Alkmaar, Achterdam 2p g1 k1, Reni / Diana / Mira (Bul)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Alkmaar, Achterdam 2p g1 k1, Reni / Diana / Mira (Bul)

Op eerste kerstdag weer eens rondgekeken of er nog wat aanwezig was. Het was zoals te verwachten was rustig, maar toch wel wat keuze uit de verschillende Oost-Europese dames. Op een gegeven moment spotte ik een leuk uitziende dame op 2p, p1. Na nog wat geaarzeld te hebben uiteindelijk de stoute schoenen aangetrokken en naar binnen gegaan. Bij het afhandelen van het financiële gedeelte verontschuldigde ze zich dat ze alleen kleingeld als wisselgeld had.

Na ons ontkleed te hebben, op het bed plaatsgenomen. Hier vroeg ze wat ik lekker vond en op mijn antwoord gewoon normale sex was de conclusie dus pijpen en neuken. Ze nam dan ook snel plaats tussen mijn benen en begon me te voorzien van een condoom. Hierna volgde een pijpsessie die af en toe meer weg had van een treksessie maar uiteindelijk wel het vereiste effect had. Hierna werd de sessie vervolgd met een heerlijke cowgirl waarbij ze op mijn bovenbenen steunde en alleen het puntje er in en er uit ging. Na een paar minuten werd dit haar teveel en wisselden we naar de doggystyle. Hierin uiteindelijk de finish gehaald.

Sana, dat is volgens mij wat ze als naam noemde, is een Bulgaarse die redelijk goed Nederlands spreekt. Had eigenlijk verwacht een topic aan te treffen maar dat is niet het geval. Had ook niet het idee haar al eens eerder gezien te hebben. Ik zal best nog wel eens bij haar binnengaan, maar dat zal niet heel snel zijn.
    Doe gewoon waar je je lekker bij voelt, dan hoef je je niet te schamen.

Re: 2p, g3 , Sana (voldoende)

Geen Sana maar Diana.
    Naar de jachtgodin of de dode prinses.
    De naam maakt ze niet helemaal waar in haar activiteiten.
    Plichtsmatig, vlak en ongeïnspireerd.
    Wel qua lichaamsvormen. Fraai type maar daar kan ze niets aan doen.
    Alles wel echt.
    Afgesproken: massage en div standjes.
    Massage was zwak, zeker niet erotisch; standjes te vlug en handje ertussen.

Een keer en niet weer.

Commentaar

2 passage G 4 , Diane

Dinsdag ochtend was ik in Alkmaar en zoals gewoonlijk zin in een snelle wip.
      Een van de oppassers begeleide een bekende dame van het vak naar haar kamer. Even later stond daar Diane een Oost europa dame Hongarije denk ik klaar om gebruikt te worden.

Ik naar binnen en zij zeggen makkelijke keus want er is weinig aanbod ja ze had gelijk maar toch vond ik mijn keus de goede.
      Er werd weinig gedaan om het een beetje erotisch te maken als dat ze heel even haar toch wel mooie volle borsten showde voor mijn gezicht.
      kon er ook even lekker aanzitten.
      Condoom werd aan gemeten en het pijpwerk begon.
      Het voelde goed maar niet met overtuiging maar gewoon voldoende.
      Mijn gedachten gingen dan ook weer snel naar mijn favoriete dames Kim en Kimmie en Jennifer.
      Toch wel veel te kort werd de pijp sessie beeindigd en ging ze lekker op me zitten. Erg lekker want het is een ervaren vrouw en weet goed wat ze doet en hoe ze moet verwennen.
      Ik maakte de sessie af met misio en kwam toch wel lekker, had mooi uitzicht op de borst partij.
      Leuk beging van de dag toch wel.
      Al met al een lekkere ervaren chick met prachtige borsten en ze spreekt goed NL.Kijk een beetje shagarijnig helaas.
      Rapport cijfer voor deze dame een 7 iig , herhaling waard als er geen altenatief is hahhahaha
      Stopt bij iedere leuk stationnetje, heb in ieder stadje een lekker schatje. En is er even niets te doen dan hou ik me poen.

[SIGPIC][/SIGPIC]

Commentaar

Re: 2p, g3 , Diana (voldoende)

Mevrouw is een ervaren dvp. Voor haar is haar werk produktiewerk, ze vergeleek het met lopende band werk in een fabriek, maar dan beter betalend. Je kunt merken dat ze er niks aan vindt. Ze doet wat ze moet doen, maar ook niks meer. Vrij minimale, ongezellige instelling. Gebruikt extreem veel glijmiddel, waardoor ik te weinig voelde tijdens het intieme contact. Pijpen was echt te kort en niet echt lekker.
        Der Liebling

Commentaar

Dame gister avond bezocht. Was door het slechte weer weinig aanbod.
          Best wel een klein leuk grietje om te zien, leeftijd verschil 30 jaar.
          Kan me volledig vinden in de reacties en recenties van de collega
          wandelaars. Extreem veel glijmiddel. Ik had er moeite mee.
          Stopt over 2 weken en gaat dus terug
          naar geboorte land roemenie zei ze volgens mij.

Wandelze

Commentaar

Vorige week weer binnen gestapt.
            De schoonmaaksters waren nog flink aan het boenen.
            Maar Diana was aanwezig en aangezien ik de enige vroege vogel was haha daar even naar binnen gestapt.
            Vroeg vooraf of 2 keer komen mogelijk was maar werd niet op gereageerd.

Was een copy van de vorige keer. Mooie grote zachte borsten werden getoond en kon er lekker aan zitten , heerlijk zacht.
            Vervolgens een lekkere pijpbeurt wat ze ze erg goed doet.
            Daarna kwam ze lekker op me zitten met haar voeten op me kuiten.
            Heb het in doggie afgemaakt.
            Kreunde lekker mee en kijkt achterom en geeft je een compliment als :Wat heb je een lekkere pik en heerlijk enz enz wahahaha.

Ik zij na het klaarkomen nog wel een keer te willen maar dat zat er niet in.
            Morgen terug komen zij ze.

Al met al wel lekker op de zeer vroege ochtend.
            Stopt bij iedere leuk stationnetje, heb in ieder stadje een lekker schatje. En is er even niets te doen dan hou ik me poen.

[SIGPIC][/SIGPIC]

Commentaar

Deze dame is er vrijwel altijd in de vroege ochtend. Dus voor de vroege heren toch wel een leuke dame om te bezoeken en je even lekker te laten af te werken haha.
              Geen garantie natuurlijk. Sendy is er vaak ook al rond 10 a 11 uur.

[SIGPIC][/SIGPIC]

Commentaar

Re: 2p, g1 k3, Diana (voldoende)

Oorspronkelijk geplaatst door stoomloc
                Dame opnieuw bezocht.
                Ze deed alle lekkere standjes en werd weer zeer professioneel afgewerkt.
                Lekkere dame dat wel. Ze was net als ik er vroeg bij. Het was net 09:30.
                Ze was helaas ongesteld want er zat een flink luchtje aan.

Heb erg genoten.
                Zaterdagochtend om 10:15 waren er weinig dames aanwezig. Na een paar rondjes te hebben gelopen gingen de gordijnen en deur van haar kamer open. Een jong stoned gozertje begon te brullen dat hij nog in zijn onderbroek stond waarop zij hem vertelde dat hij voor 30 minuten had betaald en dat zijn tijd op was.

Het gozertje bleef nog zo'n 10 minuten buiten haar raam klieren maar hij was zo vriendelijk om haar wel aan te bevelen aan mijn. Ik wilde nog 1 rondje doen omdat ik wat anders had zien zitten en daarna een keuze maken toen ik Sylvia 2p,g3,k7 naar haar kamer zag gaan. Uiteindelijk dus niet voor Diana gegaan omdat ik dus de indruk kreeg dat ze een strikte klokkijker was.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door cremaster
                  Diana staat er nog steeds. Hier wil het ook niet vlotten met de recensies.
                  Zou ook niet meer zo gauw binnen stappen.
                  Alleen als je zeer zeer hoge nood heb. Der tieten gaan al fors hangen. Ze zeurt ook nog eens dat mannen steeds voorbij lopen en niet naar binnen komen.

Vooral niet heengaan.

[SIGPIC][/SIGPIC]

Commentaar

Gisteravond dus Diana bezocht. Echter ze noemde zichzelf bij mij Mira....
                    Spreekt goed Nederlands en vind zichzelf op Katja Schuurman lijken...of dit is vaak tegen haar gezegd.
                    Ik vind dit wel meevallen en ze kan de tweelingzus van Rossi zijn....

50 euro voor relaxed, en dat was het ook. Pijpen goed, standjes goed en haar ook een hoogtepunt bezorgd...

Haar borsten vind ik lekker, geen 20-jarig A-cuppie maar lekker om mee te spelen, afwisseling is belangrijk

Al met al gewoon goed..

NB: Ik had gezien dat ze aan haar telefoon knutselde na het poedelen, Tijdens het laatste standje gingen er 2r piepjes af, bij mijn weten het 30 minuten signaal, hier werd door Diana niet op gereageerd. Dus klokkekijkster valt mee.
                    Wie goed doet.....

The Fly
                    The Fly

Commentaar

Alkmaar, Achterdam 2p g1 k1, Reni (Bul)

Zondagavond weer eens gewandeld en zag een hoop meiden actief klanten werven,zowel naar je lachen/knipogen als tegen de ruit tikken,dat heb ik wel eens anders meegemaakt.
                      Na een rondje lopen zag ik haar staan,een mooie verschijning met een apart spannend V-vormig badpakje aan,laat ik het zo maar noemen.
                      We keken elkaar aan,de deur ging open en ik was binnen!
                      Besloten voor een relaxt halfuurtje.

Ze zei dat ze Reni heette,(dat verstond ik dan) en vroeg wat ik lekker vond,dat zou ze mij later nog diverse keren vragen.
                      Mijzelf even opgefrist bij de wasbak,waarna zij het zelfde deed en op bed plaatsgenomen.
                      Eerst even lekker rommelen op bed om warm te worden,waarna ze het cd om pikmans deed en begon met pijpen,met af en toe wat trekwerk tussendoor.
                      Vervolgens nog even 69 gedaan waarna ze op mij kwam zitten om dan lekker in haar klaar te komen.
                      Na afloop werd pikmans netjes schoongemaakt en kwam ze weer bij me liggen om nog wat te knuffelen en te praten.

Zij is al 10 jaar hier (met tussenpozen) en spreekt goed Nederlands,en is niet op haar achterhoofd gevallen.
                      Dat bleek toen ik tussen het gesprek (in het Nederlands) door een kleine sarcastische opmerking maakte,die ik later weer onverwachts op speelse wijze terug kreeg.
                      Dan ga ik er ook van uit dat ze ook slim genoeg is om sites zoals deze door te spitten.
                      Bulgaarse Reni is ondanks haar 30 jaar nog een heel mooie strakke meid om te zien,vriendelijk,slim.
                      Ze werkt bijna elke dag,begint vaak in de namiddag.

Ik kon geen recensies van haar vinden en heb dus zelf maar een topic aangemaakt.

Zij gaat mij zeker weer terugzien!
                      Never eat yellow snow

Commentaar

Re: Alkmaar, Achterdam 2p g1 k1, Reni (Bul)

Gisteren na een paar rondjes op de Achterdam besloten binnen te stappen bij Reni. Ze was zich net aan het aankleden, dus kon vooraf goed zien wat voor vlees ik in de kuip had. Prachtige verschijning met heerlijk natuurlijke borsten en een ondeugend koppie. Zag later dat ze ook SM diensten aanbiedt, maar daar heb ik (nog) geen ervaring mee.
                        Het was koud buiten dus het duurde even voor ik in de mood was. Daar hielp ze goed mee. Lekker knuffelen en strelen. Daarna pmc. Daar nam ze lekker de tijd voor... erg geil! Vervolgens cow girl en reverse cow girl waarna we het in missionaris hebben afgemaakt. Al met al een erg prettig bezoek en zeker voor herhaling vatbaar.

Commentaar

Re: Alkmaar, Achterdam 2p g1 k1, Diana / Mira

Uiteindelijk toch weer bij Diane uitgekomen.
                          Ze stond er zeer lekker bij en je kunt gerust zeggen nog altijd want is is volgens mij de langs zittende dame van de Dam.
                          Ze heeft prachtige natuurlijke borsten nog stevig en vooral groot en lekker.
                          De sex was uitstekend. Ze maakte er behoorlijk werk van.
                          Met name het orale gedeelte was ongehaast langdurig genieten.

In tegenstelling wat ik eerder heb geschreven over deze dame vooral heen gaan.
                          Ze lijkt misschien wat stug maar eenmaal binnen ging het prima.

Heb van haar een super sex beurt gehad.

Uitstekend.Een 9

Go

[SIGPIC][/SIGPIC]

Commentaar

Re: Alkmaar, Achterdam 2p g1 k1, Reni (Bul)

Een dame die aan de beschrijvingen voldoet was in elk geval 24/2, laat in de avond, werkzaam.
                            In elk geval blond, stevige borsten, een heel opwindend 'v-vormig' pakje, leuk vriendelijk guitig gezicht, kon wel 30 zijn (maar ook iets jonger of iets ouder). Heel prettige overige rondingen, inderdaad 'normaal'.

Ik twijfelde tot het laatst of ik binnen zou gaan, uiteindelijk toch maar besloten op zeker te spelen en naar Nela getogen, om eerst even hier te kunnen checken of deze dame echt zo aardig is als ze eruit ziet.
                            Misschien is oud nieuws dat ze er (weer) is, dan schoont de moderator vast wel op.

Commentaar

Re: Alkmaar, Achterdam 2p g1 k1, Reni / Diana / Mira (Bul)

Ze is nog altijd werkzaam in Alkmaar.
                              En nog altijd mooi om te zien. Lijkt shagrijnig of er weinig zin in te hebben maar binnen merk je daar niets van.
                              Heeft prachtige borsten en geen haast. Een ervaren sexlady.
                              Wat mij betreft een go.

[SIGPIC][/SIGPIC]

Commentaar

Deze dame is nog altijd aanwezig, vaak in de vroege ochtend. Lijkt zoals eerder beschreven er geen zin in te hebben.
                                Wordt wel wat ouder en voller en dat is wel een minpuntje aan het worden. Het opgevoerde toneel stuk is niet al te geloofwaardig meer.
                                De sex is gewoon prima en daar kom je voor.
                                Nog altijd mooie borsten groot en natuurlijk echt.
                                Go.

[SIGPIC][/SIGPIC]

Commentaar

Aan het werk...
                                X