Alkmaar, Achterdam 2p g3 k4, Monique (Ned)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Alkmaar, Achterdam 2p g3 k4, Monique (Ned)

Mijn favorieten waren bezet of niet aanwezig dus begon ik maar rond te slenteren en zocht naar een alternatief. Vlak buiten de kleinse passage zat een slanke brunette boven de 35 schat ik. Ze droeg een rode latex achtige bikini. Verder ligt ze regelmatig onder de zonnebank lijkt mij gezien haar gebruinde huid.

Ik sprak met haar en beloofde dat ze haar tijd zou nemen, dus geen haastwerk. Na nog een tijdje rondgelopen te hebben ben ik maar naar binnen gegaan.

De ervaring zelf stelde niets voor. Alles was plichtmatig. Inzet was ook ver te zoeken. Dus van het hele verkoop praatje klopte dus niets.

Dus heren, er zijn betere dames die het geld echt verdienen.

Re: Den Haag, Geleenstraat 72b k3, Monique

Afgelopen zondag ook bij deze dame geweest, omdat mijn favoriete dames niet
    aanwezig waren.
    Was al vaker langs haar gelopen en omdat ze er wel leuk uitzag in haar rode doorschijnende jurkje, zwarte kousen en hoge zwarte laarsjes, glimlachte ze naar mij en had haar naar de prijzen gevraagd.
    Pijpen 30 euro en pijpen, vrijen en neuken 50 euro.
    Van het vrijen weinig van genoten want toen ik wilde tongen trok zij zich terug.
    Pijpen deed ze goed en neuken was gewoontjes met veel gekreun, maar kon
    merken dat het fake was.
    Ze keek niet naar de tijd en na het vrijen nog even na gepraat.
    Voor de liefhebbers van gekreun etc een aanrader, maar voor mij een afknapper.

Commentaar

Monique werkt nog steeds, meestal op zaterdag- en zondagmiddag. Persoonlijk kan ik het goed vinden met haar, wanneer ik bij haar naar binnen ga is het meestal dampende sex. Het klikt met haar, gewoon een lekkere geile vrouw. Wat ouder, maar nog steeds lekker strak. Ze werkt al een hele tijd in de Geleenstraat/Hunsestraat
      This Ol' Cowboy Is Walking The Streets Alone

Commentaar

Zondag even door de Geleenstraat gewandeld en omdat mijn favorieten of langdurig bezet waren (Anna, Grace) even bij Monique binnengewipt voor een korte sessie. Geen toppertje maar ook niet slecht. Pijpen was zondermeer goed, mocht overal aanzitten, neuken was standaard. Kijkt niet op de klok.
        Heb niet gevraagd wat er allemaal mogelijk was, maar het lijkt mij een dame die voor veel in is.
        Kortom, een (redelijk) alternatief als mijn favorieten er niet zijn.

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 72b k3, Monique (voldoende)

Vorge week zondag (13 mei) een bezoek gebracht aan Monique en ik snap niet dat sommigen alhier niet verder komen dan "voldoende".

Ik heb een zalig half uurtje met de dame in kwestie doorgebracht waarbij er totaal geen sprake was van fake-werk, op de klok kijken of meer van die ongein.

Heb nog niet zo lang geleden in dezelfde kamer met een zalige wat oudere blonde dame (helaas haar naam vergeten....) een leuk half uurtje doorgebracht en hoopte dat ze er weer was. Dit gevraagd aan Monique, die de vraag ontkennend beantwoordde. Daarna maar lekker "vreemd" gegaan met de in rood latexpakje gehulde Monique.

Zeker voor herhaling vatbaar en zeker meer dan slechts een "voldoende"!!!

Commentaar

Den Haag, Hunsestraat 37 k3, Monique (Ned) (goed)

Afgelopen zaterdagavond weer eens een keer bij Monique geweest, zoals altijd een leuk half uurtje gehad, lekker vrijen, tongen, met elkaar spelen, pijpte me lekker hard en op z'n hondjes afgemaakt. Deze dame heeft al op verschillende adressen in de Geleenstraat en Hunsestraat gewerkt en dus is
            het al een oude bekende, ben ook al regelmatig bij haar geweest.
            Lees weinig recencies over haar, terwijl ze hier toch al een tijdje werkzaam is
            en regelmatig haar gordijn gesloten is.

Commentaar

rijpe dame

leuk contact gehad met nl rijpe dame op de dam.
              Komt uit den haag, daar zijn de prijzen voor kamerhuur extreem hoog geworden.Dus vermoedelijk kunnen we in de toekomst meer dames uit die hoek verwachten. Nu is het wel erg oost europees en voor mij vaak te jong op de dam. Ook gaat men overal strenger toezien op leeftijd en papieren.

Commentaar

Re: 3p, k7 , Monique (Ned)(goed)

Zaterdagavond rondje Dam gewandeld. het was rustig kwam toen een oude bekende tegen uit Den Haag ze wilde al vertrekken maar naar het zien van mij terug naar de kamer gegaan. wat gebabeld waarna ze zich uitkleedde kwamen er een paar mooie borsten tevoorschijn. op bed meteen het condoom erom. dat vindt ik altijd een minpuntje en ze begon met een blowjob daarna overgegaan in missio en de finish gehaald.
                Op zich was het allemaal vrij plichtmatig of er herhalings gevaar in zit?? ik denk het niet maar mischien is de klik erbij iemand anders wel. ze vertelde me wel dat ze in Alkmaar blijft werken ivm de redelijke normale huren.

Mvg. TOM HOOKER

Commentaar

Re: Utr., Zp 158-1, Monique (Ned)(goed)

Monique aangetroffen op Zp 158-1, in zwart corset. Ik schatte haar op eind-40, begin-50, dat bleek te kloppen.
                  Gezellig type, geen overdreven kletskous, nuchtere West-Brabantse, met een zachte-G, waar je snel aan went.
                  Type Ex-stewardess of Verkoopster van de Bijenkorf, heeft gevoel voor stijl en goede manieren, zonder nuffig te doen.
                  Kan wat gereserveerd overkomen, maar ontdooit snel. Houdt veel van knuffelen, aaien, strelen en teasen.
                  Gladgeschoren, met minieme binneste schaamlippen en een petiterig klein clitje. Vond het lekker dat er wat aandacht aan besteed werd, maar ging niet tot het einde. Gelukkig geen up-sell pogingen.
                  Haar pijptechniek was wat ruw voor mijn eikelrand, die daarna met het condoom erover niet de juiste massage ondervond van haar krappe grotje om me klaar te maken. Dat krijg je ervan. Met de hand afgemaakt, terwijl zij me plezierig aanmoedigde. Was weer eens een ijk-moment voor de NL-dvp, waarna ik vrij zeker weer voor iets exotischers ga.
                  People who buy a drill, don't need a drill. They need a hole.

Commentaar

Re: 2p, g2 k6, Monique (Ned)(goed)

Laatst deze dame ook bezocht omdat ze me wel aansprak en daarmee subtiel verleidde. Afgesproken voor € 50,= een half uurtje inclusief beffen en knuffelen. Na het ontkleden en opfrissen op bed plaats genomen. Hier begon ze me een beetje op te warmen met kusjes en likken van mijn tepels. Daarna daalde ze af om me een redelijke pijpbeurt te geven. Na hier een paar minuten van genoten te hebben werden de rollen omgedraaid en dook ik tussen haar benen. Ze kreunde wat overdreven en had niet echt het idee dat het effect had. Het gekreun had wel effect op mijn stijfheid, die was duidelijk afgenomen. Ze heeft me weer een beetje stijf gepijpt en daarna was het in missionaris. Hierin redelijk snel de finish gehaald en ruim binnen het half uur stond ik weer buiten.
                    Ik denk dat ik haar nog wel zal zien maar bezoeken zal een ander verhaal worden.
                    Doe gewoon waar je je lekker bij voelt, dan hoef je je niet te schamen.

Commentaar

Re: 2p, g3 k5, Monique (Ned)

Kan lekker pijpen.... maar praat naar mijn idee teveel... tijdens het neuken en daarna. Draaft maar door over die boten in Utrecht. Eigenlijk oervervelend.

Nu ik er over nadenk... misschien dat daarom het pijpen wel lekker was. Had ze haar mond vol

Commentaar

Re: Alkmaar, Achterdam 2p g3 k5, Monique (Ned)

Gistermiddag bij deze sympathieke en rijpere dame geweest.zou inderdaad bij een betere kledingzaak of juwelier kunnen werken. Wij hadden direct een prima contact, het leek wel alsof wij elkaar al lang kenden, maar dit was helaas de eerste keer.
                        Heerlijk tegen elkaar aan kruipen en masseren, waarbij Monique tijdens het speelse beffen vroeg of ik zachtjes haar tepels wilde strelen want zij wilde ook graag haar orgasme.
                        Daarna bracht zij mij al strelend en pijpend naar de hemel.
                        Het enige kleine nadeel was dat zij praatte over de utrechtse boten en al het gedoe .E.e.a zit haar zeer hoog, zeker nu bekend is geworden dat het wel tot 2017 kan duren voordat de dames weer terug kunnen.

Commentaar

Re: Alkmaar, Achterdam 2p g3 k7, Monique (Ned)

Monique werkte vandaag op 05 k2.
                          Doordat zij slechts een paar dagen per week haar diensten verleent is zij afhankelijk van een beschikbare kamer en op welke dagen.
                          Meestal is woensdag, donderdag of vrijdag aanwezig

Vandaag had ik geluk en wij hadden samen weer heerlijke seniorensex en namen weer met een goed gevoel en een glimlach weer afscheid van elkaar

Commentaar

Re: Alkmaar, Achterdam 2p g2 k3, Monique (Ned)

Monique vanavond op deze kamer gesignaleerd.
                            Dick31
                            EX-Moderator Alkmaar / Haarlem / Europa / SOA Hoekje

Commentaar

Weet iemand of Monique er op zaterdag is? En zo ja vanaf hoe laat ongeveer? Moet ruim uur rijden dus zou jammer zij. Als ze er dan niet is. Alvast bedankt.

Commentaar

Ik heb er al heel lang niet meer gezien, dus het is een grote gok, misschien dat iemand anders iets weet?
                                Dick31

Commentaar

Vandaag Monique weer eens gezien, nu op 2p, g3, k4.
                                  Dick31

Commentaar

Toen ze nog inhet haagse werkzaam was ben ik meerdere malen bij haar geweest en een leuke tijd met haar gehad , helaas igt Alkmaar niet op mijn route

zou haar best weer eens willen bezoeken.

Commentaar

Toen ze nog inhet haagse werkzaam was ben ik meerdere malen bij haar geweest en een leuke tijd met haar gehad , helaas igt Alkmaar niet op mijn route

zou haar best weer eens willen bezoeken.

Commentaar

Volgens mij is ze er vaker niet dan wel, heb er de laatste weken niet meer gezien.
                                        Dick31

Commentaar

Yo wandelaars , deze milf is aanwezig vrijdag 28-7!
                                          (34/100)

Commentaar