ze haar voeten pesterig langs mijn hoofd wreef.

Daarna kwam ze op mij zitten en werd een klodder smeermiddel aangebracht alvorens mij te berijden.
                                    Ook dit deed ze sensueel met af en toe even een stop tussendoor waarbij ze langzaam voorover boog om met haar tepels mijn neus te kietelen.
                                    Na een tijdje op mijn verzoek overgegaan tot missionaris en daar de boel afgemaakt.

Klein minpuntje is wel dat zodra je klaarkomt ze meteen van bed af springt en zich begint te verfrissen en aankleden.
                                    Ondanks dat ik betaald had voor een half uur,er maar niets van gezegd omdat de sessie zelf zeer goed was.
                                    Eens kijken hoe dat de volgende keer gaat als ik haar weer bezoek,want ze gaat me zeker terugzien!

Kreeg tijdens het aankleden nog even uitleg over hoe haar naam in Bulgarije uitgesproken werd.
                                    Werkt al 2.5 jaar hier en spreekt al een aardig woordje Nederlands en geeft aan dit ook te willen leren!
                                    Dus vooral zoveel mogelijk Nederlands tegen haar praten.
                                    Never eat yellow snow

Commentaar

geil klein meiske

Deze meid heeft een zalig poesje dat vraagt naar meer.
                                      Kwam vorige week bij haar en ik moet zeggen recensies zijn het meer dan waard.

Wat een top meid vriendelijk en toch kinky maar dan wel safe zo blijf we ervan genieten.

Ik ga zeker nog is terug.

Commentaar

Al een tijdje was ik niet bij Gala geweest.
                                        Komende vanaf de garage regen.....en dan zie je meteen Gala zitten dus meteen naar binnen gegaan.

Lekkere tuitzoen meteen....poedelen en aan het werk.

Gala is je stoute buurmeisje waar je alleen maar van kon dromen....
                                        Tatoeage..zwoele dames...plagerig.....gewoon lekker.....

The Fly
                                        Hoe meer kennis, hoe meer twijfel.(Goethe)
                                        The Fly

Commentaar

Alkmaar, Achterdam , Gala(uitstekend)

Wat een heerlijk, lief vrouwtje, the looks, the brains, sexy en puur.
                                          Ik had de eerste keer niet gepast, gaf 40,- en zij ging naar achteren, naar de buurvrouw, en na afloop nog naar de overkant voor die 5 euro, voordat ik kon zeggen: laat maar!
                                          De volgende keer dus goedgemaakt.
                                          Sex is meer dan prima, aandacht, rustig de tijd, geen klokkijkster.
                                          En vreemd genoeg weinig recensies, zou pagina's vol kunnen zijn: kortom een echte GFE.
                                          Klasse.